Nə sahədir bu "Sahə"?
Sən, ey sayğıdəyər oxucum!
NƏ səbəblərdənsə Azərbaycandan inciyib-küsmüş çox istedadlı iranlı kino rejissoru hirsini mən zavallıya töküb də, söyləmiş, görəlim, nə söyləmiş. Deyir: "Sizdə kino sahəsi yoxdur və olmayacaq!" İki qonşu ölkə arasında münaqişə yaratmaq istəməyib də dedim: "Baba, sizdə isə kino sahəsi həmişə olub, var və bu dünya durduqca olacaq!" Bir də dedim ki, bəs bizdə, misalçün, "Bakılılar" filmi çəkiləndə sizdə heç kamera nəmənədir bilmirdilər, halbuki bunu deməyə də bilərdimg
... Ki, elə bilmə
ki, yuxarıdakı mükalimə dava-dalaşla
nəticələndi, əsla!
Mən həmsöhbətimin xətrini
çox istəyirəm,
çünki o, dediyim kimi, istedadlı,
yüksək peşəkarlıqla
seçilən, qeyrətli
və əqidəli bir sənətkardır. Özü də azəridir, müsəlmandır,
həm də yumor hissi yerindədir.
Misalçün, çeşidli
mübahisələr zamanı
o coşub da, özündən xəbərsiz fars dilinə keçir. Mən də həmən keçirəm rus dilinə. Bir neçə dəqiqə
bir-birimizi anlamadan,
"gərgin mübahisə"
edirik; o deyir, mən deyirəm, o farsca, mən rusca ki, nəhayət
həmsöhbətim ayılır
və... ləzzətlə
gülməyə başlayır.
Dili acı olsa da, təbrizlilər
demişkən, çox
şirinsifətdir...
Amma və lakin məqsədim
Azərbaycan və İran kino sahələrinin müqayisəli
analizi deyil və tem bolee "məhəlli vətənpərvərliyimi"
bəyan etmək fikrindən çox uzağam. Misalçün,
acıdil, şirinsifət
həmsöhbətim qızışıb
da, deyəndə ki, gəlin İrana - bizdən öyrənin, mən ona təzim qılıb da: "Bə çeşm, ağa, nökərinəm!"
deyirəm və
problem həll olunur.
Sayğıdəyər oxucuma "həmşəri"
rejissorla eyni sahədə çalışan,
həmkarı və həmyaşıdı olan
İlqar SAFAT adlı kinorejissorumuzdan bəhs etmək istəyirəm.
İlqar Safat bu gün "Nərimanfilm" studiyasında
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin dəstəyi, "Gürcüstanfilm"
və "Baqiya" kompaniyası ilə birlikdə çəkilmiş
"Sahə" adlı
tammetrajlı bədii
filmin rəqəmsal (dijital) formatının montajı ilə məşğuldur ki, sonrakı mərhələdə
(ki, ona postprodakşn deyirlər...)
bunun əsasında əsl montaj və səsləndirmə
işləri aparılsın.
Ssenari müəllifi və quruluşçu rejissoru özü olduğundan İlqar Safat rəqəmsal montaj kimi müşkül bir işdən hələ ki, usanmayıb və əməliyyat qaydası ilə getməkdədir.
Təbii sual: nə sahədir bu "Sahə"? Cavabı bəlli səbəbdən qısa
və natamam olasıdır: çox məşhur, xaricdə tanınan fotoqraf nişanlısı ilə
avtomobil qəzasına
uğradıqdan sonra xəstəxanaya deyil,
polis Sahəsinə düşür.
Burada baş verən əcaib, müəmmalı, birmənalı
izahı olmayan "istintaq"ın sonucunda qəhrəman çox şeyləri anlayır, bir sıra yanlışlıqlardan
qurtulur, Z a m a n s ı z l ı q S a h ə
s i n i n hikmətlərini dərk edir və...
Çəkdiyi filmin ssenarisi üzərində
İlqar Safat 3 ildən çox işləyib və hətta ssenarinin təsdiqlənmiş sonuncu
variantını da köklü surətdə,
deyərdim ki, amansızcasına redaktə
edib. Bunu mən dəqiq
bilirəm, çünki
ssenarini iki (!) dəfə azəri türkcəsinə tərcümə
etmişəm və İlqarın peşəkar
tələbkarlığına yaxşı bələdəm.
Baş prodüser Nəriman MƏMMƏDOV filmin
hər mənada uğurlu taleyinə inanır və Azərbaycan kino sahəsində aparılan
işlərə nikbinliklə
baxır, bizə də bu nikbinliyə
qoşulmaqdan başqa
bir şey qalmır...
...Ki, sözügedən istedadlı
iranlı rejissor dostum növbəti mübahisəmizin zil nöqtəsində deyəndə
ki, bəs, kino sahənizi düzgün yönəltmirsiz,
ona cavab olaraq dedim ki,
sənə qalmayıb,
bu sahə bizim sahəmizdir, özümüz bilərik,
halbuki bunu deməyə də bilərdim...
Vaqif
İBRAHİMOĞLU
Üç nöqtə.-2009.-7 fevral.-S.7.