"Azərsun Holdinq"in məhsulları "Brand Award Azerbaijan"ın qalibləri sırasında

 

ŞİRKƏTLƏR QRUPUNUN QAFQAZ KONSERV ZAVODU QRAN-PRİ, "BİZİM TARLA" VƏ "PASHA" BRENDLƏRİ İSƏ "İLİN BRENDİ" MÜKAFATINA LAYİQ GÖRÜLÜB

 

19 may 2008-ci ildən 5 yanvar 2009-cu ilədək Xəzər İnteqrasiya İşgüzar Klubu tərəfindən www.brandaward.az rəsmi internet saytında keçirilmiş "Brand Award Azerbaijan" müsabiqəsinin qalibləri elan olunub. Azərbaycanda regionda fəaliyyət göstərən bir sıra şirkətlərin, həmçinin hökumət qurumlarının ıçtırakı ilə təqdimetmə mərasimi təşkil olunub. "Azərsun Holdinq"in Qafqaz Konserv Zavodu Qran-pri, "Bizim tarla" "PASHA" brendləri isə "İlin brendi" mükafatına layiq görülüb.

Qeyd edək ki, ölkəmizin qida sektorunda "Azərsun Holdinq"in qurduğu konserv zavodları inkişaf etməklə yanaşı, məhsul çeşidlərini artırmaqdadır. Şirkətin konserv zavodlarında 750 nəfərdən çox insan daimi işlə təmin olunub. Müəssisələrin illik istehsal gücü 20 min tondur. İstehsal olunan müxtəlif ət konservləri, tuşonka, tomat pastaları, mürəbbələr, müxtəlif turşular hazır ət xörəkləri "Bizim tarla", "Bostan", "Final", "SuperSun", "Blendo" markaları kimi tanınıb. Bu markalar region ölkələrinə ixrac edilir. Məhz "PASHA" brendinin yüksək mükafata layiq görülməsi çəkilən zəhmətlərin nəticəsidir. Onu da qeyd edək ki, Azərbaycanın çay mədəniyyətini yaşadan inkişaf etdirən "Azərsun Holdinq" ölkənin çayçılıq sektorunda önəmli addımlar atıb. Lənkəran Astarada qurulmuş ilkin çay emalı müəssisələri yüksək istehsal potensialına malikdir. Müəssisələrin yaşıl çay yarpağı ilə təmin edilməsi çətin olduğundan bu problemi həll etmək üçün bölgədə bağça bərpası işləri aparılıb, yeni şitilliklər salınıb. Bu sahədə Almaniya Şri-Lanka mütəxəssisləri ilə əməkdaşlıq davam etməkdədir.

 

 

"Azərsun Holdinq"in mətbuat xidməti

 

Üç nöqtə.- 2009.- 20 fevral.- S. 10.