Söz şairlərin
gizli xəzinəsidir: ...və yaxud kitabın qoxusunu, ətrini
heç nə ilə əvəz etmək olmaz:
Azərbaycan
Yazıçılar Birliyinin Sumqayıt bölməsinin sədri,
öz yaradıcılığı ilə ədəbi
mühitimizdə hörmət qazanmış Gülnarə
Camaləddin redaksiyamızın qonağıdır.
Aşağıdakı müsahibəni oxuculara təqdim
edirik.
-Gülnarə
xanım, ilk öncə Sumqayıtın 70 illik yubileyi ərəfəsində
“Tərəqqi” medalına layiq görülməyiniz
münasibətilə Sizi təbrik edir və
yaradıcılıq uğurları arzulayıram.
-Təşəkkür
edirəm. Bilirik ki, noyabr ayında Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin sərəncamı
ilə Sumqayıt şəhərinin 70 illiyi münasibətilə
və şəhərin sosial-iqtisadi inkişafında xidmətlərinə
görə bir qrup Sumqayıt sakini müxtəlif adlar, orden və
medallarla təltif edildi. Bu siyahıda bizim-ədəbiyyat
adamlarının da yer alması yaradıcı təşkilatın
rəhbəri kimi məni daha çox sevindirdi. Fürsətdən
istifadə edərək bütün təltif olunan
sumqayıtlıları, o cümlədən fəxri ada və
medallara layiq görülən şair və
yazıçılarımızı təbrik edirəm. Bu, ədəbiyyatımıza,
sözümüzə ölkə və şəhər rəhbərliyi
tərəfindən verilən böyük dəyər,
göstərilən diqqətdir. Dəyər verənlər
sağ olsun. Eyni zamanda bu həm də bizə, işimizə
olan etimad və etibardır. Biz daha çox
çalışmalı, göstərilən etimadı
doğrultmalıyıq.
-Sizə
bir sıra suallarım var. Sumqayıt yazarlarına rəhbərlik
etmək Sizin üçün çətin deyil ki?
-Asan
iş yoxdur. Hər bir işin öz çətinliyi var.
İşini sevirsənsə, ürəklə
çalışırsansa, onun çətinliyi də
gözünə görünmür. Qələm adamları
dünyanın ən çətin, ən saf və ən
maraqlı insanlarıdır. Onlar bir körpənin göz
yaşlarına dözməyəcək qədər aciz,
cüzi bir diqqəti ömür boyu unutmayacaq qədər
etibarlı insanlardır. Söhbət istedadlı qələm
adamlarından gedir.
-Axı
yazıçı və şairlərin əksəriyyətinin
çoxlu ambisiyaları olur. Onlarla necə dil tapa bilirsiniz?
-Bu
dövrdə ambisiyasız adam tapmaq çox çətindir. Yaradıcı insan tapmaq ondan da çətindir.
Əslində yaradıcılıq işi özü
iddialı olmağı tələb edir. Amma “Mən varam, məni
görün”- deməklə olmur, bu iş,
yaradıcılıq ortaya qoymaqla, ürəklə, vicdanla
yanaşmaqla olur. ”Şöhrət sənəti
öldürür”. Sənəti seçən adam şöhrətdən
uzaq durmalıdır. Sənətin varsa, o, şöhrət
özü səni nə vaxtsa gəlib tapacaq. Biz
yaradıcı təşkilatıq. Bizim işimiz
yaradıcı insanlarla dil tapıb, bacardığımız
qədər, onlara dəstək olmaqdır. Onların hər
biri bizim üçün iddiaları ilə əziz və
doğmadır.
-Gəlin etiraf edək
ki, bu gün kitaba maraq azalıb. İnternet, social şəbəkələr
oxucuları kitabxanalardan sıxışdırıb
çıxarıb. Mənumlə razısınızmı?
-Umberto Ekonun
internetlə bağlı bir fikri mənə elə gəlir
ki, yerinə düşər: “Quttenberq çap
maşınını kəşf edəndə işçi təbəqə
onun çap etdiyi Bibliyanı əldə etməyə can
atmırdı. Ancaq yüz il sonra sadə insanlar Bibliyanı məhz
çap halında oxuyurdular”. Həmçinin Lüteri də
yada salın. Onun İncilin ikinci hissəsi olan Əhd-Cədid
tərcüməsinin başdan-ayağa savadsız cümlələrlə
dolu olmağına baxmayaraq, XIV əsr alman cəmiyyətində
məhz həmin kitab əldən-ələ gəzirdi. Mən
əminəm ki, bizə bir internet Lüteri lazımdır.
Qismən sizinlə
razıyam, bunun üçün narahat olmağa dəyməz.
Kitaba qiymət verib, onu sevənlər də çoxdur.
Axı kitabın qoxusunu, ətrini heç nə ilə əvəz
eləmək olmur. Bir də hər dövrün öz tələbləri
var. Məsələn, ibtidai icma quruluşunda insanlar
sürü halında yaşayırdılar. Quldarlıq
quruluşunda artıq icmalara ayrıldılar. Şam
işığında yazıb-yaradan şairlərimizin
yazdıqlarını oxuyanda bu gün onların ağlına
heyrət edirik. Əslində sosial şəbəkələrin
həyatımıza bu qədər daxil olması yaxşı
nəticə verməsə də, onsuz həyatımızı
təsəvvür etmək də çox çətindir.
Sosial şəbəkə heç vaxt kitaba olan tələbatı
ödəyə bilməz. Mən kitabxanalarla işlədiyim
üçün, tez – tez ora gedib-gəlirəm və
kitabxanalara üz tutan oxucuların sayının heç də
azlıq təşkil etmədiyinin şahidi oluram.
-Sovetlər dönəmi
çox vaxt tənqid olunur. Həmin dövrdə hər
hansı bir roman ən azı 20 min, ən çoxu isə 200
min tirajla çap olunurdu. İndi ən yaxşı roman 500
nüsxə ilə nəşr olunur. Yəni kitab bu qədər
dəyərdən düşüb?
-Sovet
dövründə kitab çapı, kitabın təbliği,
kitab satışı ilə məşğul olan müəyyən
təşkilatlar vardı. Onda ideologiya əsas olaraq önə
çəkilirdi. Yəni hansı yazıçı, şair
sovet ideologiyasını daha çox təbliğ edirdisə,
o daha çox tanınırdı. Bu gün hər bir
yazıçı öz hesabına kitab çıxarır,
satışıyla da, təbliğiylə də özü məşğul
olur. Və təbii ki, ədəbiyyata dəxli olmayan insanlar
bu işdə daha çox səriştəli və fəaldırlar.
Bəzən məhz həmin o “yazarların” kitablarının
çoxluğu kitabları əvvəlki dəyərindən
salır, demək daha doğru olardı. Əgər
yazıçını sənətdən çox,
kitablarının satışı
düşündürürsə, onda yaşadığı
dünyanı, olduğu mühiti bilməli, tanımalı,
onun istəklərini nəzərə alaraq
yaradıcılğını onun üzərində
qurmalıdır. Yenə Umberto Ekoya müraciət edəsi
olsaq, belə deyərik: “Yaradıcılıq ancaq anarxist xassəli
olduqda həyatda qala bilər. O Darvinin qoyduğu kapitalist
qanunlarla, ən güclülərin mövcud olduğu yerdə
yaşayır”.
-Qərb SSRİ-ni
dağıtmaq üçün xüsusi ideoloji konsepsiya
işləyib hazırlamışdı. Həmin
konsepsiyanın maddələrindən biri gəncləri milli dəyərlərdən
uzaqlaşdırıb, Qərbin əxlaqsız dəyərlərini
aşılamaq, bunun üçün ləyaqətsiz, ədəbsizliklə
dolu əsərlərin rus dilinə çevirib, postsovet məkanında
yayılması idi. Demək olar ki, Qərb istəyinə nail
oldu. SSRİ dağıldı,
milli dəyərlərimizdə bir çat əmələ gəldi.
Bu gün Azərbaycan yazıçılarının
sanballı əsərlərindən çox, Qərbin
başdan-ayağa əxlaqsız motivləri üzərində
qurulan əsərləri daha çoxluq təşkil edir. Sizin
fikrinizi bilmək pis olmazdı.
-SSRİ
dövründə biz dünyadan təcrid olunmuş şəkildə,
demək olar ki, qapalı bir məkanda yaşayırdıq.
Dünya ədəbiyyatının sovet ideologiyasına uyğun
olan nümunələri bizə gəlib çatırdı.
Oxuyurduq, elə bilirdik, dünya ədəbiyyatı bundan ibarətdir.
Sərhədsiz, qloballaşan dünyanın tələbləri
bambaşqadır. Gənclik isə hər zaman nəyi pisləyirsənsə
ona daha çox can atır. Gəncliyimiz də,
özümüzün də bizdən böyüklərin
qoyduğu qadağalara elədiyimiz etirazları yada salsaq
görərik ki, bu hal keçici bir haldır. Əgər biz əxlaqlı,
tərbiyəli, təcrübəli gənclik yetişdirmək
istəyiriksə onların sərbəstliyinə qarşı
çıxmamalıyıq. Onların fikirlərinə
hörmətlə yanaşmalı, onları öz dillərində
tərbiyə etməyin yolunu öyrənməliyik. Axı gənclər
bizim gələcəyimizdir. Əvvəlcə onların istəklərini
anlayıb, sonra onlara nəyin yaxşı, nəyin pis
olduğunu aşılaya bilərik. Onlar da müəyyən
yaşa gəlib çatanda başqa cür düşünəcəklər.
Neynəsək də, nə qədər qorunsaq da, nə qədər
qorusaq da yaşadığımız dünyada baş verənlər
istər-istəməz həyatımıza daxil olub, cəmiyyətin,
gənclərin, yeniyetmələrin şüurunda dəyişiklik
yaradır. Bizim minillik adət - ənənələrimizi
qoruyub saxlayan gənclərimiz də çoxdur. Kim olursan ol, nə
yaradırsan yarat, kökündə millilik dayanmalıdır.
Milli-mənəvi dəyərlərə söykənməyən
nə varsa, sonda məhvə məhkumdur.
-Bir sıra ali məktəblərin
tələbələri ilə görüşlərim olub.
Onlardan Cəfər Cabbarlının “Od gəlini”, “Oqtay
eloğlu”, Hüseyn Cavidin “İblis”, M.Şoloxovun
“Sakit Don”, Viktor Hüqonun “Paris Notr-Dam kilsəsi” əsərlərini
mütaliə etdiklərini soruşanda 30 nəfər tələbədən
4-ü həmin əsərlərin bir neçəsini
oxuduqlarının şahidi oldum. Acınacaqlı deyilmi?
-Təbii ki,
acınacaqlı haldır. Mənə elə gəlir ki, hər
bir insan öncə özünü, öz ədəbiyyatını,
mədəniyyətini daha yaxından tanımalı, bilməli
və sevməlidir. Fərd olaraq bunu özünün həyat
amalına çevirməlidir. Sonra dünya ədəbiyyatının
görkəmli nümayəndələrini də
özününkü qədər öyrənməyə çalışmalıdır.
Cəfər Cabbarlını, Hüseyn Cavidi oxumadan Viktor
Hüqonu, Şoloxovu əzbər bilsən də, özünü öyrənmədən
şəxsiyyət kimi formalaşa bilməzsən. Biz bu
torpaqda doğulmuşuq, bura aidik, bu torpağın bir
parçasıyıq, şərqə məxsusuq, qərbə
lazım deyilik. Gənclərimiz bunu dərk etməlidir.
-Respublikada kitab təbliğl
düzgün qurulmayıb. Bunu təkcə kitabxanalara şamil
etmək düzgün olmazdı. Burada yaradıcılıq
birliklərin, təhsil, mədəniyyət qurumların, hakim
orqanların ciddi məşğul olmaqları gərəkdir,
elə deyilmi?
-Bu yöndə
xeyli işlər görülüb və görülməkdədir
. Azərbaycanda keçirilən Avrasiya materikinin ədəbiyyat
üzrə IV "LiFFt" festivallar festivalının
Sumqayıt şəhər icra hakimiyyətinin təşəbbüsü,
Sumqayıt Regional Mədəniyyət İdarəsi, Poeziya evi
və AYB Sumqayıt bölməsinin birgə təşkilatçılığı
ilə birinci kitab yarmarkasının keçirilməsində əsas
məqsəd kitabın təbliği, kitaba olan marağın
yenidən önə çəkilməsi idi. Bunun hər ikisi
çox gözəl təşəbbüsdür. Bu, ənənə
yəqin ki, davamlı şəkildə həyata keçiriləcək.
-Bu sualı
çoxlarına vermişəm, sizə də vermək istəyirəm.
Sizcə, bu günkü gənclər daha çox kimi oxuyur?
-Məni bu sual daim
düşündürüb. N.Gəncəvi
adına kitabxana-klub bizim iş yerinə yaxın olduğu
üçün dəfələrlə gənclərimizə
və kitabxanaçılarımıza bu sualla müraciət
etmişəm. Və aldığım cavablardan bəlli olub
ki, dünya ədəbiyyatı ilə paralel Çingiz
Abdullayevi, Elxan Elatlını daha çox oxuyurlar. Sovet
dövründən fərqli olaraq, bu günün gəncləri
sevgi romanlarına deyil, dedektiv janra daha çox
üstünlük verirlər.
-Bu yaxınlarda
Moskva telekanalların birində SSRİ-nin xalq artisti Vasiliy
Lanavoyun müsahibəsinə qulaq asdım. Eşidəndə
ki, o, hal-hazırda Lev Tolstoyun “Hərb və sülh”
romanını artıq dördüncü dəfə oxuyur,
çox təəccübləndim. Sizcə, bu əsərə
məhəbbətdən irəli gəlir, yoxsa mənəvi
ehtiyacdan doğur?
-Elə
yazıçılar var ki, səni özünün
yaradıcılığına təkrar-təkrar
qayıtmağa vadar edir. Lev Tolstoy da bu qəbil
yazıçılardandır. İnsan oxuduğu kitablarda həyat,
dünya, ölüm, insan xarakterləri haqqında bilmək
istədiyi suallara cavab tapır. Kitab insanı
formalaşdırır, cəmiyyət üçün
yetişdirir, mükəmməlləşdirir. İnsan bəzən
özündə mənəvi boşluq hiss edir. Əgər
oxuduğun kitab sənə zövq verirsə və içindəki
o mənəvi boşluğu doldurursa, deməli, sən ondan
istədiyini ala bilmisən.
-Siz
özünüz hər hansı bir əsəri təkrar
oxumusunuzmu? Əgər oxumusunuz, bu hansı zərurətdən
irəli gəlib?
-Azərbaycan
klassiklərini çox təkrarlayıram, Umberto Ekonun
esselerini dönə-dönə oxuyuram. Müasir dünya, onun
problemləri və gələcək haqqında
axtardığım çox sualların cavabını onun
yaradıcılığında tapıram. Yəqin ki, mənəvi
ehtiyacdan irəli gəlir.
-Aqillərdən
biri deyib ki, poeziya ürəkdən gəlib keçir. Bu fikrə
nə əlavə edərdiniz?
-Sergey Yeseninin bir
fikrini xatırlatmaq yerinə düşər. “Şair olmaq
odur ki, gərək öz damarlarından qanı çəkərək
vurub isidəsən özgə qanını". Ürəyi
yandırmasan, ürəyi isidə bilməzsən. Poeziya
sirdir, şairlərin özünün də çözə
bilmədiyi möcüzədir. “Arı bal istehsal edir, amma
mahiyyətini bilmir”. Bu da Aristotelin “Poetika” əsərindəndir.
Şairlər də şeir yazırlar, amma şeirin necə
yarandığını özləri də izah edə bilmirlər.
Poeziya ürək işidir. Poeziyanın işi ürəklədir.
Ürəksiz yazılan şeir, ürəklərə yol tapa
bilməz. Ağılla ürək birləşəndə
insanı daha dərinlərə aparıb çıxarır.
Əsil şairlər şeir kimi doğulub, elə şeir
kimi də ölürlər.
-Bir hadisənin
canlı şahidi olmuşam, xəstəxanada cavan bir qız
ürəyindən müalicə olunurdu. Vəziyyəti
heç də yaxşı deyildi. Anası L.Tolstoyun
“Anna Karenina” əsərini gətirib bir fəsli oxumağa
başladı. Qızın gözləri açıldı,
sifətinə təbəssüm çökdü,
gülümsündü. Anası dedi ki, evdə ürəyindən
şikayətlənəndə bu əsərdən
parçalar oxuyuram, ağrıları keçir. Siz necə,
sözün təsir qüvvəsini nədə
görürüsünüz?
-El arasında belə
bir deyim var: ” Söz var dağa qaldırar,
söz də var dağdan endirər, söz var qan salar, söz
də var qan bağlayar”. Nəyi necə deməkdən
asılıdır hər şey. Sözlə bir könlü
abad eləmək də olar, xarabaya çevirib bərbad eləmək
də. Söz “Aliyi-
asiman məkandır”. Mən sözün təsir
gücünü nəyi necə deməkdə görürəm.
-Sizi ədəbi
mühitdə ən çox narahat edən nədir?
-Məni ən
çox narahat edən ədəbi dəllalların, ədəbi
sürtüklərin, ədəbi məddahların,
plagiatların söz meydanında at oynatmasıdır.
İmkanı ilə iddası arasında yerlə göy qədər
məsafə olan, sözü qara qəpiyə dəyməyənlərin
dahilik mərəzi, sənət dalınca deyil, şöhrət
dalınca qaçan istedadlı adamların
dözümsüzlüyü məni narahat edir, o cümlədən
sosial şəbəkələrin yaratdığı, “layk
şairləri”. Sözün mərtəbə- mərtəbə
“Aliyi- asiman məkan”dan aşağı
endirilib, az qala ayaqlar altına salınması narahat edir. Qələm
adamı sözünü qorumalı, sözə hörmətlə
yanaşmalıdır. Axı söz şairlərin gizli xəzinəsidir.
Ondan qənaətlə istifadə olunmalıdır.
-Sumqayıt
yazarlarının əsərlərinin tərcüməsi və
təbliğatı ilə bağlı Azərbaycan
yazıçılar birliyinin Sumqayıt bölməsi nə
kimi fəaliyyət göstərir?
-Əgər
müasir dünyada yaşayırsansa, dünyaya inteqrasiya eləməlisən.
Hər mənada sözün təsir gücü daha
böyükdü. Axı söz birbaşa beyinə və
ürəyə təsir edir. Bu sahədə də xeyli
işlər görmüşük. Türkiyənin Mersin,
Kayseri, Ağşehir, Fethiyyə, Konya və s. şəhərlərinidə
fəaliyyət göstərən ədəbi dərnəklər,
yaradıcılıq təşkilatları, dərgilər,
televiziya kanalları, saytlar ilə əlaqələr
qurmuşuq. “Sumqayıt-70” layihəsi çərçivəsində
sumqayıtlı şair və yazıçıların əsərləri
“Mak”, “Çingi”, “Anamursedir” dərgilərində yayımlandı,
MSBC kanal 2000 “Damla-Damla”, Kon.Tv proqramlarında azərbaycanlı
şairlərin yaradıcılığından nümunələr
səsləndirildi. Bu işbirliyimiz davam və inkişaf etməkdədir.
Tərcümə və təbliğat işini daha geniş
miqyasda həyata keçirməyi düşünürük.
-Niyə Sumqayıtda
təkcə Azərbaycanın deyil, dünya klassik
yazıçılarının hər bir əsərini
oxutdurmaq, inşa yazdırmaq və yaxud dəyirmi masa
keçirmək, yeri gələrsə oxucuları
mükafatlandırmaq olmazmı? Bu sual üzərində
düşünmək də olar, müxtəlif fikirlər
yarana bilər. Hər halda gənclərimizi daha çox
klassik və müasir ədəbiyyatın ən yaxşı
nümunələrinə yönəltmək lazımdır.
-Əslində
bölmə yaranandan Azərbaycan və dünya ədəbiyyatının
yaxşı nümunələrinin təbliğini
qarşısına əsas məqsəd olaraq qoymuşdur. Bu
yöndə xeyli işlər də görülmüşdür.
Doğru buyurursunuz. Biz də bu barədə
düşünürük, amma bu təkcə bizim
düşünməyimizlə olmur. Bu işdə təhsil müəssisələri,
məktəblər, iş adamları
da bizə dəstək olmalıdırlar. Bu işi birgə
həyata keçirmək daha geniş və daha faydalı
olar. Beləliklə, bizim də gənclərimizə klassik
irsimizi, dünya ədəbiyyatının dəyərli
nümunələrin aşılamaq imkanımız olar.
-Müsahibəmdə
mərhum Sabir Sarvandan yan keçmək mən tərəfdən
düzgün olmazdı. Onu gözəl şair və
ziyalı kimi yaxşı tanıyırdıq. Sabirin ədəbi
irsi unudulur, yoxsa siz onu təbliğ edib,
yaşadırsınız?
-Sabir Sarvan Azərbaycan
Yazıçılar Birliyi Sumqayıt bölməsinin ideya müəllifi,
yaradıcısı olmuş, uzun illər ona rəhbərlik
etməklə yanaşı, eyni
zamanda ədəbiyyatın təəssübünü çəkən,
sözə vicdanla xidmət edən istedadlı şair idi.
Sözə xəyanət edən, sözü dəyərdən salan
insanlara qarşı amansız və barışmaz idi. Onun
üçün ədəbiyyat şəxsi mənafedən də,
dostluqdan da öndə
gəlirdi. Sizcə bizim belə adamları unutmağa
haqqımız çatırmı? Biz unutsaq da, Sabir Sarvan
SÖZün, ƏDƏBİYYATın yaddaşında əbədi
qalacaq qədər gücə və
istedada malik söz adamı idı. Söz biz insanlardan qat- qat
etibarlıdır. Biz insanlardan fərqli olaraq söz ona xəyanət
etməyənləri yaddında saxlayır və heç bir zaman unutmur.
-Ümumiyyətlə,
dünyasını dəyişmiş Sumqayıt
yazarlarının xatirəsini həmişə yad etmək hər
birimizin borcudur, elə deyilmi?
-Sumqayıt ədəbi
mühitinin formalaşmasında çox böyük xidmətləri
olmuş Xasay Cahangirov, Vaqif İbrahim, Gülbala Mehdi, Feyzi
Mustafayev, Məmməd Aslan, Sabir Sarvan və s. qələm
adamları olub ki, onlar bu gün aramızda olmasalar da,
sözümüzdə, ruhumuzda, könlümüzdə
özlərinə taxt qurub yaşayacaq insanlardır. O
insanları unutmağa bizim mənəvi haqqımız yoxdur.
“Sumqayıt-70” çərçivəsində
“Xatırlasaz... xatırlansam” adlı layihəmiz var. S.Vurğun adına kitabxana ilə birlikdə həyata
keçririk. Məqsədimiz Sumqayıt ədəbi
mühitinin formalaşmasında xidmətləri olan
dünyasını dəyişmiş qələm sahiblərini
xatırlamaq, xatırlatmaqdır. Biz xatırlamasaq, bizi də
kimsə xatırlamayacaq.
-Bir qələm əhli
kimi istirahətinizi necə keçirirsiniz?
-Mənim demək
olar ki, istirahət etməyə çox az vaxtım olur. Olanda
isə adətən kitab oxuyuram. Retro filmləri seyr etməyi
sevirəm. Maraqlı ədəbiyyat verilişi olanda
baxıram, hərdən teatra, kinoya getmək və yaxud tarixi
yerlərə səyahət etmək fürsətini fövtə
vermirəm.
-Kimləri daha
çox oxuyursunuz? Ümümiyyətcə, sevdiyiniz
yazıçı və şairlərin kim olduğunu bilmək
pis olmazdı.
-Oxuduqca, bələd
olduqca hər yazarın bir tərəfini kəşf edirsən.
Mən yazıçı və şairlərin qəribəlikləri
çox maraqlandırır. Onlar özü olanda, kimisə təqlid
etməyəndə daha çox sevilir. Mənim ruhumun şair
və yazıçılarından Nəcib Fazil Kisakürəki,
Nazim Hikməti, Vaqif Bayatlı Odəri, Edqar Ponu, Xorxe Luis
Borxesi, Silva Piatı, Umberto Ekonu. Frans Kafkanı, Uilyam Folkneri,
Alber Kamyunu, Çingiz Aytmatovu, Fyodor Dostoyevskini, Lev Tolstoyu,
Anarı, Yusif Səmədoğlunu, Afaq Məsudu misal gətirə
bilərəm. Bu siyahını uzatmaq da olar. Azərbaycan
klassiklərini siyahıya salmadım..
Klassik ədəbiyyatımızı çox sevirəm. Biz
onlardan çox şey öyrənmişik və bu gün də
öyrənirik.
-Sonuncu sual:
Yaradıcılıq laboratoriyanızda nə var, nə yox?
-Mənim “Qəhvə
rəngi” adlı kitabım çapdan çıxıb və
oxuyucuların ixtiyarına verilib. Bir neçə hekayələrim,
esselərim və şeirlərim var. Mən öz
yaradıcılığıma tənqidi yanaşıram.
Yazdıqlarımı oxucuların ixtiyarına verməmişdən
əvvəl çox götür-qoy edirəm. Özümə
tam arxayın olandan sonra oxucularımın qarşısına
çıxacağam. Sağlıq olsun!
Müsahibəni
apardı: Eyruz Məmmədov,
Respublikanın
əməkdar jurnalisti
Unikal.-2019.- 28 dekabr.- S.20