“Rəmiş 30 yaşında ölməli
idi… onun yeri
behişt deyil” –
Dostlarının XATİRƏLƏRİ
Xalq artisti, tanınmış
gitaraçı Rafiq (Rəmiş) Hüseynov iki gün
öncə vəfat etdi. Onu tanıyanlar
bu ölümə çox təəssüflənirlər…
Rəmiş Azərbaycana yad
olan gitaranı bizə qəbul etdirdi, sevdirdi, doğmalaşdırdı…
O təkcə müstəsna
ifası, incə duyumu ilə yox, həm də
sovet dövrünün
sərt qaydalarını
aşa bilməsi ilə xatırlanır. Azərbaycan musiqisinə “yad” aləti doğmalaşdıra
bilən Rəmiş həm də çox sadə azərbaycanlı olduğuna
görə sevilirdi.
KONKRET.az xəbər verir ki, dünən dəfn mərasimi keçirilən sənətkarın
dostları Milli Məclisin deputatı Aqil Abbas və
tanınmış jurnalist-şair,
“Ulduz” jurnalının
baş redaktoru Qulu Ağsəs onunla bağlı xatirələrini modern.az-la bölüşüblər.
Aqil Abbas:
“Rəmişlə
sonuncu dəfə 4-5 gün əvvəl əlaqə saxlamışdım.
Telefonu yoldaşı Güllü xanım açdı verdi
Rəmişə dedi ki, Aqildi danışan.
Dedim ki, Rəmiş, tez sağal səni Ağdama aparacam. O da çətinliklə
5-6 kəlmə söz
dedi. Sonra yenidən həyat yoldaşı Güllü
ilə danışdım,
nəyəsə ehtiyaclarının
olub- olmadığını
soruşdum, heç nəyə ehtiyac olmadığını dedi.
Dünən isə dəfn
mərasimində iştirak
etdim. Rəmiş vəfat etdi,
amma mənim üçün heç vaxt xatirəyə çevrilməyəcək. O hər zaman sağdır, hər zaman var, sevdiyim,
dəyər verdiyim dostumdur. Azərbaycanda qeyri-adi sənətkarlar çox az
olub. Vaqif Mustafazdə, Rafiq Babayev və Rafiq Hüseynov (Rəmiş) mənim üçün həmin sənətkarlardandır.
Hər bir insanın sonu ölümdür. Rəmiş qarğa deyildi ki, 300 il
yaşasın. 76 yaşında vəfat etdi, normal yaşdır.
Mənim hər zaman bir sözüm
var: “Rəmiş kimi ömür sürən bir adam 30 yaşında
ölməli idi, 46 il əlavə yaşayıb”.
Yeri behişt
olsun, amma Rəmişin yeri behişt deyil, cəhənnəmə gedib. Rəmişin behiştdə nə işi var? Rəmiş günahları
olan adamdır, mən hər zaman bu sözü
işlətmişəm, hətta
bu fikrimə görə tənqid də olunmuşam, amma yenə deyirəm, Rəmiş nə atadı, nə qardaşdı, nə də ki vətəndaşdı,
Rəmiş şeytandı,
o bu dünyada Tanrının yanında özünü pis apardı, tanrı onu qovdu. Rəmiş bu
dünyaya gəldi və getdi.
Bəlkə də bizim bilmədiyimiz şəkildə
günahlarını yudu,
işi və əməli
ilə deyil, barmaqları ilə”.
Qulu Ağsəs:
“Rəmişlə
yalnız telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilirdim. Xəstələnməzdən öncə mən
onu verlişə dəvət etmişdim.
Verlişin anonsu hələ
də qalıb. Özü də demişdi ki, “tezliklə “Ulduzlu qonaqlar”da olacağıq, dostları
salamlayıram”.
Onunla uzun illərdir ki, münasibətimiz var idi. Dünən zəng
vurdum Güllü ilə danışmaq istədim, amma danışa bilmədi, ağladı.
Pandemiya səbəbindən dəfn
mərasimində də
iştirak edə bilmədim.
Rəmişin sənəti sərhədlər
tanımırdı. Keçmiş
SSRİ məkanında, son illər
isə Türkiyə və İranda tanınırdı. Rəmiş Azərbaycan
sənətinə yenilik
gətirən insanlardandır.
Bilməyən insanlar üçün
bir məlumat verim ki, o, həm
də çox gözəl tarzən idi. Onun istedadı tarla
başlasa da, tarla məhdudlaşmırdı.
Nəfəsli alətlərdən başqa Rəmişin əlinin dəydiyi hər bir alət
“danışırdı”.
Allah Rəmişi musiqi
üçün yaratmışdı. Gitaranı Azərbaycana
sevdirən məhz Rafiq Hüseynov oldu. Bir dəfə ona sual verdim ki,
“gitara çalanda niyə gözünü yumursan Rəmiş?”.
Dedi “gözümü açıb
camaatın arvad-uşağına
baxa bilmərəm ki, mənim bir sevgilim var
– gitara, o da qucağımdadır”.
Rəmişi xalqa sevdirən
onun bir insan kimi azadlığı
sevməsi idi,
hər zaman olmazların əlehinə
gedirdi. Azərbaycanın büdcəsini Rəmişə
versəydilər, bircə
günə xərcləyib
qurtarardı. Çox pul
qazanmağına baxmayaraq,
onun heç vaxt pulu olmurdu.
Məsələn, hansısa restoranda
10 manatlıq yemək
yeyirdi, 200 manat ofisianta pul verirdi.
Bunun izahı yox idi ki, niyə
verir. Yəni pulunu hara gəldi xərcləyən,
həyata tamamilə başqa gözlə baxan, bəlkə də həyatın faniliyinə ən çox inanan insanlardan idi Rəmiş. Ona “Çağdaş
dərviş” deyə
bilərik. Bilirdi ki,
ölüm gec-tez həmişə var.
Bir müddət
öncə onun ard-arda ölüm xəbərləri çıxırdı. Bir dəfə ölüm xəbəri çıxanda
zəng vurdum ona, dedim ki,
yenə belə bir informasiya yayılıb. Dedi “gitara varsa, Rəmiş
də var, qorxma”.
Gitara var olduqca o da
yaşayacaq.
Rəmiş xoşbəxt insan oldu ki, Ağdamın
azad olunması xəbərini eşitdi, bildi ki, artıq
Ağdam bizimdir. Ağdam
haqqında danışan
zaman qəribə bir ifadə işlədirdi: “rəhmətlik
Ağdam” – Ağdamın
artıq öldüyünü
deyirdi. Amma yenidən zühur
etməsini də gördü. Çox heyf
olsun, xəstəlik imkan vermədi ki, o da Ağdama
gedə bilsin.
İnşallah, Ağdamda bərpa işləri tamamlanandan sonra, Rəmişin adı hansısa formada anılacaq, əbədiləşdiriləcək.
O adını musiqi
tarixinə yazmış
bir şəxsiyyətdir”.
Mehri QURBAN
Unikal.- 2021.- 9 aprel.- S.21.