Sovet filmindəki qəribə səhnənin
sirri,
yaxud, erməni
goreşənliyinin gizli səbəbləri
- Bizdə dəqiq
məlumat var ki, burada diversantlar fəaliyyət
göstərir. Onlar qəbirləri
qazıb, vəbadan ölənlərin meyidlərini
çıxarır, ürək və ciyərlərini kəsib
götürür, hissələrə bölür və xəstəliyi
yayırlar...
Bu sözlər “Açıq kitab” (1977) adlı məşhur sovet filmindəndir. Yoluxucu xəstəliklərə qarşı mübarizə aparan gənc mikrobioloqun həyatından bəhs edən filmin 6-cı hissəsində söhbət Qarabağda yaşayan ermənilərdən gedir.
Bir gün orada çalışan infeksionist həkimlərin yanına “NKVD” əməkdaşı gələrək, aldıqları məlumatı deyir və qəbirlərin açılmasını tələb edir. Həkimlər etiraz edirlər: Vəbanı yayan mikrobu laboratoriyada asanlıqla çoxaltmaq mümkün olduğu halda, diversantlar ölülərin daxili orqanlarını çıxarmaq kimi çətin yolla niyə getsinlər ki? Amma əmrə tabe olur və dəhşətə gəlirlər: Məlum olur ki, həqiqətən də, qəbirlərin bəzilərindəki erməni meyidlərinin başı, ürəyi, ciyəri kəsilərək, götürülübmüş...
Sovet dövründə çoxumuz bu epizoda elə də fikir vermirdik. Amma indi son hadisələrin təsirilə istər-istəməz başqa cür yanaşmaq lazım gəlir: Ermənilər niyə qəbirləri açıb, meyidlərin daxili orqanlarını kəssinlər? Və bu, Kəlbəcərdə ölülərin qəbirdən çıxarılması, Ağdamda qəbirlərin dağıdılması ilə hansısa formada əlaqəli ola bilərmi?
Əslində onların tarixi abidələrimizlə yanaşı qəbiristanlıqlarda da xüsusi vəhşiliklər törətmələri bizə əvvəldən məlum idi. Amma azad olunan torpaqlarda yerlə-yeksan edilmiş qəbiristanlıqlarla rastlaşdıqca, başqa bir dəhşətli mənzərəni görmüş olduq. Sən demə, vəhşi qonşularımız qəbiristanlıqlarda yalnız məzar daşlarını dağıtmayıb, qəbirləri qazaraq oradan sümükləri də çıxarıblar. Niyə? Bu, hansısa qədim, yaramaz adətin davamı deyil ki?
Ümumiyyətlə, bu bir faktdır ki, ermənilər zaman-zaman meyit, qəbir, dəfn mərasimləri mövzusunda iyrənc əməllərə əl atmaları ilə seçiliblər. Məsələn, 90-cı illərdə Birinci Qarabağ müharibəsi zamanı erməni hərbçiləri ölmüş döyüşçü yoldaşlarının qəbirləri üzərində xüsusi vəhşiliklərlə yadda qalan rituallar həyata keçiriblər.
Əvvəllər ermənilərin işğal etdikləri Azərbaycan torpaqlarında qəbiristanlıqları eşmələrini sadəlövcəsinə belə izah edirdik ki, onlar burada qızıl diş axtarırlar... Amma zaman keçdikcə sübut olundu ki, bu xalqın goreşənliyi daha ciddi səbəblərdən qaynaqlanır. Belə vərdiş Qafqaza yad olan bu xalqın genetik kodunda yatmış başqa bir vəhşi unikal adətlərdən və istəklərindən də qaynaqlanır. Bu istəyin adı hannibalizmdir. Bəli, erməni hannibalizmi!
Təsadüfi deyil ki, 21-ci əsrdə kütləvi şəkildə qəbirləri eşən bir toplum kimi gündəmə gələn ermənilər əslində geriyə, dədə-babalarından qalan hannibalizm xəstəliklərinə doğru meylləndiklərini göstərdilər. Buna heç xəstəlik də demək olmaz. Çünki erməni hannibalizmi sırf psixoloji problemlərdən deyil, daha çox fərqli istəklərdən yaranmış vərdişdir.
Misal olaraq tarixə nəzər salsaq, bir neçə faktı göstərə bilərik. Bu mövzuda hətta erməni mənbələrində də yazılara rast gəlmək olar:
“Ermənilər təqribən 326-408 qram ağırlığında adam ətini 100 dåkana satırdılar. Hətta adam ətini konservləşdirilmiş halda da satırdılar”. (Àðìÿíñêèå èñòî÷íèêè î ìîíã).
Digər mənbələrə də nəzər yetirdikdə dəhşətli faktların şahidi oluruq. Məşhur sovet bioloqu Lev Zilberin 1930-cı illərdə Qarabağda taunla mübarizə aparmasına dair xatirələri bu mənada diqqət çəkir:
"Azərbaycanın Xalq Səhiyyə Komissarlığı təcili şəkildə Lev Zilberi çağırır. Artıq gecə saat 04:00-da professor lazımi avadanlıq və əməkdaşları ilə birlikdə qatarla Qarabağa yola düşmüşdü. Məqsəd taunun qarşısını almaq idi. Daxili İşlər Xalq Komissarlığının Qarabağdakı yerli nümayəndələri bildirirdilər ki, xarici ölkənin bölgəyə atılmış diversantları - kəşfiyyatçıları qəbirləri açır, cəsədlərin ürəyini, qaraciyərini kəsərək, infeksiyanı yayırlar. Lakin Zilber bu versiyanı cəfəngiyat adlandırdı. “Bir neçə gün ərzində laboratoriyada taun virusunu hazırlamaq və minlərlə insanı öldürmək olar. Nə üçün diversantlar cəsədlərin orqanlarını kəsirlər? Axı onların özü də buna yoluxa bilərlər”, – deyə o bildirir.
Zilberi erməni qəbiristanlığına aparırlar. O, məşəllərin işığında 10-a qədər təzə qəbiri açır.
Alim dəhşətə gəlmişdi. Həqiqətən də bir neçə cəsədin başı yox idi, bəzilərinin dalağı, qaraciyəri, yaxud ürəyi çıxarılmışdı.
“Açdığımız üçüncü
qəbir qadına məxsus idi. Paltarlarını çıxaranda gördük
ki, ay aman, bu nədir belə. Qadının
bədənini yarıb
ürəyini, ciyərini
çıxarmışdılar”, - deyə Zilber yazır.
Zilber ümumi
karantin elan edir, lakin o, diversant xəbərinə
inanmır. Köhnə tibb jurnallarından
tapır ki, bölgədə vaxtilə
taun olub və indi həmin
xəstəlik yenidən
oyanıb.
Bir az rus dilində danışmağı
bacaran yerli müəllim Zilberə sirri açır. Bildirir ki, Qarabağda
yaşayan erməni əhalisi arasında bir inanc mövcuddur:
“Əgər ailədə
ard-arda ölümlər
baş verirsə, ilk ölənin canlı olmasına inanırlar. Əgər ölü qəbirdə canlıdırsa, deməli,
digər doğmaları
da “aparmağa gələcək”. Ölünün canlı olub-olmadığını
bilmək üçün
qəribə üsuldan
istifadə olunur.
Atı qəbirin üstünə
aparır və ona yulaf verirlər.
Əgər at qəbrin üstündə
yulafı yeməsə,
deməli, həmin ölü canlıdır və qəbiri qazıb, həmin ölünün başını
kəsmək, yaxud ürəyini və digər orqanlarını çıxarmaq lazımdır.
Çıxarılan orqanlar doğranaraq
ailənin digər üzvlərinə verilir,
onlar yeyir və beləliklə ölümdən xilas olurlar”.
Məhz bu sirrdən sonra Zilber müəyyən
edir ki, vaxtilə bölgədə
olmuş infeksiya bu yolla yayılır. O, infeksiyanın
yayılmasının qarşısını
almağı bacarır.
Hadrutda baş verən bu hadisə
erməni hannibalizminin
XX əsrdə qeydə
alınan əsas nümunəsidir.
1977-ci ildə “Lenfilm”
kinostudiyasının Hadrut
taunu mövzusunda çəkdiyi filmdə erməni hannibalizmindən
bəhs olunur. Hətta kinoda
ayrı-ayrı kadrlarda
xəstəlik daşıyıcısı
olan tayfanın erməni dilində danışması da diqqət çəkir.
Ümumiyyətlə, Ermənilərin hannibalizmə yoluxmasının
tarixi haqqında müəyyən versiyalar
var. Əsas versiyaya görə, onlar vaxtilə Hindistanda mövcud olan və hələ bu gün də
insan əti ilə qidalanan tayfaların arasında yaşayıblar. Sonradan qərbə
köç edərkən,
hannibalizm ənənələrini
Qarabağa qədər
gətiriblər.
Umberto Eko “Qızılgülün
adı” əsərində
yazır ki, orta əsrlərdə erməni kilsəsində hannibalizm “yeres” (yanlış etiqad) səviyyəsində olub.
Kim bilir, bəlkə
də ictimaiyyətə
açıqlanmayan qapalı
Vatikan arxivlərində
axtarsan erməni hannibalizminə dair onlarla fakta rast
gəlmək olar. Həqiqətən də tarixin qaranlıq səhifələrində
gizlədilən erməni
hannibalizmi, vəhşi
adətləri bu gün də onların beyinlərində
qalıb, həmin adət və vərdişlər günümüzdə
müxtəlif formada özünü büruzə
verir.
Bir məqamı
da qeyd edək
ki, elmə əsaslansaq, hannibalizmin yalnız insanlar arasında deyil, heyvanlarda da baş verdiyini görərik. Heyvanda bu davranış
əsasən qidanın
çatışmadığı ərazilərdə qida tapmaq instinkti ilə baş verir. Amma bəzən psixoloji
problemləri olan insanlar normal şəraitdə
belə hannibalizmə
xas davranışlar göstərə bilirlər.
Ermənilərdə hannibalizmə dair
bir xüsusi tarixin, vərdişlərin,
genetik koddan qaynaqlanan qəbir, meyitlərə olan sevginin, heyvanın belə etmədiyi vəhşilikləri etmələri
isə onların hələ də kütləvi şəkildə
hanniballara məxsus psixoloji problemlərdən
əziyyət çəkmələrindən
xəbər verir.
Yeri gəlmişkən, bir xatırlatmanı edək ki, bu günlərdə
Azərbaycanın ildönümünü
qeyd etdiyi Xocalı soyqırımı
zamanı da ermənilər həmin hannibal meyllərini
müxtəlif formalarda
büruzə vermişdilər.
Psixoloqlar sübut ediblər
ki, əksər hanniballar, hannibalizmdən əziyyət çəkən
psixi xəstələr
öz qurbanlarını
rahat şəkildə
deyil, xüsusi qəddarlıqla öldürürlər.
Bunun konkret elmi izahı
olmasa da, sübut olunmuş faktdır ki, insan meyiti ilə
qidalananlar digərlərini
xüsusi qəddarlıqla
öldürməyə meylli
olurlar. Bəzən şikarını yaxalayan vəhşi heyvan belə ona qarnında balasının olması səbəbindən toxunmur.
Amma “goreşənlik sindromunun”
baniləri olmuş bu xalq Xocalıda
bütün heyvani hissləri də üstələdilər. Bu həmin hannibal
ermənilər idilər
ki, hamilə qadının qarnını
yarıb körpəni
onun gözləri önündə öldürürdülər.
Divara mismarlanmış başqa
bir körpənin ağzına isə anasının kəsilmiş
döşünü salmaqla
boğub susdurmuşdular.
Hannibal babalarının davamçıları daha
hansı tükürpədən
vəhşi əməllərdən
həzz almadılar ki? Onlar bütün bunları
"qəhrəman" yazıçılarının
kitablarında belə
tarixiləşdirməkdən çəkinmirlər.
Ermənilərin ideoloqlarından biri,
yazıçı-şair Zori
Balayan “Ruhumuzun dirçəlişi” adlı
kitabında yazır:
“Biz Xaçaturla Xocalıda
ələ keçirdiyimiz
evə girərkən
əsgərlərimiz 13 yaşlı
bir türk uşağını pəncərəyə
mismarlamışdılar. Türk uşağı
çox səs-küy
salmasın deyə, Xaçatur uşağın
anasının kəsilmiş
döşünü onun
ağzına soxdu.
Daha sonra 13 yaşındakı
türkün başından,
sinəsindən və
qarnından dərisini
soydum. Saata baxdım, türk
uşağı 7 dəqiqə
sonra qan itirərək dünyasını
dəyişdi. Ruhum sevincdən
qürurlandı. Xaçatur daha
sonra ölmüş türk uşağının
cəsədini hissə-hissə
doğradı və bu türklə eyni kökdən olan itlərə atdı. Axşam eyni şeyi
daha 3 türk uşağına etdik”.
O, həmçinin bu əməllərinə dair
qeyd edir: “Mən bir erməni
kimi öz vəzifəmi yerinə yetirdim. Bilirdim ki, hər bir erməni hərəkətlərimizlə fəxr duyacaq”.
Xocalıdan girov aparılmış
Mehriban adlı mülki sakinin erməni hannibalizmi ilə bağlı acı xatirəsi insanı dəhşətə
gətirir:
"Meyitlərin başını,
qolunu kəsib, gözlərini çıxarırdılar. Kəsilmiş başları bişirib Əsgəranda əsir saxlanan əsirlərə yedirir və bundan həzz alırdılar…13 yaşlı
bir qızın dərisini soyan Serj Sarksyan deyirdi
ki, mən insan dərisi soymaqdan həzz alıram.”
Başqa bir misal. Kəlbəcərli
Mikayıl adlı əsir gördüyü dəhşətlər haqqında
danışarkən deyib:
"Daha sonra qaniçənlər başı
kəsilmiş cavan bir oğlanın ətini şişlərə
çəkib kabab bişirdilər. Hər bir əsirin
başına silah dayayaraq yeməyə məcbur etdilər”.
("Ölüm düşərgəsindən
qaçış”)
Bütün bu olub keçənlərdən sonra
indi Kəlbəcərdə
qəbirlərin eşilməsi,
ermənilərin öz
doğmalarına məxsus
cəsədləri daşımaları,
onların təkcə
bu ərazilərə
qayıtmayacaqlarını bildikləri
üçün deyil,
tarixi hannibal ənənələrindən, genetik
kodlarındakı şüuraltı
istəklərindən irəli
gəlir.
Qeyd etdiyimiz
kimi, erməni hannibalizmi özlərinin tarixi qaynaqlarında da sübut olunub,
digər sadalanan mənbələrdə isə
bu anormal millətdə insan ətinin yeyilməsinə,
“goreşənliy”ə meylliliyin
olması dəfələrlə
öz təsdiqini tapıb. Qafqaz xalqları arasında
rast gəlinməsi mümkün olmayan bu unikal hannibalizm
meylləri görünür,
hələ də onların gizli adətləri arasında qalıb.
Tural Tağıyev
Unikal.- 2021.- 5 mart.- S.20.