Hər dövr üçün bir Serdengeçti lazımdır
Osman
Yüksel Serdengeçti adının yanına yaraşan ən
uyğun söz «iddia adamı»dır. Keçmişə
dönüb baxanda davamlı zülmə uğrayan, hər
cür işgəncəyə məruz qalan, məkansız bir
şəkildə oradan oraya sovrulan insanlar doğru zamanda
doğru insanlarla qarşılaşanda həyatlarında da əhəmiyyətli
dəyişikliklər yaşayırlar. Təsadüfən
üzünün görmədən keçən ömürdə
idrak sərhədləri də sonuna qədər açıq
olur.
Osman Yüksel Serdengeçti bu torpaqlarda yaşayan və gənclik illərindən başlayıb öldüyü günə kimi «iddia adamı» olaraq xatırlanan bir missiya insanıdır. Türkiyənin ən çətin şərtlərdə yaşadığı 1940-1980-ci illər arasında bir an belə olsun dayanıb istirahət etmədən din, vətən, millət və xüsusi ilə də gənclər üçün gözünü qırpmadan zülmün qarşısında dayanmış bir insandır Osman Yüksel. Həyatı, ölkə şərtlərini çox yaxşı bildiyindən evlilik kimi bir müəssisəyə çox da isti baxmamasına baxmayaraq bir az da ailəsinin məcbur etməsiylə evlənmiş, lakin bu evlilik belə onun sürətini kəsməmişdir. Antaliya, İstanbul, Ankara və Konya başda olmaqla ölkənin dörd bir tərəfində davasına görə insanlar yetişdirməyə davam etmişdir. Osman Yüksel məhkumluğu ən çox yaşayan düşüncə adamlarından biri sayılır eyni zamanda. Yazdıqlarına görə dəfələrlə həbs edilmiş, bu məhkumluq onun ruhunu təmir edən ən həmiyyətli təcrübə olmuşdur. Zəhməti rəhmətə çevirə bilən nadir şəxslərdən biri də Osman Yüksəldir. Həbsxanada tanış olduğu tələbələri onun geri qalan həyatında həyata baxışı baxımından çox təsirli olmuş, daha sonra bir çox hadisədə həmin tələbələrlə birlikdə hərəkət etmişdir.
Mənəvi dinamik dediyimiz şəxslər var. Onlar
heç nədən çəkinmədən iddiaları
uğrunda hər şeydən imtina etməyi gözə alan, mövqedə,
pulda gözü olmayan insanlardır. Sadəcə
arzuları gəncliyi
xilas etmək, tək iddiaları din, vətən, millət davasıdır. Osman Yüksel
Serdengeçtinin həyatı
əslində özünə
aid bir həyat deyil. Özünü həmişə arxa plana atmış,
doğrunun arxasınca
gedərək haqq bildiyi yolda getmiş
nadir şəxsiyyətlərdəndir.
Türkün imtahanı onun
hərbi çevrilişləri
ilə sıx bağlı idi. Bu prosesdə yolunu,
rəftarını mövqe
üçün, mənfəət
üçün dəyişdirənlərin
çox şahidi olmuşdu Türkiyə.
Sular durulanda hamı qurbanı oynamağa başlamışdı amma
əlbəttə, kimin
doğru, kimin əyri olduğunu bilən şükür ki, vardı. Serdengeçtinin yetişdiyi dövrdə
«Allah» demək belə
qadağan idi. Zülm dörd bir tərəfə
yayılmışdı. Belə bir dövrdə o, çıxardığı jurnalın
loqosunun altına çəkinmədən «Allah-Millət-Vətən Yolunda» yazacaq qədər ürəkli idi. Deputatlığından namizəd olduğu
dövrdə seçki
prosesində illər əvvəl yazdığı
bir yazıdan ötəri cəza alar. İstintaq, məhkəmə, müdafiə deyərkən
seçki edilər və Serdengeçti seçkiyə girə bilməz. Zaman, zülmün işləməsində
çox da əhəmiyyətli deyil.
İllər əvvəl
yazdığı bir yazı üzündən cəza alan
bir düşüncə
adamı, yazını
yeni oxuduğunu iddia edən hakimlər və Türkiyə. Bütün bunların qarşısında
qorxmayan Osman Yüksel. Jurnalını çıxaran da,
nəşriyyatın başında
ikən də, meclisdə ikən də eyni Serdengeçti.
Hətta
palını -paltarını
belə dəyişdirməyən
bir dava adamı. Millət vəkili olub
məclisə girəndə
də qalstuksuz, sadə bildik halı ilə, həmişəki Sərdənkeçti.
«Məbədsiz şəhərlər»i
yazan, «Aralıq dənizi ayparasını»-
deyən, «Əlləri
qurusun, dilləri qurusun … Ayasofya, Ayasofya səni bu hala qoyan
kimdir? Səni çırıl çılpaq
soyunduran kimdir?» — deyə
hayqıran, «Bu millət
niyə ağlayır»ın
qəhrini çəkən
böyük iddia adamı. «Bir
nəsli necə məhv etdik»? — deyərək bununla dərdlənən bu könül insanını tez-tez xatırlamaq lazımdır.
O, hər nə qədər özü üçün «şair deyiləm» — desə də onun şeirlərində
böyük bir hüzn, acı, bir coğrafiyanın kədəri vardır. Yurdundan ayrı qalmış, sevdiyindən ayrılmış,
sinəsini sipər etmiş bir ürəyin şeiri vardır onun sətirlərində. Bir çox
şeiri də Uğur Işılak,
Mustafa Yıldızdoğan, Səlcuq Küpçü
kimi sənətçilər
tərəfindən bəstələnmişdir.
Serdengeçtini hər fürsətdə
xatırlamaq və xatırlatmaq üçün
bir çox səbəb var. Bu səbəblərdən
birinə belə yapışmaq onun başa düşülməsi
üçün böyük
bir addım olacaq. Çünki qarşımızda — «Minlərlə
şəhid canını
təhvil verdi
qanımdan, əcdadımın
ətri gələn torpağı öpdüm
mən vətənimdə»
— deyən bir könül insanı, iddia adamı var…
Oktay
Xalq Cəbhəsi.- 2013.- 18 aprel.-
S.15.