Ermənilər özləri
soyqırımın təşkilatçısı və
icraçıları olublar
Düşmənlərimiz bu gün
də öz məkrli niyyətlərindən
əl çəkməyiblər
Tarixən xalqımıza qarşı
düşmən olan ermənilər bu gün də öz məkrli niyyətlərindən əl
çəkməyiblər. Dünya mahiyyətcə
siyasət, antiinsanilik
üstə yaşadığından
erməniçilik özünü
rahat hiss etməkdədir.
Dr. Mehmet Rihtimin araşdırmasında vurğulayır
ki, insan həyatında baş verən hər bir hadisənin özünə məxsus tarixi var. Lakin tarixdə «erməni məsələsi» və ya başqa sözlə
desək, erməni saxtakarlığı - tarixin
birbaşa özünə
edilən saxta müdaxilədir, ermənilər
özləri bunu böyük siyasət hesab etsələr də onun əsl
mahiyyəti düşmənçilik,
nifaq, özünün
də yaşadığı
yerlərdə silahı
münaqişə, hiylə,
özü günahkar
ikən, dünyaya öz məsumluğu haqqında car çəkmək,
xəyanət. və sairdir. Onun tarixi çox
qədimdir və bu gün də
davam etməkdədir:
“Bu mənfur, bədxah
niyyətlərin acı
meyvəsi göz qabağındadır: talan
olmuş şəhərlər,
öldürülmüş və ya şikəst
edilmiş qurbanlar, öz yurdunda, ölkəsində qaçqına
dönmüş yerli
əhali, müharibələrin
doğurduğu aclıq,
məhrumiyyət”.
Bu yerdə o, erməniçiliyin
iç üzünü
açan bir kitab haqqında fikrini bölüşür:
“Erməni məsələsi.
Yalanlar.
Gerçəklər” kitabının
müəllifi Yusif Qazıyev özü əslən Qərbi Azərbaycandan olub, 1988-ci ildə vətənindən
zorla köçürülmüş,
erməni haqsızlığına
uğramış, öz
gözlərilə erməni
vəhşətini görmüş,
qırğın və
talanların canlı şahididir. Müəllif erməni daşnaqları
tərəfindən türk-müsəlman
xalqlara qarşı həyata keçirilən
soyqırımların çox
geniş mənzərəsini
verməklə Qafqaz, Anadolu, bugünkü İran ərazilərində
- Cənubi Azərbaycan
bölgələri üzrə
bu qətliamın, qana susamış erməni daşnaqların
qəddarlıqlarının dəqiq və bütöv miqyasını
göstərir. Kitabda
ermənilərdə düşmənçilik,
xəyanət, xain niyyətlərin formalaşması,
qan qoxuyan «milli» komitələrin fəaliyyəti, bu mənada böyük dövlətlərin əlində
onların qorxunc alətə çevrilməsi,
ermənilərin bu istiqamətdə həyata
keçirdiyi qanlı
tədbirlər, erməni
terror təşkilatları geniş ölçüdə
təqdim olunur. Kitabın Bakı qırğınına,
Şamaxı faciəsinə
həsr olunmuş, belə çətin zamanda köməyə yetişən Qafqaz İslam Ordusunun qurtuluş hərəkatına
həsr olunan səhifələri həyəcanla
oxunur.
İndi
belə kitablara böyük ehtiyac hiss olunur. Türk müsəlman əhaliyə
qarşı baş verən tarixi haqsızlıqlara, xalqın
düçar olduğu
faciələrə, ermənilərin
zaman-zaman törətdiyi
qanlı ixtişaşlara
düzgün qiymət
vermək, ermənilərin
yerli türk-müsəlman
əhaliyə qarşı
həyata keçirdiyi
cinayətkar əməllərinə
siyasi, hüquqi qiymət verilməlidir.
I Dünya müharibəsi
cəbhələrində rus
ordusu tərkibində,
ələlxüsus Qafqaz
cəbhəsində ermənilər
vuruşurdu. Eləcə də Osmanlının
özündəki ermənilər
dinc oturmurdular, silahlarını götürüb
qaçaraq rus ordusuna qoşulurdular.
Min ilə yaxın
türklərin idarəsi
altında çox rahat, firavan bir həyat yaşayan, hər cür insani haqdan hər kəsdən çox faydalanan ermənilər, həmişə ölkənin
ağır vəziyyətində
xəyanət yolunu tutmuşlar. Ruslara və
ölkəni parçalamaq
niyyəti bəsləyən
digər böyük dövlətlərə arxalanaraq
özlərinin də
yaşadığı məmləkətə
öz içindən
zərbə endirmişlər.
Ölkənin şərqində quldur həyatı keçirən ermənilər
köməksiz qalan türk kəndlərinə
xaincəsinə basqın
edirdilər. Ölkənin şərq bölgələrində
ermənilərin fəaliyyəti
gizli quldur hərəkatı xarakteri
daşıyırdısa, Van və Bitlisdə açıq mübarizə
aparırdılar. Burada Van mərkəz
olmaqla ermənilər
dövləti deyil, öz milli komitələrini
tanıyırdılar. Rusların Türkiyə sərhədlərini
pozub keçməsiylə
ermənilər açıq
müharibəyə keçdilər.
Əslində ermənilər özləri
soyqırımın təşkilatçısı
və icraçıları
olmuşlar. Çar ordusunda rus komandası
altında hərəkət
edən erməni quldur birləşmələri
kənd və şəhərləri xarabaya
çevirmiş, təkcə
Şərqi Anadoluda deyil, müsəlmanlar yaşayan Tiflisdə, Batumda, Azərbaycanda, İranın Xoy və Səlmas bölgələrində kütləvi
qırğınlar həyata
keçirmişlər. 1919-cu il 25 fevralda sədrəzəm Tevfiq Paşa
Paris konfransındakı məruzəsində rus ordusunun Şərqi
Türkiyənin işğalı zamanından bu tarixə qədər
ermənilərin 1 milyon türkü öldürdüklərini
bildirirdi. Get-gedə ermənilərin törətdiyi
qətl-qarətlərin miqyası genişlənməyə
başlayır, talan və soyqırım böyük vüsətlə
irəliləyir”.
Artıq
Rusiyada bir-birini təqib edən çevrilişlərdən
sonra əmələ gələn qarışıqlıqlar nəticəsində
Bakıda hakimiyyəti ələ keçirən bolşevik
hökumətinin komissarı seçilən Şaumyanın fəaliyyətə
başlaması ilə silahlı erməni birliklərinin
Bakıya cəlb olunması işi də sürətlənir:
“Mart qırğını ərəfəsində artıq
Bakı partlamağa hazır olan bir neft çəninə bənzəyirdi.
Ermənilər Azərbaycanda 1918-ci ilin mart-aprel
aylarını əhatə edən kütləvi
qırğınlar keçirdilər. Bakını,
Şamaxı, Qubanı, Qarabağı və Azərbaycanın
bir çox bölgələrini günahsız insanların
qanı ilə suvardılar, yüzlərlə kəndi
od-alovlar içində yandırıb məhv etdilər.
Erməni vəhşətinin tüğyan etməsindən
başlayan bu qanlı tarix özünün 100 illiyinə
çatdı. Bu müddət ərzində
erməni daşnaqları öz məkrli və xəyanətkar
hərəkətlərini zaman-zaman davam etdirməkdədir.
Kitabda
1905-1907 ci il qırğınları, I Dünya müharibəsi
dövründə erməni vəhşiliyi, Azərbaycan
bölgələrində baş verən kütləvi qırğınlar,
Stalin irticası dövründə öz daşnak
paltarlarını sovet qulluqçusu libası ilə dəyişmiş,
məfkurəsi məsləki türk-müsəlman
düşmənliyi olan bu mənfurların xəyanəti, Qərbi
Azərbaycanda Azərbaycan türklərini elliklə
çıxarmaq qərarları və onların acı nəticələri
işıqlandırılır. Kitabda artıq şahidi
olduğumuz hadisələr, acısını
yaşadığımız bugünkü məhrumiyyətlər,
ağır faciələr, 20 Yanvar qırğını,
Xocalı faciəsi, Ermənistandakı əsir düşərgələri,
erməni terror təşkilatlarının vəhşətləri,
20 faiz torpağını itirən Azərbaycanın
qayğıları, həmin doğma ərazilərdə məhv
olan maddi-mədəniyyət abidələrinin
üzüntüləri fonunda həqiqətən tarixin
bağrına zorla yeridilmiş “erməni məsələsi”nin
riyakar, saxta həm də qanlı mahiyyəti üzə
çıxır. Bu, həqiqətən müəmmalı
bir düyün, qanlı bir nifaq kimi qarşıda duran bir
problemdir, saxtalıqla yoğrulmuş, bədxah niyyətlərin
doğurduğu zalımanə bir sualdır.
Az qala
bütün Avropa dövlətlərinin onun yalan
ağlaşmalarına inandığı, bütün
tökülən qanlara səbəb olan, yıxıq evlərin,
yandırılan yurd-yuvanın əsil səbəbkarı olan
qana susamış ermənilər digər tərəfdə
ürəyindəki səmimiyyəti, təmiz niyyəti dillərinə
gətirib deyərkən də kimsədən bir kömək,
təsəlli görməyən günahsız bir xalq. Yalanları, gerçəkləri sanki ayırmaq bu qədər
çətinmiş? Əsərdə bu üzdən az qala drammatik səhnələr təsiri
bağışlayan hissələrə də rast gəlinir.
Kitabda ermənilərin xəstə ideyaları olan
«Böyük Ermənistan» sayıqlamaları, saxta erməni
soyqırımı nağılının ifşası hər
zaman mərkəzdə dayanır. Habelə sovet hakimiyyəti
illərində Azərbaycan türklərinin həyatında
baş verən faciələr, 1918-ci ildə Azərbaycan
bölgələrində həyata keçirilən
soyqırımı tədqiq edən fövqaladə təhqiqat
komissiyasının qənaətləri, erməni terroruna aid ətraflı
məlumatlarla bağlı bölmələrin də maraqla
qarşılanacağı şübhəsizdir. Əsər geniş bir dövrü əhatə etməklə
özlüyündə çox kəskin və ziddiyyətli
hadisələrin cərəyan etdiyi, olduqca mürəkkəb
bir zamanı təsvir edir”.
Vüqar
Əhmədin fikrincə, heç bir tarix kitabı xalq
şeirlərindəki kimi bizim tariximizi bu qədər aydın,
anlamlı şəkildə bizə anlada bilmir:
Xalqa qətliyam
olub,
Dəhşətli
qiyam olub,
Dığaların
hər işi
Allaha qiyam olub.
Dığalar
süləkdilər,
Yırtıcı
köpəkdilər,
Şamaxıya
od vurub
Bakıya dağ çəkdilər.
“Bu
bayatılar 1918-ci il daşnak-bolşevik
neofaşist ordu birləşmələrinin Azərbaycanın
müxtəlif bölgələrində, o cümlədən,
Bakıda, Şamaxıda, Qubada və başqa yerlərdə
Azərbaycan xalqına qarşı törətdikləri
insanlığa sığmayan soyqırım zamanı ixtiyar
bir insanın dilindən deyilib. Məlumdur ki, Sovetlər
dönəmi zamanı erməni cəlladları tərəfindən
törədilən bu soyqırım riyakarcasına
ört-basdır edilir, onun əvəzində isə
tarixçilər uydurma tarixlər,
yazıçı-şairlər azərbaycan-erməni
qardaşlığından uzun-uzadı poemalar, romanlar, povestlər
yazır, Azərbaycan xalqını qırğından,
genosiddən xilas eləməyə gələn Qafqaz İslam
Ordusu, onun başçıları Ənvər paşa, Nuru
paşa, Qarabəkr paşa haqqında isə
ağıllarına gələni uydurur, necə deyərlər,
bişmiş toyuğun gülməyi gələn böhtanlar
yazırdılar. Lakin xalqın dilində gəzən
xalq poeziyası nümunələri nəsildən-nəslə
ötürülür və bununla da xalq əsl tarixini məhz
bu bayatılardan, xalq poeziyası nümunələrindən
öyrənirdi. 1918-ci ildə Bakıda və Bakı kəndlərində
yeniyetmələr, gənclər tez-tez xorla bu bayatıları
oxuyurlarmış:
Əzizim
Nuru Paşa,
Gözümün nuru, Paşa.
Məhv
etməkçün daşnakı,
Şir tək girdin savaşa.
Girdin
meydana Paşam,
Döndün
aslana Paşam,
Şanlı
İslam qılıncın
Çaldın düşmana Paşam.
Türküm
gəldi təpərlə,
Qalib gəldi
hünərlə,
Çünki
türkün savaşı
Daim bitib zəfərlə.
Göründüyü kimi, bu bayatılar 1918-ci ildə
erməni daşnaklarının törətdikləri
soyqırımların, eyni zamanda Qafqaz İslam Ordusunun qəhrəmanlığının,
daşnak-bolşevik ordu birləşmələrinin üzərindəki
şanlı zəfərlərin mənzərəsini olduqca
aydın bir şəkildə bəyan edir. Xalqın
dilindən deyilmiş bu səpkili xalq şeiri nümunələri
kifayət qədərdir.
Uğur
Xalq Cəbhəsi.- 2015.- 2 iyun.- S.13.