Dunyanı culğamış erməni təbliğat
maşını
Hələ də Avropa,
Qərb dünyası “əzabkeş erməni xalqının”
acı taleyi üçün göz yaşı axıdır
Ötən yazılarımızda bir məqam
vurğulanmışdı ki, “erməni soyqırımı”
ermənilərə sanki məcburi, iradəsindən
asılı olmadan təlqin olunan hadisədir. Ona təlqin
olunur ki, türk sənin düşmənindir. Türk səni təqib edir. Beyinə
doldurulan bu təlqin sayıqlaması bütün erməni cəmiyyətində
emosional kütlük yaradır. Ayrı-ayrı
fərdlərdə şəxsiyyətin enməsi hadisəsi
baş verir. Araşdırmaçı
Ə.Əroğul bu qənaətdədir. Belə bir
elementin bariz nümunəsi təqib sayıqlaması ilə
özünü siyasi sərsəm kimi ortaya atan, siyasi əxlaqsızlığın
mucəssəməsi kimi xarakterizə olunan Zori Balayanla
silahdaşı Silva Kaputikyanın özü ola
bilər: “Z.Balayana rəğmən bu tip daşnak
manqurtları haqqında orta fikir də yürütmək olar.
Onlar türk qonşularına normal
hissiyyatlarını itirmişlər. Turklərə
qarşı soyuqqanlıdılar, biganə münasibət gostərirlər.
Daxilən isə onlarda türklərə
qarşı qəzəb, kin, nifrət,
dözümsüzlük kimi hisslər meydana cıxır.
Bu hisslərə qapılmış daşnak
qadınları daha qabarıq şəkildə özlərini
gülünc halda aparırlar”.
Silva
Kaputikyan və bu tip daşnak qadınları yalanı həqiqət
kimi qəbul edir və yalan haqqında həqiqət kimi
danışırlar: “Zori Balayan Sovet hokumətinin movcudluğu
dövrundə belə, 22 noyabr 1988-ci ildə İrəvanda
kecirilən respublika fəallarının
toplantısında acıq-aşkar soydaşlarını Azərbaycan turklərini
Ermənistandan kutləvi şəkildə cıxarmağa cağırır.
Urəyi soyumaq bilmir. Bir
toplantıda 4 dəfə tribunaya qalxır. Qaraqışqırıq edir, haray-həşir
salır, şivən qoparır. Nəhayət,
istəyinə nail olur.
Butun toplantı iştirakcıları daşnak manqurtuna
cevrilir. Təhtəlşüur – şüursuzluq halına
kecir. Yırtıcılıq kimi heyvani
hisslərin oyanışı fəallaşır. Məhvetmə, dağıtma instinktlərindən
faydalanırlar. Qadağan olunanları
pozmaq, buna nail olmaq daşnak manqurtlarına xüsusi ləzzət
verir. Nəhayət, 25 noyabr 1988-ci il
tarixdə Ermənistan KP MK-sı qərara alır ki, “Qarabağ”
təşkilatının iştirakı ilə respublika 5
dekabr 1988-ci ilədək Azərbaycan türkündən tam təmizlənsin.
Daşnak manqurtları ixtiyari erməni elementində
türk simasında, türk mənsubiyyətində məharətlə
dəhşətli və barışmaz düşmən
obrazı yaratmışlar. Hər bir erməni
elementinə türkə qarşı anadangəlmə kin və
qəzəb, hədsiz nifrət hissi aşılamışlar.
Dunyanı culğamış
daşnakların təbliğat maşını bu sahədə işini
elə qurub ki, nəinki hər bir erməni elementini, hətta
dünya insanının özünü belə, ruhi karlıq
və ruhi korluq girdabına yuvarlaya bilmişlər. Tərəqqipərvər
insanlar belə erməni yalanına, saxtakarlığına,
riyasına, məkr və hiyləsinə, ikiuzluluyunə
inanmışlar. Guya həmişə özgəsinin
torpağında gözü olan, öldurən,
capıb-talayan, təcavüzkar, gunahsız, dinc, əliyalın
insanları qanına qəltan edən millət türk olub,
oldurulən, təcavuzə məruz qalan, daim
qonşularını sülhə, barışığa səsləyən,
əzilən isə erməni xalqıdır. Hələ də Avropa, Qərb dünyası “əzabkeş
erməni xalqının” acı taleyi uçün göz
yaşı axıdır.
Daşnak manqurtlarında daha bir daşnak isteriyası,
ikinci cəhət – şəxsiyyət anomaliyaları
özünü qabarıq şəkildə gostərir. Belə şəxsiyyət
pozuntusu antisosial daşnak psixopatlarının, isteriklərinin
həm özlərini, həm də onları əhatə edən
adamların şəxsiyyət enmələrinə səbəb
olan xasiyyətlərinin disharmoniyasında gündəlikdə
rast gəlinən haldır. Bu kimi hallar
daşnak manqurtlarının bicliyi deyil, eybəcərlikləridir.
Bu eybəcərlik bəzən dələduzluq
kimi də qiymətləndirilə bilər. Daşnak manqurtu və ya erməni dələduzu
Arkadi Manucarov Xankəndində kecirilən mitinq zamanı kutlə
qarşısında bəyan etmişdi ki, əgər
sözüm doğru olmasa, özümü bu Lenin
meydanında asacağam. Manucarovun nə
sözü doğru olur, nə də özünü
asır”.
Ermənilərin
başqa bir eybəcərlikləri torətdikləri cinayətin
izini tez bir zamanda itirmək bacarığındadır: “Buna
imkan yoxsa, onlar ən azı isti-isti izi yayındırmaq,
dolaşığa salmaq, vaxt qazanmaq ucun cinayət hadisələrinin
torəmə səbəblərini şubhə altına
aldırmağı bacarırlar. Bu qəbildən
yuzlərlə, minlərlə faktlar gostərmək olar ki,
daşnak manqurtları bir tərəfdən təxribatlar torədib
öz günahlarını Azərbaycan türklərinin
üstə atır, o biri tərəfdən də qələmə
sarılıb havadarlarından, himayəcilərindən imdad,
kömək istəyirlər.
BMT-nin səlahiyyətli numayəndəsinin Xankəndinə
səfərini yaxşı xatırlayıram. ORT-nin “Xəbərlər”
proqramına baxırdım. Birdən onu
gordum ki, vilayətin inzibati binasının meydancasında iri
gövdəli, boynu qalstuklu erməni məmuru boyu boyundan
balaca, cəkisi cəkisindən aşağı olan Sayrus
Vensin qabağında asfalta cökdu. Dizlərini
yerə qoyub yaltaqcasına qonağın ayaqları üstə
əyildi. Cənab Vensin
ayaqqabılarının açılmış
bağlarını bir xadimə ədasıyla
dartışdırdı. İlmək
kecirib dikəldi”.
Başqa
halda daşnak isteriyası daşnak manqurtlarında sinir
sisteminin funksional
pozuntuları, daha doğrusu, nevrotik sindromun yaşantısı olaraq
ruhi tarazlığın
olmamasında özünü göstərir: “Polyar xarakterlər, yəni
bir-birinə əks qütblər, əks tərəflər
bir-birlərini ustələyir. Mülayimlik, təbəssum,
zarafat və xeyirxahlıq gərginliklə, əsəbiliklə,
kəmhövsələliklə, bədxahlıqla əvəz
olunur. Nəticədə daşnak
manqurtları ağlını itirir, vəhşiləşib
yırtıcıya dönürlər. Yeri
gələndə soydaşını belə parcalayıb məhv
edirlər. Qarabağ hadisələrinin qızğın
cağlarında daşnak ideoloqları Ermənistan ictimaiyyətinə
belə bir şuar əxz etdirmişdilər: “Qarabağ bizim,
Qarabağ erməniləri sizin olsun!”
Bu, nə demək idi?! Məgər bu
mesajın acması “Qarabağı bizə verin, Qarabağ ermənilərini
sizə qurban veririk” – demək deyildimi?! Dunya
ermənilərinin katolikosu Vazgen isə İrəvanın Teatr
meydanında deyirdi ki, 3 milyon ermənini qurban verməyə
hazırıq, təki Qarabağ Ermənistana verilsin. Silva Kaputikyan isə vəhşi, dişi vaşaq
kimi Teatr meydanında qıvrılıb acılırdı.
Ağzı köpüklənə-köpüklənə oz həmtayfalarına
davakarlıq, barışmazlıq hissləri
aşılayırdı: “Qarabağ ucun hamımız oləcəyik”–
deyə bağırırdı.
Başqa bir xarakterik hadisəyə diqqət yetirək. Deyirlər ki,
1989-cu ildə Azərbaycandan Ermənistana
köçmüş iki erməni qardaş kolxozda traktorcu
işləyirmişlər. Tarlada iş zamanı onlardan
biri Azərbaycan dilində mahnı oxuduğu ucun daşnak
manqurtu tərəfindən möhkəm döyülür. Qardaşı koməyinə catıb deyəndə –
“Siz vəhşisiniz, biz Azərbaycanda hec də pis
yaşamırdıq. Nahaqdan torpaq davası
qaldırıb bizi didərgin saldınız. Bəyəm bilmirsiniz ki, Qarabağ Azərbaycan
torpağıdır? Axı kim öz
doğma torpağını sizə verər?” Bu sözlərdən
sonra daşnak manqurtları “Şurdvadz hay” (“donmuş erməni”)
deyə-deyə onu döyüb öldürürlər”.
Bu da
daşnak manqurtlarının, daha doğrusu, daşnak
psixopatlarının sonucda ciddi təfəkkur pozuntusuna məruz
qalmasının bir timsalıdır: “Təfəkkur pozuntusu
daşnak manqurtunu qatil həddinə gətirib cıxarır və
demək olar, o, artıq potensial daşnak terrorcusuna cevrilir. Eqoistlik və başqalarının fikri ilə
razılaşmamaq psixologiyası onların görüş
dairəsini insani keyfiyyətlər cərcivəsindən kənara
cıxarır. Xəyalən qurduqları məhdud
dairə icərisində fırlanırlar. Başqalarının fikirlərini daima inkar edir, tənqidi
fikirləri rədd edirlər. Onlar
üçün bir həqiqət var - yalnız özlərinin
fikirləri mövcuddur. Daha doğrusu,
“turk duşmənciliyi” yaşam fəlsəfəsi, həyat
devizləridir. Kim “turk duşmənciliyi”ni
qəbul etmirsə, bununla razılaşmırsa, onları
yabancı və duşmən kimi qəbul edirlər. Bu tip
şəxsiyyət pozuntusu olan daşnak manqurtları olduqca qəddardırlar.
Öz məqsədlərinə catmaq ucun
ölüm-dirim mübarizəsi aparmağa qadirdilər.
Uşaqlıq cağlarından, daha doğrusu,
doğulduğu gündən antitürk ruhunda tərbiyə
olunan emənilər qazandıqları xasiyyət
pozuntularıyla ozlərini manqurtlaşdırırlar. Mubahisə edən şəxsin düzgün
olduğunu başa duşsə də, oz səhv fikrindən əl
cəkmir, düzgün olduğunu müxtəlif yollarla qeyri-səmimi
şəkildə olsa da isbat etməyə calışır.
Silva Kaputikyanın məntiqinə baxın: “Türk
özü lənətlənməlidir, amma sözləri
doğrudur”– deyir. İstər Silva
Kaputikyanın, istərsə də Zori Balayanın
manqurtluğu özünü inkar, antisosial, cəmiyyətə
zidd gedən şəxsiyyət pozuntusu tipində göstərir.
Bu tip daşnak manqurtlarında turk olana adi
insani munasibətin olmaması belələrini ən qəddar
hərəkətlərdən də cəkindirmir. Türkə
əzab-əziyyət vermək, onun şəxsiyyətini
alcaltmaq, ona qarşı sərt hərəkətlərə əl
atmaq, düşmən mövqedə
durmaq
bunlar üçün qəbul edilən adi haldır”. Bununla
yanaşı, bir cox hallarda belə, ermənilər özlərini
kimlərə qarşısa qayğıkeş, tərifəlayiq
adam kimi təqdim etməyi də
bacarırlar. Onların bu eybəcərliklərinə inanan
insanlar yanıldıqlarını hiss etdikcə
peşmancılıq cəkirlər: “Bu tip daşnak
manqurtları türk olana əzab verməkdən zövq
alırlar. Bu, daşnak sadizminin ən iyrənc
formasında özünü büruzə verir. Hec
cür inana bilmirsən ki, ilk ixtisas peşəsi həkim olan,
jurnalist kimi fəaliyyət göstərən, sonra isə
özünü yaradıcı şəxs kimi göstərərək
əlinə qələm alan bir tip -
daşnak manqurtu Zori Balayan türk fobiyası fonunda heyvani
işlərlə yaşayaraq öz vəhşiliyini
yazılarında belə təsdiqləyəcəkdi: o,
1996-cı ildə nəşr etdirdiyi “Ruhumuzun canlanması”
adlı kitabında hansı rəzilliklə kecirdiyi hissləri
təsvir edir. Xocalıda əsir duşən 13 yaşlı
türk uşağının qatili olmasından necə də
rahatlanır: “13 yaşında türk uşağının
başından, sinəsindən və qarnından dərisini
soydum. Saata baxdım, türk uşağı 7 dəqiqə
sonra qan itirərək oldu. İlk sənətim
həkimlik olduğuna gorə humanist idim. Ona
görə də türk uşağına etdiyim bu əməllərə
gorə də özümü xoşbəxt saymadım. Amma ruhum xalqımın bir faizinin qisasını
aldığı üçün sevincdən
qürurlanırdı. Dostum Xacatur daha sonra
ölmüş türk uşağının cəsədini hissə-hissə
doğradı və onu türklə eyni kökdən olan itlərə
atdı”.
Hətta vəhşi, yırtıcı heyvanlar quduzluq
infeksiyasına tutulduqda belə, öz həmcinslərinə
Zori Balayan və onun dostu Xacatur kimi munasibət bəsləmir. Ağız
atmırlar. Belə cıxır ki,
Z.Balayana görə bədii yaradıcılığa kecməsi
onu vəhşiləşdirən peşə olub. Əslində Zori Balayan, dostu Xacatur kimi daşnak
psixopatlarının vəhşanə hərəkətlərə
yol vermələri onların disforiya tutmasında deyil, türk
duşmənciliyi fikri ilə nəfəs almalarından
doğur.
Uğur
Xalq Cəbhəsi.-
2015.- 22 yanvar.- S.11.