Ermənilər
xalqımıza minnətdarlıq əvəzinə xəyanətkarlıq
ediblər
Onların “Bəşərin ilk vətəni Ermənistandır”
deməkdə məqsədləri
vətənsiz olduqlarını
ört-basdır etməkdir
Ermənilərin insanlığa əsaslanmayan
istəklərinə yetməsi
yolunda namuslarını
belə qurban vermələri qədim tarixdən bəri xalqlara gözəl məlumdur. Onlar qonşu düşməninə
sədaqətlərini sübut
etmək ucun hec nədən çəkinməyiblər, hər
ceşid alcaqlıqlara,
satqınlıqlara baş
vurublar. Araşdırmaçı
Ə.Əroğul bildirir ki, ermənilər bu yolda sonlu-sonsuz
zaman kəsiklərində, vaxt dönəmlərində
öz şərəfsizlikləri ilə ad cıxarıblar.
Varlıqlarını “naxələf millət”
sözünə assimilyasiya ediblər. Qeyri-insani
xarakterləri, öz murdarlıqları ilə başqa millətlərdən
seçiliblər. Fursətcildilər.
“Ermənidən özünüzə dost tutmayın, üzəvarı
hisslərinə aldanmayın” deyən ata-babalarımız
sözlərində haqlıdılar. Çunki
ürəklərində gizlətdikləri duşmənçilik
hissləri daha böyükdür.
A.S.Puşkinin şeirlərində erməniləri
“oğru və alcaq” bir məxluqat kimi tərənnum etməsi
təsadüfdən deyilən və yazılan sözlər
deyildi. Onların bədniyyət olmalarını, naqisliklərini
söz olaraq ağızdan-ağıza eşitməmişdi, əməli
fəaliyyətdə gözləri ilə
görmüşdü. Murdarlıqlarının,
qeyri-insani davranışlarının, alcaq hərəkətlərinin
bilavasitə şahidi olmuşdu: “O, Qafqazda olarkən
keşişlərin erməni qızlarını rus zabitlərinə
hədiyyə etmələriylə, habelə erməni mənşəli
çar generallarının oğurluqları, hiyləgər hərəkətləri
ilə dəfələrlə üz-üzə gəlmişdi.
İ.Lazarevin brilyant, V.Mədətovun at, İ.Korqanovun
qızıl xəncər, paltar oğurluqları ilə məşğul
olmaları, Behbudovun Azərbaycan türklərini rus
işğalcılarına qarşı üsyana qaldırmaq,
onları qırğına vermək üçün hansı
yollara, hiylələrə əl atmasını öz gözləri
ilə görmüşdü. Həm də erməni
mənşəli car generallarının bu yaramaz iştəklərinin,
hərəkətlərinin əks-sədası rus cəmiyyətində
rezonans doğurmaya bilməzdi, “erməni bəlası”
qasırğaya bənzədilməzdi. Əgər
Qafqaza ayaq açan ermənilər qonşu haqqını
tanımış olsaydılar, bu nankorlar barəsində
xristian gürcülər “ermənilər gəldilər və
özləri ilə bəla gətirdilər” və yaxud Azərbaycan
türkləri “beş barmağını bal edib beşini də
erməninin ağzına bassan xeyir yoxdur, qədir bilməzlər”
deməzdilər. Və yaxud erməni
balasının hansısa bədfeilliyinin, nankorluğunun
muşahidəçisi olmuş böyük türk sərkərdəsi,
dunya fatehi Əmir Teymur gələcək nəsillərə
xitab etməzdi ki, gələcəkdə xalqlar erməniləri
bir millət kimi yer üzündən silmədiyim
üçün ya məni qarğıyacaq, ya da ki,
alqışlayacaqlar.
Tanrı qarğışına kecib torpaqsızlıqla
cəzalandırılan ermənilər hər zaman torpaq
acı olublar, torpaq acgözü tək dünyaya göz
açıblar. Özgələrinə məxsus
torpaqlarda bic zoğ kimi boy atıblar. Bu gun də özlərinə
məxsus olmayan mal-mulkə göz dikirlər, qonşu
torpağına həsədlə baxırlar, qonaq olduqları ev sahibinin həyət-bacasına tamah
salırlar.
Torpaq əldə etmək uçun hər növ
alçaqlıqlara, məkr və hiyləyə baş
vururlar, yalanlara, saxtakarlıqlara əl atırlar. Güclülər
qabağında timsah tək göz yaşları
axıdırlar, gücsüzlər qabağında vəhşiləşirlər,
yırtıcıya dönürlər. Özlərini,
tarixlərini kiməsə, kimlərəsə bağlamaq,
yaxmaq səyləri puça cıxdıqca yenilərini ortaya
atırlar. Nəyin bahasına olursa-olsun,
özlərinin qədimliyini sübuta calışırlar.
Lakin bu yolda növbəti uğursuzluğa
düçar olsalar da, bir-birini ustələyən
saxtakarlıqlarla özlərini rüsvay etməkdən usanmaq
bilmirlər. Son anda isə öz
çirkin, xəbis niyyətlərini həyata kecirməkdən
ötrü zorakılıq və terroru özləri ucun
çıxış yolu secirlər.
Saxtakar
tarixçilər - müəlliflər qrupu “Erməni
xalqının tarixi” kitabında (I c., səh. 96) yazırlar:
“Bəşərin beşiyi, ilk vətəni Ermənistandır.
Ən qədim xalq erməni xalqıdır, ən
qədim dil erməni dilidir”. Hətta 1990-cı ilin
avqustunda daşnak psixopatları “ermənoid irqi”nin
genofonduna aid elmi-tədqiqat institutu yaradıblar. Bununla onlar gorəsən, nə demək, nəyə
nail olmaq istəyirlər? Nə demək
istədikləri ancaq bir özlərinə bəllidir. Uzunqulağını tərifləmək şakərinə
tutulan qaraçılar sayaq hərəkət edən saxta erməni
tarixçiləri, yazıcı və şairləri erməni
xalqını nə üçün bu qədər tərif
edirlər?! Tərifin, yalanın
özünü belə istədikləri, bacardıqları qədər
böyüdürlər və şişirdirlər.
Görünür, ona görə böyüdürlər,
şişirdirlər ki, erməni xalqı kiçikdən
kicikdir, habelə “ən qədim xalqdır” deyə-deyə bu
fikri beyinlərə yeridib erməni xalqının bicənnə,
torəmə xalq olduğunu gizlətmək, “bəşərin
ilk vətəni Ermənistandır” deməkdə məqsədləri
vətənsiz olduqlarını ört-basdır etməkdən
ibarətdir. “Ən qədim dil erməni dilidir”
deməklə köklü dillərinin olmadıqlarını,
erməni dilinin şəkilçi dil olduğunu maskalamağa
calışırlar. Böyüyün
böyük sözünə, söz qoşqusuna ehtiyacı
yoxdur. Fitnə-fəsad törətməklə, vəhşi
təbiətlə, qəddarlıqla, nahaq və
günahsız qanlar töküb namərdliklə məşğul
olan nankor bir xalq böyük ola bilməz.
O, ancaq zəlil və bütün məxluqatın
ayaqaltısı ola bilər. Əkdiyi xəyanət və satqınlıq toxumunun
tezliklə “barını” dərər. Necə
ki, bu bəlayla Anadolu Turkiyəsində uzləşdilər”.
Daşnak
psixopatları dərk etmək istəmirlər ki, qonşu millət
haqqında nalayiq ifadələr işlətmək, onun qəsdinə
durmaq, daim xəbis niyyətdə olmaq, bundan cəkinməmək,
başqası haqqında qəzəb, kin doğurmaq,
ədavəti gucləndirmək, qırğınlar torətmək
bir zaman qarşı tərəfin elə addımlar
atmasına, əks reaksiyasına səbəb ola bilər ki,
qarşılıqlı ittihamın təsiri altında erməni
etnik qrupu məhv olmaq təhlukəsi ilə üz-üzə
qalar, məskun olduqları torpaqlardan köçmək,
köçürülmək məcburiyyəti ilə uzləşə
bilər: “Erməni kilsələri yarandığı və
formalaşdığı gündən özünün şər
yuvası olması, əxlaqsız hərəkətləri ilə
diqqəti cəlb edib. Hələ erkən orta əsrlərdə
Bizans imperatoru erməni kilsələrini ara
qarışdırmaq üstündə günahlandırıb,
onu elə dövrünün “şər yuvası”
adlandırmışdı. Materialist, marksist
dunyagörüşünün banilərindən biri F.Engels
erməni kilsəsini “dunyaya fahişəlik
yaydığına görə” suçlamışdı.
Saxta erməni tarixşünaslığı
harda erməni kilsəsi olubsa, oranı erməni
knyazlığı kimi qələmə verir. Harada “xristian”, “nəsrani” sözünə rast gəlirlərsə,
onu yazılarında və tərcümələrində
ağına, bozuna baxmadan “erməni” sözüylə əvəzləyirlər.
Bütün Qafqazı “qədim erməni torpağı”
kimi qələmə verməyə çalışırlar.
Bu yolda hec bir saxtakarlıqdan cəkinmirlər.
Ar-namus, abır-həya bilmədən öz
bildikləri şəkildə uydurma “Böyük Ermənistan”
mifini dünyanın siyasi xəritəsinin üstünə sərirlər.
“Uç dəniz arasında erməni dövləti
qurmaq, yaratmaq” uğrunda mubarizə aparmaq ruhunda və uslubunda
hərzə-hədyanlar yazırlar. Ancaq
atasını tanımayan millət, “eşələnmədiyi
ocaq başı qoymaz qalsın”, deyiblər. Dunənədək ruslarla cici-bacılıq edirlərdisə,
bu gün ermənilər farslara “din ayrı
qardaşlarımızdır”, deyirlər. Çunki
bu gun onların cörəkləri farslarla “qardaşlıqdan”
cıxır.
Dünənə kimi I Pyotrdan üzü bəri rus
carlarına “xilaskar ata” deyirdilər. I Pyotradək isə
Osmanlı sultanlarına erməni xalqının babası kimi
baxırdılar. Rus çarlarının
sandıq tulasına dönənədək öz daxillərində
belə, baş verən müşkül işlərini,
ixtilaflarını həll etmək və ya aradan qaldırmaq
üçün Osmanlı sultanlarının vasitəciliyindən
istifadə edirdilər. Sultanlara özlərinin
qayğıkeş atası kimi hörmət bəsləyir,
onları eşidir, məsləhətlərinə qulaq
asırdılar. Elə ki, erməni bəlası
açıq-aşkar meydana çıxdı, hər şey
alt-ust oldu, lənət olub dunyanın yaranışı və
insan cəmiyyətinin doğuşu fonunda duran qüdrətli
və boyuk turk millətinin boğazından asıldı”.
Araşdırmaçı
vurğulayır ki, bu gün ermənini bizə “secilmişlər”
kimi sırımağa calışan xristian Qərbi
yaxşı başa duşməlidir ki, ermənilərin
kimliyi kimsəyə məlum deyilsə də, biz Azərbaycan
turklərinə cox yaxşı məlumdur: “Bu gün
türkün qanına yerikləyən, varlığına qənim
kəsilən, üstünə qısqırdılan,
azğınlaşan bu millətin vəhşiliyini də,
duşmənçiliyini də, dostluğunu da
görmüşük, dil çıxarıb bizə
yalvarıb-yalmanmağının da, quyruq
bulamağının da şahidləri olmuşuq. Qərb elə danışır ki, elə bil Azərbaycan
türkü tikəsini böldüyü, cörəyini
yedirtdiyi, qaçqınına torpağında
sığınmağa yer verdiyi ermənini tanımır?!
Guya çorəyini yeyə-yeyə yurduna sahib durmağa girəvə
gəzən, fürsət güdən, məqam gözləyən
nankor qonşusunun - erməninin iç üzünə bələd
deyilik?! Sanki çoxluq görəndə
tülküyə dönən, güclü qabağında
ikiqat olan, gözünə azlıq dəyəndə şirə
dönən, qonşusunu gücsüz görəndə quduz
köpəyə çevrilən ermənidən bixəbərik?!
Söz oyunundan əl çəkin, cənablar! Mən
də sizdən sual edirəm. Ermənini bizim qədər
kim tanıyar, kim?! Əlbəttə,
heç kim”.
Ermənilər
xalqımıza qarşı minnətdarlıq əvəzinə,
xəyanətkarlıq ediblər: “Gunahsız bizi dunya
xalqlarına, xristian dunyasına gunahkar kimi tanıdıblar. İşi o yerə catdırıblar ki, bu gun tarixi
torpaqlarımızda - Qərbi Azərbaycanda tarixdə
görünməyən monoetnik bir dövlət də qurublar.
Olkə əhalisinin 99%-ni ermənilər təşkil
edir. Ermənistanın bütün
qanunlarına tabe olan və talelərini bu gun o ərazinin
sahibi kimi erməni balasına bağlayan, gen günlərində
sevinclərinə, dar gunlərində kədərlərinə
şərik cıxan başqa xalqları və azlıqları
ölkədən qovub çıxarıblar. Həyasızlıqları elə bir həddə
catıb ki, özləri də bu minvalla özgə
torpaqlarında ağalıq etmək istəyirlər. Cənab
Qərb, erməni bəlasının gözə görsənən
xarakterik xüsusiyyətlərini siz bizdən soruşun:
1) erməni hər şeyi yaxşı bilir, lakin
özünü bilməzliyə vurur;
2) erməni özünü cox ağıllı
hesab etdiyi kimi başqalarını da cox ağılsız və
sadəlövh sayır;
3) erməni balası qorxaqdır,
qansızlığı qorxaqlığından qaynaqlanır;
4) erməni balasının monoetnik dövlət
qurmaq mərəzi onun mələz olmağına dəlalət
edir;
5) turkun keçmişi, kecirdiyi yaşam tərzi
erməni bəlasını rəngdəyişməyə məhkum
edir. Ona gorə də mənliyini itirib, simasız vucud
halında türkün qarasını qamcılamaqdan əl
üzə bilmir…
Bu gün erməni bəlası stereotipinin ümumiləşdirilməsi
və öyrənilməsi məsələsi ancaq və ancaq
dünya birliyinin xeyrinə olardı. Erməni milləti - etnik qrupdur, torəmədir;
Erməni dili - türk dilinin şəkilçi dilindən
başqa bir şey deyil; Erməni musiqisi - Azərbaycan
musiqisinin traktovkasıdır; Erməni ədəbiyyatı -
Azərbaycan ədəbiyyatının yanıltmacıdır,
daha doğrusu, yançısı-yamsılayanıdır.
Uğur
Xalq Cəbhəsi.- 2015.- 28 yanvar.- S.11.