YARAT-da“Sən məni anlamırsan” adlı sərgi

 

Dekabrın 21-də “YARAT” Müasir İncəsənət Mərkəzinin ARTIM layihə məkanında “Sən məni anlamırsan” adlı sərgi açılıb.

AZƏRTAC xəbər verir ki, “ADO” teatr qrupunun iştirakı ilə gerçəkləşən sərgidə üç rəssamVüsal Rəhim, Vüqar Quliyev Aysel Əmirovanın əl işləri təqdim olunur.

Bu, ziyarətçilərinbaşqasının cildinədaxil olmaqla, əsərlərin mənasını rəssamların baxış bucağından görməyə anlamağa yönəlmiş eksperimental layihədir. Sərgidə təqdim olunan əsərlər özündə müasir incəsənətin dərk edilməsi “Biz niyə görə başa düşülmək istəyirik?” sualını araşdıran psixoloji məqalə ilə əlaqəli sosial media müzakirələrindən sitatları kəlamları özündə birləşdirən broşüra ilə müşayiət olunur.

Vüsal Rəhim Mikelancelonun cansız İsanı tutmuş kədərli Məryəmi əks etdirən məşhur “Pieta” əsərinin bədii obrazını araşdırır. “Pieta” adlı video instalyasiyada, rəssam özü Kədərli Madonna obrazında çıxış edərək videoların birində dizlərinin üstündə çılpaq kişi, digərində isə çılpaq qadını tutur. Onların yalnız simaları qırmızı maska ilə örtülüb ki, bu da maddi aləmdən (maska) ruhani aləmə (çılpaqlıq) keçidi əks etdirir. Onların vücudlarında Cəlil Cavanşirin ölən insanın ağrı acılarından bəhs edən şeir yazılıb. Vüsal Rəhimin həyat ölüm, maddi mənəvi dünyalar, kişi qadını qarşı-qarşıya qoyan “Pieta” əsəri hər bir insana xas olan qüssə kədərin vizual təsvirini əks etdirməklə yanaşı, genderlərin dini sosial quruluşuna dair sualları da ortaya qoyur.

Vüqar Quliyevin instalyasiyası divarlara kölgə salan parlaq tikanlarla dolu otaqdan ibarətdir. Ziyarətçi otağı araşdırmağa otağın zülmət ab-havasına qərq olmağa dəvət olunur. Rəssam üçün çıxış nöqtəsi özündə həbsxana işgəncə kameralarını əks etdirir. Belə ki, bu kameralar hər bir insanın emosional qorxu durumu ilə əlaqəli fərdi bağlılığının işıqqaytarıcı materialda görünməsi üçün nəzərdə tutulub. Tikanlar təkcə qəm-qüssə mənbəyi deyil. Onlar həm üçbucaqlar onların Misir mifologiyasında mənası ilə əlaqəlidir. Bununla da, rəssam qaranlıq kameranı işıqlı kameraya çevirir.

Rəssam Aysel Əmirova öz əsərini eyni diapazonu bölüşən iki insanın hipotetik konsepsiyası ilə əlaqələndirir. Hərçənd ki, bir insanın subyektiv, şüurlu həyatı digəri üçün sistematik olaraq fərqli ola bilər. Belə ki, bu əsər dünyamızın çoxşaxəli təcrübələrini xatırlatmaqla yanaşı, düzgün qoyulmayan prioritetlərə işarə verir. Qızıl piramidanın zirvəsini fəth etdikdən qalxmaq üçün daha heç bir yüksəkliyin olmadığını gördükdən sonra, biz, bütün həyatımız boyu saxta piramidalara dırmandığımızı dərk edə bilərik. Biz öz arzularımızı həyata keçirmək üçün qorxulardan qaçırıq.

Maraqla qarşılanan sərgi dekabrın 30-dək davam edəcək.

 

Xalq cəbhəsi.- 2016.-  23 dekabr. - S.16.