Beynəlxalq “Turizm və səyahətlər” (“AITF” 2016) sərgisi

 

Bu il regionda turizm sənayesi üzrə aparıcı tədbirlərdən biri - Azərbaycan BeynəlxalqTurizm səyahətlər” (“AITF” 2016) sərgisi öz 15 illik yubileyini qeyd edir. Keçirildiyi illər ərzində “AITF” sərgisi bütövlükdə Xəzəryanı regionda mühüm tədbirlərin təşkil olunduğu, tərəfdaşlıq müqavilələrinin imzalandığı, habelə yeni proqram istiqamətlərin elan edildiyi əsas turizm tədbirinə çevrilərək, bu sənaye sahəsininhabıstatusunu qazanıb.

Turizm sahəsi ölkənin qeyri-neft sektorunun perspektivli sahələrindən biridir. Respublika rəhbərliyi tərəfindən AITF sərgisinə hər zaman hərtərəfli dəstək verilir. Son bir neçə ildir ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev bu sərgini ziyarət edir, sərgi ekspozisiyaları iştirakçıları ilə tanış olur. Respublika rəhbərliyi tərəfindən həm turizmə həm AITF sərgisinə göstərilən xüsusi diqqət turizm sahəsinin biznes əlaqələrinin inkişafına əlavə təkan verir.

Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Turizm Nazirliyinin fəal dəstəyi ilə keçirilən “AITF” sərgisi həmçinin bu tədbirdə daim iştirak edən Azərbaycan Turizm Assosiasiyası (“AZTA”) tərəfindən dəstəklənir. Ümumdünya Turizm Təşkilatı (“UNWTO”) Asiya-Sakit Okean Turizm Assosiasiyası (“PATA”) “AITF” sərgisinə dəstək göstərən beynəlxalq təşkilatlar arasında yer alırlar. Sərginin təşkilatçıları qismindəIteca Caspian” onun Böyük Britaniyalı tərəfdaşı “ITE Group” şirkətləri çıxış edirlər.

Sərginin müsbət dinamik inkişafı, eləcə onun ölkənin turizm sektorunda oynadığı xüsusi rol son illər ərzində sərginin həm iştırakçılarının həm ekspozisiyaların sayının artmasını bir daha təsdiq edir. “AITF-2016” sərgisində fərqli turizm istiqamətlərini təqdim edən dünyanın 40 ölkəsindən 200-dən artıq şirkətin iştirakı planlaşdırılır. Belarus, Bolqarıstan, Gürcüstan, Dominikan Respublikası, Hindistan, İndoneziya, İran, İspaniya, Serbiya, Tailand, Türkiyə, Xorvatiya, Monteneqro, Çexiya Ukrayna öz ölkələrinin turizm potensialını koloritini parlaq şəkildə nümayiş etdirmək məqsədilə sərgidə milli pavilyonlar ilə çıxış edəcəklər. Həmçinin, sərgidə Stavropol vilayəti Yurmala kimi regionlar da ayrıca stendlərlə nümayiş olunacaqlar. Bundan başqa, sərgidə ABŞ, İordaniya, İsveçrə, Latviya, Maldiv adaları, Rusiya, Sloveniya, Yunanıstan digər ölkələrin turizm şirkətləri otellərinin iştirakı gözlənilir. Builki sərgi iştirakçıları arasında Azərbaycanda akkreditasiyadan keçmiş bir sıra xarici səfirliklər, o cümlədən ticarət palataları da yer alır. Ənənəvi olaraq, Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (“AZTA”) stendində Azərbaycanın turizm şirkətləri, otel sanatoriyaların təklifləri ilə tanış olmaq mümkün olacaq. Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Turizm Nazirliyinin stendi ölkə regionlarının ənənəvi ekspozisiyaları çərçivəsində isə Azərbaycanın daxili turizm potensialı bütün çalarları ilə təqdim olunacaq.

Yaz sərgi mövsümünün ilk tədbiri olan “AITF” sərgisi turizm sahəsi üzrə danışıq görüşlər, eləcə fikir mübadilələri təkliflər üçün mərkəzi platformaya çevriləcək. Burada sərgi iştirakçıları turizm sektorunun müxtəlif istiqamətləri üzrə eksklüziv təkliflərlə çıxış edəcəklər. Tədbirin iştirakçıları arasında turizm şirkətləri, aviaşirkətlər, milli regional turizm təşkilatları, otel şəbəkələri, xaricdə daşınmaz əmlak agentlikləri, pansionatlar, müalicə-sağlamlıq spa mərkəzləri, o cümlədən idman ekoloji turizm obyektləri yer alacaq. Bu il yerli xarici tibb mərkəzləri, sağlamlıq ocaqları sanatoriyalar tərəfindən təqdim olunacaqTibbi sağlamlıq turizmisektoruna olan diqqət artmaqdadır. Həmçinin, son illər ərzində “AITF” sərgisi Azərbaycan vətəndaşları arasında populyar kurort zonalarında daşınmaz əmlaka artan tələbatı əks etdirənXaricdə daşınmaz əmlaksektorunu fəal şəkildə inkişaf etdirir.

İlk dəfə olaraq Baki Ekspo Mərkəzində AITF 2016 sərgisi çərçivəsində eksponentlərə sərginin işgüzar yaradıcı ab-havasından maksimum faydalanmağa imkan yaradan “workshop” təşkil olunacaq. Eksponentlər “workshop” çərçivəsində vasitəçilər olmadan, birbaşa danışıqlar aparmaq, əvvəlcədən planlaşdırılan görüşlər zamanı aparıcı yerli turizm şirkətlərinin nümayəndələri ilə işgüzar əlaqələr qurmaq imkanlarından yararlana biləcəklər.

Beləliklə, sözügedən sərgilər danışıqlar üçün etibarlı platforma olmaqla yanaşı, dünya təcrübəsinin öyrənilməsinə səmərəli əlaqələrin qurulmasına da kömək edəcək. “AITF” sərgisinin yubileyi ilə əlaqədar olaraq, təşkilatçılar tərəfindən eksponent ziyarətçilərin iştirak edəcəkləri əlavə tədbirlərdən ibarət maraqlı yubiley proqramı planlaşdırılıb. Bu yubiley proqramı iştirakçı ziyarətçilərin yaddaşlarında Bakıda keçirilən sərgilər xüsusunda xoş parlaq iz buraxacaq. “AITF” sərgisi 7-9 aprel tarixində yalnız turizm peşəkarları, aprelin 9-da isə bütün ziyarətçilər üçün açıq olacaq.

 

Xalq Cəbhəsi.- 2016.- 31 mart.- S.12