MEDİA medianın 1 ili

 

Medianın İnkişafı Agentliyinin (MEDİA) yarandığı gündən 1 il ötür. Qısa müddətdir illərdən bəri yığılıb qalmış problemləri nəinki 1 il, hətta islahatların dərəcədə sürətlə həyata keçirilməsindən asılı olmayaraq, 5 il ərzində belə həll etmək mümkün deyil. Çünki sektorun iştirakçılarının sayı kifayət qədər çoxdur belə olduğu təqdirdə, yalnız yuxarıdan aşağı islahatlar aparmaqla arzuolunan nəticələrə nail olmaq inandırıcı görünmür. Bu xüsusda bir məqama da diqqət çəkməyi vacib hesab edirəm. Bunu etiraf kimi qəbul etmək olar: Media sektorundakı real problemlərin əhəmiyyətli olmasa da, çox mühüm bəlkə həlledici hissəsinin ayrı-ayrı media subyektlərinin rəhbərlərinin təqdimatında ön sırada dayanan nəsnələrlə yaxından-uzağa heç bir əlaqəsi yoxdur. Media subyektlərinin bir hissəsi problemlərə onların həllinə yanaşmada bir çox hallarda tərəf kimi çıxış edir. Hər kəs öz maraqlarından çıxış etməyə, onun rəhbərlik etdiyi subyektin problemlərinin hamıdan çox olduğunu diqqətə çatdırmağa son nəticədəyorğanıöz üzərinə çəkməyə çalışır. Gerçək problemlərin fundamental önəm kəsb edən hissəsi isə, zənnimcə bütün bu korporativ təqdimatlardan kənarda, gözlə görünməyən, yaxud məqsədyönlü şəkildə gizlədilən detallardadır. Ötən 1 il ərzində gəldiyim qənaət bundan ibarətdir, hətta ilk baxışda öz ziyanım(ız)a olsa da belə...

 

MEDİA-nın 1 illik fəaliyyətində təqdir etdiyim ən önəmli cəhət, təsisatın sektordakı problemlərin həllinə mane olan amillərə real mənzərəni tam çılpaqlığı ilə ortaya qoyan baxış bucağından yanaşmasıdır. Mənə görə, MEDİA-nın 1 illik qazancı, arxasında bir çox hallarda korporativ maraqların dayandığı yanaşma təqdimatları bir kənara qoyaraq, ümumi mənzərəyə bir az kənardan öz baxış bucağından yanaşmasıdır. bu, çox böyük qazancdır!

 

Bu yazıda hər kəsə bəlli olan ayrıntılara diqqət çəkmək, nələrisə böyütmək, yaxud kiçiltmək niyyətində deyiləm. Hər şey görünə biləcək qədər yaxınlıqda aydınlıqdadır. Medianın müasir çağırışlara uyğun hüquqi bazasının yaradılması, jurnalistlərin sektorda çalışan digər peşə sahiblərinin peşəkar vərdişlərinin artırılması, beynəlxalq real təcrübə mübadiləsi, gəlir xərclərin optimallaşdırılması, güzəştlərin tətbiqi digər istiqamətdə həyata keçirilən keçirilməsi nəzərdə tutulan tədbirlər həmçinin... Nəticələr ölçülə biləndir hansısa təbliğat maşınınistehsal etdiyisöz yığını deyil...

 

...Zənnimcə ötən il ərzində görülən işlərin real nəticələri bu ilin ikinci yarısından etibarən daha aydın şəkildə nəzərə çarpacaq. Həm tədricən... Addım-addım, hissə-hissə, yaxud ola bilsin ki, daha kiçik ölçüdə... Amma görünəcək. Buna zərrə qədər şübhə etmirəm.

 

...Ötən 1 il ərzində MEDİA ilə həm bir-birimizi anlamağa çalışdıq. buna nail olduğumuzu düşünürəm. İndi ədalət hissini heç bir zaman kəsiyində şəraitdə itirməyən həmkarlarımın ön yarğıqalxan”larını bir kənara atıb öz işləri ilə məşğul olduqlarını görəndə, sevinirəm. Qənaətimə görə, təkcə MEDİA-nın yox, həm medianın ötən il, ola bilsin ki, bir az daha artıq zaman ərzində əldə etdiyi ən böyük qazanc, hər kəsin öz işi ilə məşğul olmağa başlamasıdır. Gözlər yollardan yığılıb redaksiyaların divarlarının sərhədlərinə çəkilib. Hər kəs anlayıb ki, möcüzə bu divarlar arasında baş verməlidir. Dəyişikliklərin, islahatların yolu redaksiyalardan keçir. MEDİA isə bu prosesin iştirakçılarından, yəni bizdən biridir. Vəssalam.

 

İndi bütün fərqli çalarları xüsusiyyətləriylə bərabər medianın bir üzü bir yolu var. Bu yol da BİZ-dən keçirmediadan MEDİA-dan...

 

Elçin Mirzəbəyli

Əməkdar jurnalist,

Xalq cəbhəsi” qəzetinin baş redaktoru

 

Xalq Cəbhəsi.- 2022.- 13 yanvar.- S.4.