Ermənilərin Ermitajda Azərbaycan əleyhinə
əməlləri
Araşdırmaçı
Sənubər Sarallı Ermitajda Azərbaycanla bağlı həqiqətlərin
yoxa çıxmasından danışır
Ermənilərin
oğru xalq olduğu indinin söhbəti deyil. Özünə
inanan, cidddi imzası olan dünyanın elə tanınmış
yaradıcı insanı yoxdur ki, erməni haqqında
yaxşı söz desin. Erməni oğrudur, bu, artıq şərhə
ehtiyacı olmayan bir aksiomdur. Erməni zaman-zaman türkün
süfrəsinin qırıntılarıyla
varlığını birtəhər qoruya bilib, insansevərliyimizdən
istifadə eləyib, sonda da murdarlığını,
amansız sifətini tam açıq şəkildə ortaya
qoyub.
"Oğurlanmış
tarix. Soyqırımı" kitabının müəllifi,
araşdırmaçı Sənubər Sarallının
Ermitajda Azərbaycanla bağlı soraqları axtarması,
soydaşlıq yanğısıyla müəyyən qənaətlərə
gəlməsi düşündürücüdür:
"Sankt-Peterburq Dövlət Tarix Muzeyində - antik dünya
və Qafqaz ekspozisiyalarından birində akademik Boris
Borisoviç Piotrovski (1908-1990) haqqında məlumat olan stend
açılıb. Karmir-Blur qazıntıları ilə
bağlı lövhənin yanında isə Urartunun xəritəsi
diqqəti cəlb edir. Bu qədim dövlətin ərazisi ətrafında,
Xəzər və Qara dənizin ətrafındakı ərazidə
mövcud olan dövlətlərin və şəhərlərin
adları qeyd olunub: Rusiya, İran, İraq, Gürcüstan
(Tiflis-Tbilisi), Ermənistan (Ravan-Erivan-Yerevan). Yalnız Azərbaycan
göstərilməyib. Bu xəritə Ermitajda görəsən,
neçə ildir ki, asılır? Ancaq görünür ki,
bu xəritədəki dəqiq coğrafi saxtakarlıq
heç kimi maraqlandırmır, onunla heç kimin işi
yoxdur. Tarixçilər isə yaxşı bilirlər ki,
haylar, yəni ermənilər yalnız 19-cu yüzilin əvvəlində
Qafqaza köçürülmüşlər və yerli
etnoslardan biri sayıla bilməzlər.
1975-1980-cı illərdə
"Kuryer" jurnalında erməni alimlərinin YUNESKO-ya qədim
Urartunun Ermənistana mənsub olduğu haqqında məlumatlar
təqdim etdikləri qeyd olunub. Guya ki, 3 min il bundan əvvəl
bu dövlətin ərazisində erməni (hay) faktorunun
olması mənbələrdə göstərilib. YUNESKO-nun
mütəxəssisləri bütün faktları
araşdırdıqdan sonra bu versiyanın doğruluğuna
inanmadıqlarını bildirmişlər. Doğrudan da Urartu
dövləti haqqında məlumatlar var, ancaq onun əsasında
ermənilərin mövcud olması haqda qeydlər belə
yoxdur. Burada eramızdan əvvəl yaşamış Mark
Tulley Siseronun (106-43-cü illər) sözləri yada
düşür: "Tarixin ilkin şərti - yalandan çəkinməkdir.
İkincisi - həqiqəti danmamaqdır.
Üçüncüsü - özünü tamah və qəsdən
düşmənçilikdə şübhəli
sayılmağa heç bir əl yeri qoymamaqdır."
Sənubər xanım
B.B.Piotrovskidən sitatlar gətirir:
"Ermənistan SSR Elmlər
Akademiyasının Rəyasət Heyətinin bu il martın
24-dəki iclasında mən öz
çıxışımda göstərdim ki, Akademiyanın
nəşrlərində və bir sıra jurnallarda Ermənistanın
qədim heroqlif yazıları haqqında dərc edilmiş məqalələrdə
müəlliflər ərəb yazılarını
eramızdan əvvəlki 19-17-ci yüzil hayas heroqlifləri əvəzinə
təqdim edirdilər. Belə olduqda mən yalnız şifahi
məlumat verməklə kifayətlənməyi mümkün
sayırdım. Lakin S.Ayvazyan müxtəlif təşkilatlara,
həmçinin Ermənistan SSR Elmlər Akademiyasının Rəyasət
Heyətinin göndərdiyi məktubları göstərdi ki,
o, mənim çıxışımı düzgün
saymır. Buna görə də xahiş edirəm, mənim
iradlarımı çap edəsiniz. S.Ayvazyan bir çox məqalələrində
eramızdan əvvəl 19-cu yüzilin heroqlifik
yazılarını kəşf etdiyini xəbər verir və
çətinlik çəkmədən Metsamorun
qaydalarındakı işarələri erməni əlyazmalarında
qalmış, vaxtilə N.Emin tərəfindən dərc
edilmiş (İssledovaniye statya N.O.Emina, 1986, səh. 204),
işarələrlə tutuşduraraq bu yazıların tərcüməsini
verir."
Çexoslovakiyada nəşr
olunan jurnalda B.Mkrtçyanın ingilis dilində dərc
olunmuş məqaləsində (1967, N-3, səh. 76)
eramızdan əvvəl 19-cu yüzilin haylara məxsus sikkələrin
təsəvvürləri ilə yanaşı onların
fotoları da yerləşdirilib. Bu sikkələri Ermənistanın
Tarix müzeyinin bölməsinə müəyyənləşdirmək
üçün verərkən belə bir rəy
alınıb: "Jurnalda təsvir olunmuş mis pullar
eramızdan əvvəl 19-cu yüzilə mənsub pul vahidləri
olmadıqları üçün tamamilə səhv təqdim
edilmişlər. Əslində isə (köhnə
yazılı) eramızın 12-13-cü yüzillərinə
aid olmaqla Eldəgizlər sülaləsinin dövründə
buraxılıb. (1133-1225). Bunlar kütləvi olaraq orta
yüzillər Ermənistanında və Zaqafqaziyanın müəyyən
hissələrində yayılıb."
S.Sarallı qeyd edir:
"Məlum olub ki, S.Ayvazyan tərəfindən dərc
etdirilən və B.Mkrtçyanın məqaləsində təkrar
çap edilmiş uydurmadır və reallıqla heç bir əlaqəsi
yoxdur. Yalnız təəccüblü odur ki, müəllif
yalan təsəvvürləri dərc etdirməyə necə
qərar verib. Metsamorun daş və qayalarındakı
"hayların yazıları" (eramızdan əvvəl
17-ci yüzil) barəsində də vəziyyət bundan
yaxşı deyil. Əslində isə Ermənistan SSR Elmlər
Akademiyasının Tarix İnstitutunun ərəbşünaslarının
rəyinə görə daş surəti dəqiq
çıxarılmamış, ərəb yazıları
yazılmış qəbir üstü daşdır. Burada
"Əli ... Qasım xan" yazılıb. Əlbəttə
ki, bu yazı S.Ayvazyanın qeyd etdiyi kimi, soldan sağa deyil, əksinə,
sağdan sola oxunur. Ərəb yazısını azca belə
bilənlər adların kufi forması ilə
yazıldığını görərlər. Ən təəccüblüsü
də odur ki, həmin məqalədə qeyd verilir: "Bəzi
arxeoloqlar Metsamor daşındakı yazıları ərəb
yazıları sayırdılar" (səh. 71). Görəsən,
bu fikri yoxlamaq üçün ərəbşünaslardan
öyrənmək olmazdımı? S.Ayvazyanın təqdim etdiyi
surətlər dəqiq deyil və bunlara görə, ərəb
yazılarının xarakteri və zaman haqqında mülahizə
yürütmək olmaz. Ancaq Mkrtçyanın ingilis dilində
dərc etdirdiyi məqalənin şəkilləri əsasında
professor V.A.Kraçkovskaya belə rəylə
çıxış edib: "Metsamor yazılarında ərəb
kufi formasında yazılarının işarələri dəqiq
görünür və bunlar naşı əllə
yazılmış, sağdan sola oxunan Əli və Həsən
adlarıdır. İşarələrin formasına görə,
bunlar orta yüzillərə aid edilə bilməz və
onların bizim eranın 19-cu yüzilinə aid olması
mümkündür. Metsamorun yanında Azərbaycan kəndi
olan Zeyvənin yerləşdiyini də qeyd etmək yerinə
düşərdi. (Hayastandan (Qərbi Azərbaycandan)
1988-1992-ci illərdə bütün Azərbaycan-türk əhali
qovulub-red.). Metsamorun hayasların heroqlif yazıları
haqqında uydurma bax, beləcə geniş reklam olunaraq təəssüf
olsun ki, hətta nüfuzlu elmi jurnallara da düşüb.
Urartu
yazılarının erməni yazıları olmasını
sübut etmək üçün erməni - urartu
uyğunluğunu seçərkən S.Ayvazyan bilmirdi ki, erməni
dilinə tək Urartunun deyil, Assuriyanın
yazılarını da tərcümə edən A.Mordmanın
fikrini təkrarlayır. (1824). Bu fikir isə 150 il əvvəl
deyilib və çoxdan elm tərəfindən təkzib edilib.
Ermənistan SSR Elmlər Akademiyasının Rəyasət Heyəti
iclasında kütləvi ədəbiyyata yol tapıb, erməni
tarix elminə ziyan vuran savadsız "nəzəriyyələrin"
axınının qarşısını almaq məqsədilə
mənim bildiyim iradlar belə idi.
(Urartu sözlərinin
erməni dili tərəfindən qəbul edildiyi vaxtilə
Q.A.Kapantsyan və Q.R.Acaryan tərəfindən təsdiq
olunub). Tarixi-filoloji jurnal 3(54). Ermənistan SSR Elmlər
Akademiyasının nəşriyyatı, 1971-ci il, Yerevan
Akademik B.Piatrovski (Leninqrad)".
S.Sarallı Peterburqda
1902-ci ildə hərbi nəşriyyat tərəfindən dərc
olunmuş, Rusiya İmperiyasının Vanda və Ərzurumda
baş konsulu olmuş rus generalı Mayevskinin avtoreferat göstəricilərinə
müraciət edir: "...Onlar həddən artıq milli
ideyaların tərəfini saxlamağa yönəliblər.
Burada din nümayəndələri "Allah"
sözünün təbliği ilə deyil, əsasən
xristian və müsəlmanların milli qarşıdurması
üzərində çalışmışlar." Belə
bir şey də var. Ermənilərin qəhrəmanları
haqqında bir şey eşitmisinizmi? Onların azadlıq
uğrunda mübarizə aparanları haradadır? Onlar
yoxdurlar. Niyə? Çünki bu mübarizlər öz
xalqlarının xilaskarı deyil, cəlladları rolunu
oynamışlar. Erməni bandaları sadəcə olaraq
qarışıqlıq, qırğın törədib və
sonra qaçıb gizlənmişlər. Silahsız erməni
kütlələri isə öz silahlı
qardaşlarının "qəhrəmanlıqlarına"
görə qanları və əldə etdikləri ilə
hesab ödəmişlər. Bu isə məhz XX yüzilin əvvəllərində
bütün dünyaya car çəkdikləri guya ermənilərə
qarşı aparılmış "qondarma
soyqırımı" məsələsinə görə
idi: "Nə qədər Türkləri hər hansı bir vəhşi
əməllərə görə günahlandırsalar da, bir
şeyi demək olar: Türkiyənin müxtəlif şəhərlərində
olan erməni-müsəlman qarşıdurması ilə
bağlı şəxsən mənə məlum olan hər
şey onu sübut edir ki, bütün qanlı əməllər
məhz ermənilərin özlərinin təşəbbüsü
ilə həyata keçirilirdi" ... Erməni milləti
öz ağılsız rəhbərlərinin qurbanına
çevrilmişlər, minlərlə öz
qardaşlarını qırmışlar və nəticədə
onların sosial vəziyyətlərinin
yaxşılaşdırılmasına yardım etməmiş,
əksinə, onları çarəsiz və
çıxılmaz vəziyyətdə qoymuşlar. Burada guya
tarixin də "zəhməti" var. Onlarda həqiqət
yoxdur, çünki erməni müəllifləri bu həqiqətlərdən
açıq şəkildə qaçırlar. Onlarda hər
şey şişirdilmiş boş faktlara əsaslanır".
19-cu yüzilin erməni
yazıçısı Manuk Abexyan görün nə
yazır: "Məlum deyil ki, haylar nə vaxt və hardan Ermənistana
(Hayastan) gəlmişlər. Erməni dili - hibriddir, ermənilərin
özləri kimi." Başqa müəlliflərdən fərqli
müəllif belə yazır: "Erməni millətinin
keçmişi necədir, hardan, necə, nə vaxt və
hansı yollarla bura (Hayastana) gəlmişlər. Erməni
olana qədər onlar kim olmuşlar, hansı tayfalarda
ünsiyyətdə və əlaqədə olmuşlar,
onların dilinə və etnik tərkibinə kim və necə
təsir etmişdir? Bizim əlimizdə bunları təsdiq edən
faktlar yoxdur."
S.Sarallı sonda deyir:
"Tarixdən məlumdur ki, e.ə.7-ci yüzilə qədər
Assuriya hökmdarı Sarqon Urartu dövlətinə
ağır zərbə vurmuşdu. Onun hökmdarı Russa
özünə qəsd etmişdi. Bu vəziyyətdən istifadə
edən ermənilər zəbt edilmiş torpağa yiyələnmişlər.
Ermənistan vətəndaşlarının hüquqları və
azadlıq mərkəzinin sədri Vardan Artunyan 2007-ci ildə
deyirdi: "Kiçik və müvəqqəti qələbələri
tərifləyirik. Biz keçmişdə qalmış bir
xalqıq. Biz 20-ci yüzilin dəyərlərindən yararlana
bilməmiş və 21-ci yüzilə keçə bilməmişik.
Kilsələrdən başqa biz heç bir şeyi qoruya bilməmiş
və heç nə yarada bilməmişik. Bizim qədim şəhərimizin
elə ancaq 200 yaşı var." 2002-ci ilin mayında Azərbaycana
səfər edən Roma Papası 2-ci İohann Pavel öz
çıxışında demişdi: "Siz azərbaycanlılar
qədim Altay mədəniyyətinin davamçıları
olmağınızla fəxr etməlisiniz." Hətta Roma
Papası 2-ci İohann Pavel Qəbələ rayonundakı Nic kəndindəki
bir azərbaycanlı oğlanı Azərbaycandan
aparılmış tarixi abidələr üzərindəki qədim
alban yazılarını oxumaq üçün özü ilə
aparmışdı. Bu bir daha onu təsdiq edir ki, Azərbaycan
kökləri Albaniyaya gedib çıxan qədim tarixə
malikdir. 2009-cu il 18 apreldə Sankt-Peterburqda Ermitaj Dövlət
Muzeyində təqdim olunmuş şəkilləri
oxucuların ixtiyarına buraxıram. Qeyd olunan şəkillər
ermənilərin növbəti yalanlarının sübutudur.
Hazırda Ermitajın direktoru olan B.Piotrovskinin oğlu
atasının vaxtı ilə ifşa etdiyi yalanları
görmürmü?! Belə düşünürəm ki, bu məsələ
hökumət səviyyəsidə həll
olunmalıdır".
Elçin Qaliboğlu
Xalq Cəbhəsi.- 2009.- 3 oktyabr.- S.11.