Dərs
ili yekunlaşdı... dərs ili
yaxınlaşır
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
fəaliyyətində mühüm yer tutan təhsilin keyfiyyətinin
yaxşılaşdırılması məsələsi
uğurla öz həllini tapır
Görkəmli türk maarifçisi İhsan
Doğramacı yazırdı ki, "Təhsil təkcə
müəllimin öyrətdiyindən və şagirdin öyrəndiyindən
ibarət deyil. O, həm də mənəvi, əxlaqi və
psixoloji amillərdən ibarət dərin bir prosesdir". Zaman sübut etdi ki, bu ifadənin müəllifi
tamamilə haqlıdır. Çünki artıq
dünya ölkələrinin heç birində təhsilə,
maarifə sırf öyrətmək və öyrənmək
prosesi kimi baxmırlar. İndi artıq təhsilin
istiqamətini müəyyənləşdirənlər klassik
məktəb-müəllim-şagird münasibətlərini
kifayət qədər yeniləşdiriblər. Bütün müasir tendensiyaların mütərəqqi
cəhətlərini özündə əks etdirən
çağdaş təhsil forması günün
reallıqlarıdır. Yeni forma və yeni məzmunun
mövcud ənənələrlə
uzlaşdırılması isə gənc nəslin həyata
atılması zamanı onun "orta məktəb məzunu"
kimi deyil, kamil vətəndaş olmaq üçün
keçiləcək yolun birinci mərhələsini
adlamış şəxsiyyət kimi xarakterizə edilməsinə
zəmin yaradır.
Böyük məmnunluqla
və qətiyyətlə deyə bilərik ki, bütün
dünyada davam edən həmin qlobal prosesdə Azərbaycan təhsil
ictimaiyyəti də fəal iştirak edir. Hətta, bəzi sahələrdə artıq "təcrübənin
Azərbaycan nümunəsi" ifadəsi də
formalaşmışdır. Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin müdiri, respublikanın
əməkdar müəllimi Nailə xanım Rzaquliyeva ilə
söhbətimizdə də Azərbaycan, xüsusən paytaxt
təhsilində tətbiq edilən yeniliklər barədə
danışmaq istəyirdik. Ancaq indi ilin elə
vaxtıdır ki, köhnə dərs ilinin yekunları və
növbəti dərs ilində bizi gözləyən yeniliklər
barədə danışmamaq mümkün deyil. Ona
görə də Nailə xanıma ilk sualımız elə
2009-2010-cu dərs ilinin yekunları ilə bağlı oldu:
- Təkcə ölkəmizdə
deyil, bütün dünyada təhsil prosesinin müasirləşdirilməsi
barədə dediklərinizlə mən də tamamilə
razıyam. Həmin prosesdə Azərbaycan təhsil
ictimaiyyətinin daha fəal iştirak etdiyini bildirən fikirlər
də günümüzün həqiqətləridir. İlk sualınızı konkret şəkildə
cavablandırarkən isə bir neçə mühüm
faktı yada salmaq istərdim. Əvvəla, ötən
il sentyabr ayının 5-də, yəni yeni dərs ilinin
başlanmasından 10 gün əvvəl Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev "Təhsil
haqqında Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi
barədə" fərman imzaladı və biz 2009-2010-cu dərs
ilini məhz yeni Təhsil Qanunumuzu rəhbər tutaraq işlədik.
Bu qanunun üstün cəhətləri və əvvəlki
qanundan fərqləri barədə bir az
sonra geniş söhbət açmaq istərdim.
2009-2010-cu dərs
ilini bizim üçün əlamətdar edən növbəti
fakt bu ilin yazında təşkil etdiyimiz "Təhsil, zaman və
biz" adlı baxış-sərgi oldu. Bu
qəbildən olan tədbir paytaxt təhsilinin tarixində ilk
dəfə idi ki, təşkil edilirdi. Əslində
həmin baxış-sərgi Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin 4 illik fəaliyyətinin nəticələrinə
bir baxış idi. Hörmətli nazirimiz Misir Mərdanov,
Respublika Həmkarlar İttifaqları Konfederasiyasının sədri
Səttar Mehbalıyev, hökumət nümayəndələri,
Milli Məclisin deputatları, təhsil ictimaiyyətinin
aparıcı simaları və kütləvi informasiya vasitələrinin
çoxsaylı təmsilçiləri paytaxt təhsilində
uğurla həyata keçirilən islahatın nəticələri
ilə real şəkildə tanış oldular. Sərgidə təhsilin bütün mərhələləri
əhatə olunur, hər mərhələnin öz konkret nəticələri
təqdim edilirdi. Ən başlıcası
isə təhsilin inkişafındakı müsbət meyillər,
yeni texnologiyaların tətbiqi nəticəsində əldə
edilən nəticələr tədbir
iştirakçıları tərəfindən ürəkaçan
fakt kimi qəbul edildi.
İl ərzində
qeydə alınan ən əlamətdar faktlardan ikisini yada saldıq.
Ancaq bu müddətdə təhsilin məzmunca
yeniləşdirilməsi, idarəetmənin təkmilləşdirilməsi,
tabeçiliyimizdə olan təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki və tədris bazasının möhkəmləndirilməsi,
ictimaiyyətlə əlaqələrin genişləndirilməsi,
təhsil prosesində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından
istifadə olunması kimi prioritet sahələrə
böyük üstünlük verilmişdir. Bütün bunlar həyata keçirilən
islahatların müəyyən istiqamətləridir.
Ümumilikdə götürərkən, 2009-2010-cu dərs ili Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsi üçün kifayət qədər
uğurlu olmuşdur. Qarşıda isə bizi
yeni planlar, yeni fəaliyyət istiqamətləri, təhsil
islahatlarının dərinləşdirilməsinə xidmət
edəcək tədbirlər gözləyir.
- Gəlin, hələ
qarşıda duran vəzifələrdən, yəni, yeni dərs
ilində həyata keçiriləcək tədbirlərdən
danışmazdan əvvəl, tətbiqinin bir illiyinin ərəfəsində
olduğumuz "Təhsil haqqında" yeni qanunun
üstün cəhətlərini yada salaq. Ekspertlər
deyirlər ki, bu qanun milli təhsilin inkişaf
strategiyasını, fəaliyyət istiqamətlərini müəyyən
edən bir sənəddir. Bəs siz həmin
sənədi necə xarakterizə edirsiniz?
- Bu qanunun qəbul edilməsi təbii
bir zərurət idi. Çünki həm
ölkəmizdə, həm də bütün dünyada dinamik
bir inkişaf prosesi gedir. Bu proses isə ilk növbədə
təhsil sisteminin yeniləşdirilməsini, müasirləşdirilməsini
zəruri edir. Dünyada gedən qloballaşma
tendensiyası Azərbaycan təhsilinin də Avropa və
dünya təhsil məkanına inteqrasiyasının dərinləşdirilməsini
tələb kimi qarşıya qoyur. Üstəlik,
Azərbaycan təhsilinin özü ayrılıqda keyfiyyətcə
yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoyub.
Bütün bunlar Azərbaycan Təhsil Qanununun
təkmilləşdirilməsini zəruri edirdi.
- Məsələn, o yeni müddəalar
nədən ibarətdir?
- Əvvəlki
qanundan fərqli olaraq yeni sənədə kurikulum
anlayışının daxil edilməsi, yeni təlim
texnologiyalarının və innovasiyaların tətbiqi, təhsil
alanların və təhsil verənlərin bərabərhüquqlu
subyekt olduğunu təsbit edən müddəalar daxil edilib
ki, bunların hamısı bizim üçün tamamilə
yenidir. Üstəlik, yeni qanunda 5
yaşlıların məktəbəqədər təhsilə
cəlb edilməsi zərurəti, ixtisasartırma təhsilinin
nəticələrinin stimullaşdırılması və bir
çox başqa məqamlar vardır ki, onların həyata
keçirilməsini zaman tələb edir. Bu
müddəalar müasir dünya təcrübəsinə əsaslanır.
Yeni Qanunda təhsildə fərqlənən məzunların
qızıl və gümüş medallara layiq görülməsi
məsələsi də öz həllini tapır və bu,
yüksək səviyyədə təqdir olunmalı bir
haldır. Çünki bu, intellektin qiymətləndirilməsi,
biliyin və bacarığın üstün tutulması kimi
bir ənənənin yaşadılması deməkdir. Bir sözlə, "Təhsil haqqında" yeni
qanun ölkənin təhsil ictimaiyyətinin fəaliyyətini
stimullaşdıracaq, təhsil prosesini təkmilləşdirəcəkdir.
- Bu gün dünya təhsil
ictimaiyyətinin gündəliyində olan ən mühüm məsələlərdən
biri də "təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi"
məsələsidir. Siz məsələnin bu
şəkildə qoyuluşunu necə qiymətləndirirsiniz?
Yəni əvvəllər dərsliyin,
plan-proqramın, metodikanın keyfiyyətindən
danışırdılar. İndi "təhsilin
keyfiyyəti" ifadəsi bütün ölkələri
dolaşır.
- Bilirsinizmi, sizin əvvəlləri
yada salaraq dediyiniz həmin amillər təhsilin
ayrı-ayrı dayaqlarıdır. Buraya müəllimin
peşəkarlığının artırılmasını
da əlavə edək. Bu məsələlər
uzun müddət təhsil ictimaiyyətinin gündəliyində
olub. Hələ Sokratın dövründə
müəllim yanına gələn şagird yoxlamadan
keçirilir, mənimsəmə qabiliyyəti yoxdursa, dərsə
qəbul edilmirdi. Yaxud uzaqgörən
valideynlər öz övladlarını ən yaxşı
müəllimin yanına göndərirdilər. Bu proseslər təkmilləşdikcə
yaxşı müəllimin yaxşı şagirdə dərs
verməsi üçün yaxşı məkan seçilirdi
(ilk akademiyalar məhz bu şəkildə
yaranmışdı) və bu gün ona təhsil mühiti
deyirik. Deməli, təhsilin keyfiyyətinin
yaxşılaşdırılmasının min illərlə
tarixi vardır. "Hər bir yenilik köhnəliyin
yenidən yaşadılmasıdır" - prinsipini qəbul
edən dünya təhsil mütəxəssisləri Sokrat,
İbn-Sina, Nəsirəddin Tusi, Əbül-Fərəc
dövründən bəri formalaşan təhsil təcrübəsini
iyirmibirinci əsrin ikinci onilliyi ərəfəsində məhz
bu günümüzün tələbləri səviyyəsində
- fəqət, daha ətraflı, kompleks şəkildə,
elmi-texniki tərəqqinin ən son nailiyyətləri əsasında,
yeni forma və məzmunda görmək istəyirlər. Bütün bunlar isə təhsildə köklü
islahatlar deməkdir.
Bu gün təhsilin
keyfiyyətinin yüksəldilməsinə təsir edən
amillər çoxdur. Məsələn,
müəllim peşəkarlığının səviyyəsi.
Uzun illər yüksək səviyyədə dərs
demiş, amma bu gün öz fənnini informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarından istifadə etməklə tədris etməyi
bacarmayan müəllimlə təhsilin keyfiyyətini necə
yüksəldə bilərik? Sualı bu qədər
kəskin şəkildə qoymağımız o demək
deyildir ki, biz həmin müəllimlə xudahafizləşmək
istəyirik. Yox. Əksinə.
Biz o müəllimin müasir zamanın tələbləri
səviyyəsinə qalxması üçün şərait
yaradırıq. İdarəmizin bu işlə
məşğul olan sektorunun mütəxəssisləri
pedaqoji işçilərimiz üçün xüsusi
treninqlər keçirir, həmin treninqlərin nəticələri
öyrənilir, qarşıya qoyulan vəzifəni kifayət
qədər mənimsəyə bilməyən şəxs təkrar
olaraq növbəti treninqə cəlb olunur. Beləliklə, biz məktəb
direktorlarının, fənn müəllimlərinin, sinif
müəllimlərinin və məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi işçilərinin təhsil
islahatlarının tələbləri səviyyəsində
hazırlanmasına nail oluruq. Əvvəllər
belə kurs-treninqlər təşkil ediləndə ənənəvi
şübhəli fikirlər dolaşırdı ki, guya kimsə
işdən çıxarılacaq. Sonradan
bizim məqsədimiz hamıya aydın oldu və həmin söz-söhbətlər
tamamilə aradan qalxdı.
Təhsilin keyfiyyətinə
təsir edən əsas amillərdən biri də dərslik məsələsidir.
Təbii ki, bu məsələnin həlli bizim səlahiyyətlərimiz
xaricindədir. Amma onu deyə bilərəm ki, cənab
Prezident İlham Əliyevin son 7 ildə təhsillə
bağlı təsdiq etdiyi 16 dövlət proqramının
biri məhz şagirdlərin yüksək keyfiyyətli dərsliklərlə
təmin olunmasına aiddir. Təhsil Nazirliyinin
müvafiq qurumları bu məsələni kifayət qədər
yüksək səviyyədə həll edirlər və məsələ
cənab nazirin daimi nəzarətindədir. Bizim həyata keçirdiyimiz tədbirlər və
nazirliyin müvafiq qurumları ilə birlikdə
gördüyümüz işlər nəticəsində
Bakı məktəblərinin və məktəblilərinin
yeni dərsliklə bağlı heç bir problemi
qalmamışdır. Yəni təhsilin
keyfiyyətinin yüksəldilməsinə bu amil öz
müsbət təsirini göstərməmiş deyildir.
Növbəti amil təhsil
mühitidir. Buraya məktəblərin maddi-texniki
bazasının möhkəmləndirilməsi, şagird və
müəllimlər üçün müvafiq tədris şəraitinin
yaradılması, valideyn-məktəb, məktəb-ictimaiyyət
münasibətlərinin genişləndirilməsi, şagird
biliklərinin ədalətli şəkildə qiymətləndirilməsi,
müəllim əməyinin stimullaşdırılması,
istedadlı uşaqların araşdırılıb ortaya
çıxarılması, dərsdənkənar və məktəbdənkənar
tərbiyənin yeni metodlarının tapılması və tətbiqi,
eləcə də bir çox başqa məsələlər
daxildir. Bu məsələlər
bütövlükdə bir mühit təşkil edir. Həmin mühitin formalaşdırılması son nəticədə
təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə xidmət
edir. Bizim həmin sahədəki nailiyyətlərimizin
əsas səbəblərindən biri də elə təhsil
mühitinin kompleks şəkildə
formalaşdırılmasına verdiyimiz önəmdir.
- Bəs təhsilin keyfiyyətini
müəyyən edən kriteriyalar hansılardır? Ümumiyyətlə, dünya təcrübəsində
konkret olaraq belə kriteriyalar mövcuddurmu? Yaxud, o
kriteriyaları kim müəyyən edir?
- Birdən-birə üç sual
verdiniz. Amma bu məsələyə daha
böyük həssaslıq nümayiş etdirməkdə
haqlısınız. Əvvəla, biz
ümumdünya təhsil təcrübəsindən
danışırıqsa, həmin təcrübədə
soruşduğunuz bu kriteriyalar konkret şəkildə
mövcud deyil. Bəzi qərb ölkələrində
təhsilin keyfiyyətinə 10 və ya 20 ildən bir qiymət
verirlər. Məsələn tutaq ki,
"Frankfurt şəhərində son 20 ildə 5 fizik, 3
kimyaçı alim yetişib" deyə o şəhərin
təhsilinə qiymət verilir. Çində
və Hindistanda təhsilin keyfiyyətini informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının və kompyuter texnikasının daha
geniş şəkildə mənimsənilməsi ilə
müəyyən edirlər. Müstəqil Dövlətlər
Birliyinin və postsovet məkanının bəzi ölkələrində
isə orta təhsilin keyfiyyəti məzunların ali məktəbə qəbul zamanı göstərdiyi
faizlə müəyyənləşdirilir. Bu
yanaşmaların hansı daha doğrudur? Biz
deyə bilmərik. Bugünkü müstəqil Azərbaycan
200 ildən artıq başqa bir dövlətin tərkibində
mövcud olmuş, öz dövlət müstəqilliyinin cəmi
iki onilliyini də başa vurmamış, müharibə şəraitində
yaşayan (atəşkəs hələ sülh deyil), fəqət,
inkişafın bütün sahələrində dünya
ölkələrinə nümunə göstərən bir
ölkədir. Ona görə də bizim
üçün kamil vətəndaş yetişdirmək məsələsi
daha önəmli və vacibdir. Azərbaycan təhsil
ictimaiyyəti bu vəzifənin öhdəsindən məharətlə
gəlir.Yəni bu gün Azərbaycan ictimaiyyətini
dünyaya görkəmli fizik, kimyaçı alim təqdim etməklə
yanaşı gənc müstəqil dövləti qorumaq,
inkişaf etdirmək üçün bütün sahələrin
peşəkarları, ən başlıcası həqiqi vətənpərvər,
sədaqətli vətəndaş yetişdirilməsi məsələsi
daha çox maraqlandırır. Bu məqamda mənim
yadıma bir məsələ düşür. Cənab
Prezident İlham Əliyevin sərəncamı ilə Milli Qəhrəman
adına layiq görülmüş
Mübariz İbrahimovun qəhrəmanlığı Azərbaycan
təhsilinin səviyyəsi deyilmi? Mübarizdə o qədər
vətənpərvərlik ruhunu, ən ali
insani keyfiyyətləri Azərbaycan məktəbi, Azərbaycan
müəllimi formalaşdırmayıbmı? Mən
kütləvi informasiya vasitələrinə verdiyim müsahibələrdə
demişəm, yenə təkrar edirəm. Hərbi
hissələrimizdən məzunlarımızın valideynlərinə
gələn təşəkkür məktublarının hər
birini Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
mənəvi sərvəti kimi qəbul edirik. "Vətəni sevmək imandandır" - deyiblər.
Biz Vətəni sevən məzun
yetişdirmişiksə, deməli, Bakı təhsilinin
yüksək keyfiyyəti barədə ürəklə
söz aça bilərik. Ancaq bu, o demək
deyil ki, biz şagirdlərin elmi biliklərinin daha da
artırılması məsələsini ikinci plana
keçiririk və ya unuduruq. Əsla belə
deyil. Belə olsaydı, son üç-dörd ildə ali məktəblərə testlə qəbul
imtahanı verən məzunlarımız arasında 500, 600, hətta
700 bal toplayanların sayı ildən-ilə artmazdı. Siz
bayaq soruşdunuz ki, təhsilin keyfiyyətini göstərən
kriteriyaları kim müəyyən edir? Heç kəs. Ancaq təhsilimizin
inkişafını gözü götürməyən bəzi
qüvvələr ortaya sual atırlar ki, nə
üçün məzunların hamısı ali
məktəbə qəbul oluna bilmədi? Bu isə
təhsilin keyfiyyətini göstərən kriteriya deyildir.
- Yeri gəlmişkən, bu
yaxınlarda kənd rayonlarımızdan birini təmsil edən
məktəb direktoru dedi ki, əgər Tələbə Qəbulu
üzrə Dövlət Komissiyasının bu gün abituriyentlərə
verdiyi qəbul sualları 10 il əvvəlki abituriyentlərə
verilsəydi, universitetlərdə qəbul planı cəmi
10-15 faiz yerinə yetirilərdi.
- Həmin müəllim tamamilə
haqlıdır. Çünki 10-15 il əvvəl
200-250 bal toplayan abituriyentə həmkarları həsədlə
baxırdılar. İndi 350-400 bal toplayan
abituriyentin ali məktəbə qəbul oluna bilməməsi
adi hal kimi qəbul edilir. Çünki ondan yüksək bal toplayanlar daha çoxdur. Qətiyyətlə
deyə bilərəm ki, Təhsil Nazirliyinin orta məktəblərdə
buraxılış imtahanlarını mərkəzləşdirilmiş
qaydada keçirməsi məktəblərin və müəllimlərin
məsuliyyətini qat-qat artırır. Sonuncu qəbul
imtahanlarında iki məzunumuz 700 bal
toplayıb. Bakı məktəblərinin məzunlarının
qəbul sayı artıb, yüksək bal
toplayan məzunların sayında əsaslı dəyişikliklər
olub. Ən başlıcası bu il ali məktəblərə
qəbul olmuş məzunlarımız ötən ildəkindən
çoxdur. Belə ki, ötən illərlə müqayisədə
2010-2011-ci dərs ili üzrə ali məktəblərə tələbə
qəbulunda Bakı məktəblərinin xüsusi çəkisi
artmış, məzunlarımızın 44,83
faizi tələbə adını qazanmışdır.
Müqayisə üçün bildirim ki, ötən il bu rəqəm təxminən 42 faiz idi.
2006-cı ildə isə 34,79 faiz
olmuşdu. Məzunlarımızın qəbul imtahanında
qazandığı orta bal isə ötən
ildəkinə nisbətən 9 faiz artaraq 264 bala
çatmışdır. 2006-cı ildə bu göstərici
232 bal idi. Bu il 600 bal
toplayan məzunlarımız ötən illə müqayisədə
159 nəfər artmışdır. Bütün
bunlar təhsilin keyfiyyətinin müəyyən göstəricisi
deyilmi? Məncə bu sualı təhsilin
keyfiyyətindən daha tez-tez söz açanlar özlərinə
verməlidirlər.
- Nailə xanım, şagirdlərinizin
respublika miqyaslı fənn olimpiadalarında, idman
yarışlarında çoxsaylı uğurları var.
Özünüz də silsilə müsabiqələr,
spartakiadalar, treninqlər keçirirsiniz. Hətta,
Bakı məktəbliləri xaricdə də Azərbaycan
paytaxtını layiqincə təmsil edirlər. Bu barədə kütləvi informasiya vasitələrində
geniş məlumat verildiyinə görə bir daha ətraflı
söhbət açmaq istəmirik. Həm
də o faktlar o qədər çoxdur ki, artıq yenilik kimi qəbul
edilmir. Ancaq yola saldığımız dərs
ilində yenilik kimi qəbul edilən bir tədbirlər silsiləniz
olub. Yəni dördüncü sinif "məzunlarının"
bilik səviyyəsini yoxlamaq üçün test
sınaqları keçirmisiniz.
- Mən şadam ki, siz o
uşaqlara da məzun deyirsiniz. Həqiqətən
belədir. Təhsilin bir səviyyəsini
bitirən şagird həmin səviyyənin məzunu olur.
Biz idarəmizin 2010-cu il üçün Fəaliyyət
Planına əsasən təhsilin bütün pillələri
üzrə monitorinqlər keçirmişik. İlk
növbədə məhz siz dediyiniz məktəblilərin -
IV sinif şagirdlərinin bilik səviyyəsini öyrənmək
qərarına gəldik. Eksperiment kimi Nərimanov
rayonunda (riyaziyyat fənni üzrə) test yoxlaması
keçirildi. Nəticələri öyrəndikdən
sonra paytaxtın bütün məktəblərində oxuyan
dördüncülərin 94 faizdən çoxu bu yoxlamalara cəlb
edildi.
- Məqsəd nə idi və nə
öyrəndiniz?
- Məqsəd ibtidai təhsilin
son pilləsində vəziyyətin öyrənilməsi,
şagirdlərin və müəllimlərin hazırlıq səviyyələrinin
qiymətləndirilməsi idi. Təhsilin yeni mərhələsinə
qədəm qoyacaq şagirdin öz dərslərini hansı
baza üzərində, hansı bilik səviyyəsində
davam etdirəcəyini öyrənmək istəyirdik. Onu da deyim ki, müvafiq suallar şagirdlərlə
yanaşı, onların müəllimlərinə də
verilirdi. Nəticələr BŞTİ-ni
qane edəcək səviyyədədir və gələcəkdə
bu prosesin ardıcıllığı təmin olunacaq. O
sahədə ciddi bir problem yoxdur.
- Məncə, sizin ən
böyük probleminiz məktəbəqədər tərbiyə
müəssisələrinin azlığıdır.
- Tamamilə haqlısınız. Məktəbəqədər təhsil müəssisələri
ümumilikdə təhsil prosesinin bünövrəsi
olduğuna görə daha çox diqqət və
qayğı tələb edir. Yəni
uşaq ilk olaraq ailədən kənar davranışı
burada öyrənir, intellektual, fiziki və psixi
inkişafın ilk mərhələsini burada keçir. Prezident İlham Əliyevin 2007-2010- cu illəri əhatə
edən "Azərbaycan Respublikasında məktəbəqədər
təhsilin yeniləşdirilməsi Proqramı" da məhz
bu vəzifələri əhatə edir. Biz
tabeçiliyimizdə olan 309 məktəbəqədər tərbiyə
müəssisəsinin maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi
(bu il 19 məktəbəqədər təhsil müəssisəsində
əsaslı təmir işləri aparılıb), yeni müəssisələrin
tikilib istifadəyə verilməsi (son dərs ilində 2 yeni
bağça uşaqların istifadəsinə verilib), bu
müəssisələrin əyani vasitələrlə təmin
olunması, tərbiyəçi-müəllimlərin peşəkarlığının
artırılması və digər bu kimi işlərlə
çox ciddi məşğul oluruq. Ancaq yer
problemini qətiyyən həll edə bilmirik. Bağça otaqlarından 700-də məcburi
köçkünlərin məskunlaşması, 271 otaqdan təyinatı
üzrə istifadə olunmaması faktları bizim
üçün problem yaradır. Həmin
otaqların hamısı bizə qaytarılsa, bütün
bağçalar tam gücü ilə işləsə belə
biz cəmi 52 min uşaq qəbul edə bilərik. Bu isə paytaxt üzrə bağça
yaşlıların təxminən 50 faizi deməkdir. Qanun isə uşaqların bağçaya cəlb
olunmasını tələb edir.
- Bəs çıxış
yolunu nədə görürsünüz?
- Əlbəttə,
özəl məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrinin
yaradılmasında. Avropa Birliyi ölkələrində
məktəbə gedəcək uşaqların
bağçada hazırlıq keçməsi məcburidir.
Həmin ölkələrdə bələdiyyə
bağçaları və özəl bağçalar
beşyaşlıların məktəbə
hazırlığını təmin edir. Bu
zaman başqa bir məqamı da qeyd edək. Belə ki, Avropa Birliyi ölkələrində
bağçaya gedən uşağın valideyni həmin
uşağın qidalanmasına və saxlanmasına çəkilən
xərci tamamilə ödəyir. Təbii
ki, bəlli sosial qruplar istisna olmaqla. Yəni
qaçqın, köçkün, əlil, imkansız
adamların uşaqlarına güzəşt edilir. Ona görə də dünya təcrübəsinə
əsaslanaraq bu problem özəl uşaq bağçaları
şəbəkəsinin genişləndirilməsi hesabına
həll edilə bilər.
- Sizi yekunlaşan dərs ilinin
uğurları münasibəti ilə təbrik edir,
yaxınlaşan dərs ilində uğurlar arzulayırıq.
- Çox sağ
olun. Uğurlar bizə arxayınlaşmaq
haqqı vermədiyi kimi, işimizdəki nöqsanlar da bədbinliyə
qapılmaq üçün əsas deyil. Sadəcə,
bütün hallarda doğru nəticə çıxaracaq,
başladığımız işləri daha əzmlə və
həvəslə başa çatdıracağıq. Kollektivimizin istənilən vəzifəni uğurla
başa çatdırmaq üçün potensialı vardır.
Sonda onu da qeyd edim ki, 2010-cu ildə, daha
doğrusu - təxminən bir ay əvvəl bizim ən
yaxın köməyimiz və dayağımız olan peşə
sahibləri - mətbuat işçiləri öz 135 illik
yubileylərini bayram etdilər. Məqamdan istifadə edərək
mətbuat işçilərini bir daha təbrik edir, yeni-yeni
yaradıcılıq uğurları arzulayıram!
- Təşəkkür edirik!
Qələmə
aldı: İttifaq MİRZƏBƏYLİ
Xalq qəzeti.- 2010.- 31 avqust.- S. 3.