Azərbaycan təhsili gələcəyimizin qarantıdır
Azərbaycan müstəqillik qazandıqdan
sonra digər sahələrlə yanaşı,
təhsil də sürətlə inkişaf
etməyə başladı,
bu sahədə yeni uğurlar qazanıldı. Söz yox
ki, bu uğurlar
ulu öndər Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. İkinci dəfə
hakimiyyətə qayıdan
ümummilli lider yeni təhsil islahatının əsasını
qoydu. Ulu öndərin 1999-cu il iyunun 15-də "Azərbaycan
Respublikasında Təhsil
İslahatı Proqramı"nın təsdiq edilməsi haqqında imzaladığı sərəncam
milli təhsilimizin inkişafında yeni stimul yaratdı.
Təhsil sistemində
yeniləşmənin uğurla getməsi, yəni sovet təhsil
sisteminin ideologiyası buxovlardan ayrılıb bəşəri
təhsil sisteminə qovuşması üçün ilk
növbədə yeni təhsil islahatı vacib idi. Və bu
islahata başlanılması ilə bir sıra problemlərin həllinə
rəvac verildi. İlk növbədə təhsilin məzmununu
dəyişmək, yeni nəsil dərsliklər yaratmaq, yeni məktəblər
inşa etmək, köhnələri əsaslı təmir etmək,
məktəblərə informasiya texnologiyaları gətirmək
və s. məsələlər qarşıda dururdu.
Problemlər çox
idi. Təhsil işçisi kimi mən də bu problemlərin
həllini səbirsizliklə gözləyirdim. Dövlətimiz
bu islahatı mərhələ-mərhələ həyata
keçirirdi. Ulu öndər deyirdi: "Təhsil mürəkkəb
bir sahədir. Təhsil sahəsi nə sənayedir, nə kənd
təsərrüfatıdır, nə də ticarətdir. Bu, cəmiyyətin
xüsusi, intellektual cəhətini əks etdirən sahədir".
Əlbəttə, təhsil
təkcə məktəb, direktor, müəllim, şagird,
valideyn münasibətlərinin cəmi deyil. Təhsildə
tarixi təcrübə, milli ənənə, bəşəri
dəyərlər cəmləşmişdir. Təhsil sosial
piramidanın hər bir təbəqəsinin marağı
daxilindədir. Ona görə də mürəkkəb proses
olan təhsil islahatının istiqamətləri dəqiq
müəyyənləşdirilməli idi.
Beləliklə, ulu
öndər Azərbaycanda təhsil islahatının əsasını
qoydu və onun hakimiyyəti dövründə ilkin uğurlu
addımlar da atıldı. Amma ümummilli liderin çox ləyaqətli davamçısı İlham
Əliyev bu islahatları davamlı olaraq reallaşdırmağa
başladı. Demək
olar ki, 2003-cü ildən etibarən Azərbaycan təhsilində
yeni, məsuliyyətli
bir dövr başlandı.
Hərdən opponentlərimiz təhsil sahələri ilə bağlı mətbuatda tənqidi fikirlər söyləyirlər. Məgər
onlar son illər Azərbaycan təhsilində baş verən bu genişmiqyaslı
islahatın nəticələrini
görmürlərmi? Bu
nailiyyətlərdən bəzilərini
diqqətə çatdırmaq
istəyirəm.
Hələ, 2004-cü ildə cənab Prezident İlham Əliyevin "Azərbaycan
Respublikasında ümumtəhsil
məktəblərinin informasiya
və kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı Proqramının
(2005-2007-ci illər)" təsdiq
edilməsi ilə bağlı sərəncamı
milli təhsilimizin inkişafına çox əhəmiyyətli töhfə
oldu. Əgər 2004-cü ilə kimi bu məktəblərdə
hər 1000 şagirdə
1 kompyuter düşürdüsə,
artıq 2007-ci ildə
hər 29 şagirdə
bir kompyuter nisbəti həll olundu.
Ölkənin təhsil tarixində ilk dəfə olaraq fənlər üzrə elektron təlim materialları və əyani vəsaitlər hazırlanıb məktəblərə
çatdırıldı, bir
neçə məktəb
isə "elektron məktəb" layihəsinə
başladı. "Azərbaycan tarixi",
"Kimya", "Biologiya",
"Fizika" fənləri
üzrə "elektron
dərsliklər hazırlanıb məktəblərə göndərildi.
Əksər məktəblərdə
kompyuter kabinetləri yaradıldı. Cənab Prezidentin "Təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması
Proqramının (2008-2013-cü illər)" təsdiq edilməsi ilə bağlı yeni sərəncamı isə
artıq reallaşmaq mərhələsindədir. Bu proqram ümumtəhsil
məktəblərinin informasiyalaşdırılmasının
həlledici mərhələsi
olmaqla, digər təhsil sahələrinin
də informasiya texnologiyaları ilə təmin edilməsini nəzərdə tutur.
Orta ümumtəhsil sistemi üçün yeni məktəblərin tikintisi
məsələsi üzrə
2003-cü ildə qəbul
olunmuş Dövlət
Proqramı da cənab İlham Əliyevin hakimiyyəti illərində sürətlə
həyata keçirildi. Son illərdə 350 min şagird
yerlik 1300-dən artıq
yeni məktəb binası tikilib istifadəyə verilmişdir.
Yeni məktəblərin
tikintisində Heydər
Əliyev Fondunun, onun prezidenti, YUNESKO-nun və İSESKO-nun xoşməramlı
səfiri , Milli Məclisin
deputatı Mehriban xanımın xidmətləri
xüsusilə qeyd edilməlidir. Məhz fondun təşəbbüsü
ilə reallaşdırılan
"Yeniləşən Azərbaycana
yeni məktəb"
və "Uşaq evləri və internat məktəbləri"
proqramları çərçivəsində
son illər 226 yeni məktəb tikilmiş,
39 məktəb, 10 uşaq
bağçası əsaslı
təmir edilmişdir.
Məktəb tikintisi bu gün
də sürətlə
davam etdirilir. Artıq uşaqlar
yeni üslubda inşa edilmiş və müasir avadanlıqlarla təchiz olunan yeni məktəblərdə
dərs keçirlər.
Son illər təhsil məsələləri ilə
bağlı 16 dövlət
proqramı qəbul edilmişdir.Bu proqramlar təhsilin bütün problemlərini əhatə
edir. Burada məktəblərin
dərsliklərlə, məktəblərin
istilik sistemləri ilə, pedaqoji kadrlarla təminatı, texniki peşə təhsili, ali
təhsillə bağlı
proqramlar var ki, onların da həyata keçirilməsi istiqamətində
davamlı iş aparılır.
Təhsilin keyfiyyəti, onun yüksək səviyyədə
təşkili məsələsi
bu gün Təhsil Nazirliyinin fəaliyyətində əhəmiyyətli
yer tutur. Müxtəlif müsabiqələrin, olimpiadaların
keçirilməsi artıq
ənənə şəklini
almışdır. Üçüncü
ildir ki, cənab Prezidentin sərəncamı ilə
"Ən yaxşı
ümumtəhsil məktəbi",
"Ən yaxşı
müəllim" müsabiqələri
keçirilir. 50 məktəb,
100 müəllim hər
il qalib seçilir və dövlət tərəfindən
ayrılmış mükafata
layiq görülür.
Orta ümumtəhsil
məktəblərinin buraxılış
imtahanlarının mərkəzləşdirilmiş
qaydada test üsulu ilə aparılması da təhsil sistemimizdə son illərdəki
yeniliklərdəndir. Biz müstəqil Azərbaycanın yeni təhsil sisteminin formalaşdığı dövrü
yaşayırıq. Cəmiyyətin
öz inkişafı təhsildə də yeni yanaşmaları tələb edir. Ona görə də müəllimlərimiz
daha çevik və daha mükəmməl
bilik sahibləri olmalıdırlar. Bu gün müəllim əməyinə böyük
qayğı var. Nə qədər müəllimlərimiz "Əməkdar
müəllim" fəxri
adına, "Tərəqqi"
medalına, Prezident təqaüdünə layiq
görülmüşlər. Ucqar rayonlara göndərilən müəllimlər
üçün xüsusi
təzminatlar verilir.
Doğrudan da təhsil ölkənin inkişafında prioritet sahəyə çevrilmişdir.
Biz Azərbaycanın gələcəyi üçün
cavabdeh olan yeni nəsil yetişdirməklə məşğuluq.
Bu çox məsuliyyətli bir
işdir.
Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi düzgün
siyasət artıq yeni, mühüm dövrə qədəm qoymuşdur. Təhsil naziri Misir Mərdanov
qazanılmış nailiyyətləri
belə xarakterizə etmişdir: "Dövrün,
zamanın tələblərinə
görə müasir dünya təcrübəsi
əsas tutulmaqla ümumi təhsilin yeni konsepsiyasının işlənib hazırlanması,
məqsəd və vəzifələrin yeni təfəkkür baxımından
formalaşdırılması, fənlərin məzmununun
konseptual müddəalarının
müəyyənləşdirilməsi və fənn kurikulumlarının yaranması,
məzmunda standart məfhumunun reallığa
çevrilməsi təhsil
tariximizdə yadda qalacaq mühüm nailiyyətdir".
Bu nailiyyətlərin qazanılması üçün
böyük əmək
sərf olunmuşdur. Təhsil sahəsində təcrübəli, öz
işinə böyük
məsuliyyətlə yanaşan
insanlar çalışır.
Onların əməyi
dövlətimiz tərəfindən
yüksək qiymətləndirilir.
Əlbəttə, təhsillə bağlı
ən çox Bakı şəhərində
görülən işlər
diqqəti cəlb edir. Son illər
Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin Təhsil Nazirliyinin tabeliyinə verilməsi və rəhbərliyin yeniləşməsi
Bakı şəhərində
təhsil problemlərinin
həllində əhəmiyyətli
rol oynamışdır.
Bu gün Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin həyata keçirdiyi çevik tədbirlər nəticəsində
uğurlu nailiyyətlər
əldə olunmuşdur.
Bütün dövrlərdə dövlətin
və millətin inkişafında təhsilin
müstəsna xidməti
olub. Bu gün isə biz müstəqil
Azərbaycanımızın yeni təhsil sistemini formalaşdırırıq.
Bunun üçün
kifayət qədər
potensialımız və
imkanlarımız var.
Təsadüfi deyil ki, ulu öndər
Heydər Əliyev təhsili "millətin gələcəyi" adlandırırdı.
Heç şübhəsiz ki,
əldə edilmiş bu inkişaf davamlı
olacaq,
xalqımızın xoşbəxt gələcəyi təmin ediləcəkdir.
Rəna NAİBOVA,
Bakı şəhəri
Nəsimi rayonu
35 nömrəli məktəbin
direktoru
Xalq qəzeti.- 2010.- 1 iyun.- S. 6.