Oğuzun təhsil işçiləri yeni dərs ilində də böyük
uğurlar əldə etmək əzmindədirlər
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin uğurlu və uzaqgörən
siyasəti sayəsində ölkəmizin sürətli
iqtisadi tərəqqisinin nəticəsi olaraq ümumtəhsil
müəssisələrində əlverişli təlim-tərbiyə
şəraitinin yaradılmasına xidmət edən
maddi-texniki bazanın yenidən qurulması, müasir tədris
avadanlığı və informasiya-kommunikasiya
texnologiyaları ilə təminat sahəsində
genişmiqyaslı işlərin görülməsi bu
günümüzün danılmaz həqiqətidir. Əsas
mahiyyətini təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
və idarəolunması təşkil edən yeni qiymətləndirmə
sisteminin yaradılması, müasir dərslik komplektlərinin
nəşri, tədris prosesində müəllim
yaradıcılığına geniş imkanlar açan
çevik təlim texnologiyalarının tətbiqi,
"müəllim-şagird" əməkdaşlığının
təhsilin demokratikləşdirilməsində həlledici amilə
çevrilməsi son onillikdə Azərbaycan təhsilinin beynəlxalq
təhsil sisteminin inteqrasiyasının bariz nümunəsidir.
"Təhsil
haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq
edilməsi barədə ölkə
başçısının fərmanı və həmin fərmanın
icrası istiqamətində hazırlanmış bir sıra
mühüm hüquqi-normativ sənədlər isə
2009-2010-cu dərs ilinin ən mühüm hadisəsidir.
Təkcə
son bir ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham
Əliyev tərəfindən təhsilin inkişafı ilə
bağlı 3 fərmanın və 45 sərəncamın
imzalanması, yüzlərlə müəllimin əməyinin
dövlət səviyyəsində qiymətləndirilməsi,
müəllimlərin sosial rifahının daha da
yaxşılaşdırılması məqsədilə
onların əmək haqqının növbəti dəfə
artırılması, dövlət büdcəsindən təhsil
sahəsinə ayrılan vəsaitin ildən-ilə
çoxalması ulu öndərin təhsillə bağlı
tövsiyələrinin layiqincə davam etdirildiyini bir daha
sübut edir.
Eyni
zamanda, respublikada təhsil sahəsində əlahiddə fəaliyyəti
ilə ümumxalq məhəbbəti qazanmış Mehriban
xanım Əliyevanın rəhbərlik etdiyi Heydər Əliyev
Fondunun vəsaiti hesabına ölkəmizin bütün
regionlarında ildən-ilə sürətlənən məktəb
quruculuğu, təhsil müəssisələrinin
infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi, ən müasir
inventar və avadanlıqlarla, tədris vəsaitləri ilə
təchizi, "Savadlılığın dəstəklənməsinə
kömək" və "Təhsilə dəstək"
layihələri əsasında təkcə ölkəmizdə
deyil, Azərbaycana dost və qardaş ölkələrdə
də təhsil almaq istəyənlərə yardım göstərilməsi
Azərbaycan təhsilinin yeni inkişaf mərhələsinə
yüksəldiyinin əyani ifadəsidir.
Son
illər rayonumuzda təhsilin maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsi sahəsində görülən
genişmiqyaslı tədbirlər təhsilimizə dövlət
səviyyəsində göstərilən diqqət və
qayğının parlaq təzahürüdür. 2005-2009-cu
illərdə Oğuz rayonunda 2080 şagird yerlik 9 yeni məktəb
binası tikilmiş, şəhər 1 və 2 saylı orta məktəblərin
binaları əsaslı təmir olunmuş, şəhər 1,
2 və 3 saylı, Bucağ, Böyük Söyüdlü,
Xaçmaz kənd 2 saylı orta məktəblərdə yeni
istilik sistemləri quraşdırılmışdır. Rayon
icra hakimiyyətinin yaxından köməkliyi ilə Calut kəndində
220 yerlik yeni məktəb binası tikinti planına
salınmış, müvafiq torpaq sahəsi
ayrılmışdır və yaxın zamanlarda tikinti işlərinə
başlanılması nəzərdə tutulmuşdur. 2009-2010-cu
dərs ilində rayonun ümumtəhsil məktəbləri
üçün 42 min manatlıq inventar və avadanlıqlar
alınmış və məktəblərə
paylanılmışdır.
Təhsilin
keyfiyyəti, səmərəli və davamlı olması
üçün bir sıra şərtlər mövcuddur.
Bunlardan ən mühümü, şübhəsiz ki, təhsildə
əsas sima olan müəllim şəxsiyyətidir. Azərbaycan
dövləti müəllim əməyini həmişə
yüksək qiymətləndirmişdir. Son illər Oğuz
rayonunun təhsil müəssisələrində
çalışan pedaqoji kadrlardan 4 nəfərinin "Əməkdar
müəllim" adına layiq görülməsi, 3 nəfərin
"Tərəqqi" medalı, daha 2 nəfərin
"Qabaqcıl təhsil işçisi" döş
nişanı ilə təltif edilməsi müəllimlərimizin
heç vaxt bu diqqətdən kənarda
qalmadıqlarını bir daha sübut edir.
Bu
bir faktdır ki, bu gün Azərbaycanda dəyişən və
inkişaf edən təkcə təhsil sistemi deyildir. Həmin
sistemin bütün subyektləri dəyişmişdir. Ona
görə də məktəblərdə pedaqoji prosesin təşkilində
müəllim-şagird münasibətlərinin cəmiyyətdə
baş verən keyfiyyət dəyişiklikləri zəminində
qurulmasına daha çox diqqət yetirilməlidir. Bu gün
müəllim qarşısında dərsdə susan, yalnız
sual verdikdə cavab verən, heç bir təşəbbüskarlıq
göstərməyən dünənki müti şagirddən
tamamilə fərqli bir insan dayanmışdır.
İndi şagird müəllimlə əməkdaşlıq edir, öz fikir və mülahizələrini sərbəst bildirir, rəy söyləyir, fərqli yanaşma nümayiş etdirə bilir, hətta müəyyən məsələlərdə müəllimlə razılaşmaya da bilir. Unutmaq olmaz ki, müasir dövrdə müəllim yeganə bilik, informasiya mənbəyi deyildir, şagirdlərin əlində internet, kifayət qədər elektron resurslar və digər vasitələr mövcuddur. Şagird hər an yeni informasiya əldə etmək imkanına malikdir. Təəssüflə qeyd etməliyəm ki, heç də müəllimlərin hamısı bu keyfiyyətlərə malik deyildir. Yoxlama və müşahidələr bir daha göstərir ki, hələ də məktəblərimizdə təsadüfən müəllimlik peşəsinə gələn, yalnız diplomuna görə müəllim sayılan, şagirdi şəxsiyyət kimi qəbul etməyən, onlarla münasibəti təzyiqlər, avtoritarlıq üzərində quran, davranışı ilə nümunə olmayan müəllimlər də vardır.
Hazırda müəllimlərlə bağlı ciddi problemlərdən biri də rayonun ümumtəhsil məktəblərində fəaliyyət göstərən 173 müəllimin, yəni, bütün müəllimlərin 17 faizinin pensiya yaşında olmasıdır. Yeri gəlmişkən qeyd edim ki, respublika üzrə bu göstərici 15 faizdir. Əlbəttə, birmənalı şəkildə iddia etmək olmaz ki, onlar tədrisi yüksək səviyyədə qura bilmirlər. Lakin, aparılan təhlillər göstərir ki, pensiya yaşlı müəllimlərin əksəriyyəti öz fəaliyyətini müasir tələblər səviyyəsində qura bilmir, yenilikləri mənimsəməkdə çətinlik çəkirlər. Düşünürəm ki, təhsil naziri cənab Misir Mərdanovun tövsiyəsinə əsasən yeni dərs ilində onların fəaliyyəti məktəb rəhbərləri, rayon təhsil şöbəsinin aparıcı məsləhətçiləri və metodistləri tərəfindən fərdi şəkildə öyrənilməli və nəticəsindən asılı olaraq müvafiq qərarlar qəbul edilməlidir.
Mənim uğur və nailiyyətlərimizdən əvvəl problemlərimizi sadalamağım təsadüfi deyil. Çünki həm ümummilli liderimiz, həm də Prezident İlham Əliyev istənilən sahədə uğur qazanmaq üçün öncə problemlərin və çatışmayan cəhətlərin yada salınmasını vacib sayıblar. Göstəricilərimizə gəlincə isə qeyd edim ki, hazırda Oğuz rayonunun 34 ümumtəhsil məktəbində, o cümlədən, 28 orta, 4 əsas və 2 ibtidai məktəbdə, 18 məktəbəqədər və 5 məktəbdənkənar müəssisədə 9 minə yaxın uşaq və yeniyetmənin təlim-tərbiyəsi ilə 1300-ə yaxın pedaqoji işçi məşğul olur.
Keçən dərs ilində istedadlı uşaqlarla iş rayon Təhsil şöbəsinin diqqət mərkəzində olmuş, rayonun təhsil müəssisələrində xüsusi qabiliyyətə və istedada malik uşaqların (gənclərin) Məlumat Bankı yaradılmış və müxtəlif sahələr üzrə istedadlı 382 nəfər məktəbli haqqında məlumat toplanmışdır.
İstedadlı uşaqların üzə çıxarılmasında mühüm mərhələlərdən biri olan fənn olimpiadalarına hazırlıq işi də ötən dərs ili ərzində daha çox diqqət yetirdiyimiz sahələrdən biri olmuşdur. 2009-2010-cu dərs ilində fənn olimpiadalarının I turunda 396 nəfər, II turunda 138 nəfər məktəbli öz qüvvəsini sınamış, 7 nəfər məktəbli respublika turunda iştirak etmək hüququ qazanmışdır.
2010-cu ilin mart ayında Bakı şəhərində keçirilən fənn olimpiadalarının respublika turunda Oğuz şəhər 2 saylı orta məktəbin IX sinif şagirdi A.Abbasova Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənni üzrə, Oğuz şəhər 2 saylı orta məktəbdən X sinif şagirdi S.Əhmədli riyaziyyat fənni üzrə IV yeri tutaraq Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Fəxri fərmanlarına layiq görülmüşlər. Sevindirici haldır ki, Təhsil Nazirliyinin fənn olimpiadalarının nəticələri barədə 2010-cu ilin aprelində respublika fənn olimpiadalarında Oğuz məktəblilərinin fəal iştirakı xüsusilə qeyd edilmişdir.
Xüsusi istedada malik uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq potensialının inkişafı üzrə 2006-2010-cu illərə dair Dövlət Proqramının və Təhsil Nazirliyinin fizika, riyaziyyat, kimya, biologiya fənləri üzrə istedadlı uşaqların respublika seçim turlarının keçirilməsi haqqında məlum göstərişlərinin icrası da ötən dərs ilində istedadlı uşaqlarla iş sahəsində diqqət yetirdiyimiz əsas istiqamətlərindən biri olmuşdur. Keçən dərs ilində bu bilik yarışının rayon və respublika mərhələlərində iştirak edən şagirdlərin sayının artması, həmçinin onların göstərdikləri nəticələrin əvvəlki illərlə müqayisədə yüksək olması bu sahədə il boyu aparılan məqsədyönlü və ardıcıl fəaliyyətin nəticəsidir. Bu xüsusi qeydləri yada salarkən bir məsələni də xatırlatmaq zərurəti yaranır. Belə ki, məktəbin və ümumilikdə bütün təhsil sisteminin uğurları ancaq və ancaq müəllim peşəkarlığı ilə bağlıdır. Məmnunam ki, Oğuzda peşəkar müəllimlər istənilən qədərdir.
Məlum olduğu kimi ölkə təhsilində ən son yeniliklərdən biri də Milli Kurikulumun tətbiqi məsələsidir. Bu yenilik təhsilin keyfiyyətinin artırılmasına xidmət edir. Kurikulum islahatı respublikada keçirilən təhsil islahatının mühüm aparıcı sahələrindən biri olduğundan bu sahəyə diqqət artırılmışdır.
Kurikulum təlimi ilə əlaqədar Respublika Təhsil Problemləri İnstitutunun əməkdaşları ilə Oğuz şəhər 1, 2 və 3 saylı, Bayan, Xaçmaz 1 saylı və Kərimli kənd orta iməktəblərinin ibtidai sinif müəllimləri İqlimə Salamovanın, Alimə Abdulxalıqovanın, İlhamə Yəhyayevanın, Ziyadə İsmayılovanın, Raya Cəmaləddinovanın, Çimnaz İsmayılovanın açıq dərsləri təşkil edilmiş, yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi ilə bağlı valideynlərin maarifləndirilməsi məqsədilə rayonun bir sıra orta məktəblərində "Açıq qapı" günləri keçirilmişdir.
Milli Kurikulumun tətbiqində olan çətinlikləri aradan qaldırmaq məqsədilə 2009-cu ilin oktyabrında rayon təhsil şöbəsinin nəzdində Kurikulum Mərkəzi yaradılmışdır. Mərkəzə milli kurikulumun tətbiqi sahəsində məlumatlılıq səviyyəsi yüksək olan ibtidai sinif müəllimləri cəlb olunmuşdur. Bundan başqa, Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialının koordinasiya ilə rayonun ümumtəhsil məktəblərini əhatə edən 8 dayaq məntəqəsində kurikulum şurası yaradılmışdır ki, onlar rayon təhsil şöbəsinin, AMİ-nin Şəki filialının əməkdaşları ilə birlikdə I və II siniflərdə işləyən müəllimlərə yeni təlim texnologiyalarının tətbiqində yaxından köməklik göstərirlər.
Təbii ki, ümumtəhsil məktəblərinin illik fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinin əsas göstəricilərindən biri də ali və orta ixtisas məktəblərinə tələbə qəbulunun nəticələridir. Bu göstəricimiz də ürəkaçandır. Rayon Mədəniyyət Mərkəzində tələbə adını qazanmış gənclərlə rayon rəhbərliyinin görüşünün keçirilməsini, həmin tədbirdə 500-dən yuxarı bal toplayan gənclərin rayon icra hakimiyyətinin başçısı hörmətli Aydın Əlihüseynov tərəfindən qiymətli hədiyyələrlə mükafatlandırılmasını təhsilimizin ən böyük uğurlarından biri hesab edirəm və bir daha bu yüksək diqqət və qayğıya görə rayon rəhbərliyinə öz minnətdarlığımı bildirirəm. 23 nəfər abituriyent ali məktəblərə qəbul imtahanlarında 500-dən çox, o cümlədən, 3 nəfər 600-dən çox bal toplamışdır. Mən bu il Xaçmaz kənd 1 saylı orta məktəbin məzunları: 643 balla Azərbaycan Tibb Universitetinin müalicə işi fakültəsinə daxil olan Babazadə Elşad İsrafil oğlunun, 620 balla Qafqaz Universitetinin dünya iqtisadiyyatı fakültəsinə qəbul olunan Məcidli Ramin Nüsrət oğlunun, Oğuz şəhər 1 saylı orta məktəbin məzunu: 624 balla Azərbaycan Dövlət İqtisadiyyat Universitetin maliyyə-kredit fakültəsinin tələbəsi adını qazanan Rəhimova Günəş Cavid qızının adlarını xüsusilə qeyd etmək istərdim. Əlbəttə, rayon rəhbərliyinin, Təhsil Nazirliyinin və digər müvafiq qurumların dəstəyi və qayğısı ilə uğur və nailiyyətlərimiz daha da artacaqdır.
Sonda ötən ilin yekunları, əldə edilən uğur və nailiyyətlər barədə danışmaqla bərabər onu da qeyd etməliyik ki, yeni dərs ilində qarşımızda çox böyük vəzifələr durur. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin ölkəmizin gələcəyinin təhsillə bağlı olması fikri, ölkə başçısının təhsilin inkişafına göstərdiyi qayğı və diqqət hər bir təhsil işçisini gələcək naminə daha vicdanla çalışmağa səsləyir. Oğuz rayonunun pedaqoji kollektivləri adından Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyini, rayon icra hakimiyyətini əmin edirəm ki, rayonumuzun pedaqoji ictimaiyyəti 2010-2011-ci dərs ilində də ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən əsası qoyulan təhsil islahatının uğurla icra edilməsi üçün üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirəcəklər.
Səyyar ABDULLAYEV,
Oğuz Rayon Təhsil Şöbəsinin
müdiri
Xalq qəzeti.- 2010.- 5 noyabr.- S. 4.