Təhsildəki uğurlar məsuliyyətdən doğur
Son illər Gəncədə həyata
keçirilən geniş abadlıq, quruculuq, yenidənqurma işləri qədim Nizami yurdunun
simasını başdan-başa dəyişmişdir.
Şəhərdə həyatın bütün
sahələrində inkişaf, tərəqqi
var. Belə sahələrdən biri də təhsildir. Müsahibimiz
Gəncə Şəhər Təhsil İdarəsinin rəisi,
respublikanın əməkdar müəllimi Mahal
Əliyevdir.
-
Mahal müəllim, yeni dərs ilinin başlanması
münasibətilə sizi və cari ildə Gəncənin təhsilə
cəlb olunan 39 mindən çox şagirdini, 4500-ə
yaxın müəllimini təbrik edirik. Biz bilirik ki, ölkənin
təhsil sistemində aparılan islahatlar Gəncənin tədris
müəssisələrində də müvəffəqiyyətlə
həyata keçirilir...
-
Müasir Azərbaycan dövlətinin qurucusu və memarı,
ümummilli lider Heydər Əliyev təhsilin inkişafına
həmişə xüsusi diqqət yetirmiş, müəllimlik
peşəsini ən şərəfli peşə
adlandırmış, təhsil alanlara və təhsil verənlərə
xüsusi diqqət və qayğı göstərmişdir.
Sevindirici haldır ki, ulu öndərin kursu möhtərəm
Prezidentimiz İlham Əliyev tərəfindən bu gün
uğurla və yaradıcı surətdə davam etdirilir.
Məhz
ölkə Prezidentinin diqqəti, qayğısı və
yaxından dəstəyi ilə 2003-cü ildən bəri Azərbaycanın
təhsil sistemində çox ciddi islahatlar həyata
keçirilmişdir. Bu müddətdə Prezident sərəncamına
əsasən təhsil sahəsində irimiqyaslı dövlət
proqramı qəbul olunmuş və icra edilmişdir. Məhz
bu proqramlara uyğun olaraq, son beş ildə ölkəmizdə
450.000 yerlik 2 minədək məktəb binası tikilib istifadəyə
verilmiş, 370 məktəb əsaslı təmir
olunmuşdur.
Məktəblərin
infrastrukturunu yeniləşdirmək sahəsində Heydər Əliyev
Fondunun və şəxsən Fondun prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın
müstəsna xidmətləri olmuşdur. Məhz Fondun təşəbbüsü
ilə reallaşdırılan "Yeniləşən Azərbaycana
yeni məktəb" və "Uşaq evləri və
internat məktəbləri" proqramları çərçivəsində
son illərdə 300-dən çox yeni məktəb binası
tikilmiş, 39 məktəb, 10 uşaq bağçası təmir
olunmuşdur.
Son
illərdə şəhərimizin təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi sahəsində
də xeyli iş görülmüşdür. 21, 13 və 38
nömrəli məktəblər üçün yeni binalar
tikilmişdir. Bu məktəblərin hər biri, doğrudan
da, çox gərəkli idi. Bu il öz qapılarını
şagirdlərin üzünə açan 38 saylı məktəbin
köhnə binası qəzalı vəziyyətə
düşmüşdü. İndi onun yerində ucaldılan
ikimərtəbəli məktəb binası şagirdlər və
müəllim kollektivinə layiqli töhfə olmaqla
yanaşı, şəhərin Təbriz küçəsinə
də xüsusi görkəm verir.
Məktəb
bütün müasir avadanlıqlarla, laboratoriyalarla, akt və
idman zalları üçün inventarlarla təchiz
olunmuşdur. Bu il həmçinin 9, 11 və 42 nömrəli
məktəblərdə əsaslı təmir işləri
görülmüş, 30 və 43 nömrəli məktəblərin
dam örtükləri təmir edilmiş, digər məktəblər
və kollektivlərin öz gücü ilə yeni dərs ilinə
hazırlanmışdır. Məktəblərə ötən
ildəkindən əlavə 15 fizika, 15 kimya laboratoriya kompleksi
verilmişdir.
- Belə
bir fakt diqqətimizi cəlb edir ki, bu il attestat almış
2386 nəfərin 2000-dən çoxu qəbul imtahanlarında
iştirak edib. Ali məktəblərə bu qədər
marağın artması özünə inamın nəticəsidir,
adi həvəsdir, bir qədər də sərt desək,
diplomlu olmaq dəbidir?
- Təbii ki, sizin dediyiniz kimi, nəyin bahasına olursa-olsun, diplom almaq arzusunda
olanlar da var. Amma belələri azdır. Bir də ki, təhsil sistemində aparılan islahatlar buna imkan da
vermir. İndi əvvəlki illərdən
fərqli olaraq attestat almaq da çətindir. Ötən tədris ilində XI sinif şagirdlərinin isə 90 faizi mərkəzləşdirilmiş qaydada imtahanları müvəffəqiyyətlə verərək tam orta təhsil haqqında şəhadətnamə almışdır.
Ötən dərs ili şəhərimizin
təhsil müəssisələri
üçün uğurlu
olmuşdur. Belə ki, şagirdlərimizin əksəriyyəti dərs
ilini müvəffəq
qiymətlərlə başa
vuraraq yuxarı siniflərə keçirilmiş,
XI sinif şagirdlərinin
87,5 faizi, IX sinif şagirdlərinin isə
90 faizi mərkəzləşdirilmiş
qaydada imtahanları müvəffəqiyyətlə verərək tam orta təhsil haqqında attestat və ümumi orta təhsil haqqında şəhadətnamə almışdır.
Məzunlarımızın ali
məktəblərə qəbulu
vəziyyətinin ilkin
məlumatları da ürəkaçandır. Cari ildə
700-ə yaxın məzun
tələbə adını
qazanmışdır ki,
bu da abituriyentlərin
33 faizini təşkil
edir və keçən ildəkindən
2 faiz çoxdur.
Yüksək bal toplayan abituriyentlərimizin
sayı ötən ilə nisbətən xeyli artmışdır.
500-dən çox bal toplayan
abituriyentlərimizin sayı
ötən ildəki
98 nəfərdən bu
il 145 nəfərə,
600-dən yüksək bal toplayanların
sayı isə 21 nəfərdən 36 nəfərə
çatmışdır. 46 nömrəli məktəbin
məzunu Qurbanova Aybəniz Elman qızı
şəhər üzrə
ən yüksək -
680 bal toplayaraq Azərbaycan Respublikası
Prezidenti Yanında Dövlət İdarəçilik
Akademiyasına qəbul
olunmuşdur. Həmişə
olduğu kimi ,2, 4, 11, 14, 17, 32, 39 və
46 nömrəli məktəblər
bu il də
öz nailiyyətlərini
qoruyub saxlaya bilmişlər.
Ötən dərs ili məktəblərimiz
üçün olimpiadalar,
müsabiqələr və
yarışlarda qazandıqları
uğurlarla da yaddaqalan olmuşdur.
Sevindirici haldır ki, ildən-ilə respublika və və beynəlxalq səviyyəli
olimpiadalarda iştirak
edib, qalib olan şagirdlərimizin sayı artıb. 5 il bundan əvvəlki statistikaya görə, qalib olmadığı halda, bu gün
fənn olimpiadalarının
respublika mərhələsində
4 nəfər məktəblimiz
- 5, 21, 22, 39 saylı məktəblərin
şagirdləri Azərbaycan
dili və ədəbiyyatı, Azərbaycan
tarixi və riyaziyyat fənləri üzrə qalib olmuşlar. 3 nəfər şagirdimiz - 19, 22, 29 saylı
məktəblərin şagirdləri
IV İNEPO Beynəlxalq Ətraf
Mühitin Mühafizəsi
Layihə Olimpiadasına
qatılaraq internet vasitəsilə
aparılan seçim turunu qalibiyyətlə keçmiş, olimpiadanın
yekun mərhələsində
uğurla çıxış
etmişlər. Ümumdünya
Poçt İttifaqının
xətti ilə keçirilən inşa müsabiqəsində ən
yüksək nəticələrə
nail olmuşlar.
"Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 87-ci ildönümü" münasibətilə
VII-XI sinif şagirdləri
arasında "Heydər
Əliyev müstəqil
Azərbaycan dövlətinin
memarıdır" mövzusunda
keçirilən inşa
yazı müsabiqəsinin
respublika mərhələsində
5 nömrəli orta məktəbin X sinif şagirdi Ənvər Ənvərzadə I yeri tutmuşdur.
2009-cu ilin "Uşaq ili" elan olunması ilə bağlı məktəbəqədər
və təhsil müəssisələrində tərbiyə alan
uşaqların iştirakı
ilə "Nağıl"
müsabiqəsi keçirilmiş
və yekunlaşdırılmışdır.
Ötən il məktəblərimiz
ağır atletika üzrə - 3 nəfər
respublika çempionu,
kinq-boksinq üzrə
- 3 nəfər Dünya,
7 nəfər respublika
çempionu, sambo üzrə - 3 nəfər
respublika çempionu,
sərbəst güləş
üzrə - 2 nəfər
respublika çempionu,
cüdo üzrə -
2 nəfər respublika
çempionu, karate üzrə
- 5 nəfər respublika
çempionu, şahmat
üzrə - 4 nəfər
respublika çempionu,
dama üzrə - 1 nəfər respublika çempionu, poverliftinq üzrə - 5 nəfər
dünya çempionu yetişdirmişdir. Onlardan bir
çoxu Avropa və Beynəlxalq turnirlərə vəsiqə
qazanmışdır.
- Yəqin ki, hərbi vətənpərvərlik
tərbiyəsi işi
bu gün məktəb kollektivlərinizin,
məktəbəqədər və məktəbdənkənar
müəssisələrinizin fəaliyyətində mühüm
yerlərdən birini tutur. Bu barədə
məlumat verməyinizi
xahiş edirik.
- Müharibə şəraitində
yaşayan ölkəmiz
üçün bu gün ən mühüm vəzifələrimizdən
biri gənc nəslin sağlam və gümrah böyüməsini təmin
etməkdən, onların
hərbi vətənpərvərlik
tərbiyəsini yüksək
səviyyədə qurmaqdan,
gənclərin çağırışaqədər
hazırlığı fənninin
tədrisi vəziyyətini
yüksəltməkdən və
orduya xidmətə yola salacağımız gənclərə ilkin hərbi hazırlıq vərdişləri aşılamaqdan
ibarətdir. Son illərdə bu vacib sahə həm şəhər icra hakimiyyətinin, həm də təhsil idarəsinin diqqət mərkəzində
saxlanması sayəsində
müəyyən irəliləyiş
əldə edilmişlir.
Hər dərs ilinin sonunda gənclərin çağırışaqədər hazırlığı vəziyyətinə
baxış keçirilir.
X-XI sinif şagirdləri
öyrəndiklərini şəhər
ictimaiyyətinin gözü
önündə nümayiş
etdirir. 2010-cu ilin
may ayında iki böyük tədbir - idman bayramı və hərbi parad çox uğurla keçdi və məktəblərin
bu bayrama yaxşı hazırlaşdıqları
ictimaiyyət tərəfindən
bəyənildi.
Təhsilin ilk pilləsi olan məktəbəqədər müəssisələrin
fəaliyyətində də
hesabat ilində müəyyən irəliləyiş
əldə olunmuşdur. Təhsil idarəsinin
tabeliyində 42 məktəbəqədər
müəssisə fəaliyyət
göstərir. Burada qruplaşdırılmış
229 qrupda 4350 uşağın
təlim-tərlbiyəsi ilə
412 tərbiyəçi məşğul
olur. 49 məktəbəhazırlıq
qrupunda hazırlıq
keçmiş 1100 uşaq
bu il
I sinfə qədəm
qoymuşdur. 2, 26, 34, 39, 46, 47, 53 nömrəli uşaq bağçalarında iş
daha yaxşı təşkil olunmuşdur.
Təsadüfi deyil ki, artıq ənənəyə çevrilmiş
nağıl müsabiqəsində
bu il
də məhz həmin müəssisələrin
körpə fidanları
"Nağıl-2010"-un qalibi oldular.
Şəhər
təhsil idarəsinin tabeçiliyində 8 məktəbdənkənar
müəssisə - 3 idman, Uşaq Yaradıcılıq Mərkəzi,
şahmat məktəbi, Ekologiya Mərkəzi, gənc texniklər
stansiyası, gənc turistlər və Diyarşünaslıq
Mərkəzi fəaliyyət göstərir. Bu müəssisələrdə
təşkil olunmuş 718 qrupda 9402 şagird müxtəlif
bölmələrdə məşğul olur və 424 müəllim-məşqçi
işləyir.
Təhsilin
təşkili vəziyyətinin yüksəldilməsində,
müəllimlərə lazımi elmi-metodiki köməklik
göstərilməsində, yeni fənn kurikulumlarının
tətbiqində Metodiki Mərkəzin xidmətləri
böyükdür. Son iki ildə Metodiki Mərkəzin fəaliyyətində
əsaslı canlanma başlanmış, bu qurum müəllimlərin
ən çox müraciət etdikləri bir yerə
çevrilmişdir. Son dövrlərdə burada müxtəlif
mövzularda monitorinqlər keçirilir, açıq dərslər
təşkil olunur, dayaq məntəqələrinin işi
canlandırılır, müəllimlərin
ixtisasartırmaları təşkil olunur və sair.
Təhsildə
sadalanan bu uğurlar ilk növbədə ölkə
başçısının təhsilə isti münasibətindən,
bu sahəni prioritet elan etməsindən, gündəlik diqqət
və qayğısından, buna uyğun olaraq Təhsil
Nazirliyinin öz fəaliyyətini yeni tələblər əsasında
qura bilməsindən və şəhər rəhbərliyinin
bizə dəstəyindən qaynaqlanır. İnanırıq
ki, təhsilə bu cür münasibət yeni dərs ilində
uğurlarımızı daha da artıracaq, müstəqil Azərbaycan
dövlətinə layiqli vətəndaşlar tərbiyə
etmək üçün hər bir təhsil işçisinə
yeni qol-qanad, yeni əhval-ruhiyyə bağışlayacaq.
Söhbəti yazdı: Hamlet QASIMOV,
"Xalq qəzeti"nin bölgə müxbiri
Xalq qəzeti.- 2010.- 24 sentyabr.- S.
6.