Müəllim ömrü
Müəllimlik
sənəti, peşəsi cəmiyyətdə ən yüksək
qiymətə layiq olan
bir peşədir. Müəllim olmaq kimi şərəfli
bir iş yoxdur.
Heydər ƏLİYEV,
ümummilli lideri
Gənc
nəslin müstəqil həyata hazırlanması, onun
dünya baxışının formalaşması, yəni gələcəyin
mütəxəssisinin ilk hazırlığı orta məktəb
illərindən başlayır. Bu günün şagirdlərini
gələcəyin ixtisaslı mütəxəssisi kimi qəbul
etməliyik. Bu baxımdan qloballaşmanın geniş vüsət
aldığı informasiya cəmiyyətində sosial-iqtisadi fəaliyyət
sahələrində rəqabətin gücləndiyi, habelə
təbii resursların tədricən tükəndiyi bir vaxtda təhsilin
rolu daha da artmaqdadır. Təsadüfi deyil ki, Birləşmiş
Millətlər Təşkilatı XXI əsri "Təhsil əsri"
elan etmişdir, bu da təhsil sahəsinin bütün
dünyada diqqət mərkəzində olduğunu göstərir.
Azərbaycanda
hələ ötən əsrin 90-cı illərinin əvvələrindən
təhsil sistemində islahatlar haqqında müzakirələr
getsə də, yalnız 1999-cu ildə "Azərbaycan
Respublikasının təhsil sahəsində İslahat
Proqramı" təsdiq olundu. Daha sonra isə ümummilli lider
Heydər Əliyevin "Azərbaycan Respublikasında təhsil
sisteminin təkmilləşdirilməsi haqqında" 13 iyun
2000-ci il tarixli fərmanına muvafiq olaraq mülkiyyət
formasından və tabeliyindən asılı olmayaraq təhsilin
keyfiyyətinə nəzarət səlahiyyəti Təhsil Nazirliyinə
verildi. Qısa müddət ərzində təhsilin keyfiyyətinə
nəzarət mexanizmi yaradıldı. Aydındır ki, təhsilin
keyfiyyətinə bir çox amillər təsir etsə də,
burada əsas şərt müəllimlərin hazırlıq
səviyyəsidir.
Hər
bir valideyn övladının məktəbli yaşına
çatmasını səbirsizliklə gözləyir və nəhayət,
öz övladının taleyini MÜƏLLİMƏ etibar
edir. Müəllim kimi şərəfli bir peşədən
və bu peşənin daşıyıcılarından
danışarkən, təbii ki, ilk növbədə
insanın öz müəllimləri yada düşür.
Müəllimlərimizin hər biri öz görkəmi və
xarakteri ilə gözlərimiz önündə canlanır.
Biz müəllimlərimizi sevirdik və bu gün də
onları xoş xatirələrlə xatırlayır, imkan
daxilində görüşməyə
çalışırıq. Çünki biz onlara
sözün həqiqi mənasında əsl müəllim -
ideal insan kimi münasibət bəsləyirik.
Bu
gün heç bir təmənna ummadan savadlı, layiqli insan
yetişdirmək istəyən nə qədər müəllim
tanıyıram. Adına və peşəsinə hörmət
gətirən, həyatını dəyərli işinə həsr
edən müəllimlərimiz az deyil. Bizim hər birimizin həyatında
müəllim əməyi var və hər birimiz müəllim
əməyinin, müəllim sevgisinin bəhrələriyik.
Müəllim bizə həmişə mənalı həyat
yaşamağı tövsiyə edir, çünki əsl
müəllim həmişə yaxşı şagird - əsl
insan yetişdirməyə çalışır. Dövlət
başçısı İlham Əliyevin müvafiq sərəncamına
əsasən, artıq üçüncü ildir ki, "Ən
yaxşı müəllim", "Ən yaxşı
ümumtəhsil məktəbi" müsabiqələri
keçirilir ki, bu da müəllimlərin maddi və mənəvi
həvəsləndirilməsinə, məktəblərin tədris
- maddi bazasının möhkəmləndirilməsınə
güclü təsir göstərir. Bu sərəncama əsasən,
qalib seçilən 50 ümumtəhsil müəssisəsinin
hər biri 10000 manat, 100 müəllimin isə hər biri 5000
manat birdəfəlik pul mükafatı ilə
mükafatlandırılır.
2010-2011-ci
tədris ilində keçirilmiş "Ən yaxşı
müəllim" nominasiyasındakı qaliblər arasında
Kəlbəcər rayonu Başlıbel kənd orta məktəbinin
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi,
rayonun işğalından sonra isə Xırdalan şəhər
6 saylı orta məktəbdə pedaqoji fəaliyyətini davam
etdirən Hüseyn Müseyib oğlu Şahbəndəyev də
var. Müəllimlərimizin fəaliyyətinə verilən
bu yüksək qiymətə görə, ilk növbədə,
İlham Əliyevə, mədəniyyətimizin və təhsilimizin
hamısi olan hörmətli Mehriban xanım Əliyevaya dərin
minnətdarlığımızı bildırərək
sevimli müəllimim Hüseyn Şahbəndəyevi təbrik
edir, ona şəxsi həyatında və pedaqoji fəaliyyətində
daha böyük uğurlar arzulayıram.
Ölkə
başçısı möhtərəm İlham Əliyevin
təhsilə, müəllimə göstərdiyi bu diqqət
və qayğı öz sıralarında 3 elmlər doktoru və
20-yə yaxın elmlər namizədini birləşdirən
Başlıbel kənd orta məktəbinin məzunlarını
da çox sevindirir. Nəzərə alsaq ki, müəllimlərimiz,
eyni zamanda, məktəblərimizin simasıdır, onda
"İlin ən yaxşı müəllimi"
adını qazananlara verilən bu qiymət həm də
onların məzunu olduğu məktəblərə aiddir. Məlumat
üçün qeyd edək ki, Hüseyn Şahbəndəyev
1974-cü ildə Başlıbel kənd orta məktəbini, 1979-cu
ildə isə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji İnstitutunu fərqlənmə
diplomu ilə bitirərək, Başlıbel kənd orta məktəbində
pedaqoji fəaliyyətə başlamışdır. Sonralar
Hüseyn müəllim İsmayıllı rayonunda, Bakı
şəhərində, "Araz" kurslarında
özünü sınamışdır. Nəhayət
bütün sınaqlardan üzüağ-alnıaçıq
çıxan hörmətli müəllimimiz hazırda
Xırdalan şəhər 6 saylı orta məktəbdə
pedaqoji fəaliyyətini davam etdirir.
Görkəmli
alman pedaqoqu A.Disterveq öz əsərlərində qeyd edirdi
ki, pis müəllim şagirdlərə həqiqəti təqdim
edir, yaxşı müəllim onu tapmağı öyrədir.
Təsadüfü deyildir ki, xalq arasında da belə bir deyim
formalaşıb, "müəllim o kəs deyil ki, öyrədir,
o kəsdir ki, ondan öyrənirlər". Bu məsələyə
alman filosofu İ.Hötenin münasibəti isə belə idi:
"Kimlərdən biz öyrəniriksə, düzgün
olaraq bizim müəllimlərimiz adlandırılırlar,
lakin hər öyrədən bu ada layiq deyil. Bu ada layiq olmaq
üçün "təhsildə kamilliyə çatmaq
lazımdır". Bu gün tam əminliklə qeyd edə bilərəm
ki, yüzlərlə gəncin yaxşı mütəxəssis,
vətənpərvər vətəndaş, xeyirxah bir insan
kimi formalaşmasında əvəzsiz xidmətləri olan
Hüseyn müəllim məhz "təhsildə kamilliyə
can atan", oz sahəsinə dərindən bələd olan
bir pedaqoqdur. Daim öz üzərində çalışan
Hüseyn Şahbəndəyevin müxtəlif kurs və
treninqlərdə iştirak edərək sertifikatlar alması,
İKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə proqramı
müvəffəqiyyətlə başa vurması, Azərbaycan
Müəllimlər İnstitutunda "Öyrədənlərin
öyrədəni" kursunu bitirməsi, müxtəlif elmi və
elmi-publisistik məqalələrlə çıxış
etməsi və s. yuxarıda qeyd olunanları bir daha təsdiq
edir.
Məhşur
pedaqoq V.A.Suxomlinski "Yaxşı müəllim nə deməkdir"
sualına belə cavab vermişdir: "Yaxşı müəllim
tədris etdiyi fənnin elmini yaxşı bilir, həvəslə
onun inkişaf üfüqlərini - yeni kəşfləri, tədqiqatları,
nailiyyətləri izləyir. Yaxşı müəllim orta məktəbin
tədris proqramında nəzərdə tutulanlardan daha
çox bilir. Dərin bilik, geniş dünya
görüşü şagirdlər qarşısında elmin,
biliyin, fənnin, tədris prosesinin cəzbedici qüvvəsini
aça bilmək üçün vacibdir. Şagirdlər
müəllimin simasında ağıllı, bilikli,
düşüncəli, sənətinə vurğun bir insan
görməlidirlər... Yaxşı müəllim psixologiya və
pedaqogika elmlərini bilən, tərbiyə haqqında elmləri
bilmədən uşaqlarla işləməyin
mümkünsüzlüyünü hiss edən insan
olmalıdır".
Hüseyn
Şahbəndəyev də məhz yuxarıdakı keyfiyyətləri
özündə birləşdirən bir pedaqoqdur. Şagirdlərinin
səsi beynəlxalq olimpiadalardan, dünya universitetlərindən,
Prezident təqüdçüləri sıralarından gələn
Hüseyn müəllim həm də XI sinif üçün
"Ədəbiyyat" dərsliyinin rəsmi rəyçisi,
"Əli və Nino romanının təhlili"
mövzusunda metodik vəsaitin müəllifidir. Bütün
bunlar isə Hüseyn Şahbəndəyevin əsl müəllim
, V.A.Suxomlinskinin "yaxşı müəllim"
meyarlarına tam uyğun olduğunu sübut edir.
Müəllim
adı ümumiyyətlə, Azərbaycanda həmişə
çox uca tutulub. Müəllim gənc nəslin mənəvi
aləminin memarı, cəmiyyətin etibar etdiyi şəxsdir.
Cəmiyyət ən əziz, ən qiymətli sərvətini
- uşaqları, öz ümidini, gələcəyini müəllimə
etibar edir. Bununla sanki məktəbin, müəllimin məqsəd
və vəzifəsi də müəyyənləşdirilir -
xalqın, dövlətin gələcəyini
formalaşdırmaq, "Təhsil haqqında" Qanunda təsbit
olunduğu kimi, "Azərbaycan dövləti
qarşısında öz məsuliyyətini dərk edən,
xalqın milli ənənələrinə və demokratiya
prinsiplərinə, insan hüquqları və
azadlıqlarına hörmət edən, vətənpərvərlik
və azərbaycançılıq ideyalarına sadiq olan,
müstəqil və yaradıcı düşünən vətəndaş
və şəxsiyyət yetişdirməkdir".
Bütün müəllimlərimizə, xüsusilə
ölkə başçısının müvafiq sərəncamı
ilə mukafatlandırılan "İlin ən yaxşı
müəllimləri"nə, Hüseyn müəllimin
timsalında bu vəzifənin yerinə yetirilməsində
böyük uğurlar arzulayıram.
Müəllimlər
övladlarımızı savadlı gələcəyə,
xalqımızı işıqlı sabaha aparan şəxslərdir.
Qoy övladlarımız bir vaxt öz müəllimlərindən
ayrılanda bizim kimi gözləri dolmasa da, şair - pedaqoq
Musa Yaqubun bu misralarını ürəkdən deyə bilsinlər:
Hamıya
pay verib ömründən
bir az,
Məndədir, səndədir müəllim
ömrü.
Aqil ƏSƏDOV,
Başlıbel kənd orta məktəbinin
məzunu, iqtisad elmləri
namizədi,
dosent
Xalq qəzeti.- 2011.-
24 iyul.- S. 5.