Müasir Azərbaycan dövləti
xalqımızın tarixi nailiyyətidir
Bu il
Azərbaycanın dövlət müstəqilliyinin bərpasının
iyirmi ili tamam olur. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyevin 21 yanvar 2011-ci il tarixli "Azərbaycan
Respublikasının dövlət müstəqilliyinin bərpasının
iyirminci ildönümü haqqında" Sərəncamına
əsasən, bu tarixi hadisə respublikamızda dövlət səviyyəsində,
təntənəli surətdə qeyd olunur.
Müstəqillik yollarında yenicə addımlarını atan hər bir ölkənin qarşısında müxtəlif istiqamətli vəzifələr durur. Hansı yolun müəyyənləşdirilməsi isə həmin dövlətin rəhbərinin siyasi təcrübəsinin, iradəsinin, idarəçilik bacarığının göstəricisidir. Azərbaycan müstəqilliyinin ilk illərində ciddi problemlərlə üzləşdi. Ölkədə ictimai-siyasi durum getdikcə gərginləşir, xaos, anarxiya və özbaşınalıq baş alıb gedirdi. Bütün sahələrdə nəzərə çarpan tənəzzül müstəqilliyimizi təhlükə altına alırdı. Lakin dahi şəxsiyyət Heydər Əliyevin 1993-cü ildə xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə qayıdışından sonra ölkəmiz nicat tapdı. Ulu öndər Heydər Əliyevin düşünülmüş və məqsədyönlü siyasəti nəticəsində Azərbaycan böyük inkişaf, tərəqqi yoluna çıxdı. 1993-2003-cü illər Azərbaycan tarixinə dirçəliş dövrü kimi daxil oldu.
İlk dəfə olaraq demokratik inkişafın əsas göstəricilərindən olan azad, şəffaf, beynəlxalq standartlara uyğun seçkilərin keçirilməsi təmin olundu. Ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə yeni konstitusiya layihəsi hazırlandı və xalqın müzakirəsinə çıxarıldı. 12 noyabr Azərbaycanın taleyində dönüş günü oldu. Həmin gün ümumxalq referendumu vasitəsi ilə dövlətin, cəmiyyətin hüquqi təminatı olan konstitutsiya qəbul edildi. İllərlə davam edən qanun boşluğuna son qoyuldu. Ulu öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətə qayıdışından sonra sabitliyin bərpası iqtisadi tərəqqini sürətləndirdi, dövlətimizlə əməkdaşlıqda maraqlı olan dövlətlərin sayı artdı, ölkəmiz böyük investisiyalar məkanına çevrildi. Ümummilli lider "Əsrin müqaviləsi"nin imzalanmasını gerçəkləşdirərək Azərbaycanı dünyaya qovuşdurdu.
Tarixi şərait və zərurətdən irəli gələrək Azərbaycan ikinci dəfə dövlət müstəqilliyini əldə etdikdən sonra qarşıda duran əsas məsələlərdən biri yeni şəraitdə iqtisadi inkişafın təmin edilməsi oldu. Bu isə elə də asan proses deyildi. 70 il ərzində mövcud olan təsərrüfat sistemindən imtina keçid prosesini özündə ehtiva edirdi. Bazar iqtisadiyyatı iqtisadi inkişafın tamam başqa mexanizmləri əsasında fəaliyyət göstərdiyindən təbii olaraq onun reallaşdırılması kifayət qədər dəqiq düşünülmüş siyasi konsepsiya, uzaqgörənlik tələb edirdi. Planlı sosialist iqtisadiyyatından kapitalist bazar münasibətlərinə keçid siyasi, sosial, mədəni və cəmiyyət həyatının digər vacib aspektlərilə bağlı proseslərlə də sıx əlaqəli idi. Qısa müddət ərzində iqtisadiyyatın liberallaşdırılmasına xidmət edən yeni mükəmməl proqramlar hazırlandı.
Heydər Əliyev 2003-cü il prezident seçkilərindən öncə xalqa müraciətində bildirmişdi: "İlham Əliyev yüksək intellektli, praqmatik düşüncəli, müasir dünya siyasətini və iqtisadiyyatını gözəl bilən, enerjili və təşəbbüskar bir şəxsiyyətdir. Sizi əmin edirəm ki, həm İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan Partiyası bundan sonra da xalqımızın ən layiqli övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirəcək, Azərbaycan dövlətinin inkişafı və xalqımızın firavanlığı yolunda çox işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri, planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə böyük ümidlər bəsləyirəm".
2003-cü il prezident seçkilərində xalqın 76,84 faizinin səsini qazanan İlham Əliyev andiçmə mərasimində bir daha bəyan etdi ki, Azərbaycanın daha qüdrətli dövlətə çevrilməsi üçün Heydər Əliyev siyasi kursu davam etdirilməlidir: "Azərbaycan gələcəkdə çox zəngin və qüdrətli ölkəyə çevriləcəkdir. Neft strategiyasını davam etdirərək, qısa müddət ərzində ölkəmizi hərtərəfli inkişaf etdirəcəyik". Beş ildə hər bir vədin konkret əməli işdə təsdiqi dövlət başçısı İlham Əliyevin 2008-ci ildə keçirilən növbəti prezident seçkilərində qələbəsini təmin etdi. 15 oktyabr 2008-ci il prezident seçkilərində xalqın 88,73 faizinin səsini qazanan cənab İlham Əliyev seçki proqramında qarşıdakı illərdə görüləcək yeni işləri diqqətə çatdırdı.
2003-cü ildən ötən dövr ərzində dövlət başçısı İlham Əliyevin gördüyü işlər göz qabağındadır. Son yeddi ilin statistikasına diqqət yetirən hər kəsin gözü qarşısında ölkə rəhbərinin xalq, dövlət, vətən naminə gördüyü böyük işlərin geniş mənzərəsi canlanır.
Bu gün Azərbaycan Cənubi Qafqazın iqtisadi, siyasi, sosial və ümumi geosiyasi həyatında həmişə önəmli yerlərdən birini tutur. Azərbaycan həm ərazisinə, həm əhalisinin sayına, həm iqtisadiyyatına, həm də bölgədəki təbii-coğrafi qaynaqlarına və geosiyasi üstünlüklərinə görə Cənubi Qafqazın ən böyük dövlətidir. Bu regionda orta hesabla 60 milyard dollara yaxın həcmdə ümumi daxili məhsul istehsal edən yeganə ölkə Azərbaycandır. Əhalisinin gəlirlərinə görə də Azərbaycan Cənubi Qafqazın ən öndə gedən ölkəsidir.
Regionun ümumi iqtisadi resurslarının təxminən 70 faizi Azərbaycana məxsusdur. Burada bütün enerji qaynaqları üzrə ən zəngin ölkə də Azərbaycandır. Ölkəmizin 30-50 illik neft, 120 illik qaz ehtiyatları vardır. Azərbaycanın yalnız neft və qazdan əldə etdiyi gəlirlərinin ildə 30-35 milyard dollar olduğunu nəzərə alsaq, bu, 100 il ərzində təkcə Azərbaycan xalqının yüksək səviyyədə yaşamasını təmin edəcək sərvətdir. Azərbaycan öz təbii resurslarından istifadə taktikasını müəyyən edərkən bu sərvətlərdən sivil istifadənin bütün qapılarını açmışdır.
Azərbaycan MDB məkanında da liderdir. Ölkəmiz qlobal enerji təhlükəsizliyinin etibarlı
təminatçısı olmaqla,
dünya neft və qaz bazarının
əsas iştirakçılarından
birinə çevrilmişdir.
Dinamik inkişaf templərinə
malik Azərbaycanın
tərəqqisində əldə
etdiyi nailiyyətlər
dünya miqyasında da diqqətlə izlənilməkdə, geniş
tədqiqat predmetinə
çevrilməkdədir. Bunu şərtləndirən əsas
səbəblərdən biri
inkişafın Azərbaycan
modelinin qısa zaman kəsiyində böyük müvəffəqiyyətlərin
əldə olunmasını
təmin etməsidir.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasi kursunun ən layiqli davamçısı
Prezident İlham Əliyev mövcud inkişaf strategiyasını
özünəməxsus mütərəqqi
və innovativ əlavələrlə, zamanın
çağırışlarına adekvat olan yeniliklərlə
daha da zənginləşdirib. Bu isə ölkəmizə daha böyük müvəffəqiyyətlər qazandırır, Azərbaycanın
dünya liderləri cərgəsində mövqelərini
mütəmadi olaraq möhkəmləndirir. Dövlət başçısının rəhbərliyi
altında həyata keçirilən səmərəli
islahatlar, ilk növbədə,
sosialyönümlü problemlərin
kompleks həllinə geniş imkanlar açır. Həmçinin, imzalanan mühüm fərman və sərəncamlar ölkəmizdə
müşahidə olunan
iqtisadi inkişafın
daha yüksək templərlə xarakterizə
edilməsinə səbəb
olur. Bunun nəticəsidir ki, ölkəmizdə özünün inkişaf
qabiliyyətinə malik
olan sosialyönümlü,
çoxşaxəli milli
iqtisadiyyat formalaşıb.
Ümumiyyətlə, Azərbaycanın
son illərdəki inkişaf
dinamikasına nəzər
saldıqda məlum olur ki, ümummilli
lider Heydər Əliyev tərəfindən
əsası qoyulmuş
dövlətçiliyimizin daha da möhkəmləndirilməsi,
ölkəmizin siyasi,
sosial-iqtisadi, mədəni
və bütün başqa sahələrdə
inkişafının təmin
olunması, əhalinin
rifah halının, bütün kateqoriyalardan olan insanların sosial vəziyyətinin daha da yaxşılaşdırılması
istiqamətində görülən
işlər hazırda
yüksək templə
davam edir. Azərbaycanın uğurları, iqtisadi
yüksəlişi, dövlətin
və hökumətin
əzmkarlıqla apardığı
islahatlar öz bəhrəsini verməkdədir.
Bütün bunlar isə
nəticədə güclü
dövlət - güclü
xalq anlamına gəlir.
Heydər Əliyev Fondu fəaliyyətə başladığı
gündən milli irsimizin qorunması istiqamətində mühüm
addımlar atır. Fondun təşəbbüsü
ilə YUNESKO Azərbaycan
muğamını bəşəriyyətin
şifahi və qeyri-maddi irsinin şah əsərləri siyahısına daxil etmişdir. Muğamların qorunub saxlanılması
və inkişafı,
dünyada yayılması
və beynəlxalq muğam tədbirlərinin
keçirilməsi məqsədilə
Bakıda Beynəlxalq
Muğam Mərkəzi
inşa edildi. Heydər Əliyev Fondunun bilavasitə təşkilatçılığı
ilə muğam müsabiqəsinin keçirilməsi
də deyilənlərə
əyani sübutdur.
Müstəqillik illərində digər hüquq-mühafizə orqanları
kimi, Azərbaycan Prokurorluğunun da sivil və demokratik
baxımdan yenidən formalaşması, dövlətçiliyin
maraqlarına xidmət
edən mühüm bir qurum kimi
təkmilləşməsi Heydər
Əliyevin dövlətçilik
siyasəti, qayıdışı
nəticəsində mümkün
olmuşdur. Ulu öndər Heydər Əliyevin 1998-ci il
17 iyul tarixli sərəncamına müvafiq
olaraq hər il oktyabrın 1-i prokurorluq işçilərinin
peşə bayramı
günü kimi qeyd edilir. Bu
bayramın təsis edilməsi milli dövlətçilik dəyərlərinə
və tarixi keçmişə hörmətin,
prokurorluğun cəmiyyətimizdə
tutduğu yerə münasibətin təzahürüdür.
Respublikanın prokurorluq orqanları çətin və mürəkkəb, eyni zamanda, şərəfli inkişaf yolu keçərək bugünkü
səviyyəsinə yüksəlmişdir. Dövlətinə,
xalqına və prezidentinə hər zaman sadiqlik nümayiş etdirən Azərbaycan Prokurorluğu
və onun ayrı-ayrı strukturları
qanunla üzərinə
düşən bütün
vəzifələri məsuliyyətlə
yerinə yetirməklə
cinayətkarlığın bütün forma və təzahürlərinə qarşı
mübarizədə prinsipial
mövqe tutmuş, vətəndaşların azad
və təhlükəsiz
yaşamaq kimi
fundamental hüquqlarının reallaşdırılması sahəsində
bütün zəruri
tədbirləri həyata
keçirmişdir.
Azərbaycan Respublikasının prokurorluq
orqanlarının cəmiyyətdə
yüksək etimad qazanması və dövlətçiliyin sadiq
keşikçisinə çevrilməsi
məhz ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında aparılmış
mütərəqqi hüquqi
islahatların nəticəsidir. Böyük strategin
respublikada qanunçuluğun
bərpası, insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarının təminatı,
ədalət məhkəmələrində
dövlət ittihamının
daha prinsipial şəkildə həyata
keçirilməsi istiqamətindəki
mühüm addımlarından
biri də prokurorluq sistemində dövrün tələblərindən
irəli gələn
liberal islahatların aparılması
olmuşdur. Qarşıda
duran bu və digər məqsədlərin həyata
keçirilməsi baxımından
7 dekabr 1999-cu il tarixdə qüvvəyə minmiş
"Prokurorluq haqqında"
Qanunun müstəsna əhəmiyyəti xüsusi
qeyd olunmalıdır.
Hazırda prokurorluq öz inkişafının məzmunca
və keyfiyyətcə
köklü surətdə
yeni mərhələsinə
qədəm qoymuşdur. Hərtərəfli dövlət qayğısı
ilə əhatə olunmuş prokurorluğun fəaliyyətinin müasirləşdirilməsi
istiqamətində mühüm
islahatlar aparılmışdır.
Prokurorluq orqanlarının
məzmunca yeniləşməsində
və işinin müasir tələblərə
uyğun tam yeni müstəvidə qurulmasında
dövlətimizin başçısı
İlham Əliyevin
2008-ci il 27 sentyabr tarixli Sərəncamı ilə
təsdiq edilmiş
"Azərbaycan Respublikası
Prokurorluğunun fəaliyyətinin
müasirləşdirilməsinə dair 2009-2011-ci illər üçün Dövlət
Proqramı" müstəsna
əhəmiyyət daşıyır.
Milli prokurorluğun tarixində yeni təkmilləşmə və inkişaf, hərtərəfli müasirləşdirmə dövrünün əsasını qoyan Dövlət Proqramı ölkəmizin hüquq sistemində prokurorluğun rolunun artırılması, müasir elmi-texniki nailiyyətlərdən geniş istifadə olunmaqla mərkəzləşdirilmiş informasiya-kommunikasiya sisteminin yaradılması, bütün istiqamətlər üzrə işin səmərəliliyinin və əməkdaşların peşəkarlığının artırılması, yeni nəsil prokurorluq işçilərinin yetişdirilməsi, onların sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi və prokurorluğun maddi-texniki təminatının yaxşılaşdırılması üçün konkret tədbirləri özündə əks etdirmişdir. Bu gün Azərbaycan Prokurorluğu insan hüquq və azadlıqlarının təmin edilməsinə, qanunçuluğun möhkəmləndirilməsinə və cinayətkarlıqla mübarizəyə, hüquq sisteminin təkmilləşdirilməsinə öz layiqli töhfələrini verməklə, həm də müstəqilliyimizin möhkəmləndirilməsinə, respublikamızın demokratik inkişafına, xalqımıza və dövlətimizə ləyaqətlə, sədaqətlə xidmət edir. Azərbaycanın müstəqilliyinin bərpasının iyirmi illik yubileyi ölkəmizin həyatında müstəsna əhəmiyyət daşıyan ictimai-siyasi hadisədir. Bu illərdə respublikamızın keçdiyi zəngin inkişaf yolu, qazanılmış parlaq nailiyyətlər göz qabağındadır. Demokratik, hüquqi və sivil dövlətin qurulması xalqımızın tarixi nailiyyətidir.
Mobil İSMAYILOV,
Cəlilabad rayon prokuroru,
baş ədliyyə
müşaviri
Xalq qəzeti.- 2011.- 2 oktyabr.- S. 4.