Azərbaycan ədliyyəsinin
uğurları müstəqil dövlətimizin demokratik
inkişafı ilə bağlıdır
Biz hüquqi, dünyəvi, demokratik
dövlət quruculuğu kursu götürmüşük. Ona
görə də ölkənin bütün qanunvericilik
bazasını müasir dünya standartları səviyyəsinə
qaldırmalıyıq, hüquq islahatlarını dərinləşdirməliyik,
xüsusən, ədliyyə sahəsində sivil dünya təcrübəsinə
əsaslanan islahatlar həyata keçirməliyik. Tam əmin
ola bilərsiniz ki, biz bunların hamısını edəcəyik.
Heydər ƏLİYEV,
Ümummilli
lider
Dövlətçilik tarixi hər bir xalqın
siyasi manifesti, örnək və qürur mənbəyidir. Min
illər boyu zamanın sərt sınaqları ilə üzləşən
Azərbaycan müdrik və aqil insanların şəxsində
bir məmləkət kimi yaşamış, öz
varlığını qoruyub saxlaya bilmişdir. Ta qədim
dövrlərdən insanlar bir-biri ilə münasibətlərini
nizama salmaq üçün vasitələr axtarıblar. Bu
axtarışlar səmərəsiz olmayıb. Tədricən
insanların və insan qruplarının
qarşılıqlı münasibətlərini tərəflərin
razılığı ilə nizamlayan adətlər
yaranıb. Tədqiqatlar göstərir ki, bütün
dünya dövlətlərinin, o cümlədən, zəngin
dövlətçilik tarixinə malik olan Azərbaycanın da
qanunlarının kökündə zamanın
sınaqlarından keçmiş həmin adətlər
dayanır.
Dövlət quruculuğunu şərtləndirən
mühüm amillərdən biri də ölkənin hüquq
sisteminin təşkilidir. Bu mənada Ədliyyə Nazirliyinin
Azərbaycanın dövlətçilik tarixində
özünəməxsus yeri vardır. Belə ki, XX əsrin əvvəllərində
Şərqdə ilk demokratik respublika olan Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti dövründə Ədliyyə Nazirliyinin təşəbbüsü
ilə ölkədə qanunçuluğun bərqərar
olunması üzrə əhəmiyyətli qərarların qəbul
edilməsini, Bakı Dairə Məhkəməsinin,
prokurorluğun fəaliyyətinin bərpa olunmasını, Azərbaycan
Məhkəmə Palatası haqqında əsasnamənin təsdiq
edilməsini qeyd etmək kifayətdir.
1920-ci ilin aprel ayından sonra ədliyyə
sistemində Sovetlər Birliyinin mahiyyətinə xas olan dəyişikliklər
aparılmış, ədliyyə repressiya orqanına
çevrilmiş və bir müddət sonra ləğv
edilmişdir. 1970-ci ildə yenidən təsis edilən Ədliyyə
Nazirliyinin inkişafında, xüsusən bu sahədə milli
kadrların yetişdirilməsində o zamanlar respublikamıza
rəhbərlik etmiş ümummilli lider Heydər Əliyevin əvəzsiz
xidmətləri olmuşdur. Həmin kadrlar sonradan müstəqil
dövlətimizin quruculuğunda fəal iştirak etmişlər.
Böyük uzaqgörənliklə yetişdirilmiş belə
milli kadrlar digər sahələrdə olduğu kimi, ölkəmizin
ədliyyə sisteminin inkişafında bu gün yorulmadan, əzmkarlıqla
fəaliyyət göstərirlər.
Azərbaycan 18 oktyabr 1991-ci il tarixdə
dövlət müstəqilliyini əldə etsə də
xalqımız çox ağır problemlərlə
üz-üzə qaldı. İdarəçilikdə səriştəsizlik
ölkəni fəlakətə sürükləyir,
ictimai-siyasi münasibətlərdə gərginlik hökm
sürürdü. Belə bir ağır şəraitdə
xalq böyük siyasi xadim, ümummilli lider Heydər Əliyevi
təkidlə hakimiyyətə çağırdı.
Bundan sonra daha iki il ölkədə
sabitlik, qayda-qanun yaradılmasına, beynəlxalq əlaqələrin
qurulmasına sərf olundu. Dövlətin və cəmiyyətin
idarə olunması üçün hüquqi, demokratik
dövlət quruculuğunun tələblərinə cavab verən
yeni qanunlar lazım idi. Nəhayət, "Heydər Əliyev
Konstitusiyası" kimi tarixə düşən ilk milli
Konstitusiyamız 1995-ci il noyabrın 12-də ümumxalq səsverməsi
ilə qəbul olundu. Əsas Qanunumuz milli və bəşəri
dəyərlərlə zəngin idi. Ölkəmizdə
hüquqi islahatlar məhz ilk milli Konstitusiyamızın verdiyi
geniş imkanlar çərçivəsində
aparıldı, hüquqi, demokratik inkişafı təmin edən
yeni-yeni qanunlar qəbul olundu.
Konstitusiyamızda dövlətin idarə
olunmasında hakimiyyət bölgüsü dünya təcrübəsinə
uyğun təsbit edildi, qanunverici, icra hakimiyyətləri ilə
yanaşı, məhkəmə hakimiyyəti də öz
yerini tutdu. Bundan sonra "Məhkəmələr və hakimlər
haqqında" Qanunla məhkəmələrin və hakimlərin
müstəqilliyi, hüquq və vəzifələri, zərurət
yarandıqda digər hakimiyyətlərin yanlış qərarlarının
qarşısını almaq səlahiyyətləri təsbit
olundu. Artıq bu, sivil dövlət quruculuğu təcrübəsinin
əməli şəkildə tətbiqi idi.
Konstitusiyamızın ən böyük
üstünlüklərindən biri odur ki, ölkəmiz
inkişaf etdikcə sahəvi qanunlarda zəruri olan əlavə
və dəyişikliklərə geniş imkanlar yaradır. Məhz
bu səbəbdən təcrübəli ekspertlər də
birmənalı şəkildə deyirlər ki, "Heydər Əliyev
Konstitusiyası" ölkənin uzaq və böyük gələcəyinə
hesablanmış mükəmməl qanundur.
Bundan sonra sahəvi qanunlar
hazırlandı, o cümlədən, ədliyyə və məhkəmə
orqanlarının inkişafı haqqında ardıcıl və
səmərəli tədbirlər görülməyə
başlandı. Məhkəmə ekspertizası da bu prosesdən
kənarda qalmadı. Həyata keçirilən tədbirlər
çərçivəsində hüquq sisteminin vacib istiqamətlərindən
olan dövlət məhkəmə ekspertizası fəaliyyətinin
hüquqi, təşkilati əsaslarını və
başlıca istiqamətlərini müəyyən edən
"Dövlət məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti
haqqında" Qanun qəbul olundu.
Məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti
ədalət mühakiməsinin sivil qaydalarla həyata
keçirilməsində, dövlətin və vətəndaşların
hüquqlarının və qanuni mənafelərinin
qorunmasında və müdafiə edilməsində əsas
prosessual vasitələrdən biridir. XX əsrdə elm və
texnikanın sürətli inkişafı bu tərəqqinin
nailiyyətlərinin cəmiyyətin ən böyük
problemlərindən biri olan cinayətkarlıqla mübarizə
işinə tətbiq edilməsini şərtləndirdi. Məhz
buna görə də Azərbaycanda məhkəmə
ekspertizasının yaranması XX əsrin əvvəllərinə
təsadüf edir. 1938-ci ilin avqust ayında
yaradılmış Azərbaycan SSR Xalq Komissarlığı
nəzdində kriminalistika kabinetində keçirilən
ekspertizalar qrafoloji ekspertizalardan ibarət olub. 1950-ci ilin iyun
ayında SSRİ Nazirlər Sovetinin sərəncamı ilə
həmin kabinet ləğv edilib, bundan sonra respublika məhkəmə-istintaq
orqanları üçün ekspertizalar Gürcüstan elmi-tədqiqat
kriminalistika laboratoriyasında həyata keçirilib.
1956-cı ilin iyununda Azərbaycan SSR Nazirlər Sovetinin sərəncamı
ilə üç nəfərdən ibarət ştatla
Bakı elmi-tədqiqat kriminalistika laboratoriyası
yaradılıb. Dörd il sonra - 1960-cı ilin dekabrında həmin
laboratoriyanın əsasında Azərbaycan SSR Nazirlər
Sovetinin hüquq komissiyası yanında Azərbaycan Elmi -Tədqiqat
Məhkəmə Ekspertizası İnstitutu təşkil
olunub. 1991-ci il iyulun 30-da institutun adı dəyişdirilərək
Azərbaycan Elmi Tədqiqat Məhkəmə Ekspertizası,
Kriminalistika və Kriminologiya Problemləri İnstitutu
adlandırıldı. Bu institut keçmiş SSRİ məkanında
mövcud olan bu tipli yeddi elmi mərkəzdən biri kimi
güclü maddi-texniki bazası və təcrübəli,
peşəkar kadr potensialı ilə seçilibdir.
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
XXI əsrin "Azərbaycan üçün daha böyük
tərəqqi, sosial-iqtisadi inkişaf və dünya birliyində
demokratik, hüquqi və dünyəvi bir dövlət kimi
möhkəmlənməsi əsri olacağını"
siyasi uzaqgörənliklə bəyan etmişdir. Ədalət
məhkəməsinin səmərəliliyinin
artırılmasına xüsusi əhəmiyyət verən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin
tapşırıqlarına əsasən məhkəmə-hüquq
sisteminin təkmilləşdirilməsi və müasirləşdirilməsi
üzrə kompleks tədbirlər həyata keçirilmiş,
yeni mütərəqqi normativ hüquqi aktlar qəbul
edilmişdir.
2006-cı il aprel ayının 18-də
ölkə başçısı tərəfindən "Azərbaycan
Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi haqqında əsasnamə"
təsdiq edilmiş, may ayının 26-da isə ölkə
Prezidentinin qanunvericilik təşəbbüsü ilə Milli
Məclis tərəfindən "Ədliyyə orqanlarında
qulluq keçmə haqqında" Qanun qəbul edilmişdir.
Müstəsna əhəmiyyət kəsb edən bu sənədlərin
qəbul edilməsi ölkəmizdə ədliyyə fəaliyyətinin
daha da inkişaf etməsinə təkan vermişdir.
Müstəqil məhkəmə hakimiyyətinin
möhkəmləndirilməsi üzrə genişmiqyaslı tədbirlər
həyata keçirilmişdir. Vətəndaşların məhkəmələrə
müraciət imkanlarının asanlaşdırılması,
onlara göstərilən hüquqi xidmətin
yaxşılaşdırılması məqsədilə
bölgələrdə apellyasiya, inzibati-iqtisad və
ağır cinayət məhkəmələri
yaradılmış, hakimlərin ştat sayı
artırılmışdır.
Dövlət başçısı tərəfindən
"Ədliyyə orqanlarının inkişafı
haqqında" 17 avqust 2006-cı ildə xüsusi fərman
imzalanması və nazirliyin strukturunun təsdiq edilməsi Azərbaycan
ədliyyəsinin təkmilləşdirilməsində yeni mərhələ
olmuşdur. Fərmanda nazirliyin strukturunda ciddi dəyişikliklər
edilmiş, yeni, mühüm struktur qurumlar
yaradılmışdır. Elmi-Tədqiqat Məhkəmə
Ekspertizası Kriminalistika və Kriminologiya Problemləri
İnstitutu Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi
adlandırılmışdır.
Mərkəzin strukturu təkmilləşdirilərək
onun yeni əsasnaməsi təsdiq edilmiş, eyni zamanda, iş
yükünün artması nəzərə alınaraq
nazirlik üzrə 10 yanvar 2007-ci il tarixli əmrlə ştat
vahidlərinin sayı 190-a
çatdırılmışdır.
Mərkəz il ərzində 18 mindən
çox məhkəmə ekspertizası aparır, ekspert tədqiqatlarının
yeni metodikasını hazırlayır və təkmilləşdirir,
məhkəmə və hüquq-mühafizə orqanlarına
elmi-metodik kömək göstərir, elmi tədqiqat və
ekspert profilaktikasını həyata keçirir.
Elmi-texniki tərəqqinin müasir
nailiyyətlərindən istifadə edilməsinə diqqət
artırılaraq tədqiqat üsulları və metodları təkmilləşdirilmiş,
məhkəmə-kompyuter-texniki, əqli mülkiyyət obyektlərinin,
məhkəmə-kontrafakt və digər yeni növ
ekspertizaların aparılmasına
başlanılmışdır. Hazırda mərkəzdə
22 növ və 44 ixtisas üzrə məhkəmə
ekspertizası aparılır.
Ədliyyə sahəsində fəaliyyətin
müasirləşdirilməsi, davamlı inkişafın təmin
edilməsi və sürətləndirilməsi məqsədilə
xüsusi Dövlət Proqramı qəbul edilmişdir. Azərbaycan
ədliyyəsinin inkişafı baxımından müstəsna
tarixi əhəmiyyətə malik olan bu Dövlət
Proqramında Ədliyyə Nazirliyi qarşısında ədliyyə
orqanlarında və məhkəmələrdə yeni
texnologiyaların tətbiqinin sürətləndirilməsi,
onların infrastrukturunun yeniləşdirilməsi və
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi,
müasir tələblərə cavab verən yeni iş
prosesinin təşkil edilməsi, cəzaçəkmə
müəssisələrinin fəaliyyətinin müasirləşdirilməsi,
vətəndaşların ədliyyə orqanlarına
müraciət etmək imkanlarının genişləndirilməsi
kimi vəzifələr qoyulmuşdur.
Dövlət Proqramına əsasən,
məhkəmə ekspertizası sahəsində beynəlxalq təcrübənin
öyrənilməsi, tədqiqat metodikalarının
standartlaşdırılması, həmçinin ekspertiza rəylərinin
beynəlxalq aləmdə tanınması üçün Azərbaycan
Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzinin Avropa Məhkəmə
Ekspertizası İnstitutları Şəbəkəsinin
(ENFSI) üzvlüyünə qəbul edilməsi ilə
bağlı həmin təşkilata müraciət
edilmişdir.
1992-ci ildə təsis olunmuş və
hazırda 33 ölkəni təmsil edən 60 qurumu
özündə birləşdirən ENFSI-nin əsas məqsədi
məhkəmə ekspertizası institutları arasında
qarşılıqlı əlaqələrin qurulması,
ekspert rəylərinin ISO/IEC 17025 standartına
uyğunlaşdırılması üzrə müvafiq
akkreditasiyasının aparılması, bu sahədə beynəlxalq
təcrübənin unifikasiyası yolu ilə Avropada məhkəmə
ekspertizası elminin inkişafının təmin edilməsidir.
Avropa Məhkəmə Ekspertizası
İnstitutları Şəbəkəsinin İdarə
Şurasının üzvlərindən ibarət
işçi qrup 2010-cu il sentyabr ayının 24-25-də Məhkəmə
Ekspertizası Mərkəzində olmuşdur. Türkiyə
Cümhuriyyəti Jandarma Kriminal Genel Dairə Başkanı
Burhanəddin Cihangiroğlu və Rumıniya Respublikası Məhkəmə
Ekspertizası İdarəsinin rəhbəri Kristian Dmitrieskunun
təmsil etdiyi qiymətləndirici missiya maddi-texniki baza ilə
yaxından tanış olmuş, mərkəzin fəaliyyəti
barədə geniş məlumat əldə etmişdir. Həmçinin,
Avropa Məhkəmə Ekspertizası İnstitutları Şəbəkəsinə
üzv olmaqla bağlı həyata keçirilməsi nəzərdə
tutulan zəruri tədbirlər müəyyən edilmiş və
müzakirələr aparılmışdır.
Qiymətləndirici qrupun müsbət rəyi
nəzərə alınaraq, Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi
2011-ci il 10 fevral tarixdə ENFSI-nin üzvlüyünə qəbul
edilmişdir. Cari ilin 24-27 may tarixində qurumun Estoniyada
keçirilən illik toplantısında üzvlüklə
bağlı sertifikat rəsmən təqdim olunmuş, mərkəzin
üç il müddətində beynəlxalq akkreditasiyadan
keçirilməsi qərara alınmışdır.
Dövlət
başçısının "Ədliyyə
orqanlarının inkişafı haqqında" 17 avqust
2006-cı il tarixli fərmanında həmçinin məhkəmə
ekspertizası sahəsində elmi tədqiqat işlərinin səmərəliliyinin
artırılması tapşırılmışdır.
Bu gün ölkəmizdə baş verən
sosial-iqtisadi dəyişikliklər, iqtisadiyyatın dinamik
inkişafı, ölkəmizin dünyaya inteqrasiyası, cəmiyyətdə
yeni dəyərlərin meydana çıxması Azərbaycan
hüquq elminin də qarşısında yeni vəzifələr
qoyur.
Tarixən hər bir elm sahəsinin
ictimai dəyəri, əhəmiyyəti onun praktik tətbiq
imkanları, faydalılıq əmsalı ilə
ölçülür. Bu mənada dövlətin mütərəqqi
hüquq normaları ilə idarə olunmasında, cəmiyyətdə
ədalətli hüquq siyasətinin həyata keçirilməsində,
insanların hüquq düşüncələrinin
formalaşmasında, ictimai münasibətlərin tənzimlənməsində
hüquq elmi geniş imkanlara malikdir.
Ölkəmizin hazırkı inkişaf
mərhələsində hüquq elminin rolunun artması onun
üzərinə dövlət idarəçiliyinin və
ictimai münasibətlərin hüquqi tənzimlənməsinin
elmi əsaslarının işlənilməsi, demokratik cəmiyyətin
inkişaf qanunauyğunluqlarının tədqiq olunması,
demokratiyanın inkişaf etdirilməsinə,
qanunçuluğun və hüquq qaydalarının möhkəmlənməsinə
kömək etmək kimi mühüm vəzifələr qoyur.
İndiki dövrdə hüquq elminin
rolunun artması həm də demokratik dövlət
quruculuğu ilə bağlı olan bir sıra spesifik səbəblərlə
şərtləndirilir.
Hüquq elmləri içərisində
kriminalistika və məhkəmə ekspertizası praktika ilə
ən çox bağlı olan, elmin və texnikanın
müxtəlif sahələrini özündə inteqrasiya edən,
onların nailiyyətlərinə daha dinamik cavab verən elm
sahəsidir. Azərbaycanda hüquq elminin bu sahəsi ilə məşğul
olan ixtisaslaşdırılmış yeganə müəssisə
Ədliyyə Nazirliyinin Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzidir.
Mərkəzdə aparılan elmi-tədqiqat
işlərinin əksəriyyəti kriminalistika və məhkəmə
ekspertizasının konkret praktik sahələrini əhatə
edir. Onların arasında məhkəmə-xətşünaslıq
ekspertizasının, məhkəmə-fonoskopik
ekspertizasının, məhkəmə-ballistik
ekspertizasının, kompyuter-texniki ekspertizasının, məhkəmə-mühasibat
ekspertizasının nəzəri və praktik problemlərini əhatə
edən elmi-tədqiqat işlərini xüsusi qeyd etmək istəyirəm.
Aparılan bu elmi-tədqiqat işləri məhkəmə-istintaq
və ekspert praktikasının bugünkü tələbləri
və cəmiyyətdə ictimai münasibətlərin
hüquqi tənzimlənməsi zərurəti ilə müəyyənləşir.
Son 15 il ərzində Məhkəmə
Ekspertizası Mərkəzində 34 namizədlik, 4 doktorluq
dissertasiya işləri yerinə yetirilmiş və müdafiə
olunmuşdur. Bu dövr ərzində mərkəzdə 100-ə
yaxın elmi-metodik vəsait (elmi əsərlər məcmuəsi,
metodik göstərişlər, monoqrafiya, beynəlxalq və
respublika konfrans və seminarlarının materialları və
s.) nəşr edilmişdir. Məhkəmə
ekspertizalarının təyini, aparılması və ekspert rəylərinin
qiymətləndirilməsi ilə bağlı məhkəmə
və hüquq-mühafizə orqanlarına kömək məqsədi
ilə metodik vəsaitlər hazırlanmışdır. Qeyd
olunmalıdır ki, mərkəzin elmi əsərlər məcmuəsi
Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Ali Attestasiya
Komissiyası Rəyasət Heyəti tərəfindən təsdiq
edilmiş "Azərbaycan Respublikasında dissertasiyaların əsas
nəticələrinin dərc olunması tövsiyə edilən
elmi nəşrlərin siyahısı"na daxil edilmişdir.
Elmi tədqiqat işlərinin müzakirəsi,
tətbiqi və aprobasiyası, nəzəri, təcrübi və
metodik xarakterli problemlərin həlli məqsədi ilə mərkəzdə
Elmi Şura fəaliyyət göstərir. Hazırda burada 128
elmi işçi, 1 hüquq elmləri doktoru, 19 fəlsəfə
doktoru çalışır.
Yeri gəlmişkən qeyd etməliyəm
ki, "Doktoranturalar yaradılan Azərbaycan
Respublikasının ali təhsil müəssisələrinin və
elmi təşkilatların siyahısı"nın təsdiq
edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin 14 dekabr 2010-cu il tarixli 235 nömrəli qərarına
əsasən Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzində
fəlsəfə doktoru üzrə doktorantura
yaradılmışdır.
Məhkəmə ekspertizasının
inkişafında mühüm əhəmiyyət kəsb edən
məsələlərdən biri də bu sahədə
kadrların hazırlanmasıdır. Burada ən çox
problem yaradan məsələ ölkəmizdə, digər
böyük dövlətlərdən fərqli olaraq, məhkəmə
ekspert kadrları hazırlayan xüsusi təhsil müəssisəsinin
olmamasıdır. Əslində, belə bir təhsil müəssisəsinin
yaradılmasının özünün də istər səmərəlilik,
istərsə də kadrların yerləşdirilməsi
baxımından problemləri mövcuddur. Belə bir şəraitdə
məhkəmə ekspert kadrları müxtəlif baza ixtisas təhsilinə
malik olan kadrlar sırasından xüsusi peşə
hazırlığı keçməklə hazırlana bilər.
Bu gün Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzində
kadrların hazırlanması üçün ayrı-ayrı
ekspert ixtisasları üzrə nümunəvi hazırlıq
proqramları işlənilmişdir.
Kadrların hazırlığı
istiqamətində aparılan işlər sırasında
hüquq-mühafizə orqanları işçiləri ilə,
ali təhsil müəssisələrinin tələbələri
ilə mərkəzdə aparılan seminarlar və praktik məşğələlər
də əhəmiyyətli hesab olunmalıdır.
Müasir inkişafı şərtləndirən
amillərdən biri də beynəlxalq əlaqələrin
qurulması və qabaqcıl xarici dövlətlərin təcrübəsinin
öyrənilməsidir. Bildiyimiz kimi, ölkəmiz siyasi
müstəqillik qazandıqdan sonra dünya birliyinə sürətlə
inteqrasiya edərək, bir çox xarici dövlətlərlə,
həmçinin nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla səmərəli
əlaqələr yaratmışdır.
Bu mənada hüquqi əməkdaşlığın
genişləndirilməsi sahəsində də əsaslı
işlər görülmüş, beynəlxalq təsisatlar,
habelə digər dövlətlərin ədliyyə
orqanları ilə işgüzar münasibətlər
formalaşdırılmışdır. O cümlədən, məhkəmə
ekspertizası sahəsində də xarici ölkələrin
aidiyyəti qurumları ilə əməkdaşlıq etmək,
qabaqcıl təcrübəni öyrənmək məqsədilə
müvafiq sazişlər imzalanmışdır.
Ədliyyə Nazirliyinin rəhbərliyi
Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzinin fəaliyyətinə
daim diqqət və qayğı göstərir. Belə ki, məhkəmə
ekspertizalarının aparılmasında elmi-texniki nailiyyətlərdən
geniş istifadə olunması məqsədilə onun
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi
üçün dövlət büdcəsindən vəsait
ayrılmışdır. Bununla əlaqədar beynəlxalq təcrübə
öyrənilmiş, bir sıra qabaqcıl xarici ölkələrin,
o cümlədən Böyük Britaniya, Almaniya, ABŞ-ın
ixtisaslaşmış aparıcı şirkətlərinin
istehsal etdikləri ən müasir kriminalistik avadanlıqlar
alınmış və yeni elmi-tədqiqat laboratoriyaları təşkil
edilmişdir. Ekspertiza tədqiqatının qısa müddətdə,
dəqiq və hərtərəfli aparılması qonşu
xarici ölkələrin də diqqətini cəlb etmiş və
onlar da mərkəzin təcrübəsinin öyrənilməsi
üçün müraciət edirlər.
Əminliklə deyə bilərəm ki,
son dövrlərdə mühüm inkişaf addımları
atmış Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi
müstəqil dövlətimizin hüquq sisteminin
inkişafında üzərinə düşən vəzifələri
layiqincə yerinə yetirməklə, ölkəmizdə ədalət
mühakiməsinin həyata keçirilməsində, insan və
vətəndaş hüquq və azadlıqlarının
qorunmasında bundan sonra da fəal iştirak edəcəkdir.
Müstəqil Azərbaycan dövlətinin
qurucusu və memarı, ömrünü xalqının
rifahı naminə sərf etmiş ümummilli liderimiz Heydər
Əliyev demişdir: "Cümhuriyyətin tarixi təcrübəsi
göstərir ki, dövlət müstəqilliyini və
suverenliyini əldə etmək kifayət deyil, həm də
onu bütün vasitələrlə qorumaq və möhkəmləndirmək
lazımdır. İndiki Azərbaycan dövlətinin yeritdiyi
siyasət, qazanılan uğurlar belə bir fikri əminliklə
söyləməyə əsas verir ki, Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti dövründə itirdiyimiz müstəqilliyi
bir də heç zaman əldən verməyəcək, onu
qoruyub saxlayacaq, dönməz, sarsılmaz və əbədi edəcəyik".
Müdrik liderimizin bu kəlamı
tarixin səsidir. Tarixin qədirbilən
xalqımıza bəxş etdiyi bu fenomen şəxsiyyət ətrafında
birləşərək əzəmətli və qüdrətli
olduq. İnanıram ki, bu möhtəşəmliyi
qorumaqda - doğma Azərbaycanımızın güclənməsi
və inkişafında hər bir ədliyyə işçisi
möhtərəm Prezidentimiz cənab İlham Əliyevə
layiqli yardımçı olacaqdır.
Fuad CAVADOV,
Azərbaycan
Respublikası Ədliyyə
Nazirliyinin Məhkəmə
Ekspertizası
Mərkəzinin
rəisi, hüquq elmləri doktoru,
professor
Xalq qəzeti.- 2011.- 13 oktyabr.- S. 8.