Ölkəmiz
müstəqilliyin bəxş etdiyi tərəqqi
yolu ilə inamla irəliləyir
Heydər
Əliyev tarixin böyük bir hissəsidir. Onun əməlləri,
bütün təşəbbüsləri bir məqsəd
daşıyırdı-Azərbaycan xalqına xidmət etmək,
ölkəmizi gücləndirmək, demokratik cəmiyyət
qurmaq... Azərbaycanda bu siyasətin alternativi yoxdur.
İlham ƏLİYEV,
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Azərbaycan
Respublikasının müstəqilliyinin bərpa edilməsindən
20 il ötdü. Bu müddət ərzində
respublikamızın qarşısında yeni
perspektivlər, inkişaf və dirçəliş
imkanları açılmış, bunlar uğurla reallaşmış, yeni
tipli müstəqil dövlət quruculuğu prosesinin təşəkkül
mərhələsi başa çatmış, bütün
istiqamətlərdə çox ciddi irəliləyişlər nəzərə
çarpmışdır. "İnkişafın Azərbaycan
modeli"nin tətbiqi
nailiyyətlərin əldə edilməsi ilə nəticələnmişdir.
Daha konkret desək, bu gün inkişafın
Azərbaycan modeli hamılıqla qəbul
olunan reallıq statusuna
malikdir.
Xatırladaq
ki, 1987-1992-ci illərdə Azərbaycanda xaos,
özbaşınalıq hökm sürürdü. Ölkənin
ərazi bütövlüyünə qəsd edilmiş, vətəndaş
qarşıdurması ilə üzləşilmişdi.
Siyası ziddiyyətlərin dağıdıcı mahiyyət
alması təhlükəsi yaranmışdı. Bu dövrdə
xalq zəngin idarəetmə təcrübəsi və beynəlxalq
nüfüzu ilə tanınan, 1969-1982-ci illərdə sovet Azərbaycanına
uğurla rəhbərlik edən, 1982-1987-ci illərdə
SSRİ Nazirlər Soveti sədrinin birinci müavini vəzifəsinə
yüksələn Heydər Əliyevi təkidlə ölkə
rəhbərliyinə dəvət etdi. Ulu öndər
1993-cü ilin iyununda Azərbaycan xalqının tələbi
və geniş dəstəyi ilə tarixi missiyanı üzərinə
götürərək 1987-1992-ci illərin siyası fiaskosuna
son qoydu. Bu məqamda onu da xatırladaq ki, hər bir xalq öz
inkişafının müəyyən mərhələsində
taleyüklü məsələləri həll etmək
üçün böyük lider və şəxsiyyətə
ehtiyac duyur. Bu baxımdan ulu öndər Heydər Əliyevin
1993-cü ilin iyun ayında yenidən Azərbaycanda siyasi
hakimiyyətə qayıdışı böyük əhəmiyyət
daşıyırdı.
1993-2003-cü illərdə ölkədə geniş quruculuq siyasətini reallaşdıran ulu öndər respublikanın təşəkkül dövrünü uğurla başa çatdıraraq cəmiyyətin müxtəlif istiqamətlər üzrə inkişafı üçün yeni mərhələnin bazasını təmin etdi. Belə ki, ilk növbədə, ölkədə siyası sabitliyə nail olundu, vətəndaş qarşıdurmasına gətirib çıxaran siyasi çəkişmələr aradan qaldırıldı, geniş xalq dəstəyi sayəsində siyasi ambisiyalar cilovlandı. Prezident, parlament və bələdiyyə seçkiləri keçirildi, dövlətin möhkəmlənməsi üçün siyasi-hüquqi zəmin yaradıldı. Bununla da siyasi-ideoloji və inzibati-idarəetmə təsisatlarının formalaşması reallaşdı.
1988-1992-ci illərdə bəzi ambisioz şəxslərin siyasi inhisarına düşmüş hərbi birləşmələr ləğv edildi, dövlətə tabe olan yeni tipli milli ordu quruculuğuna keçildi. Ordudan yayınma halları aradan qaldırıldı, orduda xidmət hamı üçün milli şərəf borcuna çevrildi, onun yenidən qruplaşdırılması və formalaşdırılması, siyasi şəxslərin nəzarətində olmayan yeni komanda-rəhbərlik heyəti ilə təminatı və texniki döyüş hazırlığının yenidən qurulması üçün çox geniş, hərtərəfli islahatlara başlanıldı.
Mətbuatın üzərindən senzuranın götürülməsi, ölüm hökmünün ləğvi, vətəndaş cəmiyyətinin formalaşması prosesinə təkan verəcək hüquqi-normativ bazanın təmin edilməsi ilə liberal cəmiyyət quruculuğu strateji hədəf olaraq müəyyənləşdirildi. Ölkənin beynəlxalq nüfuzunun yenidən formalaşdırılması üçün uzun müddətli stateji hədəflərə ünvanlanmış ideoloji kurs hər cür təhdidlərdən qorundu.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti, Yeni Azərbaycan Partiyasının sədri İlham Əliyev hələ Milli Məclisin IV Çağırış birinci iclasında liberal, demokratik cəmiyyət quruculuğu üçün əldə edilmiş tarixi irəliləyişləri xarakterizə edərək demişdir: "Biz istəyirik ki, Azərbaycanda güclü siyasi sistem formalaşsın...
Azərbaycanda demokratik müzakirələr, diskussiyalar, fikir mübadiləsi, plüralizm meyilləri, azad mətbuat daha da güclənməlidir."
Sərbəst bazar iqtisadiyyatına keçidini əsası olaraq özəlləşmə uğurla tətbiq edildi, bir çox sosial, iqtisadi qanunvericilik təşəbbüsləri reallaşdırıldı. Bununla da özəlləşmənin başlıca məqsədi sayılan təsərrüfat subyektləri üçün mülkiyyət və sərbəst rəqabət prinsipləri əsasında özünü tənzimləyən bazar iqtisadiyyatı mühitinin təşəkkülü üçün yol açıldı. Liberal iqtisadi quruculuğa keçid və son nəticədə xarici investisiyaların tətbiqi ilə sosial-iqtisadi dirçəlişə təkan verəcək mühit təmin edildi.
Beləliklə, 1993-2003-cü illərdə Azərbaycanın formalaşma mərhələsi uğurla başa çatdı. Ölkə keçid dövrünü arxada qoyaraq novbəti onilliyə - 1993-2013-cü illəri əhatə edən sosial-iqtisadi inkişaf mərhələsinə daxil oldu. "İnkişafın Azərbaycan modeli"nin tətbiqi öz müsbət nəticələrini verdi. Başqa sözlə, inkişaf etməkdə olan ölkədən inkişaf etmiş ölkə statusuna yüksələn yeni tipli dövlət nümunəsi reallaşdı. Bu irəliləyiş, uğur təkcə Azərbaycanın iqtisadi qüdrətinin arması ilə deyil, həm də kəmiyyətcə yeni hədəflərin müəyyənləşdirilməsi, daha geniş həcmli vəzifələrin yerinə yetirilməsi ilə bağlı olmuşdur. Rəqəmlərin dili ilə desək, 1993-2003-cü illərdə əvvəlcə inflyasiya cilovlandı, büdcə kəsiri Ümumi Daxili Məhsulun (ÜDM) - 1-2 faizi səviyyəsinə endirildi. Həmçinin 1996-cı ildə ÜDM-nin artım surəti 1,3 faiz, 1997-ci ildə 5,8 faiz, 1998-2004-cü illərdə 10 faiz təşkil etdi. Azərbaycan 2006-2008-ci illərdə artım tempinə görə dünyada lider ölkə oldu. 2009-cu ildə dünya iqtisadiyyatında böhranla bağlı 1,1 faizlik geriləmə olduğu halda, bizdə 9,3 faiz artım müşahidə edildi.
Yeri gəlmişkən, 1995-ci ildə sənaye məhsullarının buraxılışında azalma 21,4 faiz olmuşdusa, 1997-ci ildə bu sahədə 0,3 faiz artım nəzərə çarpmış, 1997-2003-cu illərdə sənaye məhsulunun istehsalı 23,6 faiz, yaxud orta hesabla 3,6 faiz artmışdır. 2003-cü ildən sonrakı dövrdə, yəni təşəkkül dövründən inkişaf mərhələsinə daxil olan ölkəmizdə qısa müddətdə iqtisadiyyatın həcmi 3 dəfədən çox artmışdır. Hazırda Azərbaycan rəqabət qabiliyyətinə görə dünyada 51-ci, MDB məkanında isə 1-ci yerdədir. 2003-cü ildən indiyədək ölkəmiz bu siyahıda 25 pillə irəliləmişdir. Prezident İlham Əliyev sosial - iqtisadi sahələrdə əldə edilən bu uğurlarla bağlı demişdir: "...Azərbaycan iqtisadiyyatı artıq öz keçid dövrünü başa vurdu. Bu həqiqətən də belədir. Biz artıq keçid dövrü iqtisadiyyatı deyilik. Bunu şərtləndirən müxtəlif amillər vardır. Azərbaycan iqtisadiyyatı liberal iqtisadiyyatdır, müstəqil, dayanıqlı, öz resuslarına güvənən, dünya birliyinə sürətlə inteqrasıya edən iqtisadiyyatdır."
Məhz bu tarixi nailyyətlər ulu öndər Heydər Əliyevin dərin zəkasının, uzaqgörənliyinin, xalqına olan böyük sevgisinin nəticəsidir. Elə buna görə də Heydər Əliyev xalqın tarixində böyük qurucu və ümummilli lider adını qazanmışdır.
Qüdsi BAYRAMOV,
Binəqədi Rayon Gənclər və
İdman İdarəsinin rəisi
Mədəniyyət.- 2011.-20
oktyabr.- S. 6.