Hüquqi dövlət
quruculuğunda növbəti mühüm addım
İnsan hüquqları üzrə
Milli Fəaliyyət Proqramı uzunmüddətli inkişafa
xidmət edən strategiyanın tərkib hissəsidir
Milli Fəaliyyət
Proqramının müstəsna əhəmiyyəti nəzərə
alınaraq, bu mühüm sənəd Ədliyyə Nazirliyinin
kollegiya iclasında müzakirə edilmiş, ədliyyə
işçiləri tərəfindən mükəmməl
öyrənilməsi və mütəşəkkil
icrasının təmin olunmasına dair müvafiq
tapşırıqlar verilmiş, sənədin icrasına dair
tədbirlər planı işlənib
hazırlanmışdır. Qeyd edək ki, proqram ölkə əhalisinin
maarifləndirilməsi, müddəalarının ədliyyə
işçiləri tərəfindən müfəssəl mənimsənilməsi
və gündəlik fəaliyyətdə istifadə edilməsi
məqsədilə Azərbaycan və ingilis dillərində
toplu şəklində çap olunmuşdur.
Proqrama
əsasən, ədliyyə sahəsində həyata
keçirilməsi nəzərdə tutulan müxtəlif
istiqamətlər üzrə, o cümlədən
sahibkarların və istehlakçıların
hüquqlarının möhkəmləndirilməsi,
saxlanılan şəxslərin öz iradəsi ilə tərk
edə bilmədiyi yerlərdə şəraitin və rejimin
beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması, yeni
penitensiar müəssisələrin inşa edilməsi,
azadlıqdan məhrum edilmiş şəxslərin islah edilməsinə
ictimaiyyətin cəlb edilməsi və ictimai nəzarət
mexanizmlərinin tətbiq olunması, bununla bağlı
qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi, habelə
həbs yerlərində işgəncə və pis rəftar
hallarının yolverilməzliyi məsələlərinə
xüsusi yer ayrılmış, nazirliyin müvafiq struktur
qurumlarına konkret tapşırıqlar verilmişdir. Təsadüfi
deyildir ki, hazırda qeyd olunan sahələrdə Ədliyyə
Nazirliyi nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla geniş əlaqələr
yaratmaqla bir çox layihələrin icrasını və
qarşılıqlı təcrübə mübadiləsini
davam etdirir, eyni zamanda "Azərbaycan ədliyyəsinin
inkişafına dair 2009-2013-cü illər üçün
Dövlət Proqramı" çərçivəsində
ardıcıl tədbirlər həyata keçirilir.
İnsan
hüquqlarının təmin edilməsini şərtləndirən
mühüm amillərdən biri də bütün neqativ təzahürlərə
qarşı barışmaz mübarizənin aparılması,
xüsusilə əhalinin haqlı narazılığına səbəb
olan korrupsiya hallarının aradan
qaldırılmasıdır. Bununla əlaqədar Milli Fəaliyyət
Proqramında müvafiq bəndlərin təsbit olunması
dövlətimizin bu ümumbəşəri sosial bəlaya
qarşı mübarizə əzminin
davamlılığının göstəricisi olmaqla, bu
istiqamətdə qəti tədbirlərin görülməsini
zəruri edir. Proqrama əsasən, korrupsiya ilə mübarizənin
gücləndirilməsi, milli mexanizmlərin inkişafı,
institusional islahatların davamlılığı, habelə
antikorrupsiya tədbirlərinin əhəmiyyəti nəzərə
alınaraq, növbəti illər üçün bu sahədə
fəaliyyət planının hazırlanması ilə
bağlı vəzifələr nəzərdə tutulur.
Ölkəmizdə
korrupsiyanın qanunun aliliyinə, demokratik təsisatlara və
insan hüquqlarına təhlükə
yaratdığını, bərabərlik və sosial ədalət
prinsiplərini pozduğunu, iqtisadi inkişaf üçün
maneələr törətdiyini və digər amilləri nəzərə
alaraq, möhtərəm Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin
güclü siyasi iradəsi ilə korrupsiyaya qarşı
davamlı mübarizə aparılır, genişmiqyaslı
qanunvericilik və institusional tədbirlər görülur. Azərbaycanda
korrupsiya və rüşvətxorluğa qarşı
mübarizənin gücləndirilməsi üzrə dövlət
nəzarəti mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi
məsələlərinə daim xüsusi önəm verilir.
Həmçinin, ədliyyə orqanları tərəfindən
korrupsiya ilə qəti mübarizə aparılaraq
süründürməçilik, vəzifədən
sui-istifadə və korrupsiya hüquqpozmalarına şərait
yaradan halların qarşısının alınması, ədliyyə
işçilərində antikorrupsiya mədəniyyətinin
formalaşdırılması, qanunçuluğun və
nizam-intizamın möhkəmləndirilməsi, bələdiyyələrin
fəaliyyətinə inzibati nəzarətin, habelə məhkəmələrdə
icra və əmək intizamının gücləndirilməsi
ilə bağlı ciddi işlər həyata keçirilir.
Bundan əlavə, ədliyyə orqanlarının fəaliyyətində
şəffaflığın artırılması
üçün vətəndaşların müraciətlərinə
qayğılı münasibət bəslənilməklə
nazirliyin internet saytında "qaynar xətt" bölməsi
və ayrıca telefon xidmətləri
yaradılmışdır.
Korrupsiyaya
qarşı mübarizə sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığın
əhəmiyyəti nəzərə alınaraq Ədliyyə
Nazirliyi tərəfindən nüfuzlu beynəlxalq təşkilatların,
o cümlədən 140-dan çox dövləti birləşdirən
Beynəlxalq Antikorrupsiya Orqanları Assosiasiyasının
işində fəal iştirak edilir, ölkəmizin beynəlxalq
antikorrupsiya fəaliyyəti genişləndirilir, qabaqcıl təcrübələrin
öyrənilməsi diqqət mərkəzində
saxlanılır. Buna görə də son illər
republikamızda korrupsiyanın qarşısının
alınması ilə bağlı həyata keçirilən
genişmiqyaslı işlərə qlobal səviyyədə
böyük marağın artması müşahidə edilir.
Proqramda
eyni zamanda, "Elektron Azərbaycan" Dövlət
Proqramının məqsədlərindən və ölkə
başçısının "Dövlət
orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsinin
təşkili sahəsində bəzi tədbirlər
haqqında" fərmanından irəli gələn
müasir informasiya cəmiyyətinə xas modern və
çevik idarəetmənin təmin edilməsi, dövlət
orqanlarının fəaliyyətində şəffaflığın
artırılması və korrupsiyaya şərait yaradan
halların aradan qaldırılması üçün əhaliyə
elektron xidmətlərin göstərilməsi, habelə vətəndaşların
müraciət etmək imkanlarının artırılması
məqsədilə regional elektron müraciət
terminallarının yaradılmasının zəruriliyi qeyd
olunur. Bu məqsədlərin reallaşması
üçün ədliyyə qurumlarında universal elektron
xidmət köşkləri quraşdırılmış,
nazirliyin internet saytında elektron xidmət bölməsi və
digər bu tipli xidmət növləri
yaradılmışdır.
Milli
Fəaliyyət Proqramında insan hüquqlarının
müdafiəsində müstəsna əhəmiyyət kəsb
edən ədalət mühakiməsinin səmərəliliyinin
artırılması üzrə bir sıra müddəalar, o
cümlədən məhkəmə qərarlarının
vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək məqsədilə
icra tədbirləri ilə bağlı məsələlər
nəzərdə tutulmuşdur.
Məhkəmə
qərarlarının vaxtında və dəqiq
icrasının təmin olunması məqsədilə icra tədbirlərinə,
o cümlədən İnsan Hüquqları üzrə Avropa
Məhkəməsinin qərarlarının icrası məsələlərinə
xüsusi yer ayrılması ədalət mühakiməsinin səmərəliliyinin
artırılmasına, məhkəmələrin nüfuzunun
gücləndirilməsinə, nəticə etibarilə insan və
vətəndaşların hüquq və
azadlıqlarının daha etibarlı qorunmasına xidmət
edir.
Proqramda
qeyd olunduğu kimi, son illər məhkəmə qərarlarının
vaxtında və düzgün icrası ilə bağl
görülən tədbirlərin, o cümlədən
qanunvericilikdə əlavə və dəyişikliklərin
edilməsinin nəticəsi olaraq icra işinin keyfiyyəti
xeyli yaxşılaşdırılmış, atılan məqsədyönlü
addımlar bu sahədə mövcud olan bir sıra problemlərin
aradan qaldırılmasına imkan vermişdir.
İlk
növbədə qeyd olunmaldır ki, məhkəmələrin
qəbul etdiyi qərarların dövlət adından
çıxarılması və məcburi olması ilə
bağlı imperativ göstəriş Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasında təsbit edilmişdir. Bu məsələ
prinsipial əhəmiyyət daşıdığından
2009-cu il 18 mart referendumu ilə Əsas Qanunun 129-cu maddəsinə
edilmiş mühüm əlavələrdən biri də məhz
məhkəmə qərarlarının icrası ilə
bağlı olmuşdur. Məhkəmə qərarlarının
icra olunmamasının qanunla müəyyən edilmiş məsuliyyətə
səbəb olması haqqında müddəa həmin qərarların
təsir gücünün və səmərəliliyinin daha
yüksək səviyyədə təminatına, icra sahəsində
bəzi problemli məqamların aradan qaldırılmasına
xidmət edərək, icranın məcburiliyi ilə
bağlı müvafiq qanunvericiliyə konstitusion təminatı
daha da gücləndirmişdir.
Hazırda
ölkəmizdə məhkəmə qərarlarının
icrası ilə bağlı görülən işlərin məntiqi
davamı olaraq keyfiyyətcə yeni mərhələ
başlanmışdır. Azərbaycan Respublikasının
Milli Məclisi tərəfindən 18 iyun 2010-cu ildə "Məhkəmə
nəzarətçiləri və məhkəmə
icraçıları haqqında", "Məhkəmə qərarlarının
icrası haqqında" qanunlara, Cinayət, İnzibati Xətalar
və Cəzaların İcrası məcəllələrinə
dəyişikliklər və əlavələr edilməsi barədə
qanun qəbul olunmuş, bu sahədə mövcud
çatışmazlıqların və nöqsanların
aradan qaldırılması üzrə təsirli tədbirlər
görülmüş, icradan yayınma hallarının
qarşısının alınması üzrə fəaliyyətin
gücləndirilməsi məqsədilə beynəlxalq təcrübə
öyrənilməklə qanunvericiliyə yeni mühüm dəyişikliklər
edilmiş, icra işinin təkmilləşdirilməsi üzrə
əlavə tədbirlərin görülməsinə dair
ölkə Prezidenti 15 iyul 2010-cu il tarixdə növbəti əhatəli
fərman imzalamışdır. Yeni qanunvericiliyə uyğun
olaraq, icra məmurlarının hüquqları genişləndirilmiş,
o cümlədən borclunun ölkədən getmək
hüququnun müvəqqəti məhdudlaşdırılması,
axtarışın elan edilməsi sahəsində onlara yeni səlahiyyətlər
verilmiş, məhkəmə və digər orqanların qərarlarının
icra edilməməsinə görə sanksiyalar sərtləşdirilmişdir.
Əlbəttə, cəzanın sərtləşdirilməsi
ilk baxışda hüquq və azadlıqlar baxımından
düzgün olmayan rəyin formalaşmasına səbəb
ola bilər. Lakin məşhur italyan hüquq mütəfəkkiri
və nəzəriyyəçisi Çezare Bekkarianın təbirincə
desək, dövlətin cinayətə görə cəza vermək
hüququ ümumi rifahı ayrı-ayrı şəxslərin
qəsdlərindən müdafiə etmək zərurətinə
əsaslanır və dövlət vətəndaşlara nə
qədər çox azadlıq verirsə, cəza da bir o qədər
ədalətli olur.
Məhkəmə
qərarlarının vaxtında və tam icrasına nail
olunması, icra prosesində yaranan maneələrin aradan
qaldırılması məqsədilə icra xidmətinin fəaliyyəti
və strukturu təkmilləşdirilmiş, əlavə
imkanlar və işlək mexanizmlər
yaradılmışdır. Hazırda insan
hüquqlarının daha səmərəli təmin
olunması məqsədilə icra sahəsində tələbkarlığın
gücləndirilməsi, məsuliyyət hissinin
artırılması, yüksək hazırlıqlı
kadrlarla komplektləşdirilməsi və vətəndaşların
pozulmuş hüquqlarının bərpası üzrə təsirli
tədbirlər davam etdirilir, ölkə Prezidentinin fərmanına
əsasən, dövlət orqanları tərəfindən məhkəmə
qərarlarının icra olunması vəziyyətinə dair
hər 6 aydan bir dövlət başçısına məlumat
verilir. Bu təcrübə bütün icra
iştirakçılarının məsuliyyət hissinin daha
da artırılmasına xidmət edərək, artıq
öz müsbət nəticəsini verməkdədir. Yeri gəlmişkən
qeyd edək ki, nazirlik tərəfindən görülən tədbirlər
nəticəsində dövlət orqanlarının borclu
olması ilə bağlı 2011-ci ildə daxil olan icra sənədlərinin
99 faizinin icrasına nail olunmuşdur.
Ölkədə
uğurla həyata keçirilən məhkəmə-hüquq
islahatlarının nəticəsi kimi vətəndaşların
öz mülki hüquqlarını məhkəmə yolu ilə
qorumasına üstünlük verməsi ilə əlaqədar
icra sənədlərinin sayında artım müşahidə
edilmiş, onların sayı 2011-ci ildə əvvəlki illə
müqayisədə 22,2 faiz, beş il əvvəllə
müqayisədə iki dəfə artaraq 144 mindən çox
olmuşdur. Qeyd etmək lazımdır ki, ötən il
icraatda olan icra sənədlərinin 84 faizə yaxını
öz qanuni həllini tapmış, qalanlarının isə
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətlərdə
tamamlanması üçün tədbirlər davam etdirilir.
Eyni
zamanda, 2011-ci ildə icraatda olmuş işlər üzrə
hüquqi və fiziki şəxslərə ödənilən
vəsaitin həcmi 28 faiz artaraq 97,2 milyon manat təşkil
etmiş, icranın təmin olunmamasına görə 1207
şəxsin ölkədən getmək hüququ müvəqqəti
olaraq məhdudlaşdırılmış, məhkəmə
qərarlarının icrasına maneçilik törədən,
icra məmurlarının qanuni tələblərini yerinə
yetirməyən 1602 borclu şəxs inzibati məsuliyyətə
cəlb olunmuş, həmçinin 222-si barəsində cinayət
işi başlanılmışdır.
Qeyd
olunmalıdır ki, aşkarlığın təmin edilməsi
tədbirləri çərçivəsində artıq
ötən ildən məhkəmə qərarlarının
icrası ilə bağlı hərraca çıxarılan əmlak
barədə nazirliyin internet saytında məlumatlar verilir,
televiziya kanallarında icra məmurlarının fəaliyyətindən
bəhs edən süjetlər nümayiş olunur, bu sahədə
maarifləndirmə və məlumat xarakterli digər tədbirlər
həyata keçirilir. Həmçinin, icra xidmətinin
yüksək hazırlıqlı və mənəvi keyfiyyətlərə
malik işçilər hesabına möhkəmləndirilməsinin
əhəmiyyəti nəzərə alınaraq son illər ədliyyə
orqanlarına şəffaf müsabiqə əsasında qəbul
olunmuş 222 nəfər gənc hüquqşünasın 80
faizindən çoxu məhz bu xidmətə təyinat
almış, fəaliyyətində vətəndaşların
haqlı narazılığına səbəb olan neqativ
hallara yol verən işçilər ciddi intizam məsuliyyətinə
cəlb olunmuş, o cümlədən ədliyyə
orqanlarından xaric edilmişlər.
Müasir
dövrdə hüquqi dövlət anlayışını
şərtləndirən ən mühüm amillərdən
biri əlbəttə, məhkəmələrin müstəqilliyinin
təmin edilməsi və dövlət adından
çıxarılan məhkəmə qərarlarının
lazımi səviyyədə icrasıdır. Qərarların
icrası vətəndaşın təkcə dövlətə
olan inamını, etimadını deyil, həm də qanun
qarşısındakı məsuliyyətini artırır.
Sözsüz ki, məhkəmə qərarlarının
icrası ilə bağlı proqramda nəzərdə tutulan məsələ
icra işinin təkmilləşdirilərək keyfiyyətcə
yeni səviyyədə qurulmasına, bu sahədə vəziyyətin
daha da yaxşılaşdırılmasına və mövcud
problemlərin aradan qaldırılmasına imkan verəcəkdir.
Milli
Fəaliyyət Proqramında eyni zamanda, İnsan
Hüquqları üzrə Avropa Məhkəməsi qərarlarının
icrası çərçivəsində milli qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi
üzrə işlərin həyata keçirilməsi də nəzərdə
tutulmuşdur. Bununla əlaqədar beynəlxalq təcrübənin
dərindən öyrənilməsi üçün İcra
Baş İdarəsinə müvafiq tapşırıqlar
verilmiş və bu istiqamətdə mövcud icra mexanizmlərinin
təkmilləşdirilməsi, icra məmurlarının
peşəkarlığının artırılması, habelə
Avropa Məhkəməsi presedentlərinin mənimsənilməsi
üzrə fəaliyyətin davam etdirilməsi nəzərdə
tutulur.
Proqramda
insan hüquqları sahəsində beynəlxalq sənədlərin,
xüsusilə İnsan Hüquqlarına dair Avropa
Konvensiyasının dövlət qulluqçuları ilə
yanaşı, eyni zamanda bələdiyyə üzvləri tərəfindən
öyrənilməsinin təmin edilməsi ilə bağlı
vəzifələr də müəyyən olunmuşdur.
Təsadüfi
deyildir ki, hələ 28 dekabr 2006-cı il tarixli Milli Fəaliyyət
Planında insan hüquqları sahəsində beynəlxalq
normaların bələdiyyə üzvləri tərəfindən
öyrənilməsinin təşkili ilə əlaqədar
xüsusi müddəa nəzərdə tutulmuş, bununla
bağlı Ədliyyə Akademiyasında ixtisasartırma
kursunun tədris proqramı əsasında İnsan hüquqlarına
dair Avropa Konvensiyası, Yerli Özünüidarəetmə
haqqında Avropa Xartiyası və digər beynəlxalq sənədlərin
öyrənilməsinə, habelə onların milli
qanunvericiliyə implementasiyası məsələlərinə
xüsusi yer ayrılmış, insan hüquqlarının
qorunmasında bələdiyyələrin roluna dair mühazirələr
oxunmuşdur. Bu sahədə həmçinin, beynəlxalq
qurumların və xarici ölkə ekspertlərinin
iştirakı ilə birgə tədbirlər, o cümlədən
İsveçrə İnkişaf və Əməkdaşlıq
Təşkilatı tərəfindən maliyyələşdirilən
layihə üzrə "Azərbaycanda bələdiyyələrin
statusu və onların insan hüquqlarının müdafiəsi
sahəsində rolu" mövzusunda seminar
keçirilmişdir.
Həmçinin,
Milli Fəaliyyət Proqramında qeyd olunan məsələlərlə
əlaqədar Ədliyyə Akademiyasında bələdiyyə
üzvləri və qulluqçuları üçün insan
hüquqları sahəsində beynəlxalq sənədlərin
tədrisi təşkil edilmiş, müvafiq təlimlərin
keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur. Qeyd edək
ki, artıq 2012-ci ilin yanvar ayında keçirilmiş 4
regional seminarda "İnsan hüquqlarının qorunması
işində bələdiyyələrin rolu" mövzusunda
mühazirələr oxunmuş, dinləyicilərə insan
hüquqları sahəsində konvension öhdəliklər,
onların tətbiqi üzrə üzv dövlətin vəzifələri
və s. barədə geniş məlumat verilmişdir.
Ümumiyyətlə,
nazirliyin bələdiyyələrlə iş mərkəzi tərəfindən
ötən il bələdiyyə üzvləri ilə 59 zona
seminarı keçirilmiş, 4600-ə yaxın bələdiyyə
üzvü və bələdiyyə qulluqçusu
ixtisasartırma kurslarına cəlb edilmiş, görülən
maarifləndirmə tədbirləri yerli demokratiyanın
inkişafı, vətəndaşlarla ünsiyyətdə
sivil özünüidarə mexanizmlərinin tətbiqi və
insan hüquqlarının daha səmərəli müdafiəsi
işinin təkmilləşdirilməsinə xidmət
etmişdir.
Yeri
gəlmişkən qeyd edək ki, bu yaxınlarda Azərbaycan
Respublikasının Milli Məclisinə Ədliyyə Nazirliyi
tərəfindən bələdiyyələrin fəaliyyətinə
inzibati nəzarətlə bağlı illik məruzə
(2011-ci il üzrə) təqdim olunmuş, nazirliyin vəzifə
və funksiyalarına uyğun olaraq bələdiyyələrin
işinə inzibati nəzarətin həyata keçirilməsində
səmərəliliyin təmin edilməsi, bu yöndə
qanunçuluğun gücləndirilməsi, yerlərdə vətəndaşların
hüquq və azadlıqlarının, xüsusilə
mülkiyyət hüquqlarının daha səmərəli təminatı
üçün meydana cıxan maneələrin, o cümlədən
korrupsiya hallarının aradan qaldırılması üzrə
görülən çoxsaylı tədbirlər barədə
məlumat verilmiş, insanların qanuni mənafelərinin
qorunması, yerli özünüidarə orqanlarının
işinin yaxşılaşdırılması və
qanunvericiliyinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə
təkliflər verilmiş, faydalı müzakirələr
aparılmışdır.
Hüquq-mühafizə
orqanlarının fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi,
korrupsiya ilə mübarizə potensialının
artırılması, insan hüquq və azadlıqlarına
mühüm təhlükə yaradan digər cinayətlərin
qarşısının alınması, habelə şəxslərin
təqsirsizlik prezumpsiyasının təmin edilməsi
baxımından Milli Fəaliyyət Proqramının
müvafiq müddəaları nazirliyin İstintaq İdarəsinin
əməliyyat müşavirəsində müzakirə
olunmuş, aidiyyəti bəndlər üzrə ətraflı
fikir mübadiləsi aparılmış, sənədin
icrası ilə bağlı konkret vəzifələr müəyyən
edilmişdir. İstintaq işi ilə bağlı nazirlik
qarşısında proqramda həlli vacib olan bir sıra tədbirlər,
o cümlədən, "Həbs yerlərində saxlanılan
şəxslərin hüquq və azadlıqlarının təmin
edilməsi haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun qəbulu,
barəsində həbs qətimkan tədbiri seçilmiş
şəxslərin həbsdə saxlanılmasının
qanuniliyinin təmin olunması məqsədilə Cinayət-Prosessual
Məcəlləsinə əlavə və dəyişikliklərin
edilməsi haqqında qanun layihəsinin, ekstradisiya olunmaq
üçün tutulmuş şəxslərin
hüquqlarının təmin edilməsi üçün
Cinayət-Prosessual Məcəlləsinə dəyişikliklərin
hazırlanması, hüquqi şəxslər tərəfindən
insan hüquqlarının pozulmasının
qarşısının alınması məqsədilə
onların cinayət məsuliyyətinin müəyyən edilməsinə
dair təkliflərin hazırlanması və s. məsələlər
üzrə mühüm vəzifələr dayanır. Qeyd
olunan məsələlərlə bağlı idarə tərəfindən
"Həbs yerlərində saxlanılan şəxslərin
hüquq və azadlıqlarının təmin edilməsi
haqqında" qanun layihəsinə baxılmış,
müvafiq müddəalar üzrə bir sıra əsaslandırılmış
təkliflər verilmişdir. Yeri gəlmişkən qeyd edək
ki, bu günlərdə Milli Məclisdə müzakirəyə
çıxarılan həmin qanun layihəsində
saxlanılan və həbs edilən şəxslərin
hüquq və azadlıqlarının daha səmərəli təmin
edilməsi ilə bağlı kifayət qədər mütərəqqi
yeniliklər, habelə Avropa Şurasının və Avropa
İnsan Hüquqları Məhkəməsinin tələbləri
baxımından mükəmməl normalar nəzərdə
tutulmuşdur.
Milli
Fəaliyyət Proqramı hüquqi dövlət
quruculuğunda növbəti mühüm addım kimi ilk
növbədə dövlətimizin ali məqsədi olan insan
və vətəndaşların hüquqlarının, onlara
layiqli həyat səviyyəsinin təmin olunması məramına
xidmət etməklə, ölkəmizdə bütün istiqamətlərdə
həyata keçirilən kompleks tədbirlərin keyfiyyətcə
yeni mərhələsinin başlanmasının, habelə
demokratikləşmə prosesinin, siyasi və hüquqi
islahatların cəmiyyətin hazırki inkişaf tempinə
uyğun olaraq daha da dərinləşməsinin göstəricisidir.
Müasirləşən
cəmiyyətimizdə şahidi olduğumuz islahatların
növbəti təzahürü kimi Milli Fəaliyyət
Proqramı gələcək nailiyyətlərin əldə
olunmasında birgə səylərimzin daha da gücləndirilməsini,
günün tələbləri nəzərə alınmaqla zəruri
tədbrilərin həyata keçirilməsini, bu mühüm
işdə dövlətçilik və vətəndaşlıq
mövqeyini rəhbər tutmaqla qeyri-hökumət və
dövlət strukturları arasında sıx əməkdaşlığın
və konstruktiv dialoqun davam etdirilməsini şərtləndirir.
Bu
gün hər birimiz qəti əminliklə söyləyə
bilərik ki, respublikamız artıq qloballaşan
dünyanın bərabərhüquqlu subyekti kimi region dövlətindən
dünya əhəmiyyətli ölkəyə çevrilir,
müasirləşmə və modernləşmə istiqamətində
inamla irəliləyir və demokratik dəyərləri
sürətlə mənimsəyir. Artıq ölkəmiz insan
hüquq və azadlıqlarının təminatına əsaslanan
beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərini rəhbər
tutaraq dünyanın hüquqi-siyasi atmosferinin müəyyənləşdirilməsində
ciddi rol oynamaqla, eyni zamanda ümumbəşəri sərvət
olan hüquqi dövlət quruculuğu prosesinə yeni-yeni
töhfələr verir. Ölkə başçısı cənab
İlham Əliyev öz çıxışlarında hər
zaman vurğulamışdır ki, Azərbaycanda hüquqi
dövlət quruculuğu sürətlə və uğurla
gedir, qəbul edilmiş qərarlar, məhkəmə-hüquq
sistemində aparılmış islahatlar, yeniliklər, eyni
zamanda, dünyada mövcud olan ən mütərəqqi təcrübənin
respublikamızda tətbiqi bütövlükdə ölkəmizin
güclənməsinə, insan hüquqlarının müdafiəsinə
xidmət edir. Azərbaycanın hazırkı dinamik iqtisadi
inkişafı, əhalinin rifahının yüksəlməsi
onu deməyə əsas verir ki, hüquqa və ədalətə
söykənən mülki cəmiyyətin
formalaşdırılması üçün həyata
keçirilən məhkəmə-hüquq islahatları, o
cümlədən insan hüquq və azadlıqlarının
təminatı üzrə görülən
genişmiqyaslı tədbirlər bundan sonra da uğurla davam
etdiriləcəkdir.
Vilayət ZAHİROV,
Azərbaycan Respublikası ədliyyə
nazirinin müavini, II dərəcəli
dövlət
ədliyyə müşaviri
Xalq qəzeti.- 2012.- 17 mart.- S. 5.