Azərbaycanın
BMT Təhlükəsizlik Şurasında sədrlik etməsi postsovet məkanının ən əlamətdar
hadisələrindəndir
Bu
fakt ölkəmizin beynəlxalq aləmdə
böyük
nüfuz sahibi olmasının göstəricisidir
"Azərbaycan BMT Təhlükəsizlik
Şurasında sədrliyə başladı." Bu cümlənin
dünya mətbuatının manşetinə
çıxarılması hər bir azərbaycanlının qəlbində
haqlı olaraq qürur hissi doğurur.
Çünki
sivil, dünyəvi, demokratik və hüquqi dövlət
quruculuğu kursu götürmüş ulu öndər Heydər
Əliyevin ölkədə hərtərəfli islahatlara
başlayanda hansı təzyiqlərlə üzləşdiyini
müasir tariximizə bələd olan hər kəs
yaxşı bilir. Heydər Əliyev çox yaxşı
bilirdi ki, o illərdə həmin islahatlar aparılmasaydı
bu günümüzün reallıqlarına, müasir Azərbaycanın
uğurlarına çatmaq qətiyyən mümkün deyildi.
Eyni zamanda, gənc müstəqil dövlətimizin bədxahları
da çox yaxşı bilirdilər ki, Heydər Əliyevin
başladığı islahatlar Azərbaycanı hara apara bilər.
Ona görə də xalqın böyük övladına
qarşı sui-qəsd istəkləri, dövlət
çevrilişi cəhdləri, dövlətə və
dövlət başçısına göstərilən hərtərəfli
təzyiqlər bir- birini əvəz edirdi. Bu bizim xoşbəxtliyimizdir
ki, həmin təzyiqlərin, hədə-qorxuların və
şantajların heç biri ulu öndəri öz siyasi
kursundan döndərmədi və bu gün Azərbaycan
dünyanın sayılıb-seçilən 15 ölkəsindən
biri kimi beynəlxalq nüfuza malikdir.
Söhbət
ondan gedir ki, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının
dünyada sülh və təhlükəsizliyin təmin edilməsinə
məsul olan qurumu kimi formalaşdırılmış Təhlükəsizlik
Şurasının beşi daimi, onun qeyri-daimi olmaqla
seçilmiş 15 üzvündən biri Azərbaycandır.
Üstəlik, yenicə başladığımız may
ayında qurumun tədbirlərinə Azərbaycan sədrlik edəcək.
Bu gün siyasi nüfuzuna, iqtisadi gücünə, hərbi
qüdrətinə və demokratiya təcrübəsinə
görə öz sözünü çoxdan demiş
dünya dövlətləri arasında Azərbaycanın bu məqama
yüksəlməsi planetin bir çox siyasətçilərini
heyran edir. Məmnun olanlar adi məntiqə əsaslanırlar:
çəkilən zəhmət, göstərilən
prinsipiallıq, nümayiş etdirilən qətiyyət və
reallaşdırılan islahatlar öz müsbət nəticələrini
verir. Bu arqumentlər normal düşünən istənilən
siyasətçi və ya ekspertdə məmnunluq hissi
yaratmalıdır və yaradır.
Bəzi
siyasətçilər, xüsusən də Azərbaycanla eyni
vaxtda dövlət müstəqilliyi qazanmış ölkələrin
təmsilçiləri rəsmi Bakının bu miqyaslı
uğurlarına sadəcə heyran olurlar: axı necə ola
bilər ki, biz ölkədə heç olmazsa ardıcıl
olaraq iki sahədə islahat apara bilmirik, Azərbaycan isə
bütün sahələrdə möhtəşəm
uğurlara imza atır və gündən-günə beynəlxalq
aləmdə daha böyük nüfuz qazanır. Həmin
adamlar bu sualları öz-özünə deyil, ölkələrinin
rəhbərlərinə verməli olduqlarını ya
anlamır, ya da bundan ehtiyatlanırlar.
Fakt
ondan ibarətdir ki, Azərbaycan BMT Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü seçilənədək
ölkədə vətəndaş cəmiyyətinin dəyərlərinin
bərqərar edilməsi, əsas insan hüquq və azadlıqlarının
qorunması, əhalinin sosial rifahının
yaxşılaşdırılması, iqtisadi islahatların
xalq üçün səmərəliliyinin
artırılması istiqamətində bilavasitə dünya təcrübəsi
səviyyəsində addımlar atmış, yüksək nəticələr
əldə etmişdir. Beynəlxalq aləmə inteqrasiyanın
sürətləndirilməsi, beynəlxalq təşkilatlar
qarşısında götürülən öhdəliklərin
ardıcıllıqla yerinə yetirilməsi, terrorizmə,
separatçılığa və narkomaniyaya qarşı
aparılan beynəlxalq mübarizədə iştirak edilməsi,
dünya mədəniyyətinə və elminə özünəməxsus
töhfələr verilməsi ölkəmizin beynəlxalq
nüfuzunu daim artırıb və artırır.
Bundan
başqa, Azərbaycanın Şərqlə Qərbin iqtisadi
imkanlarını qovuşduracaq layihələrdə
nümayiş etdirdiyi qətiyyət, Şərq və Qərb
mədəniyyətləri arasında dialoqun genişləndirilməsi
istiqamətində həyata keçirdiyi tədbirlər,
Avropanın enerji təhlükəsizliyinin təmin
olunmasında oynadığı rol və bir çox başqa
məqamlar rəsmi Bakıya beynəlxalq aləmdə olan inam
və etimadı durmadan artırır. Bu sadalanan məqamlar
arasında ulu öndər Heydər Əliyevin siyasi
müdriklikdən qaynaqlanan uzaqgörənliyini, Prezident
İlham Əliyevin dünyada gedən ictimai-siyasi prosesləri
dərindən bilərək nümayiş etdirdiyi siyasi
çevikliyi və nəhayət, Heydər Əliyev Fondunun
ölkəmizin dünya miqyasında təqdim və təbliğ
edilməsi istiqamətində reallaşdırdığı
çoxsaylı layihələri xüsusilə vurğulamaq zərurəti
var.
Bütün
bunların nəticəsidir ki, Azərbaycan dünyanın 155
ölkəsinin dəstəyi və səsi ilə bu gün
haqqında söz açdığımız uğura imza
atmışdır. Ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik
Şurasına sədrliyə başlaması ərəfəsində
hökumət rəsmilərimiz bəyan etmişlər ki, biz
bu quruma sədrlik etdiyimiz müddətdə, ilk növbədə,
beynəlxalq hüququ və ədaləti müdafiə edəcəyik.
Təbii ki, bu bəyanat beynəlxalq təşkilatların fəaliyyətini
müəyyən edən təməl prinsiplərinə və
ümumilikdə beynəlxalq hüquqa əsaslanaraq səsləndirilib.
Ancaq Ermənistanda Azərbaycanın həmin bəyanatını
rəsmi İrəvana hədə-qorxu kimi qəbul ediblər.
Dərhal öz ağalarına və xaricdəki himayədarlarına
üz tutan erməni siyasətçiləri hay-küy
qaldırırlar ki, Azərbaycan adıçəkilən
tribunadan bizə qarşı istifadə etməyə
hazırlaşır.
Ekspertlərin
fikirincə, ermənilərin belə düşünməsinin
məntiqi bir əsas var. Çünki Azərbaycanın
verdiyi bəyanatda söhbət beynəlxalq hüquqdan və
beynəlxalq ədalətdən gedir. Beynəlxalq hüquq
normalarını məhz ermənilər Azərbaycan ərazilərinin
20 faizini işğal edərkən pozublar. Beynəlxalq ədalətsizlik
isə bir milyon nəfərə qədər azərbaycanlı
qaçqın və məcburi köçkünün taleyinə
göstərilən biganəlikdə özünü büruzə
verir. Deməli, ermənilərin "kürkünə birə
düşməsi" tamamilə təbiidir.
"Xain
xoflu olar"- deyiblər. Görünür, buraya "
işğalçı daim təlaşda yaşayır"
ifadəsini də əlavə etmək lazımdır. Nəzərə
alsaq ki, Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri- daimi üzvlüyü 2013-cü ilin
dekabrının son gününədək davam edəcək,
güman var ki, ermənilər o vaxta qədər hələ
çox ölüb- diriləcəklər.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ
Xalq qəzeti.- 2012.- 3 may.- S. 1.