Ümummilli liderimiz dəmir
yolunun inkişafını daim
diqqət mərkəzində saxlayırdı
Ulu öndər Heydər Əliyevin
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illəri Azərbaycan dəmir
yolunun texniki tərəqqi və hərtərəfli
inkişaf dövrü adlandırmaq olar. 1969-cu ildə ilk dəfə
respublika rəhbərliyinə gələn Heydər Əliyevin
müdrik siyasəti sayəsində iqtisadiyyatın
bütün sahələrində olduğu kimi, dəmir yolu nəqliyyatında
da əsaslı dəyişikliklərə və köklü
inkişafa təkan verildi.
Təkcə
bir faktı demək lazımdır ki, Azərbaycan dəmir yolunda
istifadəyə verilən mühüm obyektlərin
böyük əksəriyyəti məhz onun təşəbbüsü
və ciddi nəzarəti sayəsində istismara
verilmişdir. Böyük öndərin qayğısı ilə
dəmir yolunda həyata vəsiqə alan yenilikləri
sadalamaqla qurtarmaq olmaz. Məhz bu illərdə istehsalatda əsas
fəaliyyətlə yanaşı, 14300 texniki yeniləşmə
metodları tətbiq edilmiş və bunlar dəmir yolunun
bütün sahələrini əhatə etmişdir. O, istər
bilavasitə respublikaya rəhbərlik etdiyi 1969-1982-ci illər,
istərsə də keçmiş SSRİ Nazirlər Soveti sədrinin
birinci müavini olduğu 1983-87-ci illər ərzində bu sahəyə
xüsusi diqqət ayrılmış dəmir yolu müasir
xarici texniki maşın-mexanizmlərlə və
avadanlıqlarla təchiz edilmişdir. Həmin illərdə
Azərbaycan polad magistralının yüzlərlə ən
yaxşı dəmiryolçusu SSRİ-nin orden və
medalları ilə təltif olunmuşdur ki, bu da ümummilli
lider tərəfindən dəmir yoluna və dəmiryolçulara
göstərilən böyük qayğı və diqqətin
parlaq təzahürüdür. Bütün sahələrdə
olduğu kimi, dəmir yolunda da rəhbər vəzifələrdə
çalışan mütəxəssislərin böyük əksəriyyəti
məhz böyük siyasət adamı Heydər Əliyevin
qayğısı ilə 1970-1987-ci illərdə ölkədən
xaricdə təhsil almışlar. Bunlar, sadəcə,
qısa xronologiya deyil, böyük bir sistemin inkişaf
strategiyasını müəyyən edən şərtlərdir.
Tarix göstərdi ki, ümummilli liderin zamanında
atdığı hər bir addım gələcəyə
hesablanmış strategiyanın reallaşmasını şərtləndirən
əsas amillərdir.
Ümummilli liderin rəhbərliyi ilə yaradılmış nəqliyyat infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi və modernləşdirilməsi prosesi Prezident İlham Əliyev tərəfindən daha intensiv şəkildə aparılır. Ölkəmiz beynəlxalq və regional layihələrin, o cümlədən "Bakı-Tbilisi-Qars" və "Şimal-Cənub" nəqliyyat layihələrinin reallaşması prosesində fəal iştirak edir.
Azərbaycanda son illər dəmir yolu nəqliyyatı sisteminin inkişafının beynəlxalq standartlar səviyyəsinə çatdırılması məqsədilə bir sıra mühüm qərarlar qəbul edilmişdir. Prezident İlham Əliyev 20 iyul 2009-cu il tarixdə "Azərbaycan Dəmir Yolları" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin yaradılması haqqında sərəncam imzalamışdır. Bununla da dəmir yolunun tarixində yeni dövr başlanmışdır. Ölkə başçısı 6 iyul 2010-cu ildə Azərbaycan Respublikasının sosial-iqtisadi həyatında mühüm əhəmiyyətə malik olan dəmir yolu nəqliyyat sisteminin daha da inkişaf etdirilməsini, əhalinin və iqtisadiyyatın dəmir yolu nəqliyyatı xidmətlərinə olan tələbatlarının ödənilməsini, daşımaların təhlükəsizliyini, onun infrastrukturunun yeniləşdirilməsini, ölkəmizin ərazisindən keçən nəqliyyat dəhlizlərinin rəqabət qabiliyyətinin yüksəldilməsini, tranzit daşımaların həcminin artırılmasını, dəmir yolu sahəsi üçün kadrların hazırlanmasını təmin etmək məqsədilə "Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı"nın təsdiq edilməsi haqqında sərəncam imzalamışdır. Bu tarixi bir sənəddir. Çünki həmin sənəddə Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatının sürətli inkişafını təmin edən bütün məqamlar öz əksini tapıb. Vaqon və lokomotiv parkının yeniləşdirilməsi, yol, elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə və s. təsərrüfatların əsaslı təmiri, sabit cərəyandan dəyişən cərəyana keçid, texniki vasitələrin modernləşdirilməsi və digər mühüm vəzifələr Dövlət Proqramının icrası üçün Tədbirlər Planında öz əksini tapmışdır. Artıq bu istiqamətdə bir sıra layihələr həyata keçirilməkdədir.
"Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı"da Azərbaycan polad magitstralının sürətli inkişafını təmin edən bütün məqamlar nəzərə alınıb. Vaqon və lokomotiv parkının yeniləşdirilməsi, yol, elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə və sair təsərrüfatların əsaslı təmiri, sabit cərəyandan dəyişən cərəyana keçid, texniki vasitələrin modernləşdirilməsi və digər mühüm vəzifələr Dövlət Proqramının icrası üçün tədbirlər planında öz əksini tapıb.
Sənəddə göstərildiyi kimi, Dövlət Proqramının əsas məqsədi əhalinin və iqtisadiyyatın dəmir yolu nəqliyyatı xidmətlərinə artan tələbatının və dövlətin müdafiə ehtiyaclarının təmin olunması, Azərbaycanın tranzit potensialının artırılması, dəmir yolu nəqliyyatında xidmətlərin səviyyəsinin yüksəldilməsi, sərnişin və yük daşımalarında nəqliyyat xərclərinin azaldılması yolu ilə nəqliyyat kompleksinin səmərəli fəaliyyətini və onun ölkənin sosial-iqtisadi tərəqqisində daha fəal iştirakını təmin etməkdir.
"Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı"nın ölkə başçısı tərəfindən imzalanması dəmir yolunda aparılan islahatların sürətlə başa çatdırılması üçün çox böyük imkanlar açır. Proqramda nəqliyyat sisteminin əsas sahələrindən olan dəmir yolunun bütün təsərrüfatlarının inkişaf etdirilməsi, modernləşdirilməsi nəzərə alınıb.
Göründüyü kimi, Dövlət Proqramında dəmir yolunun bütün təsərrüfatlarının inkişaf etdirilməsi nəzərdə tutulur. Bütün bu görüləcək işlər nəticəsində qatarların hərəkətnin təhlükəsizliyi təmin ediləcək və hərəkət sürətinin yüksəldilməsi təmin olunacaqdır. Dövlət Proqramının preambulasında bu, çox dəqiq ifadə olunub: "Ölkədə dəmir yolu nəqliyyat xidmətlərinə olan tələbatın tam ödənilməsi və ölkənin dəmir yollarının beynəlxalq nəqliyyat sisteminə inteqrasiyası üçün daha müasir nəqliyyat infrastrukturunun yaradılması, daşımalarda yük vahidinə nəqliyyat xərclərinin azalması, çevik tarif siyasətinin müəyyən edilməsi, Azərbaycanın tranzit potensialının artırılması, institusional islahatların aparılması, dəmir yolu nəqliyyatının fəaliyyətinə dair təkmil qanunvericilik bazasının formalaşdırılması, dəmir yolu sahəsi üçün yüksək ixtisaslı kadrların hazırlanması və onların sosial müdafiəsi təmin olunacaqdır".
Dəmiryolçular əldə olunan nailiyyətləri bundan sonra daha da artıracaq, dövlətimizin və hökumətimizin qarşımızda irəli sürdüyü vəzifələrin uğurla yerinə yetirilməsi üçün bütün potensial imkanlardan səmərəli istifadə edəcək, onlara göstərilən etimadı əməli işlərlə doğruldacaqlar. Ulu öndər Heydər Əliyevin müəyyən etdiyi inkişaf strategiyası nəticəsində "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC dünyanın inkişaf etmiş ölkələrinin dəmir yolları arasında özünün layiqli yerini tutacaqdır. "Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı" qeyd olunanları reallaşdırmağa geniş imkanlar açır.
Sonda onu da qeyd etmək istərdim ki, kollektivimiz bu günədək qarşısına qoyulan bütün vəzifələri layiqincə yerinə yetirib. Dövlət başçısının dəmiryolçulara xüsusi qayğısı, eyni zamanda, nəqliyyat naziri Ziya Məmmədovun, "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC rəhbərliyinin işimizə gündəlik nəzarəti bizi daha məsuliyyətlə çalışmağa, üzərimizə düşən vəzifələri vaxtında və yüksək keyfiyyətlə həyata keçirməyə sövq edir.
Xeyrulla HÜMBƏTOV,
YAP ilk təşkilatının sədri,
Fəxri dəmiryolçu
Xalq qəzeti.- 2012.- 15 may.- S. 4.