Xaçmaz etüdləri
Son illər gündən-günə böyüyən və
daha da gözəlləşən
paytaxtımızla yanaşı, ölkəmizin digər rayon və şəhərlərində, ən
ucqar qəsəbə və kəndlərində
də genişmiqyaslı tikinti, quruculuq və abadlıq işləri
aparılmaqdadır. Ölkəmizin "Şimal
qapısı" olan Xaçmaz rayonu isə bu sahədə
öncüllər sırasındadır. Son
illər rayonda həyata keçirilmiş
çoxsaylı layihələrin həm kəmiyyəti, həm
də keyfiyyəti bunu deməyə əsas
verir. Təsadüfi deyildir
ki, Xaçmaza səfərləri
zamanı ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyev özü
də rayonda aparılmaqda olan
tikinti, quruculuq və
abadlıq işlərinin səviyyəsindən məmnun
qaldığını dəfələrlə qeyd
etmişdir.
Bəli,
son illər istifadəyə verilmiş yaraşıqlı
muzeylər, yaşayış evləri, inzibati binalar, otel və
istirahət ocaqları, bir-birindən abad küçə və
meydanlar, park və seyrəngahlar, piyadalar üçün
yeraltı və yerüstü keçidlər, hər biri
müasir memarlıq nümunəsi kimi dəyərləndirilən
"Qoşa qapı"lar Xaçmazın simasını
tanınmaz dərəcədə dəyişmişdir.
Yaxşı
yadımdadır, bir neçə il öncə Xaçmaz
şəhərinin mərkəzində "Qoşa
qapı" kompleksi istifadəyə veriləndə hamı
ona tamaşa etməyə gəlirdi. Bir qədər sonra
respublikada ilk dəfə açıq səma altında analoqu
olmayan bir muzey-kompleks "Şəxsiyyətlər muzeyi"
yarandı. Elə bir muzey ki, adam oranı gəzib-dolaşmaqla
doymur. Bu qeyri-adi muzeyin bir başından o biri başına gedənədək
Azərbaycanın çox məşhur elm, ədəbiyyat, mədəniyyət
və incəsənət xadimlərinin abidələri
önündə qeyri-ixtiyari olsa da, ayaq saxlamalı,
düşüncələrə dalmalı və nəhayət,
olanlarımız üçün təkrar-təkrar qürur
hissi yaşamalı oluruq. Bu xoş duyğuların
ağuşunda dolaşa-dolaşa ilin bütün fəsillərində
Xaçmazın ən izdihamlı guşələrindən
olan Heydər Əliyev parkına, oradan da ulu öndərin
adını daşıyan seyrəngaha gəlirik.
Lap
bu yaxınlarda Xaçmazın gəzməli, görməli
yerlərinin siyahısına daha bir ünvan əlavə
olunmuşdur: Bakı-Xaçmaz magistral yolu üstündə
salınmış "Çənlibel" seyrəngahı.
Mərkəzində əfsanəvi xalq qəhrəmanı
Koroğlunun Qıratın belində ucaldılmış abidəsi
olan bu yeni seyrəngahın uzunluğu ümumi sahəsi 6
hektardır. "Çənlibel" seyrəngahının məziyyətləri
barədə çox danışmaq olar. Təkcə onu deyim
ki, uzun illər zir-zibil və tör-töküntü
tullanılan bu ərazi indi Xaçmaz şəhər sakinlərinin
asudə vaxtlarını səmərəli keçirdikləri
nümunəvi istirahət guşəsindəndir.
"Çənlibel"
seyrəngahında axşamlar xüsusilə qələbəlik
olur. İstirahət saatlarını bu gözəl məkanda
keçirənlər arasında əhalinin bütün təbəqələrindən
olan insanlara rast gəlmək mümkündür. Bir sözlə,
"Çənlibel" ahıllar üçün də,
cavanlar üçün də, uşaqlar üçün də,
hətta Xaçmazın qonaqları və turistlər
üçün də, sözün əsl mənasında,
sevimli istirahət guşəsinə çevrilmişdir.
Əvvəllər
yay mövsümündə bu bölgəyə istirahətə
gələnlər özlərini tələm-tələsik
Nabrana yetirərdilər. Çünki Xaçmazın digər
guşələrində dincəlmək üçün
şərait yox idi. İndi Nabran da əvvəlki Nabran deyil. Yəni,
beş - on il əvvəl Nabranda az qala hər addımda
rastlaşdığımız primitivlik və antisanitariya
hallarından, demək olar ki, əsər-əlamət
qalmayıb. Köhnə və yöndəmsiz otel, kotec və
xidmət obyektlərini yeni, müasir və gözoxşayan
tikililər əvəz edib. Tam məsuliyyətlə deyə
bilərik ki, bu gün Nabran bütün parametrlər üzrə
Avropa və Asiyanın tanınmış istirahət məkanlarından
heç də geri qalmır. Həm də təkcə
Nabranmı? Bəli, bu gün Xaçmaz şəhərinin
özündə, həmçinin Xudat və Yalamada da
insanların istirahətinin səmərəli təşkili
üçün çoxsaylı nümunəvi obyektlər
mövcuddur.
Doğrusu,
bu dəfə Xaçmaza sırf məktəb tikintisi və məktəblərdə
növbəti dərs ilinə hazırlığın
gedişi barədə yazmaq üçün gəlmişdim.
Amma rayonun hər tərəfində yüksək zövq və
peşəkarlıqla görülmüş və
görülməkdə olan tikinti quruculuq və abadlıq
işlərinin yanından bu dəfə də elə-belə
ötə bilmədim. Nə edəsən, adam
gördüyü yeniliklərə biganə qala bilmir. Mən
də biganə qala bilmədim. Amma məmnunluq hissi ilə onu
da deməliyəm ki, digər sahələrdə olduğu
kimi, rayonda məktəb tikintisində də vəziyyət
ürəkaçandır. Məlumat üçün oxuculara
bildirim ki, Xaçmazda ümumən 122 məktəb, o cümlədən
55 orta məktəb fəaliyyət göstərir. Həmin məktəblərdə
2782 nəfər müəllim 24607 nəfər şagirdin təlim
və tərbiyəsi ilə məşğul olur. Ötən
tədris ilində Xaçmazın orta məktəblərini
1270 şagird bitirib. Ali məktəblərə qəbul sahəsində
də dinamika müsbətdir. Ümumilikdə,
xaçmazlı məzunlardan hər il orta hesabla 175-180 nəfəri
ali məktəblərə qəbul olur. Qəbul imtahanları
zamanı 600-dən yüksək bal toplayan məzunların
sayı ilbəil artmaqdadır.
Göründüyü
kimi, nəticələr Xaçmaz rayonunda təhsil sahəsində
də uğurların ilbəil artdığından xəbər
verir. Yaradılmış müasir və nümunəvi maddi-texniki
baza gələcək illərdə təhsil sahəsində
işlərin daha rəvan gedəcəyinə təminat
yaradır. Xatırladaq ki, son illər rayonda 40 - dan çox
yeni məktəb binası tikilərək istifadəyə
verilib. İndi Xaçmaz və Xudat şəhərləri ilə
yanaşı, Çarxı, Aslanoba, Güləlan, Çiləgir,
Müşkür, Qoçaqlı, Qadaşoba, Mehrəliqışlaq,
Bostançı, Qarabağı və Gödəkli kəndlərində
də hər cür zəruri texniki avadanlıqlarla tam təchiz
olunmuş müasir məktəblər fəaliyyət göstərir.
Yeni dərs ilində Köhnə Xaçmaz, Uzunoba və
Müzəffəroba kəndlərinin şagirdləri də
yeni istifadəyə verilmiş nümunəvi məktəb
binalarında təhsil almağa başlamışlar.
Xatırladaq ki, hər üç məktəb Dövlət
Proqramı çərçivəsində tikilib. Ümumilikdə
isə son illər Xaçmazda 13 məktəb Dövlət
Proqramı çərçivəsində, 4 məktəb
ölkə Prezidentinin xüsusi sərəncamı əsasında,
5 məktəb Heydər Əliyev Fondu, 10 məktəb isə
yerli bələdiyyə orqanları tərəfindən
inşa olunub ki, həmin tədris ocaqlarında 10 min nəfərə
yaxın şagird təhsil alır.
Məktəblərin
tikintisinə, onların maddi - texniki təchizatına qoyulan sərmayələr
ölkənin və millətin tərəqqisinə yönələn,
bəlkə də, ən perspektivli investisiyalardır.
Hansı ki, həmin investisiyalar sayəsində tək
Xaçmazın deyil, bütövlükdə ölkəmizin
gələcək qurucuları yetişməkdədir.
Yetişməkdə olan yeni nəsil isə dünənin və
bugünün mütərəqqi ənənələrini
yaşatmaqla, bu ənənələri daha da inkişaf etdirməklə
bütövlükdə doğma Azərbaycanımızın
bundan sonra daha sürətlə və hərtərəfli
inkişafı üçün etibarlı təminat
yaradacaqdır.
Q.CƏFƏROĞLU
Xalq qəzeti.- 2012.- 27 sentyabr.- S.
6.