Ümummilli lider Heydər
Əliyevin ermənilərin
işğalçılıq
siyasətinin və azərbaycanlılara
qarşı törətdikləri
soyqırımının ifşa olunmasında rolu
XX əsr Azərbaycan tarixinin görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin alternativsiz siyasi lider kimi gücü və qüdrəti, ilk növbədə, onun müqəddəs bir missiya adamı olmasında, bu məsuliyyəti dərindən dərk etməsində, radikal dəyişikliklər mərhələsində cəmiyyətin siyasi-iqtisadi tarazlığını təmin edən optimal model, fundamental dövlətçilik konsepsiyası formalaşdırmasındadır. Siyasi liderin böyüklüyü də zamanın tələblərini, obyektiv inkişaf tendensiyalarını vaxtında dərk edərək milli maraqları bu zəminə keçirmək bacarığı ilə ölçülür.
Ötən
əsrin 70-80-ci illərində Azərbaycanın siyasi
palitrasında rasional təfəkkürə, praqmatik
düşüncəyə, zəngin idarəçilik
potensialına malik lider siyasətçinin mövcudluğu
sistem transformasiyasından sonra müstəqil milli dövlət
quruculuğunda həlledici amilə çevrildi.
1993-cü
ildə ulu öndər Heydər Əliyevin xalqın iradəsi
və təkidi ilə hakimiyyətə qayıdışı
ölkədə hökm sürən xaotik və anarxist meyillərin,
mürəkkəb dağıdıcı kataklizmlərin
qarşısının alınmasında, ictimai-siyasi sabitliyin
əldə olunmasında mühüm rol oynadı. Həmin dövrdə
qarşıda çox mürəkkəb vəzifələr
dururdu. İctimai-siyasi münasibətlər yeni dövrün
tələblərinə uyğun olaraq tənzimlənməli,
milli identiklik və özünüdərk üçün təməl,
çıxış nöqtəsi olan milli ideologiya
formalaşdırılmalı, siyasi və etnosiyasi birliyi
təmin edəcək bütün resurslardan
istifadə yolu ilə cəmiyyətdaxili inteqrasiya prosesi
sürətləndirilməli, sosial stratifikasiyalararası
ictimai münasibətlərə sağlam dəyərlər əsasında
yeni məzmun verməklə milli dövlət quruculuğu
davam etdirilməli idi.
Artıq
demokratik vətəndaş cəmiyyəti, hüquqi dövlət
quruculuğu kimi tarixi vəzifələr sırasına yeni məsələlər,
o cümlədən milli-intellektual elitanın təşəkkülü,
innovasion elm cəmiyyəti quruculuğu kimi məsuliyyətli,
miqyaslı missiyalar da daxil olmuşdur. Başqa sözlə, dəyişən
dünya fatehlik hünərinin, silah arsenalının elm və
zəka potensialı ilə əvəz olunmasını tələb
etdiyindən gələcəyin inkişaf modelində milli
elitanın missiyası ön plana keçməkdədir. Lakin
köhnə dünyada hələ də gücə söykənməyə
üstünlük verən dairələr öz mövqelərindən
geri çəkilmək niyyətində deyillər.
Siyasi
realizm nəzəriyyəsinin tərəfdarları bildirirlər
ki, suveren dövlətlər sistemi nə vaxtsa anarxik xarakter
aldığından yaranmış vəziyyət dövlətlərin
fövqündə duran ali arbitrin olmadığı şəraitdə
ölkələri öz həyati maraqlarının müdafiəsi
üçün güc siyasəti yeritməyə sövq edir. Bu nəzəriyyənin
nümayəndələri milli maraqları dövlətin
xarici siyasətinin təməl daşı hesab edirlər.
C.Kennan, U.Lipman, E.Ferniss, C.Rozenau kimi alimlər məhz bu
mövqedə dayanırlar.
Praqmatizm və siyasi
realizm məktəbinin tanınmış lideri kimi qəbul
edilən amerikalı alim Hans Morqentau milli maraqları belə təsnif
edir:
- Əsas maraqlar: ərazilərin,
əhalinin və dövlət təsisatlarının xarici təhlükədən
qorunması; ölkənin hüdudlarından kənarda xarici
ticarətin inkişaf etdirilməsi, investisiyaların
artırılması, xüsusi kapitalın maraqlarının təmin
olunması; müttəfiqlərlə qarşılıqlı
əlaqələr, xarici siyasət kursunun seçilməsi;
- keçici,
aralıq maraqlar: dövlətin təhlükələrdən
öz varlığını qoruyub saxlaması;
- həyati maraqlar:
millətin təhlükəsizliyinə və rifahına ciddi
zərər vurulması imkanının aradan
qaldırılması;
- vacib maraqlar: ölkənin
potensial ciddi zərərdən qorunması;
- əyalət
maraqları: məhəlli xarakter daşıyan maraqlar.
H.Morqentaunun fikrincə,
hər bir böyük dövlətin milli maraqlarının
ali kriteriyası regional və ya dünya hegemonluğuna nail
olmaqdır. O, milli maraqlar konsepsiyasında gücə
xüsusi yer verir və bildirir ki, gücə arxalanmayan xarici siyasət
uğur qazana bilməz. Soyuq müharibə şəraitində
formalaşan bu konsepsiyada “güc” məfhumu milli qüdrət
anlamı kəsb edərək bir sıra komponentləri
özündə ehtiva edir:
-
Coğrafi mövqe, təbii resurslar, sənaye potensialı, hərbi
hazırlıq (o cümlədən hərbi texnikanın və
hərbi kadrların inkişaf səviyyəsi, silahlı
qüvvələrin miqdarı və keyfiyyəti), əhalinin
sayı, “milli xarakter” (əhalinin müharibəyə
münasibəti), “milli əxlaq və mənəviyyat” (əhalinin hökumətin
siyasətinə münasibəti), ölkənin qüdrətinə
təsir göstərən başlıca amil kimi
diplomatiyanın səviyyəsi. Morqentau diplomatiyanı
milli qüdrətin vacib amili kimi təqdim etsə də, hərbi
qüvvənin rolunu heç də azaltmaq fikrində deyildi və
hesab edirdi ki, siyasi-diplomatik imkanların səmərəsi
bilavasitə dövlətin hərbi gücündən
asılıdır.
Hər bir dövlətin
xarici siyasəti müxtəlif determinantlar nəzərə
alınmaqla formalaşdırılır. Bu zaman ölkənin
sosial-iqtisadi və ictimai-siyasi inkişaf səviyyəsinə,
coğrafi mövqeyinə, onun milli-tarixi ənənələrinə,
suverenliyin və təhlükəsizliyin təminatının
məqsəd və tələblərinə xüsusi diqqət
yetirilməlidir. Unutmaq olmaz ki, suverenlik, ərazi
bütövlüyü, başqalarının daxili işinə
qarışmamaq prinsipi ilə bağlı olan real, obyektiv
milli dövlət maraqları ölkənin xarici siyasətinin
və beynəlxalq münasibətlərin
reallaşdırılmasının ən əsas amilidir.
Milli maraqlar
ictimai-tarixi fenomen kimi öz
daşıyıcılarının şüurundan təcrid
olunmuş halda mövcud ola bilməz və millətin
identikliyi ilə sıx qarşılıqlı əlaqədədir.
Onun başlıca komponenti dövlətin özünüqoruma
imperatividir.
Milli təhlükəsizlik
konsepsiyası milli maraqlar konsepsiyasından irəli gəldiyindən
xaricdən dövlətin istismar və ya tabe olunmasına
yönəlmiş cəhdlər, eləcə də daxildən
olan təhlükələr nəzərə alınmaqla
formalaşdırılmalıdır. Bu qəbildən təhlükələr
iki qrupa bölünür:
- real və potensial təhlükələr;
- qlobal, regional və lokal təhlükələr.
Milli maraqların dövlətin ərazisinin,
əhalisinin, təbii resurslarının müdafiəsi
imperativindən çıxış etməklə
formalaşdırıldığı şəraitdə hərbi
qüvvə hakimiyyətin və dövlətin qüdrətinin
vacib atributu kimi çıxış edir.
Siyasi ekspertlərin əksəriyyəti
belə hesab edirdilər ki, soyuq müharibənin və
ikiqütblü dünya düzəninin aradan qalxması xalqlar
və ölkələr arasında qarşılıqlı
münasibətlərin xarakterini radikal surətdə dəyişməli,
müharibələrə və münaqişələrə
yer olmayan yeni çoxqütblü dünya düzəninin
formalaşması ilə nəticələnməlidir. Lakin dünya siyasətinin aparıcı aktorları
arasında frontal sistemli, ideoloji və hərbi-siyasi
qarşıdurmanın sona yetməsi ilə dövlətlərarası
və beynəlxalq mübahisələrin həllinin təsirli
vasitəsi kimi müharibədən istifadə
üçün ilkin şərtlərin yox olacağı barədə
illüziyalar tez ötüb keçdi.
Təəssüflər olsun ki, ötən
əsrin 80-ci illərində yaranmış milli-etnik
münaqişə ocaqlarından biri də Azərbaycan ərazisində
alovlandı. Çoxəsrlik dövlətçilik
tarixinə malik olan Azərbaycan zamanın müxtəlif kəsimlərində
yüksəliş sevincini, bəzən də
ağrılı uğursuzluq acısını
yaşamışdır. Azadlıq və
müstəqillik mücadiləsi 1991-ci ildə
xalqımızı müstəqil dövlətçilik
arzusuna qovuşdursa da, azğın erməni təcavüzü
beynəlxalq və regional təhlükəsizliyə ciddi təhdid
yaratmışdır. 25 ildən bəri davam edən Ermənistan
- Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsi nəticəsində
torpaqlarımızın 20 faizi işğal olunmuş, bir
milyon azərbaycanlı öz doğma torpaqlarından didərgin
salınmış, qaçqın və məcburi
köçkünə çevrilmişdir. 900
yaşayış məntəqəsi, 130939 ev, 7000 ictimai bina,
1025 məktəb, 855 uşaq bağçası, 798 səhiyyə
ocağı, 927 kitabxana, 53 məscid və məbəd, 473
tarixi abidə və muzey, 40 min muzey eksponatı, 2389 sənaye
və kənd təsərrüfatı obyekti, 5198 kilometr
avtomobil yolu, 348 körpü, 7568 kilometr su xətti, 2000 kilometr
qaz və 76940 kilometr elektrik xətləri, 280 min hektar ərazini
əhatə edən meşə massivi, 1200 kilometrlik irriqasiya
sistemi işğal altında qalaraq ermənilər tərəfindən
məhv edilmişdir. İlkin hesablamalara görə,
Ermənistan silahlı qüvvələrinin təcavüzü
nəticəsində Azərbaycan iqtisadiyyatına 60 milyard
ABŞ dollarından çox ziyan dəymişdir.
1992-ci ildən başlayaraq Ermənistan - Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi beynəlxalq
birliyin fəal diplomatik müzakirələr predmetinə
çevrildi, BMT Təhlükəsizlik Şurası Ermənistan
silahlı qüvvələrinin işğal olunmuş Azərbaycan
ərazilərindən çıxarılmasına dair 4 qətnamə
(822, 853, 874, 884 saylı) qəbul etdi. 1992-ci ilin birinci
yarısında Azərbaycan Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin Avropada Təhlükəsizlik və
Əməkdaşlıq Müşavirəsi çərçivəsində
nizamlanması prosesinə üstünlük verdi.
Təşkilatın Xarici İşlər Nazirləri
Şurasının 1992-ci il martın 24-də
keçirilmiş iclasında ABŞ, Rusiya, Fransa, Almaniya,
Türkiyə, İtaliya, Çexiya, Slovakiya, İsveç,
Azərbaycan və Ermənistan nümayəndələrinin
iştirakı ilə Belarusun Minsk şəhərində
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin nizamlanmasına
dair ATƏM-in sülh konfransının
çağırılması barədə qərar qəbul
olundu. Lakin 1992-ci ilin mayında Şuşa
və Laçının işğalı, Ermənistanın
qeyri-konstruktiv mövqeyi üzündən sülh prosesi
uğursuzluqla nəticələndi.
Böyük dövlət xadimi Heydər Əliyev beynəlxalq
birliyin diqqətini Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
həlli məsələsinə yönəltmək məqsədi
ilə 1993-cü il iyulun 26-da BMT Təhlükəsizlik
Şurasının sədrinə yazılı müraciət
ünvanladı. Müraciətdə deyilirdi:
“1998-ci ildə Azərbaycan
Respublikasının ərazisi olan Dağlıq Qarabağda azərbaycanlılarla
yanaşı yaşayan ermənilərin Dağlıq
Qarabağın Ermənistana birləşdirilməsi
iddiaları ilə yaranan süni problem artıq müharibə
şəklini alaraq 1992-ci ildə erməni silahlı birləşmələri
tərəfindən Azərbaycan ərazilərinin zəbt
edilməsinə gətirib çıxardı.
1992-ci il fevralın 26-da Xocalı,
mayın 8-i və 18-də isə Şuşa və
Laçın rayonları işğal edildi. Azərbaycan
hökumətinin münaqişənin dinc yollarla aradan
qaldırılması sahəsindəki səylərinə
baxmayaraq, Ermənistan tərəfi sülhün yaranmasına əngəl
törədirdi.
ATƏM-in münaqişənin həllindəki
vasitəçiliyi isə heç bir nəticə vermirdi. Artıq bu arada Azərbaycan ərazisinin 17 faizindən
çoxu erməni təcavüzkarları tərəfindən
qəsb edilmişdi. BMT Təhlükəsizlik
Şurasının Kəlbəcər rayonunun zəbt edilməsi
ilə bağlı işğalçı qoşunların
birmənalı şəkildə Azərbaycan ərazilərindən
çıxarılmasını tələb edən 822
saylı qətnaməsinə əməl etməyən Ermənistan
öz təcavüzkar siyasətini davam etdirərək
1993-cü ilin iyul ayında Ağdam rayonunu işğal etmişdir.
1993-cü il iyulun 26-da Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin səlahiyyətlərini həyata keçirən
Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin sədri Heydər
Əliyev erməni təcavüzünün
qarşısının alınması məqsədilə təcili
tədbirlər görülməsi üçün BMT Təhlükəsizlik
Şurasının dərhal çağırılması
xahişi ilə Təhlükəsizlik Şurasının sədrinə
müraciət edir".
Bu müraciətdən üç gün sonra
1993-cü il iyulun 29-da Birləşmiş
Millətlər Təşkilatı Təhlükəsizlik
Şurasının 853 saylı qətnaməsi qəbul olundu.
Qətnamədə deyilirdi: “Təhlükəsizlik
Şurası...
Hərbi əməliyyatların genişlənməsini
və xüsusilə Azərbaycan Respublikasının Ağdam
rayonunun işğal edilməsini həyəcanla qeyd edərək,
belə vəziyyətin regionda sülh və təhlükəsizliyə
təhlükə yaratmasının davam etməsi ilə əlaqədar
narahat olaraq, Azərbaycan Respublikasında böyük sayda
mülki şəxslərin yerlərinin dəyişməsi və
regionda fövqəladə humanitar vəziyyətlə əlaqədar
yenidən ciddi narahatlığını ifadə edərək,
Azərbaycan Respublikasının və regionda bütün digər
dövlətlərin suverenliyi və ərazi
bütövlüyünü bir daha təsdiq edərək, həmçinin
beynəlxalq sərhədlərin pozulmazlığını və
ərazi əldə etmək məqsədilə gücdən
istifadənin yolverilməzliyini bir daha təsdiq edərək,
Ağdam rayonunun və Azərbaycan Respublikasının digər
bu yaxınlarda işğal olunmuş rayonlarının
işğalını pisləyir; bundan başqa, regionda
bütün düşmənçilik hərəkətlərini,
xüsusilə mülki şəxslərə hücumları
və məskunlaşmış rayonların bombardman edilməsini
pisləyir; bütün hərbi əməliyyatların dərhal
dayandırılmasını, münaqişədə
iştirak edən işğalçı qüvvələrin
Ağdam rayonundan və Azərbaycan Respublikasının digər
bu yaxınlarda işğal edilmiş rayonlarından dərhal,
tam və qeyd-şərtsiz çıxarılmasını tələb
edir; maraqlı tərəfləri atəşkəsə dair
möhkəm razılaşmalar əldə etməyə və
onlara riayət etməyə çağırır”.
Bu qətnamə işğalın
qarşısının alınması, erməni silahlı
qüvvələrinin işğal olunmuş Azərbaycan ərazilərindən
dərhal və qeyd-şərtsiz
çıxarılmasını tələb edən çox
ciddi bir sənəd olsa da, təəssüf ki, dünya
birliyi beynəlxalq hüququn norma və
prinsiplərinə əməl olunmasını, bunların
möhkəmləndirilməsini təmin etmək əvəzinə,
bu günə qədər qətiyyətsizlik nümayiş
etdirir. Ərazi bütövlüyünün
toxunulmazlığı, sərhədlərin
pozulmazlığı kimi beynəlxalq hüququn fundamental norma və prinsipləri sual altında qalır,
bununla da bir qrup separatçı erməniyə, qəsbkar Ermənistana
görə beynəlxalq hüququn onilliklər ərzində
formalaşmış dayaqlarının sarsılmasına
göz yumulur.
Erməni lobbisinin və Ermənistanın xarici dövlətlərdə,
beynəlxalq təşkilatlarda Azərbaycan əleyhinə
davamlı böhtançı təbliğat aparması,
ölkəmizin ayrılmaz tərkib hissəsi olan
Dağlıq Qarabağı Ermənistan ərazisi kimi təqdim
etməsi münaqişənin mahiyyətini təhrif edir, onun
həllini düyünə salırdı. Məhz buna görə
də Heydər Əliyev ermənilərin beynəlxalq aləmdə
apardıqları böhtan kampaniyasını ifşa etməyi,
Azərbaycan həqiqətlərinin, Xocalı
soyqırımının, Sumqayıt hadisələrinin,
Dağlıq Qarabağın, onun ətrafındakı yeddi
rayonun işğalının və erməni vandalizminin digər
qanlı əməllərinin dünya ictimaiyyətinə
çatdırılmasını mühüm vəzifə kimi
qarşıya qoydu. Gerçəkliyin obyektiv məntiqi
zamanın yeni çağırışlarını dəyərləndirməyi
tələb edirdi. Heydər Əliyev də
məhz bu yolu tutmuşdu.
1993-cü il noyabrın ortalarında
Ermənistan silahlı qüvvələrinin Beyləqan istiqamətində
hücumu dayandırıldı. Azərbaycan Ordusunun uğurlu əməliyyatları
nəticəsində 1994-cü il
yanvarın 5-də strateji əhəmiyyətli Horadiz qəsəbəsi
və Füzuli rayonunun 22 yaşayış məntəqəsi
düşməndən azad olundu. Müharibədə
dönüş yaranması həm Ermənistanı, həm də
onun havadarlarını ciddi təşvişə saldı.
Azərbaycan 1994-cü il mayın 8-də
Bişkek protokolunu, mayın 12-də cəbhə bölgəsində
atəşkəs haqqında sazişi imzaladı,
münaqişənin həlli yeni mərhələyə qədəm
qoydu.
Bu dövrdə Heydər Əliyev
bütün istiqamətlərdə olduğu kimi, xarici siyasət
sahəsində də radikal dəyişikliklərin əsasını
qoydu, dərin elmi-nəzəri və zəngin təcrübi əsaslar
üzərində qurulmuş konsepsiya formalaşdırdı,
NATO ilə əməkdaşlıq haqqında prinsipial qərar
qəbul etdi. 1994-cü ilin mayında Azərbaycan
NATO ilə əlaqələrin genişləndirilməsi və
dərinləşdirilməsi məqsədi ilə “Sülh
naminə tərəfdaşlıq” proqramının çərçivə
sənədini imzaladı.
Azərbaycan Respublikası Avropada Təhlükəsizliyə
və Əməkdaşlığa dair Müşavirəyə
böyük əhəmiyyət verir, onun fəaliyyətindən
çox şey gözləyirdi. Ulu öndər
1994-cü ilin dekabrında ATƏM-in üzvü olan ölkələrin
dövlət və hökumət
başçılarının Budapeşt
görüşündə Dağlıq Qarabağ probleminə
xüsusi diqqət yetirərək qeyd etdi ki, beynəlxalq
hüquq normalarını nəzərə alan
siyasi saziş imzalanmadan möhkəm və ədalətli
sülh ola bilməz:
“Təcavüzün ağır nəticələrinə
baxmayaraq, biz Ermənistan tərəfinə ədalət və
humanizmin əsasında, ATƏM-in prinsipləri, BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qətnamələri əsasında
sülh təklif edirik. Biz Dağlıq
Qarabağın erməni əhalisinin təhlükəsizliyinə
təminat verməyə hazırıq, münaqişə
zonasında ATƏM-in sülhü qoruyan qüvvələrinin
yerləşdirilməsinə razıyıq. Biz milli azlıq təşkil edən ermənilərin
hüquqlarının həyata keçməsi
üçün Azərbaycan dövlətinin tərkibində
Dağlıq Qarabağın statusunu müzakirə etməyə
və Azərbaycanın Dağlıq Qarabağ regionu ilə
Ermənistan Respublikası arasında nəqliyyat
kommunikasiyalarının normal işləməsini təmin etməyə
də hazırıq.
Amma bizim üçün sarsılmaz olan
normalar və prinsiplər vardır ki, bunlar da sərhədlərin
pozulmazlığı, Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü, işğal edilmiş bütün ərazilərdən
erməni silahlı birləşmələrinin
çıxarılması, qaçqınların doğma
ocaqlarına qaytarılmasıdır.
Bu gün məhz təcavüzkarın BMT
Təhlükəsizlik Şurasının qətnamələrini
yerinə yetirməkdən və işğal olunmuş
bütün Azərbaycan ərazilərindən öz
silahlı birləşmələrini mərhələ-mərhələ
çıxarmağa razılıq verməkdən boyun
qaçırması siyasi saziş əldə edilməsinə
mane olur".
Göründüyü kimi, ümummilli lider Heydər
Əliyev Azərbaycan torpaqlarının işğaldan azad
edilməsi üçün diplomatik mübarizə
strategiyasını iki istiqamətdə qurmuşdu: bir tərəfdən
regionda marağı olan dövlətlərlə ikitərəfli
danışıqlar aparılır, digər tərəfdən
isə beynəlxalq təşkilatlar çərçivəsində
ölkəmizin milli maraqlarının, dövlət
suverenliyinin, ərazi bütövlüyünün təmin
edilməsi məqsədi ilə çoxtərəfli
görüşlər keçirilir, işğalçı
Ermənistana qarşı təzyiq vasitəsi kimi beynəlxalq
təsir mexanizmlərindən istifadə olunurdu.
1996-cı ilin dekabrında ATƏT-in
Lissabon Zirvə toplantısında münaqişənin siyasi həlli
yolunda ciddi nailiyyət əldə olundu. Heydər Əliyevin diplomatik manevrləri sayəsində
münaqişənin nizamlanmasının beynəlxalq
hüquqi bazasını müəyyən edən sənəddən
başqa, problemin siyasi-hüquqi həllinin çərçivəsini
ifadə edən ATƏT sədrinin xüsusi bəyanatı da
qəbul edildi. Bəyanat Ermənistan
istisna olmaqla, ATƏT-in üzvü olan 53 dövlət tərəfindən
dəstəklənərək imzalandı.
Lissabon sammiti, onun mümkün nəticələri,
Ermənistanın ağır diplomatik məğlubiyyəti
haqqında erməni mətbuatında çoxsaylı məqalələr
dərc olunmuşdur. “Molorak” qəzetinin 6 dekabr 1996-cı il tarixli sayında dərc olunmuş “Qismən
məğlubiyyətlər olmur, kim qələbə qazanmışdır?”
sərlövhəli məqalədə deyilir: “...Ermənistan
diplomatiyası Lissabon sammiti hələ işə
başlamazdan məğlubiyyətə
uğramışdı. Bəyanatın mətnindəki
20-ci maddə məzmun etibarilə Ermənistan
diplomatiyasının məğlubiyyətidir. Lissabonda Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti tərəfindən veto
hüququndan istifadə, sadəcə, bu məğlubiyyətin
protokollaşdırılması demək idi”.
Həmin qəzet ertəsi gün mövzunu davam etdirərək
yazırdı: “Ermənistan diplomatiyasının səriştəsizliyi
nəticəsində sabah Qarabağ məsələsi BMT-də
də müzakirə ediləcək və dünyanın
yüzdən çox ölkəsi Azərbaycanın ərazi
toxunulmazlığına zəmanət verəcək. Bundan
sonra Azərbaycan zor gücünə Qarabağı geri
qaytaracaq və heç kim Azərbaycanı
təqsirləndirməyəcək, daha heç kəs Azərbaycan
Prezidentini təqsirləndirə bilməyəcək”.
(ardı var)
Həsən
HƏSƏNOV,
“Xalq qəzeti”nin baş redaktoru
Xalq qəzeti.-2013.-
13 dekabr.- S.4.