“Dərslik
portalı”nın təqdimat
mərasimi
keçirilmişdir
Dekabrın 16-da “Kempinski Badamdar” otelində Təhsil Nazirliyi və Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının (TQDK) birgə layihəsi olan “Dərslik portalı”nın təqdimat mərasimi olmuşdur.
Təqdimat
mərasimində Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri Mikayıl Cabbarov,
TQDK-nın sədri Məleykə Abbaszadə, müstəqil
ekspertlər, dərslik müəllifləri, dərsliklərin
çap edildiyi nəşriyyat
evlərinin rəhbərləri, AMEA-nın mütəxəssisləri
və digər müvafiq qurumların əməkdaşları iştirak
etmişlər.
Təhsil
naziri Mikayıl Cabbarov
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2012-ci il 19 aprel tarixli fərmanına əsasən,
yaradılmış “Dərslik portalı”nın ümumtəhsil
fənləri üzrə dərsliklərin, dərs vəsaitlərinin
və digər tədris vasitələrinin elmi-metodiki
monitorinqinin həyata keçirilməsi
işinə xidmət etdiyini bildirmişdir. Nazir qeyd etmişdir ki, portalda yerləşdirilmiş
rəylərlə bağlı sorğulara
Təhsil Nazirliyi tərəfindən dərslik
müəllifləri, TQDK tərəfindən isə dərsliklərin
monitorinqində iştirak etmiş
ekspertlər mütəmadi olaraq
aydınlıq gətirəcəklər.
“Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nda yeni dərsliklərin
yaradılmasına, şagird və müəllimlərin
müvafiq dərslik seçiminin
təmin olunmasına böyük diqqət
yetirilir. Dərsliklərlə
yanaşı, təfəkkürün və şəxsiyyətin
inkişafına yönəlmiş, yeni kurikulum və İKT əsasında təhsilverənlər
üçün təlim
metodologiyaları, metodiki vəsaitlər, didaktik materiallar və digər
təlim vasitələrinin hazırlanmasını stimullaşdıran
mexanizmlər də yaradılmalıdır.
Nazir qeyd etmişdir
ki, dərsliklərin keyfiyyəti, mövzusu və hazırlanması prosesi haqlı olaraq təhsil
ictimaiyyətinin və cəmiyyətin bütün
təbəqələrinin hər zaman diqqət
mərkəzindədir: “Bir çox hallarda demək olar ki, dərslik müəlliflərinin
yanaşmaları ilə onları təhlil edən təhsil
ictimaiyyətinin nümayəndələri, ekspertlər və
valideynlərin yanaşmalarında olan fikir ayrılığı, fərqlilik, bu məsələ ətrafında olan qızğın diskussiyalar
məqsədlərin fərqli görünməsi
anlamına gətirib çıxarır. Əslində,
reallıq ondan ibarətdir ki,
məqsəd eynidir. Təhsil prosesində
iştirak edən hər bir
valideyn, müəllif və ekspertin bir məqsədi var ki, daha
keyfiyyətli dərslik təhsil sisteminə gətirilsin. Biz bu sahədə məsuliyyət
daşıyan qurumlar kimi
sivil fikir mübadiləsi,
təhlil, iş prosesi
üçün şərait
yaratmalıyıq. Bu baxımdan portal böyük ümidlər
verir”.
Hər zaman dərsliklərin ümumi
keyfiyyətinin təkmilləşdirilməsi üçün
addımlar atılmalıdır. Bu sahədə
birinci məsələ təhsil sistemindən
kənarda olan, lakin müvafiq elmi və
peşəkar biliklərə malik müəlliflərin
müəyyənləşdirilməsi, həvəsləndirilməsidir.
Yalnız elmi biliklərə malik olan müəlliflərin
bu işlə məşğul olması
kifayət etmir. Burada bir çox
ixtisaslaşmış mövzular ortaya çıxır. Bunlara uşaq
psixologiyası, dərsliklərdə vizual
yanaşmalar, müəlliflərin bu gün tətbiq olunan məzmun tələbləri, standartlarla tanışlığı, dərsliklərin
təhlili prosesində təhsilalanın, valideynin,
müəllimin və ya ekspertin
fikri ilə dərslik müəllifinin fikri arasında ziddiyyət təşkil edə
bilən məsələlər daxildir.
Azərbaycanın
ali təhsil müəssisələrində
çalışan mütəxəssislərin orta məktəb dərsliklərinin
hazırlanması prosesində iştiraka
cəlb olunmasının əhəmiyyətinə toxunan nazir bununla
bağlı ali məktəblərin rəhbərləri
ilə ətraflı müzakirələr
aparıldığını
bildirmişdir: “Dərsliklərin
hazırlanmasında iştirak etməklə,
ali təhsil müəssisələrinin
müəllimləri, peşəkar işçiləri əlavə
gəlir mənbələri əldə edəcəklər”.
Daha sonra tədbirdə
“Dərslik portalı”nın yaranma zərurəti,
mahiyyəti, strukturu, istifadə
qaydaları haqqında fikirlər bildirilmiş
və müvafiq müzakirələr
aparılmışdır.
Samirə ƏLİYEVA
Xalq qəzeti.- 2013.- 17 dekabr.- S.4.