Kulturologiya: bu gün və sabah ADMİU-90
Kulturologiya sosial və humanitar biliklərin qovuşuğunda formalaşan elmin gənc sahələrindəndir.
Formalaşmaqda olan gənc bir
elm kimi onun ətrafında elmi mübahisə və toqquşmalar hələ də
səngimək bilmir. Hətta bəzi alimlər onu
elm hesab etmir.
Kulturologiyanın elmiliyini qəbul etməyənlər, ilk
növbədə, onun elmi bazasının mövcud
olmadığını vurğulayırlar, guya mədəniyyət haqqındakı bütün təhlil
və izahlar müəlliflərin öz fərdi baxışlarıdır.
Digər tərəfdən, kulturologiya mədəniyyətin
inkişafının obyektiv qanunauyğunluqlarının
axtarışına istiqamətləndirilmişdir. Son illər ərzində
kifayət qədər dəqiq müəyyənləşdirilmiş
anlayış
aparatı işlənib hazırlanmışdı,
mədəni proseslərin tərif və
izahları, müxtəlif kulturoloji məktəb, istiqamətlər və
onların tərəfdarları
mövcuddur. Beləliklə, mədəniyyət haqqında elm obyekti olan mədəniyyətin
özü qədər də ziddiyyətli bir
fenomendir. Kulturologiya ilə
bağlı
diskussiyaların
doğurduğu suallardan biri belə
bir elmin təşəkkülünün zəruriliyini mümkün edən amillərlərlə
bağlıdır. İlk
baxışdan bu sualın
cavabı, sanki aydındır: həqiqətən də,
öyrənilmə obyekti kimi mədəniyyət
mücərrəd fəlsəfədən tutmuş,
tarixin topladığı (ilk
növbədə, incəsənət tarixi qismində) konkret faktologiyaya qədər - bir
çox elmlərin tədqiqat
predmetinə
çevrilmişdir. Öz çərçivəsi
daxilində mədəni fenomenləri, mədəniyyət
hadisələrinə aid edilən rəngarəng
prosesləri öyrənən fənlərin
siyahısı kifayət qədərdir.
Aydındır ki, mədəniyyətin müxtəlif izahları, şərhləri onun öyrənilməsinin müxtəlif vektor və istiqamətlərini müəyyən edir.
Kulturologiyanın
müstəqil elm kimi
status əldə etməsi,
söylədiyimiz kimi,
heç də asan və
rahat proses olmamışdır. Kulturologiya gənc olduğu
qədər də “qədim”
bir elmdir. Bu təsdiqin
paradoksallığı hazırkı elmi sahənin öz predmeti ilə izah edilir. Həqiqətən də,
bu gün “gənc” kulturologiyanın öyrənməyə can
atdığı bütün mədəni fenomenlər qədim dövrlərdən başlayaraq, ənənəvi, “klassik” humanitar elmlər — fəlsəfə, filologiya,
tarix və sənətşünaslıq, o
çümlədən psixologiya
və sosiologiya kimi
yeni elmlər tərəfindən
tədqiq olunmuşdu. Bununla belə,
kulturologiyanın müstəqil elm kimi yaşı, yuxarıda qeyd
etdiyimiz kimi, elə də çox
deyil. Bu elm XX əsrin yetirməsidir. Kulturologiyanın formalaşması XX əsrin
ortalarına aid edilir. Rəsmi şəkildə “tanınması”nın başlanğıcı Qərbdən başlayır.
“Kulturologiya”
termini öz mənşəyini amerikalı antropoloq Lesli Uaytın (1900-1975)
əsərlərindən götürmüşdü. O,
kulturologiyanı ictimai elmlər kompleksində müstəqil
elm kimi ayırmışdı.
Mədəniyyəti vahid və müstəqil inkişaf edən
sistem kimi nəzərdən keçirən Uayt “Mədəniyyət
haqqında elm” (1949), “Mədəniyyətin təkamülü
(1959), ”Mədəniyyət
anlayışı" (1973) əsərlərində
kulturologiya terminindən geniş istifadə edir. Digər
humanitar-ictimai elmlər kimi kulturologiyanı da həyata tarixi
dövrün özü gətirmişdi. Əgər arxaik sivilizasiyalar dünyaya
riyaziyyat, astronomiya, antik sivilizasiya fəlsəfə və
estetika, ritorika və etika kimi
elmləri bəxş etmişsə, müasir sivilizasiya
zamanın
çağırışına uyğun olaraq mədəniyyət haqqında
xüsusi bir elm gətirdi. Kulturologiyanın təzahürünün
əsas metodoloji zəminini
- mədəniyyətin sosial-siyasi tarixin “kölgəsi” deyil,
onun “tarazlayıcısı” olması faktının getdikcə daha dərindən dərki təşkil etdi. Kulturologiyanın bir
elm kimi təşəkkülünün digər
mühüm şərti
Avropa özünüdərkində dönüşün - mədəni
avrosentrizmin aradan qalxması faktı oldu.
Bu gün
dünyada və eləcə
də dünyanın bir parçası olan Azərbaycanda
müasir kulturoloji biliklərin
formalaşması elmi inkişafın adi dinamikasından fərqli
olaraq özünəxas cəhətlərlə baş
tutur. Bir qayda olaraq təhsil sisteminə tədris materialı qismində
kəskin mübahisələr
yaratmayan və özünü
qəti və birdəfəlik şəkildə təsdiqləmiş biliklər
daxil edilir. SSRİ məkanında
kulturoloji biliklərin
elementləri hələ ötən əsrin 60-cı illərində
daha çox fəlsəfi təhsil ixtisaslaşmalarında
marksist tarixi materializmin möhkəm
doqmaları fonunda tədris olunduğundan sovet təhsil
sistemində müstəqil fənn
kimi geniş vüsət
tapa bilməmişdi.
Ötən əsrin 80-ci illərindən
yaranmış və o zamanlar
mütəxəssislərin
kifayət qədər dar
qrupunun məşğələlərinin predmetinə çevrilmiş müasir
vətən
kulturologiyası öz inkişaf impulsunu ideoloji paradiqmanın dəyişməsi nəticəsində, məhz təhsil sistemindən əldə etdi. Bu elə həmin o səbəblərdəndir ki, prinsipial cəhətdən qeyri-ideoloji fənn olan kulturologiya müasir ictimai
biliklər sisteminə sınaq və səhvlər yolu
ilə, digər sahələrdən
özünə bilik cəlb etməklə daxil olmuşdur. Təhsil sistemindən insanların
kollektiv birgəyaşayışı nəzəriyyəsindən,
sosiumda insanın rolundan bəhz edən tarixi materializm və dialektik materializmin
çıxarılması kulturologiyanın müstəqil elmi fənn
kimiu tədrisini obyektiv zərurətə
çevirdi. “Kulturologiya” hərfi mənada “mədəniyyət haqqında
elmdir”. Müstəqil elm kimi geniş mənada
bu elm üç əsas
sualın cavablandırılmasına yönəlmişdi:
nə mədəniyyət hesab
edilir? Mədəniyyət necə qurulmuşdur? Mədəniyyət
necə inkişaf edir? Beləliklə,
kulturologiya mədəniyyəti, sivilizasiyanı, onun tarixini,
insanla mədəniyyətin qarşılıqlı əlaqəsini
və qarşılıqlı təsirini öyrənir,
insanın həyatda öz yerini tapmasında səmərəli
rol oynayır. Kulturologiya bir tərəfdən
mədəniyyəti, mədəniyyət tarixini, insanla mədəniyyətin
qarşılıqlı əlaqəsini, digər tərəfdən
isə insanın ona təsirini və əks-təsirini öyrənir.
Kulturologiya dünyaya, sosial reallığa, mədəni-mənəvi
aləmə, insanın oradakı yeri və roluna bir küll
halında baxır. Universal dəyərləri,
keçmişin mənəvi irsini, cəmiyyətin mövcud
bədii-mənəvi komponentlərini real gerçəklik
baxımından təhlil edir. Kulturologiyanın
elmi mənası bundan ibarətdir ki, o, mədəniyyəti dərindən
və hərtərəfli şəkildə öyrənir,
onun məzmun və mahiyyətini üzə
çıxarır, hansı səviyyələrdə və
formalarda mövcud olduğunu müəyyən edir.
Aydındır ki, kulturologiyanın obyekt və
predmeti mədəniyyət
anlayışının üzərində qərarlaşır. Lakin bu göstərişi
də qəti şəkildə
qəbul etmək olmaz. Belə ki, öz mürəkkəbliyi
və çoxmənalılığına görə “mədəniyyət” anlayışı adi diapozonda istifadədən başlayaraq qlobal
kontekstə qədər müxtəlif mənalarda tətbiq
olunur. Mədəniyyət fenomeninin
mühüm saxlanc yeri olan milli mentalitet, mənəvi dəyərlər
sistemi qloballaşan dünyamızda fərqli düşüncə
tərzləri ilə üz-üzə gəlir, müxtəlif
təsirlərə, hətta təzyiqlərə məruz
qalır. Bunun zərərli təsirindən
qorunmağın ən etibarlı yolu isə kulturoloji
innovasiyaların tətbiqində
balanslaşdırılmış siyasət yürütmək,
çağdaş bəşəri dəyərləri
mövcüd yaşam tərzimizə, cəmiyyətimizin
ab-havasına uyğunlaşdırmaqdır. Eyni zamanda öz böyük mədəniyyətimizi
də dünya birliyinin diqqətinə çatdırmaq, onu qloballaşma
predmetinə çevirmək zəruridir. Bunun üçün isə, mədəniyyətin kulturologiya fənni sayəsində tədrisi
mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Mədəniyyətin
inkişafı, onun istiqamətləndirilməsi, idarə
olunması, çağdaş tələblərə cavab verməsi,
həm də milli ənənələrin, özünəməxsusluğun
qorunub saxlanılması üçün əsas şərtlərdən
biri, bəlkə də birincisi mədəni təhsilin keyfiyyətidir.
Təhsil millətin gələcəyidir, onun
dinamik inkişafının real təminatçısıdır.
Mədəniyyət təhsili də bu
baxımdan istisna deyil. Ölkəmizdə
mədəniyyət təhsilinin müasir standartlara cavab verə
bilən səviyyədə qurulması beynəlxalq birliyə
uğurlu inteqrasiya etməyimizin mühüm şərtlərindəndir.
Bir sözlə, mədəniyyət təhsilimizin
müasir tələblər səviyyəsində qurulması
günün aktual məsələlərindəndir. Akademik Ramiz Mehdiyev fəlsəfə
ilə kulturologiyanın qarşılıqlı əlaqəsindən
bəhs edərək yazır: “Kulturologiyanın ən
mühüm vəzifəsi dünya mədəniyyətinin
tarixi və nəzəriyyəsi məsələlərini
öyrənmək, müasir dövrün sosiomədəni
meyllərini və proseslərini təhlil etməkdir. Bu elmin predmeti ümumbəşəri və milli-mədəni
proseslərin qanunauyğunluqları, insanların maddi və mənəvi
həyatının ən mühüm hadisələridir”
(Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı,
“Şərq-Qərb”, 2010, s. 24).
Kulturoloji təhsil
formalaşsa da, əldə
etdiyimiz müşahidələrə
görə, bu sahədə hələ ki, iki
çatışmazlıq qalmaqdadır: bunlardan biri
eklektik konstruksiyanın üstünlük təşkil etməsi
(yəni, kulturoloji nəzəriyyələrdən
çox mədəniyyətin
tarixi, sənətşünaslıq, estetikanın
yüngüllcə pərdələnmiş
variantları, fəlsəfə, metodologiya, hermenevtika və bir
çox sahələrin elementləri), digəri isə,
kulturologiyanın tədris
predmetinin olmamasıdır. Aydındır ki, birinci çatışmazlıq
ikincisi ilə
bilavasitə əlaqədardır. İstənilən yeni tədris
sahəsinin daha möhkəm ayaq üstə
dayanması
üçün predmetin
müəyyən edilməsi ən vacib məsələlərdəndir.
Zənnimizcə, kulturoloji təhsilin
məqəsədəuyğun həyata keçirilməsi
üçün bir sıra
sualların düzgün cavablandırılmasına nail
olmaq lazımdır. Məsələn,
belə suallardan
biri belədir: tədqiqatçı V.M.Mejuyevin
qeyd etdiyi kimi, kulturologiya bir tərəfdən, müasir
dünyagörüşüdürsə, digər tərəfdən isə, mədəniyyətlərin
müxtəlif tiplərini, ayrıca
götürülmüş mədəni hadisələri
öyrənən sosial-humanitar
elmi fəndir. Sual
olunur: tədris
prosesində bu iki
gerçəkliyi necə
nəzərə
almalı? Xüsusilə, dünyagörüşü
formalaşdırmaq mümkündürmü və əgər mümkünsə, bunu
necə etməli? Gənc fənn olmasına baxmayaraq, kulturologiya nəhəng bilik həcminə malikdir
və kulturologiyanın müxtəlif konsepsiyaları və
kulturoloji diskursları
yaranmışdı. Şübhəsiz ki, belə bir zəngin empirik
və praktiki bilikləri əhatə edən bir
elmi fənnin tədrisi, həm də pedaqoji
məsuliyyət tələb edir. Çünki kulturoloji təcrübə bilavasitə bizim
gündəlik həyatımızda
- regional tikinti, modernləşmə konsepsiyaları və digər onlarla sosial fəaliyyət çərçivələri
daxilində baş verir
ki, bu da istər-istəməz
kulturoloji biliklərin zənginləşməsinə əhəmiyyətli
dərəcədə təsir göstərir. Bununla əlaqədar
olaraq təhsildə kulturologiyanın nəzəri və
təcrübi
yönümlərinin vəhdətinə necə nail olmalı? Sosial-humanitar fənn olaraq
kulturologiya dəyər yönümlərinə görə müxtəlif şəxsi
ideallara, sosial fəaliyyət və sosial təqdimatların müxtəlif ideallarına istiqamətləndirilmiş
elmi fənlərdəndir. Bundan başqa,
kulturoloji biliklər, həm də
sosial və kulturoloji reallığa əks təsir
göstərməklə refleksiv xassəyə malikdir. Bəs, kulturologiyanın bu
spesifikasını tədris prosesində necə
nəzərə
almalı? Kulturologiyanın tədris predmeti mütləq
şəkildə müxtəlif məqsədlərə və
auditoriyaların tələblərinə cavab verməlidir.
Respublikada
kulturoloji təhsilin
və bu sahənin müvafiq tədris
strukturunun təşkilindəki ilk addımlar Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin fəaliyyəti ilə
bağlıdır. Dövlət səviyyəsində
kulturologiya elminə verilən bu qiymət bu elmi fundamental şəkildə tədris edən
Azərbaycan Dövlət
Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Kulturologiya fakultəsinin rolu
müstəsnalıq təşkil edir. Kulturologiyanın hərtərəfli şəkildə tədrisini həyata
keçirən “Kulturologiya” kafedrası universitetin ən
ilk elmi
qurumlarından biridir. Kafedra vaxtılə “Mədəni-maarif işi”
kimi və sonradan həyatın tələblərindən doğaraq “Kulturologiya”
adlandırılmışdı. ADMİU-nun
“Kulturologiya” fakültəsi yüksək ixtisaslı
kulturoloqların hazırlanması, kulturoloji təhsilin
elmi-metodoloji əsaslarının yaradılması və
inkişaf etdirilməsi, dünya və milli kulturoloji fikir tarixinin
tədqiqi sahəsində respublikada aparıcı mövqe
tutur. Keçən əsrin 90-cı illərindən
başlayaraq ADMİU-nun “Kulturologiya” fakültəsində
müasir tələblərə və beynəlxalq standartlara
cavab verən ixtisas kafedraları açılmağa
başladı. Yeni unikal ixtisasların və
kafedraların açılmasında, fakültənin
maddi-texniki bazasının yüksəldilməsində,
yüksək ixtisaslı kadrların hazırlanmasında,
universitetin kitabxana fondunun zənginləşdirilməsində,
mədəniyyət müəssisələri ilə əlaqələrin
genişləndirilməsində, fakültənin beynəlxalq
mədəni əlaqələrinin qurulmasında (Moskva
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universiteti, Sankt-Peterburq Mədəniyyət və İncəsənət
Universiteti və b.) universitetin rektoru, filologiya elmləri
doktoru, prof. Timuçin Əfəndiyevin müstəsna xidmətləri
olmuşdur. O, fakültənin yaradıcısı kimi tarixə
düşmüşdür. Fakultə professor T.Əfəndiyevin təşəbbüsü ilə
“Mədəni-maarif işi” ixtisası əsasında
yaradılmışdır. 1995-ci ildə həmin fakültənin “Kulturologiya”
adlandırılması, həm
də bu tədris qurumunda
keyfiyyətcə yeni bir mərhələ
üçün əsaslı təkan oldu. Beləliklə,
Azərbaycanda mədəni-maarif təhsil sistemindən
kulturoloji təhsil sisteminə keçidin əsasını
qoydu. Ölkədə kulturoloji təfəkkürün təkmilləşdirilməsi,
bu sahə üzrə nəzəri və təcrübi biliklərin inkişaf etdirilməsinin mərkəzinə çevrildi. Kulturologiya üzrə
tədqiqatların
aparılmasında fakultə respublikada yaradıcılıq laboratoriyası rolu oynamağa başladı ki, burada da Azərbaycanda
kulturoloji tədqiqatlar həm nəzəri, həm tarixi, həm
də tətbiqi istiqamətlərdə aparılmağa
başladı. Universitetin rektoru professor T.Əfəndiyevin gənclərin
elmi səviyyəinin
gücləndirilməsi məqsədilə, 1998-ci
ildən etibarən fakültədə həm bakalavr, həm də
magistr pilləsi üzrə mütəxəssis
hazırlığına başlanıldı. Həmin
dövrdən kulturologiya elmi ilə yaxından məşğul
olmağa başlayan yeni-yeni mütəxəssislər və tədqiqatçılar
nəsli yetişdi. N.Əfəndiyeva, İ.Hüseynov,
Ç.Abdullayev, A.Əlizadə, M.Süleymanlı, S.Əliyeva,
Y.Əliyeva, T.Əhmədova, F.Hüseynova, G.Kazımova,
A.Eyvazlı, N.Abbasov, E.Kazımzadə və digər alimlər
kulturologyanın bir elm kimi formalaşmasına öz elmi tədqiqatları
ilə yeni töhfələr vermiş oldular. İnnovasiya
prosesləri ilə əlaqədar olaraq fakültədə “Mədəniyyət
və muzeyşünaslıq”, “Kulturologiya”, “Sosial-siyasi elmlər”,
“İqtisadiyyat və informatika” kimi yeni unikal kafedralar
yaradıldı ki, bununla da postsovet məkanının digər
müstəqil respublikaları ilə müqayisədə Azərbaycanda
kulturologiya elmi daha güclü şəkildə inkişaf etməyə
başladı. Eyni zamanda bu ali məktəbdə AAK tərəfindən
namizədlik və doktorluq dissertasiyaları üzrə
müdafiə şurası yaradılması faktı
respublikada kulturoloq kadrların hazırlanmasında
mühüm əhəmiyyət kəsb etdi. Hazırda ADMİU-nun
“Kulturologiya” fakültəsi məhz kulturoloji təhsil sahəsində
respublikamızın yeganə ali təhsil
ocağı hesab edilir. Fakültənin professor-müəllim
heyəti universitetin elmi nəşri olan “Mədəniyyət
dünyası” və “Elmi əsərlər” məcmuələrində
müntəzəm şəkildə kulturoloji məsələlərlə
bağlı olaraq elmi yazılar çap etdirir, mütəmadi
şəkildə respublika və beynəlxalq səviyyəli
elmi-nəzəri konfranslarda iştirak edir. Son illərdə
fakültədə “Beynəlxalq mədəni əlaqələr”,
“Kulturologiya”, “Sosial kulturologiya”, “Mədəniyyət siyasəti
və mənəvi dəyərlər”, “Fəlsəfə”, “Mədəniyyət
və incəsənət sahələrinin menecmenti”, “Etika”, “Tətbiqi
kulturologiya”, “Kulturologiya və onun əsas istiqamətləri”,
“Dünya muzeyləri və tarixi mədəniyyət abidələri”,
“Muzeyşünaslıq”, “Azərbaycan milli adət və ənənələrinin
bədii-estetik mahiyyəti”, lƏnənə və
müasirlik”, “Xarici ölkələrdə mədəni fəaliyyətin
təşkili”, “Qədim dünya mədəniyyəti”,
“Kulturologiya tarixi”, “Dünya mədəniyyət siyasəti”
kimi 100-dən çox fundamental dərslik, dərs vəsaiti,
monoqrafiya və s. nəşr edilmişdir. Qeyd etmək
lazımdır ki, bu
dərslik və dərs vəsaitlərinin əksəriyyəti respublikada ilk dəfə
nəşr olunmuşdur. Bunlardan professor
Maral Manafovanın müəlliflik etdiyi “Mədəniyyət
tarixi və nəzəriyyəsi”, “Beynəlxalq
mədəni əlaqələr”
(I-II hissələr) “Muzeyşünaslıq” dərsliklərini
nümunə göstərmək
olar. Hazırda kafedra respublikanın kulturologiya sahəsi üzrə çox güclü elmi potensiala malik bir aparıcı elmi müəssisə
kimi fəaliyyət göstərir. Tədris, elm, ictimai
fəaliyyət sahəsində zəngin təcrübə və
ənənəyə malik olan kafedra bu gün respublikanın mədəniyyət sahəsində tanınan onlarla mütəxəssis
yetişdirmişdi. Respublikada mədəniyyət tarixi
və nəzəriyyəsi,
kulturologiya üzrə ilk dərsliklərin müəllifi olan
professor Maral Manafova, məhz həmin
kafedranın yetişdirməsidir. Hazırda isə, o,
universitetin elm və
yaradıcılıq işlər üzrə prorektoru kimi məsul vəzifəni
daşıyır. Nəinki universitet nəzdində, eləcə də
respublikada təşkil olunan bir
neçə kulturoloji layihələrdə professor M.Manafova fəal
şəkildə iştirak
etmişdir. Hazırda kafedraya respublikanın gənc kulturoloq
alimlərindən sayılan kulturologiya üzrə fəlsəfə
doktoru, dosent Sədaqət Əliyeva rəhbərlik edir. Kafedranın professor-müəllim heyəti təkcə “Kulturologiya” fakultəsində
deyil, universitetin bütün digər
fakultələrində mədəniyyətin müxtəlif
sahələrində çalışmaq üçün təhsil
alan gələcək mütəxəssislərdə
kulturoloji təfəkkürün formalaşması, onlarda mədəni
vərdiş və bacarıqların aşılanması missiyasını şərəflə yerinə
yetirirlər. Kulturoloq-pedaqoqlar
tədris etdikləri fənnlər
üzrə empirik-nəzəri
biliklərlə yanaşı, mədəni insan olmağın sirrlərinin də tələbələr tərəfindən mənimsənilməsinə xüsusi
həssaslıqla
yanaşırlar. Xüsusilə, incəsənətin müxtəlif sahələri üzrətəhsil alan tələbələrdə- rəssam,
aktyor, rejissor, müğənni, menecer, muzeyşünas,
kinoşünas, teatrşünaslarda
seçdikləri sənətlərə uyğun mədəni
davranış, ünsiyyət, nitq üzrə spesifik praktiki vərdişlərin
aşılanması da bu kafedra müəllimlərinin üzərinə düşən başlıca vəzifələrdən hesab
olunur. Əlbəttə, bütün bu
xüsusiyyətlər “Kulturologiya” kafedrasının fəaliyyət məzmununun əhatə diapozonunun çərçivələrinə aydınlıq gətirir. Belə nəticə çıxartmaq olar ki, gələcək mədəniyyət
və onun aparıcı qüvvələrinin təməli,
məhz elə bu kafedra
ilə bağlıdır.
Tədris müəssisəsinin
rəhbəri kimi universitetin
rektoru professor Timuçin Əfəndiyev bu məsələyə böyük həssaslıqla yanaşaraq
“Kulturologiya” kafedrasının elmi-yaradıcı potensialının yüksəldilməsinə tələbkarlıqla yanaşır, həmçinin bununla bağlı lazım olan qayğı və
diqqətini də əsirgəmir.
Kulturoloq-pedaqoqlar
respublika və respublikadan kənarda elmi məclislərdə universiteti
təmsil edirlər. 2012-ci ilin iyun ayının əvvəllərində
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin təşkil etdiyi
Kulturoloqların “Dövlətin inkişafında mədəniyyət
siyasətinin rolu” mövzusunda II Beynəlxalq Bakı Forumunda
müxtəlif ölkələrin ali təhsil müəssisələrindən
nümayəndələri ilə yanaşı,
ADMİU-nun da kulturoloq-alimləri maraqlı mövzularla
çıxış edərək kulturologiya elminin müasir
dövrdə mədəniyyət siyasəti ilə sırf
qarşılıqlı əlaqədə olduğunu
vurğuladılar. Kulturologiya fakültəsinin
professor-müəllim heyətinin nümayəndələri
prof. İ.Hüseynov “Kulturologiyanın tarixi bəşəriyyətin
mədəni varlığını və təkamülünü
tədqiq edən elm kimi”, dos. S.Əliyeva “Mədəniyyət,
modellər və qadın problemi”, Y.Əliyeva isə “XXI əsrdə
mədəni diplomatiya” mövzuları ilə həmin forumda maraqlı məruzələr
etmişdilər. Sevindirici hadisələrdən biri də
budur ki, universitetin 90 illik yubileyi
ilə əlaqədar olaraq “Kulturologiya” kafedrası
“Qloballaşma şəraitndə kulturoloji innovasiyalar və
sosial-mədəni inkişaf” mövzusunda yeni bir beynəlxalq elmi-nəzəri konfransa
ev sahibliyi etdi. 21-22 dekabr 2012-ci ildə
keçirilən konfransda
beynəlxalq nümayəndələr də iştirak etdilər. Bütün bunlar “Kulturologiya”
fakultəsinin öz fəaliyyətinin
çox məhsuldar dövrünü yaşadığını
sübut edir.
Leylaxanım ATAKİŞİYEVA,
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru
Xalq qəzeti.- 2013.- 17 fevral.- S. 6.