Tarixi
saxtalaşdırmaq cəhdləri yolverilməzdir
Azərbaycan xalqı zəngin
çalarlara malik bir tarixə sahibdir. Bu tarixin hansı məqamına nəzər
salsaq görə bilərik ki, dünyanın bir sıra
böyük dövlətləri ya ölkəmizə
işğalçılıq niyyəti ilə daxil olub, ya da
hansısa xəbis, naqis güclərdən, millətlərdən
xalqımıza, Vətənimizə qarşı istifadə
etməyə çalışıb. Azərbaycan tarixinin
hansı səhifəsini vərəqləsək orada, Vətənimizə
qarşı hansısa məkrli
düşmən planını görməmək,
hansısa bir xəyanətlə üz-üzə qalmamaq
mümkün deyil...
Bu
torpağın qədimliyi, millətin öz qanı bahasına Vətənini
qoruması, bu yolda canını belə verməyə hazır
olması bu yurdu keçilməz səddə çevirib. Elə
bu səbəbdəndir ki, həmin naqis, xəbis güclər
əllərinə imkan düşən kimi, bu xalqın tarixinə
qara yaxmaq, keçmişinə ləkə vurmaq,
yalan-böhtanlarla millətin tarixini saxtalaşdırmaq cəhdindən
hər bir vasitə ilə istifadə etmyə
çalışıblar. Amma buna nail ola bilməyiblər.
Çünki müəyyən bir zamanda yalanı doğru
donunda təqdim etmək olar, amma gec-tez həqiqət meydana
çıxır, əlahəzrət fakt özünü təqdim
edir...
Yazıçı
Əkrəm Naibovun “Daş yuxular” romanı da bütün məqamları
ilə Azərbaycan tarixinin saxtalaşdırılmasına
“xidmət” göstərən bir romandır, desək –
yanılmarıq. Mətləbə keçməzdən
öncə bir məqamı xüsusi olaraq vurğulamaq istəyirəm
ki, cəmiyyətdə tanınmış hər bir insan
addım atmazdan öncə dövlətini,
torpağını, millətini, yaşadığı cəmiyyəti
və öz ailəsini düşünməlidir. Əslində,
romanla bağlı hisslərimə söykənən təəssüratlarımı
qələmə almaq istəmirəm. Çünki hər
cümləsində, hər bir abzasında sətirlərin
arxasında Azərbaycan xalqına ironiya, millətimizin “barbar”
adlandırılması məntiqi boylanan bu əsər
haqqında danışmaq belə çətindir. Hər bir
ifadə Əkrəmin oxunun hədəfinin Azərbaycan
xalqına, Azərbaycan tarixinə yönəldildiyindən xəbər
verir. Bircə məqamı vurğulamaq istəyirəm ki,
heç olmasa, bu romanı yazanda bircə dəfə Xocalı
soyqırımında qarlar üzərində yatan körpənin
vəhşicəsinə eybəcər hala salınmış
siması Əkrəmin gözlərinin önündə
canlanmalı idi...
Bir
daha vurğulamaq istəyirəm ki, romanda əsas xətlərdən
biri Azərbaycan tarixinin saxtalaşdırılmasıdır
ki, bu da yolverilməzdir. Bu romanda Azərbaycan torpaqları, qədim
yurdlarımız “erməni məskəni” kimi qələmə
verilir, qədim köklərimiz olan əcdadlarımızdan –
albanlardan bizə yadigar qalan kilsələrimiz “erməni məbədi”
kimi xalqa sırınır. Bax, ən böyük həqarət,
ən böyük xəyanət buradadır...
Təbii
ki, Əkrəm Naibov tarixdən xəbərdardır. Hətta tarixin uzun və bəlli
yolu elə onun gözlərinin önündə keçib, 75
yaş az deyil. Elə insanda təəccüb doğuran da
budur, axı, onu nə məcbur etdi ki, tarixi məhz ermənilərin
xeyrinə saxtalaşdırsın? Ən azından roman
yazmağa və orada tarixin hansısa məqamlarını
işıqlandırmağa çalışan bir şəxs
ermənilərin bu torpaqlara nə zaman
köçürüldüyünü tapmalıydı...
Əkrəm
Naibov bilirdi ki, Rusiyanın himayəsi altında erməni
dövlətinin yaradılması, həmçinin ermənilərin
İran və Türkiyədən Rusiyanın işğal
etdiyi torpaqlara köçürülməsi təsadüfi
hadisə olmayıb, erməni-rus münasibətlərinin
qanunauyğun nəticəsi idi ki, bu münasibətlərin əsasını
rus və erməni tarixi ədəbiyyatında təbliğ
edildiyi kimi, yalnız ticarət əlaqələri deyil,
başlıca olaraq Şərqin müsəlman dövlətlərinə,
xüsusilə Türkiyəyə, XVIII əsrdən etibarən
isə həm də Azərbaycana qarşı düşmənçilik
münasibəti təşkil edirdi. Bəli, təəssüf
ki, vaxtilə Osmanlı Türkiyəsi ilə Azərbaycanın
Səfəvilər xanədanı arasında baş verən
münaqişələrin bizə miras qalan ən böyük
yaralarından biri də bu gün hər iki qardaşa
düşmən kəsilən erməni “qara yarası” oldu. Məhz
XVIII əsrin əvvəllərindən sonra Səfəvilərin
zəifləməsindən istifadə edən Pyotrun 1724-cü
il noyabrın 10-da ermənilərin Azərbaycanın Xəzər
dənizi sahillərində, Dərbənd və Bakı, həmçinin
Gilan, Mazandaran və Goran ərazilərində məskunlaşmasını
rəsmiləşdirən fərmanından sonra bu planın əsası
qoyuldu. Fərmana görə, ermənilər Rusiya
imperiyasının Cənubi Qafqazdan İran körfəzinə
kimi geniş əraziləri ələ keçirmək
planının həyata keçirilməsində “beşinci
qüvvə” rolunu oynamalı idilər. Bu planın bir hissəsi
kimi Rusiya generalları Azərbaycan əhalisini hansı yolla
olursa-olsun yaşadığı yerlərdən didərgin
salmaq əmri almışdılar. Amma Rusiyanın Qafqazdakı
hərbi uğursuzluqları onun ermənilərin planlı məskunlaşdırılması
siyasətini bir müddətə dondurdu. Ardınca isə
1828-ci ilin 10 fevralında imzalanmış Türkmənçay
müqaviləsinin şərtinə görə, 40000 erməni
Azərbaycanın müxtəlif ərazilərində məskunlaşdırıldı.
1829-cu ilin Ədirnə sülhünün nəticələrinə
görə isə, Osmanlı imperiyası ərazilərində
yaşayan 90000 erməni də Azərbaycanda yerləşdirildi.
Onlar əsasən Naxçıvan, İrəvan və
Qarabağ xanlıqlarında məskunlaşdırıldılar...
Bəli,
Əkrəm Naibov! Sənin “gəlmə”
adlandırdığın Azərbaycan xalqı bu
torpaqların keçmişi, dünəni, bugünü və
sabahıdır. Azərbaycan xalqı tarix yaranandan öz
torpağında yaşayır. Yuxarıda qeyd etdiyim
faktları bilmək üçün gözünüzdəki
erməni “pərdəsini” yana çəksəniz, əsl həqiqətləri
görə bilərsiniz. Hətta həmin dövrlərin məşhur
rus diplomatı Qriboyedov bu barədə yazırdı ki, erməni
əhalisi əsasən müsəlman torpaq sahiblərinin ərazilərində
yerləşdirilirdilər: “Onlar yavaş-yavaş müsəlman
əhalisini ərazilərdən sıxışdırıb
çıxarmağa başlamışdılar. Biz həmçinin
müsəlman əhalisini düşdükləri çətin
vəziyyətlə barışdırmağa və onları
inandırmağa çalışmalıyıq ki, bu çətinliklər
uzun sürməyəcək və ermənilər müvəqqəti
onlara yaşamağa icazə verilən ərazilərdə
daimi olaraq qalmayacaqlar”.
Amerika
alimi Castin Makkartinin yazılarında Cənubi Qafqazda, daha
doğrusu, Azərbaycanda erməni koloniyalarının
yaradılması haqqında bunlar qeyd olunub: “1828 və 1920-ci
illər arasında yerlərdə əhalinin demoqrafik tərkibini
ermənilərin xeyrinə dəyişmək siyasəti nəticəsində
iki milyondan çox müsəlman məcburi olaraq
yaşadıqları ərazilərdən sürgün
edilmiş və dəqiq məlum olmayan sayda insan isə qətlə
yetirilmişdir... Ruslar iki dəfə–1828 və 1854-cü illərdə
Şərqi Anadoluya hücum etmiş, lakin hər iki halda geri
çəkilməyə məcbur olmuşlar. Geri çəkilərkən
onlar özləri ilə 100000 ermənini də Qafqaza gətirmiş
və yurdlarından qovulmuş və məhv edilmiş
türklərin (azərbaycanlıların) yerlərində
yerləşdirmişdilər”.
Tarixən
yanaşdıqda isə vəziyyət tam aydın olur. Ermənilərin
əcdadlarının Qərbdən Şərqə:
Balkanlardan, yəni Avropadan Asiyaya, Qafqaza, o cümlədən
Azərbaycana miqrasiya prosesi mərhələ-mərhələ
əsrlər boyu davam edib. Hətta XX əsrin əvvəllərində
“ermənişünaslığın korifeyi” N.Adens
yazırdı ki, ermənilər Frakiyadan kimmerlər tərəfindən
Şərqi Asiyaya gətiriliblər. Rus qafqazşünası
İ.Şopen XIX əsrdə həmçinin belə hesab
edirdi ki, ermənilər gəlmədirlər.
Bu
deyilənlərin, fikrimizcə, şərhə ehtiyacı
yoxdur. O ki qaldı qədim yurdumuz olan İrəvanla
bağlı məsələyə... Rus imperatoru I Nikolayın
21 mart 1828-ci ildə verdiyi fərmana görə, Azərbaycanın
Naxçıvan və İrəvan xanlığı ləğv
olundu, onların yerində rus hakimləri tərəfindən
idarə olunan “Erməni mahalı” adlanan yeni inzibati qurum
yaradıldı. 1849-cu ildə bu mahalın adı dəyişdirilərək
Yerevan Quberniyası qoyuldu. Xalqımızın keçmişini dəqiqliyi ilə
bilməyən Əkrəm Naibovun Azərbaycan tarixinə
yaxdığı ləkənin ağrısı heç də
Nikolayın etdiyindən az deyil. Birisi, qədim yurd yerlərimizin
adını dəyişib, bir başqası isə utanmadan təxminən
200 ildən sonra bu şərəfsizliyə haqq
qazandırmağa çalışır...
Dini
məsələyə, kilsəyə gəldikdə isə...
Tarixi faktlara əsasən ermənilər 1836-cı ildə
rusların köməyi ilə Azərbaycanda o zaman fəaliyyət
göstərən Alban patriarxat kilsəsinin ləğv
olunmasına və onun mülklərinin erməni kilsəsinə
verilməsinə nail oldular. Bir qədər sonra
keçmiş Alban dövlətinin qərb əraziləri,
daha dəqiq desək, Qarabağ regionu ermənilərin XIX əsrdə
davam edən sıx məskunlaşması nəticəsində
dövlətçiliyini və dini müstəqilliyini itirdi və
həmin yerlərin əhalisinin
qreqorianlaşdırılması, yəni erməniləşdirilməsı
prosesi başlandı. Hətta rus tarixçisi Veliçko
yazırdı: “Səhvən erməni adlandırılan, əslində
isə erməni-qreqorian təriqətini qəbul edən və
yalnız üç-dörd əsr əvvəl erməniləşmə
prosesinə qədəm qoyan əhali müstəsnalıq təşkil
edirdi”.
Bunu
erməni müəllifi B.İşxanyan da təsdiq edərək
yazırdı: “Dağlıq Qarabağda məskunlaşmış
ermənilərin bir qismi yerli olub, qədim Alban xalqının
nəsilləri, bir qismi isə Türkiyə və İrandan
qaçmış və Azərbaycan torpaqlarında təqib və
təzyiqlərdən sığınacaq tapmış erməni
əhalisidir”...
Fikrimizcə,
Əkrəm Naibovun xalqımızın tarixinə
qarşı necə bir kin-küdurətlə
silahlandığı elə bu faktlardan bəllidir. Onun ən
kobud səhvi isə doğulub boya-başa
çatdığı və qədim Azərbaycan yurdu olan
Naxçıvanı, Ordubadı, qədim türk yurdu Əylisi
ermənilərlə bağlamağa
çalışmasıdır. Amma tarixin bütün dönəmlərinin
faktları, yazılı əlyazmalar, o cümlədən,
tarixi araşdırmalar bunu təkzib edir...
Həqiqət
isə belədir: Çar Rusiyasının ermənilər
Şimali Azərbaycana köçürmə siyasətində
Naxçıvan bölgəsinə də xüsusi yer
ayrılmışdı. Rusiya bu siyasətə haqq qazandırmaq
üçün İrəvan və Naxçıvan kimi tarixi
Azərbaycan ərazilərini erməni torpağı kimi qələmə
verməkdə davam edirdi. Çar I Nikolay İrəvan və
Naxçıvan xanlıqları əsasında “Erməni vilayəti”
yaradılması haqqında 1828-ci ilin martında fərman
verdi. Lakin qısa bir müddət sonra, 1840-cı ildə bu
vilayət ləğv olundu, beləliklə, həmin
ideyanın doğru olmadığı təsdiqini tapdı.
Buna baxmayaraq, 1828-1831-ci illərdə Naxçıvan bölgəsinə
xeyli sayda erməni köçürüldü.
Naxçıvan vilayəti və Ordubad dairəsinə
İrandan 2387 ailə, yaxud 11992 nəfər (6339 kişi, 5653
qadın), Türkiyədən 8 ailə, yaxud 27 nəfər
(17 kişi, 10 qadın) köçürülür. Qoy Əkrəm
bu faktlara diqqət yetirsin və Azərbaycan tarixini,
Naxçıvan, Ordubad tarixini saxtalaşdırmasın...
“Daş
yuxuları”nın ən böyük zərbələrindən
biri də Naxçıvanda guya türklərin erməniləri
qətlə yetirməsi, bunun qarşılığında isə
ermənilərin humanist bir millət olaraq təqdim
olunmasıdır. Əkrəm Naibov, təbii ki, erməni məsləhəti
ilə azərbaycanlıları hər zaman “qatil” obrazında
görüb. Bunun qarşılığında isə
Xocalını soyqırımına məruz qoyan,
torpaqlarımızı işğal edən ermənilər “məzlum”
qismində təqdim olunur... Bu ağılasığmazdır.
Çünki...
Terrorizm,
işğalçılıq ermənilərin xisləti olub
tarixən. Hətta ermənilərin cənubi Qafqazda ərazi
iddialarının ideoloji əsası 1885-ci il Fransada
yaranmış “Armenakan”, 1887-ci ildə Cenevrədə
yaradılan “Qnçaq” və 1890-cı ildə Tiflisdə əsası
qoyulan “Daşnaksütyun” terrorçu-millətçi
partiyalarının fəaliyyəti ilə bağlı olub. Bu
partiyalar Osmanlı imperiyası və İrandan qaçmış
ermənilərin yaşadığı əraziləri birləşdirmək
üçün bütün vasitələrdən, ən əsası
isə qiyam və terror aktlarından geniş istifadə etməyi
qarşılarına məqsəd qoyublar. “Qnçaq”
partiyasının proqramı xüsusilə bu fikri ifadə
edirdi: “Bütün şəraitlərdə türkləri və
kürdləri məhv etmək və öz xalqının
rifahına xəyanət etmiş ermənilərə aman verməyərək,
onlardan qisas almaq”.
Qırğınlara
gəldikdə isə... Təkcə, 1905-ci il avqustun 16-da
başlayan və avqustun 21-də bitən ermənilərin azərbaycanlılara
qarşı zülmü və qətl planı nəticəsində
Qarabağda yüzlərlə azərbaycanlı qətlə
yetirilib. Hətta bununla kifayətlənməyən ermənilər
1905-1906-cı illərdə Türkiyə və İrandan
muzdlu erməni döyüşçüləri gətirib azəri
türklərinə qarşı vuruşdururdular. Bu haqda tarixi
ədəbiyyatlarda kifayət qədər məlumatlar
vardır. Müsəlmanların öldürülməsində
Rusiya tərəfindən Qarabağa və Şuşa qəzasına
təyin edilən generalların da iştirakı olmuşdu.
Bunlardan general Qalaşşapov daha qəddar olmuşdur.
1904-1906-cı illər ərzində erməni
terrorçuları 209 adamı qətlə yetirmişlər
ki, bunların da əksəriyyəti siyasət adamları
olmuşdur.
Həmin
dövrdə və ondan sonrakı illərdə bu
qırğınlar davam edib. Özü də bu tək
Qarabağda baş verməyib, Azərbaycanın bir sıra
bölgələrində, ən əsası isə Əkrəmin
yazdığının əksinə, Naxçıvanda da
baş verib, ermənilər azərbaycanlıları kütləvi
şəkildə qətlə yetirib. Təbii ki, azərbaycanlıların
soyqırımı tarixinin öyrənilməsi bu günə
qədər mürəkkəb yol keçib. 1905-1906-cı illər
azərbaycanlı soyqırımına M.S.Ordubadi və M.M.Nəvvabın
əsərlərində əsasən düzgün qiymət
verilib. 1918-1920-ci illər hadisələri də milli
qırğın kimi qiymətləndirilməlidir.
Çünki 1905-1906-cı illərdə Naxçıvanda
baş verən hadisələr zamanı ermənilərin
Naxçıvanda törətdikləri vəhşiliklər
iki mərhələdən ibarət olub: 1905-ci il 5-12 may və
26-30 noyabr. Həmin dövrdə ermənilərin azərbaycanlıların
başına gətirdiklərini öyrənmək
üçün tarixi faktlara müpaciət etmək və Məmməd
Səid Ordubadinin “Qanlı illər” əsərini də oxumaq
kifayət edir.
1918-1920-ci
illərdə bu qırğınlar daha amansız şəkil
alıb. Bu dövrdə də Naxçıvan bölgəsi
hadisələrin mərkəzində olmuşdu. Ermənilərin
bütün cidd-cəhdlərinə baxmayaraq,
Naxçıvanı Azərbaycandan qoparmaq səyləri
boşa çıxdı. Bunun qarşılığında
isə onlar yeni yaranmış Cümhuriyyətin əsgəri
gücünün zəifliyindən istifadə edib Azərbaycana,
Naxçıvana hücumlar etdilər. Yəqin ki, Əkrəmin
böyük sevgi ilə “yad etdiyi” tayqulaq Andronikin
Naxçıvanda törətdiyi qırğınların
qarşısını almaq üçünsə Qafqaz
İslam Ordusunun komutanlarından olan Ədif paşanın (o Ədif
paşanın ki, Əkrəm Naibov onu düşmən qismində
təqdim edir) rəhbərliyi altında Naxçıvanın
xilası üçün Türkiyədən kömək gəlir.
Bu kömək sayəsində Naxçıvan
torpağındakı qırğınların
qarşısı alınır, azərbaycanlılar erməni
fitnəsindən və terrorundan qurtulur...
...Həqiqəti
demək üçün, ümumiyyətlə, hansı dindən
və ya hansı millətdən olmağın əsas deyil.
Bunun üçün, sadəcə, bir keyfiyyətə-insanlığa
və həqiqəti qəbul etmək bacarığına
malik olmaq gərəkdir. Məsələn, elə xristian əsilli
insanlar var ki, onlar erməni yalanlarının ifşasında əhəmiyyətli
rol oynayıblar. Onlardan biri olan avstriyalı Erik Fayqlın
çəkdiyi “Türklərin gəldikləri yerlər” və
“Türklərin getdikləri yerlər” (Osmanlı
imperiyasının təşəkkülü və süqutu
haqqında) individual televiziya filmlərində qədim türk
torpaqları haqqında məlumat verilib. Bundan başqa,
professor Fayqlın tarixi araşdırmaları əsasında
“Bardo” və “Dirçəliş” kimi filmlər də çəkilib.
Vyana Universitetinin professoru Erik Fayql erməni terrorizminin
gerçək üzünü ortaya çıxaran bir
neçə əsərin müəllifidir. Bu əsərlər
ingilis, alman, fransız, rus dillərində yüksək tirajla
nəşr olunub. Türkiyənin məşhur köşə
yazarı Namiq Kamal Zeybək professor Fayqlın erməni
terrorizminə həsr olunmuş kitablarını belə
xarakterizə edib: “Erməni terrorizmi haqqında təsəvvürü
olmayan adi bir şəxs belə professor Fayqlın
kitabını oxuduqdan sonra bu iyrəncliyin gerçək
üzünü dərk edə və erməni terrorizminə
bütün həyatı boyu nifrət edə bilər”.
E.Fayql
mətbuata açıqlamalarında dəfələrlə
bildirib ki, “mənim məqsədim həmişə erməni xalqına
qarşı deyil, erməni terrorizminə qarşı
mübarizə aparmaq olub. Qarabağ münaqişəsi
başladıqdan sonra isə bütün diqqətim Azərbaycanda
cərəyan edən hadisələrə yönəldi və
ölkənizin tarixi ilə daha dərindən maraqlanmağa
başladım”.
E.Fayql
bildirir ki, “dünya erməniliyi bütün dünyaya dönə-dönə
xatırladır ki, 1915-ci ildə 1,5 milyon erməni vəhşicəsinə
qətlə yetirilmişdir. Bu rəqəmin özünün
ağ yalan olması başqa bir mövzunun söhbətidir.
Üzərinə böyük formatda “1915-ci il” həkk
olunmuş bu tüstü pərdəsinin arxasında başqa
illər gizlədilərək görünməz edilir: Qərbi
Azərbaycanın zaman-zaman itirilmiş torpaqları və
Xocalı həmin faciədə bir zirvə nöqtəsi
olacaq. Bütün dünyaya uydurma soyqırım haqqında
car çəkməklə ermənilər ictimaiyyətin diqqətini
bu gün etdikləri haqsızlıqlardan, Xocalıda və bir
çox digər Azərbaycan ərazilərində törətdikləri
cinayətlərdən yayındırmağa
çalışırlar”.
Fayqlla
yanaşı, tanınmış ABŞ
yazıçısı Samuel Viims özünün “Ermənistan:
terrorçu xristian dövlətinin sirləri” kitabında
yazır ki, “mən erməni mənşəli
amerikalıların 150 yaşlı “qədim” vətənlərini
mükafatlandırmaq üçün türklərdən, eləcə
də, Amerika xristianlarından böyük məbləğdə
pul vəsaiti qoparmaq məqsədilə soyqırımı və
qətllərlə bağlı uydurma və yalanlar
yaydığını sübut edən faktlar aşkar
etmişəm”.
Samuel
Viims kitabında yazır ki, 1918-ci ildə kiçik bir ərazidə
erməni dövlətinin yarandığı vaxtdan o,
qonşuları Gürcüstana, Osmanlı imperiyasına və
Azərbaycana qarşı torpaq iddiaları irəli sürməyə
başlamışdır. Kitabda eləcə də
tanınmış tarixçi alim Oqust Karyerin fikri verilir. O,
ermənilərin yalnız Nuh peyğəmbərin gəmisinin
qalıqlarının Ararat dağında
tapıldığına görə guya ermənilər Nuh
peyğəmbərin nəslindən olan Haykın törəmələri,
Şərqi Anadolunun isə başdan-başa erməni
torpaqları olması barədə iddialarını rədd
edir. Beləliklə, ermənilərin mənşəyi barədə
məlumatlar uydurmalara, daha dəqiq desək, ağ yalana əsaslanır.
Amerika
alimi kitabında Qarabağ problemi ilə bağlı qeyd edir
ki, 1800-cü ildə Qafqaz regionunda çox az sayda erməni
tapmaq olardı. Rusiya mənbələrinə istinad edilərsə,
Qafqaz bölgəsinin Rusiyaya birləşdirildiyi dövrdə
Qarabağda 90 min nəfər yaşayırdı. Orada
böyük şəhər və 600 kənd var idi.
Onların 150-sində ermənilər yaşayırdılar.
Ancaq dağlılar zorla köçürüldükdən
sonra ermənilər burada üstünlük təşkil etdi.
1907-1912-ci illərdə Rusiya çarizmi yarım milyondan
çox erməninin İrandan və Osmanlı dövlətindən
əsasən müsəlman azərbaycanlılarının
yaşadığı Qars, İrəvan və Yelizavetpola (Gəncə)
köçməsinə kömək etdi. Başqa sözlə,
geosiyasi mənafelər naminə Qafqazda demoqrafik dəyişikliklər
edildi. XX əsrin əvvəllərində Qarabağdan
çıxan bircə yol var idi. O da Bakıya gedirdi. Ermənistana
isə heç bir yol yox idi. Təkcə
bu fakt çox şeydən xəbər verirdi. Bəlkə
elə buna görə, hətta bolşeviklər də etiraf
etmişdilər ki, Qarabağ həmişə Azərbaycan
torpağı olmuşdur...
Bəli, bu növbəti faktdır ki, artıq erməni
fitnəkarlığı bütün dünya
üçün bəlli bir məsələdir. Maraqlıdır ki, bəzən
hissə qapılan insanlar sülh sözünü, humanizm
sözünü bir az ifrat dərəcədə
qavrayaraq həqiqətləri belə bu “humanizmin” arxasında
gizlətməyə çalışırlar. Amma həqiqət
elə bir məfhumdur ki, istər-istəməz, tez va ya gec özünü göstərəcək.
Əgər bu gün ermənilərin azərbaycanlılara
tutduqları divanı, etdikləri terror hadisələrini
dünyaya nümayiş etdirmək lazım gələrsə,
bunun üçün uzağa getmək lazım deyil. Elə, ermənilərin “ideoloqlarından” sayılan
Zori Balayanın yazdıqlarına nəzər salmaq bəs
edir. O, “Ruhumuzun dirçəlişi” adlı kitabında
1992-ci ilin 26 fevralında Xocalıda törətdikləri soyqırımı
haqqında yazır: “Biz Xaçaturla ələ
keçirdiyimiz evə girərkən əsgərlərimiz 13
yaşlı bir türk uşağını pəncərəyə
mismarlamışdılar. Türk
uşağı çox səs-küy salmasın deyə,
Xaçatur uşağın anasının kəsilmiş
döşünü onun ağzına soxdu. Daha sonra 13 yaşındakı türkün
başından, sinəsindən və qarnından dərisini
soydum. Saata baxdım, türk
uşağı 7 dəqiqə sonra qan itirərək
dünyasını dəyişdi. Ruhum
sevincdən qürurlandı. Xaçatur
daha sonra ölmüş türk uşağının cəsədini
hissə-hissə doğradı və bu türklə eyni
kökdən olan itlərə atdı. Axşam
eyni şeyi daha 3 türk uşağına etdik. Mən bir erməni kimi öz vəzifəmi yerinə
yetirdim. Bilirdim ki, hər bir erməni hərəkətlərimizlə
fəxr duyacaq” ...Artıq şərhə ehtiyac varmı?
Daha bir
erməni müəllif, hazırda Livanda məskunlaşmış
yazıçı-jurnalist David Xerdiyan Xocalıda ermənilərin
Azərbaycan türklərinin başına gətirdikləri
müsibətləri “Xaç uğrunda” kitabında fəxrlə
xatırlayır. “Xaç uğrunda” kitabının
19-76-cı səhifələrində Xocalı
soyqırımından yazır: “Səhərin soyuğunda biz
Daşbulaq yaxınlığındakı bataqlıqdan
keçmək üçün ölülərdən
körpü düzəltməli olduq. Mən
ölülərin üstünə getmək istəmədim.
Bunu görən podpolkovnik Ohanyan mənə
işarə etdi ki, qorxmayın. Mən
ayağımı 9-11 yaşlı qız meyitinin sinəsinə
basıb addımlamağa başladım. Mənim
ayaqlarım və şalvarım qan içində idi. Və
mən beləcə 1200 meyitin üstündən
keçdim”... Bu cür
dəhşətləri törədənlər necə
humanizmdən danışa bilər? Onların humanizm
anlayışının hansı vəziyyətdə
olduğu elə bu kimi misallardan bəlli deyilmi!?
Bir hakimin siyasətlə məşğul olmağına
qanun yol vermir.
Mən də bir yazıçı, ziyalı
kimi öz təəssüratlarımı və vətəndaş
mövqeyimi bölüşməyə
çalışdım. Bütün bu
deyilənlər, yazılanlar isə birmənalı şəkildə
əsl həqiqəti əks etdirən faktlardır. Bu faktlar birmənalı şəkildə Azərbaycan
tarixinin saflığını, keçmişini hər bir
insana açıb göstərir. Ermənilərin
bu torpağa köçürülməsi ilə başlanan
intriqalar isə bu günün rakursunda tarixi sənədlərə
və həqiqətlərə söykənilərək
müzakirə edilməlidir. Ermənilərə ucuz
humanizm “qayğısı” göstərənlər buna Azərbaycan
tarixinin saxtalaşdırılması ilə nail olmağa
çalışmamalıdırlar. Təəssüf
ki, Əkrəm Naibov da psevdohumanizm iddiaları və bəlkə
də erməni sevgisinin təsiri ilə bu tarixi həqiqətləri
ayaqlar altına atmağa cəhd göstərdi. Elə bu səbəbdən də Azərbaycan
xalqı birmənalı şəkildə onu öz
yazıçısı adlandırmaqdan imtina etdi. Və nəhayət, möhtərəm Prezidentimiz cənab
İlham Əliyevin imzaladığı sərəncamlara əsasən
onun “Xalq yazıçısı” titulu əlindən
alındı, fərdi təqaüddən məhrum edildi.
Bu, ilahi ədalət idi. Əgər Əkrəm
bu torpağa şər atırsa, bu Vətəni ləkələməyə
çalışırsa, bu xalqı “barbar” kimi təqdim etmək
istəyirsə, deməli, bu xalqdan, bu millətdən, bu
torpaqdan deyil...
Ənvər SEYİDOV,
yazıçı-dramaturq,
professor
Xalq qəzeti.- 2013.- 12 mart.- S. 9.