BASELWORLD CƏVAHİRATLARI
- tezliklə Bakıda!
Dünyada saatsazlıq və zərgərlik sənayesinin ən əhəmiyyətli və çox güman, ən geniş miqyaslı tədbirlərindən sayılan BaselWorld sərgi-yarmarkası artıq neçə ildir ki, İsveçrənin Bazel şəhərində keçirilir. Hər ilin baharında tanınmış saat və zinət əşyaları istehsalçıları, onların gerçək və gələcək tərəfdaşları, həmçinin zərgərlik və saatsazlıq sənətinin çoxsaylı xiridarları bura yığışır. 2013-cü ildəki sərgidə 1450 eksponat nümayiş etdirilib, yüz ölkədən təşrif buyurmuş qonaqların sayı isə 120 min nəfəri keçib: bu qədər insan dəbdəbə mühitindən həzz alaraq 141 min kvadratmetrdən artıq ərazidə yerləşmiş sayı bilinməyən stendlərdəki zəngin eksponatlarla, incə çeşidlərlə tanış ola biliblər!
Artıq
uzun müddətdir ki, lüks seqmentinin ən nəhəng
dünya brendlərinin iti nəzərlərini özünə
cəlb edən Azərbaycan da Bazeldə təmsil olunur.
Müxbirimiz
İsveçrənin “BaselWorld Daily News” qəzetinin müxbiri
ilə birlikdə sərgidə iştirak etmiş
“İtaldizain Group” şirkətinin baş direktoru cənab
Elçin Zeynalovdan müsahibə alıb.
-
İşləriniz necədir? Biznesinizdə nə yenilik?
-
Sualınıza müsbət cavab alacağınıza ümid
bəslənilir və mən də öz cavabımla sizi məyus
etməyəcəyəm. İşlərimiz
pis getmir, üstəlik,
məşğul olduğumuz biznes yetərincə yüksək inkişaf göstəriciləri nümayiş etdirir.
Biz yeni-yeni
satış yerləri açır, öz
çoxbrendli butiklərimizin
çeşidlərini zənginləşdirir
və eyni zamanda, multibrend salonlarda təmsil
olunan tərəfdaşlarımızın
sayını artırırıq. Azərbaycan
iqtisadiyyatının dinamik inkişafı
- ümumiyyətlə, bizim zəmanəmizin
ən mühüm əlamətlərindən
biridir və “İtaldizain”
şirkəti milli lüks
industriyasının (sənayesinin) bayraqdarlarından biri kimi ölkənin
addımladığı tempə uyğunlaşmaqdan
ötrü hər şeyi
edir.
–
Sizin şirkətiniz üçün
BaselWorld
sərgisinin əhəmiyyəti nədədir?
–
Bizim şirkətimiz təkcə Azərbaycanda deyil,
ümumiyyətlə, Cənubi Qafqazda lüks
industriyasının ən nəhəng riteylerlərindən
biridir. Bizim biznesin
ən mühüm istiqamətlərindən
biri top saat və zərgərlik brendləri olduğundan, məlum məsələdir ki, biz hər il Bazelə gəlirik. Bizim
üçün BaselWorld
sərgisini müntəzəm ziyarət etmək son dərəcə vacibdir
- bu, zərgərlik və saatsazlıq
yeniliklərini hamıdan əvvəl öyrənməkdir. Bizim
müştərilərimiz çox tələbkardırlar,
onlar zərgərlik və saatsazlıq kimi zərif sənətləri çox yaxşı bilir
və biz də onların yüksək tələblərinə
müvafiq cavab vermək
üçün fəaliyyət göstərməliyik.
-
Sizin fikrinizcə, Azərbaycanın saat və zərgərlik
bazarı dünyanın digər analoji bazarlarından nə ilə
fərqlənir?
- Bizim fərqlərimiz daha çox tarixən formalaşıb. Bildiyiniz kimi, Azərbaycan sürətlə inkişaf etməkdə olan gənc müstəqil dövlətdir. XXI əsrin əvvəlində Azərbaycan öz regionunda və bütün keçmiş postsovet məkanında iqtisadiyyatın inkişafına görə birinci yerə çıxıb. Üstəlik, Azərbaycan regionda və onun hüdudlarından kənarda nəhəng yatırımlar edən sərmayəçi dövlətə çevrilib. Həm iqtisadçı ekspertlər, həm də Azərbaycana yolu düşən xarici vətəndaşlar göz qarşısında olan inkişafımızın sürətinə heyrətlənməyə bilmirlər. Şübhəsiz ki, ümumi inkişaf lüks industriyasına da, dəbdəbə bazarına da aiddir. Bakıda təmsilçiliyini açan ən məşhur dünya brendlərinin sayı gündən-günə artır, paytaxtda məşhur saat və zərgərlik markalarının adları həkk edilmiş lövhələrin sayı getdikcə çoxalır. Elə bizim ən böyük fərqimiz - inkişafın tempi və Bakının dünyanın paytaxtları cərgəsində irəliləmə sürətidir.
-
BaselWorld sərgisində neçə dəfə olmusunuz?
-
Şübhəsiz ki, BaselWorld sərgi-yarmarkası biznesin
inkişafından ötrü çox faydalıdır. Amma bu sərgi həm də
yaxşı saat və gözəl zərgərlik
əşyalarının bütün pərəstişkarları
üçün dünya
miqyaslı heyrətamiz hadisə kimi də
maraqlıdır. Dünyanın heç bir yerində bütün
sahələri bütövlükdə bu
qədər dolğun təmsil edəcək
lüks məhsulların rəngarəngliyini
görmək qeyri-mümkündür. Mən
2003-cü ildən bəri müntəzəm surətdə
Bazeldə oluram, hər dəfə də
məxsusi “Bazel energetikasından” enerji alıram.
– Bu
dəfəki sərgi sizdə xüsusi bir təəssürat
oyatdımı?
– 2013-cü ilin sərgisi mənə
xüsusilə sanballı təsir bağışladı və
yeni, birləşmiş pavilyon xeyli iri və səmərəlidir.
Burada iki və hətta
üçmərtəbəli stendlər də
quraşdırmaq mümkün olmuşdu. Belə bir mənzərə
xoş təəssürat oyadır!
Ümumiyyətlə, BaselWorld sərgisinin
nə qədər dəyişdiyi göz
qabağındadır. Mühüm maliyyə
axını vardır, təşkilatçıların yorulmaz və çox kreativ işi də məlumdur.
– Hansı saatlar sizin diqqətinizi çəkdi?
– Ulysse Nardin markası sərgidə məhdud sayda “Strangers in
the Night” melodiyasını çalan
Stranger saatını, həmçinin
Skeleton Tourbillon modelini
təqdim etdi.
***
Ulysse Nardin markasından Skeleton Tourbillon qol saatı - manufaktura
skeleton mexanizminə malik ilk modeldir. Orijinal yenilik əl
ilə qurulan, manufaktura istehsalı sayılan Ulysse Nardin UN170 skeleton kalibrinin bazasında yığılıb. Bütün siferblat skeletonlaşdırılıb,
qara rum rəqəmləri
və saat göstəriciləri saatın
flanesində (yumru dairəsində) yerləşdirilib.
Mexanizm 23 daşdan yığılıb, saat
18 000 yarımrəqs tezliyi
ilə təchiz edilib, 170 saat gediş ehtiyatı var. Ulysse Nardin markasından Skeleton Tourbillon saatının buraxılışı məhduddur:
18 karatlıq çəhrayı
qızıl korpusda 99
nüsxə və platində 99 nüsxə.
***
Ulysse Nardin markasından Stranger - ştift mütəkkəli saat- musiqili mücrüdür.
Saat “Strangers in the Night” melodiyasını hansı düymənin basılmağından
asılı olaraq, ya hər saatın tamamında, ya da sahibi istəyən
zaman çalır. Bu saatın da
cəmi 99 nüsxəsi
düzəldiləcək.
***
Blancpain markasının Le Brassus Tourbillon Carrousel modelini də xüsusi qeyd etmək istərdim. Saatsazlıq tarixində ilk dəfə
olaraq, bu modeldə turbiyon və karusel kimi iki mürəkkəb
qurğudan istifadə
edilir.
***
Turbiyon və karusel cazibə qüvvəsinin saat mexanizminin işinə təsirini kompensasiya etmək üçün
nəzərdə tutulmuş
iki əsas qurğudur. Saatsazlıq tarixində ilk dəfə
Blancpain Le Brassus Tourbillon Carrousel saatında bu
iki mürəkkəb
qurğudan eyni vaxtda istifadə edilib. Le Brassüdəki saat manufakturası turbiyon və karuseli, mürəkkəb
saat markası üçün iki rəmzi bir modeldə birləşdirərək,
onu “süzən” turbiyon (“12 saat” vəziyyətində), “süzən”
karusel (“6 saat” vəziyyətində) və
tarix indikatoru (“3 saat” vəziyyətində)
ilə təchiz edərək, əsl texniki sıçrayışa imza
atıb.
***
Hələlik Bakıda az tanınan “Bell&Ross” markası isə hava sürətini
ölçənə bənzəyən
saatı buraxmaqla, özünün BR-01 aviation xəttini
davam etdirib. Bu model aviasiya pərəstişkarlarının
ürəyincə olacaq!
***
2013-cü
ildə “Bell&Ross” markası ötən il götürdüyü
kursu davam etdirir. O zaman “Bell&Ross” öz dizaynı ilə görkəmcə aviasiya cihazlarını: altimetr, üfüq xətti indikatoru və koordinatorunu xatırladan
model seriyasını buraxmışdı.
Bu dəfə növbə
cihaz panelinin daha üç alətinə: hava sürəti ölçəninə,
şaquli sürət
indikatoru və istiqamət indikatoruna yetişib. Bu modellərin
hər biri 999 nüsxə buraxılıb.
***
Əgər cihazlardan danışırıqsa,
yüksəkliyi ölçən
və hava proqnozu verən “Breva Genie 01” kimi heyrətamiz saatı xatırlatmamaq olmaz.
- Zərgərlik brendlərindəki
yeniliklər barədə
fikrinizi bilmək olarmı?
– Şübhəsiz ki,
bütün brendlər
BaselWorld üçün
möhtəşəm kolleksiyalar
hazırlamışdılar.Bakılıların
çox sevdiyi brendləridən olan Chopard “For You” yüksək
zərgərlik kolleksiyasını
təqdim etdi.
Hər şeydən
çox öz tarixi pasxa bayramı
yumurtaları ilə məşhur olan əfsanəvi Faberge firmasının
bənzərsiz La Esmeralda sinəbəndini
xatırlamaya bilmərəm. Fransanın
Messika zərgərlik
evinin yeni kolleksiyaları da çox gözəl idi, de Grisogono isə yeni Sugar saat kolleksiyasında qadınların biganə qala bilmədiyi iki məqamı - şirniyyatı və zərgərlik bəzəklərini
birləşdirib.
- BaselWorld - yüzlərlə stend deməkdir. Bəs bütün qeyri-adi
stendlər arasında
fərqlənən hansısa
stend vardımı?
- Heç şübhəsiz
ki, bu, yapon
layihəçisi Tokucino
Yoşayokonun təxəyyülünün
məhsulu olan
“Swarovski” stendi idi. “Wings of Sparkle” adlanan stend birləşərək
kristala oxşar strukturlar yaradan 22856 işıq diodlarından ibarət idi. Daha çox effektə nail olmaqdan ötrü stend güzgü səthli
253230 əksetdiricidən yığılmış,
yeddi metr hündürlükdə tağ
divar ilə əhatə edilmişdi! O
möhtəşəmliyi əlbəttə,
sözlə təsvir
etmək mümkün
deyil, amma inanın ki, ağlasığmaz gözəllik
yaradılmışdı.
- Yəqin ki, sizi heyrətləndirənləri
sadalasaq, siyahı uzanar...
- Hər şeydən çox Bazeldə Azərbaycana və Azərbaycan bazarına göstərilən
diqqət və maraq insanı fərəhləndirir. “BaselWorld Daily News” qəzetində
mənimlə müsahibənin
dərc edilməsi, Azərbaycana dair davamlı sorğu-suallar, çoxsaylı əməkdaşlıq
təklifləri... buna
sübutdur. Bunlar çox
xoş duyğulardır,
bu maraq çox şeydən xəbər verir.
– Bazel sərgisi
2013-cü il mayın
2-də başa çatdı.
Bəs BaselWorld 2014 sərgisinə
nə vaxt hazırlaşmağa başlayacaqsınız?
– Biz hazırlığa 2013-cü il mayın 3-dən başlamışıq. Planlarımız böyükdür.
Xalq qəzeti.- 2013.- 14 may.- S. 11.