Elmar MƏMMƏDYAROV: Azərbaycan ilə
Rusiya arasında münasibətlərin səviyyəsi
yüksəkdir
AzərTAc-ın xəbər verdiyi
kimi, Azərbaycanın xarici
işlər naziri Elmar
Məmmədyarov mayın 20-21-də Moskvada
Rusiyanın xarici işlər naziri Sergey Lavrovla
danışıqlar aparmışdır. Azərbaycan naziri səfər zamanı Rusiyanın “Nezavisimaya qazeta” nəşrinə
müsahibə vermişdir. E.Məmmədyarov
qəzetin müxbiri ilə söhbət əsnasında
Rusiya-Azərbaycan münasibətlərinin vəziyyətindən,
Qarabağ münaqişəsinin həlli
problemindən danışmış, bir
sıra suallara cavab vermişdir.
E.Məmmədyarov
Qəbələ RLS-in icarəyə götürülməsinə
dair müqavilənin
vaxtının uzadılmaması və Azərbaycan neftinin
Novorossiysk neft kəməri ilə nəqlinə dair müqavilənin
ləğv edilməsi barədə suala cavab verərək
qeyd etmişdir ki, Azərbaycan ilə Rusiya arasında
münasibətlərin səviyyəsi yüksəkdir:
müqavilə-hüquq bazası çox genişdir (182 sənəd), daha 38 sənəd imzalanmaq ərəfəsindədir.
Sözügedən müqavilələr iqtisadi
səbəblərdən ləğv edilmişdir.
Nazir demişdir:
“Prinsipcə biz maraqlarımıza, mehriban qonşuluq
münasibətlərimizə hörmətlə
yanaşırıq, Rusiyada nələrin baş verdiyini başa düşürük.
Moskva da elə. Bütün bunlar strateji tərəfdaşlıq adlanır”.
E.Məmmədyarov
Azərbaycan ərazisində ATƏT-in nümayəndəliyinin
statusundan danışarkən vurğulamışdır ki,
Bakı ATƏT-in regiondakı fəaliyyətində ikili
standartlarla, hətta ölkələrdəki daxili vəziyyətin
qiymətləndirilməsində belə ikili standartlarla
üzləşir. O demişdir: “Məsələn, prezidentliyə namizədlərdən
birinin başqasını güllə ilə
vurmaq cəhdi və ya
üçüncüsünün
aclıq elan etməsi təşkilatın
rəsmi hesabatlarında əksini tapmır, seçkilər isə
şəffaf və demokratik seçkilər
kimi səciyyələndirilir. Amma o biri
ölkədə proseslər mikroskop
altında öyrənilir”.
Azərbaycan
naziri “Nezavisimaya qazeta”ya müsahibəsində Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həllinə
toxunaraq demişdir: “Azərbaycan ilə Ermənistanın
mövqeyini başa düşmək üçün
2004-cü ildən etibarən həmkarım Vardan Oskanyanla
çoxlu sayda görüş
keçirmişik. Bu, tarixə “Praqa prosesi” kimi düşmüşdür.
Belə bir nöqteyi-nəzər vardı
ki, çətinlik yaradan
element hərbi amildir
- Ermənistan silahlı qüvvələrinin
Azərbaycan ərazisində olmasıdır. Yəni Qarabağa toxunmuruq. Başa düşürük ki, status problemi vardır, çünki
parlament vaxtilə Qarabağın muxtar vilayət statusunu ləğv
etmişdir, lakin status məsələsinin həllinə
keçməzdən əvvəl, - bu isə
hüquqi müstəvidən olan bir məsələdir,
- danışıqlar masasını dolaşıqlıqlardan
təmizləmək lazımdır. İndiki halda bu, hərbi amilin mövcud olması, zor tətbiq
edilməsi, erməni silahlı qüvvələrinin azərbaycanlı
əhalinin olmadığı Azərbaycan ərazilərində
yerləşməsi, qaçqınlar və məcburi
köçkünlər kimi
partlayış təhlükəli sosial elementin olması və sairədir.
Danışıqların aparıldığı Madrid prinsiplərinin mahiyyəti nədən
ibarətdir? Dağlıq Qarabağın ətrafındakı
yeddi rayon qəti
müəyyən edilmiş vaxtda bizə qaytarılır, əvəzində
erməni tərəfinə təhlükəsizliyinin təmin
olunması ilə bərabər, Qarabağın müvəqqəti
statusu verilir. Üstəgəl
iqtisadi inkişaf,
qaçqınların qaytarılması, kommunikasiyaların
açılması, indiki məqamda orada, - bu isə Azərbaycan ərazisinin, demək olar, 20 faizidir, - insanların məhrum olduğu normal və hərtərəfli
həyatın yenidən təmin edilməsi. Bunu
Qarabağın statusunu müəyyənləşdirməyin
lazım olduğunu, ilk
növbədə Azərbaycanın maraqlarına cavab verdiyini başa düşərək, tədricən
etmək lazımdır, çünki o, bizim ərazimizdə “boz zonadır”. Məsələni erməni tərəfi
ilə birlikdə həll etməyə hazırıq. Nazirin sözlərinə görə, Azərbaycan
bir neçə il əvvəl
Rusiyanın köməyi ilə təşkil edilmiş
qarşılıqlı səfərlərin bərpa
olunmasını təklif edir. Bu qəbildən
iki səfər baş
tutmuşdur, lakin sonradan ermənilər tərəfindən
qarşısı alınmışdır. Ölkələr
get-gedə bir-birindən daha çox uzaqlaşırlar. İqtisadiyyat
müxtəlif münaqişələrin nizama
salınması nöqteyi-nəzərindən böyük
rol oynayır. Azərbaycan XİN-in başçısı demişdir: “Hərbi əməliyyatların
olmasını istəməzdik”.
E.Məmmədyarov
ABŞ-ın Xəzərdən keçən marşrutdan
istifadə edərək, qoşunlarını
Əfqanıstandan çıxarmaq niyyəti barədə
sualı cavablandıraraq
demişdir: “2014-cü ildən etibarən üç
marşrutu nəzərdə tutan multimodal daşınmalar tətbiq
ediləcəkdir. Bunlardan biri
Özbəkistan və Rusiyadan keçən
Şimal marşrutudur.
İkincisi Kəraçi ərazisindən
keçir. Üçüncü
marşrut isə təyyarə ilə
Bakıya sonra dəmir yolu
ilə ya Gürcüstanın Qara dəniz limanlarınadək uzanır, ya da bu
il işə salınacaq
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə Türkiyənin
ərazisindən keçir. Hər üç marşrut
gözdən keçirilir. Bu marşrutlardan
hansından istifadə olunacağını isə NATO-nun rəhbərliyi həll etməlidir. Özü də Xəzərdən istifadə
olunması məsələsi hələ ki
müzakirə mərhələsindədir”. E.Məmmədyarovun
sözlərinə görə, Xəzəryanı dövlətlər
Xəzər sahillərində üçüncü
ölkələrin hərbi obyektlərinin olmaması məsələsini
müzakirə edirlər. Azərbaycan qanunvericiliyinə
görə, ölkə ərazisində xarici
hərbi bazanın olması istisna edilir.
Nazir Azərbaycanın İsraillə hərbi-texniki əməkdaşlığının İran ilə münasibətlərə necə təsir göstərməsi barədə suala cavab verərək bildirmişdir ki, Azərbaycan həmişə özünün milli maraqlarından çıxış edərək siyasət yeritməyə çalışır. O demişdir: “Bu günlərdə iranlı həmkarım Əli Əkbər Salehi ilə səmimi söhbətim oldu. O, məni Tehrana konfransa dəvət etdi, lakin təəssüf ki, gedə bilmədim. Salehinin özü İranda prezident seçkilərinə qədər Bakıya gəlmək arzusunda olduğunu bildirmişdir. Buna baxmayaraq, bütün qonşularda olduğu kimi, narahatlıq doğuran məqamlar vardır. Lakin biz ümumi dil tapırıq. Məsələn, Tehranda saxlanılmış Azərbaycan vətəndaşları bu günlərdə azadlığa buraxılmışdır”.
Fəridə
ABDULLAYEVA
AzərTAc-ın xüsusi müxbiri
Moskva
Xalq qəzeti.- 2013.- 24 may.- S. 6.