Xalq öz qəlbinin
hökmü ilə
ən düzgün
seçimini etdi
Azərbaycan xalqı şəffaf, demokratik və ədalətli seçki keçirmək iqtidarında olduğunu bu ilin 9 oktyabrında baş tutmuş prezident seçkilərində bir daha təsdiqlədi. Eyni zamanda, bu seçkilərdə xalqımız özünün və dövlətinin taleyini qarşıdakı beş ildə də möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevə etibar etməklə müdrikliyini, doğru-dürüst seçim etmək qabiliyyətini ortaya qoydu.
Hər şeydən əvvəl,
qeyd etmək lazımdır ki, Azərbaycanın dövlətçilik
tarixi ərzində heç vaxt belə mütəşəkkillik,
nizam-intizam nümayiş olunmamış, bu cür yüksək
seçici fəallığı müşahidə edilməmişdir.
Təsadüfi deyildir ki, səsvermədə kvorum 72 faizdən
çox olmuşdur. Bunu seçkiləri izləyən
çoxsaylı beynəlxalq və yerli müşahidəçilər
də yüksək qiymətləndirmişlər.
Ümumiyyətlə,
Azərbaycandakı budəfəki prezident seçkilərinə
beynəlxalq aləmdə maraq güclü idi. Elə bunun nəticəsidir
ki, nüfuzlu beynəlxalq qurumları təmsil edən
müşahidəçi və ekspertlərin ümumi sayı
1295 nəfər olmuşdur. Onlar seçkiləri izləmək
üçün dünyanın 100 ölkəsindən gəlmişdilər.
Təkcə MDB ölkələrindən seçkiləri
400-dən çox müşahidəçi və ekspert izləyirdi.
Habelə, Beynəlxalq Mərkəzçi
Demokratlar Təşkilatının Asiya - Sakit okean
Konfransını 50-dən çox, Asiya Siyasi Partiyaları
Beynəlxalq Konfransını təxminən 20 müşahidəçi,
Latın Amerikası və Karib hövzəsi Dövlətlərinin
Siyasi Partiyalarının Daimi Komissiyasını 10 nümayəndə,
Türkdilli Dövlətlərin Parlament
Assambleyasını 10 müşahidəçi, İslam
Əməkdaşlıq Təşkilatını 5
müşahidəçi təmsil edirdi.
Sevindirici haldır ki,
beynəlxalq müşahidəçilərin böyük əksəriyyətinin
seçkilərin təşkili, səsvermə ilə
bağlı rəyləri kifayət qədər yüksək,
obyektiv və qərəzsiz olub. Onlar verdikləri bəyanatlarda
Azərbaycanda keçirilən prezident seçkilərinin
şəffaflıq səviyyəsini, seçicilərin öz
iradələrini sərbəst şəkildə ifadə etməsi
üçün hər cür şəraitin
yaradıldığını yüksək qiymətləndirmişlər.
Bunların arasında Avropa Parlamentinin, Avropa
Şurasının nümayəndələri, ATƏT-in
Demokratik Təsisatlar və İnsan Haqları Bürosunun,
Parlament Assambleyası missiyasının əlaqələndiricisi
Mişel Vauzen, Avropa İttifaqının xarici işlər və
təhlükəsizlik siyasəti üzrə ali nümayəndəsi
Ketrin Eşton, Aİ-nin genişlənməsi məsələləri
və Avropa qonşuluq siyasəti üzrə komissarı
Ştefan Füle və digər səlahiyyət sahibləri də
vardır. Onlar da demokratik, ədalətli və şəffaf
seçkilər keçirilməsi münasibətilə Azərbaycanı
təbrik etmişlər.
Beynəlxalq
müşahidəçilərlə yanaşı, ölkəmizdəki
müxtəlif siyasi partiyaları, ictimai qurumları, əhalinin,
demək olar ki, bütün təbəqələrini təmsil
edən 50 mindən çox müşahidəçi və
ekspertin hazırlıq, səsvermənin keçirilməsi və
nəticələri ilə bağlı gəldikləri qənaət də
birmənalıdır: seçkilər nümunəvi təşkil
edilmiş, şəffaf və ədalətli
keçirilmiş və bu, Azərbaycanın demokratikləşmə
yolunda irəliyə doğru atdığı bir
addımdır.
Bütün bunlara
baxmayaraq, iki təşkilat ATƏT-in Demokratik Təsisatlar və
İnsan Haqları Bürosu və ABŞ Dövlət
Departamenti bu seçkilərlə bağlı həmişəki
kimi, qeyri-obyektiv mövqe tutaraq, qərəzli rəy
vermişdir. Bəri başdan deyək ki, bu iki qurum Azərbaycana
qarşı heç vaxt xoş münasibətdə
olmayıb, ölkəmizdəki inkişafı, tərəqqini
gözü götürməyib, həmişə əks
mövqedə dayanıb. Onların budəfəki
rəyləri o qədər gülünc olub ki, hətta
öz nümayəndələri belə — ATƏT PA-nın
nümayəndə heyətinin rəhbəri, Almaniya Bundestaqının
üzvü Doris Barnet, ATƏT PA-nın vitse-prezidenti Georgi
Sereteli, habelə ATƏT-in Azərbaycanda prezident seçkilərinin
müşahidəsi üzrə missiyanın xüsusi əlaqələndiricisi
və qısamüddətli müşahidə
missiyasının rəhbəri Mişel Vauzen tərəfindən
tənqid olunmuşdur.
Mişel Vauzen qeyd
etmişdir ki, ATƏT-in Demokratik Təsisatlar və İnsan
Haqları Bürosunun seçkilər barəsində məruzəsi
ATƏT PA, AŞPA və Avropa Parlamenti müşahidəçilərinin
fikirlərini əks etdirmir və Azərbaycanda prezident
seçkiləri Avropa Şurasının və ATƏT-in
standartlarına riayət edilməsi yolunda ciddi addım
olmuşdur.
Həmin rəylərə
ən tutarlı cavab isə Prezident Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev tərəfindən gəldi. Akademik Ramiz
Mehdiyevin Azərbaycanın bir sıra informasiya agentliklərinin
suallarına səsləndirdiyi bəyanat, əslində, rəsmi
Bakının prinsipial mövqeyi kimi başa düşülməlidir.
Ramiz müəllim kəskin şəkildə bəyan
edir ki, “biz prezident seçkilərinə ABŞ Dövlət
Departamenti və ATƏT-in Demokratik Təsisatlar və İnsan
Haqları tərəfindən verilən qiyməti əsla qəbul
etmirik və bunu həmin iki rəsmi struktur tərəfindən
son dərəcə biabırçı fakt, qərəzli
və riyakar münasibət hesab edirik”.
Azərbaycan
Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri müsahibəsində
özlərini bütün dünyada “demokratiyanın təəssübkeşi”
kimi dünyada “demokratiyanın təəssübkeşi” kimi qələmə
verən hər iki təşkilatın əsl simasını
danılmaz faktlarla açaraq sübut edir ki, ölkəmizdəki seçkilər barədə mənfi
rəy verməyə onlar qabaqcadan
hazırlanmışdılar. Onlar hətta Azərbaycan tərəfi
ilə seçkiləri necə keçirmək barədə
qabaqcadan “dostcasına bazarlıq etməyə də” macal
tapmışdılar. Akademik R.Mehdiyev bu barədə
danışarkən deyir: “...ABŞ-dan olan rəsmi şəxslər
Milli Şuranın nümayəndəsinə seçicilərin
25 faizinin səsini verməyi, qalan 74-75 faizini isə
özümüzə saxlamağı məsləhət
görmüşdülər. Yəni, səslərin nisbəti
belə olarsa, ABŞ Dövlət Departamentinin rəyi
balanslandırılmış olacaqdır. Məntiqə
görə, əgər biz bu məsləhətə əməl
etməsək, bütün digər hallarda onların rəyi mənfi
olacaqdır. Nəticə məlumdur. Göründüyü
kimi, bu, sadəcə dost məsləhəti deyil, ciddi xəbərdarlıq
imiş. Belə çıxır ki, biz şəffaf, ədalətli
seçkilər deyil, saxta seçkilər keçirməli
idik. Özü də bu halda
bizim tərəfdaşlarımızın arzusu ilə
prezidentliyə müəyyən namizədlərə
uydurma faizlər yazmalı idik. Məgər bu, Azərbaycan
seçicilərinin ləyaqətinin, onların milli hisslərinin
təhqir edilməsi deyilmi?”
ATƏT-in Demokratik Təsisatlar
və İnsan Haqları Bürosu Azərbaycanı həm də
onda günahlandırır ki, seçkilərdə təşviqat
kampaniyası üçün cəmi 22 gün
ayırmışdır. Amma, Danimarkada həmin təşviqat
dövrünün 11 gün, Fransada və Polşada 15 gün,
Serbiya və Latviyada 20 gün olmasını isə normal hesab
edir. Buna nə deyəsən?
Azərbaycan xalqı
dostu düşməndən, halalı haramdan,
yaxşını pisdən ayırmağı bacaran,
seçkilər keçirməkdə kifayət qədər təcrübəsi
olan müdrik xalqdır, onu bəlağətli
çıxışlarla, boş vədlərlə aldatmaq
çətindir. Bu dəfəki seçkilərdə
xalqımız düzgün seçim etdi, sabitliyə, tərəqqiyə,
ulu öndər Heydər Əliyevin siyasi və iqtisadi kursunun
davam etdirilməsinə səs verdi.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki,
həmin gün seçki mənətəqələrində
yaradılmış işgüzar mühit, nizam-intizam, mütəşəkkillik
hər cür tərifə layiqdir. Səs verdiyimiz məntəqədə
seçicilər səsvermə bülleteni almaq
üçün növbə yaratmışdılar. Həm də
seçicilərin bir çoxu kimə səs verəcəyini
gizlətmirdi: “ Mən Heydər Əliyev siyasətini
davam etdirən namizədə səs verəcəyəm”, “Son
on ildə xalqın həqiqi liderinə çevrilmiş
dövlət başçımıza səs verəcəyəm”,
“Boş vədlərdən bezmişik, əməli fəaliyyəti
ilə xalqa can yandıran liderimizi yaxşı tanıyırıq...”
Əslində,
Azərbaycandakı 9 oktyabr prezident seçkilərindəki
görünməmiş seçici fəallığının
və mütəşəkkilliyin mayasında da bu rəylərdə
ifadə olunmuş fikirlər də yer alır. Çünki
Azərbaycan xalqı Prezident İlham Əliyevi sözü ilə
əməli bir olan, bütün fəaliyyətini Vətənimizin
inkişafına, tərəqqisinə, çiçəklənməsinə,
dövlət müstəqilliyimizin daha da möhkəmləndirilməsinə,
insanların həyat səviyyəsinin daim yüksəldilməsinə,
işsizliyin və yoxsulluğun minimuma endirilməsinə,
ölkəmizin bütün dünyada müsbət imicinin
formalaşdırılmasına yönəldən və
bu sahələrdə çox böyük uğurlar qazanan həqiqi
lider kimi tanıyır.
Son on ildə həyatımızın,
demək olar ki, elə bir sahəsi yoxdur ki, orada qlobal müsbət
dəyişikliklər baş verməsin, çox böyük
uğurlara imza atılmasın. Bütün bunları xalq
görür və yüksək qiymətləndirir.
Fikrimizin təsdiqi
kimi bəzi faktlara diqqət yetirək. Son on ildə Azərbaycan
iqtisadiyyatı 3,4 dəfə
artmışdır. Onu da qeyd edək ki,
bütün dünyada iqtisadi inkişaf tempinə görə
bu qədər inkişaf edən ikinci bir ölkə
olmamışdır. Həm də ilk illərdə
bu artım daha çox neft-qaz amili sayəsində
olmuşdusa, hazırda qeyri-neft sektorunun inkişafı ön
plana keçir. Möhtərəm Prezidentimiz İlham
Əliyevin rəhbərliyi dövründə Azərbaycanda 1
milyon 200 min iş yeri açılmışdır ki, onlardan
900 mini daimi iş yerləridir. Ölkədə işsizliyin səviyyəsi
hazırda 4,8 faizdir. Həmin müddətdə
ölkədə yoxsulluq təxminən 10 dəfə
azalmışdır — 49 faizdən 5,5 faizə
enmişdir. Azərbaycanda güclü və
ciddi iqtisadi islahatlar düşünülmüş sosial siyasətlə
tamamlanır. Sosial məsələlərin
həlli üçün dövlət külli miqdarda vəsait
ayırır. Son 10 ildə əhalinin orta əmək
haqqı 5,6 dəfə, orta pensiya isə
9,2 dəfə artmışdır.
Sosial infrastrukturun yaradılması da diqqət
mərkəzində olmuşdur. 2003-cü
ildən bəri Azərbaycanda 2700 məktəb, 500-ə
yaxın xəstəxana 35 Olimpiya—İdman Kompleksi tikilmiş,
tarixi abidələrimiz bərpa olunmuşdur. Bütün bu işlər dövlət büdcəsindən
ayrılmış vəsaitin hesabına həyata
keçirilir. Onu da deyək ki, bizim xarici
dövlət borcumuz çox aşağı səviyyədədir
— ümumi daxili məhsulun təxminən 7-8 faizini təşkil
edir. Bu, dünya miqyasında ən
yaxşı göstəricilərdəndir. Azərbaycan investisiya qoyuluşu üçün
dünyanın ən əlverişli ölkələrindən
biri hesab olunur. Bu gün Azərbaycana borc
vermək üçün təşkilatlar növbəyə
düzülürlər. Əslində,
bizim buna ehtiyacımız da yoxdur. Lakin bu, Azərbaycana,onun iqtisadiyyatına olan etibarın və
etimadın göstəricisidir. Biz
özümüz dünyada böyük infrastruktur layihələrinə
sərmayələr qoyuruq. Hazırda Azərbaycanın
valyuta ehtiyatları 50 milyard dollara çatmışdır.
Bütün beynəlxalq aparıcı
qurumlar, iqtisadi inkişafla bağlı Azərbaycanı
nümunəvi ölkə kimi qiymətləndirir və onu
öz reytinqlərində yüksək yerlərə layiq
görürlər. Dünyanın
aparıcı iqtisadi qurumu olan Davos Dünya İqtisadi Forumu rəqabət
qabiliyyətliliyinə görə Azərbaycanı 39-cu yerə
layiq görmüşdür. Prezident
İlham Əliyevin apardığı
düşünülmüş daxili və xarici siyasəti nəticəsində
ölkəmiz beynəlxalq aləmdə böyük dostlar
qazanmışdır. Təsadüfi
deyildir ki, Azərbaycan BMT- Təhlükəsizlik
Şurasına 155 ölkənin dəstəyi ilə üzv
seçilmişdir. Bu, Azərbaycanın
böyük siyasi, diplomatik qələbəsidir. Bütün bunlar
dövlətimizin apardığı uğurlu daxili və
xarici siyasətin parlaq nəticəsidir.
Bu gün Azərbaycan dünyada kosmik
dövlət kimi tanınır. Kosmosa
göndərdiyimiz “Azərspace–1” süni peyki Azərbaycana
dividentlər gətirməkdədir. Şübhəsiz,
kosmik sənayenin inkişafı bizdə hələ yenidir və
əminik ki, gələcəkdə bu sahədə daha
böyük uğurlara imza atacağıq.
Enerji siyasətimizdə də
son on ildə
sanballı uğurlar qazanılmışdır. Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəməri və
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri 2006-2007-ci illərdə
istifadəyə verilmişdir. Beləliklə,
ilk dəfə olaraq Xəzər dənizinin neft-qaz
ehtiyatları dünya bazarları ilə birləşmişdir.
Hazırda həmin dəhliz boyunca böyük
strateji əhəmiyyətli olan Bakı-Tbilsi-Qars dəmir yolu
layihəsi həyata keçirilir. Bu layihələrin
əsas təşəbbüskarı Azərbaycan olmuş və
maliyyə yükünü də öz üzərinə
götürmüşdür.
Son illərdə ölkəmizin Xəzərdəki
sektorunda nəhəng
qaz yataqları kəşf edilmiş və Azərbaycan
dünya miqyasında böyük qaz ölkəsi
tanınmışdır. Bizim qaz
ehtiyatlarımız təxminən 3 trilyon kubmetrə bərabərdir.
Bu yataqlar bundan sonra azı 100 il ölkəmizə
xidmət edəcəkdir.
Son iki ildə neft-qaz strategiyamızın
reallaşmasında iki önəmli hadisə baş vermişdir. Keçən il TANAP layihəsinin, bu il isə Trans-Adriatik
boru kəməri layihəsinin icrasına
başlanmışdır. Dünya miqyaslı,
strateji əhəmiyyətli bu layihələrin də əsas
təşəbbüskarı və icraçısı Azərbaycandır.
Dövlətimiz
müstəqil siyasət aparır. Bu siyasətin
təməlində də iqtisadi müstəqillik dayanır.
Əgər iqtisadi müstəqilliyimiz
olmasaydı, nə güclü ordumuz, nə də ötkəm,
siyasi iradəmiz olardı. Bu gün Azərbaycan
büdcəsi tarixi düşmənimiz və bədnam
qonşumuz olan Ermənistan büdcəsindən on dəfə
böyükdür. Müvafiq olaraq hərbi
xərclərimiz də onlarınkından 10 dəfə
çoxdur. Əhalimiz isə ermənilərdən təxminən
5 dəfəyə qədər artıqdır.Bunları deməkdə
məqsədimiz odur ki, torpaqlarımızın 20 faizini
işğal etmiş Ermənistan heç bir vəchlə
bizim qarşımızda duruş gətirə bilməyəcəkdir.
Həm haqq-ədalət, həm iqtisadi-siyasi və
hərbi güc bizim tərəfimizdədir. Yəni tezliklə işğal olunmuş
torpaqları danışıqlar yolu ilə mümkün
olmasa, güc yolu ilə azad edəcəyik.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab
İlham Əliyev andiçmə mərasimində bu məsələ
ilə bağlı danışarkən demişdir: “Bu gün
güclü Azərbaycan dövləti Ermənistan rəhbərliyinə
də ciddi mesaj göndərir: Siz öz xalqınızın gələcəyini,
Ermənistanın müstəqil dövlət kimi
yaşamasını düşünürsünüzsə,
düzgün addım atın. Sizə aid olmayan
torpaqlardan çıxın və biz ədaləti bərpa
etməliyik. Münaqişənin həlli,
bir daha demək istəyirəm ki, prioritet məsələdir.
Bu məsələ tam şəkildə öz həllini
tapmalıdır... Qeyd etmək istəyirəm
ki, strateji hədəf kimi azərbaycanlılar bütün
tarixi torpaqlarına qayıtmalıdırlar. Mən əminəm ki, buna nail olacağıq.”
Cənab İlham Əliyev Prezident vəzifəsində
olduğu on il ərzində öz əməli fəaliyyəti
və nümunəvi liderlik keyfiyyəti,
prinsipiallığı və qətiyyəti, mürəkkəb
problemləri dəqiq həll etmək bacarığı ilə xalqın böyük rəğbətini
qazanmışdır. Buna görə də Azərbaycan
seçiciləri tərəddüd etmədən onun namizədliyini
dəstəkləmiş və gələcək
qarşısında öz məsuliyyətlərini
düzgün başa düşmüşlər. Onlar yaxşı bilirlər ki, İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə hələ bundan sonra ölkəmizdə çox sayda
möhtəşəm layihələr həyata keçiriləcək
və nəhəng inkişaf proqramları yerinə yetiriləcəkdir.
Burada Prezident İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə
hazırlanan “Azərbaycan-2020: gələcəyə
baxış” İnkişaf Konsepsiyasını vurğulamaq
yerinə düşər. Bu konsepsiya mahiyyəti
etibarilə həm nadir, həm də universaldır. Çünki cəmiyyətin həyat fəaliyyətinin
bütün sahələrini əhatə edir. Ölkə vətəndaşları da öz
prezidentlərini bu cür qeyri-standart təşəbbüslərini
tamamilə bəyənir və onun həyata keçirdiyi
bütün islahatların novator mahiyyətini
alqışlayırlar. Buna görə də seçicilərin
mütləq əksəriyyətinin – 84,55
faizinin Prezident İlham Əliyevə səs verməsi tam
qanunauyğun və ədalətli hesab edilməlidir.
Teymur
ZEYNALOV, Azərbaycan Dövlət
İqtisad
Universiteti iqtisadi təhlil
və
audit kafedrasının dosenti,
Aynur
ZEYNALOVA,
menecment
kafedrasının müəllimi
Xalq qəzeti.- 2013.- 6 noyabr.- S.4.