Azərbaycanın xarici siyasəti hər sahədə
öz uğurlu nəticələrini
verməkdədir
Bizim
Avropa Şurasındakı uğurlu fəaliyyətimiz vəziyyəti
tamamilə dəyişdiribdir. Çünki keçən ilin
yanvar ayında Azərbaycana
qarşı hazırlanan qərəzli məruzə
iflasa uğradı. O məruzəni hazırlayan deputat, demək
olar ki, tamamilə biabır
olmuşdur.
İlham ƏLİYEV
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Azərbaycanın diplomatik xidmət orqanları rəhbərlərinin beşinci müşavirəsində geniş nitqlə çıxış edən Prezident İlham Əliyev ölkəmizin beynəlxalq aləmdəki nüfuzunun gündən-günə artmasından, bu tərəqqi və inkişafımıza əngəl törətmək istəyən qüvvələrin getdikcə daha tez-tez ifşa olunmasından söz açmış, həmin işdə müvafiq qurumların öz üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdiyini vurğulamışdır.
Ölkəmizin
uğurlarına sevinən əcnəbi ekspertlər
yazırlar ki, 2014-cü il Azərbaycan diplomatiyası və bu ölkənin xarici siyasətini
yeridənlər üçün kifayət
qədər önəmli və əlamətdar olacaq. Bunu cənab dövlət
başçımızın həmin müşavirədə
sadaladığı çoxsaylı fakt və
arqumentlər də sübut edirdi.
Azərbaycan may ayının son
günlərindən Avropa Şurası Parlament
Assambleyasının Nazirlər Komitəsinə sədrliyə
başlayıb. Bu
qəbildən olan məsələlərin tez-tez gündəliyə
gətirilməsi isə Azərbaycan diplomatiyasının son günlər
kifayət qədər fəallaşması ilə əlaqələndirilir.
Dövlət
başçımızın son zamanlar eşitdiyimiz bütün
çıxış və nitqlərində olduğu
kimi, səfirlərlə növbəti
görüşündə də xarici
siyasətimizin əsas konturları barədə müfəssəl
məlumatlar yer almışdı: “Xarici siyasətlə
bağlı əsas məsələ Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
həll olunmasıdır. Əfsuslar olsun ki, son müşavirədən
keçən dövr ərzində bu sahədə heç bir irəliləyiş olmamışdır.
Əlbəttə ki, müxtəlif bəyanatlar
səslənmişdir, müxtəlif səylər
göstərilmişdir. Minsk qrupunun həmsədrləri bölgəyə
dəfələrlə səfərlər etmişlər. Ancaq heç bir nəticə yoxdur. Bunun başlıca səbəbi Ermənistanın
qeyri-konstruktiv mövqeyi
və münaqişəni dondurulmuş vəziyyətdə
saxlamaq cəhdləridir”.
Azərbaycan
Prezidenti həm bu ilin aprelində Praqada, həm
ötən ay Strasburqda,
həm də Bakıdakı son üç möhtəşəm tədbirdə
olduğu kimi, yenə
də beynəlxalq ictimaiyyəti Ermənistana qarşı heç bir sanksiya tətbiq etməməkdə, Azərbaycana
münasibətdə isə ikili standartlardan əl çəkməməkdə
ittiham etdi. Özü də daha kəsərli , daha
aydın və konkret şəkildə: “Əfsuslar olsun
ki, beynəlxalq ictimaiyyət və bu məsələ ilə birbaşa
məşğul olan vasitəçilər
tərəfindən Ermənistana heç
bir ciddi siqnal verilməmişdir. Bizdə belə fikir yaranır ki, məsələ
ilə məşğul olan vasitəçilər
bu vəziyyəti daha
çox bu şəkildə
saxlamaqda maraqlıdırlar. Onların əsas
marağı ondan ibarətdir ki, bölgədə sabitlik
pozulmasın, müharibə olmasın. Biz
də sülh istəyirik. Ancaq
dəfələrlə bəyan etmişəm ki,
biz torpaqlarımızı, haqq-ədalətin
bərpasını, beynəlxalq hüququn
təntənəsini istəyirik.
Son illər ərzində Ermənistanın
bu mövqeyi imkan vermir ki,
məsələ danışıqlar yolu
ilə həllini tapsın. Əlbəttə ki,
məsələnin həlli başqa yolla da mümkündür.
Biz bunu heç vaxt inkar etməmişik və açıq bəyan
etmişik ki, hərbi
yol da istisna
edilmir. Çünki son aylarda, illərdə
beynəlxalq arenada müşahidə olunan mənzərə onu
göstərir ki, əfsuslar olsun, beynəlxalq hüquq
işləmir. Güc amili
əsas rol oynayır. “Kim
güclüdür, o da haqlıdır” prinsipi, əfsuslar
olsun ki, beynəlxalq əlaqələrin
konstruksiyasına böyük zərbə
vurmuşdur".
Dövlət
başçımız bir daha, bütün beynəlxalq
təşkilatların eşidə biləcəyi tərzdə
bəyan etdi ki,
Dağlıq Qarabağ əzəli Azərbaycan
torpağıdır. Tarixi və hüquqi nöqteyi-nəzərdən Qarabağ həmişə Azərbaycan
torpağı olmuşdur. Azərbaycan
xalqı Dağlıq Qarabağda və işğal edilmiş digər
torpaqlarda əsrlər boyu
yaşamış, yaratmışdır. Bütün
tarixi abidələrimiz, toponimlərimiz, kəndlərin,
şəhərlərin adları Azərbaycan mənşəlidir.
Bu, həqiqətdir. Əlbəttə ki, biz bunu
bilirik, dünya da bunu bilir
və bilməlidir.
Diqqəti
başqa bir məqama
yönəldək. Ölkənin politoloq və siyasi
ekspertləri qətiyyətlə söyləyirlər ki, ümummilli liderimiizin siyasi müdrikliyi bu gün artıq xarici siyasətimizin möhtəşəm
uğurlarında da öz təsdiqini
tapır. Bu, bir həqiqətdir
ki, bizim
respublikamızla eyni zamanda
dövlət müstəqilliyinə qovuşmuş
ölkələrin heç birində Azərbaycandakı
kimi hərtərəfli islahatlar
aparılmaması ilə yanaşı, həmin ölkələrin
heç birində bizdəki qədər diplomatik nailiyyətlər əldə edilməyib.
Qeyd edilən nəticənin bir səbəbi ulu öndər
Heydər Əliyevin xarici siyasət kursumuza verdiyi tarixi önəm idisə, digər səbəbi
də Prezident İlham
Əliyevin peşəkar diplomat
olması və öz
siyasi fəaliyyəti dövründə
xalqın möhtəşəm etimadını
qazanmasıdır.
Yaxud, qeyd olunur ki, coğrafi baxımdan Qərb
ilə Şərqin qovuşuğunda,
dünyanın aparıcı dövlətlərinin
maraqlarının kəsişdiyi bölgədə yerləşən,
zəngin neft-qaz ehtiyatlarına malik olan, Azərbaycan üçün xarici
siyasətin düzgün seçilməsi
ölkənin müstəqilliyinin qorunub saxlanmasında və möhkəmləndirilməsində
başlıca amillərdən biri olaraq qalır. Heydər Əliyevin müəyyən etdiyi və Prezident İlham Əliyevin uğurla
yürütdüyü xarici
siyasətimizin əsas istiqamətləri bazar
iqtisadiyyatı və qanunun aliliyinə əsaslanan
plüralist demokratiyanın inkişaf etdirilməsindən, ölkəmizin ərazi bütövlüyü
və suverenliyinin bərpa edilməsindən,
dövlətimizin təhlükəsizliyinin,
siyasi müstəqilliyinin təmin
olunmasından, suverenliyimizin və
respublikamızın ərazi bütövlüyünə
qarşı yönəlmiş təhlükələrin aradan qaldırılmasından ibarətdir.
Prezidentin son çıxışlarında dəfələrlə
qeyd etdiyi kimi, Ermənistanın Azərbaycana
qarşı hərbi təcavüzünün nəticələrinin
aradan qaldırılması, qonşu ölkələrlə qarşılıqlı fayda kəsb edən münasibətlərin inkişaf etdirilməsi, regionda
təhlükəsizliyin və
sabitliyin gücləndirilməsi məsələləri
daim dövlətin diqqət mərkəzindədir.
Bu zaman gənc
müstəqil respublikamızın
NATO, Avropa Birliyi,
Avropa İttifaqı və Avropa
Şurası da daxil olmaqla, Avropa və Transatlantik təhlükəsizlik və əməkdaşlıq
strukturlarına inteqrasiyasının əhəmiyyətini
xüsusilə vurğulamalıyıq.
Beynəlxalq
aləmdəki dostlarımızın və siyasi
tərəfdaşlarımızın respublikamız
haqqında qələmə aldıqları çoxsaylı hesabatlarda qeyd edildiyi kimi , son 10 il ərzində Azərbaycan dövləti kəmiyyət
və keyfiyyətcə çox ciddi nailiyyətlərə imza
atıb. Məsələn, ölkədə daxili siyasi sabitliyin
yaradılması və uzunmüddətli xarakter
alması, iqtisadiyyatda əldə edilmiş uğurlar və
bunun təsiri ilə dövlətin iqtisadi qüdrətinin artması, beləliklə
də xarici asılılığın
tamamilə aradan qalxması bizim diplomatik
uğurlarımızın sırasındadır. Eyni zamanda, ölkənin xarici
siyasət kursunu müəyyən edən
şəxsin, yəni, dövlət
başçısının milli maraq və mənafelərimizin qorunmasını əsas şərt
kimi ortaya qoyması və
nəhayət, xarici
siyasətdə peşəkar yanaşmanın gücləndirilməsi
də dövlətimizə xüsusi uğurlar gətirir.
2003-cü ildə keçirilmiş
prezident seçkilərindən
ötən müddət ərzində
Azərbaycanın xarici siyasətinin ən
mühüm nailiyyətlərindən biri kimi Bakı-Tbilisi-Qars
dəmir yolu layihəsinin
reallaşması göstərilə bilər. Azərbaycan bu strateji əhəmiyyətli
layihənin reallaşması üçün
diplomatik səyləri artırmış
və onu regional siyasətinin
əsas prioritetlərindən biri
halına gətirmişdir. 2004-cü il iyunun 14-də Tiflisdə Gürcüstanın Prezidenti Mixail Saakaşvili ilə birgə keçirmiş
mətbuat konfransında Prezident İlham Əliyev bu məsələnin nə qədər vacib olduğunu söyləmiş, 2004-cü il avqustun əvvəllərində Ankarada keçirilmiş Azərbaycan-Türkiyə nəqliyyat
əlaqələrinin inkişafı və Bakı-Tbilisi-Qars yeni dəmir yolu layihəsi
üzrə danışıqlara həsr olunmuş
görüşdə məsələ
reallaşdırılmağa daha da yaxın olmuşdur. Nəhayət , 2005-ci ilin may ayında, Bakı şəhərində Azərbaycan
Gürcüstan və Türkiyə
prezidentlərinin Bakı-Tbilisi-Qars yeni dəmir
yolu bağlantısı layihəsinin həyata
keçirilməsinin sürətləndirilməsi haqqında
birgə bəyanatı imzalanmışdır.
Prezidentin qeyd etdiyi
kimi, ölkəmizin xarici
siyasətində prioritet sahələrdən
biri də
Azərbaycanın Avropa
İttifaqı ilə əməkdaşlığa
önəm verməsidir. Belə ki, son on ildə bu məsələ
ölkənin təhlükəsizlik ehtiyacları çərçivəsindən
kənara çıxaraq iqtisadi, siyasi və sosial sahələrdə
də genişlənib. Avropa Qonşuluq Siyasəti çərçivəsində
2006-cı ildə Avropa İttifaqı – Azərbaycan
Fəaliyyət Planı qəbul edilmişdir.
Bu plan Azərbaycan və
Avropa İttifaqı arasında siyasi
dialoqu gücləndirir, siyasi,
iqtisadi və institusional
islahatlar sahələrində əməkdaşlığı
inkişaf etdirir, əməkdaşlığın
keyfiyyətcə yeni müstəviyə
qaldırılması üçün əsaslar
yaradır.
Dövlət
başçımızın
peşəkar diplomat və təcrübəli
dövlət xadimi kimi
həyata keçirdiyi xarici
siyasətin uğurlu addımlarını
təkcə respublikamızın
ikitərəfli əməkdaşlıq etdiyi
ölkələrlə münasibətlərdə deyil, həm də beynəlxalq təşkilatlar çərçivəsindəki
çoxtərəfli əməkdaşlığımızda
da görürük. Azərbaycan Respublikasının böyük səs
üstünlüyü ilə
dünyanın ən nüfuzlu qurumu olan BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv
seçilməsi də onun ötən
10 il ərzində dövlətimizin yeritdiyi
xarici siyasətin əsas nailiyyətlərindən
biridir. Ekspertlərin
fikrincə, bu nəticənin əldə
edilməsində Azərbaycanın fəal xarici
siyasət aparması, xarici ölkələrdəki
diplomatik təmsilçiliklərin
sayını dəfələrlə artırması, coğrafi baxımdan uzaqda
yerləşməsinə baxmayaraq yeni-yeni ölkələrlə uğurlu
ikitərəfli münasibətlərin formalaşdılması,
nəhayət, BMT Baş Assambleyası
çərçivəsində intensiv iş, effektiv lobbiçilik və çoxsaylı xarici səfərlər əsas rol oynayıb.
Türkiyə mətbuatının
yazdığı kimi, Prezident
İlham Əliyevin xarici
siyasətdə ən böyük önəm
verdiyi məsələlərdən biri də formalaşdırılmış ənənəvi
diplomatiyanın hücum diplomatiyası
taktikası ilə əvəz
edilməsidir. Nəticədə
xarici siyasətin daha dinamik forma alması, bu siyasəti həyata keçirən qurumlar arasında koordinasiyanın gücləndirilməsi
üçün Azərbaycan
Respublikasının diplomatik xidmət
orqanları rəhbərlərinin Bakı müşavirələrinin
ənənəsi qoyulub. İlk
belə müşavirə 2004-cü il iyulun 27-də keçirilib.
Həmin müşavirədə çıxış edən
Prezident İlham
Əliyev səfirlərin qarşısında Azərbaycanın
Dağlıq Qarabağ münaqişəsində
haqlı mövqeyinin dünya
ictimaiyyətinə çatdırılması üçün
informasiya sahəsində “hücum
diplomatiyası” vəzifəsini qoyub.
Prezidentin bu il
aprelin 24-də Praqada Avropa
İttifaqının “Şərq Tərəfdaşlığı”
proqramının 5 illiyinə həsr edilmiş
sammitdəki kəsərli çıxışı, xüsusən,
Ermənistan prezidenti Serj
Sarkisyanın cəfəng bəyanatlarına tutarlı cavablar verməsi məhz həmin hücum diplomatiyasının növbəti mərhələsini təzahürü idi. Dövlət başçımız həmin
çıxışı ilə təkcə Ermənistana və
onun havadarlarına mesaj
vermirdi. Həm də bütün
dünya siyasətçilərinə
xatırladırdı ki, cənablar,
artıq ikili standartlardan
əl çəkməyin vaxtıdır.
Dövlət
başçımızın apreldə Praqada
ATƏT tribunasından, iyunda Strasburqda AŞPA tribunasından, sonra Bakıda yenə də ATƏT
tribunasından, nəhayət, xarici
ölkələrdəki diplomatik xidmət
orqanlarının rəhbərləri ilə beşinci
görüşdə söylədiyi fikir
və arqumentlər bir daha sübut edir
ki, gənc
müstəqil respublikamızın
beynəlxalq aləmə sürətli
inteqrasiyasını təmin edən Heydər Əliyev siyasi kursu cəmiyyət həyatının
bütün sahələrində olduğu kimi, xarici siyasətdə də öz uğurlu nəticələrini
verməkdədir.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ
Xalq qəzeti.- 2014.- 24 iyul.- S.3.