Modernləşən Azərbaycan:
yeni yüksəliş mərhələsinin
memarı
Tale bu ölkəyə
Heydər Əliyev kimi böyük şəxsiyyət, ulu öndər qismət edib. Onun
xidmətlərini Azərbaycan xalqı heç zaman unutmayacaq.
Həm də ona görə ki, ulu öndər bu millətə
İlham Əliyev kimi lideri də bəxş edib. 12 ildir
ölkəyə rəhbərlik edən İlham Əliyev
dövlətçilik və xalqın rifahı
üçün əhəmiyyətli olan bütün sahələrdə
diqqətəlayiq uğurlara nail olub. İndi faktiki olaraq
mütəxəssislər yeni məmləkətdən və
yeni cəmiyyətdən bəhs edirlər. Nəzərə
almaq lazımdır ki, dünya miqyasında çox ziddiyyətli
və təhdidlərlə dolu proseslərin cərəyan
etdiyi mürəkkəb bir dövrdə müsəlman ölkəsini
regional liderə çevirmək, beynəlxalq təşkilatlarda
böyük nüfuz qazanmaq, BMT kimi təşkilatda yüksək
pilləyə qalxmaq, sosial-iqtisadi sahədə ciddi uğurlar əldə
etmək asan məsələ deyil. Bunlardan əlavə,
sivilizasiyaların və mədəniyyətlərin dialoqu sahəsində
əhəmiyyətli təşəbbüslərlə
çıxış edib, nəhəng layihələri həyata
keçirmək siyasi iradə və yüksək peşəkarlıq
tələb edir. Azərbaycan cəmiyyəti üçün
ənənəvi olan multikulturalizmi dövlət siyasəti səviyyəsinə
qaldırıb, konkret proqramlarla ona müasir məzmun verən
İlham Əliyevin bu addımlarını dünyanın bir
sıra tanınmış şəxsiyyətləri nümunə
olaraq göstərirlər. Bunlar Azərbaycan dövlətçiliyi
üçün tarixi məqamlardır!
Siyasətdə
varislik:
Azərbaycan
xalqının
uğurlu
seçimi
Müasir dünya reallığında hər bir dövlətin inkişafı və ya tənəzzülü birbaşa rəhbərin idarəçilik qabiliyyətindən asılıdır. Əslində, tarixin bütün dönəmlərində belə olub. Lakin indi siyasi iradə, çevik diplomatiya, liderin strateji təfəkkürü ayrılmaz vəhdət təşkil etməlidir. Təsadüfi deyil ki, məhz rəhbərin bu xüsusiyyətlərinə görə ən kasıb ölkəni belə inkişaf etdirmək mümkün olur və ya bütün imkanlara baxmayaraq, hansısa dövlət kənar qüvvələrdən asılı vəziyyətə düşür. Yaxın keçmişin dünya təcrübəsi bunu dəfələrlə sübut edib.
Azərbaycanın son 12 ildə keçdiyi yola nəzər saldıqda, Prezident İlham Əliyevin ölkəni davamlı və dönməz inkişaf xəttinə çıxardığını görmək mümkündür. İndi Azərbaycan Cənubi Qafqazın lider dövlətidir. Keçən əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində isə ekspertlər ölkəmizin perspektivi haqqında heç də nikbin proqnozlar vermirdilər. 1993-cü ilin yayında ulu öndər Heydər Əliyev hakimiyyətə gələndən sonra yüksəlişin əsası qoyuldu.
Bütün sahələrdə islahatlara başlayan ümummilli lider qısa zamanda ölkəni sabitliyə qovuşdurdu, onun iqtisadi inkişaf modelini dəqiqləşdirdi. 2003-cü ildə dövlət başçısı seçilən İlham Əliyev isə bu prosesi uğurla davam etdirməyə başladı. İndi keçilən həmin yola baxdıqda, nəzəri və praktiki əhəmiyyətli çoxlu sayda məqamlara rast gələ bilərik.
Əvvəlcə onu deyək ki, Azərbaycan son 12 ildə həyatın bütün sahələrində tərəqqiyə nail olub. O, hazırda dünyanın ən sürətlə inkişaf edən dövlətlərindən biridir. Dünya miqyasında ümumi böhranın davam etdiyini nəzərə alsaq, bunun strateji əhəmiyyətini daha aydın dərk edərik. Prezident həyata keçirdiyi islahatları elmi əsaslarla, bu günün tələblərini nəzərə almaqla və peşəkarlıqla işləyib hazırlayıb. Bunu görmək üçün bəzi rəqəmlərə nəzər salmaq yetərlidir.
İnsan faktoru:
İlham
Əliyevin strateji
hədəflərindən
biri
2014-cü ildə Azərbaycanın dövlət büdcəsi Cənubi Qafqazın ümumi büdcəsinin 76 faizini təşkil edib. Həmin ilin 10 ayı ərzində ümumi daxili məhsul 2,8 faiz artıb. Qeyri-neft sektorunda artım isə 6,6 faiz təşkil edib. Keçən ildə ölkədə işsizliyin səviyyəsi 5 faizə düşüb, əhalinin gəlirləri isə 4,7 faiz artıb. Bütövlükdə sənaye istehsalı 2,7 dəfədən çox artıb.
Bu proses yeni istehsal sahələrinin yaradılması və diversifikasiya prosesinin davamlı aparılması fonunda baş verib. Başqa sözlə, ölkədə sənayenin inkişafında ənənəvi sahələrlə yanaşı, yeni yaradılan və müasir avadanlıqlarla təchiz edilən obyektlər ciddi rol oynayıb. 2014-cü ildə 200-dək yeni sənaye müəssisəsi açılıb! Bu, Azərbaycanda sosial-iqtisadi islahatların düşünülmüş və əsaslandırılmış qaydada aparıldığını göstərir.
Azərbaycana sərmayə qoyuluşu da sürətlə
artır. Hər il
ölkə iqtisadiyyatına milyardlarla dollar yatırımlar
edilir. İldən-ilə Azərbaycana xarici sərmayəçilərin
marağı artır. İş adamları ölkədə
yaradılmış əlverişli şəraitdən istifadə
edərək, daha geniş şəkildə fəaliyyət
göstərirlər. Prezident İlham Əliyev bu istiqamətdə
işlərin yeni səviyyəyə
qaldırılacağını bildirib. Korrupsiyaya qarşı
aparılan güzəştsiz mübarizə dövlət
başçısının verdiyi vədə ciddi əməl
etdiyini təsdiqləyir. Ekspertlər hesab edirlər ki, Azərbaycanda
həyata keçirilən bu işlər bundan sonra da davam
etdiriləcək. Bütün bunlar dövlət
başçısının ölkənin müasir tələblər
səviyyəsində inkişafına sistemli yanaşması
sayəsində baş tutub. Prezident İlham Əliyev elm, təhsil,
mədəniyyət, idman və səhiyyədə
islahatların aparılması və yeni inkişaf səviyyəsinə
yüksəlməsi üçün səmərəli
proqramlar həyata keçirməyə nail olub. Bu prosesin təməlində
isə Prezidentin geniş fəlsəfi məna daşıyan
“”qara qızıl"ın insan kapitalına çevrilməsi"
təşəbbüsü durur. Faktiki olaraq, bu tezislə
bütövlükdə idarəetmə fəlsəfəsi
yeniləşmiş olur. Konkret deyilsə, bütün dəyərlərin
əsasına insan amili qoyulur ki, bu da müasir dünyada
olduqca böyük əhəmiyyət kəsb edir.
İlham
Əliyev bu istiqamətdə ciddi addımlar atır. Artıq
Azərbaycan insan faktoruna strateji əhəmiyyət verən
sosial rifah dövləti kimi tanınır. Bu kontekstdə
dövlət başçısının intellektual
potensialın yüksəldilməsinə verdiyi önəmi
ayrıca vurğulamaq lazımdır. Azərbaycanın
bütün bölgələrindəki məktəblər əsaslı
təmir edilib, müasir təhsil avadanlıqları ilə təchiz
olunub. Ali təhsil müəssisələrində tədrisin
keyfiyyətini artırmaq üçün səmərəli tədbirlər
həyata keçirilir. Gənclərin dünyanın
tanınmış ali məktəblərində təhsil
alması sahəsində böyük proqramlar
reallaşdırılır.
Elm və
təhsilin tərəqqisini müasir informasiya-kommunikasiya
texnologiyaları və kosmik sənayenin inkişafı olmadan təsəvvür
etmək çətindir. Son 12 ildə dövlət
başçısı bu sahələrə də ciddi fikir
verib. Müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının Azərbaycana
gətirilməsi və tətbiqi istiqamətində konkret
addımlar atılıb. Bununla bağlı Qərbin
aparıcı şirkətlərinin rəhbərləri ilə
şəxsən görüşən Prezident səmərəli
əməkdaşlıq haqqında razılıq əldə
edib.
İsveçrənin
Davoş şəhərində keçirilən ənənəvi
iqtisadi forumda, Uzaq Şərq ölkələrində təşkil
olunmuş tədbirlərdə dövlət
başçısı bu istiqamətdə real addımlar
atıb. Çinə səfərində İlham Əliyev iki
ölkə arasında informasiya-kommunikasiya texnologiyaları sahəsində
əməkdaşlığın genişləndirilməsinin
vacibliyini xüsusi vurğulayıb. Çin tərəfi də
bu məsələdə Azərbaycan rəhbəri ilə həmrəy
olduğunu bəyan edib. Şübhə yoxdur ki, həmin
istiqamətdə əməkdaşlıq yeni səviyyəyə
yüksələcək.
Azərbaycan
kosmik sənaye sferasında uğurlu fəaliyyət göstərir.
Artıq ölkəmizin bir neçə kosmik peyki orbitdədir.
Keçən il “Azersky” müşahidə peyki “Azərkosmos”
ASC-yə təhvil verilib. Mütəxəssislər bu peykin
geniş tətbiq sahələri olduğunu, müdafiə, təhlükəsizlik,
fövqəladə hallar, təbii ehtiyatların tədqiqi və
başqa istiqamətlərdə bu kosmik aparatdan istifadə
olunacağını deyirlər.
Onu
xüsusi qeyd etməyə ehtiyac vardır ki, Cənubi
Qafqazın heç bir dövləti kosmik sənayedə bu
cür irəliləyiş əldə edə bilməyib. Ermənistan
isə, ümumiyyətlə, bu sahədə çox geridədir.
Təbii ki, burada dövlət başçısının
şəxsi keyfiyyətləri və siyasi səriştəsi
haqqında yuxarıda vurğuladığımız məqamları
xatırlamaq lazımdır. İlham Əliyev regionun
aparıcı lideri kimi fəaliyyət göstərir.
Bütün
bunlar insan faktoruna ölkədə verilən qiyməti ifadə
edir. Bundan sonra da insan və onun intellekti dövlət
başçısının ən çox önəm verdiyi
məsələ olacaq. Bunu ölkə rəhbərinin
islahatları daxili imkanlar hesabına inkişaf etdirmək
haqqında ifadə etdiyi fikirlər də təsdiqləyir. Məlumdur
ki, müstəqillik əldə etmiş ölkələrin
modernləşməsində iki strategiya mövcuddur. Biri xarici
yardıma əsaslanan yeniləşmədir. Bu, istənilən
dövləti kənardan asılı hala salır. Digəri isə
daxili imkanlar hesabına müasirləşmək, yeniləşmək
və tərəqqiyə nail olmaqdır.
Hər
bir dövlət ikinci yolla inkişaf etməyi arzu edərdi.
Lakin bunu ağıllı və müasir tələblərə
cavab verəcək şəkildə həyata keçirə
bilən ölkə başçısı lazımdır.
İlham Əliyev bu məqsədə ardıcıl, qətiyyətli
siyasəti nəticəsində nail olub. O, həmin hədəfləri
qarşısına qoyarkən, bir sıra adamlar şübhə
ilə yanaşırdılar. Ancaq artıq Azərbaycan kosmosa
peyk göndərən dövlətlərdən biridir.
“Azerspace”-1 və “Azerspace”-2 peykləri kosmosa Azərbaycanın
adını yazıb. Bu zəfərin müəllifi məhz
Prezident İlham Əliyevdir.
Deməli,
Azərbaycan son 12 ildə həm də kosmos ölkəsinə
çevrilib. Bu, şübhəsiz ki, intellektual potensialın
milli sərvətə çevrilməsi sahəsində
çox ciddi bir addımdır. Ölkənin 2020-ci ilə qədər
dövrü əhatə edən inkişaf strategiyasına nəzər
saldıqda, insan kapitalına diqqətin daha da
artırılacağını görmək çətin
deyil. Bu, o deməkdir ki, Azərbaycanın inkişaf etmək və
modernləşmək kursu dəyişməzdir. İlham
Əliyev dövlət başçısı kimi fəaliyyət
göstərdiyi müddətdə zamanın tələblərinə
çevik reaksiya verə bilən və müstəqil
demokratik dövlətçiliyin inkişafı
üçün bütün imkanları yaradan kurs
hazırlaya bilib. Etiraf edək ki, bu, tarixi uğurdur!
Xarici siyasət: üç faktorun
vəhdəti kontekstində
Həmin
bağlılıqda xarici siyasət sahəsində
görülən işləri xüsusi vurğulamaq gərəkdir.
Müasir tarixi mərhələdə bu sfera olduqca
böyük əhəmiyyət kəsb edir. Dövlətin
beynəlxalq imicinin formalaşmasının onurğa
sütununu məhz onun diplomatiyası,
reallaşdırdığı xarici siyasətin məzmunu təşkil
edir. Azərbaycan ötən 12 ildə həmin sahədə
çoxvektorlu, əhatəli və perspektivləri
proqnozlaşdırılan şəffaf bir xətt
seçdiyini təsdiq edib. Məhz bu müddət ərzində
başqaları üçün nümunə ola biləcək
bir fəaliyyət modeli formalaşıb. Biz xarici siyasətdə
enerji, iqtisadi və mədəni faktorların yeni nisbətinin
müəyyənləşməsini nəzərdə tuturuq.
Fikrimizi bir qədər geniş ifadə edək.
Məsələ
ondan ibarətdir ki, Azərbaycan diplomatiyası dövlətlərarası
münasibətlərin tənzimlənməsində və beynəlxalq
təşkilatlar çərçivəsində kifayət qədər
fəal mövqe nümayiş etdirib. Bu, Prezident İlham
Əliyevin hücum taktikasına və önləyici tədbirlər
strategiyasına üstünlük verməsi sayəsində
reallaşıb. Ölkə rəhbəri informasiya
savaşında hücum mövqeyi tutmaq barədə xüsusi
tapşırıq verib. Bunun nəticəsində beynəlxalq
miqyasda Azərbaycanın uğurları daha da artıb. Bu kimi
addımların birbaşa nəticəsidir ki, Azərbaycan BMT
TŞ-nin iki il müddətinə qeyri-daimi üzvü
seçildi. İlham Əliyevin həmin tarixi hadisə ilə
bağlı BMT-nin yüksək tribunasından etdiyi
çıxışı yaddaşlardan silinməyib. Bunlar erməni
diplomatiyasını və antiazərbaycan qüvvələri
faktiki olaraq çaşqın vəziyyətə salıb. Həmin
proses indi də davam edir.
Prezident
İlham Əliyev Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ münaqişəsinin ədalətli həlli naminə
titanik səylər göstərir. Bu zaman Ermənistan tərəfinin
qeyri-konstruktiv mövqe tutmasına baxmayaraq, sülh
üçün əlindən gələni edir. Bu, bir
reallıqdır ki, məhz Azərbaycan tərəfinin səbri,
konstruktiv yanaşması və beynəlxalq hüquqa
üstünlük verməsi sayəsində indi regionda sabitlik
hökm sürür. Şübhəsiz, bu prosesdə dövlət
başçısının ordunu gücləndirmək sahəsində
atdığı cəsarətli addımları xüsusi
vurğulamaq lazımdır. Azərbaycan ordusu son 12 ildə
sürətli inkişaf yolu keçib. Əsgərlərin
döyüş hazırlığı yüksəlib, ordunun
texniki təchizatında inqilabi işlər görülüb.
Ermənistan
tərəfindən atılan hər bir təxribatçı
addıma layiqincə cavab verilib. Buna görədir ki,
zaman-zaman işğalçılar fəallaşsa da, hərbi
sahədə uğur qazana bilməyəcəklərinə tam
əmin olublar. Son nəticədə, belə bir vəziyyət
rəsmi İrəvanı danışıqlar masası
arxasına oturmağa məcbur edir. Görünür ki, Azərbaycan
rəhbərliyinin “sərt güc”lə “yumşaq
güc”ün bir-birini tamamlamasını “ağıllı
strategiya”ya çevirə bilməsi, düşməni ciddi
narahat etməkdədir.
Azərbaycan
diplomatiyası son 12 ildə dövlətlərarası əməkdaşlıq
sahəsində də ciddi uğurlar əldə edib. İlham
Əliyev regionun bütün böyük dövlət
başçıları ilə səmərəli
danışıqlar aparıb, qarşılıqlı
faydalı sazişlər imzalanmasına nail olub. İndi Azərbaycanın
təhlükəsizliyi üçün mümkün olan hər
bir şey edilib. Ölkəmiz regionun ən sabit dövlətidir.
Bundan əlavə,
Qərbin güclü dövlətləri ilə də əlaqələr
inkişaf etdirilib. Beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq
yeni səviyyəyə qaldırılıb. ABŞ və
Avropa İttifaqı ilə fəal surətdə təmaslar
qurulub. Eyni zamanda, Şərq dövlətlərinə ölkə
başçısı uğurlu səfərlər edib,
strateji əhəmiyyətli sazişlər imzalayıb. Demək
olar ki, bütün müsəlman ölkələri ilə əlaqələr
qurulub və inkişaf edir. Azərbaycan həm də İslam
Əməkdaşlıq Təşkilatının (İƏT)
fəal üzvü kimi öz töhfəsini verməkdədir.
Son 12 ildə
Azərbaycan beynəlxalq əməkdaşlığın
üçtərəfli və dördtərəfli
formalarına yeni məzmun verib. Azərbaycan-Türkiyə-Gürcüstan,
Azərbaycan-Türkiyə-İran, Azərbaycan-Türkiyə-Türkmənistan-Gürcüstan
və digər əməkdaşlıq formatları
reallaşmaqdadır. Əlaqələrin bu şəkildə
qurulması həm siyasi sabitliyi təmin etməyə, həm
iqtisadi əməkdaşlığı inkişaf etdirməyə,
həm də təhlükəsizlik məsələlərini
yeni səviyyədə nəzərdən keçirməyə
imkanlar yaradır. Bütövlükdə isə regional əməkdaşlığın
fərqli məzmun alması üçün yeni imkanlar
açılır. Prezident İlham Əliyevin bu istiqamətdəki
fəallığı təqdirəlayiqdir. .
Məsələnin
maraqlı tərəfi ondan ibarətdir ki, diplomatiya sahəsində
əldə edilən bu nailiyyətlər enerji siyasəti ilə
tam uyğunluq təşkil edir. Keçən müddət ərzində
bu istiqamətdə Prezident İlham Əliyev çox
uğurlu addımlar atıb. Avropanın enerji xəritəsini
dəyişəcək TANAP və TAP layihələrinin
reallaşması üçün ölkəmiz səylərini
əsirgəməyib.
Azərbaycan
rəhbərinin siyasi iradəsi nəticəsində bu layihələrə
hazırda Avropa özünün enerji təhlükəsizliyinin
əsas təminatçısı kimi baxır. Buna paralel
olaraq, enerji daşıyıcılarının nəqli sahəsində
Azərbaycan ciddi işlər görür. Artıq Yeni İpək
Yolu işləyir. Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu xəttinin
yaxın gələcəkdə istifadəyə verilməsi nəzərdə
tutulur. Yuxarıda sadalanan layihələr bütövlükdə
regional inteqrasiyaya böyük mənada təkan verə biləcək
işlərə məhz Azərbaycanın əsas töhfə
verdiyini göstərir. Bu məqam təhlükəsizlik
faktoru ilə regional əməkdaşlığın optimal
nisbətinin müəyyənləşdirilməsi istiqamətində
bölgədə əsas işləri Azərbaycanın
gördüyünü sübut etməkdədir.
Dialoq və sülh yolunda:
multikulturalizm dövlət siyasəti
kimi
Dövlət
başçısı son 12 illik fəaliyyəti
dövründə çox mühüm bir uğura da imza
atıb. İlham Əliyev siyasi, iqtisadi, enerji təhlükəsizliyi
məsələlərinə mədəniyyətin,
tolerantlığın və multikulturalizmin nə dərəcədə
töhfə verə biləcəyini konkret proqramları ilə
sübut etməkdədir. “Bakı prosesi” adlanan, sivilizasiyalar və
mədəniyyətlərarası dialoqun müasir nümunəvi
modeli hesab olunan silsilə tədbirlər bu aspektdə ciddi əhəmiyyət
kəsb edir.
Dünyanın
tanınmış diplomatları, siyasətçiləri, elm
və mədəniyyət xadimləri “Bakı prosesi”ndə
bir araya gəlir, fikir mübadiləsi aparır və fərqli
mədəniyyətlər arasında əlaqələrin
inkişaf etdirilməsi perspektivlərini müzakirə edirlər.
Bunun fonunda multikulturailzmin dövlət siyasətinin
ayrılmaz bir parçası səviyyəsinə yüksəldilməsi
tarixi bir hadisədir.
Çünki
dünyanın demək olar ki, bütün regionlarında
baş verən ixtilafların əsas səbəblərindən
birinin fərqli din və mədəniyyətlərə
dözülməz münasibətin olmasıdır ki, bu da bəşəriyyətin
varlığını sual altına almaqdadır. Azərbaycan
Cənubi Qafqazda yerləşən ölkə kimi bu anlamda
qlobal tərəqqiyə və barışa töhfə verən
dövlət obrazına malikdir. Bunun əhəmiyyətini gələcək
nəsillər daha yaxşı dərk edəcəklər,
lakin elə indi də dünyanın əksər siyasətçiləri,
görkəmli elm və mədəniyyət xadimləri Azərbaycanı
multikultural dəyərləri nümunəvi inkişaf etdirən
ölkə olaraq qəbul edirlər. Bu kontekstdə dünya
siyasəti üçün ciddi əhəmiyyət
daşıyan bir özəlliyi vurğulamaq gərəkdir.
Hazırda
mütəxəssislər “ağıllı güc”
strategiyasının perspektivi haqqında müxtəlif təhlillər
verirlər. Ancaq reallıqda hansı dövlətin bu kursa əməl
etdiyi elə də aydın deyil. Böyük dövlətlər
daha çox öz maraqlarını üstün tutan mövqe
nümayiş etdirirlər. Orta səviyyəli ölkələr
isə kifayət qədər fəallıq göstərə
bilmirlər. Müstəqilliyini əldə etmiş dövlətlər
sırasında yalnız Azərbaycan konkret layihələri ilə
“ağıllı güc” strategiyasını həyata
keçirir. Bu sırada yuxarıda
vurğuladığımız mədəniyyətlər və
sivilizasiyalararası dialoqun təşkilinə Bakının
ciddi önəm verməsi ilə yanaşı, cəmiyyət
daxilində multikultural dəyərlərin öz plana çəkilməsini
də qeyd etmək lazımdır. Bundan başqa, Azərbaycan
dünyanın müxtəlif ölkələrində (məsələn,
Gürcüstanda, İtaliyada, Fransada) mənsubiyyətindən
asılı olmayaraq dini abidələri bərpa edir. Postsovet məkanında
ikinci belə bir nümunə yoxdur. Bu siyasi kursun memarı isə
Prezident İlham Əliyevdir.
Təbii
ki, Prezidentin 12 illik fəaliyyətinin bütün aspektlərini
bir məqalədə əks etdirmək mümkün deyil.
Lakin yuxarıda vurğulamağa
çalışdığımız məqamlar da bu müddət
ərzində Azərbaycanın dövlət olaraq keyfiyyətcə
yeni bir səviyyəyə yüksəldiyini təsdiq edir.
Faktiki olaraq, yeni bir cəmiyyət formalaşıb. Bu proses
uğurla inkişaf etdirilir.
Onun təməlini
ulu öndərimiz qoyub. Heydər Əliyevin həyata
keçirdiyi böyük islahatların bəhrəsidir ki,
indi Azərbaycan daha yüksək hədəfləri
qarşısına qoya bilir. Çox əlamətdardır ki,
ötən 12 ildə İlham Əliyev varisi olduğu siyasi
kursu yüksək peşəkarlıq və qətiyyətlə
inkişaf etdirib. Nəticədə, Azərbaycan yeni bir məmləkətə,
qüdrətli dövlətə çevrilib. Öz daxilində
multikultural dəyərləri təkmilləşdirən,
regional səviyyədə sosial-mədəni və iqtisadi
inteqrasiyanı təşviq edən, qlobal miqyasda mədəniyyətlərarası
dialoqu və enerji təhlükəsizliyini konkret layihələri
ilə dəstəkləyən, müasir, demokratik, müstəqil
bir dövlətimiz var! Onu Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə yeni-yeni qələbələr gözləyir!
Xalq qəzeti.- 2015.- 24 dekabr.- S.7.