Multikulturalizm və
tolerantlıq
ideyalarının təntənəsi
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyev ümummilli lider Heydər
Əliyevin müəllifi olduğu çoxvektorlu və
balanslı xarici siyasət kursunu sürətlə dəyişən
dünyanın geosiyasi reallıqlarına adekvat olaraq
çevik, innovativ və hücum taktikasına əsaslanmaqla
davam etdirir.
Milli dövlətçilik maraqlarının müdafiəsi
həm ikitərəfli, həm də çoxtərəfli
formatda həyata keçirilən bu siyasətin başlıca
məzmununu təşkil edir. Həmin siyasətin uğurunu təmin
edən çoxsaylı parametrlər sırasında birinci
mövqedə dayanan amil Prezident İlham Əliyevin beynəlxalq
siyasətin aktoru statusuna yüksəlməsi
reallığı ilə bağlıdır. Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyevin təbirincə desək, Prezident İlham
Əliyev dünya siyasətinə təsir gücünə malik beynəlxalq
aktor statusunda dövlət başçısıdır. Bu
statusuna tam adekvat olaraq dövlətimizin başçısı həm
daxili, həm də xarici siyasət kursunun həyata
keçirilməsi prosesində dərin zəka, iti fəhm,
analitik və innovativ düşüncə tərzi, sistemli analiz
qabiliyyəti, prinsipiallıq və qətiyyət
nümayiş etdirir. Hər dövlət
başçısına nəsib olmayan bu unikal şəxsi
keyfiyyətlərin daşıyıcısı olan Prezient
İlham Əliyev harada
çıxış etməsindən və
mövqe bildirməsindən asılı olmayaraq, şahmat dili
ilə desək, həmişə ağ fiqurlarla oynayır və
artıq start vəziyyətində qarşı tərəf və
ya tərəflər üzərində ilkin
üstünlüyünü təmin edir. Həmin “siyasi
şahmat lövhəsi”ndə siyasət qrossmeysterinin –
Prezident İlham Əliyevin rəqibinə “mat” elan etməsi
labüddür. Bu, sırf zaman məsələsidir.
Dəfələrlə bu həqiqətin
şahidi olmuşuq. Bu il noyabrın 17-də Prezident
İlham Əliyevin Parisdə UNESCO Baş Konfransının
38-ci sessiyasının Liderlər Forumunda möhtəşəm
çıxışı da bu həqiqətin növbəti dəfə
təsdiqi kimi
dəyərləndirilə bilər.
Dövlət
başçısının proqram xarakterli həmin
çıxışı, əslində, natiqlik elminin sirlərinə
mükəmməl yiyələnmək istəyən istənilən
kateqoriyalı siyasətçilər üçün
stolüstü əyani vəsait rolunu oynaya bilər.
Çıxışı zamanı problemə sistemli və
ardıcıl yanaşma tərzi, səlis və məntiqli
ifadə üslubu, auditoriya ilə işləmək və onu ələ
almaq qabiliyyəti, səs
diapazonundan düzgün istifadə məharəti və nəhayət,
ecazkar cəzbetmə potensialı və bənzərsiz
xarizması ilə dövlət
başçısı ən qatı siyasi opponentlərini də
“tərksilah” etməyə və onları “siyasi hipnoz” vəziyyətinə
salmağa müyəssər ola bildi.
Prezident
İlham Əliyevin Parisdə UNESCO Baş Konfransının
38-ci sessiyasının Liderlər Forumunda möhtəşəm
nitqində səslənən fikir, mühakimə və tezislərin
böyük siyasi aktuallıq və əhəmiyyət kəsb
etdiyinin fərqinə vararaq, onların təhlil və təbliğini, geniş ictimaiyyətin nəzərinə
çatdırılmasını vacib hesab edirik.
Əslində, Azərbaycanın dövlət
başçısının nitqini dinləyən auditoriya
dünyada multikultural dəyərlərin erroziyaya uğradığı,
süni şəkildə dinlərarası və mədəniyyətlərarası
etimadsızlıq mühitinin
formalaşdırıldığı bir reallıqda Azərbaycanın
sivilizasiyalararası alyans ideyasına sadiqliyi və onun təminatı
naminə atmış olduğu mühüm addımlar
haqqında məlumatları ilkin və ən etibarlı mənbədən
aldıqlarının fərqində idilər. Bu faktın
özü Prezidentin çıxışına olan
marağı şərtləndirən olduqca ciddi amil idi.
Ölkə rəhbərinin məntiqi
ardıcıllığa və siyasi analitikaya söykənən
çıxışında qaldırdığı məsələləri
öz forma və məzmun mündəricəsi
baxımından şərti olaraq 3 qrupa bölmək olar.
Birinci
qrup məsələlər Azərbaycan-UNESCO əməkdaşlığının
ayrı-ayrı tərəflərinə dair məsələlərin təhlil
və analizini özündə ehtiva edirdi.
İkinci
qrup məsələlər Azərbaycanın iqtisadi inkişaf
sahəsində əldə etdiyi
böyük uğurların, apardığı siyasi
islahatların, regionda sabitləşdirici amilə çevrilməsi
ilə bağlı reallıqların, ölkənin beynəlxalq
mövqelərinin möhkəmlənməsi və dünyada
etibarlı tərəfdaşa çevrilməsi ilə əlaqədar
həqiqətlərin və xüsusilə də həllini tapmayan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə
bağlı gerçəkliklərin dərin analizini inikas etdirirdi.
Üçüncü
qrup məsələlər isə Azərbaycanın dini
azadlıq, mədəniyyətlərarası dialoq,
tolerantlıq və multikulturalizm sahəsində ciddi uğurlara imza
atdığı və bununla da, əslində, dünyada sivil birgəyaşayış
qaydalarının bərqərar olmasına mühüm
töhfələr verməsi ilə əlaqədar məsələlərin
təhlilini əks etdirirdi.
Birinci
istiqamət üzrə məsələlərin təhlilinə
keçməzdən əvvəl Prezident İlham Əliyev 2015-ci
il noyabrın
13-də Parisdə baş vermiş dəhşətli terror
aktları ilə bağlı Azərbaycan xalqı adından
Fransa xalqına dərin hüznlə
başsağlığı verdi və qeyd etdi ki, bu dəhşətli
bəlaya qarşı səmərəli mübarizə aparmaq
üçün beynəlxalq ictimaiyyət səylərini birləşdirməlidir.
Cənab Prezident xüsusi olaraq vurğuladı
ki, Ermənistan tərəfindən törədilmiş
çoxsaylı terror aktlarının qurbanı olmuş bir
ölkə kimi Azərbaycan terrorizmə qarşı
mübarizədə öz rolunu oynayır və bu rol beynəlxalq
ictimaiyyət tərəfindən qiymətləndirilir.
Prezident
İlham Əliyev Azərbaycanın UNESCO-nun 23 ildən
artıqdır ki, fəal üzvü oldugünü və
ötən müddət ərzində ölkəmizin bu beynəlxalq
qurumun bütün konvensiyalarını və digər
hüquqi aktlarını imzaladığını və ratifikasiya etdiyini
bildirmişdir. İkitərəfli münasibətlərin
mühüm hüquqi-normativ bazasını təşkil edən
sənədlər sırasında 2003-cü ildə
imzalanmış və Azərbaycan ilə UNESCO arasında mədəniyyət,
elm, təhsil və kommunikasiya sahələrində əməkdaşlıq
münasibətlərinin inkişafı mənafeyinə xidmət
göstərən Çərçivə Sazişi xüsusi
olaraq vurğulanmışdır. Bu isə,
öz növbəsində, Azərbaycana UNESCO-nun
donorlarından birinə çevrilmək imkanı
vermişdir.
Cənab Prezident fikirlərinin davamı olaraq qeyd
etmişdir ki, müstəqillik dövrünün əvvəlində
Azərbaycan da yoxsulluq, siyasi böhran, işğal və
iqtisadi tənəzzüllə üzləşmişdi və
o zaman biz beynəlxalq yardım alırdıq. İndi isə
bu yaxşılığın əvəzini ödəmək
və dünyanın inkişafı naminə töhfə vermək
növbəsi bizimdir. Həmin töhfəni
vermək üçün Azərbaycanın geniş imkan və
potensialı vardır. İqtisadi sahədə
qazanılan uğurlar heyrətamizdir. Ötən
onillikdə ölkəmizdə əldə edilmiş iqtisadi
inkişaf dünya miqyasında ən sürətlilər
sırasındadır-300 faizdən çox. Yoxsulluğun səviyyəsi həmin dövrdə təxminən
50 faizdən 5 faizədək enmişdir. Xarici
borc ÜDM-nin cəmisi 12 faizini təşkil edir. Davos İqtisadi Forumunun son hesabatına görə,
Azərbaycan iqtisadiyyatı qlobal rəqabət qabiliyyətinə
görə 40-cı yerdədir. Ölkəmizdə
məktəblərin sayı 5 minə qədərdir.
Bunlardan 3 mindən çoxu ötən 10 il
ərzində inşa edilmişdir. Həmin
dövr ərzində 500-dən artıq xəstəxana və
digər səhiyyə müəssisəsi istifadəyə
verilmişdir.
Prezident İlham Əliyev ölkəmizdə siyasi
islahatlar kontekstində funadamental azadlıqların qorunması
sahəsindəki vəziyyətə diqqəti cəlb edərək
qeyd etdi ki, Azərbaycanda bütün azadlıqlar təmin
edilir. Siyasi fəaliyyət azadlığı vardır.
Yüzlərlə siyasi təşkilat, partiya
mövcuddur; ifadə azadlığı, mətbuat
azadlığı vardır. Qırxdan
artıq gündəlik və təxminən iki yüz həftəlik
və aylıq qəzet çıxır. Respublika
səviyyəsində doqquz televiziya kanalı vardır. On dörd bölgə və on dörd kabel televiziya
kanalı fəaliyyət göstərir. Bizdə
azad internet vardır. Dünya Bankının qiymətləndirməsinə
əsasən, 2008-ci ildə Azərbaycanda 17 faiz internet istifadəçisi
var idisə, 2015-ci ildə bu göstərici artıq 75 faiz təşkil
edir. Bu reallıq mətbuat
azadlığının, informasiya azadlığının
ölkəmiz üçün prioritet məsələlər
sırasına daxil olduğunu aydın nümayiş etdirir.
Hazırda
hökumətimiz böyük sərmayələri tələb
edən layihəni həyata keçirməkdədir:
genişzolaqlı internet hər bir şəhər və kənd
üçün təmin edilməlidir. Başqa
sözlə, azad internetin mövcudluğu, senzuranın
olmaması şəraitində mətbuat azadlığı məhdudlaşdırıla
bilməz. Əksinə, biz mətbuat
azadlığının tərəfdarıyıq,
çünki media azadlığı demokratiya deməkdir.
O, hökumətə çatışmazlıqlara diqqət
yönəltməyə yardım edir. O, hökumət ilə
cəmiyyət arasında zəruri əlaqələrin
qurulmasına zəmin yaradır.
Dövlət
başçısının çıxışının
şərti olaraq ikinci qrup üzrə məsələlərin
təhlilinə həsr olunmuş hissəsində Azərbaycanın
malik olduğu böyük iqtisadi imkan və potensilalın təqdimatı
və təbliği ilə paralel olaraq üzləşdiyi ən
mürəkkəb problem olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin beynəlxalq
hüququn ərazi bütövlüyü və sərhədlərin
toxunulmazlığı prinsiplərı əsasında ədalətli
həlli məsələsi prioritet istiqamət kimi irəli
sürülmüşdür. Azərbaycan dövlətinin rəhbəri
UNESCO tribunasından Ermənistanın
işğalçılıq siyasətinin bütün
“anatomiyası”nı açıb göstərən, onu
ifşa edən, eyni zamanda, münaqişənin həlli
prosesində beynəlxalq birliyin selektiv yanaşma tərzini tənqid
edən nitqində bir sıra mühüm əhəmiyyətli
tezislər irəli sürmüşdür:
– Dağlıq Qarabağ Azərbaycanın tarixi hissəsidir. “Qarabağ”
sözünün özü Azərbaycan mənşəlidir.
Bu sahədə bütün coğrafi toponimlər
Azərbaycana məxsusdur.
– Etnik təmizləmə
siyasəti nəticəsində 250 min nəfər azərbaycanlı
Ermənistandan deportasiya olunmuş, 750 min nəfər
soydaşımız isə məcburi köçkün vəziyyətinə
düşmüşdür. Nəticədə
ölkəmiz humanitar fəlakətlə üzləşmişdir.
O vaxtlar Azərbaycan
əhalisi təxminən 8 milyon nəfərdən bir az
artıq idi. Deməli, Azərbaycanda dünya
miqyasında adambaşına düşən qaçqın və
məcburi köçkünlərin ən yüksək
göstəricisi qeydə alınmışdı.
– Beynəlxalq
hüquq normaları baxımından Dağlıq Qarabağ Azərbaycanın
tərkib hissəssidir. Bütün dünya
Dağlıq Qarabağı Azərbaycanın hissəsi kimi
tanıyır. Heç bir ölkə, o
cümlədən Ermənistan qeyri-qanuni Dağlıq
Qarabağ rejimini müstəqil qurum kimi
tanimamışdır.
–
ATƏT-in Minsk qrupu və həmsədrləri, BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasının daimi üzvləri-Birləşmiş
Ştatlar, Rusiya və Fransa-onların prezidentləri dəfələrlə
aydın bəyan ediblər ki, status-kvo qəbuledilməzdir. Bu, o deməkdir ki, Ermənistan işğal
edilmiş ərazilərdən öz işğalçı
qüvvələrini çıxarmağa
başlamalıdır. Lakin onlar beynəlxalq
hüquqa sadəcə məhəl qoymur, dünyanın
aparıcı dövlətlərinin bəyanatlarını nəzərə
almırlar.
– Rusiya
imperiyasının dağılması nəticəsində
1918-ci ildə yaradılmış Azərbaycan Demokratik
Respublikasının ən birinci fərmanlarından biri İrəvanın
paytaxt kimi Ermənistan dövlətinə verilməsi idi. Çar Rusiyasının XX əsrin əvvəllərinə
təsadüf edən xəritələrinə baxsanız
görərsiniz ki, Ermənistanın bugünkü ərazisinin,
bütün şəhərlərinin və kəndlərinin,
bütün toponimlərinin mütləq əksəriyyətinin
adları öz mənşəyini Azərbaycan dilindən
götürübdür. XX əsrin əvvəlində
İrəvanın əhalisinin 80 faizi azərbaycanlı idi.
– İslamın terrorizmlə əlaqələndirilməsi
tamamilə qəbuledilməzdir.
Respublikamızın
rəhbəri “ikili
standartlar” kontekstində aktuallaşan digər mühüm
prioritet məsələyə də diqqəti cəlb
etmişdir. Bu, beynəlxalq təşkilatların
qətnamə və qərarlarının yerinə yetirilməsinin
vacibliyi ilə bağlı məsələdir. Bu sahədəki ikili yanaşmalara
toxunan dövlət başçısı bildirmişdir ki,
konkret olaraq Ermənistan ilə Azərbaycan arasında
münaqişəyə dair BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasının, Avropa Şurası Parlament
Assambleyasının, Avropa Parlamentinin, ATƏT-in qəbul etdiyi
bir sıra mühüm qərar və qətnamələrdən
heç biri icra olunmamışdır. Nüfuzlu beynəlxalq
təsisatlar tərəfindən qəbul edilmiş qətnamələrin
həyata keçirilməsi mexanizmlərinin
yaradılmasının vacibliyinə diqqəti cəlb edən
Prezident İlham Əliyev xəbərdarlıq
etmişdir ki, belə mexanizmlər olmadığı təqdirdə qəbul edilmiş qətnamələr
öz mahiyyətini itirir. Bəzən
görürük ki, BMT-nin qətnamələri bir neçə
saat ərzində icra edilir. Bizə gəldikdə
isə bu, iyirmi ildən çox çəkir. Mexanizm isə yoxdur.
“Mən
müsəlman ölkəsini, erməni terrorizmindən,
işğalından, tarixi abidələrinin məhv edilməsindən
əziyyət çəkən bir ölkəni təmsil edirəm,”
– deyən Prezident İlham Əliyev UNESCO tribunasından Ermənistanın
mədəni isrə qarşı vandalizm siyasətini ifşa
etdi və işğalçı dövlətə sərt xəbərdarlığını
çatdırdı: “ İşğal nəticəsində
ölkəmizin 600-dən çox tarixi və memarlıq abidəsi,
40 min eksponatı olan 22 muzey, 10 məscid məhv edilmişdir.
Buna baxmayaraq, siz bu gün Bakının mərkəzində Azərbaycan hökuməti
tərəfindən bərpa edilmiş erməni kilsəsini
görə bilərsiniz. Əlbəttə ki,
biz torpaqlarımıza qayıdacağıq, şəhərlərimizi
bərpa edəcəyik, orada yeni məktəblər və xəstəxanalar
inşa edəcəyik, lakin tarixi abidələrimiz bərpa edə
bilməyəcəyik. Ermənilər bizim tarixi irsimizi məhv
ediblər, lakin onlar bizim iradəmizi məhv edə bilməzlər,
evlərinə geri qayıtmaq istəyən qaçqın və
məcburi köçkünlərin, Bakıda və Azərbaycanın
digər şəhərlərində dünyaya gələn,
öz tarixi torpaqlarını heç vaxt görməyən,
lakin doğma torpaqlarına qayıtmaq üçün qəlbində
böyük iradə ilə yaşayan insanların nəvə
və nəticələrinin iradəsini məhv edə bilməzlər.
Onlar geri qayıdacaqlar! Biz Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünü bərpa etmək
üçün hər şeyi edəcəyik”.
Heç
şübhəsiz, Azərbaycanın dünyada analoqu olmayan
iqtisadi inkişaf sürəti, güclü ordusu, demokratik
islahatlara sadiqliyi, Ermənistandan fərqli olaraq, ölkəmizdə
siyasi sabitliyin hökm sürməsi və ən
başlıcası isə xalqın öz Prezidentinə intəhasız məhəbbəti
işğalçı dövlətin mövqelərini sarsıdan amillərdir.
Bu reallıqları nəzərə alaraq, Ermənistan rəhbərliyi
praqmatik siyasət yeridərsə, bu halda baş verməsi
istisna olmayan müharibədən və onun fəlakətli nəticələrindən
sığortalana bilər, əksi isə bu
işğalçı dövlətin labüd iflası
prosesinin katalizatoru ola bilər.
Dünyada
sivilizasiyalararası dialoq sahəsində ciddi problemlərin
yaşanması, bu fonda konfliktlərin
artması tendensiyasının müşayiət olunması,
xüsusilə də, islamafoboya kimi təhlükəli meyillərin
bir sira dövlətlərin və digər subyektlərin siyasətində
özünə geniş yer alması reallığında Azərbaycanın
mədəniyyətlərarası dialoq məkanına
çevrilməsi faktı qlobal əhəmiyyət kəsb edən
məsələdir. Bu məsələlərin həlli istiqamətində
Azərbaycanın təcrübəsi digər ölkələr
üçün örnək ola bilər.
Təsadüfi deyildir ki, bu məntiqdən
çıxış edərək Prezident İlham Əliyev
nitqinin üçüncü istiqaməti üzrə məsələlərin
dərin təhlilinə həsr edilmiş hissəsində Azərbaycanın
dini azadlıq, mədəniyyətlərarası dialoq,
tolerantlıq və multikulturalizm
sahəsində ciddi
uğurlara imza atdığını təkzibedilməz faktlar
və arqumentlərlə əsaslandırdı.
Dövlət başçısı qeyd etdi ki, bizdə
dini azadlıq vardır. Bu da ölkəmizin ən böyük
varlığıdır. Biz çoxmillətli
və çoxsaylı dinlərin olduğu cəmiyyətik.
Əsrlər boyu müxtəlif millətlərin
və dinlərin nümayəndələri Azərbaycanda
sülh şəraitində layiqli həyat sürüblər.
Cənab Prezident sivilizasiyalararası dialoq sahəsinə
ölkəmizin böyük töhfələr verdiyinə və bu sferada
geniş təcrübəyə malik olduğuna diqqəti cəlb
edərək Azərbaycanın
2008-ci ildə Avropa Şurasının mədəniyyət
nazirlərinin toplantısında başlamış “Bakı
prosesi”nin təşəbbüskarı olduğunu da forum təmsilçilərinin nəzərinə
çatdırmışdır.
Fikrini davam etdirən Azərbaycanın dövlət başçısı
xüsusi olaraq vurğulamışdır ki, biz həmin
tədbirə İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının
mədəniyyət nazirlərini dəvət etdik. Bu, tarixdə ilk dəfə idi ki, iki mühüm
beynəlxalq təşkilatın nümayəndələri
Bakıya toplaşmışdılar. Növbəti il, 2009-cu ildə əksinə etdik: biz Avropa
Şurasının mədəniyyət nazirlərini İslam
Əməkdaşlıq Təşkilatının Bakıda
keçirilən tədbirinə dəvət etdik. Bir sözlə, multikulturalizm üstünlüklərdən,
böyük varlıqlardan biridir. Əfsuslar
ki, dünyanın müxtəlif yerlərində, qonşu
bölgələrdə, Orta Şərqdə və Avropada
müəyyən narahatlıq yaradan meyillərin şahidi
oluruq. Təcridolunma, ayırma və bəzən
ədavət meyillərini görürük. Biz bu məsələləri həll etməliyik.
Çünki dünyaya töhfə vermək,
daha yaxşı dünyanı, hamı üçün
müvafiq olan dünyanı qurmaq üçün
yaşayırıq. İstəyirik ki,
bütün xalqların, dinlərin nümayəndələri
yaşayış tərzindən asılı olmayaraq, layiqli
şəraitdə dinc həyat sürsünlər. Dini hisslərə əsaslanan gərginlik halları
bütün ölkələr, o cümlədən
çoxmillətli cəmiyyəti olan ölkələr
üçün çox təhlükəlidir.
Prezident İlham Əliyev sadalanan reallıqlar kontekstində
bu gün mədəniyyətlərarası dialoqa heç
zaman olmadığı qədər ehtiyac duyulduğunu
vurğulayaraq bildirdi ki, dövlətimiz nəinki məscidlərin,
həmçinin pravoslav və katolik kilsələrinin,
sinaqoqların yenidən qurulmasına və inşasına sərmayə
yatırır.
“Multikulturalizm bizim adət-ənənəmizdir. Multikulturalizm-dövlət
siyasəti və ictimai sifarişdir. Multikulturalizm bizim həyat
tərzimizdir”, – deyən dövlət
başçısı Qafqazda ən
qədim kilsələrdən birinin Azərbaycanda, qədim
Şəki şəhərinin yaxınlığında yerləşməsindən,
o cümlədən 743-cü ildə tikilmiş ən qədim
məscidlərdən birinin Azərbaycanda, qədim
Şamaxı şəhərində olmasından xalqımızın qürur və
fərəh hissi keçirdiyini forum
iştirakçılarının nəzərinə
çatdırdı.
Azərbaycan
Prezidenti UNESCO-nun məlum forumunda çıxışında
onu da xüsusi olaraq vurğuladı ki, cari ildə birinci Avropa
Oyunlarına ev sahibliyi etməyimiz də
multikulturalizmin bir nümunəsidir. Müsəlman ölkəsində
ilk Avropa
Oyunlarının keçirilməsi multikulturalizm və
tolerantlıq ideyalarının təntənəsidir. Dövlət
başçısı fikirlərini davam etdirərək
bildirdi ki, 2017-ci ildə İslam Həmrəylik
Oyunlarını keçirəcəyik və nəticədə
ola bilsin ki, uzun illər ərzində Azərbaycan,
Bakı şəhəri bu iki yarışın bir məkanda
keçiriləcəyi yeganə yaşayış yeri olaraq
qalacaqdır. Bundan savayı, Azərbaycan 2016-cı ildə BMT-nin
Sivilizasiyalar Alyansının Qlobal Forumuna ev sahibliyi edəcəkdir.
Beləliklə,
sonda onu da xüsusi olaraq qeyd edək ki, ölkəmizdə
siyasi sabitlik və innovativ inkişafın, davamlı iqtisadi
yüksəlişin, multikulturalizm siyasətinin, nizami və
güclü ordu quruculuğu prosesinin, demokratik
islahatların, müasirləşmənin,
ugurlu xarici siyasətin və pozulmuş ərazi
bütövlüyümüzün bərpası naminə fədakar
mübarizənin təşəbbüskarı və təminatçısı olan Prezident İlham Əliyevin
Parisdə UNESCO Baş Konfransının 38 ci
sessiyasının Liderlər Forumunda tarixi və proqram
xarakterli çıxışı dünyanın üzləşdiyi
potensial və real risklərin, o cümlədən ksenofobiya,
irqçilik, islamofobiya və multikulturalizmin alternativi olan digər
təhdidlərin aradan qaldırılması mənafeyinə
xidmət göstərən orijinal
həll yollarının irəli sürülməsi
baxımından da unikaldır:
“Siz qonşunuzdan milliyyətini, kilsədə, sinaqoqda və
ya məsciddə ibadət etməsini soruşmadan onunla
yanaşı yaşamalısınız. Yalnız
bu halda potensial riskləri azalda bilərik.”
Elman NƏSİROV,
Milli Məclisin deputatı,
siyasi elmlər doktoru, professor
Xalq qəzeti.-
2015.- 25 dekabr.- S.8.