Onun ən yaxın həmdəmi piano idi

 

Dərd - sərini  həmişə  piano ilə bölüşərdi, barmaqları şirmayi dillər üzərində   dolaşdıqca, elə bil rahatlıq tapırdı. Qəribə adam idi  Həsənağa müəllim. Piano ilə  elə incə  rəftar edirdi ki,  sanki onu incitməkdən  qorxurdu. Bilirdi ki, heç onun ürəyindəki arzuları, niskilləri  bu dilsiz- ağızsız taxta parçası  qədər  duya  bilməz. Bəzən  hansısa  musiqi əsəri  üzərində işləyərkən istədiyini  ala bilməyəndə ondan incik düşərdi. Beləcə, musiqi onun  həyatının mənasına  çevrilmişdi.

 

 Deyirdi ki, bu narahat dünyanın  acığını  yalnız  musiqinin  dili ilə  soyutmaq olar.

Onunla  tanışlığım  “Dan ulduzuansamblının televizyadakı kosertlərindən başlamışdı. Doğrusu,  onunla   yaxından  tanış  olmaq istəyirdim. Və  günlərin birində  rəhbərlik etdiyi Bakı Şəhər Mədəniyyət və Turizm İdarəsində, başında onunla  görüşdüm. Nurani görkəmi var idi. Sifətində Azərbaycan kişisinə xas olan cizgilər ilk baxışdan  diqqəti çəkirdi. Piano arxasına keçəndə isə özgə bir görkəm alırdı. Elə bil ürəyi ilə danışırdı. Qayğılı gözləri gah pianonun dillərini asta-asta süzür, gah da tavana zillənirdi. Sanki ifa etdiyi musiqi ilə nəfəs alırdı.  Həsənağa Qurbanovu mən ilk dəfə belə gördüm və yaddaşımda da elə beləcə  qaldı. ...Çox  şeydən danışdı.  Dedi ki,  musiqi dünyanın dilidir. Deyirlər, əvvəl söz yaranıb - deyə bilmərəm. Desələr ki, əvvəl musiqi yaranıb, ikiəlli razılaşaram. İnsan yaranmazdan əvvəl təbiətdə musiqi olub. Amma küləyin havasına ney səsi verən qamış parçası ta insan şüuru formalaşanacan monoton notlar üstə havalanıb. Onu insan zənginləşdirib, qəlibə salıb, öz hisslərinə tabe edib. Bəli, insan öz içinin sirrini yalnız musiqi ilə rahatca, çəkinmədən hamıya bəyan edə bilir. Kim nə deyirsə-desin, amma mən fikrimdən dönəsi deyiləm: musiqi Tanrı ilə insanın arasında ən qısa körpüdür. Ona görə də mən taleyini  musiqiyə bağlayan adamları Uca  Yaradana  bir köynək yaxın hesab etmişəm. Bəlkə elə ona  görə də  tale məni əbədi olaraq musiqi ilə bağlayıb. ”  Danışdıqca  gözünü  pianodan çəkmirdi. Elə bil hansısa  yarımçıq əsəri  tamamlamağa tələsirdi. Sonra durub  piano arxasına  keçdi. Barmaqlarını  pianonun  dillərinə yavaşca  yaxınlaşdırdı    bu an   sevdiyim “Sarı  gəlin”in sədaları  ətrafı bürüdü.   Bir az  sonra  mənə tərəf  çevrilib:  Bizim çox qədim  xalq mahnımızdır”, – dedi.  Həsənağa müəllim danışdıqca gözlərimi  ondan  çəkmirdim. Və istər- istəməz, özlüyümdə hesablama aparırdım: görəsən, Həsənağa müəllimin ürəyi ilə barmaqları arasında məsafə nə qədərdir?  Bəlkə heç  bir  məsafə yoxdur? Olsaydı, onda həmin barmaqlar o ürəyin yanğısını pianonun dillərinə necə köçürərdi? Və bəlkə də həmin məsafə neçə min işıq ilinə bərabərdir. Gör ulduzları bizdən nə qədər məsafə ayırır, amma onların işartısını həmişə bəbəklərimizdə daşıyırıq. Bəlkə də elə buna görə sənətkarları  ulduzdeyib çağırırlar.

O vaxtdan gör neçə illər ötüb. Neçə illərdir ki, əcəl onu aramızdan  vaxtsız aparıb.  Müdriklərdən  birinin  sözüdür: “İztirab və kədər baş versə, rahatlığı  musiqidə axtarın.”  Bizonun  yoxluğunu  unutmaq  üçün bu  virtuoz sənətçinin  həzin musiqisini  dinləməkdən özgə əlac tapa bilmirik.

Bu  günlər  xalqımız onun 60 illik yubileyini  qeyd etməyə hazırlaşır.  Biz də istərdik ki, bu yazıda onun şərəfli həyat  yoluna qısa bir nəzər salaq. Naxçıvanda doğulub, bu əsrarəngiz diyarın dağ çiçəkləri kimi təmiz sularından içib, bu elin-obanın adət-ənənələri ilə ərsəyə gəlib. Əmək fəaliyyətinə 1978-ci ildən Naxçıvan Şəhər Mədəniyyət evində müəllim və C. Məmmədquluzadə adına Naxçıvan Dövlət Musiqili Dram Teatrında pianoçu kimi başlamışdır. Sonralar Ş.Qurbanov adına Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında aparıcı dirijor, Naxçıvan Musiqi Texnikumunun direktoru, Azərbaycan Televiziyasının “Dan ulduzuinstrumental ansamblının bədii rəhbəri vəzifələrində çalışmışdır. 1998-ci il mayın 25-də Azərbaycan Prezidenti Heydər Əliyevin  sərəncamı  ilə “Əməkdar incəsənət xadimi  fəxri adı ilə təltif edilmişdir.

Ömrünün son illərini Bakıda yaşasa da,  Naxçıvanı heç vaxt unutmurdu. Deyirdi ki, ürəyim  daim  Naxçıvanla vurur.  Həmişə də demişəm ki, Naxçıvan mənim əbədi və əzəli baba yurdumdur. Həsənağa müəllim musiqiyə həvəsinin də burada yarandığını deyirdi. Burada musiqi qəlbini ovsunlayıb və bu sənəti seçib. Seçib deyəndə ki, əslində, bu, tale qisməti, Tanrı bəxşişi idi. Hərdən mənə elə gəlir ki, musiqi olmasaydı, Həsənağa müəllim heç dünyaya gəlməzdi. Sonrakı bütün ömrünüsonsuzluğa gedən musiqinin çətin yollarında keçmişdi. Ən əsası isə, Gülarə xanım Əliyeva ilə  birgə işləyib, “Dan ulduzu” ansamblında çalışıb. Ölümündən  sonraBizim Gülarə xanım” adlı kitabı da  işıq üzü  görüb. Son vaxtlar Bakı Şəhər Mədəniyyət və Turizm  İdarəsinə rəhbərlik edirdi.

Həsənağa Qurbanov xoşbəxt insan idi. Ona görə ki, qəlblərə yol tapa bilmişdi. Millətini, xalqını sevən insan idi. Bütün varlığı ilə, sənəti ilə bu xalqa bağlı idi. Deyirdi ki, Azərbaycan xoşbəxt xalqdır ki, onun Heydər Əliyev kimi lideri olub. Ulu öndərlə görüşlərindən qürur hissi ilə danışardı. Bir deyirdi ki, yalnız ulu öndərin ölməz ideyaları bu xalqı xoşbəxt gələcəyə qovuşduracaq. Çox əfsus ki, Həsənağa müəllim özü bu xoşbəxt günlərimizi görə bilmədi.

 

M. MÜKƏRRƏMOĞLU

 

Xalq qəzeti.- 2015.- 21 iyun.- S.10.