Yüksək təhsil
və
tərbiyə intibah amilidir
Muxtariyyət tariximizin son 20 ilinin övladları öz təhsili, intellekt səviyyəsi, dünyagörüşü ilə fərqlənirlərsə, bu, inkişafımızın, intibahımızın göstəricisidir. Böyük ədib Maksim Qorki yazırdı: “Həyat belədir: istərsən gül, istərsən ağla, amma insan olduğunu yadında saxla!”
Evlə məktəb arasında bir
küçə vardı...
Amma bir vaxt vardı ki, – keçid
dövründə – az qala, hamımız bunu unutmuşduq. O küçəyə atalar,
analar övlad
dalınca yox, çörək dalınca
çıxırdılar. Səhərin
alatoranlığında bir parça çörək üçün
mağazaların qarşısında küçə boyu növbə gözləyən
insanların övladları da elə məktəbə
getmək, dərs oxumaq əvəzinə,
böyükləri kimi, günlərinin çoxunu
o küçədəcə
keçirirdilər.
Hamının bircə təsəllisi vardı: “Elnən
gələn dərd toy-bayramdı”. Belə bir zamanda-maddi tələbatlarımızın
mənəviyyatımıza hakim kəsildiyi
dövrdə imdadımıza yetişən ulu
öndər Heydər Əliyev yurdumuza gəlişi
ilə ürəklərə inam, gözlərə
işıq, süfrələrə çörək bəxş elədi. Onun gəlişi o zamana təsadüf edirdi ki, həm vətəndaş, həm ziyalı,
həm də bir valideyn
kimi, yaşadığımız o çətin günlərin ab-havası şüurumuzu, düşüncəmizi də
sanki keyləşdirmişdi.
Ailədə, məişətdə,
iş yerimizdə bizi
“qoynuna” alan çeşid-çeşid problemlər
içərisində kimliyimizi unutmuşduq, elə bil.
Necə deyərlər, hər kəs
yalnız onun üçün
mübarizə edirdi ki,
maddi tələbatını cuzi şəkildə ödəməklə, həm
də məişət problemlərini az-maz həll edə
bilsin. Mənəvi dünyamızın param-parça
olduğunu, övladlarımızın (gələcəyimizin)
həmin dünyada unudulmuş
varlığını da bəzən görmürdük gəlirdik. Elə bil ki, arzular
da, istəklər də, xarakterlər də
onda, bir məcraya
yönəlmişdi: birtəhər yaşamaq.
Hamı bu
istəyin köləsinə çevrilmişdi.
Özünü oda-közə atan böyüklər kiçiklərin
itirdiklərini düşünmürdülər. Amma bunu düşünənlər
– dövlətimizin, millətimizin, Vətənimizin sabahı
naminə ömrünü
qurban verənlərsə gecəli-gündüzlü
çalışıb bu əzablı yolun çıxışını tapmağa çalışırdılar.
Haşiyə: Uşaq təkcə bir evin deyil, bütün
el-obanın, dövlətin və xalqın ən böyük sərvətidir. Ulularımız
isə deyiblər ki, oğulsuz,
uşaqsız yurdun sabahı qara olur. El-oba
içində bir ağır bir qarğışı da
hər birimiz eşitmişik:
“Balalarından çəkəsən”. Amma
bir də dilimizdə bir-birinə oxşayan iki söz var: bala
və bəla. Məlumdur ki, həyatda, hər
şeydə olduğu kimi,
övladların da tərbiyəsində pis və yaxşı qütblər olub. Pis övlad öncə valideyn üçün,
böyüdükcə bir nəslin, sonra isə cəmiyyətin bəlasına çevrilir. Yaxşı isə həmişə
başucalığı gətirir. Bunlar keçid dövründə unudulan
həqiqətlər idi. Bəlkə də,
bu, ona görə belə
idi ki, başı maddi tələbatların ödənilməsinə
qarışan valideynlər övladlarının daha çox küçədə
vaxt keçirməsinə əhəmiyyət
belə vermirdilər.
Bu gündən sabaha ümidi qalmayan insanlar elə yaşadıqları an içərisindəcə yox
olduqlarını heç ağıllarına
belə gətirmirdilər. Mütəfəkkirlərdən
biri deyib ki, dağılmış binaları, viran qalmış şəhərləri, çökmüş iqtisadiyyatı bərpa
etmək üçün illər bəs
edər, amma məhv olmuş
arzuları, itirilmiş mənəviyyatı
və puç olmuş
gəncliyi geri qaytarmaq
üçün nəsillər dəyişməlidir.
Bu mənada
deyə bilərik ki, Azərbaycan adlı evimizin divarlarından gündə bir kərpic düşdüyü
o zamanlarda
üstümüzə ayaq açan
qara qanadlı mələk kimi
gözəgörünməz faciələrin
qarşısını almaq üçün ulu
öndər əsl xilaskar oldu.
Sərhədləri mənfur ermənilər tərəfindən
pozulan muxtar respublika əhalisində dövlət siyasətinə
inam yaratmağa
çalışan ulu öndər
uzaqgörənliyi ilə qısa zamanda maddi və mənəvi problemlər içərisində
sarsılan insanlara hər cür
dəstək verdi. Baxmayaraq
ki, o dövrdə–müstəqilliyimizin
ilk illərində regionumuza
da daxili və xarici düşmənlərin həyata
keçirmək istədikləri planlar
hazırlanırdı.
Ulu öndər öz
uzaqgörənliyi ilə nüfuzundan, şəxsi münasibətlərindən
istifadə edərək o çətin
günlərdə əhalini maddi problemlərin məngənəsindən qurtarmağa nail oldu. Günün özünəməxsus çətinliklərini hiss edən insanlara dözüm, mətanət aşılayan ulu öndər, bununla bərabər,
hər bir sahəni diqqət mərkəzində
saxlayır, uşaqların, yeniyetmə və gənclərin
də keçid dövrünün
qurbanı olmaması üçün yollar axtarırdı. Bugünkü
gəncliyin sahib olduğu
imkanların yaranmasının əsası elə həmin
dövrdə ulu öndər tərəfindən min-bir çətinliklə
qoyulmuşdu. Məlum hadisələrdən
sonra ulu öndərin
siyasi hakimiyyətə
qayıdışı ilə Naxçıvanda əsası qoyulan həmin siyasətin bütün
Azərbaycanda əks-sədası duyuldu. Muxtar respublikamızda da
1995-ci illərdən sonra bu
düşünülmüş siyasət
məqsədyönlü şəkildə davam
etdirildiyindən regionumuz bərpa dövrünü uğurla
başa vuraraq inkişaf dövrünə qədəm qoymuşdu. Quruculuq siyasətinin
əsas istiqamətini məktəb, elm-təhsil müəssisələrinin
tikintisi və onların maddi-texniki
bazasının gücləndirilməsi ideyası təşkil
edirdi. Məqsəd məktəblərdə
tədrisin keyfiyyətini yüksəltmək və təlimi ön plana çəkmək
idi. Uşaqların, gənclərin,
yeniyetmələrin asudə vaxtının səmərəli
təşkili məqsədilə yerlərdə idmanın
kütləviliyinə nail olunması üçün zəruri tədbirlərin
reallaşdırılması da onların
aşıb-daşan potensialını düzgün
məcraya yönəltmək məqsədinə xidmət
edirdi. Bir sözlə, gənclərin təşkilatlanması
işi bir çox islahatların həyata keçirilməsi
sayəsində reallaşdırıldı.
Bərpa dövrü
Anasından
ayrı düşmüş balanı
xatırladan muxtar respublikamızda o dövrdə islahatlarla yanaşı, varislik
ənənələri də bərpa olunmağa
başlayırdı. Amma dağıdıcı müxalifət
cüzi bir boşluqdan istifadə edərək baş qaldırmağa
çalışırdı. O müxalifət ki, arxası – köməyi də evdən, məktəbdən
daha çox
küçədə vaxt keçirən
yeniyetmə və gənclər idi. Çünki hələ dünyanın
ağını-qarasından yetərincə ayırmaq
imkanına malik olmayan
övladlarımızı onların meyil
göstərdikləri mühit tərbiyə
edirdi.
Məktəbdə müəllimlərin,
evdə valideynlərin diqqətsizliyindən, laqeydliyindən bəhrələnərək,
“xoşbəxt günlər” keçirən
uşaqlarımız bu boşluqdan
istifadə edib evlə məktəb
arasındakı küçədə daha
çox vaxt
keçirməyə həvəsli idilər. Ona görə də onları istənilən
istiqamətə yönəltmək istəyən qüvvələr
o qədər də çətinlik
çəkmirdilər. Bəlkə,
elə ona görə də, həmin
dövrdə xalqın adından danışanların
küçələrə çıxardıqları
“kütlə” əsasən məktəbli uşaqlardan,
yeniyetmə və gənclərdən ibarət olurdu. Sərhədlərimizin pozulduğu o günlərdə ağıllara, ürəklərə
hakim kəsilmiş qorxu
hissi isə imkan vermirdi ki, itirdiklərimizi
saf-çürük edək. Yalnız maddi tələbatımızı, məişət
qayğılarımızı qarşılamaq üçün
gecəmizi gündüzümüzə qatırdıq. Amma sınıq-salxaq şagird
partalarının arxasından durub evə
gələn məktəblinin də, qazı, suyu,
işığı olmayan evdən
çıxıb məktəbə üz
tutan şagirdin də
can atdığı bir
məkanın olduğu heç
birimizi narahat etmirdi. Bu evlə məktəb
arasındakı küçə idi. Bəzən övladların tələbindən, istəyindən
can qurtarmaq istəyən
valideynlər özləri belə “Get
küçədə uşaqlarla oyna, yetərincə dərdimiz var,
sən də bizə problem yaratma” – deyə, övladlarını elə onlar kimi, nəzarətsiz qalan tay-tuşlarının öhdəsinə
buraxırdılar.
Bu, o dövr
idi ki, yalan
vədlərdən doymuş insanlar doğrunu harada axtaracaqları haqqında düşünmür
və nə edəcəklərini o qədər
də götür-qoy etmirdilər. Bu tendensiya müstəqilliyimizin ilk
illərində yüksələn xətlə müşahidə
olunsa da, sonrakı illərdə bu prosesin qarşısı kəskin şəkildə
alındı. Çünki muxtar respublikamızda getdikcə ictimai-siyasi sabitliyin qorunması üçün
ciddi addımlar atılır, lazımi işlər görülürdü. Bununla
yanaşı, quruculuq siyasəti məqsədyönlü
şəkildə davam etdirilirdi. Əhalinin
qarşılaşdığı bütün
problemlərin həlli istiqamətində ciddi
addımlar atılırdı. Nəticə isə arzu olunduğu kimi, həyatımızın ahəngini
müsbətə doğru dəyişirdi.
1994-2014-cü
illər arasındakı zaman məsafəsini
ilbəil təhlil etsək onda
yaşadığımız ağlı-qaralı günlərin
yazıldığı illərin təqvimində hansı siyasi proseslərin getdiyini,
hansı quruculuq siyasətinin
arzularımızı reallaşdırdığını və
onların həyatımızda
yaratdığı dəyişikliklərin nədən ibarət olduğunu
çox aydın şəkildə görərik.
İndi inkişafdan,
tərəqqidən danışarkən ilk
cümləmizə günümüzün
reallığını təsvir etməklə
başlayırıq. Bəlkə də fərqinə
varmadan həvəslə sadalayırıq
ki, muxtar
respublikamızda son 20 ildə yüzlərlə
məktəb tikilib, səhiyyə
ocaqları istifadəyə verilib, məktəbdənkənar
tərbiyə müəssisələri fəaliyyətə
başlayıb, yollar salınıb,
abadlıq yaradılıb, yaşıllıq sahələri
genişləndirilib. Sadalamaqla bitib-tükənməyən bu
işlərin məqsədyönlü şəkildə həyata
keçirilməsinin bizim maddi
təminatımızdan başqa, həm də
övladlarımızın sağlam, gümrah və tərbiyəli böyüməsindəki
rolunu bəlkə də düşünmürük.
Ancaq, məncə,
bu qədər işlərin görülməsi
nəslimizin, ailəmizin və dövlətimizin
davamçıları olan
övladlarımızın mənən zənginləşməsinə,
bir şəxsiyyət kimi
düzgün formalaşmasına və gələcəyin
yüksək səviyyəli ixtisaslı kadrları olaraq yetişməsi məqsədinə
xidmət edir. Ali məqsədlərə
hesablanmış, uzaqgörənliklə reallaşdırılmış bu siyasətə–
Heydər Əliyev ideyalarına Muxtar Respublika Ali Məclisinin sədri
Vasif Talıbovun dönməz sədaqəti
bölgəmizin bugünkü
intibahına yol açdı.
Aparıcı qüvvə gənclikdir
Bugünkü dövlət quruculuğunda,
idarəetmədə öndə gedən gəncliyin intellekt səviyyəsinin artmasında, yüksək
dünyagörüşünün
formalaşmasında, elmin sirlərini
öyrənməyə marağının güclənməsində
muxtar respublikamızda son
20 ildə həyata keçirilən
inkişaf konsepsiyasının böyük rolu olub. Nəzarətsiz
qalmış uşaqların, yeniyetmə və gənclərin
təşkilatlanmasında qəbul olunmuş
qanunlar, həyata keçirilən islahatlar orta məktəblərin
yenidən qurulması, nizam-intizamın bərpası, hər kəsə
vəzifə borcunun məsuliyyətinin
aşılanması böyük rol oynadı. Bununla yanaşı, insanların əməyinə
verilən qiymət, onların cəmiyyətə
tanıdılması, iş və məişət
şəraitinin ən yüksək həddə
çatdırılması bu istiqamətdə
uğurların qazanılmasına səbəb oldu. Ali Məclisin sədri
Vasif Talıbovun bir fikrini burada xatırlamaq
yerinə düşər: “Yaxşı iş
tələb etməzdən əvvəl, yaxşı şərait
yaratmaq lazımdır”. Bunun üçün ən ucqar
dağ kəndlərindən başlayaraq ən böyük
şəhərlərimizə qədər yenidənqurma siyasətilə
gözəlləşən yaşayış məskənlərimizdə
arzu olunan hər bir şərait yaradılıb. Kükü, Şada, Ağbulaq, Keçili, Külüs kimi, ucqar dağ
və sərhəd kəndlərindəki
orta məktəb binalarında yaradılan
rahatlıqla yanaşı, məktəb kitabxanalarını zənginləşdirən
yeni nəşr olunan
nəfis kitablar şagirdlərə
dövlət tərəfindən hədiyyə olunub. Həmçinin
latın qrafikası ilə yeni nəşr
olunmuş minlərlə kitabın kənd
kitabxanalarına hədiyyə olunması da
yeniyetmə və gənclərin ümumilikdə isə əhalinin
asudə vaxtlarını səmərəli keçirməsi məqsədinə
xidmət edir. Qeyd etmək
yerinə düşər ki, bu gün Şahbuz
şəhər 1 saylı tam orta məktəbinin kitabxanasında 11956, rayon mərkəzləşmiş kitabxana sisteminin kitab fondunda 15508, rayon uşaq
kitabxanasında 13602 kitab var.
Yaşından, təhsilindən,
həyat təcrübəsindən və
yaşadığı zamandan asılı
olmayaraq, hər kəs öz
övladını yaxşı görmək istəyir. Yaxud, elə bir ata-ana tapılmaz ki,
övladını pislər cərgəsində görmək
istəsin. Onda sual olunur, bəs bu pis övlad üçün kim məsuliyyət
daşıyır? Əlbəttə, ilk
növbədə valideyn. Heç
birimiz unutmamalıyıq ki,
övladımızın tərbiyəsi ən mühüm
vəzifəmizdir. Valideyn – məktəb –
müəllim üçlüyü bir məqsədə xidmət etməlidir:
sabahkı cəmiyyətin əsl vətəndaşlarını
yetişdirmək. Bu vəzifəni yerinə
yetirmək üçün muxtar respublikamızda valideynə, müəllimə,
məktəbə və şagirdə son
20 ildə ən yüksək səviyyədə yaşamaq, işləmək,
çalışmaq şəraiti yaradılıb.
Əsası
Heydər Əliyev tərəfindən qoyulmuş
yeni həyat quruculuğu
xəttinin məqsədyönlü şəkildə həyata
keçirildiyi muxtar respublikada ötən illər ərzində
görülən işlərin mahiyyətini başa
düşməkdə açar rolunu oynaya biləcək
anlayış yalnız təşəbbüs və təşəbbüskarlıq
sözlərindən ibarətdir. Aparılan irimiqyaslı quruculuq tədbirləri və burada
hökm sürən işgüzarlıq
ovqatı da həmişə təşəbbüskarlığa
söykənib. Onun
əsasında da iş
görməmək üçün iqtisadi blokada şəraitini
bəhanə gətirmək psixologiyası aradan
qaldırılıb. Ulu öndər muxtar respublikada bu qədər quruculuq siyasətinin reallaşmasını
yüksək qiymətləndirərək deyirdi:
“Əgər Naxçıvanda belə ağır vəziyyətdə
məktəb binası tikilə bilirsə, – buraya
daş gətirmək mümkün
deyil, kərpic zavodu, mişar daşı və başqa
şeylər yoxdur – əgər universitet binaları tikilirsə, tərbiyə
müəssisələri istifadəyə verilirsə bəs bunlar başqa yerlərdə
niyə tikilmir? Demək, bu,
təşəbbüsdən və təşəbbüskarlıqdan
asılıdır”.
Ulu öndərin
bu fikrində nə qədər
haqlı olduğunu isbat
etmək üçün 1994-cü ilin bir az
əvvəlinə və gerisinə səyahət edərək
olanları xatırlatmaq yerinə düşər: 1988-ci ildən
başlayaraq milli zəmində
münaqişələrin əsası qoyuldu.
Naxçıvan özünün
ağır günlərini yaşamağa
başladı. 1990-93-cü illər Naxçıvan tarixinin ən gərgin və ən çətin dövrləri idi.
Naxçıvan Muxtar
Respublikasının mövcudluğu və
nicatı üçün həmin illərdə
möhtərəm Heydər Əliyevin burada
yaşaması və siyasi fəaliyyət
göstərməsi bu yurdu
bir çox bəlalardan,
o cümlədən erməni
işğalından qorudu. Qondarma Qarabağ münaqişəsinin
ətrafında yayılan dalğanın zərbə qüvvəsinə
məruz qalan sərhədyanı kəndləri
erməni yaraqlıları tərəfindən gülləbaran
edilən bu
məmləkətin dincliyi əlindən
alınmışdı. Naxçıvan ulu
öndərin təbirincə desək, “taleyin
ümidinə buraxılan tənha bir
adanı xatırladırdı”.
Görkəmli dövlət xadiminin naxçıvanlıların tələbi
ilə həmin vaxt Muxtar
Respublika Ali Məclisinin
sədri vəzifəsini öz öhdəsinə
götürməsi nəticəsində Naxçıvan XX əsrin
sonlarında onu gözləyən bəlalardan
xilas oldu. Ən əsası
isə onun muxtariyyət statusu
qorunub saxlanıldı.
Blokada şəraitində yaşayan Naxçıvanın düşmən qarşısında duruş gətirməsi ilə yanaşı, həm də iqtisadi problemlərin həllində ciddi tədbirlər görülməli, yeni firavan həyat quruculuğuna başlanmalı idi. Buna görə də Naxçıvanda həyata keçirilən tədbirlər təkcə siyasi müstəvidə yox, yeni iqtisadi təfəkkürə söykənən bazar iqtisadiyyatının tələblərinə uyğunlaşan iqtisadi model əsasında reallaşdırılmalı idi. Təbii ki, muxtar respublikanın Ermənistan ərazisindən keçən nəqliyyat kommunikasiya vasitələri, dəmir yolu, avtomobil yolları, təbii qaz və rabitə xətləri kəsiləndən, region tam iqtisadi blokadaya alınandan sonra bölgədə iqtisadi və siyasi böhran daha da dərinləşmişdi.
Təhsil və inkişaf
Belə bir dövrdə Heydər Əliyev kimi müdrik siyasətçinin lampa
işığında imzaladığı qərarlar nəticəsində
Naxçıvan muxtariyyət illərinin ən çətin
dövründən bərpa dövrünə qədəm qoydu. Zülmətdən
işıqlı və nurlu gələcəyə
doğru addımlar atıldı. Muxtar respublikamızda həyata keçirilən
quruculuq, abadlıq siyasətinin əsas
sahəsini məktəblərin və məktəbdənkənar
tərbiyə müəssisələrinin tikintisi
tuturdu. Ulu öndərin fəaliyyəti ilə əsası qoyulan bu ideyanın muxtar respublikamızda sonrakı illərdə
də məqsədyönlü şəkildə, uzaqgörənliklə
həyata keçirilməsi dağılmış
iqtisadiyyatımızın bərpasına yol
açmaqla yanaşı, insanların həyat
şəraitinin yaxşılaşdırılması və iqtisadi problemlərin həlli üçün zəruri addımların
atılmasına da imkan
verdi. Fəaliyyət
proqramı kimi ulu öndərin
müəllifi olduğu İnkişaf
Konsepsiyası mərhələ-mərhələ
reallığa çevrilirdi. İnsanlarda sabaha olan inamın gücləndirilməsi istiqamətində
həyata keçirilən tədbirlər öz
bəhrəsini verməyə başladı.
Ən əvvəl
ictimai-siyasi sabitliyin bərpa
olunması sayəsində əhalidə bir
arxayınılıq yarandı. Hər kəsin
qarşısına öz vəzifəsini yüksək səviyyədə
yerinə yetirmək tələbi qoyuldu. İctimai borc insanlara aşılandı. Ailələrdə
məişət şəraitinin
yaxşılaşdırılması məqsədilə müvəqqəti xarakterli bəzi tədbirlər də görüldü. Tədricən əmək
intizamı bərpa olundu. Bir sözlə, hər kəs
öz işini
görməyə başladı və bunun
üçün bütün
cəmiyyət səfərbərliyə alındı. Və hər
kəs də öz borcunu,
vəzifəsini dərk etməyə başladı. Bu təlim-tərbiyə prosesində də ciddi dəyişikliyə səbəb oldu. Orta məktəblərdə
maksimum dərəcədə şərait
yaradılmasına ciddi fikir
verilirdi ki, şagirdlərin
dərsə davamiyyəti və təlimi nəzarətdə
saxlanılsın.
Muxtar respublikamızın şəhər, qəsəbə,
rayon və kəndlərində eyni sürətlə görülən işlər
getdikcə öz bəhrəsini verməyə
başladı. Müqayisə üçün
bildirmək kifayətdir ki, 1997-98-ci tədris
ilində ali məktəblərə qəbul
imtahanlarında məzunlar 100-200 intervalında bal toplayaraq
tələbə adını qazanırdılarsa,
2013-2014-cü tədris ilində muxtar
respublikamızın məzunları 600-700 intervalında daha çox bal topalayaraq Prezident təqaüdünə belə layiq görülmüşlər. Bunun səbəbi isə Heydər Əliyev
ideyalarının ardıcıl şəkildə muxtar respublikamızda
reallaşdırılması və gələcəyimiz olan gənclərin yaxşı oxumasına, təhsil
almasına ən yüksək səviyyədə şəraitin
yaradılması oldu. Hətta
ən ucqar dağlıq və sərhədyanı
rayon olan Şahbuzda təhsilin inkişafına göstərilən
qayğının sevindirici bəhrəsi
kimi, demək olar ki, son bir
neçə ildə rayonumuzun məzunları
topladıqları yüksək balla respublika səviyyəsində ad-san
qazandılar. Onlardan bir
neçəsi Prezident təqaüdçüsü
oldu.
Qeyd etmək lazımdır ki,
bu gün
dünyanın ən inkişaf etmiş dövlətlərində şagirdlər,
yeniyetmə və gənclər üçün
yaradılan şərait muxtar
respublikamızda da var.
Təkcə onu demək
kifayətdir ki,
Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi sədrinin 2013-cü il 18 dekabr tarixli
sərəncamı ilə təsdiq edilmiş
2014-2015-ci illərdə Naxçıvan Muxtar
Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqların təhsilə cəlbi üzrə “Dövlət
Proqramı”nın qəbul
olunması uşaqlara göstərilən
dövlət qayğısının bariz
nümunəsidir. Həmin dövlət proqramına əsasən ümumtəhsil müəssisələrinə
gedə bilməyən məhdud fiziki
imkanlılar üçün Naxçıvan Regional
İnformasiya Mərkəzində Distant Tədris Mərkəzi
yaradılmışdır. Orta məktəblərdə
də elektron tədrisin tətbiqi də
şagirdlərimizin dünya təhsil
sisteminə inteqrasiyası baxımından da
mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu gün
muxtar respublikanın məktəblərinin
əksəriyyətində elektron təhsil
üçün ən yüksək səviyyədə
texniki imkanlar
yaradılıb. Muxtar
respublikamızın bütün
rayonlarında olduğu kimi,
hazırda Şahbuz rayonunun
14 ümumtəhsil məktəbində
də Ali Məclis sədrinin
qayğısı ilə şagirdlərin elektron
tədrisə qoşula bilməsi üçün texniki imkanlar var.
Bundan başqa, məktəblərdə
pilləli təhsil sistemi vasitəsilə
uşaqların orta təhsillə
yanaşı, sənət, peşə, ixtisas
seçimi üçün
də lazımi şərait yaradılıb. Bununla
bağlı Muxtar Respublika
Ali Məclisinin sədri Vasif Talıbov öz fikirlərini açıqlayaraq gənclərə dəyərli tövsiyələr
verərək demişdir: “Müstəqil
Azərbaycanın gələcəyinin etibarlı və
möhkəm olması üçün təhsil
inkişaf etdirilməli, təkmilləşdirilməlidir.
Bu tədbirləri həyata keçirtmək
üçün ilk
növbədə müasir təhsil infrastrukturu yaradılmalıdır. Məktəblər
müasir tədrisin tələblərinə
uyğun avadanlıqlarla təmin olunur. Müəllim-şagird münasibətləri
tələbkarlıq və çalışqanlıq prinsipləri
üzərində qurulmalıdır ki,
istəyimizə nail olaq...
Bu gün ölkəmizdə
təhsilə göstərilən qayğı, bu sahədə həyata keçirilən islahatlar nümunə gücündədir. Görülən bu işlər
bir tərəfdən gənclərin hərtərəfli
təhsil almasına xidmət edirsə, digər tərəfdən
onların xarici ölkələrdə təhsillərini
davam etdirməsi, dünya
təhsil sisteminə inteqrasiya
baxımından da mühüm
əhəmiyyət daşıyır. Ona
görə də məktəblərdə şagirdlərə
infromasiya texnologiyalarının əsasları
dərindən öyrədilməli, xarici
dillərin tədrisi diqqət mərkəzində
saxlanılmalıdır”.
Pedaqoqların fikrincə,
“tərbiyə edən” müəyyən məqsəddən
çıxış edir. Böyük
pedaqoq A.S.Makarenko isə
dövlətin və millətin gələcəyi olan gənclərin düzgün
tərbiyə edilməsinin vacib bir məsələ olduğunu
xatırladaraq demişdir: “Ata-ana həmişə
valideyn olduğunu yadda saxlamalı və bilməlidir ki, onun tərbiyəsi
altında olan uşaq
gələcək vətəndaş, gələcək xadim və gələcək mübarizdir.
Siz pis uşaq
tərbiyə etsəniz bunun bəlasını
təkcə özünüz yox, bir xalq
və bir dövlət də çəkəcək”.
Unutmamalıyıq ki, bu gün hər bir valideynin və hər bir müəllimin yaxşı
yaşayışı, əmək fəaliyyəti üçün muxtar
respublikamızın muxtariyyət tarixinin son 20 ilində bir vaxtlar xəyal belə etmədiyimiz şərait
yaradılıbsa, bu şəraitdən
istifadə edib yüksək intellekt səviyyəli, dünyagörüşlü, elmli,
bilikli gənclərin cəmiyyətə
verilməsinə nail olmalıyıq. Bu bizim həm də vətəndaşlıq
və insanlıq borcumuzdur.
Xalqımıza məxsus
gözəl bir milli xüsusiyyətin
olduğunu da yada salmaq istəyirəm:
bizə edilən yaxşılığın əvəzini
çıxmaq üçün bütün imkanlarımızdan istifadə etməyə
çalışırıq. Deməli, dövlət
qayğısının da əvəzini
yaxşı işimizlə qaytara bilərik.
Şəhla NƏBİYEVA
Şahbuz rayonu
Xalq qəzeti.- 2015.- 8 yanvar.- S.5.