Azərbaycan sürətli
inkişafı və uğurlu
xarici siyasəti ilə beynəlxalq aləmdə
diqqəti cəlb edən dövlətə
çevrilib
2014-cü il ölkəmiz üçün uğurlu inkişaf mərhələsi kimi tarixdə qalacaq. Azərbaycan öz sürətli inkişaf tempini saxlaya bilmiş, ölkəmizin təhlükəsizliyi təmin edilmiş, iqtisadi və sosial proqramlar icra olunmuş, beynəlxalq aləmdə əlaqələrimiz daha da möhkəmlənmişdir. Ötən il də Azərbaycan dünyanın diqqət mərkəzində olmuş, davamlı ictimai-siyai sabitlik, iqtidarla xalqın sıx vəhdəti və sürətli inkişaf xarici investorların daha çox investisiya qoymalarına rəvac vermişdir. Fakt üçün qeyd edək ki, ötən il ölkə iqtisadiyyatına 27 milyard dollar investisiya qoyulmuşdur.
Azərbaycan özünün sürətli inkişafı,
sahib olduğu zəngin
təbii resursları və əlverişli geosiyasi
mövqeyi ilə regional
və beynəlxalq müstəvidə diqqəti cəlb edən
dövlətə çevrilib. Hazırda
Azərbaycan iqtisadiyyatı dünyanın ən rəqabətli
40 iqtisadiyyatı arasındadır. Ölkəmizin 50 milyard dollardan çox valyuta
ehtiyatının olması siyasi və iqtisadi strategiyanın düşünülmüş
şəkildə davam etdirilməsinin bariz nümunəsidir. Sosial obyektlərin
inşası uğurla davam
etdirilmiş – 60-dan çox
tibb mərkəzi, 50-dən artıq məktəb
tikilmiş, 230-dan çox
sənaye müəssisəsi yaradılmışdır. Bütün bunların nəticəsi olaraq son bir ildə yüz mini daimi olmaqla,
123 min yeni iş yeri
yaradılmışdır. Ötən il
həm də ikinci peykimizin
orbitə buraxılması ilə yadda
qalmışdır. Artıq respublikamız kosmik
sənayenin inkişafında da inamla irəliləyir.
Ötən il xarici
siyasət sahəsində qazanılan uğurlar
ölkəmizin dünya birliyindəki reytinqinin yüksəlməsinə təkan vermişdir. Prezident İlham Əliyevin xarici ölkələrə səfərləri,
beynəlxalq tədbirlərdə iştirakı, milli maraqlarımızın qorunması istiqamətində
həyata keçirdiyi tədbirlər xarici siyasətimizin kifayət qədər uğurlu, düşünülmüş
və çoxşaxəli olmasından, dövlət
başçımızın
xalqımızın maraqlarına layiqincə xidmət
etməsindən xəbər verir. Diqqətə
çatdıraq ki, ötən il ölkə rəhbəri 20-dək ölkəyə
səfər etmiş, dövlət və
hökumət
başçıları ilə çoxsaylı
görüşlər keçirmişdir.
Azərbaycan artıq beynəlxalq aləmdə etibarlı tərəfdaş
kimi tanınır, regional
və beynəlxalq arenada öz
mövqeyi ilə seçilən ölkəyə
çevrilib. Bu da bizimlə əməkdaşlıq
etmək istəyən dövlətlərin sayının getdikcə artmasına öz müsbət təsirini göstərir.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi ilə Nazirlər
Kabinetinin 2014-cü ilin
sosial-iqtisadi inkişafının
yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə
həsr olunan iclasında ölkə rəhbəri
digər sahələrdə olduğu kimi, xarici siyasət sahəsində
də qazanılan uğurlardan
danışmış və ötənilki nailiyyətləri yüksək qiymətləndirmişdir.
Bir daha qeyd olunmuşdur
ki, ötən
il Azərbaycan həm ikitərəfli,
həm də çoxtərəfli formatda
uğurlu xarici siyasət
aparmışdır. İlk növbədə,
qonşu ölkələrlə ikitərəfli
formatda çox
sıx təmaslarımız olmuşdur.
Avropa və Asiya
ölkələri ilə ən yüksək səviyyədə
ikitərəfli əlaqələrin inkişafı üçün görülmüş
işlər də əməkdaşlığın möhkəmləndirilməsinə
öz töhfəsini vermişdir. Dövlətimizin
başçısı qeyd etmişdir ki, Azərbaycan
dünyada çox böyük hörmətə malikdir,
etibarlı tərəfdaş kimi
tanınır və bizim beynəlxalq nüfuzumuz getdikcə artır. Regional məsələlərin həllində,
regional əməkdaşlıq məsələlərində
Azərbaycanın rolu əvəzolunmazdır.
Biz bir çox
təşəbbüslərin müəllifiyik. Bu təşəbbüslər sadəcə olaraq niyyət deyil. Bu təşəbbüslər real
layihələrə çevrilir. Bu layihələrin icrası, əlbəttə,
bizim imkanlarımızı artırır
və ölkəmizə siyasi, iqtisadi dividendlər gətirir.
Keçən
il nüfuzlu təşkilatlarla
uğurlu əməkdaşlığı
Azərbaycanın beynəlxalq müstəvidə reytinqini daha da artırmışdır. Üzv
olduğumuz bütün
beynəlxalq təşkilatlarda fəal iştirak
etməklə, milli maraqlarımız və
öz mövqeyimiz
yüksək səviyyədə
müdafiə olunmuş, bu təşkilatların
fəaliyyətinə dəyərli töhfələrimizi vermişik. Avropa Şurası Nazirlər Komitəsinə ölkəmizin
sədrlik etməsi xüsusi qeyd olunmalıdır. Ölkəmiz bu quruma sədrlik etdiyi dövr ərzində Avropada
demokratiyanın inkişafına, insan
haqlarının qorunmasına, ədalətin bərqərar
olmasına çox böyük
və dəyərli töhfələr vermişdir. Azərbaycanın sədrliyinin prioritetləri Avropa Şurasının gündəliyində
duran aktual məsələlər,
üzv dövlətlərin üzləşdikləri
təhdidlər, ölkəmizin müsbət təcrübəsi
və fərqli üstünlükləri nəzərə
alınmaqla, korrupsiyaya qarşı
mübarizə, mədəniyyətlər və dinlərarası
dialoq, sosial həmrəylik
və sosial davamlılıq, gənclərin
hüquqi maarifləndirilməsi kimi sahələr üzrə müəyyən
edilmişdi.
Xüsusilə, ölkəmizin multikulturalizmlə
bağlı təcrübəsi nadir xarakter daşıyır. Bütün
bunlar bir daha təsdiqləyir ki, Azərbaycan öz
işi ilə, aparılan siyasətlə
və keçirilən tədbirlərlə ümumbəşəri
dəyərlərə öz töhfələrini
verir.
Ölkəmizin
başçısı bəyan etmişdir
ki, biz beynəlxalq təşkilatlarla
bundan sonra da fəal əməkdaşlıq edəcəyik.
Dünyanın tanınmış ictimai-siyasi
xadimləri və ekspertləri
də təsdiqləyirlər ki,
respublikamız üzv olduğu
təşkilatlar qarşısında götürdüyü
öhdəlikləri vaxtında və artıqlaması ilə
yerinə yetirir. Azərbaycanın
sürətli inkişafı, dünya
birliyində mövqelərinin getdikcə möhkəmlənməsi,
ordu quruculuğundakı nailiyyətləri
və iqtisadi qüdrətinin artması bir sıra qərəzli təşkilatların
və bu inkişafı gözü
götürməyənlərin qısqanclığına səbəb
olub. Təəssüf edirik ki, artıq Avropa Parlamenti kimi nüfuzlu bir qurum da qərəzli və
böhtançı beynəlxalq təşkilatlarla bir sıradadır. Bu qurumun ölkəmizdə insan
hüquqlarına dair qəbul etdiyi qətnamə də bunu
təsdiqləyir.
Təbii ki, Azərbaycanın
ikitərəfli formatda heç bir ölkə
qarşısında heç bir öhdəliyi
yoxdur və ola da bilməz. Bu, beynəlxalq
münasibətlərin qanunlarıdır. Dövlətimizin
başçısı da bu
məsələyə münasibət bildirərkən demişdir ki, əgər
kimsə hesab edir ki, Azərbaycana ultimatum dili ilə, yaxud da diktat dili
ilə nə isə deyə bilər, səhv edir.
Bizim tariximiz, son illər ərzində
apardığımız müstəqil, cəsarətli siyasət
bunu bir daha göstərir və bütün
ölkələr ancaq ikitərəfli formatda bərabərhüquqlu münasibətlər
qurmalıdırlar. Bu, beynəlxalq
davranışın qaydalarıdır.
Son illər baş alıb gedən ikili standartlar artıq
ATƏT-in Minsk qrupunun
həmsədr dövlətlərinin siyasətində də özünü açıq şəkildə
büruzə verir. Öz
ölkələrində insan
haqlarının kobud şəkildə pozulduğunu, irqi
ayrı-seçkiliyin, polis
zorakılığının baş
alıb getdiyini
görməzliyə
vuran ABŞ rəsmilərinin Azərbaycanın
daxili işlərinə
qarışması, konkret cinayət
üstündə həbs olunmuş
üzdəniraq hüquq müdafiəçisi
Leyla Yunus və Xədicə
İsmayılovaya “qayğı” göstərmələri ikili standartlardan irəli gəlir.
Öz gözündə tiri
“görməyib”, başqalarının gözündə
tük axtaran belələri
ilk növbədə öz
ölkələrində baş vermiş hadisələrə, insan
haqlarının kobud şəkildə
pozulmasının qarşısını almağa
çalışsınlar. Artıq beynəlxalq təşkilatlar
da ABŞ-da insan haqlarının kobud
şəkildə pozulmasına ciddi münasibt bildirirlər. Məsələn,
Beynəlxalq İnsan Haqları Təşkilatı
olan “Amnesty İnternational”, 2010-cu il yanvar ayından etibarən bu
günə qədər 111 ölkədə insan haqları
ilə bağlı hesabat dərc edib. Təşkilat ABŞ, Almaniya,
Rusiya, Çin və Avropa ölkələrində qeydə
alınan insan haqları ilə
bağlı vəziyyəti sərt tənqid edib.
Təşkilat, öz hesabatında ABŞ
Prezidenti Barak
Obamanı da tənqid atəşinə tutub. Barak Obamanın Quantanamo əsir düşərgəsini
bağlamasının heç nəyi dəyişmədiyini,
sadəcə görüntü xarakteri daşıdığını qeyd edib. “Amnesty
İnternational” təşkilatı
Obamanın Quantanamonu bağlayaraq
İllonis əyalətində ona bənzər yeni bir əsir düşərgəsi
yaratdığını vurğulayaraq “məhkumlar
üçün dəyişikliyin
yalnız poçt-məktub kodları olduğunu”
bildirib.
Son vaxtlar ABŞ-da baş verənlər
onu göstərdi ki, bu ölkədə insan
haqlarının qorunmasına böyük
ehtiyac var. Ona görə də ABŞ rəsmilərinin
ölkəmizdə insan haqlarının
pozulması barədə verdiyi bəyanatlar
qərəz və təzyiq vasitəsindən başqa
bir şey deyil. Belə ki, ABŞ-da qaradərili
insanlara qarşı törədilmiş vəhşiliklər,
onların güllələnməsi bir daha onu göstərir ki, bu ölkədə insan
haqları ilə bağlı ciddi problemlər
var. ABŞ insan
hüquqları məsələsindən öz
dövlət maraqlarının dünyada
qorunması üçün istifadə
etməkdə davam edir.
Başqa dövlətlərin təbii sərvətlərini
ələ keçirmək üçün
bu metoddan daha çox yararlanır.
Müxtəlif bəhanələrlə İraqa daxil oldular. “Diktatorların devrilməsi” adı ilə
ərəb ölkələrinə müdaxilə etdilər.
Hazırda bu ölkələrdə
günahsız insanların qanı axıdılmaqda davam edir. Məqsəd
həmin ölkələri öz əsarətləri
altına almaq, təbii sərvətlərini
ələ keçirməkdir. İndiki
dövrdə ABŞ-da və özünü demokrat
qiyafəsində göstərən
bir sıra digər ölkələrdə
insan haqları daha çox tapdalanır. Bu gün
Ermənistanın
işğalçılıq siyasətinə göz yuman, milyonlarla soydaşımızın pozulmuş hüquqlarını görməzliyə
vuran Qərb dövlətlərinin və
digər beynəlxalq təşkilatların ölkəmizə
qarşı apardıqları qərəzli siyasətin
arxasında ikili standartlar
və respublikamızın inkişafını gözü götürməmək dayanır.
Bir tərəfdən haqq-ədalətdən, demokratiyadan dəm vuran,
digər tərəfdən isə işğalçıya
yardım edən ABŞ-ın ikili siyasətini
Prezident Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev “İkili standartların dünya
nizamı və müasir Azərbaycan” əsərində
tənqid edərək
yazır: “...Vaşinqton
artıq başa düşməlidir ki, “yumşaq güc” o vaxt
səmərəli olur ki,
o, ABŞ-ın başqa
ölkələrin (məsələn, Azərbaycanın) milli maraqları ilə üst-üstə
düşən milli maraqlarının həyata
keçirilməsinə əsaslansın. Azərbaycanın
milli maraqları ilə hesablaşmadan
öz siyasi məqsədlərini
həyata keçirmək cəhdləri heç
vaxt uğur qazanmayacaq. Məsələn, ABŞ
Ukraynanın ərazi bütövlüyünə tərəfdar
çıxır və bütün mümkün üsullarla onu qorumağa
çalışır. Bəs nəyə görə ABŞ
Azərbaycana münasibətdə müvafiq
yanaşma tətbiq etmir,
onun ərazi bütövlüyünü
açıq müdafiə etmir, təcavüzkarı
pisləmir?
Əgər
demokratiyanın inkişaf etdirilməsi
ABŞ üçün milli
təhlükəsizlik məsələsidirsə, onda Azərbaycan üçün
də işğal altında olan ərazilər üzərində nəzarətin
bərpa edilməsi milli təhlükəsizlik
məsələsidir. Başqa sözlə
desək, Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli məsələsi
də demokratik dəyərlərin inkişaf etdirilməsi strategiyasının tərkib
hissəsi olmalıdır. Qafqazdakı münaqişələr
həll edilmədən bütövlükdə bu regionda səmərəli
transmilli əməkdaşlığa nail olmaq mümkün
deyil. Səmimi etiraf
etmək lazımdır, ABŞ Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin tənzimlənməsi üzrə Minsk qrupunun həmsədri
kimi, bu problemin həllində lazımi maraq göstərmir. Axı, onun
həlli, Vaşinqtonun bəyan etdiyi kimi, geniş
mənada ABŞ-ın da
marağındadır".
Akademik ABŞ-ın işğalçı
dövlətə yardım göstərməsini tənqid edərək
yazır: “Amma bununla
belə ABŞ 1992-ci ildən bəri Ermənistana iki milyard dollardan
artıq, Dağlıq Qarabağ
separatçılarına isə 1998-ci ildən bəri 83 milyon dollardan çox maliyyə yardımı göstərib.
Göründüyü kimi,
Amerika əsla gizlətmir ki,
o, Ermənistanın yürütdüyü,
bu uzanan münaqişənin
dondurulmasına yönəlmiş fəaliyyət xəttini dəstəkləyir”.
Nazirlər Kabinetinin son iclasında
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin nizamlanmasına toxunan
ölkə rəhbəri bildirdi ki, işğalçı dövlətin qeyri- konstruktiv mövqeyi problemin aradan qaldırılmasını hələ də
uzadır. Digər tərəfdən, dünya
birliyinin bu ədalətsizliyə
göz yumması və ikili
mövqe nümayiş
etdirməsi işğalçı Ermənistanı daha da həyasızlaşdırıb.
Artıq Azərbaycan xalqı da bunu yaxşı bilir və
dərk edir ki, bu problemin həll
olunmaması təkcə Ermənistanın qeyri-konstruktiv
mövqeyi ilə izah
edilə bilməz. Hadisələrin gedişi
bir daha təsdiqləyir
ki, dünyada elə qüvvələr var ki, bu
münaqişənin həll olunmasında maraqlı deyillər.
Bəzi qüvvələr isə
bu münaqişənin dondurulmuş vəziyyətdə
qalmasında maraqlıdır. Belə qüvvələr bundan Azərbaycana bir təzyiq
vasitəsi kimi istifadə etməyə
çalışırlar. Ancaq unudurlar ki, Azərbaycanın
beynəlxalq əlaqələri getdikcə möhkəmlənir
və ölkəmiz ikitərəfli və çoxtərəfli
formatda fəal xarici
siyasət yürüdür.
Mirkazım KAZIMOV,
Milli Məclisin deputatı,
Yeni Azərbaycan Partiyası Siyasi Şurasının üzvü
Xalq qəzeti.- 2015.- 25 yanvar.- S.5.