Həqiqi müstəqillik
və lider missiyası
Bu il 25 illiyini qeyd edəcəyimiz müstəqillik
onu göstərir ki, biz öz dəyərlərimiz,
baxışımız, ənənələrimiz və
güclü, müstəqil, suveren dövlət yaratmaqla
bağlı planlarımıza əsasən yaşaya bilirik. Bu illər transformasiya – siyasi və iqtisadi
transformasiya illəri oldu.
İlham
ƏLiYEV
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
Tale
1993-cü ildə Azərbaycanı növbəti dəfə
çətin sınaqlarla üz-üzə qoyanda tarixə 15
İyun Milli Qurtuluş Günü kimi daxil olmuş zəruri
hadisə baş verməsəydi, ümummilli lider Heydər
Əliyevin xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə
qayıdışı gerçəkləşməsəydi
indi biz müstəqil, qüdrətli, hər zaman tərəqqi
edən, yeniləşən və demokratikləşən Azərbaycan
dövlətindən danışa bilməzdik. Bu
mənada, əminliklə demək olar ki, həmin dövrdə
Azərbaycanın bir dövlət olaraq mövcudluğunun
qorunub saxlanılması, xalqın bir çox böyük fəlakətlərdən
qurtulması məhz 1993-cü ilin 15 iyun tarixindən
başlayır.
Ulu öndər Heydər Əliyev 1993-cü ildən
dövlət quruculuğu istiqamətində
başladığı islahatları ictimai rəyə əsaslanmaqla
həyata keçirmiş, ölkənin böhranlı vəziyyətdən
çıxarılması prosesində hər bir vətəndaşın
iştirakını vacib saymış, cəmiyyətin
intellektual təbəqəsi ilə sıx ünsiyyətə
böyük üstünlük vermişdir. Ümummilli liderin 1993-cü
il sentyabrın 21-də
AMEA-da alimlərlə, 22-də isə gənclərlə
keçirdiyi görüşləri bu mənada xüsusi
xatırlatmaq lazımdır. Həmin tədbirdə dərin məzmunlu
nitq söyləyən ümummilli lider Heydər Əliyev Azərbaycanın
üzləşdiyi ağır vəziyyətin səbəblərini
təhlil etmiş, vəziyyətdən çıxış
yollarını göstərmiş, cəmiyyətin
bütün təbəqələrini, o cümlədən
intellektual potensialın daşıyıcısı olan alimləri
milli problemlərin həllində fəal iştiraka
çağırmışdır.
Müasir
fəlsəfi düşüncəmizin və tariximizin
görkəmli tədqiqatçısı, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Administrasiyasının rəhbəri
akademik Ramiz Mehdiyev “Güclü Azərbaycan dövləti
qloballaşma şəraitində milli ideyanın təcəssümü
kimi” əsərində yazır: “Azərbaycan dövlətinin
inkişaf məntiqi göstərir ki, Azərbaycan 1993-cü
ilin ortalarından etibarən ardıcıl surətdə
güclü dövlət prinsiplərini gerçəkləşdirmək
yolu ilə gedir. İqtidarda olan qrupların neoliberal demokratiya
ideyalarına aludə olduqları və bu ideyaları fəal
surətdə sosial praktikaya tətbiq etdikləri bəzi
postsovet dövlətlərindən fərqli olaraq, Prezident Heydər
Əliyev ikinci dəfə hakimiyyətə gələrək
və böyük dövlət xadimi bəsirəti və
uzaqgörənliyi nümayiş etdirərək güclü
Azərbaycan dövləti konsepsiyasını irəli
sürdü və onu ardıcıl surətdə praktikada
reallaşdırmağa başladı. Sonrakı
illərdə dövlətimizin bütün fəaliyyəti
bu kursun düzgün olduğunu təsdiqlədi.
Güclü dövlət quruculuğu yeni hökumət
idarələrinin yaradılmasından və mövcud
olanların möhkəmləndirilməsindən ibarətdir. Heydər
Əliyev məhz bu yolla gedirdi. O bilirdi ki, güclü
dövlət yaratmadan ölkəni ümumi xaosdan
çıxarmaq və onun ərazi
bütövlüyünü bərpa etmək mümkün
deyil".
Xaos və
anarxiyadan dayanıqlı inkişafa doğru
Əminliklə demək olar ki, XX əsr Azərbaycan
tarixinin fenomen şəxsiyyəti olan Heydər Əliyev qlobal
dünya nizamı fonunda tamamilə fərqli - xalqın milli
dövlətçilik təfəkkürü ilə
uzlaşan milli inkişaf strategiyasını irəli sürərək
uğurla həyata keçirmişdir. Böyük strateq mərkəzi
planlaşdırma və bölgü prinsiplərinin hakim
olduğu ictimai-iqtisadi formasiyadan azad bazar iqtisadiyyatına
optimal keçid modelini müdrikliklə irəli
sürmüş, onun mərhələlərlə həyata
keçirilməsinə çalışmışdır.
Heydər Əliyev milli gəliri yüksəltmədən,
ümumi daxili məhsulun artımına, vətəndaşların
yaşayış tərzində əsaslı dəyişikliklərə
nail olmadan, əlverişli biznes mühiti yaratmadan vətəndaş
cəmiyyəti və hüquqi dövlət ideyasının
mümkünsüzlüyünü bildirmişdir.
Azərbaycanın 25 illik müstəqillik yolunun ən
mühüm göstəricilərindən biri də xalqın
təbii sərvətləri üzərində yiyəlik
hüququ qazanması və davamlı inkişafı naminə
məqsədyönlü şəkildə istifadə etməsidir. 1994-cü ilin 20
sentyabrında Bakıda dünyanın 11 transmilli neft şirkətinin
iştirakı ilə çağdaş tariximizə “Əsrin
müqaviləsi” adı ilə düşmüş qlobal neft
müqaviləsinin təntənəli imzalanma mərasimi
keçirilmişdir. Bununla da Azərbaycan MDB məkanında
Qərbin iri neft şirkətləri ilə iri miqyaslı
saziş imzalayan ilk dövlət olmuş, Xəzər dənizində
beynəlxalq əməkdaşlığın bünövrəsini
qoymuşdur. Xəzərin Azərbaycan sektorunda yerləşən
“Azəri”, “Çıraq”, “Günəşli” yataqlarının
birgə mənimsənilməsini nəzərdə tutan bu
sazişin ərsəyə gəlməsi təkcə
respublikamız üçün deyil, Qərbin bir sıra
aparıcı dövlətləri, habelə Cənubi Qafqaz və
Orta Asiya regionu üçün strateji əhəmiyyətə
malik olmuşdur.
Milli-mənəvi
dəyərlərə sədaqət nümunəsi
Ölkənin ağır sosial-iqtisadi, siyasi problemlərinin
həlli ilə məşğul olan ulu öndər Heydər
Əliyev elmin, təhsilin problemlərini də diqqət mərkəzində
saxlamış, bu sahələrdə yeni dövrün tələblərinə
cavab verən islahatların aparılmasını təmin
etmişdir. Elm, mədəniyyət, ədəbiyyat, incəsənət
xadimlərinin sosial müdafiəsinin təşkili istiqamətində
atılan addımlar, dövlət büdcəsində baş
verən artımlar hesabına bu sahələrə yönələn
vəsaitlərin çoxalması ölkədə tədricən
elmi-intellektual intibah mərhələsinin əsasını
qoymuşdur.
Ulu öndər Heydər Əliyev milli problemlərin həlli
baxımından xalqın mənəvi-ideoloji birliyinə, vətəndaş
həmrəyliyinə nail olmağı, onun konkret milli ideya və
ideologiya ətrafında birləşməsini də vacib saymışdır. Ulu öndər
milli ideologiyanı konkret dövr üçün gündəlikdə
olan milli ideyanın həyata keçirilməsi vasitəsi kimi
dəyərləndirmiş, onun səfərbəredici rolunu
daim önə çəkmişdir. Heydər
Əliyevin Vətən və xalq qarşısında
böyük xidmətlərindən biri də milli dövlətçiliyimizin
möhkəmləndirilməsi baxımından çox əhəmiyyətli
olan azərbaycançılıq ideyasını irəli
sürməsi, onu milli diasporun təşkilatlanması
üçün ideoloji təmələ çevirməsidir.
Azərbaycançılıq ideoloji konstruksiya kimi
mühüm funksional keyfiyyətlərlə zəngindir. Onun mahiyyəti
ölkəni mənəvi və fiziki cəhətdən zəiflədilmək
cəhdlərindən qorumaqdan, Azərbaycanı unitar,
hüquqi və demokratik dövlət kimi möhkəmləndirməkdən,
inkişaf etdirməkdən ibarətdir. Bu
ideologiyanın pozitiv xarakteri həm də bütün dünyaya
səpələnmiş azərbaycanlıları vahid ideallar
naminə səfərbər etmək qüdrəti ilə
müəyyən olunur.
Dünyanın
müxtəlif ölkələrində yaşayan
soydaşlarımızın və həmvətənlərimizin
müstəqil Azərbaycan Respublikası ilə əlaqələrinin
daha da möhkəmləndirilməsi, onların arasında
birliyin və həmrəyliyin təmin olunması ilə
bağlı məsələlərin birgə müzakirəsi
məqsədilə 2001-ci il noyabrın
9-10-da Bakıda tarixi bir toplantı — Dünya Azərbaycanlılarının
I Qurultayı keçirilmişdir. Ümummilli
lider Heydər Əliyevin I qurultaydakı dərin məzmunlu
nitqində böyük həyəcanla söylədiyi “Mən
həmişə fəxr etmişəm ki, mən azərbaycanlıyam”
sözləri bu günlərdə IV qurultayı
keçirilmiş dünya azərbaycanlıları
üçün milli qürur simvoluna çevrilmişdir.
Modernləşmə
strategiyasının banisi
Ümummilli lider Heydər Əliyevin milli dövlətçilik
qarşısında mühüm xidmətlərindən biri də
modernləşmə yönümündə demokratik və
huquqi islahatların həyata keçirilməsidir. Bütün səylərini
səfərbər edərək dövlət müstəqilliyini,
sadəcə, şərti müstəqillik aktı və bəyanat
səviyyəsindən çıxaran böyük strateq Azərbaycanda
hüquqi dövlət və vətəndaş cəmiyyəti
ideyasının təkamül yolu ilə
reallaşdırılması istiqamətində ardıcıl
islahatlar həyata keçirmişdir.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin 1993-cü il
iyunun 15-də Milli Məclisin sədri seçilməsi ilə
ölkədə sivil parlamentarizm ənənəsinin
qoyulduğunu, cəmiyyətin hüquq sisteminin əsasını
təşkil edən qanunların müasirləşməsi
prosesinin geniş vüsət aldığını da
xüsusi vurğulamaq lazımdır. Ümummilli
lider kifayət qədər mürəkkəb və ziddiyyətli
bir dövrdə parlamentə rəhbərlik etməsinə
baxmayaraq, qanunverici orqanın məqsədyönlü fəaliyyətini
təmin etmiş, bir sıra qanunların qəbuluna nail
olmuşdur. Məhz bu mərhələdən
parlamentin cəmiyyətidəki rolu artmış, hüquqi
dövlət quruculuğu prosesindəki rolu güclənmişdir.
Ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında hazırlanan, dünyada mövcud olan ən mütərəqqi
hüquq normalarını özündə əks etdirən
müstəqil Azərbaycanın ilk konstitusiyasının
1995-ci ilin 12 noyabrında ümumxalq referendumu ilə qəbul
olunması respublikamızın gələcək inkişaf
prioritetlərini müəyyənləşdirmiş, iqtisadi,
siyasi və hüquqi islahatların bazisinə
çevrilmişdir. Əsas qanunda xalqın dövlət hakimiyyətinin
yeganə mənbəyi olması, dövlətin demokratik,
hüquqi və dünyəviliyi, idarəçiliyin hakimiyyət
bölgüsü əsasında təşkil
olunmasının təməl prinsipləri təsbit
olunmuş, insan hüquq və azadlıqlarının təmini
ali məqsəd kimi önə çəkilmişdir.
Ulu öndər Heydər Əliyev demokratik dövlət
quruculuğuna xidmət edən mütərəqqi
hüquqi-siyasi-hüquqi islahatları davam etdirməklə
yanaşı, həm də milli maraqlara xidmət edən
çevik xarici siyasət xətti yürütmüş,
ölkənin milli maraq və mənafelərini daim uca
tutmuşdur. Bunun nəticəsidir ki, son 20 ildə Azərbaycanda
milli mənafelərə əsaslanmaqla həyata
keçirilmiş xarici siyasət kursunun prioritet istiqaməti
müstəqil və güclü dövlət
ideyasının praktik şəkildə
reallaşdırılmasına yönəlmişdir. Respublikamız beynəlxalq normalara istinad edərək
sivil dünyanın hüquqi-siyasi atmosferini müəyyənləşdirən
aparıcı dövlətlər və beynəlxalq təşkilatlarla
münasibətlərini yüksək dinamizmlə inkişaf
etdirmək xəttinə üstünlük vermişdir.
Konseptual
inkişaf xəttinin uğurlu davamı
2003-cü
ilin 31 oktyabrında səlahiyyətlərinin icrasına
başlamış dövlət başçısı
İlham Əliyev ötən 13 ildə Heydər Əliyev
siyasi kursunu uğurla davam etdirməklə yanaşı, ulu
öndərin xaos və anarxiyadan qurtardığı
respublikamızın “Güclü dövlət - müstəqil
siyasət” konsepti əsasında inkişafını təmin
etmişdir. Ötən 13 il ərzindəki
fəaliyyəti dövlət başçısının
verdiyi bütün vədlərin əməli fəaliyyətə
və praqmatizmə söykəndiyini, respublikanın gerçək
potensialı ilə uzlaşdığını tamamilə təsdiqləmişdir.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin əzmkarlıqla
davam etdirdiyi çoxşaxəli islahatlar kursu respublika
iqtisadiyyatında böyük uğurlara zəmin
yaratmış, hər bir vətəndaşın həyatında
nəzərəçarpacaq irəliləyişlərə səbəb
olmuşdur.
Əgər 1993 — 2003-cü illərdə dövlət
müstəqilliyinin daxili və xarici təhdidlərdən
qorunub saxlanılması, iqtisadiyyatın dirçəldilməsi,
ölkəmizin beynəlxalq arenada tanıdılması praktiki
məqsədlər idisə, son 13 ildə obyektiv həyat
reallıqları yeni hədəflər müəyyənləşdirmişdir. Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi, “Azərbaycanın
bugünkü reallıqları bir daha müstəqilliyimizin
üstünlüklərini göstərir. Tarixdə Azərbaycan heç vaxt bu qədər
güclü olmamışdır. Bunun
başlıca səbəbi müstəqil
olmağımızdır. Müstəqillik
ən böyük sərvətdir. Hər
bir vətəndaş müstəqilliyi qorumalıdır,
öz işi ilə müstəqilliyimizə töhfə verməlidir.
Elə etməliyik ki, bundan sonra Azərbaycan daim
inkişaf yolu ilə getsin”.
Son 13 ildə
inkişaf dinamikasına görə Azərbaycanla müqayisə
oluna biləcək çox az ölkəni
misal göstərmək olar. Bu müddət
dünya siyasətinə təsir göstərən möhtəşəm
layihələrin reallaşdırılması ilə səciyyəvidir.
Ümummilli liderin yeni neft strategiyasının tərkib hissəsi
olan Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəmərinin,
Bakı-Tbilisi Ərzurum qaz kəmərinin istifadəyə
verilməsi, “Ümid”, “Abşeron” kimi perspektivli yataqlar kəşf
olunması, Şərqlə Qərbi qovuşduracaq
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin tikintisi, TANAP, TAP
layihələrinin gündəmə gəlməsi bu
baxımdan xüsusi qeyd olunmalıdır.
Qlobal
böhranın mənfi təsirləri dəf edilir
Qlobal səviyyədə
cərəyan edən mürəkkəb siyasi, iqtisadi proseslərin
mənfi təsirlərinə, bir çox ölkələrin
ciddi iqtisadi, maliyyə və sosial problemlərlə üzləşməsinə
baxmayaraq, Azərbaycan iqtisadiyyatı bu il də
dayanıqlılığını qoruyub saxlayır. Prezident İlham Əliyevin hələ 2016-cı ilin
əvvəlində açıqladığı anti-böhran
paketi Azərbaycanın yaranmış yeni iqtisadi və siyasi
şəraitə uyğun olaraq, neftdən asılı olmayan,
ixracyönümlü, dayanıqlı inkişaf strategiyası
seçdiyini göstərir. Dövlətimizin
başçısı hesab edir ki, hazırkı dövrdə
bir tərəfdən yaranmış vəziyyətin ölkəyə
mənfi təsirinin qarşısını almaq
üçün çevik tədbirlər həyata
keçirilməli, digər tərəfdən də prioritet
sahə hesab olunan qeyri-neft sektorunun daha sürətli
inkişafını təmin etmək üçün əlavə
təsirli mexanizmlər işə salınmalıdır.
Azərbaycan
Prezidentinin son 13 ildə imzaladığı bir sıra
dövlət proqramları, ilk növbədə, regionların
tarazlı və davamlı inkişafını, qeyri-neft sektorunun
möhkəmləndirilməsini, iqtisadiyyatın neftdən
asılılıq dərəcəsinin
azaldılmasını, infrastrukturun yeniləşdirilməsini
təmin edən kompleks proqram sənədləri olmaqla
yanaşı, bölgələrdə özəl sektorun
inkişafına təkan verimişdir. 2004—2008,
2009—2013 və 2014—2018-ci illəri əhatə edən regional
inkişaf proqramları bu baxımdan xüsusi əhəmiyyət
kəsb etməklə, regionlarda intibah mərhələsinin əsasını
qoymuş, sahibkarlığın yüksəlişinə zəmin
yaratmışdır.
Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin I rübünün
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və
qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsinə
həsr olunmuş iclası respublikamızın böhranın
mənfi təsirlərindən sığortalanmaq istiqamətində
həyata keçirdiyi tədbirlərin real nəticələr
verdiyini göstərir. Bu mərhələnin ən nəzərəçarpacaq
göstəricilərindən biri ölkə
iqtisadiyyatının postneft mərhələsinə
uyğunlaşması, qeyri-neft sektorunda 5 faizədək
artımın əldə olunmasıdır. Hökumətin həyata keçirdiyi bəzi səmərəli
tədbirlər - Maliyyə Bazarlarına Nəzarət
Palatasının yaradılması, valyuta rejiminin tənzimlənməsi,
bankların konsolidasiyası, manatla əmanətlərin
stimullaşdırılması və digər tədbirlər
böhran ajiotajının aradan qalxmasına, əhalinin manata
olan etimadının tədricən bərpa olunmasına imkan
yaradır.
Xüsusi vurğulamaq lazımdır ki, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin İqtisadi İslahatlar üzrə
köməkçisi vəzifəsinin təyin olunması və
bununla əlaqədar xidmətin yaradılması möhtərəm
Prezidentimizin iqtisadi islahatların aparılmasına necə
mühüm əhəmiyyət verdiyinin əyani göstəricisidir. Qısa müddət ərzində
xidmətin gördüyü səmərəli işlər,
habelə ölkə iqtisadiyyatının gələcək
inkişaf hədəflərinin düzgün müəyyənləşdirilməsi
üçün hazırlanmış “Milli iqtisadiyyat və
iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə strateji yol xəritəsinin
başlıca istiqamətləri” adlı konsepitual əhəmiyyətli
sənədin bu günlərdə təsdiq edilməsi
xüsusi vurğulanmalıdır.
Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev 2016-cı il
iyunun 7-də Berlində Azərbaycan — Almaniya İqtisadi
Forumunun açılışında demişdir: “Biz yoxsulluq və
işsizlik səviyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə
azaltmağa nail olmuşuq. Hazırda hər iki
göstərici 5 faizə yaxındır. Neft
satışından əldə olunan gəlirləri qeyri-neft
sektoruna yatırmağa başladığımızdan
iqtisadiyyatımızın rəqabətliliyi artıb. Davos Dünya İqtisadi Forumunun hesablamalarına
görə Azərbaycan iqtisadiyyatı rəqabət qabiliyyəti
indeksinə görə dünyada 40-cı yerdədir. Hazırda bəzi Avropa ölkələri enerji
balanslarındakı neftin, təxminən, 30 faizini Azərbaycandan
alırlar. Biz hər dörd istiqamətdə
təbii qaz ixrac edirik. Hazırda biz tərəfdaşlarımızla
birlikdə “Cənub Qaz Dəhlizi” layihəsini həyata
keçiririk. 2020-ci ilədək Azərbaycan
qazı ilk dəfə olaraq Avropa bazarlarına
çıxarılacaq".
“Güclü
dövlət - intellektual cəmiyyət”
Ölkə başçısı son illərdəki
çıxışlarında ölkədə sistem islahatlarının
aparılması zərurətini xüsusi önə çəkmişdir. Söhbət
siyasi və hüquqi liberallaşmaya, vətəndaş cəmiyyəti
təsisatlarının inkişafına xidmət edən
islahatların sürətləndirilməsi zərurətindən
gedir. Şübhəsiz, iqtisadi cəhətdən
inkişaf etməmiş hansısa dövlətdə demokratikləşməyə
və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğuna yönələn
cəhdlər uğursuzluqla nəticələnir. Cünki tətbiqinə cəhd göstərilən
mütərəqqi yeniliklər vətəndaşların real
yaşayış səviyyəsi, həyat tərzi ilə
uzlaşmır. Məhz bu reallıqdan
çıxış edən Azərbaycan Prezidenti İlham
Əliyev ötən 13 ildə hər iki təmayülə vəhdət
şəklində yanaşaraq ölkənin uzunmüddətli
inkişafını məhz demokratik və iqtisadi
islahatların paralel şəkildə davam etdirilməsində
görür.
Milli ideyanın millətin inkişafına, dövlətin
tərəqqisinə tam dolğun xidmət etməsi
üçün o, cəmiyyəti innovasiyalı modernləşməyə
istiqamətləndirməlidir. İlham Əliyev ötən 13 ildə
milli ənənələri qorumaqla, Avropa təhsil məkanına
inteqrasiya prosesinin sürətləndirilməsi, inkişaf
etmiş dövlətlərin bu sahədəki qabaqcıl təcrübəsinin
mənimsənilərək yayılması, ümümtəhsil
məktəblərində, ali təhsil müəssisələrində
kompüter və informasiya texnologiyalarının geniş tətbiqi
məqsədinə xidmət edən komplekst tədbirlər həyata
keçirmişdir. Azərbaycan Prezidentinin elmin
inkişafına xüsusi diqqətlə yanaşması həm
də respublikamızın sürətli iqtisadi inkişaf
yolunda olması, geniş maliyyə imkanları qazanması ilə
şərtlənir. Belə mühüm mərhələdə
mövcud uğurların qorunub saxlanılması
üçün idarəçilikdə yüksək
elmi-intellektual səviyyənin təmin edilməsi son dərəcə
vacibdir.
Akademik
Ramiz Mehdiyev “Güclü Azərbaycan dövləti
qloballaşma şəraitində milli ideyanın təcəssümü
kimi” əsərində haqlı olaraq yazır: “Azərbaycanda
hakimiyyət özünün ”güclü
dövlət" ideyasını həyata keçirir,
çünki öz xalqının nadir ənənələrinə
əsaslanır. Məsələ bundadır ki,
dövlətin güclü və planlaşdırıcı
rolu olmasa Azərbaycanda həyata keçirilən
genişmiqyaslı sosial-iqtisadi layihələrin
reallaşmasının üstündən xətt çəkilə
bilər. Güclü dövlət gələcək nəslə
və “insan kapitalı”na investisiya
yatırmadan müvəffəqiyyətli ola bilməz. Azərbaycanda güclü dövlətin
uğurları təhsilə, səhiyyəyə, idmana və
digər sosial proqramlara düşünülmüş şəkildə
sərmayə yatırılması ilə
bağlıdır".
Ötən 13 ildə Avratlantik məkana inteqrasiya kursu seçməklə dinamik inkişaf yoluna qədəm qoymuş Azərbaycanda təhsilin müasirləşdirilməsi və problemlərinin mərhələli həlli, inkişaf etmiş dövlətlərin bu sahədəki zəngin təcrübəsinin dərindən mənimsənilməsi, universitetlərdə tədris prosesinin maddi-texniki bazasının yaxşılaşdırılması, kompüter və informasiya texnologiyalarının geniş tətbiqi, yeni korpusların inşası kimi fundamental problemlərin həlli xüsusi diqqət mərkəzindədir.
İnsan amili daim öndədir
Müasir dövrdə hər bir dövlətin tərəqqisi “insan meyarı”, yəni həyat keyfiyyətinin, şəxsiyyətin dövlət tərəfindən təmin olunan vəziyyətinin önə çəkilməsi ilə ölçülür. Bu mənada, əminliklə demək olar ki, tarixin heç bir mərhələsində Azərbaycan cəmiyyəti son illərdəki kimi sürətli dəyişikliklərə uğramamış, insan amili belə aktual, öncül məsələ kimi gündəmə çıxmamışdır. Dövlət başçısının əməli siyasətə söykənən iqtisadi siyasətinin əsas qayəsində məhz insan amili dayanmış, İlham Əliyev xalq qarşısında verdiyi bütün vədlərə sadiq qalmaqla hər bir azərbaycanlının layiqli prezidenti olduğunu təsdiqləymişdir.
Azərbaycan Prezidenti son 13 ildə əfvetmə institutunun çevik və işlək mexanizmlər əsasında fəaliyyətini də uğurla təmin etmişdir. Dövlət başçısı bu və digər səbəblərdən cinayət əməlinə yol vermiş insanların da taleyinə biganə qalmamışdır. Amnistiya qərarlarının qəbulu ilə bağlı ölkədə formalaşmış müsbət ənənənin ulu öndərin adını daşıyan Heydər Əliyev Fondu tərəfindən geniş miqyasda davam etdirilməsi də Azərbaycanda humanist dəyərlərin ictimai şüurda möhkəmlənməsinə xidmət edir. Cəmiyyətdə insanpərvərlik və humanizm ideyalarının möhkəmlənməsinə böyük təhfələr verən Azərbaycanını birinci xanımı, UNESCO və İSESCO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin deputatı Mehriban Əliyevanın təşəbbüsü ilə son 10 ildə 4 amnistiya aktının qəbulu faktı da xüsusi vurğulanmalıdır.
Sonda vurğulamaq istərdik ki, ölkəmizi anarxiya və xaosdan tərəqqi yoluna çıxarmış ulu öndər Heydər Əliyevin irəli sürdüyü milli ideya ötən 23 ildə inkişaf prosesində lokomotiv rolunu oynamışdır. Müstəqil Azərbaycan qarşısında duran ümummilli məqsədləri dəqiq müəyyən edərək onların gerçəkləşdirilməsi istiqamətində ardıcıl, sistemli fəaliyyət göstərən ölkə kimi dünyanın yeni iqtisadi fenomeninə çevrilmişdir.
Ümumi şəkildə ifadə etsək, bu gün ölkədə həyata keçirilən siyasətin başlıca məqsədi modernləşmə mərhələsini də sürətlə başa vuraraq Azərbaycanı inkişaf etmiş ölkələr səviyyəsinə yüksəltmək, demokratik idealların cəmiyyətdə tam möhkəmlənməsinə nail olmaq, yeni düşüncəli vətəndaş yetişdirməkdir. Yeni dövrün milli ideallarına çevrilən bu məqsədlərin Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə uğurla reallaşacağı isə qətiyyən şübhə doğurmur.
Mönsüm ALIŞOV,
pedaqoji elmlər doktoru,
professor
Xalq
qəzeti.- 2016.- 14 iyun.- S.3.