Gəncə Dövlət Universiteti: dünən, bu
gün və sabah
Gəncə Dövlət
Universitetinin (GDU) 80 yaşı tamam olur. Əslində, 80 il tarix üçün böyük rəqəm
sayılmasa da, pedaqoji müəllim kadrlarına olan
ehtiyacı ödəmək baxımından samballı bir
göstəricidir. Qısaca da olsa, tarixə nəzər
salaq. Azərbaycan Xalq Komissarları Sovetinin 14 aprel 1938-ci
il tarixli qərarı ilə Gəncədə
N.K.Krupskaya adına İkiillik Müəllimlər İnstitutu
yaradılır. İnstitut üçün münasib baza
olmadığından şəhərin M. Qorki adına
1 nömrəli orta məktəbinin üçüncü mərtəbəsi
bütünlüklə yeni təşkil olunan təhsil
ocağının sərəncamına verilir. İlk
vaxtlar institutda yalnız iki ixtisas-təbiət və
fizika-riyaziyyat fakültələrinin təşkili
planlaşdırılır və Gəncə İkiillik
Müəllimlər İnstitutu 23 müəllim və 244 tələbə
ilə fəaliyyətə başlayır.
Bir il sonra institutda
daha iki yeni fakültə – tarix, Azərbaycan dili və ədəbiyyat
fakültələri yaradılır
1943-cü sentyabrın 1-də
İkiillik Müəllimlər İnstitutu ləğv olunur və
həmin təhsil ocağının bazasında tam ali təhsil verən, ümumtəhsil məktəbləri
üçün müxtəlif fənlərdən yüksək
ixtisaslı müəllim kadrları hazırlayan dördillik Gəncə
Dövlət Pedaqoji İnstitutu yaradılır. Həmin ilin
payızında bu ali məktəbə Azərbaycanın
görkəmli maarifpərvəri, milli mətbuatın və
teatrın, torpaqşünaslıq və aqrokimya elmlərinin
banisi, ensiklopedik alim Həsən bəy Zərdabinin adı
verilir.
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
13 iyun 2000-ci il tarixli fərmanı ilə
institut Gəncə Dövlət Universiteti
adlandırılır. Hazırda universitetdə
9 fakültə, 13 şöbə fəaliyyət göstərir.
Burada bakalavriat səviyyəsində maarif istiqamətində
22 ixtisas üzrə kadr hazırlığı həyata
keçirilir. Bütövlükdə,
universitetdə təhsil alanların sayı 6 min nəfərə
yaxındır.
“Ən müasir
texnologiya – Gəncə Dövlət Universitetinə”
Universitetin rektoru, kimya elmləri
doktoru, professor Yusif Yusibovla söhbətimiz hansı məcraya
yönəlsə də, müsahibim yenə maddi-texniki bazanın il yox, ay yox, hətta
hər gün möhkəmləndirilməsinin, yenilənməsinin
son dərəcə vacib olduğunu dönə-dönə dilə
gətirir və fikrini konkret faktlarla əsaslandırmağa
çalışır. Qeyd edək ki, Y.Yusibovun hələ 22
yaşında olarkən Moskvada N.D. Zelinski adına Üzvi
Kimya İnstitutunun aspirantı, elmi işçisindən
tutmuş Gəncə Dövlət Universitetinin tədris
işləri üzrə prorektoru vəzifəsinədək fəaliyyətinin
bütün dövrləri məhz təhsillə
bağlıdır. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 7 mart
2014-cü il tarixli sərəncamı ilə
universitetə rektor təyin edilən Y.Yusibov ötən
dövr ərzində məhz təhsilin maddi-texniki
bazasının möhkəmləndirilməsi işinə
xüsusi önəm vermişdir. Yeri gəlmişkən
qeyd edək ki, universitetin rektoru ötən ilin noyabrında təhsilin
inkişafındakı xidmətlərinə görə Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fəxri diplomuna layiq
görülmüşdür.
Son 3 ildə universitetin elə
tədris binası yoxdur ki, orada əsaslı şəkildə
yenidənqurma işləri aparılmasın. İstilik
sistemləri, binaların dam örtükləri, fasadları,
daxili tamamilə yenidən qurulmuş, həyətlərdə
geniş abadlıq işləri görülmüş, qazonlar
salınmış, çoxlu sayda ağac,
gül-çiçək kolları əkilmiş, idman
meydançaları yaradılmışdır. Bütün bu işlər günü-gündən
böyüyən və gözəlləşən Gəncə
şəhərinə əlavə yaraşıq vermişdir.
Ən əsası odur ki, bu binalar elə
görkəm xatirinə təmir olunmayıb, konkret
faydaları, səmərəliliyi önə çəkilmişdir.
Qısa vaxt ərzində
1000-ə yaxın kompüter dəsti, noutbuk, çox sayda
elektron lövhələr, proyektorlar, kameralar
quraşdırılmış, tələbə və müəllimlərin
istifadəsinə verilmişdir. Bunlardan əlavə,
altı tədris və bir “Kimyəvi
materialşünaslıq” adlı elmi-tədqiqat
laboratoriyası qurulmuşdur. Təbii ki, vacib sahəyə
bu cür yanaşma tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə,
bakalavriat, magistratura səviyyələrində təhsil alan tələbələrin elmi-tədqiqat
işlərinə cəlb olunmasına, doktorant və
dissertantların daha intensiv şəkildə məşğulluğuna
normal şərait yaradılır.
“Ən müasir texnologiya – Gəncə
Dövlət Universitetinə” – müəllim və tələbə
kollektivinin hələ 3-4 il əvvəl qəbul
etdiyi şüardır. Bu şüarın təkcə adi
çağırış kimi qalmadığını hər
addımda hiss etmək mümkündür. Müasir texnologiya
tətbiq edilmədən maddi-texniki bazanı zənginləşdirməyin
qeyri-mümkün olduğunu dərindən dərk edən
universitet rəhbərliyi bütün tədris binaları
arasında fiber optik kabel çəkilişinə nail
olmuş, ali məktəbin daxili şəbəkəsinin
bir növ onurğasını qura bilmişdir. Bütövlükdə
isə universitetin tədris binaları daxilində olan şəbəkə
tamamilə yenilənmişdir. Bütün
şəbəkə yeni texnologiya ilə işləyən
avadanlıqla əvəz olunmuşdur. Məhz
yenilənmiş şəbəkənin imkanlarına uyğun
olaraq universitet yüksək sürətli internetlə təmin
edilmişdir. Özünüz fikirləşin, sürəti
100 Mbps-ə çatan internetdən kim
narazı qala bilər?!
“Təcrübə” və
“karyera” şöbələrinin yaradılmasını da
maddi-texniki bazanın zənginləşdirilməsinin bir qolu
hesab etmək olar. “Karyera” şöbəsinin xətti ilə hər il universitetdə “əmək yarmarkaları” təşkil
edilir. Ümumiyyətlə, bu mərkəzlərin
fəaliyyətinin məntiqi nəticəsi olaraq Gəncə
Dövlət Universitetini seçən abituriyentlərin
sayında əhəmiyyətli artım müşahidə
edilir. Mərkəzlərin xətti ilə
orta məktəblərdə təcrübəli professor-müəllim
heyətinin vaxtaşırı mühazirələri təşkil
olunur. Baza orta və məktəbəqədər
təhsil müəssisələri də seçilmişdir.
Hazırda bu mərkəz şəhərin Mir Cəlal
Paşayev adına 39 saylı orta məktəbində
fəaliyyət göstərir. Şəhərin
4 saylı orta məktəbində isə mərkəz
üçün müvafiq yer ayrılmışlır və
təmir işləri aparılır. Yaxın
günlərdə açılış olacaqdır.
Universitetin daxili imkanları
hesabına ən müasir standartlar səviyyəsində əsaslı
təmir olunmuş “İnklüziv təhsil mərkəzi”nin yaradılmasını da maddi-texniki
bazanın yaxşılaşdırılmasına xüsusi diqqətin
bəhrəsi kimi qəbul etmək olar. Qərb
bölgəsində ilk dəfə olaraq fiziki cəhətdən
qüsurlu tələbələr üçün nəzərdə
tutulan mərkəzə xüsusi kabinet ayrılmış,
bura müvafiq avadanlıq gətirilmişdir.
Bu il universitetin
daha bir tədris binasının açılışı
olacaqdır. Burada yaradılan şərait belə
deməyə imkan verir ki, yaxın gələcəkdə Gəncə
Dövlət Universitetində təhsil almaq istəyənlərin
nəinki respublikamızda, eləcə də xarici ölkələrdə
sayı nəzərəçarpacaq dərəcədə
çoxalacaqdır. Şübhəsiz ki, bu müasir tədris
ocağında təhsil almaq hər kəsin ürəyincə olacaqdır. Söhbət
zamanı rektor xüsusi vurğuladı ki, güclü
maddi-texniki baza yoxdursa, yüksək ixtisaslı kadr
hazırlığından söhbət açmağa dəyməz.
Universitet məzunlarına
maraq və tələbat artır
Nə gizlədək, əvvəl
belə deyildi.
Gəncə Dövlət Universitetinin məzunları
işlə təmin olunmaq baxımından problemlərlə
üzləşirdilər. Amma indi vəziyyət
yaxşılığa doğru kökündən dəyişib.
Universitetdə əmək intizamının gücləndirilməsi,
tələbələrin dərsə davamiyyətininə nəzarətin
artırılması, tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
vaxtaşırı monitorinqlərin keçirilməsi,
kafedralar üzrə professor-müəllim heyətinin
“açıq dərslər”inin təşkili və digər tədbirlər
öz səmərəsini verməkdədir.
Hazırda universitetdə 9
fakültə, 31 kafedra, 1 departament, 6 mərkəz, 13
şöbə fəaliyyət göstərir. Bundan başqa, yüksək
ixtisaslı mütəxəssislərin hazırlanması
üçün ali məktəbdə 32 laboratoriya, 5 ixtisas
kabineti, 2 tədris emalatxanası, 10 kompüter mərkəzi,
çox sayda müasir auditoriya var.
Tələbə qəbulunun
nəticələri də əvvəlki illərdən fərqlənir. Ötən qəbul
imtahanlarında ilk dəfə olaraq tələbə qəbulu
planı 95 faiz yerinə yetirilmiş, 11 nəfər 600-dən
yuxarı, 72 nəfər isə 500-dən çox bal
toplamışdır. Elə ixtisaslar var ki, plan
yerləri tam dolmuşdur. Məsələn,
turizm və otelçilik, ibtidai sinif müəllimliyi belə
ixtisaslardandır. Bunlar Gəncə
Dövlət Universitetində son 10 ilin ən yaxşı
göstəricisidir. Özü də qəbul
olunmuş tələbələrin hamısı dövlət
sifarişi əsasında təhsil alacaqlar. Qeyd etmək
lazımdır ki, bəzi ixtisaslar üzrə, o cümlədən
turizm və otelçilik üzrə keçid 150 bal nəzərdə
tutulmasına baxmayaraq, ən aşağı 334 bal, ən
yüksək 518 bal, ibtidai sinif müəllimliyi ixtisasında
isə müvafiq olaraq 434 və 512 bal olmuşdur. Onu da nəzərə almaq lazımdır ki, bunlar həmin
ixtisaslar üzrə respublikada ən yüksək göstəricilərdir.
Universitetə qəbul olanların
sayının artması müəllimlərin 0,25
ştat vahidinin ləğv edilməsinə, 0,5 ştat
vahidinin isə münimuma endirilməsinə imkan
yaratmışdır ki, bu da tədrisin keyfiyyətinin
yaxşılaşdırılmasına, əmək
intizamının daha da gücləndirilməsinə təsir
göstərmişdir.
Tədris prosesində tələbələrin
fəallığını artıran təlimin yeni forma və
texnologiyalarından istifadə edilir. Xüsusilə tələbə
və müəllim əməkdaşlığının
yaradılmasına xüsusi önəm verilir.
Universitet üzrə hər
tədris ilinin payız və yaz semestrlərinin imtahan
sessiyalarının daha şəffaf və obyektiv keçirilməsi
üçün bütün vasitələrdən istifadə
olunur. Fakültələr tərəfindən imtahan
keçiriləcək fənlər üzrə məsləhət
saatlarının qrafiki tərtib olunur, tələbələrin
müəllimlərdən imtahanqabağı məsləhət
almalarına şərait yaradılır. Universitetdə
imtahanlar fənlərin tədris xüsusiyyətindən
asılı olaraq yazılı, kompüterdə test üsulu,
şifahi və qabiliyyət formasında qəbul edilir. Ötən tədris ilində bəzi fənlərdən
tələbələrin şifahi nitq qabiliyyətini
inkişaf etdirmək məqsədi ilə imtahanlar şifahi
formada qəbul olunmuş və müsbət nəticələr
əldə edilmişdir. Tələbələrin
imtahanlara daha yaxşı hazırlaşa bilməsi
üçün imtahan qəbul ediləcək bütün fənlərin
mühazirə mətnləri, dövlət imtahanına
düşəcək fənlər üzrə suallar
universitetin saytında elektron formada yerləşdirilir. Eyni zamanda, test,
şifahi, yazılı və qabiliyyət imtahanlarının
sualları imtahan sessiyasına bir ay qalmış tələbələrə
paylanılır.
Universitet tələbələrinin təhsilə
marağını artırmaq məqsədi ilə semestr
imtahanlarının nəticələrinə əsasən
fakültələrdə stimullaşdırıcı (məqsədli)
təqaüdlər təsis edilərək, xüsusi fəal tələbələrə
verilir. Tədrisin keyfiyyətinə nəzarət
etmək məqsədilə vaxtaşırı monitorinqlər
təşkil olunur.
Müxtəlif nominasiyalar
üzrə təsis edilən həvəsləndirici
mükafatların verilməsi də işə müsbət təsir
göstərir.
Xüsusi işçi
qrupunun yaradılması, Gəncədə və ətraf
rayonlarda məqsədyönlü şəkildə aparılan
təbliğat işləri, tədris üçün
yaradılan şərait və maddi-texniki bazanın
yaxşılaşdırılması universitetə olan
marağı xeyli artırmışdır.
Aparılan təbliğatyönlü
işlərdə “təñrübə və “karyera” şöbələrinin fəaliyyəti
daha aydın hiss olunmağa başlayıb. Tələbələrin
pedaqoji təcrübələrinin təşkilindən
tutmuş işlə təmin edilmələrinə kimi məsələlərin
həllini uğurla yerinə yetirən şöbə
artıq müsbət təcrübə əldə edib. Tələbələrin orta məktəblərdə
keçdikləri sınaq dərsləri daim düqqətdə
saxlanılır. Bu dərslər sonda
şöbələrdə müzakirə edilir. Dərslər həm
də universitetin elektron saytında yerləşdirilir. Ötən tədris ilində tələbələrin
1000-dən çox sınaq dərsi dinlənilmişdir.
Universitet hər il
məzunlarını iş yerləri ilə təmin etmək
məqsədilə əmək yarmarkaları təşkil
edir. Təxminən, 1000-1200 nəfər məzunu əhatə
edən bu yarmarkaların keçirilməsinin başlıca məqsədi
respublikanın əmək bazarında mövcud vəziyyət
və vakansiyalar barədə obyektiv informasiya toplanması,
iş yerləri olan təşkilatlarla danışıqlar
aparmaq, universiteti bitirənlərin imkanlarının və
karyeralarının daha da genişləndirilməsindən ibarətdir.
Təbliğat və təşviqat
prosesində universitetdə uğurla həyata keçirilən
tədris, elmi-tədqiqat, tərbiyə işlərinin və
beynəlxalq əlaqələr barədə Gəncə şəhərinin
36 tədris ocağının hər
birində 100–250 nəfəri əhatə edən tədbirlərdə
iştirakçılara ətraflı məlumatlar verilir. Orta
məktəblərin yuxarı sinif şagirdləri
vaxtaşırı universitetlə, onun maddi-texniki bazası,
auditoriyaları ilə tanış olur və
bu ali məktəbin tələbəsi olacaqlarını
bildirirlər.
Beynəlxalq əlaqələr
genişləndirilir
Cəmi 5–6 il qabaq universitetdə təhsil
alan hansısa xarici
tələbəni barmaqla göstərirdilərsə,
indi onların sayı ilbəil artır. Türkiyədən,
Pakistandan, Özbəkistandan, Qazaxıstandan, Rusiya
Federasiyasından və digər ölkələrdən olan tələbələr
bu gün yerli tələbələrlə birgə təhsil
alır, mütəxəssis kimi yetişirlər. Hazırda əcnəbi tələbələrin
sayı 41 nəfərdir. Təhsil
sisteminin Boloniya prosesi üzrə qurulması universitetin Avropa
təhsil sisteminə inteqrasiyasını sürətləndirir.
GDU-nun Avropa İttifaqının təklif
etdiyi “Erasmus+” proqramlarına fəal şəkildə
qoşulması, tələbə və müəllimlərin
bu imkanlardan maksimum faydalanması üçün müvafiq tədbirlər
həyata keçirir.Son illərdə GDU Avropa
İttifaqının TEMPUS- GURDEUS,
TEMPUS-UNİVİA,TEMPUS-ESFİDİP layihələrində fəal
iştirak etmişdir.Əsasən Avropa Birliyi ölkələrinin
nüfuzlu ali məktəbləri və təşkilatları
ilə birgə fəaliyyətini davam etdirən Gəncə
Dövlət Universiteti Tempus-GURDEUS layihəsində tərəfdaş
– təşkilat qismində iştirak etdikdən sonra regionda
analoqu olmayan Avropa Araşdırmaları Mərkəzi
açmış, bu ixtisas üzrə akademik və inzibati heyətini
Niderland Krallığı,
Polşa, İtaliya, Portuqaliya respublikalarında təlimlərə
göndərmişdir.
Universitetin xüsusi qayğıya
ehtiyacı olan insanların Azərbaycanın ali
təhsil müəssisələrinə inteqrasiyası üzrə
fondun yaradılması layihəsində tərəfdaş
qismində iştirak etdikdən sonra yeni tədris binasında
Qərb bölgəsi ali təhsil müəssisələri
içərisində yeganə olan, yüksək avadanlıqla
təchiz edilmiş, Avropa tələblərinə uyğun əsasnamə
və iş planına malik “Əlilliyi olan tələbələr
üçün mərkəz” yaratması təqdirəlayiq
hal kimi qeyd olunmalıdır.
Bu ali tədris
ocağının tələbə və akademik heyətinin
beynəlxalq layihələrlə mübadilə imkanları da
genişlənir. Ali məktəb 2015-ci ildən
başlayaraq Avropa Komissiyasının ayırdığı
qrant hesabına İtaliya Respublikasının Pavia Universiteti
ilə tələbə-müəllim mübadiləsini davam
etdirir. Eyni qəbildən olan mübadilə layihəsi
bu ildən İspaniyanın Valensiya Politexnik Universiteti ilə də
aparılacaqdır.
Universitet artıq 2017-ci ildən
Avropa Komissiyasının həyata keçirdiyi proqramlar
çərçivəsində yeni layihələrdə
iştirak etmək imkanı qazanmışdır. Belə ki,
AESOP, PETRA, EQAK, KA1 layihələri universitet əməkdaşlarının
və tələbələrinin beynəlxalq aləmə
inteqrasiyasını təmin edəcəkdir. Türkiyə
Respublikasının təsis etdiyi “Mövlanə” mübadilə
proqramı çərçivəsində tələbə və
müəllimlər qardaş ölkənin müxtəlif bölgələrində olan
20 ali təhsil müəssisəsi ilə əməkdaşlığa
əsasən qısa və uzunmüddətli mübadilə
imkanlarından yararlanırlar. Universitetin Alman
dili kafedrası Almaniya Federativ Respublikasının
Bakıdakı səfirliyi, Alman Akademik Mübadilə Xidməti
Təşkilatı və Höte İnstitutunun təşəbbüsü
ilə treninq-seminar və imtahanlar keçirir.
Beynəlxalq əlaqələrini
genişləndirən Gəncə Dövlət Universiteti son
iki ildə 40-dək yerli və xarici təşkilatla əməkdaşlıq
müqaviləsi imzalamışdır. Yerli müqaviləyə əsasən,
AMEA-nın Kimya Problemləri və Aşqarlar institutları,
Bakı Dövlət, Azərbaycan Texniki, Texnologiya, Sumqayıt
Dövlət universitetləri, Bakı Ali Neft Məktəbi ilə
ikitərəfli müqavilələr mövcuddur. Beynəlxalq əlaqələr isə daha
genişdir. Fransa, Polşa, Litva, Macarıstan, Albaniya,
Ukrayna, Belarus, Gürcüstan, Türkiyə və digər
dövlətlərin müxtəlif universitetləri ilə
bağlanmış müqavilələr əsasında sıx
əməkdaşlıq yaranmışdır.
Universitetin Fransa Respublikasının ali təhsil müəssisələri ilə əlaqəsini
xüsusi qeyd etmək lazımdır. Artıq həmin
ölkənin Yuxarı Elzas, Strasburq, Reyms Şampan-Arden
universitetləri ilə sıx əməkdaşlıq
yaranıb. Məsələn, Muluz və Yevlax şəhərləri
arasında “Dostluq xartiyası”nın
imzalanma mərasimində, Ot-Alzas universitetində Nizami Gəncəvi
və Məhsəti Gəncəvi mərkəzlərinin
açılışlarında universitetin nümayəndə
heyəti də iştirak etmişdir. Onu da qeyd edək ki,
Fransanın Azərbaycanın milli-mənəvi dəyərlərinə
olan hörmətinin qarşılığında bu ölkənin
Azərbaycandakı səfirliyinin və Ot-Alzas Universitetinin
birgə təşəbbüsü ilə Gəncə
Dövlət Universitetinin 5 saylı tədris binasında Fransa
xalqının tanınmış siması Aleksandr Dümanın
şərəfinə Mədəniyyət Mərkəzi
yaradılmışdır.
Artıq 15 ildir ki, GDU
Strasburq Universiteti ilə sıx əməkdaşlıq edir. Seçilən tələbələr orada
magistraturada təhsil alır, universitetin fransız dili
kafedrasının müəllimləri isə uzunmüddətli
pedaqoji təcrübə keçirlər. Bakıda
fəaliyyət göstərən Fransa–Azərbaycan
İnstitutu ilə sıx əməkdaşlığın nəticəsidir
ki, vaxtaşırı olaraq Fransadan gənc pedaqoqlar dəvət
edilirlər. Onların oxuduqları məruzələr
yaddaqalan olur, həm də dostluğun, əməkdaşlığın
yeni forma və metodları yaranır.Təqdirəlayiq
haldır ki, universitetin fransız dili kafedrasının 3 əməkdaşı
Azərbaycan və Fransa əlaqələrinin
inkişafında, fransız dilinin təbliğində göstərdikləri
xidmətlərə görə bu ölkənin hökuməti
tərəfindən “Akademik Palma” ordeni ilə təltif
olunmuşdur.
Xarici ölkələrin ali məktəbləri ilə əlaqələr
gücləndikcə universitetdə ən müxtəlif beynəlxalq
tədbirlərin keçirilməsinə böyük maraq
yaranır və bu istiqamətdə aparılan işlər təqdirəlayiqdir.
Ötən ilin mayında Rusiya, Türkiyə, Fransa, Ukrayna,
Gürcüstan və İspaniyadan olan 150 nəfərə
yaxın qonağın iştirakı ilə keçirilən
beynəlxalq konfransın sorağı hər yerə
yayıldı. “Müasir təbiət elmlərinin aktual
problemləri” mövzusuna həsr olunan konfransda oxunan məruzələr
sonda kitab şəklində nəşr edilərək
iştirakçılara və digər ali
təhsil müəssisələrinə
paylanmışdır.
GDU-nun AMEA-nın Gənc Alim
və Mütəxəssislər Şurası ilə birgə
keçirdiyi beynəlxalq elmi konfrans da öz səmərəliliyinə
və aktuallığına görə seçilmişdir.
İnnovasiyalar
Departamenti ümid verir
Universitetdə
İnnovasiyalar Departamentinin yaradılması zamanın tələbi
idi və ölkə Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında
Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası haqqında” sərəncamında qarşıya
qoyulan hədəflərlə bağlıdır. Rektorun
müvafiq əmri ilə yaradılan bu departament elmi ictimaiyyət
üçün çox önəmli bir strateji missiya kimi qəbul
edilir. Artıq onun bir sıra uğurlu nəticələrindən
söhbət açmaq vaxtı da çatıb. Elmi-tədqiqat işlərinə investisiyaların cəlb
olunması, özəl sektora sərmayə yatırmaq istəyənlərə
lazımi şərait yaradılması və digər məsələlər
ön plana çəkilib. Maraqlıdır
ki, bu departament təkcə Gəncə Dövlət
Universitetində deyil, bütövlükdə ölkəmizdə
işlənib hazırlanan və kommersiyalaşdırıla
biləcək layihələrin tətbiqi üzrə işlər
həyata keçirir. İnnovasiyalar
Departamenti elm-sənaye əlaqələrinin qurulmasının
ən mühüm vəsiləsi kimi kommersiyalaşdırma və
texnologiyaların transferi funksiyasını icra etməkdədir.
İnnovasiyalar Departamenti
çox mühüm tapşırıqların icra olunması
və elm-istehsalat-dövlət zəncirinin tam
formalaşması üçün əlverişli zəmin
yaradır. Departamentin milli iqtisadiyyatda rolu günün tələblərinə
cavab verdiyindən burada həm sahibkarların təklifləri əsasında
elmi-tədqiqat, təcrübə-konstruktor və tədqiqat-inkişaf
layihələri icra edilə bilər, həm də ideya müəlliflərinin
öz təklifləri əsasında innavosiya
yönümlü layihələr hazırlanaraq istehsalata
transfer edilə bilər. Müasir
infrastuktura malik İnnovasiyalar Departamentində icra ediləcək
layihələr rəqabət qabiliyyəti, ixrac potensialı və
idxal əvəzləyici funksiyaları ilə seçiləcək.
Təbii ki, bütün bunlar Azərbaycan elminin
innovativ yüksək texnologiya məhsulları
hazırlamasına əlverişli mühit formalaşdıracaq.
Universitetdə
laboratoriyaların yenidən qurulması və zənginləşdirilməsi
istiqamətində görülən işlər onu deməyə
əsas verir ki, innovasiyaların tətbiqi kor-koranə,
kampaniya xətrinə aparılmır. Artıq əsas tədris
binasında 2 kimya, 2 botanika, 1 zoologiya laboratoriyası
yaradılmış, burada müasir avadanlıqlar
quraşdırılmışdır.
“Məqsədimiz
dünyanın istənilən ölkəsində işləməyi
bacaran məzun yetişdirməkdir”
Rektor Yusif Yusibov nikbin
insandır. O
inanır ki, rəhbərlik etdiyi universitetin məzunları çox
keçməyəcək ki, dünyanın istənilən
ölkəsində sərbəst işləyə biləcəklər:
– Ölkə Prezidenti cənab
İlham Əliyev təhsilimizə bu qədər diqqət və
qayğı göstərir. Gəncə Dövlət
Universiteti məhz bu diqqət və qayğının bariz
nümunəsidir. Elə isə biz niyə
bu qayğıya əməli işimizlə cavab verməyək?!
Vaxtilə universitetdə lazımi şəraitin
olmamasından gileylənirdik. Amma indi vəziyyət
bambaşqadır. Bunları söyləməklə
demək istəmirəm ki, bütün problemləri həll
etmişik. Nöqsanlarımız da var, həllivacib
olan problemlərimiz də. Sadəcə
olaraq, biz onları gizlətmir, əksinə, bu istiqamətdə
lazımi işlər görürük.
Təhsil Nazirliyi, Gəncə Şəhər
İcra Hakimiyyəti hər bir işdə bizə dəstək
olur. Bu ilin aprel ayında universitetin 80 illik
yubileyidir. Gərək bu əlamətdar
hadisəni təhsildə ən yüksək nailiyyətlərlə
qarşılayaq. Buna imkan da var, şərait
də.
Yusif müəllimin dediyi bu fikirlərə
biz də qoşuluruq və deyirik: Uğur olsun, Gəncə Dövlət
Universiteti!
Hamlet Qasımov
Xalq qəzeti.- 2018.- 7 fevral.- S.6.