Azərbaycanın yol infrastrukturu dünya standartları
səviyyəsinə çatdırılır
22 fevral avtomobil yol işçilərinin peşə
bayramı günüdür
Son illər sosial-iqtisadi inkişaf sahəsində əldə edilən nailiyyətlər Azərbaycanı regionun qüdrətli dövlətlərindən birinə çevirib. Bu uğurun təməlində isə, heç şübhəsiz, əsası ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən qoyulan xarici və daxili siyasət dayanır. Ulu öndərimiz xalqın təkidli tələbi ilə ikinci dəfə ölkə rəhbərliyinə gəldikdən sonra həyatın bütün sahələrində olduğu kimi, avtomobil yolları təsərrüfatının fəaliyyətində də tənəzzülə son qoyuldu. Dahi öndər bu sahənin ölkə iqtisadiyyatındakı rolunu düzgün dəyərləndirərək islahatların aparılmasını daim diqqətdə saxladı. Ümummilli liderin “Yol iqtisadiyyat, mədəniyyət, bir sözlə, həyat deməkdir” fikri də məhz yol təsərrüfatının inkişafına göstərilən diqqət və qayğının parlaq təzahürü idi.
Bu gün dahi şəxsiyyətin inkişaf strategiyası uğurla davam etdirilir. Hazırda ölkə həyatının bütün sahələri ilə yanaşı, yol təsərrüfatının sistemli və hərtərəfli inkişafına xüsusi diqqət göstərilir. Bunun nəticəsidir ki, bu gün respublikamızın yol təsərrüfatında yeniləşmə və müasirləşmə getdikcə dərinləşir, dövlətimizin gücünün və qüdrətinin artırılmasına, xalqımızın rifahının yüksəldilməsinə xidmət edən quruculuq proqramları uğurla reallaşdırılır. Dövlətimizin başçısı yol infrastrukturunun yeniləşdirilməsi, yeni yolların çəkilişi ilə bağlı görülən işlərə xüsusi önəm verərək bu sahədə reallaşdırılan islahatların gedişi ilə şəxsən maraqlanır, açılış və təməlqoyma mərasimlərində iştirak edir.
Prezident İlham Əliyevin 20 fevral 2008-ci il tarixli sərəncamı ilə fevral ayının 22-nin ölkəmizdə “Avtomobil yol işçilərinin peşə bayramı günü” kimi təsis edilməsi də yol təsərrüfatına, eləcə də bu sahədə çalışanlara diqqət və qayğının bariz ifadəsidir.
Ötən il Azərbaycanda nəzərdə tutulan bütün infrastruktur layihələri, sosial proqramlar yüksək səviyyədə reallaşdırılıb, o cümlədən sosial infrastrukturun mühüm sahələrindən sayılan yol təsərrüfatının yenidən qurulması, yeni yolların salınması, mövcud yolların isə əsaslı şəkildə təmiri ilə bağlı layihələr uğurla davam etdirilib. Paytaxtda və regionlarda çoxsaylı yol ötürücüləri, körpülər, tunellər, yeraltı və yerüstü piyada keçidləri inşa olunub.
Bununla bağlı bəzi göstəriciləri xatırlatmazdan əvvəl bir məqamı diqqətə çatdırmaq istərdik. Azərbaycan Prezidentinin 18 oktyabr 2017-ci il tarixli fərmanına əsasən, “Azəravtoyol” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti yenidən təşkil edilərək Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi yaradılıb. Həmin il dekabrın 19-da isə dövlətimizin başçısının imzaladığı “Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında” fərmanı ilə sözügedən agentliyin nizamnaməsi və strukturu təsdiq olunub.
Bütün bunlar isə yol infrastrukturunun inkişafının ölkənin əsas prioritetlərindən birinə çevrildiyini və ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən müəyyənləşdirilən sosial-iqtisadi siyasətin mühüm istiqamətlərindən biri olduğunu göstərir, eyni zamanda, sözügedən sahədə görülən işlərin səmərəliliyinin artırılması, habelə ölkənin yol kompleksində idarəetmənin təkmilləşdirilməsi məqsədi daşıyır. Bir sözlə, sözügedən struktur islahatı Azərbaycanın avtomobil yolları şəbəkəsinin və yol infrastrukturunun bərpasına və yenidən qurulmasına əlavə imkan yaratmaq baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Qarşıda yol tikinti layihələrini uğurla həyata
keçirmək kimi mühüm bir vəzifə durur
Dövlət
dəstəyi və qayğısı nəticəsində
respublikamızın avtomobil yollarının inkişafı
istiqamətində əldə edilən uğurlar barədə
Nazirlər Kabinetinin 2017-ci ilin sosial-iqtisadi
inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə
həsr olunan iclasında, habelə regionların 2014-2018-ci illərdə
sosial-iqtisadi inkişafı dövlət proqramının
icrasının dördüncü ilinin yekunları ilə
bağlı keçirilən konfransda ətraflı
danışılıb. Bildirilib ki, respublikada avtomobil
yollarının tikintisi infrastruktur layihələri arasında
önəmli yer tutur. Bu, həm iqtisadi, həm sosial sahədir. Rahat, hamar
yollar insanlara rahatlıq gətirir. Bölgələrin
inkişafına, yerlərdə turizmin və sənayenin tərəqqisinə,
kənd təsərrüfatının dirçəlməsinə
əsaslı təsir göstərir.
Xatırladaq ki, hələ ötən
il yanvarın 10-da Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və
qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan
iclasında ölkə rəhbəri iqtisadiyyatın
bütün sahələri ilə yanaşı, respublikanın
və Bakı şəhərinin avtomobil yollarında yerinə
yetirilən işlərdən danışarkən, diqqəti
iki mühüm məsələyə yönəltmiş və
bununla bağlı yol təsərrüfatı işçiləri
qarşısına konkret tapşırıqlar qoymuşdu.
Bunlardan biri hesabat dövründə 40 kənd və qəsəbələrarası
avtomobil yolu layihəsinin reallaşdırılması, digəri
isə paytaxtın keçmiş “Sovetski” kimi tanınan hissəsində,
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrının
arxasındakı ərazidə təsdiqlənən layihənin
tam icra edilməsi ilə əlaqədar idi.
Bu gün deyə bilərik
ki, həmin tapşırıqlar nəzərdə tutulan vaxtda
yüksək səviyyədə yerinə yetirilib. Belə ki, ötən il ərzində
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən nəzərdə
tutulan 40 layihəyə qarşı 52 kəndarası və
Bakı şəhəri üzrə qəsəbələrarası
avtomobil yolu layihəsi uğurla həyata keçirilib.
“Sovetski” kimi tanınan yerdə birinci
mərhələdə 40 hektar sahə boşaldılaraq, 6
hektar ərazidə 7,1 kilometr uzunluğunda asfalt-beton
örtüyünün sahəsi 87,6 min kvadratmetr təşkil
edən Nəriman Nərimanov, Abdulla Şaiq, Balababa Məcidov,
Mirzağa Əliyev və Füzuli küçələrinin
yenidən qurulması ötən il may ayının 30-da
yekunlaşdırılıb. Yol
qovşaqlarının tikintisi ilə bağlı ikinci mərhələ
isə avqust ayının 14-də başa
çatdırılıb. Hər iki layihənin
reallaşdırılması mərasimində ölkə rəhbəri
iştirak edib.
Ümumilikdə 2017-ci il ərzində
Azərbaycan Prezidentinin imzaladığı müvafiq sərəncamlara
uyğun olaraq, 34 rayonda 14 respublika əhəmiyyətli, 42 kəndarası,
10 paytaxt qəsəbələrarası avtomobil yolu, bir
körpü və yeraltı piyada keçidinin tikinti və
yenidənqurulması başa çatdırılıb.
Xatırladaq ki, həmin layihələrin
həyata keçirilməsi 2,1 milyon nəfər əhalinin
yaşadığı 651 yaşayış məntəqəsini
əhatə edir və 1341,1 kilometr uzunluğunda rahat avtomobil
yolları kənd təsərrüfatı məhsullarının
qısa müddətdə istənilən ünvanlara
çatdırılmasına imkan verir.
Yeri gəlmişkən, ölkə
Prezidenti ötən il ərzində tikintisi başa çatan
layihələr də daxil olmaqla 36 dəfə avtomobil yolu və
yol qurğularının açılış, təməlqoyma
və tanışlıq mərasimlərində iştirak
edib, öz dəyərli tövsiyə və
tapşırıqlarını verib.
Yol mədəniyyət,
rahatlıq deməkdir
Azərbaycan Avtomobil Yolları
Dövlət Agentliyinin kollektivi tərəfindən 2017-ci ildə
uzunluğu 1341,1 kilometrlik ümumi istifadədə
olan avtomobil yolları, Bakı şəhəri və qəsəbələrinin
avtomobil yolları, prospekt və küçələr tikilib,
yenidən qurulub və təmir olunub. Müqayisə
üçün deyək ki, bu, 2016-cı ilin müvafiq
göstəricisindən 461,1 kilometr
çoxdur.
Son 2 il ərzində yol təsərrüfatının
inkişafı ilə bağlı qəbul edilən proqramlar
çərçivəsində isə I texniki dərəcəli
avtomobil yollarının uzunluğu 324,9
kilometr artaraq 785,9 kilometr olub. Respublikamızın
ümumi istifadədə olan avtomobil yollarında 14 yeni
körpü tikilib, 8-i təmir edilib.
Hesabat ilində 13, o cümlədən
10-u Bakı-Şamaxı-Yevlax, 2-si Bakı-Quba-Rusiya
Federasiyası dövlət sərhədi avtomobil yollarında
və Zaqatala şəhərində yeraltı piyada
keçidi tikilərək istifadəyə verilib.
Paytaxtda yol infrastrukturunun
yenidən qurulması da diqqət mərkəzində
saxlanılmışdır. Belə ki, son illər
dünyanın ən yaraşıqlı paytaxt şəhərlərindən
birinə çevrilən Bakıda nəqliyyatın
intensivliyinin artması küçə və yollarda kəskin
tıxacların yaranmasına səbəb olmuşdur. Azərbaycan Prezidenti bu sahədə kompleks tədbirlərin
reallaşdırılmasına yönələn geniş
proqramın hazırlanması ilə bağlı konkret
tapşırıq vermiş, nəqliyyat sisteminin təkmilləşdirilməsinə
dair tədbirlər planının təsdiqi haqqında
müvafiq sərəncamlar imzalamışdır. Bundan sonra piyadaların və nəqliyyatın
sıx olduğu ərazilərdə bir sıra yeraltı və
yerüstü piyada keçidləri inşa olunmuşdur.
Xüsusi zövqlə və
dizaynla tikilən və ən müasir avadanlıqlarla təhciz
olunan keçidlər piyadaların rahatlığına şərait
yaratmaqla yanaşı, arxitektura baxımından da diqqəti cəlb
edir.
Bakıda ümumi uzunluğu
133 kilometr olan şəhər yolları yenidən qurulub və
təmir olunub.
Eyni zamanda, paytaxt üzrə inzibati rayonların avtomobil
yollarında, prospekt və küçələrdə 158,4 min kvadratmetr sahədə cari təmir işləri
yerinə yetirilib.
Hesabat ilində Pirallahı qəsəbəsini
sahillə birləşdirən 422 metr uzunluğunda
körpü tikilərək istismara verilib, Binəqədi-Novxanı-Corat
avtomobil yolunda dəmiryol xətti və kanal üzərində
yerləşən 2 körpü isə yenidən qurulub,
Hüseyn Cavid parkı ərazisində və “Ağ şəhər”də
2 yeni piyada keçidi tikilib.
Ölkə
başçısının göstərişi ilə yerli
icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən 2013, 2014, 2015
və 2016-cı illərdə tikintisinə başlanılan kəndarası
avtomobil yollarında işlərin başa
çatdırılması, habelə Bakı şəhəri
və qəsəbələrində avtomobil yollarının
tikintisi və yenidən qurulmasının davam etdirilməsi
2016-cı ildən başlayaraq “Azəravtoyol” ASC-yə (Azərbaycan
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinə) həvalə
edilmişdir.
Hesabat ilində ölkə
Prezidentinin imzaladığı 33 sərəncama əsasən,
respublikamızın 31 rayon və şəhərində 655,7
min nəfər əhali yaşayan 395 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən uzunluğu 863,2 kilometr olan 42 kəndarası
avtomobil yolunun, Şəki şəhərində bir
körpünün bərpası və Zaqatalada bir piyada
keçidinin, tikintisi və təmiri başa
çatdırılıb.
Bakı şəhərində isə
736,8 min nəfər əhali yaşayan, 28 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən, uzunluğu 98 kilometr olan 10 qəsəbələrarası
avtomobil yolunun tikintisi və yenidən qurulması
yekunlaşdırılıb.
Daxili investisiya
hesabına yerinə yetirilən layihələr
- Hacıqabul-Bəhrəmtəpə-Mincivan
avtomobil yolunun 64 kilometrlik hissəsinin yenidən qurulması:
- “Ağ şəhər” layihəsi;
- Bakı şəhərinin Yasamal
rayonunda Füzuli meydanının və Təzəpir məscidi
kompleksinin ətrafındakı yol-nəqliyyat infrastrukturunun
yenidən qurulması;
- Ziya Bünyadov prospekti ilə
Balaxanı-Binəqədi şosesini birləşdirən 8 hərəkət
zolaqlı avtomobil yolunun tikintisi;
- Yevlax-Zaqatala-Gürcüstan dövlət
sərhədi avtomobil yolunun Yuxarı Tala kəndi ərazisindən
keçən hissəsinin yenidən qurulması;
- Zaqatala şəhəri ərazisindəki
yeraltı piyada keçidinin tikintisinin başa
çatdırılması;
- Biləsuvar rayonu ərazisində Cəbrayıl
rayonundan olan 18 min nəfər məcburi
köçkünün məskunlaşdığı 11
yaşayış məntəqəsini birləşdirən
1-11-ci qəsəbələrarası avtomobil yolunun əsaslı
təmiri;
- Cəlilabad-Yardımlı avtomobil
yolunun tikintisinin davam etdirilməsi;
- Balakən rayonunun Balakən-Qazbinə-İtitala
avtomobil yolunun tikintisi;
Dəmirçi-Lahıc avtomobil
yolunun tikintisi;
- “R-16”-Qorağan-Qax-Zaqatala avtomobil
yolunun Qax-Zaqatala hissəsinin bərpası;
-
“M-5”-Yevlax-Zaqatala-Gürcüstan ilə dövlət sərhədi
avtomobil yolunun Zaqatala-Balakən-Mazımçay hissəsinin əsaslı
təmiri.
Xarici investisiya ilə
maliyyələşdirilən layihələr
1. “M-3”-Ələt-Astara-İran
İslam Respublikası ilə dövlət sərhədi
avtomobil yolunda həyata keçirilən layihələr:
- Salyan-Şorsulu hissəsi, 24,8 kilometr (55,8-80,6 kilometr). Uzunluğu 24,8 kilometr olan I dərəcəli yolun tikintisi
işlərinə 2014-cü ilin iyun ayında
başlanılıb, 2017-ci ildə başa
çatdırılıb;
-
Şorsulu-Cəlilabad, 31 kilometr (80,6÷110,7
kilometr) hissəsi. Tikintinin əvvəlindən 2017-ci ilin
oktyabr ayına kimi işlərin 86,2 faizi
yerinə yetirilib. Layihənin 2018-ci ildə başa
çatdırılması nəzərdə tutulub;
- Cəlilabad-Masallı, 32,2 kilometr (110,7÷142,9 kilometr) hissəsi.
2017-ci il sentyabrın 2-də ölkə
Prezidentinin iştirakı ilə avtomobil yolunun rəsmi
açılış mərasimi keçirilib;
- Masallı-Astara (Masallı-Girdəni,
22,2 kilometr, 0÷22,2 kilometr) hissəsi.
2017-ci il sentyabrın 2-də dövlət
başçısının iştirakı ilə avtomobil
yolunun rəsmi açılış mərasimi olub;
- Masallı-Astara (Girdəni-Pensər,
19,35 kilometr, 22,15÷41,5 kilometr) hissəsi.
Uzunluğu 19,4 kilometr olan bu yolun tikintisi
işlərinə 2013-cü ilin iyununda başlanılıb və
2017-ci ildə başa çatdırılıb;
- Masallı-Astara (Pensər-Astara, 19,9 kilometr, 41,5÷61,4 kilometr) hissəsi.
Uzunluğu 19,9 kilometr olan yolun tikintisinə
2014-cü ilin yanvarında başlanılıb və 2017-ci ildə
başa çatdırılıb.
2. Bakı-Şamaxı-Yevlax “M-4”
avtomobil yolunun 13,3÷107 kilometr hissəsinin 4 zolağa
genişləndirilməsi layihələri:
- Müşfiqabad qəsəbəsi ərazisi,
1,8 kilometr (13,3-15,1 kilometr). Uzunluğu 1,9 kilometr, texniki dərəcəsi Ib olan yolun
tikintisi işlərinə 2016-cı ilin avqustunda
başlanılıb və 2017-ci ildə başa
çatdırılıb;
- Müşfiqabad-Çəngi hissəsi,
29,5 kilometr, (15,1÷44,6 kilometr).
Uzunluğu 29,6 kilometr olan yolun tikintisinə
2011-ci ilin avqustunda başlanılıb və 2017-ci ildə
başa çatdırılıb;
- Çəngi-Qobustan hissəsi, 22,9 kilometr (44,6÷67,5 kilometr). 2017-ci il oktyabrın 2-də ölkə Prezidentinin
iştirakı ilə avtomobil yolunun rəsmi
açılış mərasimi keçirilib;
- Qobustan-Bədəlli hissəsi, 23,5 kilometr (67,5÷91,0 kilometr). 2017-ci il oktyabrın 2-də dövlət
başçısının iştirakı ilə avtomobil
yolunun rəsmi açılış mərasimi olub;
3. Gəncə regionunda 4
körpünün tikintisi (Ağstafa-Poylu avtomobil yolunda “R-24”
3 və Poylu-Düzqışlaq-Qazax avtomobil yolunda 1).
Layihə 2017-ci ildə başa
çatdırılıb.
4. “R-18” Mingəçevir
(stansiya)-Mingəçevir-Bəhrəmtəpə avtomobil
yolun yenidənqurulması layihəsi. Layihənin Mingəçevir
(stansiya)-Mingəçevir (0-16,47 kilometr)
hissəsinin 2017-ci il aprelin 16-da ölkə Prezidentinin
iştirakı ilə rəsmi açılış mərasimi
keçirilib.
-Qarağacı-Bəhrəmtəpə,
111,9 kilometr ( 26-137,9 kilometr) hissəsi. Layihənin bu ilin aprel ayında başa
çatdırılması nəzərdə tutulur.
-Aran-Qarağacı, 26 kilometr (0-26
kilometr) hissəsi. Uzunluğu 26 kilometr olan yolun
tikintisinə 2016-cı ilin noyabrında başlanılıb və
2017-ci ildə başa çatdırılıb.
Nəqliyyatın
hərəkətinin təhlükəsizliyi mühüm
önəm daşıyır
Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyinin əsas öhdəliklərindən
biri də hərəkət iştirakçılarının
fasiləsiz və təhlükəsiz hərəkətinin təmin
olunmasıdır.
2017-ci il ərzində Bakı şəhərində
və respublikanın avtomobil yollarında 3355 yol nişanı,
1085 məlumatverici lövhə, 10 948 siqnal dirəyi, 1140 siqnal
bayrağı, 14 860 poqonometr əyrixətli tirlər
quraşdırılıb və bərpa edilib, 774,2 min
kvadratmetr həcmində yolların boya ilə xətlənməsi
yerinə yetirilib.
2018-ci ildə
qarşıda duran vəzifələr
Nazirlər Kabinetinin 2017-cı ilin
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və
qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan
iclasında iqtisadiyyatın bütün sahələri ilə
yanaşı, respublikanın avtomobil yollarında yerinə
yetirilən işlərdən də danışılıb,
500 məntəqəni əhatə edən 1300 kilometr
uzunluğunda yol salındığı, bunun çox
böyük göstərici olduğu xüsusi
vurğulanıb. Cari ildə kollektiv
qarşısında ən azı 600 kəndi əhatə edəcək
2 min kilometrdən çox avtomobil yolunun çəkilməsi
kimi mühüm vəzifə qoyulub.
Azərbaycan Avtomobil Yolları
Dövlət Agentliyi tərəfindən 2018-ci ildə
Bakı şəhərində uzunluğu 106,4 kilometr olan 11
layihənin, uzunluğu 1274,1 kilometr olan 52 kəndarası layihənin,
habelə respublika əhəmiyyətli avtomobil
yollarının və xarici kredit vəsaiti hesabına yerinə
yetiriləcək layihələrin icrası həyata
keçiriləcək.
İl ərzində Olimpiya stadionu ərazisində
tunelin tikintisi, yeni dizaynda 5 piyada keçidinin inşası,
“Ağ şəhər“ layihəsi, Ziya Bünyadov prospekti ilə
Balaxanı-Binəqədi şosesini birləşdirən yeni
yolun, Şamaxı-Padar yolunun davamı olan Padar-Sabirabad yolunun
çəkilməsi (bu layihə “3 Magistral” yolu “M-4”, “M-2” və
“M-6” birləşdirməyə imkan verəcəkdir), Rusiya
Federasiyası ilə sərhəddə Samur çayı
üzərində yeni körpünün inşası,
Sumqayıtda 2 prospekt və 2 küçənin yenidən
qurulması, Qanlıgöl ərazisində MİDA-Şərifzadə
yolunun çəkilməsi və digər işlər nəzərdə
tutulur.
Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən 2018-ci ildə
ümumi uzunluğu ən azı 2171 kilometr olacaq avtomobil
yollarının tikintisi, yenidən qurulması və təmiri
işləri yerinə yetiriləcək.
Bu layihələr 48 rayon ərazisində
və Bakı şəhərinin qəsəbələrində
3,1 milyon nəfər əhalinin yaşadığı 1270
yaşayış məntəqəsini əhatə edəcək,
2171 kilometr uzunluğunda yeni rahat avtomobil yolları
yetişdirilən kənd təsərrüfatı məhsullarını
qısa müddətdə lazımi ünvanlara
çatdırmağa imkan verəcək.
Bakı şəhərinin və
onun qəsəbələrarası avtomobil yolları, habelə
kəndarası avtomobil yolları layihələrinin
icrasına artıq başlanılıb, icra qrafiki təsdiq
edilib.
Cocuq Mərcanlıya
gedən yol…
Qüdrətli Azərbaycan
Ordusunun azad etdiyi Lələtəpə zirvəsi
Dağlıq Qarabağa dönüşün və məskunlaşmanın
möhkəm istinadgahına çevrildi və “Böyük
Qayıdış”a Cocuq Mərcanlıdan başlanıldı.
Cəmi 5 ay erməni
silahlı birləşmələrinin nəzarəti
altında olan bu kənd demək olar ki, yerlə-yeksan
edilmişdi. Daşı-daş üstündə qalmayan Cocuq Mərcanlı
ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərlik etdiyi Azərbaycan
Ordusunun uğurlu Horadiz əməliyyatı zamanı
işğaldan azad olunmuşdu. Lakin ətrafdakı
yüksəkliklər düşmən əlində olduğu
üçün kənddə təhlükəsiz
yaşayış qeyri-mümkün idi. Azərbaycan
Ordusunun Aprel zəfəri nəticəsində minlərlə
hektar torpağımızın, o cümlədən Lələtəpə
yüksəkliyinin işğaldan azad olunması Cocuq Mərcanlıya
qayıdışın təməlini qoydu.
Azərbaycan Prezidenti öncə kəndin
bərpası ilə bağlı görüləcək
işlər çərçivəsində birinci mərhələdə
50 fərdi yaşayış evinin, məktəb
binasının və müvafiq infrastrukturun tikintisi
üçün Prezidentin Ehtiyat Fondundan
Qaçqınların və Məcburi Köçkünlərin
İşləri üzrə Dövlət Komitəsinə
ilkin olaraq 4 milyon manat, sonra isə Cocuq Mərcanlıya gedən
avtomobil yolunun tikintisi ilə bağlı əlavə tədbirlər
haqqında sərəncamı ilə 4,3 milyon manat vəsait
ayırdı.
Qısa müddətdə
qarşıya qoyulan vəzifələr uğurla reallaşdırıldı. Horadizdən
Cocuq Mərcanlıya gedən 9 kilometrlik avtomobil yolunun tikintisi
yüksək səviyyədə həyata keçirildi. Layihə çərçivəsində yol 1
gediş və 1 gəliş olmaqla 2 hərəkət
zolağından ibarətdir. Hərəkət hissəsinin
eni 7,5 metr, hər bir istiqamət üzrə
çiyinlərin eni isə 1,5 metr təşkil edir. Zəruri olan yerlərdə yol nişanları və
məlumatverici lövhələr quraşdırılıb, həmçinin
piyada zolaqlarının, yol-cizgi və yolgöstərici xətlərinin
çəkilişi işləri də aparılıb.
Yeni salınan avtomobil yolu Cocuq Mərcanlı
kəndi də daxil olmaqla 7 yaşayış məntəqəsinin
- Qazaxlar, Horadiz, Arayatlı, Əhmədbəyli, Qəhrəmanlı
və İmamverdili kəndinin sakinlərinin gediş-gəlişini
rahatlaşdırıb.
Xatırladaq ki, Cocuq Mərcanlıda
Yİİ-nin inzibati binası da tikilərək istifadəyə
verilib.
Kəndin daxili küçələri,
məhəllələrarası ərazilər də tam
asfaltlanıb.
***
Göründüyü kimi,
hazırda Azərbaycanda müasir yol infrastrukturu layihələri
uğurla reallaşdırılır. Magistral
yollarımız ölkə iqtisadiyyatının şaxələndirilməsinə,
regionlarımızın sürətli inkişafına, ən əsası
isə xalqımızın sosial rifahının yüksəldilməsinə
öz töhfəsini verir. Bir sözlə,
yeniləşən yol şəbəkəsi infrastrukturu
insanlara həm rahatlıq verir, həm də turizmin və
regionların sosial-iqtisadi inkişafı üçün
mühüm amilə çevrilir.
Bu gün Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi kollektivinin qarşısında
bir vəzifə, bir məqsəd durur: xalqımızın həyat
səviyyəsini yüksəltmək, müstəqil Azərbaycanın
çiçəklənməsinə nümunəvi xidmət
göstərmək, müasir yol tikinti layihələrini bundan
sonra daha da uğurla yerinə yetirmək. Bütün
bunlar həm də adıçəkilən Dövlət Agentliyinin
kollektivi üçün əməli fəaliyyət
proqramıdır.
Vaqif BAYRAMOV
Xalq qəzeti.- 2018.-22 fevral.- S.3.