Azərbaycan Respublikasının Dövlət
Turizm
Agentliyi haqqında ƏSASNAMƏ
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin
2018-ci il 21 sentyabr
tarixli
Fərmanı ilə
təsdiq edilmişdir
1. Ümumi müddəalar
1.1. Azərbaycan
Respublikasının Dövlət Turizm Agentliyi (bundan sonra -
Agentlik) turizm sahəsində, habelə tabeliyindəki dövlət
qoruqlarının (bundan sonra - Qoruqlar) ərazilərində
yerləşən tarix və mədəniyyət abidələrinin
qorunması sahəsində (bundan sonra – müvafiq sahə)
dövlət siyasətini və tənzimləməsini həyata
keçirən mərkəzi icra hakimiyyəti
orqanıdır.
1.2.
Agentlik öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələri, Azərbaycan
Respublikasının qanunlarını, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və
sərəncamlarını və bu Əsasnaməni rəhbər
tutur.
1.3.
Agentlik öz vəzifələrini yerinə yetirərkən və
hüquqlarını həyata keçirərkən Azərbaycan
Respublikasının mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti
orqanları, yerli özünüidarəetmə orqanları,
beynəlxalq və yerli qeyri-hökumət təşkilatları
ilə qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət
göstərir.
1.4.
Agentliyin müstəqil balansı, istifadəsində olan
dövlət əmlakı, xəzinə və bank
hesabları, üzərində Azərbaycan Respublikası
Dövlət gerbinin təsviri və öz adı həkk
olunmuş möhürü, müvafiq ştampları və
blankları vardır.
1.5.
Agentliyin saxlanma xərcləri və fəaliyyəti, habelə
maddi-texniki təminatı Azərbaycan Respublikasının
dövlət büdcəsi və qanunda nəzərdə tutulmuş
digər mənbələr hesabına maliyyələşdirilir.
1.6.
Agentlik Bakı şəhərində yerləşir.
2.
Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri
2.0.
Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri
aşağıdakılardır:
2.0.1.
müvafiq sahədə vahid dövlət siyasətinin
formalaşmasında iştirak etmək və bu siyasətin həyata
keçirilməsini təmin etmək;
2.0.2.
müvafiq sahədə normayaratma fəaliyyətini həyata
keçirmək;
2.0.3.
müvafiq sahədə dövlət tənzimləməsini,
dövlət nəzarətini və əlaqələndirməni
həyata keçirmək;
2.0.4.
turizmin inkişafı məqsədi ilə digər dövlət
orqanları, müəssisələri və təşkilatları,
habelə fiziki və hüquqi şəxslər, o cümlədən
beynəlxalq və qeyri-hökumət təşkilatları
arasında əlaqəli fəaliyyəti təmin etmək;
2.0.5.
Qoruqların ərazilərindən məqsədyönlü
istifadəni təşkil etmək və onların qorunub
saxlanılmasını təmin etmək;
2.0.6.
milli kulinariya nümunələrinin qorunmasını və təbliğini
təmin etmək.
3.
Agentliyin vəzifələri
3.0. Bu
Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq, Agentliyin vəzifələri
aşağıdakılardır:
3.0.1.
müvafiq sahədə normayaratma fəaliyyətindən irəli
gələn vəzifələri həyata keçirmək;
3.0.2.
müvafiq sahəyə aid dövlət proqramlarını və
inkişaf konsepsiyalarını hazırlayaraq həyata
keçirmək;
3.0.3. Azərbaycan
Respublikasının müvafiq sahədə tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrin
həyata keçirilməsini təmin etmək;
3.0.4. fəaliyyət
istiqamətləri ilə bağlı insan və vətəndaş
hüquqlarının və azadlıqlarının həyata
keçirilməsini təmin etmək;
3.0.5. gəlmə
turizminin və daxili turizmin Azərbaycan Respublikasında
inkişafının məqsədli proqramlarını
hazırlamaq, ölkə ərazisində turizm infrastrukturunun və
sənayesinin, həmçinin Qoruqların inkişafına,
turizm zonaları və turizm xidməti sahələrinin yaradılmasına
investisiya cəlb olunması üçün müvafiq tədbirlər
görmək;
3.0.6. Azərbaycan
Respublikasının beynəlxalq səviyyədə turizm mərkəzinə
çevrilməsi məqsədi ilə müvafiq təşviqat
işini aparmaq;
3.0.7. Azərbaycan
Respublikasının turizm brendini formalaşdırmaq və təşviq
etmək;
3.0.8.
tabeliyindəki qurumlar vasitəsilə turizm xidmətlərinin
təkmilləşdirilməsini təmin etmək;
3.0.9.
turizm sahəsində mövcud vəziyyətin, gələcək
inkişaf istiqamətlərinin, həmçinin perspektivlərinin
müəyyən edilməsi üçün elmi tədqiqat və
araşdırmalar aparmaq;
3.0.10.
turizm sahəsində mövcud vəziyyətin və gələcək
inkişaf istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsinə
imkan verən məlumatları toplamaq, həmin məlumatlardan
istifadəni və onların qanuna uyğun olaraq mühafizəsini
təşkil etmək;
3.0.11.
turizmdə mövsümilik probleminin regional səviyyədə
aradan qaldırılması üçün müvafiq tədbirlər
görmək və bu istiqamətdə zəruri xidmət
infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi barədə təkliflər
vermək;
3.0.12.
sağlamlıq, idman, dağ və qış turizmi, mədəni,
ekstremal, işgüzar, ekoloji turizm, çimərlik, ov turizmi
və digər turizm növlərinin inkişafını təmin
etmək;
3.0.13.
aidiyyəti təşkilatlarla birlikdə turizm
regionlarının, turizm-istirahət zonalarının,
Qoruqların inkişaf istiqamətlərini və xarici turistlər
üçün Azərbaycan Respublikası ərazisində
turizm marşrutlarını müəyyən etmək;
3.0.14. əsas
turizm bazarlarının müəyyənləşdirilməsi
məqsədi ilə bazar araşdırmaları aparmaq,
müvafiq ölkə və regionlardan turistlərin cəlb
edilməsi üçün təbliğat-təşviqat tədbirləri
həyata keçirmək;
3.0.15. Azərbaycan
Respublikası regionlarının, ayrı-ayrı şəhərlərinin
marketinq və kommunikasiya planlarını hazırlamaq və
icrasını təmin etmək;
3.0.16. Azərbaycan
Respublikası regionlarının, ayrı-ayrı şəhərlərinin
turizm potensialından tam faydalanmaq üçün müvafiq təbliğat-təşviqat
tədbirləri görmək;
3.0.17.
turizm infrastrukturunun, o cümlədən müvafiq hava, dəniz,
avtomobil və dəmir yolları şəbəkəsinin
inkişafında iştirak etmək və həmin yollarda xidmət
səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə
aidiyyəti qurumlarla razılaşdırılmış təkliflər
vermək;
3.0.18. Xəzər
dənizində, habelə onun Bakı akvatoriyasında dəniz
sərnişindaşıma xidmətlərinin
inkişafını aidiyyəti qurumlarla birlikdə təmin
etmək;
3.0.19.
Agentliyin tabeliyində olan təhsil müəssisələrinin
fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirmək,
turizm sahəsində peşə təhsili üzrə istiqamətlərin
və ixtisasların müəyyən edilməsi ilə
bağlı təkliflər vermək;
3.0.20.
turizm sahəsində təhsil proqramlarına investisiya
qoyuluşunu təşviq etmək;
3.0.21.
turizm xidmətlərinin keyfiyyətini artırmaq məqsədi
ilə peşəkar kadrların hazırlanmasında
iştirak etmək;
3.0.22.
turizm sahəsində standartlaşdırma və
sertifikatlaşdırma sisteminin təkmilləşdirilməsində
iştirak etmək;
3.0.23.
turist məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə
aidiyyəti qurumlarla birlikdə turizmin keyfiyyət sisteminin
yaradılmasını təmin etmək;
3.0.24.
turizm sahəsinin sürətli inkişafını təmin edəcək
innovasiyaların tətbiqini təmin etmək;
3.0.25.
turizm sahəsində sahibkarlığın inkişafına
dair tədbirlər görmək;
3.0.26. dənizkənarı
ərazilərə turistlərin cəlb olunması
üçün müvafiq infrastrukturun yaradılmasına dair
təkliflər vermək;
3.0.27.
turizm və rekreasiya zonalarının hüdudları daxilində
baş inkişaf planlarına daxil olan turizm xidməti obyektlərinin
tikintisi üzrə investisiya təşviqi sənədinin
verilməsi üçün rəy vermək;
3.0.28. Azərbaycan
Respublikasının diplomatik nümayəndəliklərinə
turizm nümayəndələrinin təyin olunması barədə
təklif vermək və həmin nümayəndələrin fəaliyyətini
təşkil etmək;
3.0.29. respublika
ərazisində təşkil olunan beynəlxalq elmi, mədəni,
idman və digər tədbirlərdə ölkənin turizm
potensialını təbliğ və təşviq etmək, bu
istiqamətdə fəaliyyətini aidiyyəti qurumlarla
koordinasiya etmək;
3.0.30.
turizm və rekreasiya zonalarının yaradılması
üçün təklif vermək və onların idarə
olunmasını təmin etmək;
3.0.31.
Qoruqların ərazilərində qanunla onun səlahiyyətinə
aid edilmiş dövlət nəzarətini həyata
keçirmək;
3.0.32.
Qoruqların ərazilərində yerləşən və
turizm baxış obyektləri olan mədəni, təbii və
tarixi irsdən səmərəli istifadəni təşkil etmək;
3.0.33.
Qoruqların ərazilərində yerləşən dövlət
və ya bələdiyyə mülkiyyətində olan ölkə
və yerli əhəmiyyətli daşınmaz memarlıq abidələri,
xüsusi mülkiyyətdə olan daşınmaz abidələr
və onların ayrı-ayrı hissələri (arxeoloji abidələr
istisna olmaqla) müqavilə əsasında elmi, mədəni,
dini məqsədlər, xidmət və turizm məqsədləri
üçün icarəyə verilərkən onlardan istifadə
proqramına, uyğunlaşdırma və bərpa layihələrinə
dair razılıq vermək;
3.0.34.
Qoruqların ərazilərində dövlət mülkiyyətində
olan yerli əhəmiyyətli memarlıq abidələrinin
özəlləşdirilməsinə razılıq vermək;
3.0.35.
Qoruqların ərazilərində mühafizə rejiminin
pozulmasının qarşısını almaq;
3.0.36.
Qoruqların ərazilərində yerləşən abidələrin
mülkiyyətçisi və ya istifadəçisi ilə həmin
abidənin qorunmasına dair mühafizə müqavilələri
bağlamaq;
3.0.37.
Qoruqların ərazisində abadlıq və abidələrin
mühafizə zonalarında yenidənqurma işlərinin
aparılmasına razılıq vermək;
3.0.38.
Qoruqların ərazilərində qanuna uyğun olaraq icazə
verilən arxeoloji işləri qeydə almaq, abidələrin
öyrənilməsinə, arxeoloji qazıntı
aparılmasına nəzarət etmək;
3.0.39.
Qoruqların ərazilərində abidələrin mühafizə
zonalarını müəyyən etmək, Qoruqların
mühafizə zonaları barədə məlumatları torpaqların
elektron kadastr uçotu informasiya sisteminə daxil olunması
üçün təqdim etmək;
3.0.40.
“Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa
uyğun olaraq, Qoruqlarda tarix və mədəniyyət abidələrinin
ərazilərində və onların mühafizə
zonalarında, memarlıq abidələrinin (binalarının)
dam hissəsində reklam daşıyıcılarının
yerləşdirilməsinə razılıq vermək;
3.0.41.
Qoruqların ərazilərində tarix və mədəniyyət
abidələrindən istifadə rejimini təmin etmək,
tarix və mədəniyyət abidələrinin mühafizəsi
qaydalarını pozmuş hüquqi və fiziki şəxslərin
məsuliyyətə cəlb edilməsi üçün tədbir
görmək;
3.0.42.
Qoruqların ərazilərində dövlət mühafizəsində
olan daşınmaz tarix və mədəniyyət abidələrinə
aid yaşayış sahəsinin qeyri-yaşayış sahəsinə
və ya qeyri-yaşayış sahəsinin yaşayış
sahəsinə keçirilməsinə razılıq vermək;
3.0.43. Azərbaycan
Respublikasının Şəhərsalma və Tikinti Məcəlləsinə
uyğun olaraq, Qoruqların ərazilərində dövlət
mühafizəsində olan daşınmaz tarix və mədəniyyət
abidələrinin mühafizə zonalarında tikintiyə icazə
verilməsinə razılıq vermək;
3.0.44.
Qoruqların ərazilərində xüsusi mülkiyyətdə
olan abidələrlə əlaqədar konservasiya, təmir, bərpa,
rekonstruksiya və regenerasiya işlərinin həyata
keçirilməsinə razılıq vermək və
gedişinə nəzarət etmək;
3.0.45.
Qoruqların ərazilərində yerləşən tarix və
memarlıq abidələrinin və tikililərin
inventarlaşmasını aparmaq, səlahiyyətləri
daxilində texniki pasportlaşmanı həyata keçirmək
və abidələrin əhəmiyyət dərəcələrinə
aid müvafiq siyahılar barədə təkliflər vermək;
3.0.46. Qoruqların
ərazilərində turizmi inkişaf etdirmək, turist
marşrutlarını müəyyən etmək və bununla
bağlı infrastrukturun yaradılmasını, idarə edilməsini
və mühafizəsini təşkil etmək;
3.0.47. Azərbaycan
Respublikasında milli kulinariya nümunələrinin sistemləşdirilməsini,
qorunmasını, təbliğini və milli mədəni irsə
aid edilməsini təmin etmək;
3.0.48. digər
icra hakimiyyəti orqanlarının müvafiq sahə ilə
bağlı işini, həmçinin müvafiq sahədə
fəaliyyət göstərən qurumların, birliklərin,
hüquqi şəxslərin fəaliyyətini əlaqələndirmək;
3.0.49.
müvafiq sahədə beynəlxalq əlaqələrin
koordinasiyasını həyata keçirmək, sahə üzrə
beynəlxalq qurumlara üzv olmaq və müvafiq beynəlxalq sənədlərin
imzalanmasına dair təkliflər vermək;
3.0.50. Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin aktları ilə müəyyən
edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
4.
Agentliyin hüquqları
4.0.
Öz vəzifələrini həyata keçirmək
üçün Agentliyin aşağıdakı
hüquqları vardır:
4.0.1.
müvafiq sahədə normayaratma fəaliyyətindən irəli
gələn hüquqları həyata keçirmək;
4.0.2. müvafiq
sahə üzrə beynəlxalq müqavilələrə Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxması barədə
təşəbbüslə çıxış etmək;
4.0.3.
dövlət və yerli özünüidarəetmə
orqanlarına, fiziki və hüquqi şəxslərə zəruri
məlumatlar (sənədlər) barədə sorğu vermək
və onlardan belə məlumatları (sənədləri)
almaq;
4.0.4.
müvafiq beynəlxalq təşkilatlarla, xarici dövlətlərin
aidiyyəti dövlət orqanları (qurumları) ilə əməkdaşlıq
etmək, xarici dövlətlərin turizm sahəsində təcrübəsini
öyrənmək;
4.0.5.
aidiyyəti qurumlarla statistik məlumatları mübadilə
etmək, bazar araşdırması aparmaq, fəaliyyət
istiqamətləri üzrə digər məqsədlərə
çatmaq üçün qanuna uyğun olaraq məlumat
toplamaq, həmin məlumatları təhlil etmək və
onlardan istifadə etmək;
4.0.6. fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun rəy və təkliflər
vermək, təhlillər, ümumiləşdirmələr və
tədqiqatlar aparmaq, analitik materiallar hazırlamaq;
4.0.7. məsləhətçiləri
(məsləhətçi şirkətləri), müstəqil
ekspertləri və mütəxəssisləri öz fəaliyyətinə
cəlb etmək;
4.0.8.
xüsusi bülletenlər və digər nəşrlər
buraxmaq;
4.0.9.
istifadəsində olan dövlət əmlakına dair
hüquqları həyata keçirmək;
4.0.10.
aidiyyəti dövlət qurumlarının və təşkilatların
mütəxəssislərini cəlb etməklə, fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun idarələrarası
komissiyalar, koordinasiya və ekspert şuraları, komissiyalar və
işçi qruplar yaratmaq, müvafiq sahəyə dair metodik
materiallar və tövsiyələr hazırlamaq;
4.0.11.
turizm sahəsinin inkişafı üçün dövlət
vəsaitinin, beynəlxalq qrantların və kreditlərin
ayrılmasına dair təkliflər vermək, onlardan təyinatı
üzrə istifadəyə digər qurumlarla birlikdə səlahiyyətləri
çərçivəsində nəzarət etmək;
4.0.12. mehmanxanalarda,
mehmanxana tipli obyektlərdə və digər turizm obyektlərində
monitorinqlər keçirmək;
4.0.13.
turizm obyektlərində xidmət keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi
ilə bağlı müvafiq sənədlər vermək;
4.0.14.
dövlət-özəl sektor tərəfdaşlığı
prinsipinə əsasən layihələr həyata keçirmək;
4.0.15.
Qoruqların ərazilərində yerləşən, dövlət
və bələdiyyə mülkiyyətində olan abidələrin
konservasiyası, təmiri, bərpası, rekonstruksiyası və
regenerasiyası haqqında qərar qəbul etmək;
4.0.16. Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin aktları ilə müəyyən
edilmiş digər hüquqları həyata keçirmək.
5.
Agentliyin fəaliyyətinin təşkili
5.1.
Agentliyin Aparatı və onun strukturuna daxil olan qurumlar,
tabeliyindəki digər qurumlar (hüquqi şəxslər, təşkilatlar
və s.), habelə Naxçıvan Muxtar Respublikasının
Turizm Departamenti Agentliyin vahid sistemini təşkil edir. Agentlik
öz fəaliyyətini bilavasitə və həmin qurumlar
vasitəsilə həyata keçirir.
5.2.
Agentliyin strukturunu, Agentliyin Aparatının və strukturuna
daxil olan qurumların işçilərinin ümumi say həddini
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti müəyyən
edir. Agentliyin strukturuna daxil olmayan tabeliyindəki qurumların
(hüquqi şəxslərin, təşkilatların və s.)
siyahısını Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabineti təsdiq edir.
5.3. Agentliyə
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən
sədr rəhbərlik edir. Agentliyin sədri Agentliyə həvalə
olunmuş vəzifələrin yerinə yetirilməsinə
görə şəxsən məsuliyyət
daşıyır.
5.4.
Agentlik sədrinin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən
bir müavini vardır. Agentlik sədrinin müavini sədrin
ona həvalə etdiyi vəzifələri yerinə yetirir və
bunun üçün şəxsən məsuliyyət
daşıyır.
5.5.
Agentliyin sədri:
5.5.1.
Agentliyin fəaliyyətini təşkil edir və ona rəhbərlik
edir;
5.5.2.
dövlət orqanları, yerli özünüidarəetmə
orqanları, hüquqi və fiziki şəxslərlə
münasibətlərdə Agentliyi təmsil edir;
5.5.3.
Agentliyin Aparatının struktur bölmələrinin,
strukturuna daxil olan qurumların (əsasnamələrini Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin təsdiq etdiyi qurumlar istisna olmaqla),
tabeliyindəki qurumların əsasnamələrinin təsdiqi
barədə, həmçinin bu Əsasnamənin 5.9-cu bəndində
Agentliyin Kollegiyasının səlahiyyətlərinə aid
edilməmiş məsələlər barədə qərar
formasında normativ hüquqi aktlar qəbul edir;
5.5.4.
Agentliyin tabeliyində olan hüquqi şəxslərin nizamnamələrini
təsdiq edilmək üçün təqdim edir;
5.5.5.
müəyyən edilmiş struktur, əməkhaqqı fondu və
işçilərin say həddi daxilində Agentliyin Aparatının,
strukturuna daxil olan qurumların və strukturuna daxil olmayan
tabeliyindəki digər qurumların strukturunu, ştat cədvəlini
və ayrılmış büdcə təxsisatı daxilində
onların xərclər smetasını təsdiq edir;
5.5.6.
Agentliyə aid edilmiş məsələlər üzrə müvafiq
il üçün dövlət büdcəsinin və
büdcədənkənar fondların
formalaşdırılması ilə bağlı təkliflər
verir;
5.5.7.
Apellyasiya Şurasının sədrini, habelə Apellyasiya
Şurası sədrinin təqdimatı (təklifi) əsasında
Apellyasiya Şurasının digər üzvlərini, Katibliyin
rəhbərini və tərkibini təsdiq edir;
5.5.8. Azərbaycan
Respublikasının və xarici ölkələrin dövlət
orqanları, idarə, müəssisə və təşkilatları,
hüquqi və fiziki şəxsləri ilə, habelə beynəlxalq
təşkilatlarla münasibətlərdə Agentliyi təmsil
edir, danışıqlar aparır, verilmiş səlahiyyətlər
daxilində müvafiq beynəlxalq sənədləri
imzalayır;
5.5.9.
Agentliyin Aparatının işçilərini, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad etdiyi hallar istisna olmaqla, Agentliyin strukturuna daxil olan qurumların
rəhbərlərini və onların müavinlərini,
işçilərini, Agentliyin nomenklaturuna daxil olan digər
işçiləri vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edir, onlar barəsində həvəsləndirmə və
intizam tənbehi tədbirləri görür;
5.5.10.
dövlət büdcəsindən ayrılan vəsaitin,
büdcədənkənar xüsusi vəsaitin sərəncamçısı
olaraq, maliyyə vəsaitini bölüşdürür,
ayrılmış vəsaitin həddi nəzərə
alınmaqla, işçilərin vəzifə
maaşlarına qanunvericiliklə müəyyən edilmiş əlavələrin,
maddi yardım və mükafatların verilməsini təmin
edir;
5.5.11.
Agentliyin işçiləri üçün əmr və
göstərişlər verir;
5.5.12. əmr
və sərəncamlar formasında qeyri-normativ hüquqi aktlar
qəbul edir və onların, habelə Agentlikdə qəbul
edilmiş normativ hüquqi aktların icrasını təşkil
edir, yoxlayır və buna nəzarəti həyata keçirir;
5.5.13.
Agentliyin vəzifəli şəxslərinin qanunvericiliyə
zidd olan qərarlarını ləğv edir;
5.5.14.
Agentlikdə vətəndaşların qəbulunu və
müraciətlərinə baxılmanı təmin edir;
5.5.15.
Agentliyin fəaliyyəti barədə Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə mütəmadi olaraq hesabat
verir;
5.5.16.
dövlət büdcəsindən ayrılmış vəsaitin
təyinatı üzrə xərclənməsini təmin edir.
5.6.
Agentlikdə sədrdən (Kollegiyanın sədri), sədrin
müavinindən, Naxçıvan Muxtar Respublikası Turizm
Departamentinin direktorundan və Agentliyin rəhbər
işçilərindən ibarət Kollegiya yaradılır.
Agentliyin Kollegiyasının tərkibinə mütəxəssislər
və alimlər də daxil edilə bilərlər.
5.7.
Agentliyin Kollegiyası üzvlərinin sayını və
Kollegiyanın tərkibini Azərbaycan Respublikasının
Nazirlər Kabineti təsdiq edir.
5.8.
Agentliyin Kollegiyası öz iclaslarında Agentliyin fəaliyyəti
ilə bağlı məsələləri müzakirə edir
və müvafiq qərarlar qəbul edir.
5.9.
Agentliyin Kollegiyası qərarlar formasında
aşağıdakı normativ hüquqi aktları qəbul
edir:
5.9.1.
Agentliklə digər şəxslər (qurumlar) arasında
münasibətləri tənzimləyən normativ hüquqi
aktları;
5.9.2. qəbul
edilməsini Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Agentliyə
tapşırdığı konkret normativ hüquqi aktları;
5.9.3. bir
neçə dövlət orqanının fəaliyyətini tənzimləyən
vahid (birgə) normativ hüquqi aktları;
5.9.4.
aidiyyəti dövlət orqanları ilə
razılaşdırılmalı olan normativ hüquqi
aktları;
5.9.5. sədrin
təşəbbüsü ilə Agentliyin Kollegiyasının
müzakirəsinə çıxarılan, bu Əsasnamənin
5.5.3-cü yarımbəndində nəzərdə tutulmuş
normativ hüquqi aktları;
5.9.6.
Agentliyin Kollegiyasının bu Əsasnamənin 5.9.1–5.9.5-ci
yarımbəndlərinə uyğun olaraq qəbul etdiyi
normativ hüquqi aktların ləğvi və ya onlarda dəyişiklik
edilməsi barədə normativ hüquqi aktları.
5.10.
Agentliyin Kollegiyasının iclasları Kollegiya üzvlərinin
yarıdan çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir.
Kollegiyanın qərarları onun üzvlərinin sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Kollegiyanın qərarı
qəbul edilərkən səslər bərabər olarsa,
Kollegiya sədrinin səsi həlledici sayılır.
5.11.
Agentliyin Kollegiyasının üzvləri arasında fikir
ayrılığı yarandığı hallarda sədr bu barədə
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə məlumat
verərək, öz qərarını həyata keçirir.
Agentliyin Kollegiyasının üzvləri şəxsi fikirlərini
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə
çatdıra bilərlər.
5.12.
Agentliyin Kollegiyasının iclaslarına digər icra hakimiyyəti
orqanlarının və təşkilatların, habelə
qeyri-hökumət təşkilatlarının nümayəndələri
də dəvət edilə bilərlər.
5.13.
Sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən fiziki və
hüquqi şəxslərin öz sahibkarlıq fəaliyyəti
ilə bağlı Agentliyin və ya onun struktur (yerli)
qurumlarının qərarlarından, hərəkət və
ya hərəkətsizliyindən (Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2016-cı il 3 fevral tarixli 762 nömrəli Fərmanı
ilə təsdiq edilmiş “Mərkəzi icra hakimiyyəti
orqanlarının Apellyasiya Şuraları haqqında Nümunəvi
Əsasnamə”də nəzərdə tutulmuş hallar istisna
olmaqla) təkrar şikayətlərinə, habelə dövlət
qulluğuna qəbulla bağlı keçirilən müsahibənin
nəticələrindən namizədlərin verdikləri
şikayətlərə baxmaq məqsədi ilə Agentlikdə
ictimai (ödənişsiz) əsaslarla fəaliyyət göstərən
və kollegial orqan olan Apellyasiya Şurası yaradılır.
Xalq qəzeti.- 2018.- 22 sentyabr.- S.7.