Sosial Tədqiqatlar Mərkəzinin
NİZAMNAMƏSİ
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 12 aprel
tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
1. Ümumi müddəalar
1.1. Sosial
Tədqiqatlar Mərkəzi (bundan sonra – Mərkəz) ictimai
münasibətlərin inkişaf dinamikasını sistemli təhlil
edən, bu sahədə mövcud tendensiyaları müəyyənləşdirən
və dəyişiklikləri proqnozlaşdıran, həmin dəyişikliklərin
cəmiyyətə mümkün təsirlərini
araşdıran, müasir informasiya texnologiyaları və elmi
yanaşmalar tətbiq edilməklə ictimai fikrin öyrənilməsini
və sosial tədqiqatlar aparılmasını təmin edən,
həyata keçirdiyi elmi-analitik təhlilin nəticələrini
dövlət orqanlarına təqdim edən publik hüquqi
şəxsdir.
1.2. Mərkəz
öz fəaliyyətində müstəqildir və Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələri, “Publik hüquqi şəxslər
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununu, Azərbaycan
Respublikasının digər qanunlarını, bu Nizamnaməni,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin digər fərmanlarını,
həmçinin sərəncamlarını, Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və sərəncamlarını,
digər normativ hüquqi aktları rəhbər tutur.
1.3. Mərkəz
öz vəzifələrini yerinə yetirərkən və
hüquqlarını həyata keçirərkən dövlət
və yerli özünüidarəetmə orqanları, beynəlxalq
və qeyri-hökumət təşkilatları ilə, xarici
qurumlar, hüquqi və fiziki şəxslərlə
qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət
göstərir.
1.4. Mərkəz
ümumdövlət və ictimai əhəmiyyət
daşıyan fəaliyyətlə məşğul olur. Mərkəz
sahibkarlıq fəaliyyəti ilə o hallarda məşğul
ola bilər ki, həmin fəaliyyət bu
Nizamnamədə qarşıya qoyulmuş məqsədlərə
nail olmağa xidmət etsin. Mərkəzin fəaliyyəti
nəticəsində əldə olunan vəsait (gəlir) onun
fəaliyyətinin təmin edilməsinə yönəldilir.
1.5. Mərkəzin
müstəqil balansı, sərəncamında olan əmlakı,
xəzinə və bank hesabları, üzərində öz
adı həkk olunmuş möhürü, müvafiq
ştampları və blankları vardır.
1.6. Qanuna
uyğun olaraq, Mərkəzin əqdlər bağlamaq, öz
adından əmlak və qeyri-əmlak hüquqları əldə
etmək və həyata keçirmək hüququ, həmçinin
vəzifələri vardır, o, məhkəmədə
iddiaçı və ya cavabdeh qismində
çıxış edir.
1.7. Mərkəz Bakı şəhərində yerləşir.
2. Mərkəzin
fəaliyyətinin məqsədi və istiqamətləri
2.1. Mərkəzin
fəaliyyətinin məqsədi sosial tədqiqatların
aparılmasını təmin etməkdir.
2.2. Mərkəzin
fəaliyyət istiqamətləri
aşağıdakılardır:
2.2.1. Azərbaycan
Respublikasında sosial tədqiqat, təhlil və
proqnozlaşdırma işi ilə, habelə ictimai rəyin
öyrənilməsi ilə bağlı siyasətin
formalaşdırılmasında və həyata keçirilməsində
iştirak etmək;
2.2.2.
dövlət və cəmiyyət arasında
qarşılıqlı münasibətlərin inkişaf
dinamikasını və tendensiyalarını təhlil etmək,
proaktiv yanaşma əsasında müasir informasiya
texnologiyaları və innovativ üsullar vasitəsilə rəy
sorğuları keçirmək, ictimai fikri öyrənmək,
təhlil etmək və təkliflər vermək, elmi
araşdırmalar aparmaq və bu sahədə dövlət
orqanları (qurumları) ilə əməkdaşlıq etmək;
2.2.3. sosialyönümlü innovativ həll
üsulları, müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları
vasitəsilə, habelə internet informasiya resurslarında,
sosial şəbəkələrdə aparılan
çoxşaxəli fəaliyyətlə cəmiyyət-dövlət
təmaslarını gücləndirmək və inkişaf
etdirmək;
2.2.4. idarəetmə prosesinin təkmilləşdirilməsi,
aparılan islahatların səmərəliliyinin
artırılması məqsədilə, habelə verilən qərarların,
görülən tədbirlərin mümkün təsirlərinə
dair sosial tədqiqatlar aparmaq;
2.2.5. ictimai əhəmiyyət kəsb edən
müxtəlif mövzularda ictimai dinləmələr, debatlar
keçirmək, bu sahədə vətəndaş cəmiyyəti
institutları ilə əməkdaşlıq etmək,
geniş müzakirə platformaları qurmaq və onları
idarə etmək.
3. Mərkəzin
vəzifələri və hüquqları
3.1. Bu
Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq Mərkəzin vəzifələri
aşağıdakılardır:
3.1.1. Azərbaycan
cəmiyyətində baş verən prosesləri, dövlət
və cəmiyyət arasında qarşılıqlı
münasibətlərin inkişaf dinamikasını və
tendensiyalarını təhlil etmək, cəmiyyətin gələcək
inkişaf istiqamətlərini proqnozlaşdırmaq;
3.1.2. Azərbaycan
Respublikasının milli maraqları ilə bağlı olan
qlobal və regional prosesləri, habelə ölkədə
ictimai-siyasi, sosial, elmi-mədəni sahələrdə gedən
prosesləri və hadisələri təhlil etmək, iqtisadi
proseslərin sosial aspektlərini öyrənmək, bu sahələrdə
baş verəcək dəyişiklikləri
proqnozlaşdırmaq, həmin dəyişikliklərin cəmiyyətə
mümkün təsirlərinə dair təhlillər aparmaq, nəticələrə
dair qabaqlayıcı təkliflər vermək;
3.1.3. ölkənin müxtəlif problemlərinin, o
cümlədən Ermənistan– Azərbaycan Dağlıq
Qarabağ münaqişəsinin həllinin mümkün
siyasi, hüquqi, iqtisadi, hərbi və digər aspektlərinin
sosioloji tədqiqatını həyata keçirmək;
3.1.4. cəmiyyətin inkişafının müxtəlif
istiqamətləri, ictimai-siyasi, sosial məsələlər,
mövcud problemlərin həlli və digər istiqamətlər
üzrə aparılan araşdırmaların nəticələrini,
bu sahədə təklif və proqnozları Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə təqdim etmək;
3.1.5. islahatların səmərəliliyini
artırmaq məqsədilə aidiyyəti dövlət
orqanları (qurumları) ilə birgə sorğular və tədqiqatlar
əsasında təhlillər aparmaq, islahatların
mümkün nəticələrini proqnozlaşdırmaq;
3.1.6. həyata keçirilən siyasətlə,
dövlət orqanlarının fəaliyyəti ilə
bağlı ictimai rəyi öyrənmək məqsədilə
sorğular keçirmək, təhlillər aparmaq, nəticələrə
dair rəy və təkliflər hazırlamaq;
3.1.7. ölkədə keçirilən seçkilər
və referendumlar zamanı ictimai rəyi öyrənərək
nəticələri təhlil etmək və hesabatlar təqdim
etmək;
3.1.8. dövlət orqanları (qurumları) ilə
müvafiq məlumat mübadiləsini həyata keçirməklə
onları sosial tədqiqatlara əsaslanan müvafiq statistik və
analitik məlumatlarla təmin etmək;
3.1.9. dövlət idarəetməsində və
ictimai münasibətlərdə davranış nəzəriyyələrinin,
davranışın idarə olunması, sosial və siyasi
psixologiya nəzəriyyələrinin tətbiqinə dair
dövlət siyasətinin hazırlanmasında və həyata
keçirilməsində iştirak etmək, bu sahədə
araşdırmalar, təhlillər və qiymətləndirmələr
aparmaq;
3.1.10. müasir informasiya texnologiyaları və
innovativ həll üsulları vasitəsilə fərdlərlə
dövlət orqanları arasında münasibətlərin
daha səmərəli formada qurulması ilə bağlı təkliflər
vermək;
3.1.11. informasiya resurslarının, sosial şəbəkələrin
təhlili və sosioloji sorğular əsasında ictimai fikri
öyrənmək, siyasi, sosial trendləri, cəmiyyət
üçün əhəmiyyət kəsb edən məsələləri
müəyyən etmək və bu barədə aidiyyəti
dövlət orqanlarını və qurumlarını məlumatlandırmaq;
3.1.12. sosial rifahın qiymətləndirilməsi
üzrə beynəlxalq hesabat və indekslərin müqayisəli
təhlilini aparmaq;
3.1.13. dövlətin siyasətinin mütəmadi
şərhini, cəmiyyətə əlçatanlığını
təmin etmək, dövlətin müxtəlif sahələrdə
gördüyü işlərin əhaliyə
çatdırılmasını təşkil etmək və həyata
keçirmək;
3.1.14. etnosiyasi, dini münasibətləri və
problemləri təhlil etmək, bu sahədə mümkün
problemləri proqnozlaşdırmaq və bununla bağlı təkliflər
hazırlamaq;
3.1.15. Azərbaycan
diasporunun, QHT-lərinin "yumşaq güc" və
"publik diplomatiya"nın tərkib
hissəsi kimi fəaliyyətini təhlil etmək və təkliflər
hazırlamaq;
3.1.16. sosial tədqiqatlar sahəsində qanunvericilik
aktlarının, inkişaf konsepsiyalarının və məqsədli
proqramların hazırlanmasında və həyata keçirilməsində
iştirak etmək;
3.1.17. normativ hüquqi aktların layihələrinin
hazırlanması mərhələsində vətəndaş
cəmiyyəti institutları ilə birgə ictimai dinləmələr
təşkil etmək, qanunvericilik təşəbbüsü
ilə çıxış edən subyektləri məlumatlandırmaq;
3.1.18. Azərbaycan
Respublikasının beynəlxalq müqavilələri ilə
tənzimlənən və Mərkəzin səlahiyyətinə
aid olan məsələlər üzrə Azərbaycan
Respublikasının götürdüyü öhdəliklərin
yerinə yetirilməsini təmin etmək;
3.1.19. qanunvericiliklə nəzərdə tutulan hallarda
və qaydada müvafiq məsələlərə münasibət
bildirmək;
3.1.20. dövlət orqanlarının
(qurumlarının), yerli özünüidarəetmə
orqanlarının, hüquqi və fiziki şəxslərin
sosial tədqiqatlar sahəsində fəaliyyətini əlaqələndirmək;
3.1.21. Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Administrasiyasının müvafiq
struktur bölməsinə davamlı olaraq təhlil, tədqiqat
və sorğuların nəticələrini, habelə Mərkəzin
inkişaf istiqamətləri, strateji məqsədləri və
fəaliyyət planları ilə bağlı təkliflərini
təqdim etmək;
3.1.22. Mərkəzin
fəaliyyəti ilə bağlı daxil olan müraciətlərə
“Vətəndaşların müraciətləri haqqında”,
“İnzibati icraat haqqında” və “İnformasiya əldə
etmək haqqında” Azərbaycan Respublikasının
qanunlarına uyğun olaraq baxmaq və qanunla müəyyən
edilmiş qaydada tədbirlər görmək;
3.1.23. kargüzarlığı və vətəndaşların
qəbulunu müvafiq normativ hüquqi aktların tələblərinə
uyğun təşkil etmək;
3.1.24. Mərkəz
əməkdaşlarının əlavə təhsili və
peşəkarlığının yüksəldilməsi
üçün tədbirlər görmək;
3.1.25.
öz fəaliyyəti haqqında əhalinin məlumatlandırılmasını,
internet saytının yaradılmasını, malik olduğu və
siyahısı “İnformasiya əldə etmək haqqında”
Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən
edilmiş açıqlanmalı olan ictimai informasiyanın həmin
saytda yerləşdirilməsini və bu informasiyanın daim
yenilənməsini və təhlükəsizliyini təmin etmək;
3.1.26. dövlət və kommersiya sirrinin, habelə məxfilik
rejiminin qorunması üçün tədbirlər görmək;
3.1.27. Mərkəzə
ayrılan büdcə vəsaitindən, kredit, qrant və digər
maliyyə vəsaitindən təyinatı üzrə səmərəli
istifadə olunmasını təmin etmək;
3.1.28. strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
üçün tədbirlər görmək;
3.1.29. qabaqcıl beynəlxalq təcrübəni nəzərə
almaqla, sosial tədqiqatlar sahəsində elmi-texniki nailiyyətlərin
tətbiqini təmin etmək;
3.1.30. sosial tədqiqatlar sahəsində peşəkar
mütəxəssislərin hazırlanması və tədris
proqramlarının tərtibi ilə bağlı təkliflər
vermək və onların həyata keçirilməsində
iştirak etmək;
3.1.31. bu Nizamnamə ilə müəyyən
edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
3.2.
Öz vəzifələrini yerinə yetirmək
üçün Mərkəzin aşağıdakı
hüquqları vardır:
3.2.1 fəaliyyətinə aid normativ hüquqi
aktın layihəsinin qəbul olunması, aktda dəyişiklik
edilməsi, aktın şərh edilməsi, qüvvəsinin
dayandırılması və ya ləğv edilməsi
haqqında aidiyyəti üzrə təklif vermək;
3.2.2. beynəlxalq təcrübənin tətbiqi
imkanlarının araşdırılması məqsədilə
beynəlxalq təşkilatlarla, xarici dövlətlərin
aidiyyəti dövlət orqanları (qurumları) və digər
təşkilatlarla əməkdaşlıq etmək, xarici
dövlətlərin müvafiq təcrübəsini öyrənmək;
3.2.3. dövlət orqanlarına (qurumlarına), yerli
özünüidarəetmə orqanlarına, hüquqi və
fiziki şəxslərə müqavilə əsasında
ödənişli xidmətlər göstərmək;
3.2.4. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə
bağlı araşdırmalar aparmaq, işçi qruplar və
komissiyalar yaratmaq;
3.2.5.
müvafiq sahədə xidmətlər göstərilməsində
innovasiyaların tətbiqi ilə əlaqədar təkliflər
hazırlamaq, onların həyata keçirilməsində
iştirak etmək, bu sahədə aidiyyəti dövlət
orqanları (qurumları) ilə, vətəndaş cəmiyyəti
institutları ilə, hüquqi şəxslərlə, təhsil
müəssisələri, elmi müəssisə və təşkilatlarla,
beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq etmək;
3.2.6. dövlət orqanlarına (qurumlarına), yerli
özünüidarəetmə orqanlarına, hüquqi və
fiziki şəxslərə zəruri məlumatlar (sənədlər)
barədə sorğu vermək və onlardan belə məlumatları
(sənədləri) almaq;
3.2.7. fəaliyyət istiqamətləri üzrə rəy
və təkliflər vermək, təhlillər və
ümumiləşdirmələr aparmaq, analitik materiallar
hazırlamaq;
3.2.8. müstəqil ekspertləri və mütəxəssisləri
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada öz fəaliyyətinə
cəlb etmək;
3.2.9. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə
bağlı konfranslar, müşavirələr, seminarlar
keçirmək və digər tədbirlər təşkil
etmək;
3.2.10. əməkdaşlarını dövlət təltiflərinə
və digər mükafatlara təqdim etmək, onların həvəsləndirilməsi
üçün tədbirlər görmək;
3.2.11. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə
bağlı təsərrüfat cəmiyyətləri yaratmaq
və ya onlarda iştirak etmək;
3.2.12. xüsusi bülletenlər və digər nəşrlər
buraxmaq;
3.2.13. Mərkəzin Nizamnaməsi ilə müəyyən
edilmiş digər hüquqları həyata keçirmək.
4. Mərkəzin
idarə olunması
4.1. Mərkəz
öz fəaliyyətində və idarəetmədə
mütərəqqi korporativ idarəetmə
standartlarını tətbiq edir.
4.2. Mərkəzə
ümumi rəhbərliyi və nəzarəti üç
üzvdən ibarət İdarə Heyəti həyata
keçirir.
4.3.
İdarə Heyətinin sədrini və digər üzvlərini
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad edir.
4.4.
İdarə Heyətinin sədri müvəqqəti
olmadıqda, onun səlahiyyətlərinin icrasını
İdarə Heyəti sədrinin müəyyən etdiyi
İdarə Heyətinin digər üzvü həyata
keçirir.
4.5.
İdarə Heyətinin vəzifələri
aşağıdakılardır:
4.5.1. təsisçinin səlahiyyətlərinin həyata
keçirilməsi üçün təsisçiyə təkliflər
vermək və sənədlər (o cümlədən Mərkəzin
maliyyə hesabatını və fəaliyyətinə dair
illik hesabatı) təqdim etmək;
4.5.2. Mərkəzin
inkişaf istiqamətlərini, strateji məqsədlərini və
fəaliyyət planlarını Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti ilə razılaşdırmaqla
müəyyən etmək;
4.5.3. Mərkəzin
fəaliyyətinə nəzarət etmək;
4.5.4. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti ilə razılaşdırmaqla Mərkəzin
strukturunu müəyyən etmək;
4.5.5. Mərkəzin
əldə etdiyi vəsait (dövlət büdcəsindən
və dövlətə məxsus digər fondlardan ayrılan vəsait
istisna olmaqla) hesabına işçilərə əlavə
ödənilən həvəsləndirmə sistemini müəyyənləşdirmək;
4.5.6. Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin razılığı ilə
Mərkəzin təsərrüfat cəmiyyətlərinin
yaradılması və ya onlarda iştirak barədə, həmçinin
Mərkəzin idarə, filial və nümayəndəliklərinin
yaradılması barədə qərar qəbul etmək;
4.5.7. Mərkəzin
maliyyə planlaşdırmasını və büdcəsini təsdiq
etmək;
4.5.8. Mərkəzin
fəaliyyətinə dair daxili qaydaları (o cümlədən
maraqlar münaqişəsinin istisna olunması
qaydasını), habelə idarə, filial və nümayəndəliklərinin
əsasnamələrini, törəmə təsərrüfat
cəmiyyətlərinin nizamnamələrini təsdiq etmək;
4.5.9. Mərkəzin
fəaliyyətinə dair illik hesabatı dinləmək;
4.5.10. Mərkəzin
kənar auditorunu təyin etmək və audit hesabatını
qəbul etmək;
4.5.11. kənar auditorun yoxlamalarının, habelə
digər yoxlamaların nəticələrinə dair tədbirlər
görmək;
4.5.12. Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin razılığı ilə
Mərkəzin xalis aktivlərinin dəyərinin 25 faizindən
artıq məbləğdə olan əqdin (xüsusi əhəmiyyətli
əqdin) və aidiyyəti şəxslə dəyəri Mərkəzin
aktivlərinin 5 faizini və daha çox hissəsini təşkil
edən əqdin bağlanması haqqında qərar qəbul
etmək;
4.5.13. Mərkəzin
fəaliyyətini təşkil etmək;
4.5.14. aidiyyəti şəxslə dəyəri Mərkəzin
aktivlərinin 5 faizədək hissəsini təşkil edən
əqdin bağlanması haqqında qərar qəbul etmək;
4.5.15. Mərkəzin
strateji məqsədlərinin və fəaliyyət
planlarının, habelə büdcəsinin icrasına nəzarət
etmək;
4.5.16. bu Nizamnamənin 3.1.27-ci yarımbəndində
nəzərdə tutulan vəsaitdən təyinatı üzrə
səmərəli istifadə olunmasını təmin etmək;
4.5.17.
İdarə Heyəti üzvlərinin müraciətlərinə
baxmaq və qərar qəbul etmək;
4.5.18. bu Nizamnamənin 3.1.16-cı və 3.2.1-ci
yarımbəndlərində nəzərdə tutulmuş məsələlərin
həlli üçün tədbirlər görmək;
4.5.19.
İdarə Heyəti sədrinin səlahiyyətlərinə
aid edilməyən bütün digər məsələlər
barədə qərar vermək.
4.6.
İdarə Heyətinin iclasları ayda bir dəfədən az olmayaraq çağırılır. İdarə Heyətinin iclaslarının
keçirilməsi təşəbbüsü ilə İdarə
Heyətinin üzvü çıxış edir. İdarə Heyətinin iclasları üzvlərinin
yarıdan çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir.
İdarə Heyətinin iclasında, hər
üzvün bir səsi olmaqla, qərarlar sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Səsvermə
zamanı üzvlərin bitərəf qalmasına icazə
verilmir. Səslərin sayı bərabər
olduqda, İdarə Heyəti sədrinin (və ya onu əvəz
edən digər üzvün) səsi həlledicidir.
4.7.
İdarə Heyətinin üzvlərinə iclasın
keçiriləcəyi yer və vaxt, habelə gündəliyə
daxil edilmiş məsələlər barədə iclasa
azı 3 (üç) iş günü qalmış, zəruri
sənədlər əlavə edilməklə yazılı məlumat
verilir. İclasın gündəliyinə
İdarə Heyətinin hər hansı üzvünün
maraqlarına toxunan məsələ
çıxarıldıqda, həmin üzv bununla bağlı
maraqları haqqında ətraflı məlumat verməli, bu məsələnin
müzakirəsində və həmin məsələyə
dair səsvermədə iştirak etməməlidir. Gündəliyə daxil edilməmiş və ya tələb
olunan aidiyyəti sənədləri iclasdan qabaq təqdim edilməmiş
məsələlər barədə, bütün
iştirakçı üzvlərin razılıq verdiyi hallar
istisna olmaqla qərar qəbul edilə bilməz.
4.8.
İdarə Heyətinin sədri:
4.8.1. Mərkəzin
cari fəaliyyətinə rəhbərlik edir və onu təmsil
edir;
4.8.2.
İdarə Heyətinin fəaliyyətini təşkil edir,
iclaslarının gündəliyini müəyyənləşdirir
və iclaslarına sədrlik edir;
4.8.3. öz təşəbbüsü ilə,
İdarə Heyətinin digər üzvünün təşəbbüsü
ilə İdarə Heyətinin iclaslarını
çağırır;
4.8.4. öz təşəbbüsü ilə, habelə
İdarə Heyətinin hər hansı bir üzvünün
xahişi əsasında digər şəxsləri İdarə
Heyətinin iclasında iştirak etməyə dəvət
edir;
4.8.5. Mərkəzin
fəaliyyətinin təşkili ilə əlaqədar icrası
məcburi olan daxili sərəncam və əmrlər verir;
4.8.6. Mərkəzin
fəaliyyət istiqamətlərinə dair qəbul olunmuş
aktların icrasını təşkil edir, yoxlayır və
buna nəzarəti həyata keçirir;
4.8.7. Mərkəzin
vəzifəli şəxslərinin qanunvericiliyə zidd olan qərarlarını
ləğv edir;
4.8.8. bu
Nizamnamənin 4.5.4-cü yarımbəndində nəzərdə
tutulmuş qaydada müəyyən edilmiş struktur və Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti ilə
razılaşdırılmaqla Azərbaycan Respublikasının
Nazirlər Kabineti tərəfindən müəyyən
edilmiş əməkhaqqı fondu və işçilərin
say həddi daxilində Mərkəzin Aparatının və
digər struktur bölmələrinin strukturunu, ştat cədvəlini
və xərclər smetasını təsdiq edir;
4.8.9. Mərkəzin
işçilərinin vəzifə maaşlarının, vəzifə
maaşlarına əlavələrin, mükafatların və
digər ödənişlərin verilməsini əməkhaqqı
fondu çərçivəsində təşkil edir;
4.8.10. bu
Nizamnamədə müəyyən edilmiş hallar istisna
olmaqla, Mərkəzin, o cümlədən onun idarə, filial
və nümayəndəliklərinin, habelə tabeliyindəki
digər qurumların işçilərinin (təsərrüfat
cəmiyyətlərində isə yalnız rəhbərlərin)
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilməsi,
onlar barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi
tədbirləri görülməsi barədə qərarlar qəbul
edir;
4.8.11. Mərkəzin
əmlakından bu Nizamnamədə nəzərdə
tutulmuş məqsədlərə uyğun istifadə
olunmasına nəzarət edir;
4.8.12. bu Nizamnamə ilə müəyyən
edilmiş səlahiyyətlər çərçivəsində
Mərkəzin adından əməliyyatlar aparır,
müqavilələr bağlayır və onların yerinə
yetirilməsini təmin edir;
4.8.13. Mərkəzin
fəaliyyət istiqamətləri ilə bağlı məşvərətçi
komitələr və işçi qruplar yaradır;
4.8.14. Mərkəzin
fəaliyyət istiqamətləri üzrə dövlət
sirrinin və məxfilik rejiminin, habelə qanunla qorunan digər
məlumatların mühafizəsi üçün zəruri tədbirlər
görür;
4.8.15. Mərkəzin
kargüzarlıq və arxiv işinin aparılmasını təmin
edir;
4.8.16. Mərkəzdə
müraciətlərə baxılmanı və vətəndaşların
qəbulunu təmin edir.
4.9.
İdarə Heyətinin üzvləri:
4.9.1.
İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid məsələlərin
həllində iştirak edirlər;
4.9.2.
İdarə Heyətinin iclasının gündəliyi ilə
və baxılması nəzərdə tutulmuş materiallarla əvvəlcədən
tanış olurlar;
4.9.3.
İdarə Heyətinin qəbul ediləcək qərarlarına
dair fikir bildirirlər;
4.9.4.
İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid məsələlərə
onun iclaslarında baxmaq barədə təkliflər verirlər;
4.9.5.
İdarə Heyətinin qərarları ilə, iclas
protokolları ilə və digər sənədlərlə tanış olurlar.
4.10.
İdarə Heyətinin üzvləri onun iclaslarında
baxılan məsələlərə qərəzsiz
yanaşmalı, İdarə Heyəti üzvünün adına xələl gətirə biləcək
hərəkətlərə və çıxışlara
yol verməməli, həmçinin Azərbaycan Respublikası
Mülki Məcəlləsinin 49-cu maddəsində müəyyən
edilmiş digər tələbləri yerinə yetirməlidirlər.
5. Mərkəzin
nizamnamə fondu, əmlakı və maliyyə fəaliyyətinin
əsasları
5.1. Mərkəzin
ilkin nizamnamə fondu 100.000 (bir yüz min) manatdır.
5.2. Mərkəzin
əmlakı nizamnamə fondundan, təsisçinin verdiyi digər
əmlakdan, dövlət büdcəsindən ayrılan vəsaitdən,
fəaliyyətindən əldə etdiyi gəlirdən, ianələrdən,
qrantlardan, cəlb edilən investisiyalardan və qanuna uyğun əldə
etdiyi digər vəsaitlərdən formalaşır.
5.3. Mərkəz
öz əmlakından yalnız bu Nizamnamədə müəyyən
olunmuş məqsədlərə uyğun istifadə edir. Mərkəz
balansında olan dövlət əmlakına münasibətdə
səlahiyyətlərini “Dövlət əmlakının
qorunub saxlanılması və səmərəli istifadə
edilməsinin təkmilləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 6 iyun
tarixli 586 nömrəli Fərmanı ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirir.
5.4. Mərkəz
qanunla nəzərdə tutulmuş vergiləri və digər
məcburi ödənişləri ödədikdən sonra Mərkəzin,
onun idarə, filial və nümayəndəliklərinin, habelə
təsərrüfat cəmiyyətlərinin fəaliyyətindən
əldə edilmiş mənfəəti üzərində
müstəqil sərəncam vermək hüququna malikdir.
5.5. Mərkəzin
məhsullarının (malların, işlərin, xidmətlərin)
qiymətləri tənzimlənən qiymətlərə
(tariflərə) aid deyildir.
6. Mərkəzin
fəaliyyətinə nəzarətin forması və əhatə
dairəsi
6.1. Mərkəzin
fəaliyyətinə nəzarəti Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti, həmçinin bu Nizamnamə ilə
müəyyən edilmiş qaydada İdarə Heyəti həyata
keçirirlər.
6.2. Mərkəzin
fəaliyyətinə dair illik hesabat Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə təqdim edilir.
7. Mərkəzdə
uçot və hesabat
7.1. Mərkəz
“Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə publik hüquqi şəxslər
üçün müəyyən edilmiş qaydada
mühasibat uçotu aparır, maliyyə hesabatlarını tərtib,
təqdim və dərc edir.
7.2. Mərkəz
“Rəsmi statistika haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanununa uyğun olaraq statistik uçot aparır, statistik
hesabatları tərtib və təqdim edir.
7.3. Mərkəz
özünün idarə, filial və nümayəndəliklərində,
habelə təsərrüfat cəmiyyətlərində
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin
yoxlanılmasını təmin edir.
7.4. Mərkəz
öz fəaliyyətinin müstəqil surətdə
yoxlanılması üçün kənar auditor cəlb edir.
8. Mərkəzin
ləğvi və yenidən təşkili
Mərkəzin ləğvini və yenidən təşkilini
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti həyata
keçirir.
Xalq qəzeti.-
2019.- 13 aprel.- S.7.