Sosial Xidmətlər Agentliyinin Nizamnaməsi
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 30 iyun tarixli
Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
1. Ümumi müddəalar
1.1. Sosial Xidmətlər Agentliyi (bundan sonra – Agentlik) sosial xidmətə ehtiyacı olan şəxslərə (ailələrə) “Sosial xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş forma və növlər üzrə sosial xidmət göstərilməsi, onların sosial müdafiəsi və rifahının yaxşılaşdırılması, habelə övladlığagötürmə ilə bağlı dövlət siyasətinin və tənzimləmənin həyata keçirilməsi sahəsində (bundan sonra – müvafiq sahə) fəaliyyət göstərən publik hüquqi şəxsdir.
1.2. Agentlik Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (bundan sonra – Nazirlik) tabeliyində fəaliyyət göstərir.
1.3. Agentlik öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan
Respublikasının qanunlarını, bu
Nizamnaməni, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
digər fərmanlarını, həmçinin sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
qərar və sərəncamlarını, Nazirliyin
normativ-hüquqi aktlarını, Azərbaycan
Respublikası Əmək və əhalinin sosial
müdafiəsi nazirinin əmr və sərəncamlarını
rəhbər tutur.
1.4. Agentlik bu Nizamnamədə nəzərdə
tutulmuş vəzifələrini yerinə
yetirərkən və hüquqlarını həyata
keçirərkən dövlət və yerli
özünüidarəetmə orqanları, beynəlxalq və
qeyri-hökumət təşkilatları ilə digər hüquqi və fiziki
şəxslərlə qarşılıqlı əlaqədə
fəaliyyət göstərir.
1.5. Agentlik ümumdövlət
və (və ya) ictimai
əhəmiyyət daşıyan fəaliyyətlə məşğul
olur. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müəyyən etdiyi
hallarda Agentlik bu Nizamnamədə qarşıya qoyulmuş məqsədlərə nail olmaq üçün
sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul ola bilər.
1.6. Agentliyin müstəqil
balansı, əmlakı, xəzinə, bank
hesabları, loqotipi (emblemi),
Nazirliyin adı və öz
adı həkk olunmuş möhürü,
müvafiq ştampları və
blankları vardır.
1.7. Qanuna uyğun olaraq, Agentliyin əqdlər bağlamaq, öz adından əmlak və qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və həyata keçirmək hüququ, həmçinin vəzifələri vardır. Agentlik məhkəmədə iddiaçı və ya cavabdeh qismində çıxış edə bilər.
1.8. Agentlik Bakı şəhərində
yerləşir.
2. Agentliyin fəaliyyət
istiqamətləri
2.1. Agentliyin fəaliyyət
istiqamətləri aşağıdakılardır:
2.1.1. müvafiq sahənin
inkişafını təmin etmək;
2.1.2. müvafiq sahədə
dövlət siyasətinin formalaşdırılması ilə
bağlı Nazirliyə təkliflər vermək, həmin
siyasətin həyata keçirilməsini təmin etmək;
2.1.3. müvafiq sahədə
aidiyyəti dövlət orqanları (qurumları) ilə əməkdaşlıq
etmək, təkliflərin işlənib hazırlanmasında
və həyata keçirilməsində iştirak
etmək;
2.1.4. sosial xidmətə ehtiyacı olan şəxslərə (ailələrə) sosial xidmət göstərmək, onların sosial müdafiəsi və rifahının yaxşılaşdırılması ilə bağlı tədbirlər görmək;
2.1.5. övladlığagötürmə sahəsində
bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin icrasını
təmin etmək;
2.1.6. müvafiq
sahədə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və
şəffaflığın artırılması, göstərilən
xidmətlərin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
onların elektron qaydada
həyata keçirilməsi məqsədilə tədbirlər
görmək, innovativ ideya
və təklifləri dəstəkləmək;
2.1.7. bu Nizamnamədə
müəyyən edilən digər istiqamətlərdə fəaliyyət
göstərmək.
3. Agentliyin vəzifələri
və hüquqları
3.1. Bu Nizamnamə ilə
müəyyən edilmiş fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq Agentliyin vəzifələri
aşağıdakılardır:
3.1.1. müvafiq sahədə qanunvericilik aktlarının, inkişaf konsepsiyalarının və məqsədli proqramların hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
3.1.2. sosial
xidmətə ehtiyacı olan şəxslərə
(ailələrə) “Sosial xidmət
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
ilə müəyyən edilmiş forma və növlər üzrə sosial xidmət göstərilməsini təşkil
etmək və həyata keçirmək;
3.1.3. müvafiq sahədə
zəruri infrastrukturun və şəraitin,
o cümlədən maddi-texniki
bazanın yaradılması və inkişaf
etdirilməsi ilə bağlı tədbirlər görmək;
3.1.4. sosial
xidmətə ehtiyacı olan şəxslərin
digər şəxslərlə bərabər cəmiyyətin
həyatında müstəqil iştirak
etməsinə imkan yaradılması üçün tədbirlər həyata
keçirmək, bayramlarda və digər əlamətdar
günlərdə müxtəlif həvəsləndirici tədbirlər
təşkil etmək;
3.1.5. əlilliyi olan şəxslərin sosial müdafiəsinə dair təhlillər aparmaq, bədən tərbiyəsi və idmana cəlb etməklə onların beynəlxalq yarışlarda iştirakına şərait yaratmaq, əlilliyi olan şəxslər üçün ixtisaslaşdırılmış idman-sağlamlıq mərkəzlərinin yaradılması və əlilliyi olan istedadlı şəxslərin, o cümlədən sağlamlıq imkanları məhdud 18 yaşınadək uşaqların aşkar edilməsi məqsədilə tədbirlər görmək;
3.1.6. müəyyən yaşayış yeri olmayan şəxslərin
müvəqqəti sığınacaqla təmin olunması
barədə qərar qəbul etmək;
3.1.7. baxımsız, kimsəsiz və
sosial təhlükəli vəziyyətdə
olan yetkinlik
yaşına çatmayanların, təhsilə cəlb olunmayan sağlamlıq imkanları məhdud
18 yaşınadək uşaqların, ahıllıq, xəstəlik
və əlilliklə əlaqədar özünəqulluq
qabiliyyəti, habelə onlara qulluq və kömək edə biləcək
əməkqabiliyyətli qohumları və ya
qanuni nümayəndələri olmayan şəxslərin (ailələrin) sosial xidmət müəssisələrinə
yerləşdirilməsi barədə qərar qəbul etmək;
3.1.8. “Məişət
zorakılığının qarşısının
alınması haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq məişət
zorakılığının qarşısının
alınması ilə bağlı sosial tədbirlərin,
o cümlədən məişət
zorakılığından zərər çəkmiş
şəxslərin sosial
müdafiəsi və onlara psixoloji yardım göstərilməsi ilə
bağlı tədbirlərin həyata keçirilməsi məqsədilə
dövlət yardım mərkəzləri yaratmaq
və qeyri-dövlət yardım mərkəzlərini akkreditasiyadan keçirmək;
3.1.9. “İnsan
alverinə qarşı mübarizə haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq insan alveri qurbanları üçün aidiyyəti dövlət
orqanları ilə razılaşdırmaqla yaradılan
yardım mərkəzlərində olanların Azərbaycan
Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin təqdimatı əsasında
peşə və sosial reabilitasiyasını
həyata keçirmək;
3.1.10. penitensiar müəssisələrdə cəza çəkməkdən azad edilmiş şəxslərin sosial adaptasiya mərkəzlərinə qəbulunu təmin etmək;
3.1.11. əlilliyi olan şəxslərin,
o cümlədən sağlamlıq
imkanları məhdud 18 yaşınadək uşaqların reabilitasiya müəssisələrində
reabilitasiyası ilə bağlı tədbirlər görmək;
3.1.12. qanunda və digər
normativ-hüquqi aktlarda
nəzərdə tutulmuş hallarda vətəndaşların sanatoriya-kurort putyovkaları
(yollayışları) ilə təmin edilməsini təşkil
etmək;
3.1.13. uşaqlar
üçün dövlət sosial xidmət müəssisələrinin və
təhsil müəssisələrinin valideyn
himayəsindən məhrum olmuş məzunlarının
tabeliyindəki “Məzun evi” sosial xidmət müəssisəsində mənzillə
təmin olunması üçün tədbirlər
görmək;
3.1.14. baxımsız, kimsəsiz
və sosial təhlükəli vəziyyətdə
olan yetkinlik
yaşına çatmayanların, müəyyən
yaşayış yeri olmayan
18 yaşından yuxarı şəxslərin, habelə
görmə qabiliyyəti məhdudluğu olan
5–29 yaşlı şəxslərin sosial
reabilitasiyasını həyata keçirmək;
3.1.15. “Əmək veteranı” adı və vəsiqəsinin
verilməsini təmin etmək;
3.1.16. dövlət proqramları əsasında
Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün,
müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi ilə əlaqədar
əlilliyi müəyyən edilmiş
şəxslərin və şəhid ailələrinin mənzillə
və ya fərdi evlərlə təmin
olunması üçün tədbirlər
görmək;
3.1.17. xüsusi avtonəqliyyat almaq üçün tibbi göstəriş əsasında əlilliyi olan şəxslərin avtomobillə təmin edilməsi məqsədilə tədbirlər görmək;
3.1.18. fəaliyyət istiqamətinə
uyğun olaraq, sosial xidmət sahəsində dövlət
sifarişlərinin bələdiyyələrə, fiziki və hüquqi
şəxslərə, o cümlədən
qeyri-hökumət təşkilatlarına verilməsini təşkil
etmək, bu məqsədlə müsabiqələr
keçirmək, müqavilələr bağlamaq
və müqavilə öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinə
nəzarət etmək;
3.1.19. yetkinlik
yaşına çatmayanların
baxımsızlığının profilaktikası tədbirlərini
həyata keçirmək, həmin şəxslərin tərbiyəsi,
saxlanılması üzrə öz vəzifələrini
yerinə yetirməyən, onların davranışına mənfi
təsir göstərən, yaxud onlarla qəddar rəftar edən valideynlər
və ya digər qanuni
nümayəndələr barəsində fərdi profilaktik işi təşkil
etmək;
3.1.20. vətəndaşlara
(çətin həyat şəraitində olan
şəxslərə (ailələrə) dövlət
büdcəsinin vəsaiti hesabına göstərilən sosial xidmətlərin zəmanət verilmiş həcmi istisna olmaqla) müqavilə əsasında ödənişli
xidmətlər göstərmək;
3.1.21. tabeliyində olan ixtisaslaşdırılmış sosial reabilitasiya müəssisələrinin,
habelə yetkinlik yaşına çatmayanlara və onların ailələrinə
sosial xidmət göstərən digər
müəssisələrin fəaliyyətində sosial reabilitasiyanın müasir
metodika və texnologiyalarını tətbiq
etmək, onların fəaliyyətinə nəzarət
etmək, həmin müəssisələrin və sosial xidmət şəbəkəsinin
inkişafına dair təklifləri
Nazirliyə təqdim etmək;
3.1.22. valideyn himayəsindən məhrum olmuş və övladlığa götürülən uşaqların və onları övladlığa götürməyi arzu edən şəxslərin (Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarının, əcnəbilərin və vətəndaşlığı olmayan şəxslərin) vahid uçotunun elektron qaydada aparılmasını təmin etmək;
3.1.23. övladlığagötürmənin əsaslandırılmasını
və övladlığa götürülən
uşağın mənafeyinə uyğunluğu
haqqında rəy verilməsini təmin etmək;
3.1.24. Azərbaycan
Respublikasının vətəndaşı olan
uşaqları övladlığa götürmək istəyən
əcnəbilərə və ya vətəndaşlığı
olmayan şəxslərə hüquqi yardım göstərən akkreditə
edilmiş orqanın müəyyənləşdirilməsini,
habelə övladlığagötürmənin ləğvinin
tələb edilməsini,
övladlığagötürmə sahəsində vahid nəzarəti, eləcə də əcnəbilər
və ya vətəndaşlığı
olmayan şəxslər tərəfindən
övladlığa götürülmüş
Azərbaycan Respublikası vətəndaşı olan uşaqların həyat şəraiti ilə
bağlı nəzarət tədbirlərini həyata
keçirmək;
3.1.25. Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq
müqavilələri ilə tənzimlənən və Agentliyin səlahiyyətinə aid
olan məsələlər üzrə Azərbaycan
Respublikasının götürdüyü
öhdəliklərin yerinə yetirilməsini təmin etmək;
3.1.26. müvafiq sahə ilə
bağlı innovativ layihələrdən
(o cümlədən startaplardan)
istifadə imkanını araşdırmaq və Nazirliyə təkliflər
vermək;
3.1.27. dövlət orqanlarının
(qurumlarının), yerli
özünüidarəetmə orqanlarının, hüquqi və fiziki şəxslərin
müvafiq sahədə fəaliyyətini əlaqələndirmək;
3.1.28. müvafiq sahədə elektron xidmətləri “Dövlət informasiya ehtiyatları və sistemlərinin formalaşdırılması, aparılması, inteqrasiyası və arxivləşdirilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi və elektron hökumətlə bağlı bəzi tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 12 sentyabr tarixli 263 nömrəli Fərmanı nəzərə alınmaqla, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 15 aprel tarixli 634 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi haqqında” Əsasnaməyə uyğun olaraq təşkil etmək;
3.1.29. Agentliyə ayrılan büdcə vəsaitindən,
kredit, qrant və digər
maliyyə vəsaitindən təyinatı üzrə səmərəli
istifadə olunmasını təmin etmək;
3.1.30. Agentliyin fəaliyyəti ilə bağlı daxil
olan müraciətlərə “Vətəndaşların
müraciətləri haqqında”, “İnzibati
icraat haqqında” və “İnformasiya
əldə etmək haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunlarına uyğun
olaraq baxmaq və qanunla müəyyən edilmiş
qaydada tədbirlər görmək;
3.1.31. kargüzarlığı və vətəndaşların qəbulunu müvafiq normativ hüquqi aktların tələblərinə uyğun təşkil etmək, Agentliyin əməkdaşlarının əlavə təhsili və peşəkarlığının yüksəldilməsi üçün tədbirlər görmək;
3.1.32. öz fəaliyyəti haqqında əhalinin məlumatlandırılmasını, internet saytının yaradılmasını, malik olduğu və siyahısı “İnformasiya əldə etmək haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş açıqlanmalı olan ictimai informasiyanın həmin saytda yerləşdirilməsini və bu informasiyanın daim yenilənməsini təmin etmək;
3.1.33. dövlət və kommersiya
sirrinin, habelə məxfilik rejiminin qorunması üçün
tədbirlər görmək;
3.1.34. Agentliyin informasiya təminatını təşkil etmək
və onun təhlükəsizliyini təmin
etmək;
3.1.35. müvafiq sahədə
peşəkar mütəxəssislərin hazırlanması və
tədris proqramlarının tərtibi ilə bağlı
Nazirliyə təkliflər vermək və onların həyata
keçirilməsində iştirak etmək
3.1.36. qabaqcıl beynəlxalq təcrübəni
nəzərə almaqla, müvafiq
sahədə elmi-texniki nailiyyətlərin
tətbiqini təmin etmək;
3.1.37. strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üçün tədbirlər görmək;
3.1.38. müvafiq sahə ilə
bağlı innovativ layihələrin (o cümlədən startapların) istifadə
imkanını araşdırmaq və Nazirliyə təkliflər
vermək;
3.1.39. fəaliyyəti ilə bağlı malların
(işlərin və xidmətlərin) satın
alınmasını “Dövlət satınalmaları
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa
uyğun olaraq həyata
keçirmək;
3.1.40. bu Nizamnamə ilə
müəyyən edilmiş digər vəzifələri
yerinə yetirmək.
3.2. Öz vəzifələrini
yerinə yetirmək üçün Agentliyin aşağıdakı
hüquqları vardır:
3.2.1. müvafiq sahədə
normativ-hüquqi aktın layihəsinin qəbul
olunması, aktda dəyişiklik edilməsi,
aktın şərh edilməsi, qüvvəsinin
dayandırılması və ya ləğv
edilməsi haqqında aidiyyəti üzrə Nazirliyə təklif
vermək;
3.2.2. müvafiq sahədə beynəlxalq müqavilələrə Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxması barədə Nazirliyə təkliflər vermək;
3.2.3. icrası məcburi olan
göstərişlər vermək və bundan
irəli gələn digər tədbirlər görmək;
3.2.4. müvafiq
sahədə dövlət orqanlarına və qurumlarına, yerli özünüidarəetmə
orqanlarına, fiziki və hüquqi
şəxslərə zəruri məlumatlar (sənədlər)
barədə sorğu vermək və onlardan belə məlumatları (sənədləri)
almaq;
3.2.5. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə bağlı
araşdırmalar aparmaq, işçi
qruplar və komissiyalar
yaratmaq;
3.2.6. beynəlxalq təcrübənin
tətbiqi imkanlarının araşdırılması məqsədilə
beynəlxalq təşkilatlarla, xarici
dövlətlərin aidiyyəti dövlət orqanları
(qurumları) ilə əməkdaşlıq etmək, xarici dövlətlərin müvafiq
təcrübəsini öyrənmək;
3.2.7. fəaliyyət istiqamətləri üzrə
rəy və təkliflər vermək, təhlillər və
ümumiləşdirmələr aparmaq, analitik materiallar
hazırlamaq;
3.2.8. xüsusi bülletenlər və digər nəşrlər buraxmaq;
3.2.9. müstəqil ekspertləri və mütəxəssisləri
öz fəaliyyətinə cəlb etmək;
3.2.10. əməkdaşlarını dövlət
təltiflərinə və digər mükafatlara
təqdim etmək, onların həvəsləndirilməsi üçün tədbirlər görmək;
3.2.11. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə bağlı konfranslar, müşavirələr, seminarlar keçirmək və digər tədbirlər
təşkil etmək;
3.2.12. bu Nizamnamə ilə
müəyyən edilmiş digər
hüquqları həyata keçirmək.
4. Agentliyin idarə
olunması
4.1. Agentlik öz fəaliyyətində və idarəetmədə mütərəqqi korporativ idarəetmə standartlarını tətbiq edir.
4.2. Agentliyin idarəetmə
orqanı İdarə Heyətidir.
4.3. İdarə Heyəti Agentliyin
fəaliyyətinə ümumi rəhbərliyi
və nəzarəti həyata keçirir.
4.4. İdarə Heyəti 4 (dörd) nəfərdən – Azərbaycan
Respublikasının Əmək və əhalinin sosial müdafiəsi naziri
tərəfindən vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edilən İdarə Heyətinin sədrindən
və onun 3 (üç)
müavinindən ibarətdir.
4.5. İdarə Heyətinin vəzifələri
aşağıdakılardır:
4.5.1. təsisçinin səlahiyyətlərinin
həyata keçirilməsi üçün
Nazirliyə təkliflər vermək və sənədlər
(o cümlədən Agentliyin
illik maliyyə hesabatını və fəaliyyətinə
dair illik hesabatı) təqdim
etmək;
4.5.2. Agentliyin strateji məqsəd və planlarını
müəyyən etmək, inkişaf
istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün Nazirliyə təkliflər
vermək;
4.5.3. Agentliyin maliyyə planlaşdırmasını və büdcəsini Nazirliklə razılaşdırmaqla təsdiq etmək;
4.5.4. Agentliyin strukturunun, habelə
işçilərinin sayının yuxarı həddinin və
əməkhaqlarının (o cümlədən
dövlət büdcəsi vəsaiti hesabına əməkhaqqına
əlavələrin, mükafatların və digər ödənişlərin)
təsdiq edilməsi üçün
Nazirliyə təkliflər vermək;
4.5.5. Agentliyin fəaliyyətini
təşkil etmək və ona nəzarət
etmək;
4.5.6. Nazirliyin razılığı
ilə Agentliyin təsərrüfat cəmiyyətlərinin
yaradılması və ya onlarda
iştirakı barədə, həmçinin idarə, filial və nümayəndəliklərinin
yaradılması barədə qərar qəbul etmək;
4.5.7. Agentliyin fəaliyyətinə
dair illik hesabatı
dinləmək;
4.5.8. Agentliyin fəaliyyətinə dair daxili qaydaları (o
cümlədən maraqlar münaqişəsinin
istisna olunması qaydasını), habelə
idarə, filial və nümayəndəliklərinin
əsasnamələrini, təsərrüfat cəmiyyətlərinin
nizamnamələrini Nazirliklə razılaşdırmaqla təsdiq
etmək;
4.5.9. Nazirliyin
razılığı ilə Agentliyin kənar
auditorunu təyin etmək və audit hesabatını qəbul etmək;
4.5.10. kənar auditorun yoxlamalarının, habelə digər yoxlamaların nəticələrinə dair tədbirlər görmək;
4.5.11. Agentlikdə daxili audit bölməsi
yaradıldığı halda, daxili audit bölməsinin
fəaliyyətinə nəzarət etmək və fəaliyyətinə
dair hesabatlar almaq, habelə bu Nizamnamənin
4.11.10-cu yarımbəndi nəzərə alınmaqla onun üzvlərini vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad etmək;
4.5.12. Nazirliyin razılığı ilə Agentliyin
xalis aktivlərinin dəyərinin 25
faizindən artıq məbləğdə olan
əqdin (xüsusi əhəmiyyətli əqdin)
və aidiyyəti şəxslə dəyəri Agentliyin aktivlərinin 5 faizini
və daha çox
hissəsini təşkil edən əqdin bağlanması
haqqında qərar qəbul etmək;
4.5.13. aidiyyəti şəxslə dəyəri
Agentliyin aktivlərinin 5 faizədək
hissəsini təşkil edən əqdin bağlanması
haqqında qərar qəbul etmək;
4.5.14. Agentliyin strateji məqsəd və planlarının, habelə büdcəsinin icrasına nəzarət etmək;
4.5.15. İdarə Heyəti üzvlərinin
müraciətlərinə baxmaq və qərar
qəbul etmək;
4.5.16. bu Nizamnamənin
3.1.28-ci yarımbəndində nəzərdə tutulan vəsaitdən təyinatı üzrə
səmərəli istifadə olunmasını təmin etmək;
4.5.17. bu Nizamnamənin
3.1.1-ci və 3.2.1-ci yarımbəndlərində nəzərdə
tutulmuş məsələlərin həlli
üçün tədbirlər görmək;
4.5.18. təsisçinin və İdarə Heyəti
sədrinin səlahiyyətlərinə aid
edilməyən bütün digər məsələlər
barədə qərar vermək.
4.6. İdarə Heyətinin sədri müvəqqəti
olmadıqda, onun səlahiyyətlərini
İdarə Heyəti üzvləri arasından sədrin
müəyyən etdiyi şəxs icra edir.
4.7. İdarə Heyətinin iclası ayda azı 1 (bir) dəfə çağırılır. İdarə Heyətinin iclaslarının keçirilməsi təşəbbüsü ilə İdarə Heyətinin üzvü çıxış edir. İdarə Heyətinin iclasları üzvlərinin yarıdan çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. İdarə Heyətinin iclasında hər üzvün bir səsi olmaqla, qərarlar sadə səs çoxluğu ilə qəbul edilir. Səsvermə zamanı üzvlərin bitərəf qalmasına icazə verilmir. Səslərin sayı bərabər olduqda, İdarə Heyəti sədrinin (və ya onu əvəz edən digər üzvün) səsi həlledicidir.
4.8. İdarə Heyətinin üzvlərinə
iclasın keçiriləcəyi yer və
vaxt, habelə gündəliyə daxil edilmiş məsələlər
barədə iclasa azı 3 (üç) iş günü qalmış, zəruri sənədlər
əlavə edilməklə, yazılı məlumat verilir.
4.9. İclasın gündəliyinə
İdarə Heyətinin hər hansı üzvünün
maraqlarına toxunan məsələ
çıxarıldıqda, həmin üzv
bununla bağlı maraqları haqqında ətraflı
məlumat verməli, bu məsələnin
müzakirəsində və həmin məsələyə dair səsvermədə iştirak
etməməlidir.
4.10. Gündəliyə daxil edilməmiş və ya
tələb olunan aidiyyəti sənədləri
iclasdan qabaq təqdim
edilməmiş məsələlər barədə, bütün iştirakçı üzvlərin
razılıq verdiyi hallar
istisna olmaqla, qərar
qəbul edilə bilməz.
4.11. İdarə Heyətinin sədri:
4.11.1. Agentliyin cari fəaliyyətinə rəhbərlik edir və onu təmsil edir;
4.11.2. İdarə Heyətinin fəaliyyətini
təşkil edir, iclaslarının
gündəliyini müəyyənləşdirir və
iclaslarına sədrlik edir;
4.11.3. öz təşəbbüsü
ilə və ya İdarə Heyətinin
digər üzvünün təşəbbüsü
ilə İdarə Heyətinin iclaslarını
çağırır;
4.11.4. öz təşəbbüsü
ilə, habelə İdarə Heyətinin hər hansı bir üzvünün xahişi əsasında digər şəxsləri
İdarə Heyətinin iclasında iştirak
etməyə dəvət edir;
4.11.5. Agentliyin fəaliyyətinin
təşkili ilə əlaqədar icrası məcburi olan daxili sərəncam və
əmrlər verir;
4.11.6. Agentliyin fəaliyyət
istiqamətlərinə dair qəbul olunmuş aktların icrasını təşkil
edir, yoxlayır və buna
nəzarəti həyata keçirir;
4.11.7. Agentliyin vəzifəli
şəxslərinin qanunvericiliyə zidd olan qərarlarını ləğv edir;
4.11.8. müəyyən edilmiş struktur, əməkhaqqı fondu və işçilərin say həddi daxilində Agentliyin Aparatının, digər struktur bölmələrinin strukturunu, ştat cədvəlini və xərclər smetasını Nazirliklə razılaşdırmaqla təsdiq edir;
4.11.9. Agentliyin
işçilərinin vəzifə maaşlarının, vəzifə
maaşlarına əlavələrin, mükafatların və
digər ödənişlərin verilməsini əməkhaqqı
fondu çərçivəsində təşkil
edir;
4.11.10. bu
Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş
hallar istisna olmaqla, Agentliyin, o cümlədən onun
idarə, filial və nümayəndəliklərinin,
habelə tabeliyindəki digər qurumların işçilərinin
(təsərrüfat cəmiyyətlərində isə
yalnız rəhbərlərin) vəzifəyə təyin və
vəzifədən azad edilməsi, onlar barəsində həvəsləndirmə
və intizam tənbehi tədbirləri
görülməsi barədə Nazirliklə
razılaşdırmaqla qərarlar qəbul edir
4.11.11. Agentliyin əmlakından
onun Nizamnaməsində nəzərdə tutulmuş məqsədlərə uyğun istifadə olunmasına nəzarət edir;
4.11.12. Agentliyin Nizamnaməsi
ilə müəyyən edilmiş səlahiyyətlər
çərçivəsində Agentliyin
adından əməliyyatlar aparır, müqavilələr
bağlayır və onların yerinə yetirilməsini təmin
edir;
4.11.13. Agentliyin fəaliyyət
istiqamətləri ilə bağlı işçi
qruplar və komissiyalar
yaradır;
4.11.14. Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin, habelə qanunla qorunan digər məlumatların mühafizəsi üçün zəruri tədbirlər görür;
4.11.15. Agentlikdə kargüzarlıq və arxiv işinin
aparılmasını təmin edir;
4.11.16. müavinləri və struktur
bölmələrinin rəhbərləri arasında vəzifə
bölgüsü aparır;
4.11.17. Agentlikdə müraciətlərə
baxılmanı və vətəndaşların qəbulunu təmin
edir.
4.12. İdarə Heyətinin üzvləri:
4.12.1. İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid məsələlərin həllində iştirak edirlər;
4.12.2. İdarə Heyətinin iclasının
gündəliyi ilə və baxılması nəzərdə
tutulmuş materiallarla
əvvəlcədən tanış olurlar;
4.12.3. İdarə Heyətinin qəbul ediləcək
qərarlarına dair fikir
bildirirlər;
4.12.4. İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə
aid məsələlərə onun iclaslarında baxmaq barədə
təkliflər verirlər;
4.12.5. İdarə Heyətinin qərarları, iclas protokolları ilə və digər sənədlərlə
tanış olurlar.
4.13. İdarə Heyətinin üzvləri onun iclaslarında baxılan məsələlərə qərəzsiz yanaşmalı, İdarə Heyəti üzvünün adına xələl gətirə biləcək hərəkətlərə və çıxışlara yol verməməlidirlər, həmçinin Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 49-cu maddəsində müəyyən edilmiş digər tələbləri yerinə yetirməlidirlər.
5. Agentliyin nizamnamə fondu, əmlakı və maliyyə fəaliyyətinin
əsasları
5.1. Agentliyin nizamnamə fondu 1 000 000 (bir milyon) manatdır.
5.2. Agentliyin əmlakı nizamnamə fondundan, təsisçinin verdiyi əmlakdan, həmçinin
dövlət büdcəsindən
ayrılan vəsaitdən,
fəaliyyətindən əldə
olunmuş gəlirdən,
ianələrdən, qrantlardan,
cəlb edilən investisiyalardan və qanunla qadağan edilməyən digər vəsaitdən formalaşır.
5.3. Agentlik öz əmlakından yalnız Nizamnaməsində müəyyən
olunmuş məqsədlərə
uyğun istifadə edir. Agentlik balansında olan dövlət əmlakına
münasibətdə səlahiyyətlərini
“Dövlət əmlakının
qorunub saxlanılması
və səmərəli
istifadə edilməsinin
təkmilləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2007-ci il 6 iyun tarixli 586 nömrəli Fərmanı
ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirir.
5.4. Qanunla nəzərdə tutulmuş vergiləri və digər məcburi ödənişləri
ödədikdən sonra
Agentliyin onun idarə, filial, nümayəndəlik
və təsərrüfat
cəmiyyətlərinin, habelə
tabeliyindəki digər
qurumların fəaliyyətindən
əldə edilmiş
vəsait üzərində
müstəqil sərəncam
vermək hüququ vardır.
5.5. Agentliyin mənfəəti
bu Nazamnamədə nəzərdə tutulmayan
məqsədlər üçün
yalnız Azərbaycan
Respublikası Nazirlər
Kabinetinin qərarı
ilə, müvafiq olaraq, dövlət büdcəsinə və ya yerli büdcəyə
köçürülə bilər.
5.6. Agentliyin məhsullarının
(malların, işlərin,
xidmətlərin) qiymətləri
tənzimlənən qiymətlərə
(tariflərə) aid deyildir.
6. Agentliyin fəaliyyətinə
nəzarətin forması
və əhatə dairəsi
6.1. Agentliyin fəaliyyətinə
nəzarəti Nazirlik,
həmçinin bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş
qaydada İdarə Heyəti həyata keçirirlər.
6.2. Agentliyin fəaliyyətinə
dair illik hesabat Nazirliyə təqdim edilir.
7. Agentlikdə uçot və
hesabat
7.1. Agentlik “Mühasibat
uçotu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə publik hüquqi şəxslər
üçün müəyyən edilmiş qaydada mühasibat uçotu
aparır, maliyyə hesabatlarını tərtib, təqdim və
dərc edir.
7.2. Agentlik “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq maliyyə
hesabatlarını tərtib və təqdim edir.
7.3. Agentlik “Rəsmi statistika haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq statistik hesabatları tərtib və təqdim
edir.
7.4. Agentlik idarə, filial, nümayəndəlik və təsərrüfat
cəmiyyətlərinin, habelə tabeliyindəki digər
qurumların maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin
yoxlanılmasını təmin edir.
7.5. Agentlik öz
fəaliyyətinin müstəqil surətdə
yoxlanılması üçün kənar
auditor cəlb edir.
8. Agentliyin ləğvi və
yenidən təşkili
Agentliyin ləğvini və yenidən təşkilini Azərbaycan Respublikasının Prezidenti həyata keçirir.
Xalq qəzeti 2020.- 2 iyul.-
S.8.