Azərbaycan mətbuatının
145 illiyi və informasiyakommunikasiya sahəsində yeni
çağırışlar
Milli mətbuatımızın
təməl prinsipləri, ənənələrə sadiqlik və
müasir çağırışlara hazırlıq
Bu gün biz Azərbaycan milli mətbuatının 145 illiyini qeyd edirik. Görkəmli maarifçi-publisist Həsən bəy Zərdabi banisi olduğu “Əkinçi” qəzeti ilə gələcək nəsillərin rəhbər tuta biləcəyi 3 təməl prinsipi – maarifçilik, müasirlik və istiqlal məfkurəsini müəyyən etmişdir. Tarixin mürəkkəb mərhələlərindən keçməsinə baxmayaraq, həmin prinsiplər bu gün də aktualdır. Ümummilli lider Heydər Əliyev deyirdi ki, xalqımızın görkəmli mütəfəkkirləri mətbuat vasitəsilə milli şüurun, mənəvi dəyərlərin və mədəniyyətin formalaşmasına və inkişafına güclü təkan vermişlər.
Təsadüfi deyil ki, müstəqilliyimiz bərpa edildikdən sonra milli mətbuatın inkişafının yeni dönəmi, məhz, ümummilli liderin adı ilə bağlıdır. Ulu öndərin rəhbərliyi ilə yeni siyasi-iqtisadi münasibətlərə transformasiya çərçivəsində həyata keçirilən fundamental islahatların tərkib hissəsi kimi 1995-ci ildə yeni Konstitusiya qəbul olunub, insan hüquq və azadlıqları kontekstində dövlətin informasiya siyasətinin prioritetləri müəyyən edilib, 1998-ci ildə senzura ləğv olunub, media üzərində dövlət nəzarəti aradan qaldırılıb və mətbuatın inkişafı üçün yeni perspektivlər açılıb. Ötən illər ərzində KİV-in maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi üçün bir çox tədbirlər həyata keçirilib.
Bu kurs Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam və
inkişaf etdirilir. Azərbaycan Prezidenti mətbuatın fəaliyyətini
hər zaman yüksək qiymətləndirib. Cəmiyyətin
həyatında mətbuatın rolunun durmadan
artdığını, onun fəaliyyətində obyektivlik və
sosial məsuliyyət prinsiplərinin, ictimai rəyə kənar
təsirlərin artdığı şəraitdə vətənpərvərliyi
və milli maraqları daim rəhbər tutmasının,
informasiya mübarizəsinin kəskinləşdiyi hazırkı
dövrdə beynəlxalq media məkanına çıxaraq,
ölkəmizin maraqlarını müdafiə etməsinin zəruriliyini
dəfələrlə vurğulayıb.
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin milli mətbuatın
145 illik yubileyinin keçirilməsi ilə bağlı sərəncamında
milli mətbuatımızın növbəti inkişaf mərhələsində
fəaliyyət prinsipləri və istiqamətləri müəyyən
edilib. Sərəncamda:
• kütləvi informasiya vasitələrinin də
ölkəmizdə həyata keçirilən köklü
islahatlardan kənarda qalmaması;
• qlobal informasiya mühitinin müəyyənləşdirdiyi fəaliyyət prinsiplərinə uyğunlaşması;
• cəmiyyətimizin obyektiv və peşəkar
şəkildə məlumatlandırılması sahəsində
səylərini daha da gücləndirməsi ilə
bağlı gözləntilər əks olunub.
Bunlardan əlavə, sərəncamda
medianın inkişafını şərtləndirən əsas
amillər kimi modernləşmə, rasionallıq, kreativlik,
obyektivlik, qabaqcıl texnologiyaların geniş tətbiqi,
aparıcı trendlərin izlənilməsi sadalanır.
• Modernləşmə - cəmiyyəti irəliyə
aparan bütün mütərəqqi dəyişikliklərin
məcmusudur. Bu baxımdan, medianın üzərinə
düşən məsuliyyət modernləşmənin mənfi
aspektlərindən qorunmaqla yanaşı, mütərəqqi
yenilikləri əxz etməkdən ibarətdir.
• Rasionallıq – medianın rəhbər
tutmalı olduğu ən önəmli prinsiplərdən
biridir. Hər bir media nümayəndəsi,
jurnalist fəaliyyətinin auditoriyaya mümkün təsirlərini,
cəmiyyətdə doğuracağı reaksiyaları əvvəlcədən
hesablamalı və dərk etməlidir. İnformasiyanın təsir
imkanlarının qabaqcadan planlaşdırılması və
ölçülməsi peşəkar kommunikasiyanın ən
önəmli komponentlərindən biridir.
• Kreativ media bütün texnoloji, sosial innovasiyaları öz fəaliyyətinə uğurla inteqrasiya edən, yeni kommunikasiya üsullarının geniş tətbiqinin öhdəsindən gələn, habelə oxucularla interaktiv ünsiyyətə daxil olmağı bacaran mediadır.
• Obyektivlik - müasir medianın funksional zəruriliyini
müəyyən edən ən başlıca prinsipdir.
Obyektivlik olmadan müasir cəmiyyət mövcud informasiya
xaosunda həqiqət və qərəz arasında seçim
etmək imkanından məhrum olur. Obyektiv media həqiqətin
aynası mövqeyindən yayınmayan, ictimai fikirdə
çaşqınlıq yaratmaq bahasına qazanılan
populyarlıqdan çəkinən və həqiqəti rəhbər
tutan mediadır.
* * *
24/7 rejimdə informasiya axınının səmərəli
idarə edilməsi, “fake news” və “deepfake” texnologiyaları
dövründə həmin prinsiplərin rəhbər
tutulması, informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi
ən aktual məsələlərdən biridir. Bu isə
klassik, yeni, sosial media, ümumilikdə, kommunikasiya sahəsində
konseptual və praktiki yanaşmaları özündə ehtiva
edən sistemli işin qurulmasına əsas yaradır.
İnformasiya hər zaman cəmiyyətin inkişafını şərtləndirən, onun fəaliyyət istiqamətlərini müəyyən edən amillərdən biri olub. Rəqəmsal erada isə informasiyanın cəmiyyətdəki proseslərə təsir imkanları heç vaxt olmadığı qədər artıb. Bu, ilk növbədə, informasiyanın yayılma sürətinin artması ilə bağlıdır. Bu artımın başlıca hərəkətverici qüvvəsi isə internetdir. Analitiklərin fikrincə, bəşər tarixi, bütövlükdə, 12 ekzabit informasiya istehsal etdiyi halda, son 2 ildə eyni həcmdə əlavə informasiya istehsal olunub. Məsələn, 2015-ci ilin məlumatlarına görə, dünyada hər dəqiqə 5 milyon videoya baxılır, internetdə 2,6 milyon sorğu verilir, 600 sayt yaradılır.
Sözsüz ki, İKT və kommunikasiya sahələrində
baş verən inqilabi yeniliklər özü ilə
müvafiq dəyişiklikləri də gətirir.
Qloballaşma prosesinin təsiri, alternativ informasiya
platformasına çevrilən sosial şəbəkələrin
yaranması, xalqların dəyərlər sistemindəki ciddi
və sürətli transformasiyalar da medianın üzərinə
heç zaman olmadığı qədər böyük məsuliyyət
qoyur.
Texnoloji innovasiyalar yeni imkanlarla yanaşı,
müəyyən təhdidləri,
çağırışları da özündə ehtiva
edir. Təbii ki, bu, ictimai münasibətlərə təsirsiz
ötüşmür. “Yeni media” fərqli
inkişaf səviyyəli cəmiyyətlərin müxtəlif
reaksiyasına səbəb olsa da, onları ümumi birləşdirən
cəhət dəyişikliklərin və dəyişikliklərə
adaptasiya prosesinin nəsillərarası deyil, bir nəsil
daxilində baş verməsidir.
Yeni media bir sıra tendensiyalar da
doğurub: kütləvi kommunikasiyanın şəbəkələşməsi,
fərdlərin individual transformasiyası, informasiyanın fərdiləşməsi,
yeni diskussiya formatları, sosial qruplar və kommunikasiya
kanallarının yaranması, ictimai müzakirənin qütbləşməsi,
dezinformasiyanın geniş yayılması və s.
Üstəlik, yaxın gələcəkdə 5G
texnologiyası kontenti daha sürətli etməklə yeni
medianın inkişafına növbəti təkan verəcək.
Yeni media-platformalar (sosial şəbəkələr və mesencerlər) böyük bir auditoriyanın informasiya gündəliyinin formalaşdırılması üzərində nəzarəti tam ələ alıb. Məsələn, 2017-ci ilin məlumatlarına görə, “Google” qlobal kontekstdə reklam bazarının 90 faizinə, “Facebook” isə sosial şəbəkələrin 80 faizinə nəzarət edir. Bu platformalar gündəlik informasiya vasitəsilə auditoriyanın əhval-ruhiyyəsini, qərarlarını və motivlərini idarə edir, kimin bu auditoriyaya buraxılması, kimin buraxılmaması məsələsini müəyyənləşdirir. İlkin mərhələdə dövlətlərin və ya monopoliyaların nəzarət etdiyi kanallar vasitəsilə informasiyanın mərkəzləşmiş formada yayılmasına alternativ kimi meydana çıxan rəqəmsal platformalar nəticədə özlərinin korporativ və ya ayrı-ayrı siyasi və iqtisadi qrupların ambisiyalarının girovuna çevriliblər. Onların neytrallıq illüziyası getdikcə dağılır, manipulyasiya vasitəsi olduqları özünü açıq şəkildə büruzə verir. Biz Azərbaycan reallığında da sosial şəbəkələr və mesencerlər vasitəsilə daxildən və xaricdən cəmiyyətin əhval-ruhiyyəsinə və psixoloji durumuna müəyyən maraqlar çərçivəsində təsir göstərmək cəhdlərini davamlı şəkildə müşahidə edirik. Bu isə təbii olaraq, informasiya təhlükəsizliyini, rəqəmsal birgəyaşayış qaydalarının formalaşdırılmasını gündəmin aktual mövzularından birinə çevirir.
Buna baxmayaraq, 24/7 rejimdə informasiya
axını və dövriyyəsi mühitində media nəinki
cəmiyyətin ən mühüm institutlarından biri olaraq
qalır, həm də yeni məzmun və forma kəsb edir.
XXI əsrdə müasir texnologiyaların
sürətli inkişafı dövlətlərin milli
maraqların təmin olunması, daxili və xarici siyasətin
həyata keçirilməsində yeni yanaşmaların tətbiq
edilməsinə gətirib çıxarmışdır.
İnformasiya və hibrid müharibələrin
üstünlük təşkil etdiyi hazırkı qlobal
gündəm hər bir dövlətin, o cümlədən də
Azərbaycanın informasiya siyasətinin səmərəli
qurulmasını, onun həyata keçirilmə mexanizmlərinin
daim yenilənməsini, çevikliyinin təmin edilməsini,
media və kommunikasiya sahəsində islahatların dərinləşdirilməsini
şərtləndirir.
Pandemiyanın
stimullaşdırdığı ideoloji trendlər və
informasiya-kommunikasiya siyasəti
Hələ
COVID-19 pandemiyasından əvvəl dünyada
başlamış ideoloji böhran və sosial medianın təsiri
ilə populist ideyaların geniş yayılması, müxtəlif
siyasi qüvvələrin – sağların və solların
elektorat və reytinq uğrunda mübarizədə öz
klassik orientirlərindən tədricən uzaqlaşaraq
marginallaşması, liberal iqtisadiyyatın təklif etdiyi
inkişaf modellərinin maliyyə və sənaye kapitalizmi
arasındakı konseptual ziddiyyətləri aradan qaldıra
bilməməsi müasir dövlət idarəçiliyində
də sistem dəyişikliklərini qaçılmaz edir. Əslində, pandemiya bu yeni yanaşmaların
axtarışını daha da stimullaşdırır və
sürətləndirir.
Bu baxımdan, regionallaşma, lokallaşma, texnokratik idarəetmə,
rəqəmsallaşma, dövlət kapitalizmi, neo-kommunitarizm
kimi ideoloji trendlər önə çıxmağa
başlayır. Göründüyü kimi,
pandemiyanın təsiri altında ideoloji trendlər də
sürətlə dəyişir və zamanın
çağırışlarına uyğunlaşmağa
çalışır. Bu kontekstdə Azərbaycan
da yaxın və uzaq perspektiv üçün öz
inkişaf modelinə uyğun olaraq, ideoloji sahədə yenilənmənin
çərçivəsini müəyyənləşdirməli,
dövlətin informasiya-kommunikasiya siyasəti inkişaf
modelinə və onun yenilənmiş ideoloji məzmununa
uyğunlaşdırılmalıdır.
İnformasiya
siyasəti
Dövlətin çoxfunksiyalı siyasi, ideoloji vəzifələrindən
birini informasiya siyasəti təşkil edir. Səmərəli
informasiya siyasəti sistemliliyi ilə fərqlənir və vətəndaş-cəmiyyət-dövlət
maraqlarının uzlaşdırılmasını təmin
edir.
Azərbaycan hazırda köklü islahatlar mərhələsini
yaşayır və formalaşan yeni idarəçilik mexanizmi
müvafiq informasiya siyasətinin yürüdülməsini
şərtləndirir. Bu, özündə:
• medianın fəaliyyətini tənzimləyən
qanunvericilik bazasının müasir dövrün
çağırışlarına uyğun olaraq yenilənməsini;
• media infrastrukturunun təkmilləşdirilməsini,
mediaya birbaşa və dolayı dövlət
yardımının formalarına yenidən
baxılmasını;
• medianın fəaliyyətinin iqtisadi
özüllərinə yeni baxışı,
optimallaşdırmanı;
• media və onunla sıx bağlı olan kreativ sənayenin
formalaşmasını;
• rəqəmsallaşmaya keçidin
yekunlaşmasını;
• jurnalistikanın peşəkarlığının
artırılması və müasir media sənayesinin tələbatlarına
uyğun olaraq, yeni ixtisaslar üzrə kadr
hazırlığını və s. ehtiva edir.
İnformasiya
təhlükəsizliyi
İnformasiya təhlükəsizliyi informasiya siyasəti
və kommunikasiya ilə əlaqəli nəzərdən
keçirilməlidir. Fiziki sərhədlərin silindiyi, qlobal təhdid və
çağırışların geniş
yayıldığı vahid informasiya məkanında hibrid
informasiya-psixoloji əməliyyatlar, informasiya
manipulyasiyaları, saxta xəbərlər (“fake news”) vasitəsilə
digər ölkələrin daxili işlərinə
qarışmaq imkanları peşəkar media fəaliyyətinə
ehtiyacı dəfələrlə artırır.
Son günlər Ermənistan dövlət sərhədimizin
Tovuz istiqamətində atəşkəsi pozmaqla ölkəmizə
qarşı hərbi əməliyyatlarla informasiya
hücumlarının birgə tətbiqinə əsaslanan
hibrid müharibə taktikasından istifadə etmişdir. Biz hərbi əməliyyatlarla
yanaşı, informasiya resurslarına haker
hücumlarının təşkil edildiyinin, düşmənin
psixoloji-informasiya əməliyyatlarına cəhd göstərdiyinin,
xeyli saxta məlumatları yaymaqla əhalidə
çaşqınlıq, ruh düşkünlüyü və
təşviş yaratmaq, xalqla dövlət arasında təbii
təməl əlaqəni zədələmək və
çox təəssüf ki, milli orientirlərini itirmiş bəzi
marginal qüvvələrin milli maraqları gözardı edərək
ölkəmizə qarşı yönəldilən təxribat
fəaliyyətində yer aldığının növbəti
dəfə şahidi olduq.
Azərbaycan
Respublikasının Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım
Əliyevanın xalqa son müraciətində münaqişə
dövründə informasiya təhlükəsizliyi məsələlərini
əhatə etməklə, son hadisələr zamanı sosial
mediada müşahidə olunan mənfi təmayüllər
dolğun şəkildə təhlil edilmişdir:
“Yaşadığımız qarşıdurma şəraiti
bilavasitə hərbi əməliyyatlar bölgəsini deyil, həm
də informasiya məkanını əhatə edir. Sosial şəbəkələr dövründə
informasiya müharibələrinin miqyası, onların hadisələrin
gedişatına təsiri qarşıdurmanın nəticəsinə
təsir edən olduqca mühüm amilə çevrilir.
Müasir informasiya platformaları düşmən qüvvələr,
bədxah insanlar, bəzən, sadəcə, paxıl və qərəzli
dairələr tərəfindən “feyk”lərin, saxta, təxribat
xarakterli materialların yayılması üçün
vicdansızcasına istifadə olunur. Məqsəd
– çaxnaşma, nifaq salmaq və daxili “cəbhə” yaratmaq,
düşkünlük və məğlubiyyət əhval-ruhiyyəsini
artırmaqdır”. Buna görə də xanım Mehriban
Əliyeva bir vətəndaş olaraq hər birimizin üzərinə
düşən və gündəlik həyatımızda riayət
etməli olduğumuz prinsipial məsələləri dəqiqliklə
ifadə edib: “Unutmayaq ki, hər birimizin borcu Azərbaycanın
mövqeyini müdafiə etməkdir. Nəinki
döyüş meydanında, həm də kompüter
qarşısında. Unutmayaq ki, bu gün
biz bir amalımız olan millət, xalqıq. Bizə zəfər lazımdır. Hamımız üçün bir qələbə”.
Göründüyü kimi, bütün bu təhdidlərə
cavab olaraq, dövlətimiz, ordumuz və xalqımız bir
yumruq kimi həm döyüş, həm də informasiya
meydanında müharibə aparır. Məhz, bu vəhdət,
dövlət fəaliyyətinin bütün istiqamətlərini
əhatə edən düzgün qurulmuş, səmərəli
hərbi-psixoloji-informasiya əməliyyatları gələcək
qələbəmizi şərtləndirir. Təsadüfi
deyil ki, Prezident İlham Əliyev son
çıxışında bunu bir daha vurğulayaraq
bildirib: “Biz bilirik nə etmək lazımdır, nə vaxt etmək
lazımdır və necə etmək lazımdır. Bu günə qədər bizim bütün
addımlarımız uğurlu olub–istər döyüş
meydanında, istər siyasi müstəvidə, istər daxili
vəziyyətlə bağlı, iqtisadi və digər sahələrdə”.
Təsadüfi
deyil ki, bu gün dünyada baş verən istənilən
münaqişə zamanı ilkin hədəf kimi hərbi
obyektlərlə yanaşı, informasiya və kommunikasiya
“obyektləri”, həm ön, həm arxa cəbhənin strateji
resursu hesab edilən KİV, insanların psixoloji durumu hədəfə
alınır. Reallıq belədir ki, informasiya
bu gün bütün sferalarda ən önəmli güc mənbəyi
olmaqla yanaşı, həm də ən təsirli silahdır.
Tarix müxtəlif vaxtlarda hətta cüzi
informasiya üstünlüyünün belə böyük hərbi
əməliyyatların dönüş nöqtəsinə
çevrilə bildiyini dəfələrlə nümayiş
etdirib. Bu baxımdan, ölkəmizin
kütləvi informasiya vasitələrinin, sosial media
resurslarının üzərinə olduqca böyük vəzifələr
düşür. Həlledici məqamlarda
saxta, əsassız məlumatların yayılmasının
qarşısını vaxtında almaq, lakin bununla bərabər
məlumat axınının operativliyini təmin etmək
yüksək əzm və peşəkarlıq tələb
edir.
İnformasiya təhlükəsizliyinin digər vacib
istiqaməti 24/7 rejimdə informasiya axını içində
saxta və doğru xəbərlərin, əsas və ikinci dərəcəli
informasiyaların operativ filtrasiyasıdır. Bu mənada,
etiraf etməliyik ki, ölkəmizdə informasiya
resurslarının zənginliyi şəraitində medianın
informasiya axınına peşəkar şəkildə
filtrasiya tətbiq etmək imkanları məhduddur. Məhz buna görədir ki, informasiyanın təqdimatında
qrammatik qaydaların pozulmasından tutmuş mahiyyət etibarilə
qeyri-obyektiv və zərərli məlumatların informasiya məkanına
çıxarılması və qısa zaman ərzində
geniş yayılması halları tez-tez müşahidə
olunur. Mütəxəssislərin fikrincə,
çoxsaylı mənbələr içindən ən dəqiq
və aktual məlumatın axtarılması və peşəkar
səviyyədə təqdim edilməsi hər bir media
üçün yaxın gələcəkdə uğurun əsas
amillərindən birinə çevriləcək.
UNESCO-nun
2002-ci ildə apardığı tədqiqatlara görə,
Avropa əhalisinin 74 faizi “infofobiya”dan – informasiyanın
çoxluğu nəticəsində yaranan yorğunluq
sindromundan əziyyət çəkir. Son 20 il
ərzində sosial şəbəkələrin də
yaranmasını və alternativ informasiya platformasına
çevrilməsini nəzərə alsaq, infofobiyanın
yaratdığı fəsadları təsəvvür etmək
çətin deyil. Hazırda bəzi texnologiya
şirkətləri hətta sosial şəbəkə və
mesencerlərdən çıxmaq üçün “app” xidmətlər
də təklif edir. Göründüyü
kimi, fasiləsiz, sürətli və böyük həcmli
informasiya axını həqiqi və saxta xəbərlər
arasında seçim etmək imkanını dəfələrlə
azaldır.
Hazırkı
qlobal pandemiya yeni bir tendensiyanı – “infodemiya”nı
da meydana çıxarıb. “İnfodemiya”
informasiyanın həddindən artıq böyük həcmlərdə
dövriyyəsi, onun çirkliliyi və nəticədə
insanların doğru və saxta xəbərlər arasında
qalaraq seçim imkanlarının zəifləməsi deməkdir.
Beləliklə, infodemiya şəraitində xəbər
çirkliliyinə və məlumat sıxlığına
qarşı ən səmərəli vasitə peşəkar
medianın yerinə yetirdiyi filtrasiya roludur.
Bu sahədə, xüsusilə, sosial media sahəsində
hüquqi tənzimləmənin zəif olduğunu nəzərə
alaraq, mübarizə üçün milli, regional və beynəlxalq
səviyyələrdə tərəflərin davranış
qaydalarını, məsuliyyətini, hüquq və vəzifələrini
müəyyənləşdirəcək normaların
formalaşdırılması, birgə əməkdaşlıq
platformalarının yaradılması zəruridir.
Kommunikasiya işi
Hazırda dövlətin
kommunikasiya fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə
də böyük ehtiyac var. İndi bütün dövlətlər
informasiya texnologiyalarının sürətlə inkişaf
etdiyi, 24/7 rejimdə “şaquli” və “üfüqi” səviyyələrdə
informasiyanın maneəsiz yayıldığı məkanda
yaşayır. Əvvəllər lokal xarakter
daşıyan məlumatlar və hadisələr indi ölkələr
səviyyəsində, bəzən regional və qlobal səviyyədə
əks-səda doğurur. Bu baxımdan, informasiya-kommunikasiya
işini uğurla qurmağa çalışan istənilən
dövlət həmin şərtləri nəzərə
almalıdır. Kommunikasiya strategiyası xarakterinə görə
sistemli, operativ olmalı, ikitərəfli məlumat
axını şəraitində ictimai rəyi həmişə
nəzərə almalı, daxili və xarici istiqamətlərdə
differensasiya olunmalıdır. Buraya kommunikasiya və ictimaiyyətlə
əlaqələr işinin təşkili, klassik, onlayn və
sosial mediada səmərəli fəaliyyətin, böhran
şəraitində kommunikasiyanın düzgün
qurulması və s. məsələlər daxildir.
Ölkəmizdə də son zamanlar bu istiqamətdə
xeyli iş görülmüşdür. COVID-19
pandemiyasına qarşı mübarizə çərçivəsində
dövlət orqanlarının fəaliyyətinin müntəzəm
işıqlandırılması, əhalinin operativ məlumatlandırılması,
Tovuz istiqamətində Ermənistanın təxribatı ilə
bağlı daxildə və xaricdə informasiya-kommunikasiya
işinin operativliyi-çevikliyi, məhz, bu kontekstdə
baş verən müsbət dəyişikliklərdir. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti son çıxışında
“bu günlərdə heç vaxt olmadığı qədər
çox güclü beynəlxalq dəstək
gördüyümüzü qeyd etdi. Bu, Prezidentin
yürütdüyü uğurlu xarici və çevik
informasiya-kommunikasiya siyasətinin nəticəsi idi.
* * *
Beləliklə, müasir dövrdə dövlətin
informasiya və kommunikasiya fəaliyyəti daxili və xarici
istiqamətləri əhatə etməklə 3 komponentin birgə
vəhdəti üzərində qurulmalıdır:
– informasiya siyasəti,
– informasiya təhlükəsizliyi və
– kommunikasiya.
Bu baxımdan, yalnız kompleks yanaşma tətbiq etməklə uğurlu informasiya-kommunikasiya işini qurmaq olar. İnformasiya-kommunikasiya strategiyası xarici və daxili siyasi trendləri, informasiyanın şaquli və üfüqi yayılma xüsusiyyətlərini nəzərə almaqla, vətəndaş-cəmiyyət-dövlət üçbucağının qarşılıqlı münasibətlərinin tənzimlənməsini əhatə etməlidir.
Səadət YUSİFOVA,
Prezident Administrasiyasının
Qeyri-hökumət təşkilatları ilə iş və
kommunikasiya şöbəsinin müdir müavini
Xalq qəzeti 2020.- 24 iyul.- S.7.