Yerin təkinin geoloji öyrənilməsinə
və mineral xammal bazasından səmərəli istifadəyə
dair 2020–2024-cü illər üçün DÖVLƏT
PROQRAMI
1.Giriş
Son illərdə iqtisadiyyatın dinamik inkişafı ilə əlaqədar, xüsusilə tikinti sektorunun xammala tələbatını ödəmək məqsədilə geoloji axtarış və geoloji kəşfiyyat işlərinin miqyası genişlənmişdir. Eyni zamanda, qara və əlvan (o cümlədən nəcib) metal filizlərindən istifadəyə söykənən metallurgiya sənayesinin “sənaye xammalı” qrupuna aid olan ehtiyat və resurslara kimya sənayesinin, eləcə də tikinti sektorunun tələbatını ödəmək məqsədilə yataqların kəşfiyyatı, istismara cəlb olunması, işlənilməsi, bu sahədə yeni texnologiyaların tətbiqi, maddi-texniki bazanın müasirləşdirilməsi və dağ-mədən sənayesinin inkişafı istiqamətlərində mühüm işlər görülməkdədir.
Bununla yanaşı, mineral xammal
bazasının qorunması, təbii sərvətlərdən
səmərəli istifadə edilməsi, xammal tələbatının ödənilməsi,
qanunvericiliyin tələblərinə, norma və standartlara əməl
olunması, təhlükəsizliyin və şəffaflığın
təmin edilməsi, ətraf mühitin, təbii landşaftın
mühafizəsinə dövlət nəzarətinin gücləndirilməsi
məqsədilə də müvafiq tədbirlər həyata
keçirilir.
Göstərilən sahələrə
dövlət nəzarətinin gücləndirilməsi və
görülən işlərin səmərəliliyinin
artırılması məqsədilə Azərbaycan
Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyinin tabeliyində Dövlət Mineral Xammal
Ehtiyatlarından İstifadə Agentliyi yaradılmışdır.
“Yerin təkindən istifadə
olunmasının, onun mühafizəsi və idarə edilməsi
mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi, bu sahəyə
dövlət nəzarətinin gücləndirilməsi tədbirləri
haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 16
iyul tarixli 205 nömrəli Fərmanının 4.12-ci bəndinin
icrasını təmin etmək məqsədilə “Yerin təkinin
geoloji öyrənilməsinə və mineral xammal
bazasından səmərəli istifadəyə dair
2020–2024-cü illər üçün Dövlət
Proqramı”nın (bundan sonra – Dövlət Proqramı) layihəsi
hazırlanmışdır.
Dövlət Proqramı sistemləşdirilmiş geoloji tədqiqatların (regional geoloji, geofiziki, hidrogeoloji, mühəndisi-geoloji, geoekoloji) aparılmasını, perspektiv sahələrdə geoloji axtarış və geoloji kəşfiyyat işlərinin yerinə yetirilməsini, mineral xammal ehtiyatlarının və resurslarının hesablanmasını, yerin dərinlik quruluşunun, seysmohidrogeodinamik şəraitinin, ekzogen geoloji proseslərin və digər təbiət hadisələrinin öyrənilməsini və mineral xammal bazasından səmərəli istifadəni özündə ehtiva edir.
Mövcud vəziyyət
Azərbaycan Respublikası neft və qazla
yanaşı, qeyri-neft sektorunun inkişafında mühüm
xammal bazası rolunu oynayan və gəlir gətirmək
imkanlarına malik faydalı qazıntı ehtiyatları ilə
də zəngindir.
Həyata keçirilən geoloji
axtarış-kəşfiyyat işləri nəticəsində
Azərbaycanda 1000-dən
artıq faydalı qazıntı yatağı qeydiyyata
alınmışdır. Bu yataqlardan 846-sı qeyri-filiz və
inşaat, 52-si filiz, 111-i isə yeraltı şirin, termal və
mineral su yataqlarıdır. Hazırda bu yataqların
206-sında təqribən 500-dən çox fiziki və
hüquqi şəxs istismar işləri aparır.
Hazırda Daşkəsən və Gədəbəy
rayonları ərazisində qızıl və misin
çıxarılması və emalı üzrə dağ-mədən
müəssisələri fəaliyyət göstərir.
Azərbaycanın müxtəlif rayonlarında
çox sayda qara, əlvan və nəcib metal filizi, qeyri-filiz
xammalı və tikinti materialları, yeraltı şirin,
mineral, termal və yodlu-bromlu sənaye suları yataqları və
s. yataqlar vardır. Onlar arasında qızıl, mis,
qurğuşun-sink filizləri və tikinti materialları
yataqları xüsusi yer tutur. “AzerGold” QSC-nin kontrakt sahəsində
yerləşən nəhəng Filizçay qrupu
yataqlarının (Filizçay, Katex, Kasdağ, Saqator,
Mazımçay, Kasmala, Cixix) yaxın gələcəkdə
istismara cəlb olunması ölkə sənayesinin
inkişafında mühüm rol oynayacaqdır. Daşkəsən
qrupu dəmir filizi
yatağının ehtiyatı 290 milyon ton
hesablanmışdır. İstismar işlərindən sonra
qalıq ehtiyat 200 milyon ton, əmələ
gəlmiş tullantının həcmi isə 38 milyon ton təşkil
edir.
Ötən dövr ərzində tikinti sektorunun inkişafı ilə bağlı xammal ehtiyatlarından istifadə sahələrinin genişləndiyini və tələbatın artdığını nəzərə alaraq, təbii sərvətlərdən səmərəli istifadə olunması məsələsi aktuallaşmışdır.
İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
şəraitində bu sahədə çevik idarəetmənin
təmin edilməsi və neqativ halların aradan
qaldırılması üçün inzibati tədbirlərlə
yanaşı, təbiət istifadəçiləri ilə
mütəmadi görüşlər keçirilmiş,
sağlam sahibkar – dövlət dialoqu platforması
qurulmuş və nəticədə
hasilatçıların təbii sərvətlərə
münasibəti dəyişmişdir.
Nəcib
və əlvan metal filizi yataqlarının mineral xammal
bazasının öyrənilməsi, yataqların kəşfiyyatı,
istismara cəlb olunması, işlənilməsi, bu sahədə
yeni texnologiyaların tətbiqi, maddi-texniki bazanın müasirləşdirilməsi
və dağ-mədən sənayesinin inkişafı istiqamətində
işlər görülür, bütün filiz
yataqları haqqında məlumatlar rəqəmsallaşdırılır.
Aparılmış geoloji kəşfiyyat işləri nəticəsində 38379,4 min ton kükürd, 498,1 min ton barit, 141398,85 min ton gips, anhidrit, gəc, 62798,5 min ton keramika xammalı, 154299 min ton dolomit, maqnezium oksidi və serpentinit, 181754 min ton seolit, 184236,2 min ton bentonit gili, 7590 min ton kvarsit, 1981407 min ton xörək duzu, 20540,1 min ton daş kömür, qonur kömür və kömürlü süxur, 18462,4 min ton yanar şist, 993,3 min ton mineral boya, 72907,7 min ton flyus və 244583 min ton soda üçün əhəngdaşı xammalı, 79255,5 min ton şüşə xammalı, 218,6 min ton selitra, 2133 min ton karbonat xammalı, 20,1 min m3 əlvan daş və bir sıra inşaat materialları, yeraltı şirin, termal, texniki və mineral su yataqları aşkarlanmışdır.
Regionların sosial-iqtisadi
inkişafı üzrə qəbul edilmiş dövlət
proqramları çərçivəsində əsas diqqət
sənaye xammalı, inşaat materialları yataqlarının
axtarışına yönəldilmiş, yeni yataqlar
aşkarlanmış, qeydiyyata alınmışdır ki, bu
ehtiyatlar da ölkənin mineral xammal bazasını genişləndirməyə
imkan yaradır. Bununla belə, gips, kaolin
gilləri, seolit, dolomit, bentonit gilləri, kvarsit və digər
sənaye xammalına tələbat
gündən-günə artdığı
üçün 2020–2024-cü illərdə dövlət
sifarişləri çərçivəsində mineral xammal
ehtiyatlarının axtarışı işlərinin davam
etdirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.
3. Dövlət Proqramının məqsədləri
3.0.
Dövlət Proqramının əsas məqsədləri
aşağıdakılardan ibarətdir:
3.0.1. iqtisadiyyatın əsas sektorlarının
gələcək tələbatını ödəməyə
qadir olan mineral xammal bazasının
formalaşdırılması və təbii sərvətlərdən
səmərəli istifadənin təmin edilməsi;
3.0.2. yeni yataqların kəşfi və qiymətləndirilməsi
hesabına mövcud mineral xammal bazasının genişləndirilməsi;
3.0.3. yerin təkinin kompleks geoloji öyrənilməsi məqsədilə regional geoloji, hidrogeoloji, mühəndisi-geoloji, geoekoloji və digər tədqiqatların, axtarış və qiymətləndirmə işlərinin “Dövlət Proqramının həyata keçirilməsi üzrə Tədbirlər Planı”na (bundan sonra – Tədbirlər Planı) uyğun aparılması;
3.0.4. iqtisadiyyatın tələblərini nəzərə
almaqla aparılmış geoloji axtarış və qiymətləndirmə
işləri nəticəsində yeni aşkarlanmış
yataqlar hesabına mineral xammala və yeraltı sulara (şirin,
mineral, termal, sənaye) tələbatın ödənilməsi;
3.0.5. dağ-mədən sənayesinin
inkişafı;
3.0.6. qara və əlvan metallurgiya,
qızılçıxarma, kimya sənayesi və tikinti
sektorunun mineral xammala tələbatının ödənilməsi;
3.0.7. nəcib metal, habelə rəqabətqabiliyyətli qeyri-filiz və digər faydalı qazıntı yataqlarının istismara cəlb edilməsi məqsədilə əlverişli mühitin yaradılması istiqamətində tədbirlər görülməsi.
4. Dövlət Proqramının əsas istiqamətləri
4.0. Dövlət Proqramının həyata
keçirilməsi ilə bağlı nəzərdə
tutulmuş geoloji tədqiqatlar Tədbirlər Planında
aşağıdakı istiqamətlər üzrə qruplaşdırılmışdır:
4.0.1. regional geoloji, geofiziki, hidrogeoloji, mühəndisi-geoloji
və geoekoloji planaalma işləri;
4.0.2. qara və əlvan metalları geoloji axtarış və qiymətləndirmə işləri,
4.0.3. qeyri-filiz faydalı qazıntıları
geoloji axtarış və qiymətləndirmə işləri;
4.0.4. hidrogeoloji işlər;
4.0.5. monitorinq işləri,
4.0.6. tematik tədqiqat
işləri;
4.0.7. mineral xammal bazasından səmərəli
istifadə;
4.0.8.
maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi.
5.
Dövlət Proqramının maliyyələşdirilmə mənbələri
5.0.
Dövlət Proqramı üzrə tədbirlərin
aşağıdakı mənbələr hesabına maliyyələşdirilməsi
nəzərdə tutulur:
5.0.1. Azərbaycan
Respublikasının dövlət büdcəsindən maliyyələşən
aidiyyəti dövlət orqanları (qurumları)
üçün müvafiq il üzrə
dövlət büdcəsində nəzərdə tutulmuş
vəsait;
5.0.2. büdcədənkənar fondlar;
5.0.3. yerli və xarici investisiyalar;
5.0.4. beynəlxalq təşkilatların maliyyə vəsaiti.
6.
Dövlət Proqramının icrasından gözlənilən
nəticələr
Dövlət
Proqramının icrasından gözlənən nəticələr
aşağıdakılardır:
geoloji tədqiqat
işlərinin intensivliyi artırılacaq;
geoloji
axtarış işləri yüksək keyfiyyətli,
müasir tələblərə cavab verən cihaz,
avadanlıq və proqram təminatlarından istifadə yolu ilə
təmin olunacaq;
respublikanın mineral xammal bazası yeni filiz yataqları hesabına
genişləndiriləcək;
sənaye
xammalına, inşaat materiallarına tələbat çərçivəsində geoloji axtarış və
qiymətləndirmə işləri aparılacaq və
müxtəlif sənaye sahələrinə yararlı xammal
ehtiyatları aşkar ediləcək;
yeni
alınacaq müasir cihazların tətbiqi ilə yerin dərinlik
quruluşunun öyrənilməsi nəticəsində zəlzələlərin
proqnozlaşdırılmasında dəqiqlik əldə
olunacaq;
Tədbirlər
Planında qeyd olunan geoekoloji, yeraltı suların monitorinqi,
ekzogen geoloji proseslərin proqnozlaşdırılması
üzrə tədqiqat işləri nəticəsində təbiətə
və əhalinin sağlamlığına mənfi təsir edə
bilən faktorların qarşısının alınması
üçün təkliflər hazırlanacaq;
6.0.7. innovativ sistemlər, proqramlar, yeni cihaz və
avadanlıq geoloji-istehsalat prosesində tətbiq ediləcək;
6.0.8. geoloji xəritələrin tərtibində
Coğrafi İnformasiya Sisteminin (bundan sonra – CİS)
texnologiyasından istifadə olunması əsasında
müasir tələblərə cavab verən elektron informasiya
bazası zənginləşdiriləcək;
6.0.9. iqtisadiyyatın tələblərinə
uyğun olaraq prioritet mineral xammal növlərinin müəyyənləşdirilməsi,
geoloji axtarış işlərinin təkmilləşdirilməsi
nəticəsində yeni ehtiyatların aşkarlanmasına və
qiymətləndirilməsinə nail olunacaq;
6.0.10. respublika ərazisində bu günədək
qiymətləndirilmiş xammal ehtiyatlarından səmərəli
istifadə perspektivləri müəyyənləşdiriləcək;
6.0.11. bərpa olunmayan mineral xammal ehtiyatlarından səmərəli
istifadənin təmin edilməsi
məqsədilə
mövcud ehtiyatlar geoloji-iqtisadi cəhətdən qiymətləndiriləcək;
6.0.12. qalıq ehtiyatların geoloji təftişi,
alternativ xammal mənbələrinin
müəyyənləşdirilməsi və
axtarışı ön plana çəkiləcəkdir.
7.
Dövlət Proqramının monitorinqi və qiymətləndirilməsi
7.1. Dövlət Proqramının icrasına nəzarəti,
yaranan problemlərin vaxtında həlli üçün tədbirlər
görülməsini və icraçı təşkilatlar
arasında əlaqələndirmənin düzgün təşkilini
Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi həyata keçirir.
7.2.
Dövlət Proqramında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin
həyata keçirilməsi məqsədilə Azərbaycan
Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi Tədbirlər Planının hər bir bəndi
üzrə aidiyyəti təşkilatların (strukturların)
iştirakı ilə əsas və digər
icraçılardan ibarət işçi qrup yaradır və
maraqlı tərəflərin prosesə cəlb olunması
istiqamətində müvafiq işlər görür
7.3. Tədbirlərin
tam və effektiv icrasının həyata keçirilməsi, həmçinin
qiymətləndirmə imkanlarının artırılması
üçün Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi əsas və digər
icraçıların, həmçinin Dövlət
Proqramının monitorinq və qiymətləndirilməsini həyata
keçirən İqtisadi İslahatların Təhlili və
Kommunikasiya Mərkəzinin rəyini nəzərə almaqla, Tədbirlər
Planının hər bir bəndi üzrə qısa əsaslandırmanı,
icranın altkomponentləri və qiymətləndirmə
indikatorları barədə məlumatı əhatə edən
təfsilatlı icra planı hazırlayır və icranın
nəticələrindən asılı olaraq hər il yeniləyir.
7.4.
Əsas icraçı tədbirin vaxtında və mahiyyəti
üzrə həyata keçirilməsi üçün ona
aid hər bir tədbir üzrə məsul şəxslər təyin
edir, eləcə də digər icraçıların işə
cəlb olunmasına, icra barədə toplanmış məlumatlar
əsasında hesabatın hazırlanmasına cavabdehdir.
7.5.
İcranın səmərəli və effektiv şəkildə
həyata keçirilməsini təmin etmək
üçün hər altı aydan bir Dövlət
Proqramının monitorinqi və qiymətləndirilməsi
aparılır. Monitorinq və qiymətləndirmə
aparılarkən, tədbirlərin mahiyyəti üzrə
icrasına, gözlənilən nəticələrə, qiymətləndirmə
indikatorlarına və icra müddətlərinə diqqət
yetirilir. Monitorinq və qiymətləndirmə
beynəlxalq və yerli təcrübəyə əsaslanmaqla
hazırlanmış metodoloji çərçivə əsasında
aparılır.
7.6. Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii
Sərvətlər Nazirliyi icraçılardan toplanaraq
ümumiləşdirilmiş hesabatı Dövlət
Proqramının monitorinqini və qiymətləndirilməsini
həyata keçirən İqtisadi İslahatların Təhlili
və Kommunikasiya Mərkəzinə təqdim edir. İqtisadi
İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi təqdim
olunmuş hesabatı, habelə zəruri saydığı
hallarda digər aidiyyəti mənbələrdən əldə
edilmiş məlumatları təhlil edərək, monitorinq və
qiymətləndirmə hesabatını hazırlayır və
Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyinə təqdim edir.
8.
Dövlət Proqramının həyata keçirilməsi
üzrə
TƏDBİRLƏR
PLANI
Sıra
¹-si
Tədbirin
adı
Əsas
icraçılar
Digər
icraçılar
İcra
müddəti
1
2
3
4
5
8.1.
Regional geoloji, geofiziki, hidrogeoloji, mühəndisi-geoloji və
geoekoloji
planaalma
işləri
8.1.1.
Lənkəran,
Astara, Lerik, Masallı, Yardımlı və Cəlilabad (bundan
sonra Lənkəran iqtisadi rayonu) rayonları ərazilərinin
aerokosmik fotoşəkillərinin alınması və təhlili
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2023
8.1.2.
Lənkəran
iqtisadi rayonu ərazisində 1:50000 miqyaslı geoloji və
geofiziki planaalma işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.1.3.
Lənkəran
iqtisadi rayonu ərazisində 1:200000 miqyaslı hidrogeoloji
planaalma işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.1.4.
Lənkəran
iqtisadi rayonu ərazisinə dair geoloji məlumatların
CİS-ə daxil edilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2023
8.1.5.
Masallı-Göytəpə
ərazisinin geoekoloji, geokimyəvi və radiasiya şəraitinin
öyrənilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.1.6.
Abşeron
yarımadası ərazisində 1:10000 miqyaslı mühəndisi-geoloji
planaalma işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.2. Qara və
əlvan metalların geoloji axtarışı və qiymətləndirilməsi
işləri
8.2.1.
Somxit-Qarabağ
və Qazax-Ağcakənd metallogenik zonaları
hüdudlarında dəmirə, kobalta və nəcib metallara
(qızıl, gümüş) perspektivli sahələrdə
geoloji axtarış işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi
2021–2023
8.2.2.
Qazax-Ağcakənd
metallogenik zonası hüdudlarında manqana perspektivli sahələrdə
geoloji axtarış işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi
2021–2024
8.2.3.
Duruca
(Zaqatala, Qax, Şəki, Oğuz, Qəbələ,
İsmayıllı, Şamaxı rayonlarının əraziləri)
strukturunun eninə qırılma zonaları və mürəkkəbləşmiş
bloklarında qara metallara (molibden) filizləşmə
zonalarında geoloji axtarış işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.2.4.
Tufan və
Somxit-Qarabağ struktur- formasiya zonalarında mis filizinə
perspektivli sahələrdə geoloji axtarış işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.2.5.
Vəndam
struktur-formasiya zonasında (İsmayıllı rayonu ərazisində) qızıla
perspektivli konqlomeratlarda geoloji
axtarış işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi
2021–2024
8.2.6.
Qusar-Şabran
və Şamaxı-Qobustan ərazilərində çökmə
mənşəli radioaktiv elementlərə perspektivli sahələrin
qiymətləndirilməsi işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.3.
Qeyri-filiz faydalı qazıntıların geoloji
axtarışı və qiymətləndirilməsi işləri
8.3.1.
Qazax-Ağcakənd
struktur metallogenik zonasının Kimmeric-Titon yaşlı
vulkanogen-çökmə mənşəli süxur komplekslərində
gips, anhidrit və gəc xammalı ilə bağlı geoloji
axtarış işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.3.2.
Abşeron
və Qobustan rayonları ərazilərində dolomit
xammalı ilə bağlı geoloji axtarış işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.3.3.
Alborz
qırışıqlıq sisteminin Azərbaycan kəsimində
(Astara, Lerik, Yardımlı, Masallı rayonlarının əraziləri)
və Qazax-Ağcakənd struktur metallogenik zonaları daxilində
seolit xammalı ilə bağlı geoloji axtarış işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.3.4.
Qobustan,
Xızı, Abşeron rayonları ərazisində bentonit gilləri
ilə bağlı axtarış və qiymətləndirmə
işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.3.5.
Kiçik
Qafqaz ərazisində qum-çınqıl xammalına
alternativ xammal qismində kvarsitlər ilə bağlı
geoloji axtarış işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.3.6.
Şəmkir
qalxımı ərazisində selitra xammalı ilə
bağlı geoloji axtarış işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.3.7.
Geoloji
planaalma zamanı aşkar edilmiş kaolin gilləri ilə
bağlı qiymətləndirmə işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.3.8.
Sement
istehsalı üçün yararlı əhəngdaşı,
vulkan külü, trass xammalı ilə bağlı geoloji
axtarış və qiymətləndirmə işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.3.9.
Respublika ərazisində
tikinti işlərində istifadəyə yararlı daş
xammalı (mişar, üzlük və tikinti daşı) ilə
bağlı geoloji axtarış və qiymətləndirmə
işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.3.10
Respublika ərazisində
yeni qum-çınqıl, qum və
alternativ xammal yataqları ilə bağlı axtarış və
qiymətləndirmə işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.4.
Hidrogeoloji işlər
8.4.1.
Regionların
yeraltı şirin suya tələbatının ödənilməsi
məqsədilə yerli icra hakimiyyəti orqanlarının
müraciətləri əsasında tələb olunan ərazilərdə
yeni yeraltı şirin su mənbələrinin
axtarışı işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.4.2.
Zaqatala
rayonunun dağlıq və dağətəyi sahələrində
yeni yeraltı su mənbələrinin axtarışı
işlərinin aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2021
8.4.3.
Respublika ərazisində
termal suların monitorinqi və sənayedə istifadə
perspektivinin öyrənilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2021
8.4.4.
Ekoloji təhlükə
yaranan ərazilərin bərpası üçün kompleks
geoloji, geoekoloji və hidrogeoloji tədqiqatlar aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.5.
Monitorinq işləri
8.5.1.
Azərbaycan
Respublikası ərazisinin düzənlik və dağətəyi
zonalarında regional müşahidə şəbəkəsi
üzrə yeraltı suların monitorinqi işlərinin
aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.5.2.
Respublika ərazisində
ekzogen geoloji proseslərin öyrənilməsi, tədqiqi və
monitorinqi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.5.3.
Lənkəran
iqtisadi rayonu ərazisinin və Quba-Şabran çökəkliyinin
seysmohidrogeodinamik şəraitinin öyrənilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.5.4.
Qobustan-Aşağı
Kür tektonik zonasının dərinlik geoloji tektonik
quruluşunun öyrənilməsi və seysmohidrogeodinamik
şəraitinin qiymətləndirilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2022–2024
8.5.5.
Alborz
qırışıqlıq sisteminin Azərbaycan kəsimində
dərinlik geoloji tektonik quruluşunun öyrənilməsi məqsədilə
kompleks geoloji-geofiziki tədqiqatlar aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2021–2024
8.6.
Tematik tədqiqat işləri
8.6.1.
Filiz
yataqlarının istismarının səmərəliliyinin
artırılması məqsədilə filizlərin emalı
prosesinə müasir texnoloji tədqiqatların tətbiqi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyası
2020–2024
8.6.2.
Aparılmış
geoloji tədqiqat işlərinin nəticələri barədə
hesabatların elektron formata keçirilməsinin və
saxlanılmasının təşkili
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.6.3.
Faydalı
qazıntı yataqlarının dövlət və sahə
balanslarında qeydiyyata alınmış yataq ərazilərinin
və prioritet xammal növlərinin təzahürlərinin
yayılma areallarının dəqiqləşdirilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi
2020–2024
8.6.4.
Yerin təki
istifadəçiləri və onların hasil etdikləri
faydalı qazıntının növü, həcmi və yerləşdiyi
ərazi barədə məlumatların toplanması,
müsabiqə və hərraca çıxarılan yer təki
sahələri və faydalı qazıntılar barədə məlumatların
internet saytında yerləşdirilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi,
Fövqəladə
Hallar Nazirliyi, yerli icra hakimiyyətləri və bələdiyyələr
2021–2024
8.6.5.
Faydalı
qazıntı yataqlarının axtarışı, qiymətləndirilməsi,
kəşfiyyatı və sistemləşdirilməsində,
habelə mineral xammal bazasının səmərəli istifadəsində
beynəlxalq norma və standartların öyrənilməsi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.7.
Mineral xammal bazasından səmərəli istifadə
8.7.1.
Sement, əhəng
və yol tikintisi işləri üçün yararlı olan
tullantılardan səmərəli istifadəyə dair təkliflər
hazırlanması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi,
yerli
icra hakimiyyətləri və bələdiyyələr
2020–2024
8.7.2.
Daşkəsən
dəmir yatağının istismarı nəticəsində
toplanmış tullantılardan səmərəli istifadə məqsədilə
kompleks tədqiqatlar aparılması
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyası
2021–2022
8.7.3.
Yerin təki
istifadəçiləri ilə yerin təki haqqında
qanunvericiliyin tələbləri və onlara əməl
olunması sahəsində maarifləndirmə və təbliğat
işi aparılmasının təşkili
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
İqtisadiyyat
Nazirliyi,
Fövqəladə
Hallar Nazirliyi, yerli icra hakimiyyətləri və bələdiyyələr
2020–2024
8.8.
Maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi
8.8.1.
Geoloji kəşfiyyat
işlərinin dəqiqliyinin artırılması məqsədilə
yeni buruq-qazma avadanlığının, geofiziki cihazların,
topoqrafik GPS-lərin, planşetlərin, yeni nəsil
kompüterlərin alınması və müasir proqram təminatlarının
tətbiqi
Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
8.8.2.
Analitik tədqiqatların nəticələrinin etibarlılığının artırılması məqsədilə müasir laboratoriya avadanlığının, cihazların alınması və infrastrukturun yenilənməsi
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi
2020–2024
Xalq qəzeti 2020.- 17 mart.- S.4.