Heydər Əliyev – dahi şəxsiyyət, görkəmli dövlət
xadimi
Bu gün biz Heydər Əliyev siyasətinə sadiq qalaraq, bu siyasəti davam etdiririk. Bu illərdə biz Heydər Əliyev siyasətinin təntənəsini
görürük, onun
fiziki yoxluğu şəraitində
bu siyasət yaşayır və
yaşayacaqdır.
İlham ƏLİYEV Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
Dahi şəxsiyyət, görkəmli dövlət xadimi, ümummilli lider Heydər Əliyevin zəngin irsi müstəqil Azərbaycan dövlətinin
inkişafı və tərəqqisi yolunda,
indiki və gələcək nəsillər
üçün əvəzsiz sərvət,
böyük qürur
və iftixar mənbəyidir. Bu irsi öyrənmək və təbliğ etmək
bizim hər birimizin məsul
və şərəfli borcumuzdur.
Heydər Əliyev respublikamızda hakimiyyətdə olduğu dövrdə (1969- 1982; 1993-2003) Azərbaycanın milli maraqlarını hər zaman uca tutmuşdur. Hələ 1969-cu ildən, yəni ulu öndər hakimiyyətə gəlməmişdən əvvəl Ermənistan Azərbaycanla sərhəd olan bəzi əraziləri ələ keçirmək istəyirdi. Erməni rəsmi dairələri və alimləri, hətta XX əsrin 20-ci illərinin saxtalaşdırılmış xəritələrini ortaya çıxarmışdılar. Ərazi məsələsinə dair danışıqlar artıq müzakirə obyektinə çevrilmişdi. Ümummilli lider hələ Dövlət Təhlükəsizliyi Komitəsinin (DTK) sədri olarkən erməni millətçilərinin əsassız ərazi iddialarının qarşısı dəfələrlə alınmış, onların fitnəkar niyyətlərinə qarşı mübarizə daha da gücləndirilmiş və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərə şəxsən nəzarət etmişdir. 1967-ci ildə Ermənistan SSR-in millətçi dairələri Azərbaycan SSR-in daxili işlərinə qarışaraq DQMV-nin azərbaycanlı əhalinin yaşadığı məntəqələrin inkişafı üçün ayrılan vəsaitin bölünüb təsdiq olunmasına hər vəchlə mane olmağa çalışırdılar. SSRİ hökumətinin təzyiqi ilə Azərbaycan SSR Ali Sovetinin Rəyasət Heyəti 1969-cu il mayın 7-də ölkəmizin sərhəd rayonlarının ərazilərindən 2 min hektardan çox torpağın Ermənistan SSR-ə verilməsi haqqında hələ 1938-ci il mayın 5-də qəbul etdiyi qərarı təsdiq etdi.
Ulu öndər Heydər Əliyev 1969-cu il iyulun 14-də Azərbaycan
SSR-in rəhbəri seçilən kimi, bu məsələni ön plana çəkdi və
həmin qərarın icrasını dayandırdı. Azərbaycan
xalqının mənafeyini hər şeydən üstün tutan Heydər
Əliyev nə qədər təhlükəli
olsa da, təzyiqləri
rədd edərək prinsipial mövqe göstərdi, erməni millətçilərinin
qarşısını qətiyyətlə aldı.
Moskvadakı bəzi qüvvələrin və Ermənistan rəhbərlərinin
cəhdlərinə baxmayaraq, Heydər
Əliyev həmin qərarın həyata keçirilməsinə
imkan vermədi.
Sovet dövründə erməni
millətçiləri imkan
düşdükcə Azərbaycan torpaqlarına əsassız
iddialar irəli sürürdülər. Ancaq Heydər Əliyev Dağlıq
Qarabağın tarixini,
coğrafiyasını, iqtisadiyyatını, orada
yaşayanların düşüncələrini gözəl bilirdi. 1967-ci il iyun ayının 26-da Azərbaycan KP MK-nın birinci katibi V. Axundova məktubunda yazırdı ki, iyun ayının 23-dən
24-nə keçən gecə Xankəndidə bəzi
küçələrdə erməni dilində 300 vərəqə
yayılmışdır. Həmin vərəqələrdə
Dağlıq Qarabağın Ermənistan SSR-ə birləşdirilməsi
tələb edilir və millətçi
fikirlər irəli sürülürdü.
Məktubda qeyd edilirdi
ki, vərəqənin müəlliflərini
axtarıb tapmaq, eləcə də digər
lazımi tədbirləri görmək üçün
Xankəndiyə əməliyyat qrupu
göndərilmiş və təqsirkarlar ciddi
cəzalandırılmışdır. Həmin
ildə təkcə Dağlıq Qarabağda
1200-dən artıq belə vərəqə hazırlanıb
yayılmışdı. Qısa müddət ərzində
belə vərəqələri hazırlayanlardan 13 nəfər,
yayanlardan isə 17 nəfər
saxlanılmışdı.
Ümummilli liderin müdrik rəhbərliyi, həyata keçirdiyi məqsədyönlü tədbirləri hesabına 1969-1982-ci illər Azərbaycanın intibah dövrü kimi tarixə düşüb. XX əsrin 70-80-ci illərinin Azərbaycanın ictimai-siyasi, sosial-iqtisadi və mədəni inkişafında özünəməxsus və spesifik xüsusiyyətləri ilə səciyyələnən mühüm bir tarix kimi daha dərindən öyrənilməsi olduqca zəruridir. Bu dövrdə həyata keçirilən tədbirlər məhz ümummilli liderin adı və fəaliyyəti ilə bağlıdır. Ulu öndər çox bacarıqlı, son dərəcə təcrübəli dövlət başçısı və müdrik siyasi xadim kimi bir sıra çətin və mürəkkəb vəzifələrin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlmək bacarığı nümayiş etdirib. Həmin dövrdə Azərbaycanda bütün sahələrdə ölkəmizin milli mənafelərinin qorunmasına yönəlmiş bir sıra mühüm addımlar atılıb və bu nailiyyətlər o vaxt hakimiyyətdə olan ümummilli liderin rəhbərliyi və prinsipiallığı nəticəsində mümkün olub.
Həmin dövrdə xalqımızın mənəvi-əxlaqi
dəyərlərinə söykənən genişmiqyaslı
tədbirlərin həyata keçirilməsi insanlarda
milli ruhun
oyanışını şərtləndirdi. Bununla yanaşı, erməni
millətçiləri Dağlıq Qarabağın Azərbaycanın
digər rayonları ilə guya iqtisadi və təsərrüfat əlaqələrinin
olmadığını, əhalinin ümumi
sayında ermənilərin çoxluğunu
əsas gətirərək vilayətin Ermənistana birləşdirilməsini
tələb edirdilər. Onların bu
niyyətlərinin qarşısını almaqda,
Yuxarı Qarabağın Aran Qarabağla və digər rayonlarla
əlaqəsini daha da
sıxlaşdırmaq, strateji əhəmiyyətli
kommunikasiyaların sayını artırmaq böyük
rol oynaya bilərdi. Bu məqsədlə Ağdam–Xankəndi dəmir
yolu çəkildi. 1979-cu il
yanvarın 12-də həmin yol ulu öndərin iştirakı ilə istifadəyə
verildi. Həmin dəmir yolu xətti ilə muxtar
vilayətin respublikanın digər rayonları ilə daha sıx iqtisadi əlaqəsi
yaradıldı. Bu, Heydər Əliyevin
Qarabağın dağlıq və aran
hissələrinin, Azərbaycanın digər
rayonlarının təsərrüfat və iqtisadi
cəhətdən daha çox
birləşdirilməsi sahəsində strateji
addımı və böyük tarixi xidməti idi. Həmin
dövrdə bütün çətinliklərə
baxmayaraq Heydər Əliyev Azərbaycan dilinin respublikanın dövlət dili olması ilə bağlı müddəanın
1978-ci il Konstitusiyasına daxil
edilməsinə nail olub.
Heydər Əliyevin Dağlıq Qarabağa göstərdiyi diqqət və qayğı daha da artmış və geniş quruculuq işləri vüsət almışdı. 1980-1981-ci illərdə görkəmli Azərbaycan şairi Molla Pənah Vaqifin məzarı üstündə abidə-məqbərə tikildi. Şuşaya səfəri zamanı Heydər Əliyev Poeziya evini açdı, Vaqif poeziya günlərində iştirak etdi, Üzeyir bəy Hacıbəylinin və Bülbülün Şuşadakı ev-muzeylərindəki eksponatlarla tanış oldu və onların qorunmasına dair tövsiyələrini verdi. 1982-ci il avqustun 2-də Şuşada şair Xurşidbanu Natəvana abidə qoyuldu.
Ümummilli liderin
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illərdə
Şuşa şəhərinin və
Dağlıq Qarabağın azərbaycanlılar yaşayan digər məntəqələrinin
siması xeyli dəyişdi. Heydər Əliyevin göstərişi ilə Xankəndidə
Pedaqoji İnstitut
açıldı və orada Azərbaycan
bölməsi yaradıldı. Bu, azərbaycanlı
ziyalıların daimi iş
yeri ilə təmin olunmasına, Qarabağda yeni elmi-mədəni
mühitin formalaşmasına, yerli əhalinin ali təhsil
almasına və doğma yerlərə
daha sıx bağlanmasına əlverişli
şərait yaratmışdı.
XX əsrin 80-ci illərinin ortalarından etibarən
keçmiş SSRİ məkanında, ilk növbədə, Ermənistan SSR ərazisində
antiazərbaycan, antitürk təbliğatı
daha da güclənməyə
başladı. Bu proses
M. Qorbaçovun SSRİ rəhbəri
seçilməsindən sonra daha geniş miqyas aldı. 1985-ci ilin əvvəlində
Ermənistan KP MK-nın birinci katibi K. Dəmirçiyan Sov.
İKP MK-nın Siyasi Bürosuna
qondarma “erməni
soyqırımı”nın 60 illiyi ilə
bağlı 24 aprel tarixinin
hər il SSRİ-də anım günü kimi qeyd olunması təklifi ilə müraciət
etmiş, Siyasi Büronun iclasını aparan
M. S. Qorbaçov buna
razılıq versə də, Heydər Əliyevin, N.Tixonovun və A. Qromıkonun sərt və prinsipial mövqeyi ilə
qarşılaşmışdır. Lakin
ermənilər öz çirkin
niyyətlərindən əl çəkmirdilər.
1987-ci il oktyabrın 21-də
Sov.İKP MK Siyasi Bürosunun üzvü,
SSRİ Nazirlər Soveti Sədrinin birinci müavini Heydər
Əliyev Sov. İKP plenumunda
vəzifəsindən istefa verdikdən bir neçə gün sonra Sov. İKP MK-nın Baş katibi Mixail Qorbaçovun
iqtisadi məsələlər üzrə
müşaviri A.Aqanbekyan
Parisdə “İnterkontinental” hotelində
müsahibəsində DQMV-nin Ermənistana
birləşdirilməsinin iqtisadi cəhətdən
daha səmərəli olmasını və
bu məsələ üzərində xüsusi komissiyanın işlədiyini bəyan
edərək Dağlıq Qarabağın Ermənistana
birləşdirilməsi ideyasını irəli sürdü.
Sovet qoşunlarının 1990-cı il
yanvarın 20-də Bakıya hərbi müdaxiləsi
zamanı yalnız ümummilli lider Heydər Əliyev bütün
çətinliklərə baxmayaraq,
yanvarın 21-də siyasi iradə nümayiş etdirərək Moskvadakı Azərbaycan
nümayəndəliyinə gəlmiş və SSRİ rəhbərliyinin
törətdiyi bu cinayəti qətiyyətlə
ittiham edərək bəyanatla
çıxış etmiş, sovet rəhbərliyinin Azərbaycan xalqına
qarşı həyata keçirdiyi
kütləvi qırğın əməliyyatını pisləmişdi.
1991-ci ildə müstəqilliyini bərpa etdikdən sonra demokratik dövlət quruculuğu yoluna qədəm qoymuş Azərbaycan Respublikasının üzləşdiyi sosial-iqtisadi və siyasi problemlərin müvəffəqiyyətlə həll olunması ölkəmizin beynəlxalq aləmdəki mövqeyi və ayrı-ayrı ölkələrlə milli dövlət maraqlarına cavab verən qarşılıqlı faydalı əlaqələri, eləcə də, dünya birliyinə inteqrasiyası prosesinin intensivliyi ilə sıx bağlı idi. Bu mənada Azərbaycanın beynəlxalq münasibətlər sistemində layiqli yer tutması üçün dünya siyasətinin formalaşmasında aparıcı rol oynayan dövlətlərlə və beynəlxalq təşkilatlarla qarşılıqlı münasibətlərin tənzimlənməsi və inkişaf etdirilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edirdi.
Yalnız 1993-cü ilin ikinci yarısında
Heydər Əliyevin hakimiyyətə qayıdışı Azərbaycanda
müstəqil dövlətçilik ideyalarının bərqərar
olmasına şərait yaratdı. Bundan sonra Azərbaycanın xarici
siyasət kursunda mövcud
reallıqları nəzərə alan və
ölkəmizin milli mənafelərinin
qorunmasına yönəlmiş əməli dəyişikliklər
edildi. Bu dövrdən
başlayaraq həyata keçirilən
siyasət məhz ulu öndərin adı
və fəaliyyəti ilə bağlıdır.
Dünya birliyinə bərabərhüquqlu üzv
kimi daxil olmağa çalışan və müstəqilliyinin
ilk addımlarını atan,
eləcə də Ermənistanın hərbi təcavüzü
nəticəsində ərazi bütövlüyü
pozulmuş Azərbaycan
Respublikasının xarici siyasətində
dünya birliyinə inteqrasiya,
ikitərəfli və çoxtərəfli münasibətlər,
o cümlədən, beynəlxalq və regional təşkilatlarla əlaqələrin
yaradılması və inkişaf etdirilməsi
ümummilli lider Heydər
Əliyevin fəaliyyətinin başlıca istiqamətlərindən
birini təşkil edirdi.
Ümummilli lider çox
bacarıqlı, son dərəcə təcrübəli
dövlət başçısı və yetkin
siyasi xadim kimi bu çətin və
mürəkkəb vəzifələrin öhdəsindən
müvəffəqiyyətlə və böyük
ustalıqla gəlmək bacarığı nümayiş
etdirdi. Ölkəmizin sistemli
şəkildə dünya
birliyinə inteqrasiya olunmasında ikitərəfli
və çoxtərəfli siyasi
münasibətlərin genişlənməsi istiqamətində
atılan addımlar mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Bu baxımdan, Xəzər dənizinin Azərbaycan
sektorundakı neft yataqlarının
istismarına dair 1994-cü il sentyabrın 20-də imzalanmış
“Əsrin müqaviləsi” ölkəmizin dünya
dövlətləri ilə qarşılıqlı əlaqələrinin
dərinləşməsi və beynəlxalq mövqelərinin
möhkəmləndirilməsinə güclü təkan verdi.
“Əsrin müqaviləsi” və sonrakı illərdə
imzalanmış çoxsaylı neft
müqavilələri Azərbaycanın dünya
birliyinə inteqrasiyasını sürətləndirdi. 1998-ci il sentyabrın 7-8-də 32 dövlətin və
13 beynəlxalq təşkilatın nümayəndələrinin
iştirakı ilə tarixi Böyük İpək Yolunun
bərpası üzrə keçirilmiş
Bakı beynəlxalq konfransı və onun
nəticələri Azərbaycanın xarici
siyasətinin qazandığı ən mühüm
nailiyyətlərindəndir.
Heydər Əliyev xarici siyasət xəttində beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlığın genişləndirilməsi məsələlərinə çox böyük diqqət yetirirdi. Azərbaycanın beynəlxalq təşkilatlara üzv olması ilə yanaşı, onların işlərində fəal surətdə iştirak etməsi və səmərəli əməkdaşlıq ölkəmizin problemlərini dünya ictimaiyyətinə çatdırmaq üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edirdi. Bu baxımdan, 1994-cü il mayın 4-də Prezident Heydər Əliyevin “Sülh naminə tərəfdaşlıq” proqramının çərçivə sənədini imzalaması Azərbaycanın beynəlxalq mövqelərinin möhkəmlənməsi istiqamətində atılan mühüm addımlardan biri oldu.
1996-cı il aprelin 22-də Lüksemburqda
Avropa İttifaqı və Azərbaycan
Respublikası arasında ticarət, sərmayə, iqtisadiyyat, qanunvericilik, mədəniyyət,
immiqrasiya və qeyri-qanuni
ticarətin qarşısının alınması sahəsində
əməkdaşlığı nəzərdə tutan “Tərəfdaşlıq və Əməkdaşlıq
Sazişi” imzalandı. Bu
müqavilənin imzalanması Azərbaycanın xarici siyasətinin ən uğurlu
səhifələrindən biri kimi qiymətləndirilir.
Azərbaycanın Avropa
institutlarına inteqrasiyası istiqamətində Avropa Şurasının bərabərhüquqlu
üzvü olması respublikamızın mühüm problemlərinin dünya
ictimaiyyətinin diqqətinə obyektiv
çatdırılması üçün
yeni və çox
mötəbər tribuna vermiş
oldu. Belə ki, Avropa Şurası Nazirlər Komitəsinin
2001-ci il yanvarın 17-də nümayəndələr
səviyyəsində keçirilmiş
iclasında Azərbaycan Respublikasının Avropa
Şurasına tamhüquqlu üzv qəbul olunmasına dair
qərar qəbul edildi. Bu
qərar ümummilli liderin
uzaqgörən, daxili və xarici siyasətinin və bu
istiqamətdə məqsədyönlü fəaliyyətinin nəticəsi
idi. Yanvarın 25-də Azərbaycan Prezidenti Heydər Əliyevin iştirakı ilə
Strasburqda ölkəmizin bu
təşkilata üzv qəbul edilməsi
münasibətilə rəsmi mərasim keçirildi
və dövlətimizin üçrəngli bayrağı
ucaldıldı.
Bütövlükdə, ulu
öndərin ölkəmizə rəhbərlik etdiyi 1993-2003-cü illər respublikamız üçün həlledici illər olmuşdur. Məhz həmin illərdə
dövlətçiliyimizin möhkəm təməli qoyulmuşdur. O illərdə Azərbaycanın
istər daxili, istərsə də xarici siyasətlə bağlı strateji xətti müəyyən edilmiş, Azərbaycan dünya
birliyinə qovuşmuşdur. Azərbaycanın beynəlxalq təşkilatlara üzv olmaqla
yanaşı, onların işlərində müntəzəm,
eləcə də fəal surətdə iştirak
etməsi səmərəli əməkdaşlığımız,
ölkəmizin problemlərini dünya
ictimaiyyətinə çatdırmaq üçün
mühüm əhəmiyyət kəsb etmişdir. Həmin illərdə
çox ciddi islahatlar aparılmış, bazar
iqtisadiyyatı prinsipləri üstünlük
təşkil etmiş, Azərbaycana böyük həcmdə investisiyaların cəlb
olunması geniş vüsət
almışdır. 1995-ci ildə müstəqil Azərbaycan
Respublikasının ilk Konstitusiyası qəbul
edilmiş, siyasi sistem möhkəmləndirilmiş və
ölkəmizin uğurlu inkişafı üçün möhkəm zəmin
yaradılmışdır. Bu illər ərzində
görülmüş işlər
hazırda ölkəmizin uğurlu
inkişafını şərtləndirmişdir. Həmin
dövrdə başlanmış layihələr bu gün çox
uğurla davam etdirilir.
2003-cü ildən bəri isə
Azərbaycan xalqı və dövləti, sözün
əsl mənasında, sürətli inkişaf
dövrünü yaşayıb, problemlərin
böyük hissəsi öz
həllini tapıb, istənilən istiqamət üzrə konkret proqramlar icra edilib. Bu müddətdə Prezident
İlham Əliyevin məqsədyönlü,
sistemli, düşünülmüş
və müdrik siyasəti sayəsində
Azərbaycan sabitlik və təhlükəsizlik
adasına çevrilib. Dövlət
başçısının qazandığı bütün uğurların kökündə
Heydər Əliyev siyasi kursuna
sadiqlik və onun uğurla davam etdirilməsi
siyasəti dayanır. Prezident İlham Əliyev prezidentliyi dövründə, ilk
növbədə, daxili ictimai-siyasi
sabitliyi daha da möhkəmlədib, əhalinin təhlükəsizliyini,
insanların əsas hüquq və
azadlıqlarını, ölkənin əmin-amanlığını
təmin edib, vətəndaşların rifah halının getdikcə yüksəlməsinə
nail olub.
Xüsusilə qeyd etmək
lazımdır ki, Azərbaycanla əməkdaşlıq
etmək istəyən ölkələrin sayı artıb, nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla əlaqələr
genişlənib. Bununla yanaşı, son iki ildə ölkəmizin evsahibliyi
etdiyi, eləcə də dövlət
başçısının təşəbbüsü ilə
keçirilən bir sıra mühüm əhəmiyyət kəsb edən
tədbirlər – 2018-ci ildə VI Bakı Beynəlxalq Humanitar Forumu, VI Qlobal Bakı Forumu, Qoşulmama Hərəkatının Xarici İşlər Nazirləri
Konfransı, Qara Dəniz İqtisadi
Əməkdaşlıq Təşkilatının Xarici İşlər Nazirləri
Şurasının iclası, Cənub Qaz
Dəhlizi Məşvərət Şurasının Nazirlər
toplantısı, Cənub Qaz Dəhlizinin
rəsmi açılış mərasimi, 2019-cu ildə VII Qlobal Bakı Forumu, Türkdilli
Dövlətlərin Əməkdaşlıq
Şurasının VII Zirvə görüşü,
Qoşulmama Hərəkatının Zirvə
toplantısı, Dünya dini
liderlərinin II Sammiti və digər
möhtəşəm beynəlxalq tədbirlər Azərbaycanın
beynəlxalq aləmdə nüfuzunu xeyli yüksəldib.
Bu illər ərzində ölkəmizin təhlükəsizlik strategiyası uğurla həyata keçirilib, ilk növbədə, Azərbaycanın enerji təhlükəsizliyi tam təmin olunub, xarici enerji mənbələrindən asılılıq aradan qaldırılıb. Azərbaycan bu gün iqtisadi potensial baxımından regionun lider ölkəsidir. Cənubi Qafqaz iqtisadiyyatında onun payı 80 faizdən artıqdır. 1994-cü il sentyabrın 20-də Bakıda imzalanmış “Xəzər dənizinin Azərbaycan sektorunda yerləşən Azəri–Çıraq–Günəşli yatağının dərinlikdə yerləşən hissəsinin birgə işlənməsi və hasilatın pay bölgüsü haqqında Saziş”in müddəti 2017-ci il sentyabrın 14-dən 2050-ci ilə qədər uzadılıb. 2014-cü il sentyabrın 20-də “Əsrin müqaviləsi”nin 20-ci ildönümünü qeyd edildi və məhz həmin gün Cənub Qaz Dəhlizinin təməli qoyulub. Bununla yanaşı, hazırda Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə Bakı–Tbilisi–Ceyhan, Bakı– Tbilisi– Ərzurum və digər önəmli layihələri, o cümlədən, nəqliyyat sahəsində Bakı– Tbilisi–Qars layihəsini icra edərkən artıq çox güclü üçtərəfli regional əməkdaşlıq formatı yaradılıb. Cənub Qaz Dəhlizi enerji təhlükəsizliyi məsələlərinin həllinə də kömək göstərəcək. Bu gün enerji təhlükəsizliyi ilə bağlı məsələlər dünya gündəliyində çox ciddi dayanır və ölkələrin milli təhlükəsizliyi, o cümlədən, enerji təhlükəsizliyindən böyük dərəcədə asılıdır. Bundan əlavə, Azərbaycanın təşəbbüsü ilə reallaşan Bakı–Tbilisi– Ceyhan, Bakı–Tbilisi–Ərzurum, Bakı–Tbilisi–Qars, TANAP, TAP və digər layihələr Azərbaycanı qlobal iqtisadiyyatda özünəməxsus iqtisadi modelə malik ölkə kimi səciyyələndirir.
Həmçinin, son 16 il ərzində Azərbaycanın bir sıra yaddaqalan diplomatik uğurlara imza atması ölkəmizin Cənubi Qafqaz regionunda lider dövlət olmaqla
yanaşı, yürütdüyü
müstəqil xarici siyasətinin milli maraqlara söykəndiyinin
bariz nümunəsidir. Xüsusilə,
Ermənistan– Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin nizama
salınması prosesində Ermənistan işğal
olunmuş Azərbaycan torpaqlarından
çıxmayınca bölgədə heç
bir müsbət irəliləyişin mümkün olmayacağını vurğulamaqla yanaşı, dövlət
başçısı ölkəmizin öz
milli maraqları uğrunda
sona qədər mübarizə
aparacağını bildirib. Qeyd etmək vacibdir ki, Ermənistan–Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli ilə
bağlı Ermənistan rəhbərliyi tərəfindən
səsləndirilən əsassız fikirlər tarixi reallıqları, münaqişənin əsl
mahiyyətini əks etdirmir. Bunu Azərbaycan
Prezidenti İlham
Əliyev 2019-cu il oktyabrın 3-də Rusiya Federasiyasının Soçi
şəhərində “Valday” Beynəlxalq
Diskussiya Klubunun XVI illik toplantısında, eləcə də
oktyabrın 11-də MDB Dövlət Başçıları
Şurasının məhdud tərkibdə iclasında
çıxışları zamanı tutarlı faktlarla sübut etdi. 2020-ci il
fevralın 15-də Münxen Təhlükəsizlik
Konfransı çərçivəsində isə Ermənistan–Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi
ilə bağlı panel müzakirələri
zamanı Ermənistan baş nazirinə
beynəlxalq hüquqdan və tarixdən əsl
dərs keçdi. Eyni zamanda,
dövlətimizin başçısı Ermənistanın
işğalçılıq siyasəti və faşist
ideologiyası yürütdüyünü
dünyaya bir daha bəyan edərək, Dağlıq Qarabağın
Azərbaycanın ayrılmaz hissəsi kimi
tanındığını diqqətə
çatdırdı, ölkəmizin milli
maraqlarının hər şeydən üstün
tutulduğunu bildirdi.
Bununla yanaşı, oktyabrın 15-də Bakıda Türkdilli Dövlətlərin Əməkdaşlıq
Şurasının VII Zirvə görüşü
keçirildi və ölkəmiz bu təşkilatda sədrliyə
başladı. Bunun davamı olaraq, özündə 120 ölkəni birləşdirən
və BMT-dən sonra dünyada
ən böyük siyasi
təsisat olan Qoşulmama
Hərəkatının XVIII Zirvə görüşünün
Prezident İlham
Əliyevin sədrliyi ilə Bakıda keçirilməsi və
2019- 2022-ci illər üzrə sədrliyin Azərbaycana həvalə
edilməsi ölkəmizin böyük diplomatik uğurudur.
Eləcə də, son illərdə
Azərbaycan yalnız beynəlxalq regionda
gedən proseslərdə deyil, eyni zamanda, beynəlxalq aləmdə
cərəyan edən proseslərə də təsir göstərmək
imkanı qazanıb. Bu baxımdan, Azərbaycan Prezidenti,
Türkdilli Dövlətlərin Əməkdaşlıq
Şurasının sədri İlham
Əliyevin təşəbbüsü ilə aprelin
10-da keçirilən Türk
Şurasının videokonfrans vasitəsilə
fövqəladə Zirvə görüşü
zamanı çıxışında bildirib
ki, koronavirus pandemiyası
qlobal təhlükə olduğu
üçün qlobal cavab
tələb edir və pandemiyanın ilk günlərindən etibarən bəzi
ölkələr və beynəlxalq təşkilatların koronavirus qarşısında
çaşqın qalmasının, özünəqapanma yolunu seçməsinin şahidi
oluruq, eləcə də pandemiyanın
dünyanı bürüdüyü indiki şəraitdə dünyanın həmrəyliyə
və əməkdaşlığa ehtiyacı vardır.
Ümumiyyətlə, bütün bunlar onu deməyə əsas verir ki, son vaxtlar həyata keçirilən mühüm tədbirlər beynəlxalq birliyin Azərbaycana inamının, etimadının təzahürü, ölkəmizin və dövlətimizin başçısının qlobal miqyasda nüfuzunun göstəricisidir. Ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən əsası qoyulmuş siyasi kursun Prezident İlham Əliyev tərəfindən inkişaf etdirilməsi, eləcə də dinamik, çoxşaxəli və milli maraqlara əsaslanaraq, həyata keçirilən siyasət nəticəsində Azərbaycanın çox böyük uğurlara imza atması ölkəmizin dünya birliyində mövqelərinin yüksəlməsini təmin edib.
Elçin ƏHMƏDOV,
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında
Dövlət İdarəçilik Akademiyasının professoru, siyasi elmlər doktoru
Xalq qəzeti 2020.- 5 may.- S.8.