Fenomenal
liderlik və mükəmməl idarəçilik örnəyi
Uzunmüddətli tarixi mücadilə nəticəsində
istiqlalına qovuşaraq dünya miqyasında
özünütəsdiq imkanı qazanmış hər bir
xalqın təkamül və tərəqqi yolunun
uğurları məhz lider amili ilə şərtlənmişdir. Konkret siyasi
şəraitdə taleyüklü qərarlar qəbul etmək,
kütləni arxasınca aparmaq məharəti ilə
seçilən belə dahi şəxsiyyətlər
uzaqgörənliklə cızdıqları yol xəritəsi
ilə mənsub olduqları dövlətlərin gələcək
mövcudluğuna etibarlı təminat yaratmışlar.
Elmi-texniki, humanitar və mədəni intibahda
tamamilə yeni mərhələ açan, innovasiyalar əsri
kimi səciyyələnən XX yüzillikdə belə liderlərin
öz xalqlarının taleyində oynadıqları misilsiz
xidmətlər daha qabarıq diqqət çəkmişdir.
Belə siyasi liderlərin yüksək idarəetmə
məharəti onların rəhbərlik etdiyi dövlətlərin
və xalqların taleyində müstəsna rol
oynamışdır.
Tarixdən liderlərin xilaskarlıq və quruculuq
missiyası ilə bağlı çox misallar gətirmək
mümkündür; Rusiya Böyük Pyotrun vəsiyyətlərini
bu gün də unutmur, onun üç əsr öncəki
siyasət üslubuna Rusiyanın daxili və xarici siyasət
konsepsiyasında hər zaman istinad edilir. Hindistan
Mahatma Qandinin müəyyənləşdirdiyi ideoloji prinsiplərə
söykənərək davamlı inkişafdadır. ABŞ bu ölkənin böyük dövlət
xadimlərinin və İstiqlaliyyət Bəyannaməsinin
müəlliflərinin önə çəkdiyi prinsipləri
əsas götürür. Mao Tszedunun və
Den Syaopinin əsasını qoyduğu “iqtisadi inqilab”
Çinin hazırkı uğurlarına, dünyanın ən
böyük fövqəlgücünə çevrilmə məramına
ciddi təminatdır. Qardaş Türkiyə
məhz böyük Mustafa Kamal Atatürkün ideyaları əsasında
əbədiyaşarlıq qazanır. Bu gün ingilislər
Uinston Çörçili, fransızlar Şarl de Qolu,
almanlar Otto fon Bismarkı, Konrad Adenaueri necə
böyük ehtiramla xatırlayırlarsa, azərbaycanlılar
da ümummilli lider Heydər Əliyevi eyni böyük səmimiyyətlə,
rəğbətlə anırlar.
Çağdaş tariximizin görkəmli siması, dahi
siyasətçisi olan Heydər Əliyev bu gün milyonlarla azərbaycanlı
üçün əsl şəxsiyyət idealına
çevrilmiş, respublikamızın tərəqqisindəki
yarım əsrlik bir mərhələ – 50 illik şanlı
inkişaf dövrü onun fenomen liderliyi ilə
yazılmışdır. Heydər Əliyev
tarix salnaməsinin XX əsr üçün taleyüklü səhifələrinin
iştirakçısı, yaradıcısı,
aparıcısıdır. Ümummilli liderlik zirvəsinə
yüksəlmiş dahi şəxsiyyət
xalqımızın malik olduğu milli potensiyanın, ali şüurun, modern təfəkkürün,
bir sözlə, tükənməz enerjinin istiqlal idealı
naminə realizəsində misilsiz xidmətlər göstərmişdir.
Yarım əsr əvvəl – 1969-cu ilin 14 iyulunda Azərbaycanda
siyasi rəhbərliyə irəli çəkilən Heydər
Əliyev ilk gündən hər cür ideoloji-siyasi baryerlərə
sinə gərərək xalqın milli özünüdərki
üçün bütün zəruri tədbirləri həyata
keçirməyə başlamışdır. Milli
özünüdərkin ifadəsinə xüsusi diqqət
yetirən Heydər Əliyev xalqın tarixi
yaddaşının özünə qayıtması, milli ruhun
oyanması istiqamətində konkret işlər görməklə
müstəqil dövlətçilik ideyalarının
gerçəkləşdirilməsi üçün əsaslı
zəmin hazırlamışdır.
Həmin
dövrdə milli müstəqillik üçün Azərbaycanın
iqtisadi potensialının artırılmasının, onun
SSRİ məkanında birincilər cərgəsinə
çıxarılmasının vacibliyini əvvəlcədən
görən ulu öndər Heydər Əliyev respublikada
genişmiqyaslı dəyişikliklərə start vermiş,
iqtisadi və sosial sahələrdə dərin struktur
islahatları aparmış, xalqın maddi rifah halının
keyfiyyətcə yeni mərhələyə keçməsinə
şərait yaratmışdır. Məhz Heydər
Əliyevin səyləri ilə SSRİ hökuməti Azərbaycanla
əlaqədar hərtərəfli yüksəlişi və
intensiv inkişafı nəzərdə tutan mühüm qərarlar
qəbul etmişdi. O dövrdə Azərbaycan xalqı
üçün, sözün əsl mənasında, tarixi əhəmiyyət
daşıyan bu mühüm qərarlar 70-80-ci illər
arasında və daha sonrakı perspektivdə ölkənin
sosial-iqtisadi inkişafının əsas istiqamətləri
üzrə kompleks məsələləri müəyyənləşdirmişdir.
Ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan xalqı
qarşısındakı əvəzsiz xidmətlərindən
biri də məhz ana dilinə həssas münasibət
olmuşdur. Heydər Əliyev cəmiyyətə milliləşmə
zəruriliyi mesajını vermiş, milli dilə, dinə, dəyərlərə
bağlı olmağı, tarixi irsi yaşatmağı ictimai
fikrə böyük müdrikliklə təlqin etmişdir.
1978-ci ildə qəbul edilmiş Konstitusiyada Azərbaycan
dilinin dövlət dili kimi təsbit olunması ulu öndər
Heydər Əliyevin müdrikliyinin və dahiyanə
uzaqgörənliyinin daha bir parlaq nümunəsi, həm də
Azərbaycanın gələcək müstəqilliyinə
hesablanmış bir addım idi.
Respublikanın o zamankı gənc və enerjili rəhbəri
dövlət idarəetmə strukturlarında, xüsusən də,
yüksək vəzifələrdə çalışan məmurların
azərbaycanlı olmasına diqqət yetirir, bununla əlaqədar
konkret addımlar atırdı. SSRİ-nin digər zorən
müttəfiq dövlətlərində olduğu kimi, Azərbaycanda
da kosmopolit əhval-ruhiyyə hökm sürdüyündən,
milli kadrların hazırlanması arxa plana keçmişdi.
Bu mənfi tendensiyaya da məhz Heydər
Əliyev hakimiyyətinin ilk dövrlərindən etibarən
son qoyulmuş, milli şüura malik olan, milli
düşüncə ilə yaşayan, milli mentalitetin
daşıyıcısı sayılan gənc kadrların idarəçiliyə
cəlb edilməsinə start verilmişdi.
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi birinci dövrdə ulu
öndər Azərbaycan xalqının tarixi
keçmişinin sovet ideologiyasının təsiri
altında deformasiyaya məruz qalmasının
qarşısını almaq məqsədilə konkret
addımlar atmışdır. Belə addımlardan
biri də şanlı Azərbaycan tarixində iz qoymuş
böyük şəxsiyyətlərin abidələrinin
ucaldılması, adlarının müxtəlif obyektlərə
verilməsi ilə əbədiləşdirilməsi, tarixi-mədəni
abidələrin bərpası idi. 70-ci illərdə
respublikada görkəmli şəxslərin, elm, təhsil və
mədəniyyət ocaqlarının yubileylərinin dövlət
səviyyəsində keçirilməsi ənənəsi də
formalaşırdı. Şəxsən ümummilli lider
Heydər Əliyevin təşəbbüsü və rəhbərliyi
ilə Nəriman Nərimanovun anadan olmasının 100 illiyi,
İmadəddin Nəsiminin 600 illiyi, Azərbaycan Akademik Milli
Dram Teatrının 100 illiyi, Azərbaycan Dövlət Rus Dram
Teatrının 50 illiyi, “Azərbaycan qadını”
jurnalının 50 illiyi, Üzeyir Hacıbəylinin,
Müslüm Maqomayevin, Səməd Vurğunun, Cəfər
Cabbarlının, Məmməd Səid Ordubadinin, Aşıq
Ələsgərin və bir çox mədəniyyət və
incəsənət xadimlərinin yubileyləri
keçirilmişdi.
1975-ci ildə böyük bəstəkar Üzeyir
Hacıbəylinin yubileyi münasibətilə onun ev-muzeyi
yaradılmışdı. 1976-cı ildə Səməd
Vurğunun 70 illik yubileyinə hazırlıq ərəfəsində
onun da ev-muzeyi təşkil edilmişdi. Cəfər
Cabbarlının 80 illik yubileyi ərəfəsində onun həm
ev-muzeyi yaradılmış, həm də Bakıda möhtəşəm
abidəsi ucaldılmışdı. Bu illərdə,
həmçinin, İmadəddin Nəsimiyə də abidə
qoyulmuş, Bülbülün ev-muzeyi təşkil
edilmiş, Cəlil Məmmədquluzadənin ev-muzeyinin
yaradılması ilə bağlı qərar qəbul
olunmuşdu. 1937-ci ildə repressiyaya məruz qalaraq Sibirə
sürgün olunmuş görkəmli dramaturq Hüseyn Cavidin
nəşini Uzaq Sibirdən Azərbaycana gətirmək
üçün apardığı mübarizə də ulu
öndərin milli irsə nə qədər sayğı və
ehtiramla yanaşan, heç bir siyasi riskdən çəkinməyən
şəxsiyyət olduğunu bir daha təsdiqləyir.
Azərbaycanın gələcək müstəqilliyi
üçün ulu öndər milli hərbi potensialın
gücləndirilməsinin də vacib olduğunu yaxşı
görür, respublika üçün hərbi kadrların
hazırlanmasının zəruriliyini əsas götürərək
hərbi təhsilin inkişafına böyük önəm
verirdi. Bu səbəbdən, Moskvanın milli hərbi
kadrlara inamsızlıq siyasətinin əksinə olaraq, azərbaycanlıların
hərbi peşələrə kütləvi şəkildə
getməsi, zabit kimi yetişməsi üçün müxtəlif
tədbirlər həyata keçirildi. Bunun da nəticəsində
Bakı Ali Ümumqoşun Komandirləri Məktəbinə
azərbaycanlı gənclərin qəbulu bir neçə dəfə
artırıldı, Cəmşid Naxçıvanski adına Hərbi Məktəb fəaliyyətə
başladı. Həmin məktəbi bitirən gənclər
ölkənin hərbi ali təhsil
ocaqlarına qəbul olunurdular. Heydər Əliyev azərbaycanlı
gənclər üçün bu məktəblərdə hər
il müəyyən sayda müsabiqəsiz
yerlər alırdı. 1981-ci ildə isə Heydər
Əliyev C.Naxçıvanski adına Hərbi
Məktəbin 10 illik yubileyinin keçirilməsi barədə
xüsusi sərəncam imzalamışdı.
Bütün bunların fonunda bir daha əminliklə demək
olar ki, 1969-1982-ci illərdə həyatımızın
bütün sahələrində baş vermiş köklü
dəyişikliklər öz miqyasına görə Azərbaycanın
quruculuq salnaməsinin ən dolğun, şərəfli səhifələrini
təşkil edir. Azərbaycan məhz bu illərdə
de-fakto müstəqilliyi üçün etibarlı zəmin
formalaşdırdı. Lakin Heydər
Əliyev SSRİ Nazirlər Soveti Sədrinin birinci müavini vəzifəsinə
irəli çəkildikdən sonra respublikaya rəhbərlik
edən naşı rəhbərlər, təəssüf ki,
Azərbaycanı yenidən iqtisadi və mənəvi tənəzzül
məngənəsinə sürüklədilər. 80-ci illərin sonuna yaxın bədnam
qonşularımız imperiya rəhbərliyinin himayəsi
altında Azərbaycana qarşı aşkar ərazi
iddiaları ilə çıxış etməyə
başladılar. Bütün bunlara göz yuma bilmədiyi üçün SSRİ rəhbərliyindən
istefaya gedən Heydər Əliyev hətta təqaüddə
olarkən də millətinin haqq səsini ucaltmaqdan çəkinmirdi.
1990-cı ilin qanlı yanvarından dərhal
sonra oğlu İlham Əliyevlə Azərbaycanın
Moskvadakı nümayəndəliyinə gedən bu fenomen
şəxsiyyət imperiya rəhbərliyini Kremlin bir
addımlığında ən sərt ittihamlara məruz
qoymuş, xalqının faciəsinə vətənpərvərliklə
reaksiya vermiş, dərdinə şərik
çıxmışdır.
Dövlət müstəqilliyinin ilk illərindəki
acınacaqlı ictimai-siyasi, iqtisadi durum lider fenomeninin milli
inkişafdakı müstəsna rolunu bir daha təsdiqləyir. Təəssüflə
qeyd etmək lazımdır ki, 1991-ci ilin oktyabr ayından
1993-cü ilin iyun ayınadək ölkədə cərəyan
edən xaotik proseslər fonunda Azərbaycan dövlətinin
mövcudluğunun qorunub saxlanılması özü milli
ideyaya çevrilmişdi. Bu mərhələdə
respublikada cərəyan edən mürəkkəb və
ziddiyyətli proseslər, eyni zamanda, ölkənin müstəqilliyi
üçün real təhdidlərin baş qaldırması,
vətəndaş qarşıdurması meyillərinin güclənməsi,
hüquqi nihilizmin, xaos və anarxiya mühitinin dərinləşməsi
göstərdi ki, ölkəni yaranmış
acınacaqlı vəziyyətdən yalnız Heydər
Əliyev kimi müdrik və uzaqgörən şəxsiyyət
xilas edə bilər.
Ulu öndər Heydər Əliyev bu mərhələdə
ictimai-siyasi sabitliyi təmin etmiş, respublikanın yeni
dövr üçün demokratik inkişaf modelini
müdrikliklə irəli sürmüş, eyni zamanda, mütərəqqi
dəyişikliklərin ictimai şüurda tədricən qəbul
olunması zərurətini önə çəkmişdir. Böyük
öndərin irəli sürdüyü milli ideya Azərbaycanın
tarixi ənənələrini və müasir Avropa dəyərlərini
özündə birləşdirən yeni inkişaf
strategiyasının təməli olmuşdur. İctimai-siyasi sabitlik amili bu strategiyanın əsas
dayaqlarından və istinad nöqtələrindən biri kimi
çıxış etmişdir.
Azərbaycan xalqının milli ideologiyasının
vahid sistem halına gətirilməsi də məhz ulu öndər
Heydər Əliyevin müstəqil respublikamıza rəhbərliyi
dövrünə təsadüf edir. Bütün ruhu,
qanı, canı ilə Azərbaycana sədaqətlə xidmət
edən umummilli lider cəmiyyətin bütövləşməsi,
azərbaycançılıq ideologiyasının milli həmrəyliyin
aparıcı amilinə çevrilməsi istiqamətində
mühüm işlər görərək ümumxalq birliyinin
dərin politoloji-nəzəri əsaslarını irəli
sürmüşdür. Böyük strateq
azərbaycançılığın tarixən
formalaşmış ayrı-ayrı komponentlərini vahid
konsepsiyada birləşdirərək onu dövlət idarəçiliyinin
elmi-nəzəri bazasına çevirmiş və praktikada
uğurla tətbiq etmişdir.
Ulu öndər 1993-2003-cü illərdə dövlət
qulluğu üçün milli kadrların hazırlanması
işini daha geniş miqyasda, sistemli şəkildə davam
etdirmişdir.
Ulu öndərin rəhbərliyi ilə dövlət
idarəetmə orqanlarının işinin dövrün tələblərinə
uyğun yenidən qurulması, keyfiyyətli kadr korpusunun
yaradılması, nazirlik və komitələrin müvafiq
istiqamətlər üzrə vahid dövlət siyasətini həyata
keçirən hakimiyyət orqanlarına çevrilməsi
istiqamətində zəruri tədbirlər
görülmüşdür.
Ümumilikdə, müdrik rəhbərin idarəçilik
metodu, dövlət qulluğunda üstünlük verdiyi
meyarlar komandadakı müsbət əhval-ruhiyyəni daha da
gücləndirirdi. Ulu öndərin yüksək vətənpərvərliyi,
ekstremal situasiyalarda düzgün və ədalətli qərarlar
qəbul etmək bacarığı, tükənməz
enerjisi, işgüzarlığı, intuisiyası onun rəhbərlik
etdiyi komandanın çevikliyinə və işləkliyinə
təkan verir, məmurlarda məsuliyyəti, dövlət
strukturlarında şəffaflıq və
hesabatlılığı gücləndirirdi. Qeyri-adi, strateji düşüncə sahibi olan
böyük öndər Heydər Əliyev həmişə
ölkənin gələcəyi haqqında düşünərdi.
U.Çörçilin
bir sözü var: “Dövlət xadimlərini siyasətçilərdən
fərqləndirən odur ki, birincilər ölkənin gələcəyi
haqqında, ikincilər isə qarşıdakı seçki
barədə düşünürlər”. Tarix
sübut edir ki, ölkənin gələcəyini
düşünənlər yaşadıqları dövrün
nəbzini tutmağa, hansı işləri görməyin zəruri
olduğunu dəqiq müəyyənləşdirməyə
çalışırlar. Azərbaycanın
müasir xarici siyasətində də bu prinsiplərin birmənalı
şahidi olmaq mümkündür. Məhz
ulu öndərin diplomatik səyləri nəticəsində
regionda əsas söz sahibi kimi çıxış etməyə
iddialı bəzi dövlətlərin respublikamıza bərabərhüquqlu
tərəfdaş kimi yanaşmaq məcburiyyətində
qalması, Bakı ilə təzyiq və təhdid dilində
danışmağın mənasızlığını dərk
etməsi Azərbaycanın diplomatiyasının mühüm
uğurlarından biri kimi vurğulana bilər. Ümummilli liderin rəhbərliyi dövründə
Azərbaycan xarici siyasətdə öhdəliklərə
sadiqlik, şəffaflıq, başqa dövlətlərin
daxili işlərinə qarışmamaq kimi aparıcı
istiqamətlərə nail olmuş, region dövlətləri
ilə hərtərəfli əlaqələrinin genişləndirilməsində
mehriban qonşuluq prinsiplərini təşviq etmişdir.
Ümummilli
lider Heydər Əliyev yüksək liderlik keyfiyyətlərinə
malik xarizmatik şəxsiyyət kimi usta diplomatik gedişlərlə
ən güclü dövlətlərlə belə bərabərhüquqlu
tərəfdaş kimi münasibətlər qurur, ölkəmizin
maraqlarını müdafiə edirdi. Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə
bağlı aparılan müzakirələrdə bu cür
faktların dəfələrlə şahidi olmuşuq. Ulu öndər Heydər Əliyev həmin
danışıqlarda iştirak edən ABŞ, Rusiya və
Fransanın dövlət rəhbərlərini, təcrübəli
diplomatları inandırmaq, onların düşüncəsinə
təsir etmək bacarığı ilə Azərbaycan
dövlətinin maraqlarını təmin edə bilirdi. Ümummilli liderin ABŞ-ın o dövrdəki
vitse-prezidenti Albert Qora verdiyi məntiqli cavab onun yüksək
diplomatik bacarığını, milli mənafeləri
müdafiə etmək əzmini nümayiş etdirirdi.
Heydər Əliyev “Dünya ilə savaşmamağa və
Dağlıq Qarabağdan vaz keçməyə” eyham edən
A.Qora “Siz Prezident Administrasiyasını təmsil edirsiniz, mən
isə Azərbaycan xalqını, mən xalqımın mənafeyinə
uyğun olmayan sənədə imza ata bilmərəm”
cavabını vermiş, yalnız bu cavabdan sonra masa üzərindəki
sənəddə düzəliş edilmişdi.
Rusiya Federasiyasının keçmiş Prezidenti Boris
Yeltsin ilə də bir neçə dəfə analoji dialoqlar
olmuşdu. Bütün bu situasiyalarda ulu öndər Heydər
Əliyevə yüksək sayğı nümayiş etdirilməsi
dünya liderlərinin onun şəxsiyyətinə, liderlik
keyfiyyətinə yüksək hörmətlə
yanaşmalarının nəticəsi idi. Sözün həqiqi
mənasında, Heydər Əliyevin şəxsiyyət kimi ali keyfiyyətləri mükəmməl şəkildə
onun liderlik qabiliyyətində öz ifadəsini
tapmışdı.
Hər bir liderin böyüklüyü təkcə onun
ideyalarının gücü ilə deyil, həm də
özündən sonra layiqli davamçı, lider yetişdirmək,
hakimiyyət sükanını etibarlı əllərə
ötürmək əzmi ilə ölçülür. Ulu öndər
Heydər Əliyevin şəxsiyyət və lider kimi
böyüklüyü həm də əsasını
qoyduğu siyasəti yeni dövrün tələblərinə
uyğun davam etdirə biləcək qüdrətli lider və
etibarlı davamçı yetişdirməsindədir.
Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyevin müəllifliyi
ilə son 17 ildə Azərbaycanın möhtəşəm
inkişaf salnaməsinin yeni parlaq səhifələri
yazılır.
Heydər Əliyevin strateji inkişaf kursunu
müasir mərhələyə uyğun zənginləşdirən
dövlət rəhbərinin yürütdüyü məqsədyönlü
siyasətin uğurları çağdaş Azərbaycanın
şanlı tarixinə çevrilir. Bəli, müstəqil
Azərbaycan dövlətinin qurucusu Heydər Əliyevin hələ
50 il əvvəl müəyyənləşdirdiyi
və həyata keçirdiyi siyasət bu gün uğurla
davam etdirilir. Cəmiyyət dinamik inkişaf
edir, müasir dünyada gedən proseslərə uyğun
olaraq Azərbaycanın sosial-iqtisadi həyatında,
qanunlarında, insanların həyat tərzində, idarəçilikdə
müvafiq dəyişikliklər həyata keçirilir.
İnsanların təfəkkür,
düşüncə tərzi hazırkı dövrün
çağırışlarına uyğun olaraq yeniləşir,
müasirləşir. Eyni zamanda, milli
özünəməxsusluq və adət-ənənələr
də qorunub saxlanılır.
Fransız sərkərdəsi və dövlət xadimi
Napoleon demişdir ki, “Siyasətdə dahilik mümkün olanla
mümkün olmayanı fərqləndirə bilmək qabiliyyətidir”. Bu prizmadan
yanaşdıqda, Azərbaycan Prezidenti cənab İlham
Əliyevin dünyanın yeni iqtisadi və siyasi münasibətlər
sisteminə dərindən bələd olan praqmatik liderlik
keyfiyyətləri, reallığa əsaslanan siyasət
yürütməsi qabarıq görünür. Ölkə başçısının son 17 ildə
reallaşdırdığı iqtisadi islahatlar nəticəsində
Azərbaycan müasir keyfiyyət və iqtisadi yüksəliş
mərhələsini yaşayır. Möhtərəm
Prezidentimiz İlham Əliyevin iqtisadi modernləşməni
davamlı və sonu görünməyən proses kimi dəyərləndirməsi
isə yeni elmi yanaşma kimi böyük maraq doğurur: “Biz
gələcəyə baxmalıyıq. Bizi gələcəkdə
nələrin gözlədiyi bizdən asılıdır.
Azərbaycan xalqından asılıdır.
Biz seçimimizi etmişik. Azərbaycan
artıq müasir ölkədir. Ancaq
müasirləşmənin limiti, hüdudları yoxdur. Bu, əbədi bir prosesdir, sonsuz bir prosesdir”.
Dövlətimizin başçısı ölkədə
vətəndaş-məmur münasibətlərinin
sağlamlaşdırılması, idarəetmədə şəffaflığın
təmin edilməsi, hüquq qaydaları ilə bir araya
sığmayan neqativ amillərin aradan qaldırılması
ilə bağlı kifayət qədər prinsipial mövqedə
olduğunu dəfələrlə ifadə etmişdir. Cənab İlham Əliyevin
müvafiq fərmanı ilə hələ 2012-ci il iyul
ayının 13-də yaradılan Prezident yanında Vətəndaşlara
Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət
Agentliyi və bu qurumun “ASAN xidmət” mərkəzləri
ölkəmizdə vətəndaş-dövlət
qulluqçusu münasibətlərini yeni səviyyədə
qurmağa imkan verib. Azərbaycan brendi olan “ASAN
xidmət” xüsusilə şəffaflığın təmin
olunmasında, bürokratik əngəllərin, korrupsiya və
bu qəbildən olan digər mənfi halların aradan
qaldırılmasında mükəmməl mexanizmdir.
Digər tərəfdən, Prezident İlham Əliyev məhkəmə-hüquq
islahatlarının davam etdirilməsində güclü siyasi
iradə nümayiş etdirir. Dövlət
başçısının imzaladığı müvafiq fərman
və sərəncamlarla respublikamızda məhkəmə
sisteminin müasirləşdirilməsi, bəzi məhkəmə
instansiyalarının fəaliyyəti ilə bağlı vətəndaşlarda
narahatlıq doğuran məqamların aradan
qaldırılması istiqamətində dönüş
yaranmışdır.
Bəli,
son 17 ildə ölkəyə inamla rəhbərlik edən Azərbaycan
Prezidenti cənab İlham Əliyevin praqmatik və rasional təfəkkürlü
lider olaraq qarşıya qoyduğu ən mühüm vəzifə
müasir dövlət, müasir iqtisadiyyat və müasir cəmiyyətin
yaradılmasıdır. Cəmiyyətdə
mütləq çoxluğun mənafeyini dolğun şəkildə
əks etdirən bu məqsədlər qlobal səciyyə
daşıması, mütərəqqi və nəcib mahiyyəti
ilə ictimai şüurda möhkəmlənir, tədricən
inkişaf edərək milli ideya səviyyəsinə yüksəlir.
2018-ci ilin 11 aprel seçkilərindən sonra ölkədə
sistem xarakterli islahatların keyfiyyətcə yeni mərhələsi
başlanmış, insan amilinin yüksəlişinə,
hakimiyyətlə xalq arasında mənəvi bağların daha
da güclənməsinə xidmət edən qərarlar qəbul
edilmişdir.
Müasirliyi, novatorluğu ilə fərqlənən,
innovasiyaları mənimsəyən kadrların dövlət
idarəetməsində irəli çəkilməsi
qarşıya qoyulmuş strateji hədəflərin
reallaşdırılmasına xidmət edir. Vətəndaş məmnunluğunun bütün səviyyələrdə
təmin edilməsi, səmərəli idarəçilik
sisteminin formalaşdırılması məramı xüsusi
önə çəkilir.
Şübhəsiz,
ölkənin məmur və idarəçi elitasını gəncləşdirmədən,
həmin elitanı bu və ya digər fəaliyyət sahəsində
uğur rəmzinə çevrilmiş, müvafiq praktik iş
təcrübəsinə malik insanlar hesabına genişləndirmədən
qarşıya qoyulmuş strateji hədəflərə
yetişmək mümkün deyildir. Bu baxımdan, 2016-cı
ilin 26 sentyabrında keçirilmiş ümumxalq referendumunun
nəticəsi olaraq Azərbaycanın Birinci vitse-prezidenti
postunun təsis edilməsi, Mehriban xanım Əliyevanın bu
posta təyinatı islahatların uğurla
reallaşdırılmasına əsaslı təkan
olmuşdur.
Demokratik inkişaf və modernləşmə yalnız yüksək maddi rifah şəraitində özünə möhkəm ictimai dayaqlar tapa bilir. Təsadüfi deyildir ki, Prezident cənab İlham Əliyevin fəaliyyətində iqtisadiyyat həyata keçirilən islahatların əsas ağırlıq mərkəzini, nüvəsini təşkil etmişdir. Təkcə son bir ildə həyata keçirilmiş inqilabi sosial islahatlar paketi Azərbaycanda xalqın mənafeyinin ön planda olduğunu bir daha təsdiqləyir. Son bir ildə Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün müdafiəsi zamanı şəhid olmuş insanların ailələrinə birdəfəlik ödəniş edilmiş, minimum əməkhaqqı, sosial müavinət, pensiya və tələbə təqaüdləri artırılmış, zəlzələdən ciddi zərər çəkmiş vətəndaşlar üçün evlərin inşasına başlanılmış, devalvasiya nəticəsində banklara borcu yaranmış vətəndaşların borcları müəyyən şərtlərlə kompensasiya edilmişdir. 2019-cu il aprelin 1-də imzalanmış “Əhalinin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi sahəsində əlavə tədbirlər haqqında” sərəncam əsasında 14 kateqoriya üzrə sosial müavinətlər, 7 kateqoriya üzrə Prezident təqaüdləri orta hesabla 100 faiz artırılmışdır. Dövlətimizin başçısının imzaladığı sərəncamlar sosialyönümlü islahatların davamlı səciyyə daşıdığını bir daha təsdiqləmişdir.
Son aylarda koronavirus infeksiyasının geniş
yayılması ilə bağlı bütün dünya
ölkələrində yaranmış ağır maliyyə-iqtisadi,
mənəvi-psixoloji çətinliklər obyektiv proses kimi Azərbaycandan
da yan keçməmişdir. Bununla belə, əminliklə
deyə bilərik ki, dövlət başçısı cənab
İlham Əliyevin ilk günlərdən pandemiyanın
yayılma arealını və sürətini, mümkün
riskləri düzgün analiz etməklə təsirli
qabaqlayıcı tədbirlərə başlaması
respublikamızın qlobal təhlükədən maksimum
az itki ilə çıxmasını təmin etmişdir. Dövlət başçısının göstərişinə
əsasən, pandemiyadan zərər çəkmiş, iş
yerini itirmiş və yaxud da işləməyən 600 min nəfərədək
vətəndaşa 2 ay müddətində 190 manat məbləğində
sosial ödəmənin verilməsi təmin olunur. Aztəminatlı ailələrə maliyyə
yardımının göstərilməsi və sosial
baxımdan həssas əhali qrupuna aid edilən ailələrin
üzvü olan tələbələrin təhsil haqqı xərclərinin
ödənilməsinə dəstək də bu proqramın tərkib
hissəsidir. Ünvanlı sosial yardım
alanların sayının artırılması,
özünüməşğulluq proqramlarına cəlb edilən
ailələrin əhatəsinin genişləndirilməsi,
ictimai əsaslı iş yerlərinin yaradılması və
digər sosial tədbirlər yüzminlərlə insanın
sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılmasına
xidmət edir. Eyni zamanda, əhalinin elektrik enerjisinin
kommunal limitinin artırılması proqramı da birbaşa
sosial xarakterlidir.
Bu gün qürurla deyə bilərik ki, ulu öndər Heydər Əliyevin xaos və hərc-mərclikdən, parçalanmaq təhlükəsindən, vətəndaş müharibəsindən xilas edib dinamik islahatlar yoluna çıxardığı Azərbaycan hazırda regionun sürətlə inkişaf edən, yeniləşən, müasirləşən dövlətinə çevrilmişdir. Respublikamız pandemiya dövründə iqtisadi müvazinətini qoruyub saxlayıb, sosial və infrastruktur yönümlü layihələr həyata keçirir, mümkün risklərə qarşı qabaqlayıcı tədbirlər görür.
Vaxtilə Mark Avreli demişdi: “Əgər hökmdarlar filosof, filosoflarsa hökmdar olsaydı, bəşəriyyət necə də xoşbəxt olardı”. Bu mənada, Heydər Əliyev hər iki ucalığı öz şəxsində bir araya gətirən unikal şəxsiyyət idi. Əgər o, öz adını tarixə Azərbaycanı xoşbəxtliyə doğru aparan qüdrətli dövlət xadimi kimi yazmasaydı, tarix onu dünyanın ən müdrik filosoflarından biri kimi xatırlayacaqdı.
Bu gün yalnız onunla təsəlli tapırıq ki, ulu öndərin ideyaları xalqımız tərəfindən qəbul olunur, yaşadılır, birmənalı dəstəklənir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi strateji inkişaf yolu, mükəmməl idarəçilik ənənələri xalqın və dövlətin tərəqqisi naminə aparılan islahatlara daimi mayakdır. Cəmiyyətdəki həlledici çoxluq inanır ki, cənab İlham Əliyevin çoxşaxəli fəaliyyəti Azərbaycanı iqtisadi cəhətdən daha da qüdrətli, firavan və inkişaf etmiş dövlətə çevrilməsini təmin edəcək, respublikamız insan hüquq və azadlıqlarının müdafiəsi sahəsində daha böyük uğurlara imza atacaqdır.
Kamal
ADIGÖZƏLOV
Xalq qəzeti 2020.- 20 may.- S.4.