Strateji idarəetmə siyasətinin
uğurları
“ASAN xidmət” bizim intellektual məhsulumuzdur.
Mən çox şadam
ki, Azərbaycan intellektual
məhsul icad edir və
bunu ixrac edir. İntellektual məhsulun,
xidmətlərin ixracı hesab edirəm ki, bizim gələcək
fəaliyyətimizdə çox böyük diqqətə layiq
olmalıdır.
İlham ƏLİYEV
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Respublikamızda “ASAN xidmət” Azərbaycan Prezidentinin təşəbbüsü ilə genişmiqyaslı dövlət idarəçiliyi islahatlarının bir hissəsi kimi, 2012-ci ildə təsis edilib. Xatırladaq ki, sözügedən xidmət əvvəlcə paytaxtda kiçik pilot layihə kimi işə başlayıb. Həmin vaxt xalqın tələbatına şəffaf, əlçatan və rahat şəkildə cavab vermək məqsədilə bir neçə dövlət xidməti göstərən qurum bir binada toplaşıb. Qısa bir müddətdə “ASAN xidmət” əhali arasında səmərəli fəaliyyəti ilə tanınıb. Layihənin belə uğurla gerçəkləşməsi xidmətlərin sayını və növünü artırmaq zərurəti yaradıb və “ASAN xidmət”ın Azərbaycanın rayonlarında da açılmasına başlanılıb.
Prezident İlham Əliyevin 6 saylı Bakı “ASAN xidmət” mərkəzinin açılışında iştirakı zamanı bu barədə ətraflı danışılıb. Bildirilib ki, hazırda fəaliyyət göstərən 20 “ASAN xidmət” mərkəzinin 5-i Bakıda, digərləri isə bölgələrdədir. Bakı, Gəncə və Sumqayıtda növbəti, Lənkəran, Salyan və Naxçıvanda isə ilk “ASAN xidmət” mərkəzləri inşa olunur. Regionlarda 10 səyyar “ASAN xidmət” avtobusu və səyyar “ASAN qatar” vasitəsilə vətəndaşlara xidmətlərin göstərilməsi də davam etdirilir. Bu günədək “ASAN xidmət”ə 7 milyon 465 mindən çox vətəndaşın 45 milyondan artıq müraciəti daxil olub. Keçirilən rəy sorğularına əsasən vətəndaşların xidmətlərdən məmnunluq əmsalı 99,5 faiz təşkil edir.
Açılış mərasimində dövlət qurumlarının fəaliyyətində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi istiqamətində son illərdə əhəmiyyətli işlər görüldüyü, müvafiq hüquqi baza formalaşdırıldığı qeyd edilib. Eyni zamanda, əksər dövlət orqanlarında əhaliyə elektron xidmətlərin göstərilməsinin təmin olunduğu və bu prosesin sürətlə davam etdirildiyi vurğulanıb.
Yeni istifadəyə verilən 6 saylı Mərkəzdə müxtəlif dövlət orqanları, özəl şirkətlər və kommunal xidmət qurumları qeydiyyat yerindən asılı olmayaraq bütün vətəndaşlara ümumilikdə 320-dən çox xidmət göstərəcək. Dövlət orqanlarının bu mərkəzdə fəaliyyət göstərəcək işçiləri də daxil olmaqla ümumilikdə 230 əməkdaş və 85 könüllü çalışacaq. Onların mütləq əksəriyyəti şəhid ailələrinin üzvləri və qazilərdən, Vətən müharibəsinin iştirakçılarından ibarət olacaq.
Prezident İlham Əliyev çıxışlarının birində “ASAN xidmət”in hər zaman öz yüksək keyfiyyətini saxlayacağına əminliyini bildirərək, bu qurumun cəmiyyətimizin ictimai şüurunda da inqilabi dəyişikliklərə səbəb olduğunu vurğulayıb: “Çünki ictimai xidmətlər sektoru həmişə çox problemli sektor idi və vətəndaşlar çox əziyyət çəkirdilər. Bürokratiya, süründürməçilik, korrupsiya, rüşvətxorluq xidmət sektorunun əsas problemləri idi. “ASAN xidmət”in fəaliyyətə başlamasından sonra artıq bu sahədə tam şəffaflıq təmin edilibdir”.
“ASAN xidmət”in
funksiyaları son illərdə böyük dərəcədə genişləndirilib.
Şübhəsiz ki, buna
ehtiyac var idi. Çünki bu qurumda işlər
yüksək dərəcədə düzgün
qurulur. Problemli sahələrin bir çoxu da “ASAN xidmət”in əhatəsinə
daxil edilir. Beləliklə, artan xidmətlər və göstərilən
keyfiyyət respublika rəhbərliyinin yürütdüyü
siyasətin düzgün
olmasından xəbər
verir.
Azərbaycanda dövlət idarəçiliyi
sahəsində aparılan
islahatların bir hissəsi olan “ASAN xidmət” artıq beynəlxalq aləmdə də böyük nüfuz qazanıb. Məhz
elə bunun nəticəsidir ki, Bakıda BMT və Vətəndaşlara Xidmət
və Sosial İnnovasiyalar üzrə
Dövlət Agentliyinin
birgə təşkilatçılığı
ilə keçirilən
forum çərçivəsində Azərbaycanın təşəbbüsü
ilə dövlət xidmətləri göstərən
qurumların “ASAN Beynəlxalq
Assosiasiyası” təsis
edilib. Assosiasiyanın yaradılmasında əsas məqsəd “ASAN xidmət” standartları əsasında təcrübə
mübadiləsi aparmaq,
ekspertlər şurasını
yaratmaq, onlar vasitəsilə ayrı-ayrı
ölkələrdə dövlət
xidmətlərini qiymətləndirmək
və dövlətlərin
uğurlu həllərinin
digər coğrafiyalarda
tətbiqinə nail olmaqdır.
Xatırladaq ki, BMT-nin dövlət xidmətləri mükafatına
layiq görülən
“ASAN xidmət”in təcrübəsinin
tətbiqi ilə əlaqədar Fransa, İtaliya, Koreya Respublikası, Monteneqro, Mərakeş, Uqanda, İndoneziya, İSESCO, Afrikanın
Birləşmiş şəhərlər,
habelə yerli hökumət təşkilatları
ilə anlaşma memorandumu imzalanıb.
Yeri gəlmişkən, Bakıda
Birləşmiş Millətlər
Təşkilatının forumu
çərçivəsində Azərbaycan bu qurumun xüsusi mükafatına layiq görülüb.
“ASAN xidmət”in
fəaliyyət göstərdiyi
ötən illər ərzində burada xidmətlərinin keyfiyyəti
də getdikcə yüksəlib, proaktiv elektron xidmətlərin göstərilməsi üçün
“ASAN my-gov” portalı yaradılıb. Bununla da vətəndaşlar,
həm də onlayn xidmətdən yararlanıb. Eyni zamanda,
2016-cı ildə ölkəmizdə
“ASAN xidmət”in uğurlu
fəaliyyətinin davamı
kimi ABAD adı altında digər sosialyönümlü xidmətə
də başlanılıb.
Xatırladaq ki, ABAD Azərbaycanın regionlarında kiçik ailə təsərrüfatı
biznesinə kömək
göstərmək və
kiçik sahibkarlığı
inkişaf etdirmək məqsədi daşıyan
publik hüquqi şəxsdir. Bu layihənin
reallaşmasında əsas
vəzifə isə ölkənin sosial və iqtisadi inkişafına vətəndaşların
daha fəal və yaradıcı şəkildə cəlb edilməsi, regionlarda işsizliyin azaldılmasıdır.
Bütün bunlar deməyə əsas verir ki, hazırda Azərbaycanda innovativ idarəetmə vasitəsilə
yaradılan inklüziv,
səmərəli və
insanyönümlü İKT əsaslı dövlət
xidməti sistemi uğurla fəaliyyət göstərir. Bununla da sosial xidmətlərin reallaşmasında
dövlət qulluqçuları
ilə vətəndaşlar
arasındakı məsafə
qısalır və ünsiyyət şəffaflaşır.
Dövlət isə bu uğurlu nəticəyə xidmətlərin
müasirləşdirilməsinə bütün hökumət
qurumlarının birgə
yanaşması, “ASAN xidmət”
mərkəzlərin yaradılması
və yenilikçi
“e-hökumət” xidmətlərinin
tətbiq edilməsi, xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və
bu xidmətlərlə
vətəndaşların məmnunluğunun
artırılması ilə
nail olur.
Prezident İlham Əliyevin 6 saylı Bakı “ASAN xidmət” mərkəzinin
açılışında iştirakı zamanı diqqətçəkən bir
məqama da toxunulub. Bildirilib ki, dövlətimizin
başçısının ötən ilin dekabrında imzaladığı
fərmanla yaradılan
“YAŞAT” Fondunun dəstəyi
ilə Vətən müharibəsi qazilərinin
sağlamlıqlarının bərpa olunması istiqamətində çox
mühüm işlər
görülüb. Şəhid
ailələri üzvlərinin
və yaralıların
1152 müraciəti üzrə
3,8 milyon manat kreditləri
“YAŞAT” Fondu tərəfindən
ödənilib. Bundan başqa, 5667 müraciət
üzrə şəhid
ailəsi üzvlərinin
və yaralı hərbçinin mənzil-məişət
şəraitinin yaxşılaşdırılması
üçün 22,6 milyon
manat, bu qəbildən olan 2357 şəxsin tibb və xaricdə təhsil haqlarının ödənilməsi üçün
isə 5,6 milyon vəsait ayrılıb. Eyni zamanda, 120 ağır yaralı müalicə üçün Türkiyəyə
göndərilib. Onların 64 nəfəri
tam sağalıb, 56 nəfər
isə hazırda müalicədədir. Bundan
başqa, “Onlar bizə əmanət” layihəsi çərçivəsində
Vətən müharibəsindən
sonra dünyaya gələn 100 şəhid
övladına 1000 manat
məbləğində maddi
yardım olunub, onların adına 5000 manat məbləğində
depozit hesab açılıb.
Prezident İlham Əliyevin 2020-ci ilin noyabrında imzaladığı sərəncama
uyğun olaraq yaradılan vahid məlumat bazasında Vətən müharibəsi
zamanı mülki əhaliyə, dövlət
əmlakına, o cümlədən
infrastruktur obyektlərinə,
sahibkarlıq subyektlərinə
dəymiş ziyanın
qiymətləndirilməsi və
aradan qaldırılması
ilə bağlı ətraflı məlumat yerləşdirilib.
Mərasimdə dövlətimizin başçısına
16 ölkədən 500-dən çox iştirakçının
qatıldığı Qlobal
Müdafiə Texnologiyaları
Hakatonu və Vətən müharibəsində
tvit siyasəti barədə də məlumat verilib.
Qeyd edək ki, müharibə dövründə ilk yerdə dövlətimizin başçısının tvitləri dayanıb. Bu tvitlərə 396 min baxış olub. #karabakhisazerbaijan həştəqi 800 mindən çox paylaşılmaqla bu mövzuda ən çox paylaşılan həştəq olub. Prezident İlham Əliyevə ASAN sosial innovasiyalar texnoparkı, görmə məhdudiyyətli şəxslər üçün xüsusi eynək layihələri və ASAN ICESCO mükafatı barədə də məlumat verilib.
Bütün bunlar deməyə əsas verir ki, hazırda Azərbaycanda innovativ idarəetmə vasitəsilə yaradılan inklüziv, səmərəli və insanyönümlü İKT əsaslı dövlət xidməti sistemi uğurla fəaliyyət göstərir. Bununla da sosial xidmətlərin reallaşmasında dövlət qulluqçuları ilə vətəndaşlar arasındakı məsafə qısalır və ünsiyyət şəffaflaşır. Dövlət isə bu uğurlu nəticəyə xidmətlərin müasirləşdirilməsinə bütün hökumət qurumlarının birgə yanaşması, “ASAN xidmət” mərkəzlərin yaradılması və yenilikçi “e-hökumət” xidmətlərinin tətbiq edilməsi, xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və bu xidmətlərlə vətəndaşların məmnunluğunun artırılması ilə nail olur.
Vaqif BAYRAMOV
Xalq qəzeti
2021.- 5 avqust.- S.1;5.