Heydər Əliyev və iqtisadi təhsilin
modernləşməsi
Azərbaycan xalqının ümummilli lideri, dahi və unudulmaz şəxsiyyət Heydər Əliyev müasir Azərbaycan dövlətinin qurucusu kimi hər bir azərbaycanlının həyatında müstəsna rol oynamış böyük dövlət xadimi olmaqla yanaşı, eyni zamanda göstərdiyi əvəzsiz xidmətləri ilə xalqın qəlbində əbədi yer tutmuş rəhbərdir. Onun iqtisadiyyatın müxtəlif sahələri üzrə milli kadrların hazırlanması istiqamətində hələ sovet dönəmindən başlayaraq atdığı misilsiz addımlar ölkənin inkişafına xidmət edəcək güclü milli kadr potensialını formalaşdırmışdır. Heydər Əliyevin bu istiqamətdə gördüyü işlər arasında ölkədə iqtisad elmi və təhsilinin inkişafı və milli iqtisadiyyatın müasir iqtisadçı kadrlarla təminatı hər zaman prioritetliyilə seçilmişdir.
Təsadüfi deyil ki, ümummilli lider 13 iyun 2002-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin 70 illik yubileyinə həsr olunmuş təntənəli mərasimdə geniş məzmunlu çıxış etmiş, həmin çıxışında cəmiyyətin bünövrəsində iqtisadiyyatın dayandığını və buna görə də ən hörmətli ixtisasın iqtisadçı ixtisası olduğunu qeyd etmişdir. Bu çıxış müasir Azərbaycanda iqtisad elmi və təhsilinin inkişafı, milli iqtisadçı kadrların formalaşdırılması prosesinin başlıca vəzifələrini özündə ehtiva edən proqram xarakterli tarixi sənəddir. Ümummilli lider çıxışında bu məqamı xüsusi vurğulamışdır: “Mən bu gün sizin qarşınızda Azərbaycan iqtisadiyyatının bugünkü vəziyyəti ... haqqında söhbət açmaq fikrində deyiləm. Sadəcə bu mövzulara toxunuram və bununla bağlı iqtisadçının vəzifəsi, iqtisad elminin vəzifəsi və İqtisad Universitetinin vəzifələri haqqında danışıram.” Dahi rəhbərin UNEC qarşısında qoyduğu vəzifələr universitetimizin yüz illik yubileyinə (2030-cu ilə) hədəflənmiş “UNEC-100” İnkişaf Strategiyasının da əsasını təşkil etməklə, bu gün UNEC-in fəaliyyətinin əsas istiqamətlərini müəyyən edir.
Şübhəsiz ki, müstəqillik illərində UNEC-in inkişafı yolunda bir çox addımlar atılmış və tədbirlər görülmüşdür. Ancaq 24 oktyabr 2013-cü ildə “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın qəbul edilməsi və bu çərçivədə ali təhsil sektorunda yeni məzmunlu və kompleks islahatlara start verilməsi, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) inkişafında da dönüş nöqtəsi olmuşdur. Bu dövrdə universitetdə, ali təhsil sektorunda baş verən qlobal tendensiyalara, eləcə də ölkə iqtisadiyyatının yeni inkişaf tələblərinə uyğun olaraq, “Universtitet 3.0” konsepsiyasını reallaşdırma və ya elm-təhsil-innovasiya üçbucağını formalaşdırma, bir sözlə, üçüncü nəsil universitetə çevrilmə yolunda kifayət qədər uğurlu sayıla biləcək islahatlar həyata keçirilmişdir.
Aydındır ki, bazar iqtisadiyyatına keçid digər ictimai elmlərdə olduğu kimi, iqtisad elmində də köklü dəyişiklikləri tələb edir və bu dəyişiklər həm aparılan tədqiqatlara, həm də iqtisadçı kadr hazırlığı prosesinə yanaşmada özünü göstərir. Ulu öndər bu barədə qeyd edir: “...İctimai elmlər çox dəyişir... Elmdə, təhsildə, kadrların hazırlanmasında bu dəyişikliklər gərək yeni Azərbaycanın yaranmasına xidmət etsin. O cümlədən də iqtisad elmi.” Bu baxımdan UNEC-də dünyanın yüksək reytinqli universitetlərinin təcrübəsi və ölkə iqtisadiyyatının tələbləri əsasında tədris plan və proqramlarının təkmilləşdirilməsi, kadr hazırlığı üzrə yeni ixtisasların formalaşdırılması, təhsilverənlərin peşə bacarıqlarının artırılması, elmi-pedaqoji kadr potensialının gücləndirilməsi və ən əsası elmi-tədqiqatların keyfiyyət parametrlərinin yüksəldilməsi istiqamətlərində əhəmiyyətli sayıla biləcək işlər görülür.
Heç kimə sirr deyil ki, istənilən universitetdə yüksək səviyyəli tədrisin və biznes dünyası ilə səmərəli əlaqələrin qurulması üçün ilk növbədə yüksək elmi-tədqiqat potensialı tələb olunur. Bu baxımdan UNEC elmi-tədqiqat potensialını artırmaq və yaxın gələcəkdə tədqiqat universitetinə çevrilmək yolunda son illər bir sıra müsbət nəticələr əldə etmişdir. Belə ki, UNEC-də artıq dördüncü tədris ilidir ki, “Azərbaycan Respublikasında Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın 2.3.1 və 5.10-cu bəndlərinə uyğun olaraq Differensial Əmək Haqqı Sistemi tətbiq edilir. Professor-müəllim heyətinin elmi fəaliyyətlərinə 70 faiz payın ayrıldığı bu sistemin tətbiqi nəticəsində UNEC-in elmi-pedaqoji göstəriciləri əvvəlki illərlə müqayisədə ciddi şəkildə yaxşılaşmış və bu yaxşılaşma müvafiq beynəlxalq təşkilatların hesabatlarında və reytinq siyahılarında da öz əksini tapmışdır.
Differensial Əmək Haqqı Sisteminin tətbiqi ilə yanaşı, UNEC-də nüfuzlu beynəlxalq elmi nəşrlərdə əsərləri çap edilən əməkdaşlar üçün mükafatlandırma sistemi də fəaliyyət göstərir. Bu mükafatlandırma sisteminə əsasən hazırda nüfuzlu “Web of Science” və “Scopus” elmi bazalarına daxil olan elmi nəşrlərdə əsərləri çap edilən UNEC əməkdaşları və təhsilalanlar nəşrin təsir dərəcəsindən (impact factor) asılı olaraq 4000 manat məbləğinə qədər mükafat almaq imkanına malikdirlər.
2019-2020-ci tədris ilindən tətbiq edilən “tədqiqatçı statusu” mexanizmi isə professor-müəllim heyətinin elmi əsərlərinə verilən istinadlara əsaslanır. Elmi Şura tərəfindən qəbul edilmiş müvafiq qaydalara görə bu status “Google Scholar” platformasında son 5 il üçün ümumi istinadlarının sayı ən azı 100, Hirş indeksi ən azı 8 və hər bir əsərinə verilən özünüistinadların sayı ən çox 2 olan UNEC alimlərinə verilir və bu statusu alan alimlərin aylıq baza əmək haqqı 50 faiz artırılır.
Heç də
təsadüfi deyil ki, atılan bu kimi addımların nəticəsində
UNEC əməkdaşlarının müstəqillik illərində
“Web of Science” bazasına daxil olan elmi nəşrlərdə
çap etdirdikləri elmi əsərlərin 90 faizə qədəri
məhz son altı ilin payına düşür. Nüfuzlu “Clarivate Analytics”
şirkətinin UNEC-i “Outstanding Higher Education Organization”, “Web
of Science Awards-2018” və “Most Progressive Universities in Web of
Science for the Last 3 Years” mükafatlarına layiq görməsi də
bunu bir daha sübut edir.
Universitetimiz
qarşıdakı illərdə tədqiqat universiteti statusunu
əldə etməyi özünün başlıca strateji məqsədlərindən
biri kimi müəyyən etmişdir. UNEC bu məqsədə nail olmaq
üçün qarşıdakı illərdə magistratura və
doktorantura təhsilini tamamilə mütərəqqi dünya
təcrübəsinə uyğunlaşdırmağı, milli
və beynəlxalq səviyyədə yüksək reytinq
qazanmış ən azı bir “beyin mərkəzi”
formalaşdırmağı, sifarişlər və qrantlar əsasında
yerinə yetirilən tədqiqat layihələrinin
sayını davamlı artırmağı, “Web of Science” və
“Scopus” bazalarındakı məqalələrinin sayını
hər il artıraraq ölkədə lider universitetlər səviyyəsinə
yüksəlməyi, bu bazalara daxil olan ən azı 2
nüfuzlu konfransa və ən azı 3 elmi jurnala sahib
olmağı və hər il iqtisadçı tələbələrin
nüfuzlu beynəlxalq tələbə konfransını təşkil
etməyi özünün əsas hədəfləri kimi
seçmişdir.
Ümummilli lider universitet
kollektivi qarşısındakı tarixi
çıxışında bir neçə dəfə bazar
iqtisadiyyatının önəmi və əsas xüsusiyyətləri
üzərində dayanmaqla, biz iqtisadçılara elm və
tədris fəaliyyətlərində yol göstərmişdir. O, yeni iqtisadi sistemin təməlində
bazarın dayandığını, bazarın
özünütənzimləmə mexanizmi olduğunu və
bütün iqtisadi fəaliyyətlərin də məhz
bazarın tələblərinə uyğun həyata
keçirilməsinin zəruriliyini
vurğulamışdır:“... Bazar
iqtisadiyyatı özü-özünü tənzimləyən
bir iqtisadiyyatdır. Bunun da kökü
bazardır. Bazar varsa, iqtisadiyyat var.
İqtisadiyyat bazar üçündür.” Bu gün UNEC-də həyata keçirilən elmi tədqiqatlarda
və tədris edilən fənnlərdə də məhz bu
prinsip əsas götürülür. İstifadə
edilən dərslik və dərs vəsaitlərinin əksəriyyəti
inkişaf etmiş bazar iqtisadiyyatına malik ölkələrin
universitetlərində tədris edilən vəsaitlərdir.
Bu istiqamətdə son illər atılan
addımlar arasında UNEC-də tədris olunan fənnlərin
sillabuslarının tamamilə yenilənməsini, kitabxana
fondunun müasir dərslik və dərs vəsaitləri
hesabına zənginləşdirilməsini və dünya
universitetlərində tədris edilən fundamental dərsliklərin
Azərbaycan dilinə tərcümə edilməsini xüsusi
vurğulamaq mümkündür. Bu baxımdan son
dövrlər UNEC-də başlıca fənnlər olan
“İqtisada giriş”, “Mikroiqtisadiyyat” və
“Makroiqtisadiyyat”ın, Harvard Universitetinin professoru Qreqori Mənkyu
tərəfindən yazılmış müvafiq dərsliklər
əsas götürülərək tədrisinə
başlanması və Nobel Mükafatı Laureatı Paul
Kruqmanın “Beynəlxalq iqtisadiyyat: nəzəriyyə və
siyasət” adlı məşhur dərsliyinin BP-nin maliyyə dəstəyi
ilə UNEC əməkdaşları tərəfindən Azərbaycan
dilinə tərcümə edilməsi xüsusi əhəmiyyət
daşıyır.
Bazar iqtisadiyyatının tələblərinə
uyğun keyfiyyətli tədqiqatların və tədris prosesinin
təşkilində son illər dünyanın inkişaf
etmiş universitetlərindən məzun olan 400-dən
çox gəncin müəllim və ya tədqiqatçı
kimi UNEC-də işə cəlb edilməsinin də
böyük rolu olduğu qeyd edilməlidir. Bu gənclərin
əksəriyyəti “2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin
xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət
Proqramı” çərçivəsində inkişaf
etmiş bazar iqtisadiyyatına malik ölkələrin
nüfuzlu universitetlərindən magistr və ya fəlsəfə
doktoru dərəcəsi almışdır. “Gənc
müəllim-1” və “Gənc müəllim-2” layihələri
çərçivəsində müsabiqə əsasında
UNEC-də əmək fəaliyyətinə başlayan bu gənclər,
təhsil aldıqları universitetlərlə UNEC arasında səmərəli
əməkdaşlıq əlaqələrinin, o cümlədən
də təcrübə mübadiləsinin qurulmasında əhəmiyyətli
rol oynayırlar.
UNEC kadr hazırlığında
bazarın tələblərini daha dolğun şəkildə
öyrənmək və onlara uyğunlaşmaq məqsədilə
2017-ci ildə ölkədə ilk dəfə olaraq dövlət,
özəl, “üçüncü” və
“dördüncü” sektorların, eləcə də
universitetlərin nüfuzlu təmsilçilərinin
iştirakı ilə “Tələb işəgötürənlərdən
– təklif UNEC-dən” mövzusunda konfrans keçirmiş və
həmin konfransda “UNEC – iş dünyası strateji əməkdaşlıq
platforması: UNEC2B” təqdim edilmişdir. “UNEC2B”
platforması, tədrisin əmək bazarının tələbələrinə
uyğunlaşdırılması, sahibkarlıq universiteti
modelinin yaradılması və məzunların işlə təmin
olunmasında UNEC və iş dünyasının birgə fəaliyyətini
nəzərdə tutur. Platformaya əsasən UNEC, məzunlarını
işə qəbul edən işəgötürənlərin
sifarişi əsasında 3 il ərzində “servis xidməti”,
yəni məzunlar üçün UNEC tərəfindən
ödənişsiz ixtisasartırma kursları təşkil etməyi
öz üzərinə götürmüşdür.
Heydər Əliyev Azərbaycan
iqtisadiyyatının inkişaf etdirilməsi və modernləşdirilməsi
prosesinin mütərəqqi dünya təcrübəsi və
müasir iqtisadi nəzəriyyələr əsasında həyata
keçirilməli olduğunu düşünür və bu təcrübə
və nəzəriyyələrin ölkə
reallıqlarına uyğunlaşdırılmasını
iqtisadçı alimlərin başlıca vəzifəsi kimi
görürdü: “Dünya təcrübəsini siz...
toplamalısınız. Nəzəriyyəni –
yeni nəzəriyyə icad etməyə ehtiyac yoxdur –
ümumiləşdirmək, bizim iqtisadiyyatımıza
uyğunlaşdırmaq sizin vəzifənizdir.” Son illər UNEC-də qeyd edilən vəzifədən
irəli gələrək UNEC Tədqiqat Fondu, çoxlu sayda
tədqiqat mərkəzləri yaradılmış, elmi tədqiqatların
milli iqtisadiyyatın problemləri ilə əlaqələndirilməsi
istiqamətində əməli işlər
görülmüşdür. Hazırda UNEC-də Azərbaycan
iqtisadiyyatının müxtəlif problemlərinin tədqiqi
ilə məşğul olan “Avropa iqtisadiyyatı tədqiqat mərkəzi”,
“Empirik tədqiqatlar mərkəzi”, “Xarici ticarətə dəstək
mərkəzi”, “Digital marketinq mərkəzi”, “Ermənistan
iqtisadiyyatını araşdırma mərkəzi”,
“İnkişaf iqtisadiyyatı laboratoriyası”, “Rəqəmsal
iqtisadiyyat tədqiqat mərkəzi”, “İslam iqtisadiyyatı mərkəzi”,
“Elektron pul araşdırma mərkəzi”, “Koqnitiv iqtisadiyyat tədqiqat
mərkəzi”, “Bilik iqtisadiyyatı tədqiqat mərkəzi”
kimi mərkəzlər fəaliyyət göstərir. Yeni yaradılmış bütün bu strukturlarda
UNEC-in professor-müəllim heyəti ilə birgə tələbə,
magistr və doktorantlar da tədqiqat aparmaq imkanı əldə
etmişdir. Nümunə üçün
qeyd edə bilərik ki, “Empirik tədqiqatlar mərkəzi”ndə
tələbələrimizin müəllimləri ilə birgə
hazırladığı “Bakıda mənzil qiymətlərinin
determinantları: empirik təhlil” adlı məqalə
nüfuzlu “Scopus” bazasında yerləşən “International
Journal of Housing Markets and Analysis” jurnalında nəşr
edilmişdir. Yeni yaradılmış “İnkişaf
iqtisadiyyatı laboratoriyası”nda isə SOCAR-ın sifarişi
əsasında dünyada ilk dəfə olaraq “Azərbaycan
neftinin (Azerilight) dünya bazar qiymətinin
proqnozlaşdırılması” mövzusunda geniş tədqiqat
layihəsi həyata keçirilmiş, müvafiq model
qurulmuş və tədqiqat nəticələri “Springer” kimi
nüfuzlu beynəlxalq elmi nəşriyyat tərəfindən
dərc edilmişdir.
UNEC-in bu sahədə
atdığı uğurlu addımlardan biri də milli
iqtisadiyyatın və qlobal iqtisadi proseslərin müxtəlif
aspektləri ilə bağlı müzakirələrin
aparıldığı nüfuzlu elmi tədbirlərin təşkil
edilməsidir.
Bu baxımdan son illər UNEC-də Nobel mükafatı
laureatı Aziz Sancarın da iştirakı ilə “Universitetlərdə
elmi fəaliyyətin müasir idarəetmə modeli”,
materialları “Web of Science” bazasında indeksləşən
“Davamlı inkişafın sosial-iqtisadi problemləri”, “Elektron
pullar: mövcud vəziyyət və perspektivlər”, universitet
və biznes nümayəndələrinin iştirakı ilə
“Bilik əsaslı iqtisadiyyata keçid: potensial imkanlar”,
Dünya Bankı ekspertinin iştirakı ilə
“İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi: özəl
sektorun rolu”, “Rəqəmsal iqtisadiyyat: müasir
çağırışlar və real imkanlar” mövzusunda
beynəlxalq elmi konfrans, “Distant ali təhsil: yeni imkanlar və
müasir çağırışlar” mövzusunda UNEC beynəlxalq
forumu və digər müxtəlif mövzuları əhatə
edən nüfuzlu elmi tədbirlər keçirilmiş, yerli və
beynəlxalq ekspertlərlə birlikdə ölkə
iqtisadiyyatının gələcək inkişaf perspektivləri
müzakirə edilmişdir.
UNEC son illər dünya
elminin nümunəvi əsərlərinin Azərbaycan dilinə
tərcüməsi sahəsində də yaxşı təcrübə
əldə etmiş və bu istiqamətdə ölkə elminə
töhfələr verməyə başlamışdır. Belə ki, son dövrlər
“Aziz Sancarın Nobel bioqrafiyası”, “Thomson Reuters”in “Elmmetriya
üzrə vəsait: elm və texnologiyaların inkişaf
indiqatorları”, Dünya İqtisadi Forumunun icraçı rəhbəri
Klaus Şvabın “Dördüncü sənaye inqilabı” kimi
əhəmiyyətli əsərlər UNEC alimləri tərəfindən
Azərbaycan dilinə tərcümə edilərək
oxucuların istifadəsinə verilmişdir.
UNEC-də hər il
keçirilən “Elm aylığı” da xüsusi
vurğulanmalıdır. Belə ki, geniş tədbirlər
planı əsasında reallaşdırılan “Elm
aylığı”nda iqtisad elminin müasir problemlərinə,
milli iqtisadiyyatın aktual məsələlərinə həsr
edilmiş müxtəlif formatlı elmi müzakirələr təşkil
edilir. Son illər təşkil edilən bu müzakirələr
arasında “Yeni elm sahələri-ekonofizika”, “Elm haqqında
elm”, “İqtisadiyyat üzrə Nobel mükafatı
laureatları”, “Elmi fəaliyyətin institutsional sistemi”,
“Qeyri-müəyyənlik şəraitində makroiqtisadi
göstəricilərin qarşılıqlı əlaqələrinin
və vergi yükünün qiymətləndirilməsi”, “Azərbaycanda
rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf perspektivləri”,
“İslam maliyyəsi”, “Ha-Joon Changın iqtisadiyyat kitabı” və
digər maraqlı mövzuları qeyd etmək olar.
Ölkədə həyata
keçirilən iqtisadi islahatların, onların nəticələrinin
dərin elmi təhlillərinin aparılması heç
şübhəsiz ki, ilk növbədə
iqtisadçıların işidir. Bu baxımdan, UNEC
böyük potensiala malikdir. Ümummilli lider bu barədə
bir növ biz iqtisadçılara yol göstərir:
“...İqtisadçılar gərək
apardığımız islahatların hər birinin həm həyata
keçirilmə prosesini, həm də nəticələrini təhlil
etsinlər. Ola bilər, bundan yaxşı əsərlər
də yaza bilərsiniz.” Son illər UNEC əməkdaşları
tərəfindən ölkədə aparılan iqtisadi
islahatların və onların əldə olunan uğurlu nəticələrinin
təhlilinə həsr edilmiş çoxlu sayda elmi və
analitik məqalələr ayrı-ayrı qəzet və
jurnallarda, o cümlədən də UNEC-in nəşr etdiyi
“Economic sciences: Theory and Practice”, “Azərbaycan Dövlət
İqtisad Universitetinin Elmi Xəbərləri” və “UNEC
Ekspert Jurnalı”nda çap edilmişdir. Xüsusilə də
UNEC ekspertlərinin analitik məqalələrinin nəşr
olunduğu və 2016-cı ildən fəaliyyət göstərən
“UNEC Ekspert” jurnalında qeyri-neft sektorunun inkişafı, biznes
mühitinin yaxşılaşdırılması, sosial
müdafiənin gücləndirilməsi və digər istiqamətlər
üzrə Azərbaycanda həyata keçirilən
islahatların təhlilinə və strateji yol xəritələrinə
həsr edilmiş çoxlu sayda analitik məqalələr nəşr
edilmişdir.
Son illər UNEC əməkdaşlarının
Azərbaycanda aparılan iqtisadi islahatlar və ölkə
iqtisadiyyatının ayrı-ayrı məsələlərinə
həsr edilmiş elmi əsərləri nüfuzlu beynəlxalq
nəşrlərdə də çap edilmişdir. Bu əsərlərə
“Web of Science” bazasının müvafiq indekslərinə daxil
olan nüfuzlu nəşrlərdə son illər dərc edilən
“Təhsilin keyfiyyətinin statistik qiymətləndirməsinə
ekspert yanaşması: Azərbaycan nümunəsi” (2016),
“Türkdilli respublikalarının Trans-Xəzər enerji əməkdaşlığının
əhəmiyyəti” (2017), “Azərbaycanda elektrik enerjisinə
tələbin modelləşdirilməsi” (2017), “Dünya
bazarında xam neftin qiymətinin
proqnozlaşdırılması metodları” (2018), “Makroiqtisadi
stabilliyin fuzzy təhlili” (2018), “Azərbaycanda beynəlxalq
miqrasiyanın ölçülməsi” (2018), “Azərbaycanda
iqtisadi artımın CO2 emissiyasına təsiri”(2018),
“İnsan kapitalının inkişafı, iqtisadi göstəricilər
və ətraf mühitin keyfiyyətinin tədqiqi” (2019),
“Sugeno-tipli fuzzy nəticəçıxarma metodu ilə
dövlətin administrativ səylərinin vergi potensialına təsirinin
qiymətləndirilməsi” (2019) və digər əsərləri
göstərmək mümkündür.
UNEC-in bu istiqamətdə əldə
etdiyi uğurlardan biri də Azərbaycan Resublikasının Təhsil
Nazirliyi və “Baku Ekspo 2025” Əməliyyat Katibliyinin
“İnsan kapitalını inkişaf etdirərək, daha
yaxşı gələcək quraq” mövzusunda birgə təşkil
etdiyi məqalə müsabiqəsində UNEC-in gənc müəlliminin
qalib olmasıdır. Təşkilatçılar
tərəfindən müsabiqənin qalibi kimi UNEC-in gənc
müəlliminin Fransanın Paris şəhərində yerləşən
Beynəlxalq Sərgilər Bürosunun qərargahına səfəri
də təşkil edilmişdir. UNEC müəlliminin
qalib olan “Azərbaycanda multikultural dəyərlərin
inkişafında təhsil və elmin rolu” adlı elmi məqaləsində
həm təsviri, həm də empirik metodlardan istifadə edilərək
ölkədə təhsil və elmin multukultural dəyərlərin
inkiafındakı rolu ortaya qoyulmuşdur.
Həqiqətən də
bazar iqtisadiyyatı şəraitində iqtisadi subyektlərin
gözləntiləri və davranışı iqtisadi siyasətin,
iqtisadi islahatların uğurunu şərtləndirən əsas
amillərdən biridir. İqtisadi subyektlərin gözləntilərinin
və davranışlarının düzgün istiqamətdə
formalaşması isə heç şübhəsiz ki, ilk
növbədə iqtisadi maarifləndirmə tələb edir.
Heydər Əliyev bu istiqaməti də
iqtisadçıların qarşısında bir hədəf
kimi qoyurdu: “... Mənim üçün daha
çox maraqlıdır ki, iqtisadi siyasətimizi,
islahatlarımızı geniş kütləyə izah etməkdə
fəal yardımçımız olasınız.” Son illər UNEC çoxlu sayda iqtisadi ekspertləri ilə
televiziyalar, radiolar, qəzetlər, jurnallar, sosial şəbəkələr,
ictimai mühazirələr və digər vasitələrlə
iqtisadi subyektlərin maarifləndirilməsi işinə öz
töhvəsini verməyə çalışır. Hər
il UNEC ekspertlərinin mediada yüzlərlə
çıxışı olur, UNEC-in rəsmi sosial şəbəkə
hesabları vasitəsilə mindən çox maarifləndirici
məlumatlar yayılır, UNEC Radioda isə maarifləndirici
xarakterli proqramlar hazırlanır.
2017-ci ildə Azərbaycan
Respublikasının Mərkəzi Bankı, Azərbaycan
Respublikası Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu
və Almaniya Beynəlxalq Əməkdaşlıq üzrə
Əmanət Kassaları Fondunun “Gənc alimlər və
maliyyə savadlılığı” mövzusunda birgə təşkil
etdikləri elmi məqalə müsabiqəsində də
UNEC-in dörd gənc alimi qalib olmuşlar. Onların
yazdığı məqalələr əhalinin maliyyə
savadlılığının artırılmasının
müxtəlif nəzəri-metodiki aspektlərinə həsr
edilmişdir.
UNEC-in bu istiqamətdə
gördüyü işlər arasında ölkədə ilk
dəfə olaraq, TED təşkilatının rəsmi
lisenziyası əsasında beynəlxalq statuslu “TEDxUNEC” ictimai
mühazirələrinə başlamasını da qeyd etmək
lazımdır. Belə ki, hər il keçirilən
“TEDxUNEC” mühazirələrində ölkənin görkəmli
alimləri, ictimai xadimləri geniş ictimaiyyət
üçün müxtəlif mövzularda
çıxışlar edir və bu maarifləndirmə
işinə öz töhfələrini verirlər.
UNEC, yeni yaratdığı
“Ekstern mərkəzi” vasitəsilə yaxın gələcəkdə
ölkədə iqtisadi maarifləndirmə işinə daha
böyük töhfələr verməyə iddialıdır. Bu mərkəzdə
həyata keçiriləcək təlimlər və təhsil
proqramları vasitəsilə əhalinin daha geniş təbəqələrinin
ayrı-ayrı iqtisadi mövzularda maarifləndirilməsi
mümkün olacaqdır. Artıq bu istiqamətdə
ilk təşəbbüs də reallaşmışdır.
Belə ki, İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyində Kiçik və
Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) təşkilatçılığı
ilə “UNEC Ekstern Mərkəzi”ndə sahibkarlar
üçün onlayn təlimlər təşkil
edilmişdir. Bu təlimlər vasitəsilə Bakı və
regionlarda fəaliyyət göstərən təxminən 300
sahibkara “Qida təhlükəsizliyi ilə bağlı həyata
keçirilən xidmətlərin təşkili və yeniliklər”
mövzusunda onlayn təlimlər verilmiş və onları
maraqlandıran suallar cavablandırılmışdır.
Bu gün UNEC qlobal təhsil
və tədqiqat bazarına inteqrasiya etmək, yüksək
keyfiyyətli tədris və tədqiqatların həyata
keçirildiyi universitetə çevrilmək məqsədilə
dünyanın müxtəlif ölkələrinin nüfuzlu
universitetləri və beynəlxalq elm, təhsil və mədəniyyət
təşkilatları ilə əməkdaşlıq edir, təcrübə
mübadiləsi həyata keçirir və birgə proqramlar
reallaşdırır. Heydər Əliyev universitetimizin kollektivi
qarşısındakı çıxışında
dünya iqtisadiyyatına inteqrasiyanın əhəmiyyətini
vurğulayaraq qeyd edirdi: “... Dünya
iqtisadiyyatına inteqrasiya olunaraq iqtisadiyyatımızı
çox sürətlə inkişaf etdirə bilərik.
Belə imkanlar mövcuddur və bizim
böyük perspektivlərimiz var.” 2016-cı ildə UNEC
“Kəmər və Yol Universitetləri Alyansı”na və “Mərkəzi
Asiya Universitetləri Birliyi”nə, 2017-ci ildə isə
“İslam Dünyası Universitetləri Federasiyası”
İdarə Heyətinə üzv seçilmişdir.
UNEC-in beynəlxalq əməkdaşlığında
beynəlxalq mübadilə və tədqiqat proqramlarına
qoşulma xüsusi yer tutur. Hazırda UNEC beynəlxalq tələbə
və müəllim mobilliyini artırmaq məqsədilə,
“DAAD”, “Mevlana”, “TEMPUS”, “Erasmus+” kimi beynəlxalq proqramlardan və
ikili razılaşmalardan geniş istifadə edir. “Mevlana” mübadilə proqramı çərçivəsində
UNEC hazırda Türkiyənin 51 universiteti ilə aktiv əməkdaşlıq
edir. Bu günə qədər
sözügedən proqram çərçivəsində hər
iki ölkənin 200-dən çox müəllim və tələbəsinin
qarşılıqlı mübadiləsi həyata
keçirilmişdir. “Erasmus+” mübadilə
proqramı üzrə isə 40-dan çox universitet ilə
qurulan əməkdaşlıq əlaqələri çərçivəsində
son illər UNEC-in 130-dan çox müəllim və inzibati
heyəti Avropanın müxtəlif universitetlərində təcrübə
mübadiləsi prosesinə qoşulmuşdur.
DAAD tərəfindən maliyyəşdirilən
“EE-KEY-AZ Sahibkarlıq təhsili: Azərbaycanda iş yerlərinin
yaradılması və məşğulluq” layihəsi çərçivəsində
dörd il ərzində təhsilalanlar
üçün sahibkarlıq sahəsində Almaniyanın
Siegen Universitetində və UNEC-də yay və qış məktəbləri
təşkil edilmiş, iki universitet arasında çoxlu sayda
alimlərin və inzibati işçilərin
qarşılıqlı təcrübə mübadiləsi həyata
keçirilmişdir.
Son illər UNEC beynəlxalq
qrant layihələrinin əldə edilməsi və onların
idarə olunmasında da uğurlar əldə etmişdir. Avropa Komissiyasının
maliyyələşdirdiyi “Beynəlxalq əlaqələr sahəsində
universitet idarəçiliyinin inkişaf etdirilməsi və təkmilləşdirilməsi”
layihəsi, “Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan
insanların Azərbaycan ali təhsil müəssisələrinə
inteqrasiyası” layihəsi və “Azərbaycanda doktorantura təhsilinin
təkmilləşdirilməsi və Vahid Avropa Ali Təhsil Məkanının
tələblərinə uyğun
strukturlaşdırılması” layihəsi bunlara misal göstərilə
bilər. Bunlara əlavə olaraq, UNEC Böyük Britaniya tərəfindən
maliyyələşdirilən və hər biri 50 min funt
sterlinq olan iki “Creative Spark” layihəsini də qazanmış və
onların icrasını hazırda İngiltərənin
Qrinviç Universiteti və Şərqi London Universiteti ilə
birgə həyata keçirir.
Hazırda UNEC müxtəlif
nüfuzlu xarici universitetlərlə birgə 8 beynəlxalq
ikili diplom proqramı həyata keçirir. Eyni zamanda son dövrlər
UNEC ölkədə təhsil xidmətləri ixrac edən ali təhsil ocağına da
çevrilmişdir. Artıq bir neçə
ildir ki, universitetimiz Yunanıstan Respublikasının Qərbi
Makedoniya Universiteti ilə birgə Yunanıstanda “Neft və
qazın idarə edilməsi və daşınması” (MOGMAT)
magistr proqramı üzrə yüksək ixtisaslı kadrlar
hazırlayır. Qeyd edilən proqram
üzrə tədris və tədqiqat fəaliyyətlərini
UNEC müəllimləri tərəfdaş universitetin müəllimləri
ilə birgə həyata keçirirlər. Bundan başqa, UNEC ölkə xaricində filialı
olan Azərbaycan universiteti kimi bu imkanından geniş istifadə
etməyə başlamışdır. Belə
ki, Rusiya Federasiyasının (RF) Dərbənd şəhərində
yerləşən UNEC filialı RF-nin rəsmi lizenziyası əsasında
fəaliyyətə başlamış və filialın yeni və
müasir kampusü istifadəyə verilmişdir.
Son illər ali təhsil sahəsində
müxtəlif nüfuzlu beynəlxalq reytinq təşkilatları
ilə sıx əlaqələr qurulmuş, bu təşkilatların
müəyyən etdiyi parametrlər ətraflı şəkildə
öyrənilmiş və UNEC-in qeyd edilən parametrlər
üzrə göstəricilərinin
yaxşılaşdırılması məqsədilə
müvafiq tədbirlər həyata keçirilmişdir. Nəticədə, UNEC tarixində ilk dəfə
olaraq, 14 iyun 2016-cı ildə QS Reytinq Agentliyinin reytinq
siyahısına daxil olmuşdur. Agentliyin
hesabatına görə UNEC inkişaf etməkdə olan Avropa
və Mərkəzi Asiya regionu universitetləri arasında ən
yaxşı ilk 200 universitet arasına daxil olmuş və
iqtisad yönümlü ən yaxşı 4-cü universitet
seçilmişdir. 2017-ci ildə isə
UNEC bu siyahıda mövqeyini daha 30 pillə yüksəldərək
regionun ən yaxşı 161-170 universiteti sırasına daxil
olmuşdur. Şübhəsiz ki, bu nəticələr
əvvəllər heç bir beynəlxalq reytinq
siyahısında görünməyən UNEC üçün
çox böyük bir nailiyyət hesab oluna bilər.
Dünya universitetlərinin veb
populyarlığını müəyyən edən UniRank
agentliyinə görə 2017-2020-ci illər arasında hər il UNEC universitet internet resursları üzrə
Azərbaycanın ən yaxşı və ən populyar ali məktəbi
seçilir. Həmçinin nüfuzlu “Webometrics” agentliyinin
reytinq siyahılarına əsasən UNEC 2017-2020-ci illər
arasında “Google akademik istinadlarının sayı”na görə
hər il Azərbaycan ali məktəbləri arasında
birincidir.
UNEC-in yüksək mövqe
tutduğu beynəlxalq reytinq siyahılarından biri də
“UI Green Metric World University Rankings”dir. Bu reytinq siyahısına
görə UNEC 2019-cu ildə dünya üzrə 432-ci, Azərbaycan
üzrə isə 1-ci “yaşıl” universitetdir.
2020-ci ildə dünyanın
ən nüfuzlu reytinq agentliklərindən olan “The Times Higher
Education” tərəfindən açıqlanan reytinq
siyahısı isə UNEC-in 90 illik yubileyi ərəfəsində
universitet kollektivi üçün bir növ əsl hədiyyə
oldu. Belə ki, agentlik 22 aprel 2020-ci ildə “THE İmpact
Ranking” reytinqini açıqladı və bu siyahıda UNEC
dünya universitetləri arasında 619-cu, Azərbaycanda isə
1-ci yerdədir. Dünya universitetlərinin fəaliyyətini
Birləşmiş Millətlər Təşkilatının
17 Dayanaqlı İnkişaf Məqsədləri (DİM)
üzrə ölçən bu reytinqdə UNEC ən
yaxşı nəticəni 17 məqsəddən 8-cisi olan
“Layiqli əmək və iqtisadi artım” hədəfi üzrə
əldə etmişdir. Bu hədəf üzrə
fəaliyyətinə görə UNEC dünyanın ən
yaxşı 300 (201-300) universiteti sırasına daxil
olmuşdur. Yenə eyni siyahıda “Keyfiyyətli təhsil”
məqsədi üzrə dünyanın ən yaxşı
401-600 universiteti sırasında qərarlaşan UNEC, möhkəm
infrastrukturun yaradılması, inklüziv və
dayanıqlı sənayeləşmənin təşviqi və
innovasiyaların inkişafına dəstəyi ölçən
“Sənaye, innovasiya və infrastruktur” məqsədi üzrə
401+, eləcə də, “Məqsədlər üçün
tərəfdaşlıq” məqsədi üzrə dünya
universitetləri arasında 401-600-cü ən yaxşı
universitetlər sırasında olmuşdur.
Yenə 2020-ci ildə Avropa Birliyinin
Erasmus+ proqramı tərəfindən maliyyələşən
U-Multirank reytinq təşkilatı dünya universitetlərinin
fəaliyyətini ölçən reytinq
sıralamasının yeddinci buraxılışını və
28 fənn üzrə reytinq cədvəlini
açıqlayıb. U-Multirank reytinq
sıralamasının bu ilki buraxılışında 92 ölkədən
1800-ə yaxın universitet 5 kriteriya - tədris və öyrənmə,
tədqiqat, bilik transferi, beynəlmiləlləşmə və
regional fəaliyyətlər üzrə qiymətləndirilib.
Ümümi performansı U-Multirank təşkilatı
tərəfindən “A” (çox yaxşı) ilə qiymətləndirilən
UNEC bu ilki reytinqdə ən yaxşı 950 (1786 universitet
arasında) universitet sıralamasında qərarlaşıb.
Reytinqə düşən 1786 universitet
arasında UNEC, iqtisadiyyat ixtisası (subject ranking) üzrə
xüsusi reytinqdə 209-cu ən yaxşı nəticəni əldə
edərək, 250 ən yaxşı universitet sırasına
daxil olmuşdur.
Qarşıdakı illərdə
UNEC, qlobal ali təhsil bazarına inteqrasiya yolunda tələbələrin
sayında əcnəbilərin payını 10 faizə
çatdırmağı, beynəlxalq mübadilə
proqramlarında iştirak edən tələbə, müəllim
və inzibati işçilərin sayını davamlı
artırmağı, beynəlxalq ikili diplom proqramlarının
sayını 10-a yüksəltməyi, ingilis dilində təhsil
proqramlarını davamlı inkişaf etdirməyi və 90
yaşında dünyanın ən yaxşı 1000, 100
yaşında isə ən yaxşı 500 universitetindən
biri olmağı hədəfləyir.
İqtisadiyyat dinamik
inkişaf edən, daim yeniliklərə, innovativ texnologiyalara
açıq olan bir sahədir. Bu baxımdan iqtisadçı
kadrları yetişdirən ali təhsil
müəssisələrinin də bütün bu yeniliklərə
adekvat cavab verə biləcək çevik təhsil
proqramlarına, yüksək keyfiyyətli tədris prosesinə
sahib olması tələb olunur. Ümummilli lider bu istiqamətdə
qeyd edir: “... Ən əsası bizim gəncləri,
gənc nəsli müasir bazar iqtisadiyyatı tələblərinə
uyğun olaraq, müasir dünya maliyyə sisteminin tələblərinə
uyğun olaraq təhsilləndirin.”
Son illər həm bakalavr, həm də
magistratura səviyyəsində yeni ixtisasların
açılması, tədris prosesinin tamamilə
elektronlaşdırılması, şəffaflığın
və hesabatlılığın yüksəldilməsi, əsas
hissəsini xaricdə təhsil üzrə dövlət
proqramının məzunlarının təşkil etdiyi
çoxlu sayda gəncin elmi-pedaqoji fəaliyyətə cəlb
edilməsi, ingilis və rus dillərində təhsil
proqramlarını həyata keçirən iki yeni məktəbin
(fakültənin) yaradılması, türk dilində tədris
aparan fakültənin inkişaf etdirilməsi, azərbaycan
dilində tədris aparan fakültələrin bazasında
keyfiyyətcə yeni meqa fakültələrin
formalaşdırılması, gənc və peşəkar
kadrların tədris prosesinin idarə edilməsinə cəlb
edilməsi, 24/7 kitabxananın yaradılması və yeni tədris
materiallarının formalaşdırılması hesabına
tədris prosesinin informasiya təminatının
yaxşılaşdırılması, tədris planları və
proqramlarının (sillabuslar) yeniləşdirilərək
mütərəqqi dünya təcrübəsinə
uyğunlaşdırılması və digər tədbirlər
nəticəsində UNEC iqtisadçı kadr
hazırlığını xeyli təkmilləşdirmişdir.
Tələbələrin peşəkar
kadr kimi formalaşmasında tələbə təşkilatlarının
da böyük rolunun olduğunu nəzərə alan UNEC, bu istiqamətdə də aktiv iş
aparır. Belə ki, son illər UNEC-də “Tələbə-rektor”,
“İqtisadçı tələbələrə dəstək
içtimai birliyi”, “İqtisadçı tələbələrin
elmi fəaliyyətinə dəstək ictimai birliyi” və digər
yeni tələbə təşkilatları fəaliyyətə
başlamış və tələbələr tərəfindən
həyata keçirilən sosial layihələrin sayı əhəmiyyətli
dərəcədə artmışdır. Burada
UNEC tələbələrinin son illər ölkədə
formalaşmış könüllülük hərəkatında
aktiv iştirak etməsini də vurğulamaq lazımdır.
Xüsusilə də, ölkəmizdə həyata
keçirilən beynəlxalq əhəmiyyətli tədbirlərdə,
idman yarışlarında UNEC-in minlərlə tələbəsinin
könüllü statusunda iştirak etməsi onların
peşəkar kadr kimi yetişməsi işinə də
böyük töhvə verir.
Qeyd edilən işlərin nəticəsidir
ki, II ixtisas qrupunda respublika üzrə prezident təqaüdçülərinin
2015-ci ildə yalnız 4 faizi UNEC-i seçdiyi halda, bu rəqəm
hər il artaraq hazırda 70 faizə
çatmışdır. Eyni zamanda əvvəllər belə
fakt qeydə alınmasa da, son üç ildə ölkə
üzrə mümkün ən yüksək – 700 bal toplayan abituriyentlər arasında UNEC-i
seçənlərin sayı artmışdır. UNEC-in qəbul
imtahanları üzrə orta keçid balı
göstəricisi 2014-2015-ci tədris ilində 391 olduğu
halda, sonrakı illərdə davamlı yüksələrək
410-u keçmişdir.
UNEC, qarşıdakı illərdə
qəbul olan abituriyentlərin orta keçid balını 500-ə
yüksəltməyi, tədris prosesini təhsilalanlarda zəruri
bilik və bacarıqları – yetərli ixtisas bilikləri, analitik
və empirik təhlil bacarığı, tənqidi və həll
istiqamətli düşüncə tərzi, yüksək
akademik yazı qabiliyyəti, İKT-dən istifadə
bacarığı, xarici dil bacarığı, liderlik və
komandada işləmə bacarığını tam şəkildə
formalaşdırmağa imkan verəcək səviyyədə
daim təkmilləşdirməyi, təhsil
proqramlarının beynəlxalq akkreditasiyadan keçməsini
təmin etməyi, tələbələrin təqaüd
imkanlarını davamlı
yaxşılaşdımağı, distant təhsil xidmətləri
göstərməyi və professor-müəllim heyətinin
peşəkarlıq səviyyəsini daim artırmağı
özünün əsas hədəfləri kimi qəbul
etmişdir.
Heydər Əliyevin UNEC kollektivi
qarşısında qoyduğu əsas vəzifələrdən
biri də dünya maliyyə sisteminə bələd olan və
xarici dilləri bilən kadrlar yetişdirməkdir:
“İqtisadiyyatı irəliyə aparmaq üçün,
dünyanın mürəkkəb maliyyə sisteminə,
iqtisadi sisteminə qoşulmaq üçün bizə
müasir, hazırlıqlı, xarici dilləri bilən,
dünya təcrübəsini mənimsəmiş gənclər
lazımdır. Bu isə sizin
qarşınızda duran əsas vəzifədir.” Son illər UNEC-in ölkədə 4 dildə təhsil
verən yeganə universitet statusunu daha da gücləndirmək
istiqamətində bir sıra əlavə tədbirlər həyata
keçirilmişdir. İlk növbədə bakalavr səviyyəsində
tədrisin rus və ingilis dillərində
aparıldığı iki yeni məktəb (fakültə)
yaradılmaqla yanaşı, türk dilində təhsil verən
“Türk Dünyası iqtisad fakültəsi”nin
də müəllim potensialı gücləndirilmiş və
mövcud ixtisasların sayı
artırılmışdır. Əvvəllər yalnız
“biznesin idarə edilməsi” və “beynəlxalq münasibətlər”
ixtisasları üzrə bakalavr hazırlayan bu fakültə,
artıq “maliyyə”, “iqtisadiyyat”, “marketinq” və
“mühasibat” ixtisasları üzrə də kadr
hazırlığına başlamışdır.
Magistratura səviyyəsində
də analoji addımlar atılmış, MBA təhsili üzrə
müasir UNEC Biznes Məktəbi, Beynəlxalq Magistratura və
Doktorantura Mərkəzi yaradılmışdır. Son illər UNEC-də MBA təhsili
üzrə tədris planları tamamilə yeniləşdirilərək
beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılmış, əmək
bazarının tələblərindən irəli gələrək,
“biznes analitikası”, “sosial media”, “idmanın idarə edilməsi”,
“səhiyyənin idarəedilməsi”, “turizm və
otelçilik” kimi yeni ixtisas və ixtisaslaşmalar
açılmış, mübadilə və ikili diplom
proqramları həyata keçirilmişdir. UNEC Biznes məktəbi
2016-cı ildən ABŞ-ın AACSB təşkilatının
tam hüquqlu üzvü olmuş, ACCA təşkilatı tərəfindən
akkreditasiya edilərək “mühasibat uçotu”
ixtisasının məzunları F1-F9, digər
ixtisaslarının məzunları isə F1-F4
sertifikatını əldə etmək hüququ
qazanmışlar. Həyata keçirilən bu tədbirlərin
nəticəsidir ki, UNEC Biznes Məktəbi 56-cı proqramda
ölkə üzrə payını 2014-2015-ci tədris ilindəki
43,5 faizdən hazırda 75 faizədək
yüksəldə bilmişdir.
Magistratura və doktorantura
üzrə isə yüksək ixtisaslı elmi-pedaqoji kadr
hazırlığı prosesini təkmilləşdirmək məqsədilə
təhsilin bu pillələrinin elmi-tədqiqat
potensialının gücləndirilməsi,
plagiatçılıqla mübarizənin genişləndirilməsi
və dissertasiyaların yerinə yetirilməsi prosesinin ölkə
iqtisadiyyatının inkişaf tələbləri ilə daha
da uzlaşdırılması istiqamətində əhəmiyyətli
işlər görülmüşdür. Bunun üçün ilk
növbədə magistratura pilləsində təhsilin tamamilə
yeni standartları tətbiq edilmiş, tədris planlarına “Tədqiqat
metodları” adlı məcburi fənn daxil edilmiş və
ölkədə ilk dəfə olaraq magistraturada ikinci tədris
ili tamamilə magistrlərin elmi-tədqiqat təcrübəsinə
və dissertasiyaları yerinə yetiriməsinə
ayrılmışdır.
UNEC, doktorantura təhsilinin təkmilləşdirilməsi
məqsədilə, Avropa İttifaqının “Erasmus+”
proqramı çərçivəsində həyata
keçirilən “Azərbaycanda doktorantura təhsilinin Avropa
ali təhsil tələblərinə uyğun yenidən
qurulması və inkişafı – NİZAMİ” layihəsinə
qoşulmuşdur. Doktorantura pilləsi üzrə təhsilin
yeni standartları hazırlanmaqla yanaşı, doktorantların
xarici dil biliklərinə olan tələb də əhəmiyyətli
dərəcədə yüksəldilmişdir. Belə ki, artıq bir neçə ildir UNEC-də fəlsəfə
doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul zamanı
verilən ingilis dili imtahanları və ingilis dilindən
minimum imtahanları “British Council” tərəfindən “APTIS”
imtahan sistemi əsasında götürülür.
Son illər UNEC-də təhsilalanların
xarici dildə yüksək keyfiyyətli təhsil almaq
imkanlarını artırmaq məqsədi ilə nüfuzlu
xarici universitetlərlə birlikdə ikili diplom proqramları
da formalaşdırılmışdır. Hazırda UNEC London
Universiteti/London İqtisadiyyat Məktəbinin beynəlxalq
proqramına qoşulmuş, Fransanın Montpellier Universiteti ilə,
Litvanın Mikolas və İsveçrənin UBIS Universiteti ilə
ikili diplom proqramı reallaşdırır.
Hazırda UNEC-də ingilis dilində
21 təhsil proqramı fəaliyyət göstrərir ki, bu da
Ümummili Liderin qarşımızda qoyduğu müasir,
bacarıqlı, xarici dilləri bilən və dünya təcrübəsini
mənimsəmiş gənclərin yetişdirilməsi
baxımdan əhəmiyyətlidir.
UNEC, təhsilalanlarla yanaşı təhsilverənlərin də xarici dil bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi istiqamətində tədbirlər həyata keçirir. Bu istiqamətdə atılan ən mühüm addım “British Council” ilə bağlanmış müqavilə əsasında UNEC müəllimləri üçün təşkil edilən “Akademik İngilis Dili Kursları”dır. Müqavilə çərçivəsində “British Council” UNEC müəllimləri üçün diaqnostik “APTIS” test imtahanları təşkil etmiş və bu imtahanlardan B1 və yuxarı nəticələr alan müəllimlər üçün 4 aylıq müddəti əhatə edən 96 saatlıq akademik ingilis dili təlimləri aparmışdır. Təlimlər, UNEC müəllimlərinin ingilis dili bacarıqlarını təkmilləşdirməklə onların qlobal elm və təhsil məkanına inteqrasiya imkanlarının daha da artırılması məqsədini daşımışdır.
Şübhəsiz ki, UNEC əldə etdiyi bu uğurlarla kifayətlənmək niyyətində deyildir. Universitet 2018-ci ildə qəbul etdiyi “UNEC-100” İnkişaf Strategiyasını qarşıdakı illərdə reallaşdırmaqla, 100-cü ilini qeyd edəcəyi 2030-cu ilə daha böyük uğurlarla daxil olmağı hədəfləmişdir. Sənəd, UNEC-in 100 yaşının tamam olacağı 2030-cu ilə qədərki dövr ərzində onun fəaliyyətinin əsas strateji istiqamətlərini özündə ehtiva edir. Strategiyada 2030-cu ilə qədər reallaşdırılması nəzərdə tutulan 7 strateji məqsəd və 31 strateji hədəf müəyyən olunmuşdur. Eyni zamanda sənəddə qeyd olunan hədəf və məqsədlərin həyata keçirilməsi üçün konkret strateji fəaliyyət istiqamətləri də öz əksini tapmışdır. Sənədə görə UNEC 100 yaşını qeyd edəcəyi 2030-cu ildə dünyanın ən yaxşı 500 universiteti siyahısına daxil olmağı hədəfləmişdir.
Beləliklə, bu gün Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti (UNEC) özünün böyük tarixi keçmişi və mövcud potensialına arxalanaraq, gələcəyə inamla addımlayır, ümummilli lider Heydər Əliyevin ideyaları işığında möhtərəm Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin müəyyən etdiyi təhsilin, elmin və iqtisadiyyatın inkişaf strategiyalarının reallaşdırılması işinə layiqli töhfələr verməyə çalışır və bu yolda səylərini davam etdirir.
Ədalət MURADOV,
Azərbaycan
Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) rektoru, professor
Xalq qəzeti 2021.- 8 may.- S.11-12.